abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 juli 2018 @ 12:14:56 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180511313
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 08:50 schreef Starmanelon het volgende:

[..]

Ik heb het tegen mensen die het wel een rassen-ding maken.
Dat is het al jaren die rellen in de banlieue's. Deze ook.

Je kan blijven wegkijken natuurlijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180511340
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Met alle respect, wat er ook gebeurt tijdens een demonstratie, dat hoerenjong met die helm op, moet ook gewoon met z'n kop tussen een bankschroef.

Gewoon in het gezicht van een ongewapend iemand. Wat laf.
Ik ben het eens met je dat die knuppel op schietles moet hoor.

MAAARRRR
Ik vind het altijd raar dat mensen "ongewapend" een argument vinden met zoiets.

Of die demonstranten daar met een stok staan of niet, maakt volgens mij weinig uit voor het gevaar wat de agent loopt. Zo'n grote (boze, gewelddadige) groep is al een wapen op zich.

Daarbij, als de ME hier met waterkannonnen en knuppels klaar staat om los te gaan, kun je altijd nog kiezen om niet vooraan te staan. Aanrader!
Weggegaan en opgerot
pi_180511360
De propaganda machine draait op volle toeren *;



Players hail France's 'beautiful' diversity after World Cup triumph

https://www.stuff.co.nz/s(...)er-world-cup-triumph

Adil Rami praises diversity in France players' origins after World Cup win

http://global.espn.com/fo(...)orld-cup-win?src=com
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_180511369
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:18 schreef Ali_boo het volgende:
De propaganda machine draait op volle toeren *;

[ afbeelding ]

Players hail France's 'beautiful' diversity after World Cup triumph

https://www.stuff.co.nz/s(...)er-world-cup-triumph

Adil Rami praises diversity in France players' origins after World Cup win

http://global.espn.com/fo(...)orld-cup-win?src=com
Wat hebben die mensen met een kleurlingenfetisj weer ongelijk gekregen. _O-
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180511395

Ik vind dat je niks mag zeggen over de problemen met Afrikanen en de Islam, want een paar voetballers hebben een beker gewonnen.
  maandag 16 juli 2018 @ 12:23:08 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180511436
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:16 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je dat die knuppel op schietles moet hoor.

MAAARRRR
Ik vind het altijd raar dat mensen "ongewapend" een argument vinden met zoiets.

Of die demonstranten daar met een stok staan of niet, maakt volgens mij weinig uit voor het gevaar wat de agent loopt. Zo'n grote (boze, gewelddadige) groep is al een wapen op zich.
Pak dan zo'n gast met een bandana en een steen in zijn hand voor z'n porem. Dan kan ik het nog enigsins snappen. Net als die mongool in Barcelona die iemand finaal op z'n kop van de trap aan het schoppen was, terwijl die al op de grond lag.

Doorgesnoven opgefokte en gefrustreerde agenten met een helm op denken dat ze wetteloos zijn. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat ze aan de kant van het wetboek staan, maar met dit soort acties zijn ze juist de katalysator van de escalatie.

En een inschatting moet je kunnen maken tijdens dit soort situaties, anders ben je er niet voor geschikt. Een onbewapende vrouw midden in het gezicht schieten met een gasgranaat... Ook als ze een macrobiotisch veganistische antifatroll is, dit doe je niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180511452
@ Etto , de ustasa's deden werkelijk niets verkeerd :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_180511480
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Pak dan zo'n gast met een bandana en een steen in zijn hand voor z'n porem. Dan kan ik het nog enigsins snappen. Net als die mongool in Barcelona die iemand finaal op z'n kop van de trap aan het schoppen was, terwijl die al op de grond lag.

Doorgesnoven opgefokte en gefrustreerde agenten met een helm op denken dat ze wetteloos zijn. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat ze aan de kant van het wetboek staan, maar met dit soort acties zijn ze juist de katalysator van de escalatie.

En een inschatting moet je kunnen maken tijdens dit soort situaties, anders ben je er niet voor geschikt. Een onbewapende vrouw midden in het gezicht schieten met een gasgranaat... Ook als ze een macrobiotisch veganistische antifatroll is, dit doe je niet.
Eens.

Al denk (hoop) ik dat de agent uit het gifje een fout maakte.
Weggegaan en opgerot
pi_180511482
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:02 schreef habitue het volgende:
Je schaamt je toch kapot als Fransoos dat zulke beelden de wereld over gaan na het winnen van het WK.
Ik vraag me af of dat ook geld voor de Fransoos met conservatieve islamitische immigratie roots.

De moderatie hier is wederom :') btw.
De ongemakkelijke waarheid is ongemakkelijk.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_180511523
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:21 schreef Takadanobaba het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat je niks mag zeggen over de problemen met Afrikanen en de Islam, want een paar voetballers hebben een beker gewonnen.
Dat 80% van de rellers Afrikaans is hoor je m niet over uiteraard.

Let ook wel; Ze hebben gewonnen dankzij de Afrikanen. De blanken liepen voor spek en bonen mee :Y
pi_180511669


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2018 02:07:15 ]
pi_180511690
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat 80% van de rellers Afrikaans is hoor je m niet over uiteraard.

Let ook wel; Ze hebben gewonnen dankzij de Afrikanen. De blanken liepen voor spek en bonen mee :Y
Ok

Dus 80% van de rellers zijn Afrikaan en daar gaat het om
Dat het team voor 80% uit Afrikanen bestaat, doet er niet toe, spek en bonen oid
pi_180511790
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok

Dus 80% van de rellers zijn Afrikaan en daar gaat het om
Dat het team voor 80% uit Afrikanen bestaat, doet er niet toe, spek en bonen oid
Nee, die gast zegt dat Afrikanen en moslims de prijs hebben gewonnen voor Frankrijk, terwijl hij de blanken uit het team negeert.

Het is verder eigenlijk ook volkomen logisch dat er zo veel migranten in dat team spelen. Kansarme kinderen hebben weinig mogelijkheden om zich binnenshuis te vermaken, die gaan eerder de straat op en bijvoorbeeld voetballen. Dit is dan ook één van de waarschijnlijke redenen dat het Nederlands voetbal achteruit gaat; kinderen spelen liever Fifa op de PS4.
pi_180511854
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:37 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Nee, die gast zegt dat Afrikanen en moslims de prijs hebben gewonnen voor Frankrijk, terwijl hij de blanken uit het team negeert.

Dat zegt hij niet
pi_180511937
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet
Jawel.

"Africans and Muslims delivered you a second World Cup, now deliver them justice."
  maandag 16 juli 2018 @ 12:44:11 #166
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_180511986
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:42 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Jawel.

"Africans and Muslims delivered you a second World Cup, now deliver them justice."
Als ik naar de relschoppers kijk dan zou gerechtigheid zijn dat ze naar t land van oorsprong werden gestuurd.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_180512009
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:42 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Jawel.

"Africans and Muslims delivered you a second World Cup, now deliver them justice."
Context, je haalt een nogal essentieel gedeelte weg.
Maar als je het zo wilt zien, waarom doet het er alleen toe of je zwart of islamiet bent als het om zaken buiten het voetbalveld gaat en niet op het veld?
pi_180512025
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok

Dus 80% van de rellers zijn Afrikaan en daar gaat het om
Dat het team voor 80% uit Afrikanen bestaat, doet er niet toe, spek en bonen oid
Lezen sukkel
pi_180512034
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lezen sukkel
dankjewel, verhelderend
pi_180512065
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als ik naar de relschoppers kijk dan zou gerechtigheid zijn dat ze naar t land van oorsprong werden gestuurd.
De meeste zijn gewoon in Frankrijk geboren, waar stuur je ze heen?
  maandag 16 juli 2018 @ 12:47:33 #171
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180512086
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De meeste zijn gewoon in Frankrijk geboren, waar stuur je ze heen?
Naar Nederland, naturaliseren en in Het Nederlands elftal laten spelen - winnen wij ook nog eens wat w/
"Hoka Hey!"
pi_180512088
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De meeste zijn gewoon in Frankrijk geboren, waar stuur je ze heen?
Canada :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 16 juli 2018 @ 12:48:09 #173
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180512100
Mooi contrast, in Kroatie is een prachtig volksfeest aan de gang, en in het land van de wereldkampioen wordt de hele boel kort en klein geslagen, in de fik gestoken en geplunderd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_180512104
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Canada :Y
Met subsidie zoals na de tweede wereldoorlog?
pi_180512113
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Context, je haalt een nogal essentieel gedeelte weg.
Maar als je het zo wilt zien, waarom doet het er alleen toe of je zwart of islamiet bent als het om zaken buiten het voetbalveld gaat en niet op het veld?
Omdat je nu een man of 20 op een voetbaltoernooi vergelijkt met miljoenen mensen in het land?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')