abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 22 juli 2018 @ 00:09:00 #76
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180642341
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat lok je uit.
Riiiiiight. :')
pi_180642579
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Riiiiiight. :')
Als ik hele domme dingen ga roepen, bijvoorbeeld dat de aarde plat is, dan komen er vanzelf mensen om me uit te leggen dat het anders zit. En als ik dan eigenwijs blijf dan behandelen ze me al snel als iemand die niet zo slim is. Daar mag je best de verantwoordelijkheid voor nemen.
  zondag 22 juli 2018 @ 00:27:34 #78
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180642999
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:15 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als ik hele domme dingen ga roepen, bijvoorbeeld dat de aarde plat is, dan komen er vanzelf mensen om me uit te leggen dat het anders zit. En als ik dan eigenwijs blijf dan behandelen ze me al snel als iemand die niet zo slim is. Daar mag je best de verantwoordelijkheid voor nemen.
Ik licht mijn standpunt netjes toe. Jij gaf meerdere keren aan dat ik fout zat, zonder mijn fundamentele aanname te weerleggen. Mijn beeld over zelfacceptatie was verkeerd en dat was het dan. Nou, dan is het eerste wat je dan moet doen gaan uitleggen wat zelfacceptatie volgens jou dan wel is, niet gaan uitleggen wat het nut van zelfacceptatie is. Nou, dag hoor, vind je het gek dat ik dan mijn hakken in het zand steek.
pi_180643191
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik licht mijn standpunt netjes toe. Jij gaf meerdere keren aan dat ik fout zat, zonder mijn fundamentele aanname te weerleggen. Mijn beeld over zelfacceptatie was verkeerd en dat was het dan. Nou, dan is het eerste wat je dan moet doen gaan uitleggen wat zelfacceptatie volgens jou dan wel is, niet gaan uitleggen wat het nut van zelfacceptatie is. Nou, dag hoor, vind je het gek dat ik dan mijn hakken in het zand steek.
Dan steek je ze toch lekker in het zand? Blijf maar reopen dat de aarde plat is. Mij een zorg.

Voor TS: zelfacceptatie kan erg helpend zijn om in plaats verlammende zelfsabotage het heft in handen te nemen en te werken aan voldoening in je leven.
  zondag 22 juli 2018 @ 00:38:25 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180643349
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:33 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dan steek je ze toch lekker in het zand? Blijf maar reopen dat de aarde plat is. Mij een zorg.

Voor TS: zelfacceptatie kan erg helpend zijn om in plaats verlammende zelfsabotage het heft in handen te nemen en te werken aan voldoening in je leven.
Je hebt het er dan zelf naar gemaakt. Ik moet me verdedigen en jij kan gewoon zeggen dat ik het fout heb, zonder dat te verantwoorden. Vraag ik daar naar, ben ik niet aardig genoeg, terwijl meneer vanaf de eerste interactie al belerend deed. Blijf inderdaad dan maar weg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 23:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Zelfacceptatie is juist niet jezelf erbij neerleggen als je een laag zelfbeeld hebt. Nou, wat is het dan wel? Hoe kom je erbij om te denken dat dat zo zou zijn?
pi_180643453
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je hebt het er dan zelf naar gemaakt. Ik moet me verdedigen en jij kan gewoon zeggen dat ik het fout heb, zonder dat te verantwoorden. Vraag ik daar naar, ben ik niet aardig genoeg, terwijl meneer vanaf de eerste interactie al belerend deed. Blijf inderdaad dan maar weg.

[..]

Nou, ik blijf nog even hoor.
  zondag 22 juli 2018 @ 00:45:31 #82
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180643570
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:42 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, ik blijf nog even hoor.
Lekker makkelijk om geen verantwoordelijkheid nemen voor je stelling. Snap het ook wel dat je dan niet durft weg te lopen nu ik je erop aanspreek.
pi_180643594
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om geen verantwoordelijkheid nemen voor je stelling. Snap het ook wel dat je dan niet durft weg te lopen nu ik je erop aanspreek.
Okee. Zelf even googelen is te moeilijk?
  zondag 22 juli 2018 @ 00:47:47 #84
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180643650
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:46 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Okee. Zelf even googelen is te moeilijk?
Wie eist, bewijst.
  zondag 22 juli 2018 @ 00:48:16 #85
465244 geeninspiratie1235
boeiende ondertitel
pi_180643667
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:54 schreef Gary_Oak het volgende:

Je snapt er werkelijk niets van en het is tenenkrommend. Een dialoog is zo veel verhelderender dan een test. Als je hoofdpijn hebt en gaat googelen op symptomen, kom je na een paar uurtjes uit op hersenkanker. Leken weten niet wat de (statistische) beperkingen van van een test zijn, de theoretische onderbouwing, de normering, tegen welke referentiegroep het is afgezet etc. Je doet alsof wanneer die testen vrij online beschikbaar zijn je zelf doktertje kunt spelen. Maar een hoop leken weten niet wanneer een score als klinisch beschouwd moet worden (een test geeft daar geen oordeel over), dat de test een momentopname is en dat ze onnodig bang worden gemaakt kunnen als er een bepaalde score uitkomt. Je gaat toch ook niet wanneer je pijn hebt aan je knie een volledig lichamelijk onderzoek laten uitvoeren in een academisch ziekenhuis? "Ja maar, als je iedereen van top tot teen onderzoekt, heb je leuke statistieken!!!" :') Verder zullen alleen de hypochondere angsthazen behoefte hebben aan zo'n test en die invullen. Krijg je alsnog vertekende resultaten. Verdiep je alsjeblieft meer in psychometrie of Łberhaupt statistisch onderzoek, voordat je denkt dat je het beter weet.

Nee, ze zijn niet boven alle kritiek verheven. Maar een anonieme user op een forum heeft wel wat minder geloofwaardigheid, omdat die enkel cliŽntervaring heeft en daarom alles maar van ťťn kant kan bekijken.
- hersenkanker is zichtbaar op een scan. Was borderline of autisme maar op zo'n soort manier zichtbaar
- prescan wordt toch steeds populairder?
- als leken het niet kunnen waarom was mijn uitslag op die test waarvan de leek het score bestand had gemaakt dan dezelfde als die van de psycholoog?
- nu vullen ook alleen hypochondrische mensen de test in of mensen die verplicht naar een psycholoog worden gestuurd. Dat geeft betrouwbare cijfers over psychische gezondheid in NL wou je zeggen? De drempel zal lager zijn als het online direct te maken is en al helemaal als de verzekering het dan alsnog vergoed. Ook zullen mensen dan eerlijker zijn.
- ik begrijp niets van statistiek. Maar dat hoeft naar mijn mening ook niet want ik bespreek hier toch een algemeen idee en geen details?
pi_180643700
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wie eist, bewijst.
Precies.
  zondag 22 juli 2018 @ 01:06:39 #87
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180644238
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

- hersenkanker is zichtbaar op een scan. Was borderline of autisme maar op zo'n soort manier zichtbaar
- prescan wordt toch steeds populairder?
- als leken het niet kunnen waarom was mijn uitslag op die test waarvan de leek het score bestand had gemaakt dan dezelfde als die van de psycholoog?
- nu vullen ook alleen hypochondrische mensen de test in of mensen die verplicht naar een psycholoog worden gestuurd. Dat geeft betrouwbare cijfers over psychische gezondheid in NL wou je zeggen? De drempel zal lager zijn als het online direct te maken is en al helemaal als de verzekering het dan alsnog vergoed. Ook zullen mensen dan eerlijker zijn.
- ik begrijp niets van statistiek. Maar dat hoeft naar mijn mening ook niet want ik bespreek hier toch een algemeen idee en geen details?
Ik zag al snel dat je niets begreep van statistiek. Wel nodig als je niet meer zo kort door de bocht wilt praten. Leuk dat algemene beeld, maar als je de nuances niet begrijpt die ik aangaf en waar je niet op ingaat, heeft het weinig zin om verder te praten. Je wilt de hele bevolking een psychiatrisch onderzoek laten doen, zodat jij een beeld van je plaats in de maatschappij hebt. Wie mag dat betalen? Geef eens een reden waarom gezonde mensen zo'n test zouden moeten doen? Hebben ze een depressie zonder dat ze het zelf weten? Zodat geeninspiratie1235 kan weten in hoeverre ze daarvan afwijkt? Wat schiet je daarmee op? Die testen worden al ontwikkeld en afgezet tegen een normgroep die als 'normaal' gedefinieerd wordt. Maar dat had je kunnen weten als je psychometrie of statistiek snapte. Je zei dat de uitslag hetzelfde was, verbaast me niets. Of je nou een rekentoets op school maakt of thuis; je eindcijfer zal ongeveer hetzelfde zijn. Waar je aan moet werken, hoe en waarom je zo slecht scoorde ... Laat dat aan je wiskundedocent over.
  zondag 22 juli 2018 @ 01:08:56 #88
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180644297
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 00:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Precies.
Ras: "Jouw beeld over zelfacceptatie klopt niet."
Gary: "Huh, waarom?"
Ras: "Zoek het lekker zelf uit!"

Bewijslast ligt bij jou. Mafkees.
pi_180644306
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ras: "Jouw beeld over zelfacceptatie klopt niet."
Gary: "Huh, waarom?"
Ras: "Zoek het lekker zelf uit!"

Bewijslast ligt bij jou. Mafkees.
Je leest erg selectief.
  zondag 22 juli 2018 @ 01:11:14 #90
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180644364
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:09 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je leest erg selectief.
Nee hoor, maar je zult wel weer niet uitleggen waarom dat zo is.
pi_180644419
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:11 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee hoor, maar je zult wel weer niet uitleggen waarom dat zo is.
Klopt, iets zegt me dat je mijn uitleg toch niet waardeert.
  zondag 22 juli 2018 @ 01:14:02 #92
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180644446
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:12 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Klopt, iets zegt me dat je mijn uitleg toch niet waardeert.
Lekker makkelijk weer. Ben er klaar mee.
pi_180644460
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Lekker makkelijk weer. Ben er klaar mee.
^O^
  zondag 22 juli 2018 @ 09:40:26 #94
boeiende ondertitel
pi_180647134
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 01:06 schreef Gary_Oak het volgende:

Ik zag al snel dat je niets begreep van statistiek. Wel nodig als je niet meer zo kort door de bocht wilt praten. Leuk dat algemene beeld, maar als je de nuances niet begrijpt die ik aangaf en waar je niet op ingaat, heeft het weinig zin om verder te praten. Je wilt de hele bevolking een psychiatrisch onderzoek laten doen, zodat jij een beeld van je plaats in de maatschappij hebt. Wie mag dat betalen? Geef eens een reden waarom gezonde mensen zo'n test zouden moeten doen? Hebben ze een depressie zonder dat ze het zelf weten? Zodat geeninspiratie1235 kan weten in hoeverre ze daarvan afwijkt? Wat schiet je daarmee op? Die testen worden al ontwikkeld en afgezet tegen een normgroep die als 'normaal' gedefinieerd wordt. Maar dat had je kunnen weten als je psychometrie of statistiek snapte. Je zei dat de uitslag hetzelfde was, verbaast me niets. Of je nou een rekentoets op school maakt of thuis; je eindcijfer zal ongeveer hetzelfde zijn. Waar je aan moet werken, hoe en waarom je zo slecht scoorde ... Laat dat aan je wiskundedocent over.
Ik zei helemaal niet dat de hele bevolking het zou moeten maken. Zou fijn zijn, maar dat bedoelde ik niet. Jij vroeg wat mijn suggestie zou zijn en toen gaf ik die: de diensten van de psychiatrie op een zo laagdrempelige manier aanbieden, dat alle mensen er in principe gebruik van zouden kunnen maken, ook mensen die niet eerst door de keuring zijn geweest. Mijn insziens hoeft dat op kosten van het in de lucht houden van de site niet veel verlies op te lijden. Die testen zijn al bedacht en gemaakt, er wordt al jaren geld aan verdiend door dezelfde of een geupdate versie ervan alleen maar af te nemen. Want zo lang jij niet onkracht waarom die leek mij dezelfde score liet behalen als een psycholoog ga ik er dus van uit dat wanneer zo'n leek dat voor alle testen zou doen, er dezelfde scpres uit komen als bij de psycholoog. Als die testen niet echt geldig zijn zonder het oordeel van de psycholoog, waarvoor zijn ze dan? Dan begin ik bijna het idee te krijgen dat ze er zijn voor de schijn van objectiviteit die in de werkelijkheid niet bestaat. Een arts die een tumor ziet zegt toch ook niet: ik dacht eigenlijk dat het reuma was, dus laten we het daar maar op houden want die scan is ondergeschikt aan mijn mening? Dat de mening van artsen belangrijk is wil ik niet ontkennen, maar er zijn ook niet voor niets medische hulpmiddelen uitgevonden. Zou je denken...
  zondag 22 juli 2018 @ 10:11:04 #95
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180647567
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 09:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik zei helemaal niet dat de hele bevolking het zou moeten maken. Zou fijn zijn, maar dat bedoelde ik niet. Jij vroeg wat mijn suggestie zou zijn en toen gaf ik die: de diensten van de psychiatrie op een zo laagdrempelige manier aanbieden, dat alle mensen er in principe gebruik van zouden kunnen maken, ook mensen die niet eerst door de keuring zijn geweest. Mijn insziens hoeft dat op kosten van het in de lucht houden van de site niet veel verlies op te lijden. Die testen zijn al bedacht en gemaakt, er wordt al jaren geld aan verdiend door dezelfde of een geupdate versie ervan alleen maar af te nemen. Want zo lang jij niet onkracht waarom die leek mij dezelfde score liet behalen als een psycholoog ga ik er dus van uit dat wanneer zo'n leek dat voor alle testen zou doen, er dezelfde scpres uit komen als bij de psycholoog. Als die testen niet echt geldig zijn zonder het oordeel van de psycholoog, waarvoor zijn ze dan? Dan begin ik bijna het idee te krijgen dat ze er zijn voor de schijn van objectiviteit die in de werkelijkheid niet bestaat. Een arts die een tumor ziet zegt toch ook niet: ik dacht eigenlijk dat het reuma was, dus laten we het daar maar op houden want die scan is ondergeschikt aan mijn mening? Dat de mening van artsen belangrijk is wil ik niet ontkennen, maar er zijn ook niet voor niets medische hulpmiddelen uitgevonden. Zou je denken...
Godverdomme, LEES. Ik heb je duidelijk en ook meerdere keren uitgelegd dat je in je eentje niets aan die testen hebt ťn je vragen ook al meerdere keren beantwoord. Het staat er al allemaal, maar of je bent achterlijk of je bent super achterlijk. Ik blijf niet aan de gang. Ik heb het niet over geldigheid en validiteit, ik heb het over nut en interpretatie. Snap je het niet of wil je het niet snappen?
pi_180648041
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 23:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

CliŽnt: "Ik heb nog geen diploma en geen vriendin! Iedereen vindt me stom!"

Therapeut: "Nee, je bent niet stom. Je bent wie je bent en dat is goed!"

Kort door de bocht dat soort prietpraat. In mijn groep werd er ook zo gepraat tegen een jongen zonder zelfvertrouwen.
Precies dat.

Bij mij heb ik altijd het idee dat mensen denken dat ik iemand anders wil worden als ik mijn zelfbeeldproblemen uit.

Ik heb dat nooit gewild. Ik kan mij vrij makkelijk neerleggen bij dingen die ťcht niet veranderd kunnen worden.

Wat betreft die kwetsbaarheid en bijvoorbeeld het pesten. Zoiets kan wel degelijk veranderen. Onzekerheid en laag gevoel van eigenwaarde kan je overwinnen. Je hoeft niet door het leven als een zielig kwetsbaar persoon als er verder niks mankeert aan je lijf en verstand.
  zondag 22 juli 2018 @ 10:47:56 #97
boeiende ondertitel
pi_180648078
quote:
13s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:11 schreef Gary_Oak het volgende:

Godverdomme, LEES. Ik heb je duidelijk en ook meerdere keren uitgelegd dat je in je eentje niets aan die testen hebt ťn je vragen ook al meerdere keren beantwoord. Het staat er al allemaal, maar of je bent achterlijk of je bent super achterlijk. Ik blijf niet aan de gang. Ik heb het niet over geldigheid en validiteit, ik heb het over nut en interpretatie. Snap je het niet of wil je het niet snappen?
Nou ja je zegt dat je in je eentje niets hebt aan die tests maar ik lees hierin niet waarom:

quote:
99s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 19:54 schreef Gary_Oak het volgende:

Je snapt er werkelijk niets van en het is tenenkrommend. Een dialoog is zo veel verhelderender dan een test. Als je hoofdpijn hebt en gaat googelen op symptomen, kom je na een paar uurtjes uit op hersenkanker. Leken weten niet wat de (statistische) beperkingen van van een test zijn, de theoretische onderbouwing, de normering, tegen welke referentiegroep het is afgezet etc. Je doet alsof wanneer die testen vrij online beschikbaar zijn je zelf doktertje kunt spelen. Maar een hoop leken weten niet wanneer een score als klinisch beschouwd moet worden (een test geeft daar geen oordeel over), dat de test een momentopname is en dat ze onnodig bang worden gemaakt kunnen als er een bepaalde score uitkomt.

Nee, ze zijn niet boven alle kritiek verheven. Maar een anonieme user op een forum heeft wel wat minder geloofwaardigheid, omdat die enkel cliŽntervaring heeft en daarom alles maar van ťťn kant kan bekijken.
Leken weten dus niet wat de beperkingen zijn, maar het was desondanks goed genoeg om dezelfde uitslag te krijgen, dus als het resultaat hetzelfde was, wat is dan het bezwaar?
Stel, iemand heeft een angststoornis, blijkt uit de test. Waarom zou die persoon bang worden? Diegene IS al bang, het symptoom is immers de stoornis. En of de psychiater zal dan ook zeggen dat het niet over gaat, dus weinig verschil. Of er valt iets aan te veranderen, en dan weet diegene dat een behandeling misschien nut kan hebben.
Dat een client niet weet of iets wel of niet klinisch mag heten vind ik erg vreemd als er dus geen openbare kennis is wat dan de drempel is waardoor het klinisch mag heten. Alleen psychiaters en psychologen weten het en houden die kennis geheim, waarom? Waarom dient dat het belang van cliŽnten?
Waarom is het goed dat psychologische onderzoekers door middel van ingewikkelde statistiek achter de rug van cliŽnten bepalen of zij naar aanleiding van hun symptomen zorg nodig hebben, , dat is meer mijn vraag.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4060802/
https://www.theatlantic.c(...)h-psychiatry/275371/
https://www.newyorker.com(...)he-nature-of-disease
pi_180648149
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 23:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

De meeste therapeuten zijn dan ook hele erge meegaande vrouwen. Ze kunnen niet echt op hun strepen staan als de cliŽnt er een potje van maakt. Ze hebben doorgaans ook te maken met kwetsbare groepen, dus zijn ze terughoudend met (opbouwende) kritiek. De wat oudere dames of de mannelijke therapeuten zijn wat dat betreft daar beter in.
Jongere therapeuten denken nog teveel volgens de DSM. Zo van "client vertoont dit en dat gedrag, dus heeft deze stoornis en moet deze behandeling krijgen"

Oudere therapeuten kunnen beter de persoon achter de stoornis zien en flexibeler denken waarbij hij/zij is gebaat.
  zondag 22 juli 2018 @ 10:58:31 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180648255
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:45 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Precies dat.

Bij mij heb ik altijd het idee dat mensen denken dat ik iemand anders wil worden als ik mijn zelfbeeldproblemen uit.

Ik heb dat nooit gewild. Ik kan mij vrij makkelijk neerleggen bij dingen die ťcht niet veranderd kunnen worden.

Wat betreft die kwetsbaarheid en bijvoorbeeld het pesten. Zoiets kan wel degelijk veranderen. Onzekerheid en laag gevoel van eigenwaarde kan je overwinnen. Je hoeft niet door het leven als een zielig kwetsbaar persoon als er verder niks mankeert aan je lijf en verstand.
Hou dan op met eindeloos erover nadenken en praten. Ga doen! Breng het in de praktijk. En lukt het de eerste keer niet, nog een keer proberen. Of iets anders doen. Totdat het lukt. En geef jezelf klopjes op je schouder voor elke stap die je zet.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 22 juli 2018 @ 11:23:24 #100
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180648752
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2018 10:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ja je zegt dat je in je eentje niets hebt aan die tests maar ik lees hierin niet waarom:

[..]

Leken weten dus niet wat de beperkingen zijn, maar het was desondanks goed genoeg om dezelfde uitslag te krijgen, dus als het resultaat hetzelfde was, wat is dan het bezwaar?
Stel, iemand heeft een angststoornis, blijkt uit de test. Waarom zou die persoon bang worden? Diegene IS al bang, het symptoom is immers de stoornis. En of de psychiater zal dan ook zeggen dat het niet over gaat, dus weinig verschil. Of er valt iets aan te veranderen, en dan weet diegene dat een behandeling misschien nut kan hebben.
Dat een client niet weet of iets wel of niet klinisch mag heten vind ik erg vreemd als er dus geen openbare kennis is wat dan de drempel is waardoor het klinisch mag heten. Alleen psychiaters en psychologen weten het en houden die kennis geheim, waarom? Waarom dient dat het belang van cliŽnten?
Waarom is het goed dat psychologische onderzoekers door middel van ingewikkelde statistiek achter de rug van cliŽnten bepalen of zij naar aanleiding van hun symptomen zorg nodig hebben, , dat is meer mijn vraag.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4060802/
https://www.theatlantic.c(...)h-psychiatry/275371/
https://www.newyorker.com(...)he-nature-of-disease
Lees eens dat voorbeeld terug over rekentoets, nota bene gisteravond en je hebt het zelfs eerder gequot. Maar mijn antwoord heb ik gevonden: je wilt het gewoon niet snappen. Succes, stuurvrouw aan wal. Ik ben klaar met jou.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')