abonnement Unibet Coolblue
pi_180540869
Seks...
pi_180549489
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Bij-effect(en) van valeriaan:
Maag-darmklachten, misselijkheid, buikkrampen.
https://www.farmacotherap(...)tteksten/v/valeriaan

Bijwerking van cannabidiol:
duizeligheid, droge mond, slaperigheid
en verlaging van bloeddruk wat bij veel een gevoel van lichtkoppigheid kan veroorzaken (en mogelijk ook opgevat kan worden als een vorm van misselijkheid)

Ik denk dat je serieus moet overwegen of je je huidige medicatie wel correct toepast (is die bv door een huisarts voorgeschreven en wat heeft deze gezegd ermee om te gaan als de klachten chronisch worden/blijven?)
Je beweert nu eigenlijk dat je stress-periode voorbij is en dat je tot rust komt maar stelt ook tegelijkertijd dat je je medicatie zou moeten gebruiken omdat alles je teveel wordt...

Het is niet slim om Medicatie als deze te gaan gebruiken als een sort van vaste dagelijkse dosis waar je niet zonder kunt of denkt te kunnen (dan werkt het eerder verslavend).

Juist ook als je andere persoonlijke problemen in je leven ervaart is het betere ook daar iets aan te gaan doen of je omgang ermee te veranderen of je hierop aan te passen, dat te vertrouwen op een vaste dosis dagelijks van een bepald middeltje waarin je hoopt een 'verlossing' te vinden
Hier dacht ik ook aan.

Ga gewoon even alleen op vakantie: tentje in de Ardennen voor een weekend, 25¤ per nacht standplaats. Dan lekker opladen. Verder afleiding zoeken op de juiste momenten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_180549515
Als ik aan stressvrije periodes denk denk ik niet aan homeopatische middeltjes etc maar gewoon aan avonden waarbij ik wat game, alcohol drink, filmpje kijk, youtube wat doorklik, fok! beetje kan doen wat ik wil zonder geneuzel. Misschien gewoon relaxen zoals ieder ander in plaats van via middeltjes zoals een persoon nodig heeft die gestresst is
pi_180551287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:50 schreef hoechst het volgende:
Seks...
Ik snap ‘m. 😉
pi_180551495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:51 schreef momentius het volgende:
Als ik aan stressvrije periodes denk denk ik niet aan homeopatische middeltjes etc maar gewoon aan avonden waarbij ik wat game, alcohol drink, filmpje kijk, youtube wat doorklik, fok! beetje kan doen wat ik wil zonder geneuzel. Misschien gewoon relaxen zoals ieder ander in plaats van via middeltjes zoals een persoon nodig heeft die gestresst is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_180553296
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 05:58 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ik snap ‘m. 😉
Maar lizz519 niet geloof ik.
pi_180554074
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:51 schreef momentius het volgende:
Als ik aan stressvrije periodes denk denk ik niet aan homeopatische middeltjes etc maar gewoon aan avonden waarbij ik wat game, alcohol drink, filmpje kijk, youtube wat doorklik, fok! beetje kan doen wat ik wil zonder geneuzel. Misschien gewoon relaxen zoals ieder ander in plaats van via middeltjes zoals een persoon nodig heeft die gestresst is
Heb jij een stressprobleem?
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:35:41 #33
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_180555890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 00:51 schreef momentius het volgende:
Als ik aan stressvrije periodes denk denk ik niet aan homeopatische middeltjes etc maar gewoon aan avonden waarbij ik wat game, alcohol drink, filmpje kijk, youtube wat doorklik, fok! beetje kan doen wat ik wil zonder geneuzel. Misschien gewoon relaxen zoals ieder ander in plaats van via middeltjes zoals een persoon nodig heeft die gestresst is
Nou ja op de alcohol na, doe ik die dingen allemaal, vooral games spelen helpt heel goed en youtube kijk ik de afgelopen paar jaar zo'n 3 uur per dag :P . En het helpt! Maar op een gegevene moment word het teveel en moet je er oplossingen bij gaan zoeken :) .
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:42:06 #34
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_180556061
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Bij-effect(en) van valeriaan:
Maag-darmklachten, misselijkheid, buikkrampen.
https://www.farmacotherap(...)tteksten/v/valeriaan

Bijwerking van cannabidiol:
duizeligheid, droge mond, slaperigheid
en verlaging van bloeddruk wat bij veel een gevoel van lichtkoppigheid kan veroorzaken (en mogelijk ook opgevat kan worden als een vorm van misselijkheid)

Ik denk dat je serieus moet overwegen of je je huidige medicatie wel correct toepast (is die bv door een huisarts voorgeschreven en wat heeft deze gezegd ermee om te gaan als de klachten chronisch worden/blijven?)
Je beweert nu eigenlijk dat je stress-periode voorbij is en dat je tot rust komt maar stelt ook tegelijkertijd dat je je medicatie zou moeten gebruiken omdat alles je teveel wordt...

Het is niet slim om Medicatie als deze te gaan gebruiken als een sort van vaste dagelijkse dosis waar je niet zonder kunt of denkt te kunnen (dan werkt het eerder verslavend).

Juist ook als je andere persoonlijke problemen in je leven ervaart is het betere ook daar iets aan te gaan doen of je omgang ermee te veranderen of je hierop aan te passen, dat te vertrouwen op een vaste dosis dagelijks van een bepald middeltje waarin je hoopt een 'verlossing' te vinden
cbd olie gebruik ik weinig en al een paar maanden, ik slaap net ff wat eerder en heb wat minder vaak hoofdpijn. Valeriaan is idd nieuw voor me, maar de misselijkheid is er minder van geworden. bedenk je wel, ik ben zon 1,75 en weeg net 50 kilo, ik heb flink ondergewicht maar volgens de gdd zou dat geen probleem mogen zijn. maar als ik met een crackers als ontbijt en drie meuslirepen voor de rest van de dag moet eten gaan we wel flink achteruit benk bang ;) . En dat gaat nu dus met gebruik van valeriaan net iets beter, dat ik in elk geval niet te veel afval.

En juist het grootste probleem voor nu is dat de stress over is... Maar blijkbaar was het zo erg dat het nu nog doorwerkt, en dat is vooral de reden dat ik dit topic starte, omdat de factoren weg zijn, maar de stress nog niet :P .
pi_180568068
Als de stress voorbij is, slaat de VERVELING toe :P
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:21:40 #36
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_180605590
Even een korte update van de afgelopen twee dagen :) (voor de mensen die meekijken naar het topic en nog steeds op zoek zijn):

Mijn Valeriaan was gisteren op dus ik besloot om het even zonder aan te kijken, de misselijkheid trok wat verder weg en heb nu gewoon 'honger' af en toe. Wat voor mij werkt als computer meisje is dat ik gezocht heb naar een spel waar je jezelf lekker in kan verliezen en tegelijkertijd ook nog ontspanning in vind: Cities Skyline was voor mij een goeie en het was voor het eerst dat ik echt blij werd van een spel! En dat af en toe te wisselen met even lekker in het zonnetje buiten zitten en met de poesjes knuffelen. Dus op dat opzicht gaat het beter.

Daarentegen wil ik wel dingen die ik gezegd heb terugnemen: Bij nader inzien zitten de grootste factoren er nog steeds ofwel: de reden waarom ik de emir sessie moest doen was omdat ik niet tegen ruzie kwam en mijn broertje altijd vrij agressief ruzie zoekt. Nou duurt het even voor de sessie goed inwerkt. Maar aangezien ik nu ook nog steeds spanning voel werkt dit totaal niet mee. Dit is voor het eerst in mijn leven dat ik van stemverheffingen zoveel spanning voel dat ik letterlijk bijna flauwval, toen dat vandaag dus weer gebeurde ben ik vrijwel direct naar buiten gelopen en heb een halfuur lang ademhalingsoefeningen gedaan om dat weer een beetje onder controle te krijgen. nu ruim een uur later zit ik nog te trillen :') .

Maar helaas een broertje kun je niet uit leven bannen... (misschien moet ik een klaag topic over hem gaan starten voor ik deze update te lang maak :D )
In elk geval ik voel zeg maar al spanning op het moment dat ik hem kan horen of we op dezelfde verdieping zitten dus at werkt ook niet mee, hij zou een week ofzo weggaan maar dat heeft ie nog nieters geregeld dus dat gaat wat worden. Om in elk geval nachts beter te slapen (we slapen technisch gezien op een kamer) slaap ik nu in de lege kamer van mijn zusje en dat was een goed plan. Voor nu wil ik bijna weer aan de valeriaan gaan beginnen want de laatste keer dat hij zo agressief was bleef ik voor mijn doen erg rustig en dat zal mede dankzij dat geweest zijn. Maar behalve dat heb ik er nog niks van gemerkt van de werking (vlgns mij heeft het ook wat meer tijd nodig :{ )

Laten we het zo zeggen: na deze vakantie ben ik toe aan een ECHTE vakantie.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:42:15 #37
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_180605926
Ga alsjeblieft naar de dokter. Ik heb meer dan 15 jaar misselijkheidsklacjren van stress gehad.

Ik leerde drie jaar geleden een vrouw kennen die had dat ook maar heeft daar dus al heel snel therapie voor gehad. Mijn moeder hoorde dat en riep meteen dat ze dat "godverdomme" ook had moeten doen met mij.

Maar omdat mama zelf depressief en verslaafd aan alcohol was was ze toen niet echt moeder voor me.

Dus plz ga naar de dokter en werk hier aan.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  vrijdag 20 juli 2018 @ 12:43:32 #38
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_180605948
En nee ik bedoel geen emdr therapie of psycholoog... Nee echt 5 dagen in de week...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:10:48 #39
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_180606352
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 12:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ga alsjeblieft naar de dokter. Ik heb meer dan 15 jaar misselijkheidsklacjren van stress gehad.

Ik leerde drie jaar geleden een vrouw kennen die had dat ook maar heeft daar dus al heel snel therapie voor gehad. Mijn moeder hoorde dat en riep meteen dat ze dat "godverdomme" ook had moeten doen met mij.

Maar omdat mama zelf depressief en verslaafd aan alcohol was was ze toen niet echt moeder voor me.

Dus plz ga naar de dokter en werk hier aan.
Hey om wat voor therapie ging het precies, als je het weet :P ) Ik ben sowieso niet van plan om hier lang mee rond te lopen en heb sowieso dinsdag as een gesprek met een psycholoog dus ik zal het ook met haar overleggen, maar als je voor therapie in aanraking wil komen moet je sowieso ook met een psycholoog in de weer...

En aangezien ik nu eindelijk na drie jaar daarmee mag stoppen heb ik ook zoiets van liever niet. Maar als het na de vakantie nog niet over is ga ik sowieso naar de dokter, want ik durf niet met zekerheid te zeggen of het te maken heeft met stress... het kan ook gewoon een ontsteking oid zijn. :P
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:18:20 #40
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_180606463
Ga er eerst eens tussenuit. Vakantie dus. Alleen. Kijk in hoeverre je niks doen kunt betalen, dus volpension of all inclusive, geen zorgen. Een echte relaxvakantie. Misschien iets met een spa met massages of zo. Modderbaden, sauna.
Geen telefoon.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 22:09:05 #41
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_180617636
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 13:10 schreef Lizz519 het volgende:

[..]

Hey om wat voor therapie ging het precies, als je het weet :P ) Ik ben sowieso niet van plan om hier lang mee rond te lopen en heb sowieso dinsdag as een gesprek met een psycholoog dus ik zal het ook met haar overleggen, maar als je voor therapie in aanraking wil komen moet je sowieso ook met een psycholoog in de weer...

En aangezien ik nu eindelijk na drie jaar daarmee mag stoppen heb ik ook zoiets van liever niet. Maar als het na de vakantie nog niet over is ga ik sowieso naar de dokter, want ik durf niet met zekerheid te zeggen of het te maken heeft met stress... het kan ook gewoon een ontsteking oid zijn. :P
het was een angst therapie. Echt in groepsverband en super heftig.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_180619495
wat is er mis met skyrim?
  zaterdag 21 juli 2018 @ 11:23:57 #43
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_180626950
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 23:46 schreef momentius het volgende:
wat is er mis met skyrim?
Geld tekort en niet de meest ideale laptop voor dat soort spelen :P
  dinsdag 24 juli 2018 @ 09:01:05 #44
461530 Lizz519
Just Be Creative
pi_180691165
Nog ff een update: Het gaat alweer een heel stuk beter! Alleen gister was wat minder maar me moeder had een terugval en vandaag heb ik een drukke dag voor de boeg.

Ik moet vandaag een foto voor me id kaart maken maar me hele kop zit vol met puisten, dat komt was ook van de stress maar t komt nu niet zo goed uit :') .

Zodra ik vanmiddag bij t stadhuis geweest ben daarvoor heb ik nog een gesprekje met mijn psycholoog en daarna ga ik het huis van me vader in (mijn ouder zijn gescheiden) mijn vader is bij zijn vriendin, dus dat was voor mij het ideale moment om even een beetje tot mezelf te komen zonder gezeik of gedoe aan me hoofd. Die app Headspace heb ik nu ook de afgelopen vier dagen gebruikt en werkt ook super heb ik het idee.

Ik zit nog wel aan de valeriaan, ik merk dat op dit moment echt mijn eigen hoofd me helemaal gek maakt met onzekerheid en vooral merk ik ook de misselijkheid mezelf aanpraten, en met valeriaan kan ik me gedachten een beetje beter in controle houden :P.

Verder heb ik eigenlijk niet heel veel andere bijzondere dingen gedaan dus waarom het zo ineens weg begint te trekken, ik zou t niet weten, maar ik ben in elk geval blij dat het weer beter gaat :).

Groetjes Lizz
pi_180692231
Misschien heb je baat bij een klassiek homeopaat.
Misschien kan die nog iets meer doen dan enkel de valeriaan die je neemt.
Dit i.c.m met de professionele hulp die je krijgt.
Fijn dat het in ieder geval wat beter gaat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')