abonnement Unibet Coolblue
pi_180511386
Engelsen: aanslagen vakantie-oorden verwacht

Engelse veiligheidsdiensten waarschuwen dat er terroristen worden gerekruteerd om deze zomer aanslagen te plegen in populaire vakantie-oorden.


http://www.dailymail.co.u(...)-beaches-summer.html

De terroriste Samantha Lewthwaite is op zoek naar vrouwen die willen toeslaan in Spanje, de Canarische eilanden, Cyprus, Turkije en Griekenland.
Dat zou volgens de Daily Mail blijken uit onderschepte berichten van de ’witte weduwe’ zoals haar bijnaam luidt.

Lewthwaite heeft inmiddels 30 vrouwelijke terroristen gerekruteerd en getraind in het maken van bommen. Ze heeft een voorkeur voor blanke bekeerlingen, want die trekken minder aandacht van de politie.

De Engelse wordt al jarenlang gelinkt aan een reeks aanslagen. De vrouw trouwde in 2002 met Jermaine Lindsay, die verantwoordelijk was voor de aanslagen in Londen op 7 juli 2005 waarbij 26 mensen om het leven kwamen.
Daarna vluchtte ze naar Kenia, waar ze onderdak vond bij de jihadistische groepering Al Shabaab. Naar verluidt was zij ook het brein achter aanslagen van die organisatie in Oost-Afrika.
https://www.telegraaf.nl/(...)ntie-oorden-verwacht
´
  maandag 16 juli 2018 @ 12:22:10 #2
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180511416
Oh nee, nu ga ik meteen mijn vakantie annuleren.
  maandag 16 juli 2018 @ 12:23:36 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180511450
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:22 schreef Twiitch het volgende:
Oh nee, nu ga ik meteen mijn vakantie annuleren.
Beter mijd je die toeristische costa's sowieso in deze maanden. Als ik Nederlanders wil zien blijf ik wel thuis.
pi_180511517
Gewoon naar een luxe resort gaan waar die paupers aan de poort tegen worden gehouden.
pi_180511601
Het is tegenwoordig zo normaal geworden dat men het vooraf al verwacht.

Wat een uitschot hebben we toch binnen gehaald.

:r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180511614
Lol, angstzaaierij. Dit boeit niemand iets.

(totdat een rubberbootje met 4 gewapende mafkezen afgezet wordt op de Ballerman en daar een heel strand afknalt.)

En dan:

HOE HEEFT DIT KUNNEN GEBEUREN!?!?
RIP! WIJ WIJKEN NIET VOOR TERRORISME.

(lol)
U MAD?
  maandag 16 juli 2018 @ 12:31:15 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180511627
quote:
15s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:30 schreef vosss het volgende:
Het is tegenwoordig zo normaal geworden dat men het vooraf al verwacht.

Wat een uitschot hebben we toch binnen gehaald.

:r
Mja he. HOE DURVEN ZE DIE BLANKE SAMANTHAS BINNEN TE HALUH!!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180512019
Allemaal oorden waar je als normale Nederlander sowieso niet dood gevonden wil worden...
pi_180512080
Dat viel te verwachten maar hoe kun je ze tegenhouden?
pi_180512144
Daarom boerkini's verbieden. Zodra zo'n muts het strand op loopt zonder bikini moet het merendeel al doorhebben dat er iets niet klopt.
pi_180512163
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Daarom boerkini's verbieden. Zodra zo'n muts het strand op loopt zonder bikini moet het merendeel al doorhebben dat er iets niet klopt.
Wat dacht je van terroristen die met een bootje het strand bereiken? Zo gebeurde het al een aantal keren in Turkije en Egypte..
U MAD?
pi_180512168
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Daarom boerkini's verbieden. Zodra zo'n muts het strand op loopt zonder bikini moet het merendeel al doorhebben dat er iets niet klopt.
dit dus.
pi_180512233
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Zo gebeurde het al een aantal keren in Turkije en Egypte..
Dat is wat moeilijker, die zie je niet altijd aankomen. Dan moeten ze maar beveiliging op het strand regelen, maar wel niet betaald uit de zakken van de burgers die deze ellende al helemaal niet toejuichen. We moeten de rekening maar eens gaan leggen bij de mensen die deze ellende blijven faciliteren. Het moet afgelopen zijn met de invloed van de radicale islam in Europa.
  maandag 16 juli 2018 @ 13:02:41 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180512404
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:59 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Ik en tig mensen om mij heen dan... :')
Ik vind je niet zo normaal eigenlijk. Gelukkig maar ook, anders zou Nederland ook wel heel erg diep gezonken zijn.

Anyway, waarom zouden normale mensen volgens jou niet in de Spaanse, Griekse of Turkse kusten gevonden willen worden?

Je weet trouwens ook wel dat je nu over een gebied spreekt dat zich uitspreidt over een geheel continent en waar je 1001 verschillende soorten toerisme hebt, van massa-toerisme tot en met eco-toerisme, in zo ongeveer alles prijsklassen bedenkbaar en met tal van verschillende soorten natuur en cultuur?

Of willen de eckte normale Nederlanders enkel maar in Renesse gevonden worden?

Ergo : Zwakke post.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180512436
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:02 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vind je niet zo normaal eigenlijk. Gelukkig maar ook, anders zou Nederland ook wel heel erg diep gezonken zijn.

Anyway, waarom zouden normale mensen volgens jou niet in de Spaanse, Griekse of Turkse kusten gevonden willen worden?

Je weet trouwens ook wel dat je nu over een gebied spreekt dat zich uitspreidt over een geheel continent en waar je 1001 verschillende soorten toerisme hebt, van massa-toerisme tot en met eco-toerisme, in zo ongeveer alles prijsklassen bedenkbaar en met tal van verschillende soorten natuur en cultuur?

Of willen de eckte normale Nederlanders enkel maar in Renesse gevonden worden?

Ergo : Zwakke post.
:')
pi_180512441
De Islam komt naar je toe deze zomer O+ O+
  maandag 16 juli 2018 @ 13:05:27 #17
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_180512457
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat is wat moeilijker, die zie je niet altijd aankomen. Dan moeten ze maar beveiliging op het strand regelen, maar wel niet betaald uit de zakken van de burgers die deze ellende al helemaal niet toejuichen. We moeten de rekening maar eens gaan leggen bij de mensen die deze ellende blijven faciliteren. Het moet afgelopen zijn met de invloed van de radicale islam in Europa.
"Hallo met Al-Shabaab? Ik heb nog een factuurtje open staan."
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 16 juli 2018 @ 13:05:32 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180512459
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:04 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

:')
GEMIDDELDE NEDERLANDER _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 16 juli 2018 @ 13:05:38 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180512464
Ik ben inmiddels overleden
pi_180512486
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:05 schreef Dven het volgende:

[..]

GEMIDDELDE NEDERLANDER _O_
Ik heb het over 'normaal' niet gemiddeld. Dat 80% van de mensen iets doet, wil nog niet zeggen dat dat normaal is. Alleen idioten geloven in dat soort kul.
pi_180512538
Islam on tour #islamisliefde
  maandag 16 juli 2018 @ 13:10:44 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180512546
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:06 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Ik heb het over 'normaal' niet gemiddeld. Dat 80% van de mensen iets doet, wil nog niet zeggen dat dat normaal is. Alleen idioten geloven in dat soort kul.
Oke normale Nederlander. Is dat trouwens ook een Nederlandse norm, zo'n beetje de hele dag op je zweterige zoldertje een beetje fokken? :)

Ben je trouwens bekend met het begrip 'normaal' en de betekenis ervan? :)

Als 80% van de mensen iets dood mag het als doodnormaal worden gezien. In jouw stelling ben jij dus eigenlijk degene die abnormaal is.

Tevens heb je nog geen antwoord gegeven waarom je duizenden kilometers aan kust over één kam scheert. Of is dat 'normaal'? :) Kan je daar in 'normaal' Nederlands eens antwoord op geven? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180512569
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke normale Nederlander. Is dat trouwens ook een Nederlandse norm, zo'n beetje de hele dag op je zweterige zoldertje een beetje fokken? :)

Ben je trouwens bekend met het begrip 'normaal' en de betekenis ervan? :)

Als 80% van de mensen iets dood mag het als doodnormaal worden gezien. In jouw stelling ben jij dus eigenlijk degene die abnormaal is.

Tevens heb je nog geen antwoord gegeven waarom je duizenden kilometers aan kust over één kam scheert. Of is dat 'normaal'? :) Kan je daar in 'normaal' Nederlands eens antwoord op geven? :)
:')

Ga je eens verdiepen in statistiek en contrasteer dan eens met het principe van moraliteit. Dan snap je misschien wat ik bedoel.
  maandag 16 juli 2018 @ 13:12:43 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180512579
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:12 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

:')

Ga je eens verdiepen in statistiek en contrasteer dan eens met het principe van moraliteit. Dan snap je misschien wat ik bedoel.
Hij probeert slechts op het topic te laten ontsporen.
Negeer gewoon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 16 juli 2018 @ 13:12:45 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180512581
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:12 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

:')

Ga je eens verdiepen in statistiek en contrasteer dan eens met het principe van moraliteit. Dan snap je misschien wat ik bedoel.
Steek eens wat meer aandacht in je post knullemans. Of is dat niet normaal voor een normale Nederlander? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')