abonnement Unibet Coolblue
pi_180510918
Zet ze op een usb stick en pleur die in de brievenbus? Ik ben al te laat en mijn suggestie is waarschijnlijk een nutteloze, maar wou toch even posten.
pi_180513846
@Lurkjerot. Geniale tip. Maar hoe zou de sociale dienst daar tegenaan kijken, is toch een formele organisatie. Kan me voorstellen dat ze het niet in ontvangst zullen nemen.

Algemene reactie:
Nee, het is niet meer gelukt. Ik heb de maximale prioriteit gegeven aan iets wat voor mij van grote waarde is, voor nu, maar ook naar de toekomst toe. Voor mij was dat van de allergrootste waarde.

Wel ben ik door deze ervaring weer veel lessen rijker.

Ik heb maar om uitstel gevraagd. Brief datum gegeven van voor de uiterste inlevertermijn. Maar 2 dagen te laat, is hij door hen ontvangen. Althans, wat is ontvangen, juridisch gezien. In de brievenbus doen of uit de brievenbus gehaald worden door een receptioniste. Want theoretisch kan de brief dan nog op tijd zijn (als brievenbus geldt als ontvangen). Zij halen immers alle post pas ma-ochtend er uit (zaterdag was de deadline, dus ik heb deze brief ehmmm even zien, vrijdagavond gedropt, zie ik hier in de statistieken).

Met een beetje pech, kan het mij ¤4000 gaan kosten (met een marge van ¤500 zowel naar beneden als naar boven). Kortom: een dikke schuld. Als het uitstel wordt toegekend, is er geen probleem.
pi_180515194
Ik snap niet dat je er niet eerder werk van maakt. Zoiets regel je toch meteen dezelfde dag nog dat je de brief ontvangt?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_180528566
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik snap niet dat je er niet eerder werk van maakt. Zoiets regel je toch meteen dezelfde dag nog dat je de brief ontvangt?
Tja, er zijn ook mensen die een fles cola leegdrinken en hem vervolgens leeg terug in de koelkast zetten. En dan raar opkijken als ie de volgende dag niet magisch gevuld is...
pi_180688277
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 15:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik snap niet dat je er niet eerder werk van maakt. Zoiets regel je toch meteen dezelfde dag nog dat je de brief ontvangt?
Ja, dezelfde dag zou inderdaad het beste zijn geweest. Gelukkig zijn er in het leven lessen om te leren. Ik zal het je sterker vertellen: ik ben er meteen de dag dat ik de brief met daarin het verzoek er in, aan begonnen, maar ben bij het laatste item gestopt. Ik had het laatste item ook gewoon moeten afronden, dat is de les. In de tijd daartussen heb ik mijn aandacht gevestigd op iets wat ik belangrijk lees:leek te vinden.

Maar gelukkig heb ik uitstel gevraagd. Het zal mij benieuwen of ze het hebben toegekend. Nog geen bericht ontvangen. Inmiddels zijn de stukken daar al binnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')