abonnement Unibet Coolblue
pi_180501793
Achterburen hebben bomen staan, sommige tegen de erfgrens aan. Nu staan er twee smalle bomen die aan de bovenkant zo ver overhangen dat ze over mijn perceel hangen.

Nu ben ik niet de lastigste over die wat tegen de erfgrens staan, maar ik wil deze twee dingen weg hebben. Nu heb ik geen contact met deze buren (doen nooit wat aan de tuin, laten alles maar groeien en groeien) Kan ik deze twee boompjes neerhalen? (Staan op 30 cm van de erfgrens) Ik kan er makkelijk bij.

Kan ik hiermee problemen krijgen? Heb geen zin hun wat te vragen of een termijn te stellen, wil van die dingen af, zo snel mogelijk.
pi_180501975
Neem gewoon contact met de buren op :')
Moeten zij weten
  zondag 15 juli 2018 @ 22:09:57 #3
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180502015
Als je fitty wilt met je buren, moet je vooral ongevraagd dingen doen.
pi_180502085
Leuk joh. Gewoon die bomen stiekem vergiftigen, dan weten ze niet dat jij het was. En anders zien we je over een tijdje wel bij de rijdende rechter ofzo.
  zondag 15 juli 2018 @ 22:14:08 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_180502127
Als ze over jouw tuin groeien mag je het overhangende deel wegsnoeien dacht ik
pi_180502200
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:14 schreef RedFever007 het volgende:
Als ze over jouw tuin groeien mag je het overhangende deel wegsnoeien dacht ik
Nee, ook dan moet je het eerst netjes vragen of ze het zelf willen doen. Daarna mag het eventueel wel. Maar krijg je ruzie omdat ze dan vast vinden dat je teveel hebt weggehaald, en de boompjes vermoord.
pi_180502494
Ik moet hun een termijn geven, maar als ze dan niks doen, mag ik ze sowieso slopen. En ze doen sowieso niks, alleen aan aan de tuin te zien. Soort hollandse jungle.

Fittie enzo, ja jammer dan, ze hangen bij mij over, ik ondervind er hinder van. Hun kunnen ze in feite niet eens zien.
  zondag 15 juli 2018 @ 22:30:03 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180502588
Zijn er mensen die echt zo contactgestoord zijn tegenwoordig dat ze niet meer met hun buren kunnen praten?
pi_180502756
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn er mensen die echt zo contactgestoord zijn tegenwoordig dat ze niet meer met hun buren kunnen praten?
Nee hoor, maar er bestaat ook zoiets als klaar zijn met bepaalde mensen, en geen behoefte te hebben eraan.
pi_180502831
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn er mensen die echt zo contactgestoord zijn
op FOK! deze vraag stellen :')
  zondag 15 juli 2018 @ 22:42:56 #12
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180502882
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:37 schreef OettingerPils1 het volgende:

[..]

Nee hoor, maar er bestaat ook zoiets als klaar zijn met bepaalde mensen, en geen behoefte te hebben eraan.
Wat hebben ze allemaal bij je geflikt dan? In je brievenbus gepist?
pi_180503047
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:37 schreef OettingerPils1 het volgende:

[..]

Nee hoor, maar er bestaat ook zoiets als klaar zijn met bepaalde mensen, en geen behoefte te hebben eraan.
Das dan jammer voor je... Als jij iets van ze wil, zal je gewoon met ze moeten gaan praten. Je kan niet zomaar dingen gaan doen op hun terrein.

Jij zal er ook niet vrolijk van worden als ik jouw tuin in sluip om zomaar wat planten om zeep te helpen.
pi_180503153
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:50 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Das dan jammer voor je... Als jij iets van ze wil, zal je gewoon met ze moeten gaan praten. Je kan niet zomaar dingen gaan doen op hun terrein.

Jij zal er ook niet vrolijk van worden als ik jouw tuin in sluip om zomaar wat planten om zeep te helpen.
Moet je flink zoeken bij mij :') Nee, ik zou er geen problemen mee hebben als iemand mijn overhangende zooi verwijderd. Omdat ik fatsoenlijk ben, heb ik dit ook niet.
pi_180503206
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:54 schreef OettingerPils1 het volgende:

[..]

Moet je flink zoeken bij mij :') Nee, ik zou er geen problemen mee hebben als iemand mijn overhangende zooi verwijderd. Omdat ik fatsoenlijk ben, heb ik dit ook niet.
Als je zo fatsoenlijk bent, ga je gewoon een keer gezellig bij ze langs. Het feit dat je al overweegt om zelf die bomen om te gaan zagen (Niet alleen snoeien) doet mij geloven dat je misschien niet helemaal fatsoenlijk bent.
pi_180503455
Leuke discussie, maar de vraag was of ik ermee in de problemen kan komen en zoja welke problemen?
pi_180503464
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:25 schreef OettingerPils1 het volgende:
Ik moet hun een termijn geven, maar als ze dan niks doen, mag ik ze sowieso slopen.
Nee, je mag het overhangende deel dan weghalen. Je mag de bomen zelf niet slopen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180503478
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:08 schreef OettingerPils1 het volgende:
Leuke discussie, maar de vraag was of ik ermee in de problemen kan komen en zoja welke problemen?
Laat dit topic maar naar WGR schoppen door een mod.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180503540
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, je mag het overhangende deel dan weghalen. Je mag de bomen zelf niet slopen.
Dan moet ik de boom vertikaal doormidden zagen haha...
pi_180503605
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:12 schreef OettingerPils1 het volgende:

[..]

Dan moet ik de boom vertikaal doormidden zagen haha...
HAHAHAHAHAHA nou, wat een humor.
Problemen die je kunt krijgen bestaan uit o.a. herstellen van de gesloopte bomen (of het betalen daarvan) en dat de buren (en met een beetje pech ook andere buren) jou niet meer leuk vinden met alle ellende van dien.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180503644
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA nou, wat een humor.
Problemen die je kunt krijgen bestaan uit o.a. herstellen van de gesloopte bomen (of het betalen daarvan) en dat de buren (en met een beetje pech ook andere buren) jou niet meer leuk vinden met alle ellende van dien.
Andere buren heb ik niet echt, niks aangrenzends. En sowieso ben ik niet geïnteresseerd in het sociale gedoe met omwonenden.

Aan het eerste punt heb ik iets.
pi_180503692
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:16 schreef OettingerPils1 het volgende:
Andere buren heb ik niet echt, niks aangrenzends. En sowieso ben ik niet geïnteresseerd in het sociale gedoe met omwonenden.

Aan het eerste punt heb ik iets.
Je hebt het eerst over fatsoen in dit topic en dan weiger je te gaan praten met ze? Hoe kan je jezelf zoveel mogelijk tegenspreken...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180504066
Mag niet zomaar, als ze aangifte doen mag je de schade vergoeden.
-nee-
pi_180504909
Nee. Je mag de bomen tot aan de erfgrens snoeien, maar dat moet je wel op een manier doen dat de boom daar verder weinig hinder van ondervind. Nu is het dus niet het seizoen om dat te gaan doen.

Denk erom dat als je de bomen sloopt, je aansprakelijk gesteld kan worden voor de schade en die zal niet mals zijn.

Bomen zijn schrikbarend duur en hoe ouder, hoe duurder.
Als jij een boom met een stamomtrek van zestig centimeter sloopt, draai je op voor de vervangingswaarde van een dergelijk exemplaar en kom je er niet mee weg om een sprietje terug te zetten.

De schade kan rustig in de tienduizenden euro's lopen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180505166
Gooi een notificatie in de brievenbus, met de mededeling dat als ze na twee weken niks hebben ondernomen, je het zelf doet.
Google is your friend, abuse your friends
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')