abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_181307728
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:53 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Wel naar dat je niet precies weet waardoor en wanneer het komt en of het ooit nog een keer voorkomt.

Ik ken ook iemand met vrachtwagenrijbewijs die heel soms flauw valt voor 10-20 seconde, het is misschien eens per jaar dat hij dat heeft maar ja, stel je voor dat hij net in z'n truckie zit :{ (En mijn koekblik even platdrukt...)
ik weet 1000% zeker dat als het RDW daar lucht van krijgt, hij zijn pasje kwijt is. Iig het C gedeelte.

Ik kende iemand die ook zoiets had en die zat in de beroepsvaart (kapitein) en die was gewoon per direct zijn bevoegdheid kwijt. En later ook zijn rijbewijs.
Torque makes life easy.
Team Jean
  zondag 19 augustus 2018 @ 21:06:45 #52
-1 #ANONIEM
Wie dit leest is gek!
pi_181307896
quote:
14s.gif Op zondag 19 augustus 2018 19:25 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Nou dat boeit mij minder dan dat hij iemand en z'n kinderen de dood in rijdt. Achja, z'n baas weet er van en die zei: Als je iets voelt meteen de handrem erop en op de vluchtstrook gaan staan :')
wat een sukkels. Allebei.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_181309281
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik weet 1000% zeker dat als het RDW daar lucht van krijgt, hij zijn pasje kwijt is. Iig het C gedeelte.

Ik kende iemand die ook zoiets had en die zat in de beroepsvaart (kapitein) en die was gewoon per direct zijn bevoegdheid kwijt. En later ook zijn rijbewijs.
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 21:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

wat een sukkels. Allebei.
Maar aan de andere kant het gebeurt (nu) ongeveer 1x per jaar. (het kan dus ook 3x per jaar zijn als het even tegenzit) Hij was al bij de dokters geweest en die konden niks vinden.

Wat is de limiet? Iedereen kan in principe flauw vallen uit het niets, ooit.

Ik ga me er iig niet mee bemoeien :P het is volgens mij wel een gevoelig onderwerp.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_181311713
Die limiet bepaalt het RDW, soms terecht, soms ook wat minder begrijpelijk. Je moet je natuurlijk ook realiseren dat als het RDW iemand dat stempeltje geeft dat hij 'goed' is om te rijden en hij rijdt vervolgens met een tankwagen benzine een volle Appie Heijn in op zaterdagmiddag, dat ze keihard aan dezelfde hoge boom gaan he.. Dus die zijn heel scheutig met 'nee'-, en heel zuinig en voorzichtig met 'ja'-stempels. Zou jij ook zijn als het jouw verantwoording was.
Torque makes life easy.
Team Jean
pi_181314127
Bedoel je niet het CBR ipv de RDW?
Dit om verwarring te voorkomen.
pi_181316118
Leuke wagentjes om te zien, de DS3. Maar zoals op de foto in de openingspost zie je ze toch liever niet...

Wat een geluk dat je hier zonder ernstige blijvende beperkingen weer uit kunt.

Zo'n oorzaak onbekend is natuurlijk bijzonder vervelend. Je blijft nog lange tijd rondlopen met een hoofd vol vragen die niemand kan beantwoorden.
pi_181318300
Verder is dit reclame voor die auto, want alle andere auto's hebben ook airbags en veiligheidsgordel.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 20 augustus 2018 @ 12:01:22 #58
-1 #ANONIEM
Happiness Is a Warm Gun
pi_181318338
quote:
17s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Verder is dit reclame voor die auto, want alle andere auto's hebben ook airbags en veiligheidsgordel.
En anti-reclame voor bomen.

Bomen zijn vet relaxed. :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 20-08-2018 12:01:35 ]
#ivorytowerlivesmatter
pi_181318388
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

En anti-reclame voor bomen.

Bomen zijn vet relaxed. :(
Ze moeten die bomen ook niet langs een weg zetten, maar gewoon ver weg in een weiland.

Dit is gewoon een complot om de auto-industrie, ziekenhuizen, bergingsbedrijven, uitvaartondernemingen etc. aan het werk te houden!
5 Ferrari's op videoband!
pi_182322282
Zo, even een flinke schop omhoog!

Inmiddels zijn we weer wat maandjes verder, fysiek gaat het de goede kant op (al zit ik nog steeds met open wonden). Ik heb nog steeds alle tijd van de wereld om alle autosites af te gaan, dus toen ik vorige week de auto te koop zag komen vloog ik er meteen op af. Een proefrit was snel gemaakt, en het zou de eerste keer worden in 4,5e maand dat ik Łberhaupt achter het stuur van een auto zou plaatsnemen. Beetje spannend dus want ik had geen idee hoe mijn lichaam er op zou reageren, en dan met name op het heupgedeelte van de gordel. De wonden zijn namelijk vooral door dat stuk van de gordel ontstaan en die zijn dus nog niet allemaal dicht.

Maar terug naar de auto, ik begon een beetje droevig te worden van het aanbod. Zijn er voor die auto zoveel lakkleuren beschikbaar, is alsnog 95% zwart, wit of grijs :'). Totdat deze er dus opeens kwam, een paarse! De foto's van de dealer leken al wat overbelicht, en toen ik voor de proefrit aankwam was het precies de kleur die ik voor ogen had O+. Lijkt namelijk best wel op een lakkleur van een Nissan GT-R (midnight opal) waar ik een enorm zwak voor heb. De proefrit ging verrassend goed en het voelde bevrijdend om na al die tijd eindelijk weer eens auto te kunnen rijden. Na de verkoper een net iets te makkelijke verkoop te hebben gegund kon ik de auto vandaag dus ophalen.

Even kort over de auto, gaat weer om een DS3 om heel veel redenen. Dit keer de 1.6 THP Sport Chic met 165 pk uit bouwjaar 2015 (specs) en op het ontbreken van lederen bekleding en een cd-speler na gelijk of beter qua uitrusting (achteruitrijcamera _O_). Dit is tevens 1 van de laatste modellen met nog wel het CitroŽn-neusje, maar voor de rest komt die naam nergens meer terug. Vind deze neus toch wel een stuk mooier dan de nieuwe DS-neus, dus dat komt goed uit. Maar vooral die kleur heeft me gelijk verkocht, het is echt een hele lastige kleur om op de foto te krijgen, die moet je eigenlijk gewoon in het echt zien.

Goede foto's moet ik nog gaan maken, dus nog even een foto van de dealer voor een impressie:

X2BDmni.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu gaat het nog niet te lange stukken rijden zijn, het half uurtje naar huis rijden voelde ik namelijk best goed in mijn schouders en armen. Maar ik ben alleen al zo blij dat ik eindelijk weer een beetje vrijheid terug heb en niet meer zo afhankelijk hoef te zijn van anderen voor de simpelste dingen _O_. Hopelijk mag deze 'godin' me ook weer beschermen, al hoop ik van harte dat dat nooit nodig hoeft te zijn.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182322371
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:31 schreef LTVDK het volgende:
Zo, even een flinke schop omhoog!

Inmiddels zijn we weer wat maandjes verder, fysiek gaat het de goede kant op (al zit ik nog steeds met open wonden). Ik heb nog steeds alle tijd van de wereld om alle autosites af te gaan, dus toen ik vorige week de auto te koop zag komen vloog ik er meteen op af. Een proefrit was snel gemaakt, en het zou de eerste keer worden in 4,5e maand dat ik Łberhaupt achter het stuur van een auto zou plaatsnemen. Beetje spannend dus want ik had geen idee hoe mijn lichaam er op zou reageren, en dan met name op het heupgedeelte van de gordel. De wonden zijn namelijk vooral door dat stuk van de gordel ontstaan en die zijn dus nog niet allemaal dicht.

Maar terug naar de auto, ik begon een beetje droevig te worden van het aanbod. Zijn er voor die auto zoveel lakkleuren beschikbaar, is alsnog 95% zwart, wit of grijs :'). Totdat deze er dus opeens kwam, een paarse! De foto's van de dealer leken al wat overbelicht, en toen ik voor de proefrit aankwam was het precies de kleur die ik voor ogen had O+. Lijkt namelijk best wel op een lakkleur van een Nissan GT-R (midnight opal) waar ik een enorm zwak voor heb. De proefrit ging verrassend goed en het voelde bevrijdend om na al die tijd eindelijk weer eens auto te kunnen rijden. Na de verkoper een net iets te makkelijke verkoop te hebben gegund kon ik de auto vandaag dus ophalen.

Even kort over de auto, gaat weer om een DS3 om heel veel redenen. Dit keer de 1.6 THP Sport Chic met 165 pk uit bouwjaar 2015 (specs) en op het ontbreken van lederen bekleding en een cd-speler na gelijk of beter qua uitrusting (achteruitrijcamera _O_). Dit is tevens 1 van de laatste modellen met nog wel het CitroŽn-neusje, maar voor de rest komt die naam nergens meer terug. Vind deze neus toch wel een stuk mooier dan de nieuwe DS-neus, dus dat komt goed uit. Maar vooral die kleur heeft me gelijk verkocht, het is echt een hele lastige kleur om op de foto te krijgen, die moet je eigenlijk gewoon in het echt zien.

Goede foto's moet ik nog gaan maken, dus nog even een foto van de dealer voor een impressie:

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu gaat het nog niet te lange stukken rijden zijn, het half uurtje naar huis rijden voelde ik namelijk best goed in mijn schouders en armen. Maar ik ben alleen al zo blij dat ik eindelijk weer een beetje vrijheid terug heb en niet meer zo afhankelijk hoef te zijn van anderen voor de simpelste dingen _O_. Hopelijk mag deze 'godin' me ook weer beschermen, al hoop ik van harte dat dat nooit nodig hoeft te zijn.
Goed om te lezen!!!

Wij hebben een rode met een wit dak ..... jaren terug wilden we een gele met een zwart dak maar die waren er niet zoveel .....
Ik vind het altijd zo zonde als mensen zo'n "saaie" kleur kiezen voor zo'n prachtige auto ....

SPOILER
**hare scherpigheid*binge-checker**The hurt inside is fading, this shit's gone way too far, all this time I've been waiting, no, I cannot grieve anymore
pi_182322486
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:34 schreef maily het volgende:

[..]

Goed om te lezen!!!

Wij hebben een rode met een wit dak ..... jaren terug wilden we een gele met een zwart dak maar die waren er niet zoveel .....
Ik vind het altijd zo zonde als mensen zo'n "saaie" kleur kiezen voor zo'n prachtige auto ....

SPOILER
Daarom had mijn reddende engel ook zo'n lekker fel blauw dak :P

SPOILER
_____
pi_182323012
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 20:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daarom had mijn reddende engel ook zo'n lekker fel blauw dak :P

SPOILER
Wie weet :D
Prachtig he dat felblauw ....
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door maily op 04-10-2018 21:02:20 ]
**hare scherpigheid*binge-checker**The hurt inside is fading, this shit's gone way too far, all this time I've been waiting, no, I cannot grieve anymore
pi_182353224
Ik had nog foto's beloofd, dus bij dezen :)

g6RVsQf.jpg
1uDH6T4.jpg
T8qSmjE.jpg

En ik heb ook enigszins de kleur en het midnight-effect op de foto proberen te krijgen:

lWV2Urq.jpg
_____
pi_182353254
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 21:01 schreef maily het volgende:

Wie weet :D
Prachtig he dat felblauw ....
SPOILER
Hoi :W van dezelfde auto :D

Mooie kleur, TS, ik wens je heel veel veilige kilometers toe met deze! ^O^

Ik kan me voorstellen hoe blij je bent dat je weer kunt rijden - ik heb sinds feb nauwelijks meer gereden en ik kan niet wachten tot het weer kan en mag :X

[ Bericht 10% gewijzigd door Rewimo op 06-10-2018 16:19:59 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:24:34 #66
-1 #ANONIEM
Happiness Is a Warm Gun
pi_182353352
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik had nog foto's beloofd, dus bij dezen :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En ik heb ook enigszins de kleur en het midnight-effect op de foto proberen te krijgen:

[ afbeelding ]
Kek bakkie ^O^
En voorspoedig verder herstel. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Hyperdude op 06-10-2018 16:25:16 ]
#ivorytowerlivesmatter
pi_182353359
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoi :W van dezelfde auto :D

Mooie kleur, TS, ik wens je heel veel veilige kilometers toe met deze! ^O^

Ik kan me voorstellen hoe blij je bent dat je weer kunt rijden - ik heb sinds feb nauwelijks meer gereden en ik kan niet wachten tot het weer kan en mag :X
:W
Lijkt me heel spannond :o ....
Succes alvast!
pi_182354263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 16:25 schreef maily het volgende:

:W
Lijkt me heel spannond :o ....
Succes alvast!
Dank je - nog minimaal 1 maand vrees ik ;(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
pi_182354873
Gefeliciteerd met je aankoop, TS. Ik hoop dat je spoedig in staat bent om ook langere ritten te maken, want dit koekblik - in de positieve zin van dat woord - nodigt daar wel toe uit.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:04:32 #70
-1 #ANONIEM
Weet jij het wel ?
pi_182410224
Zit hier nu een overstekende bomen sensor op :? :+
pi_182492150
Veel rijplezier. Ik rij zelf inmiddels 4,5 jaar in mijn DS3 THP Sport Chic. De motor is vorig jaar helemaal uit elkaar geweest vanwege de bekende problemen (distributieketting, interne vervuiling). Nu loopt hij weer prima, het olieverbruik is zelfs nog nooit zo laag geweest. Ik rij er nog een jaartje of twee mee door denk ik, het blijft een heel fijn snel sportief autootje.
1toyoxhbjser.jpg
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')