abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180523749
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 06:16 schreef T-D het volgende:
Horeca en recreatie zijn gewoon allebei kut om te werken.
Gasten zijn tegenwoordig zo veel eisend en verwachten dat het allemaal maar kan. En zo niet gaan ze hun ongenoegen spugen op Facebook.
Dit ja. Gasten denken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen door maar te dreigen met Facebook/Iens/etc. Zag het ook op een klantenservice waar ik werkte: 'dan stap ik wel over' / 'dan ga ik naar Radar!!1!' ( :') die opmerking scoorde altijd bonuspunten op de afdeling ) / 'dan zet ik het op Facebook'. En bedrijven werken het in de hand door daar bang van te worden. En in de horeca is dat ook wel deels terecht, aangezien een slechte review direct leidt tot inkomstenderving. Er ligt veel macht bij de recensiesites en klanten schermen ermee.
Somebody that I used to know
pi_180602846
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:28 schreef Evertjan het volgende:
ja als je werkt in een tokkie tent dan moet je ook niet raar opkijken dat er ook tokkies op afkomen
Dit soort fratsen komen vaker voor bij mensen met geld dan jou zogenoemde tokkies.
pi_180610792
quote:
13s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:17 schreef wollah het volgende:
In de horeca werken :')
Ik heb zelf 2 weken in de horeca gewerkt en toen kwam ik gewoon niet meer opdagen. Wat een kutwerk zeg.
Zonder uberhaupt af te bellen kwam je niet meer opdagen?

Wat ben je dan een ontzettende loser zeg. Iemand anders lekker in de steek laten omdat het "kutwerk" is.
pi_180611095
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 16:48 schreef kies.een.gebruikersnaam12 het volgende:

[..]

Zonder uberhaupt af te bellen kwam je niet meer opdagen?

Wat ben je dan een ontzettende loser zeg. Iemand anders lekker in de steek laten omdat het "kutwerk" is.
Ja. Heb ik ook gedaan toe ik fietskoerier bij dominos was. Vond ik niks aan dus kwam niet meer. De baas heeft nog 2x gebeld en toen nooit meer wat ban gehoord _O-
pi_180611128
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 21:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit ja. Gasten denken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen door maar te dreigen met Facebook/Iens/etc. Zag het ook op een klantenservice waar ik werkte: 'dan stap ik wel over' / 'dan ga ik naar Radar!!1!' ( :') die opmerking scoorde altijd bonuspunten op de afdeling ) / 'dan zet ik het op Facebook'. En bedrijven werken het in de hand door daar bang van te worden. En in de horeca is dat ook wel deels terecht, aangezien een slechte review direct leidt tot inkomstenderving. Er ligt veel macht bij de recensiesites en klanten schermen ermee.
Ik werk in een dierentuin, en af en toe heb ik gewoon nul zin in de gasten. Wij moeten zelfs onze beste verplichte glimlach opzetten, je mag nooit tegen gasten ingaan, mijn taak is om te zorgen dat de gast een zo prettig mogelijk verblijf had. En er zijn er zoveel die gewoon ontzettend aso zijn. Ik begrijp het hoor, ze hebben er voor betaald en aan mij en mijn collega's om te zorgen dat de gasten zich welkom voelen :r
pi_180611293
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:01 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja. Heb ik ook gedaan toe ik fietskoerier bij dominos was. Vond ik niks aan dus kwam niet meer. De baas heeft nog 2x gebeld en toen nooit meer wat ban gehoord _O-
Volgens mij is deze instelling nou precies het probleem.

Het lijkt wel alsof hard werken tegenwoordig niet meer "cool" is. Men wil liever Instagram ster
(oh brother) worden ipv hard werken en/of studeren voor je toekomst.

Dieptriest
  vrijdag 20 juli 2018 @ 17:13:16 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180611374
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:01 schreef wollah het volgende:

Ja. Heb ik ook gedaan toe ik fietskoerier bij dominos was. Vond ik niks aan dus kwam niet meer. De baas heeft nog 2x gebeld en toen nooit meer wat ban gehoord _O-
Wat ongelooflijk asociaal ben jij dan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_180611557
Je kunt bij alle beroepen wel opmerken dat klanten maar eens de andere kant moeten ervaren. Maar het is zoals het is. Helaas zie ik ook dat veel kleinere bedrijven zich op hun manier zeer progressief profileren maar gewoon niet met bepaalde behoeftes op de markt meegroeien.
pi_180611832
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat ongelooflijk asociaal ben jij dan.
Oké. Vind ik niet.
pi_180612062
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:35 schreef wollah het volgende:

[..]

Oké. Vind ik niet.
wat een opvoeding van je ouders :{w
  vrijdag 20 juli 2018 @ 17:45:45 #136
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180612077
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:35 schreef wollah het volgende:

[..]

Oké. Vind ik niet.
Dat is geen kwestie van vinden. Dat is gewoon zo.
pi_180612083
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:45 schreef Prego het volgende:

[..]

wat een opvoeding van je ouders :{w
Nee, heeft er niks mee van doen.
pi_180612224
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:46 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee, heeft er niks mee van doen.
dat asociaal gedrag zal je ergens geleerd hebben :{w
pi_180612254
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:51 schreef Prego het volgende:

[..]

dat asociaal gedrag zal je ergens geleerd hebben :{w
Nee maar ik heb gewoon een erg laag IQ.
pi_180612320
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:52 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee maar ik heb gewoon een erg laag IQ.
Stop dan maar met hier posten/trollen.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_180612347
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Stop dan maar met hier posten/trollen.
Oké Hans.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 18:29:29 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180613037
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 17:52 schreef wollah het volgende:


Nee maar ik heb gewoon een erg laag IQ.
Hoi MCH. :W
Poef.....gone! ©golfer
pi_180614391
Ik vind dat hele service denken af en toe ook wel een beetje doordraven.

De markt trekt tegenwoordig aan, volgens mij hoeft een beetje horeca tent /restaurant niet meer krom te liggen voor een paar gasten.

Service met een glimlach blijft natuurlijk prettig, maar het lijkt mij niet nodig om je te laten overrulen of kleineren. De klant heeft inderdaad wel veel macht door achteraf recensies op google te kunnen plaatsen o.i.d, en helaas zijn dat type klant ook doorgaans de mensen met genoeg vrije tijd en gelegenheid om dit nog echt te gaan doen ook.

Zou zelf i.i.g. niet in de horeca kunnen werken. Ga zelf nooit met echt onbeschofte mensen uit eten, maar zit soms wel met mensen aan tafel die hun gerecht tegen de ober mompelen zonder die man/vrouw aan te kijken en meteen weer door ouwehoeren met hun tafelgenoten. Jezus, onderbreek het gesprek even 10 seconden, kijk die persoon even vriendelijk aan, doe een glimlachje en vertel waar de keuze op is gevallen.

zo moeilijk is het allemaal niet lijkt me.
pi_180616635
Ik weet niet of ik een zeur ben, maar van te voren bel ik altijd of er ananas gebruikt wordt in de keuken, daar ben ik zwaar allergisch voor. Als ze het gebruiken kom ik niet naar dat restaurant. Een keer gehad dat een restaurant dat aanstelleritis vond. Dus ik kon mijn epi-pen gebruiken en naar de eerste hulp... als mensen zeggen ergens allergisch voor zijn, altijd voor de zekerheid serieus nemen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180616701
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet of ik een zeur ben, maar van te voren bel ik altijd of er ananas gebruikt wordt in de keuken, daar ben ik zwaar allergisch voor. Als ze het gebruiken kom ik niet naar dat restaurant. Een keer gehad dat een restaurant dat aanstelleritis vond. Dus ik kon mijn epi-pen gebruiken en naar de eerste hulp... als mensen zeggen ergens allergisch voor zijn, altijd voor de zekerheid serieus nemen...
Dat is gewoon heel logisch en slim. :*
Victory or defeat it's up to me to decide.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 21:26:56 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180616757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet of ik een zeur ben,
Absoluut niet, helaas verpesten heel veel mensen die zich een gluten- of lactose intolerantie hebben aangepraat het een beetje voor je
lebt denn der alte Holzmichl noch?
pi_180617155
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:26 schreef derLudolf het volgende:

Absoluut niet, helaas verpesten heel veel mensen die zich een gluten- of lactose intolerantie hebben aangepraat het een beetje voor je
Ja, dat dus -O- Maar dan heeft ze nog steeds gelijk: altijd gewoon serieus nemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180617200
Mijn grootste irritatie is als een fout/irritatie na melden niet opgelost wordt.
Kijk een fout maken kan de beste overkomen, maar in mijn optiek onderscheid de manier waarop je daar mee omgaat de goede van de slechte tenten.
Trots daw veur Twente bint!
pi_180617231
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:46 schreef trein2000 het volgende:
Mijn grootste irritatie is als een fout/irritatie na melden niet opgelost wordt.
Kijk een fout maken kan de beste overkomen, maar in mijn optiek onderscheid de manier waarop je daar mee omgaat de goede van de slechte tenten.
Ik kreeg ooit bedorven port. Echt heel erg zuur. Was gewoon azijn geworden. Geklaagd. Excuses en drankje van de zaak beloofd. Drankje van de zaak kwam nooit. En de port stond gewoon op de rekening :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180617251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kreeg ooit bedorven port. Echt heel erg zuur. Was gewoon azijn geworden. Geklaagd. Excuses en drankje van de zaak beloofd. Drankje van de zaak kwam nooit. En de port stond gewoon op de rekening :')
Ja dat soort praktijken maken mij dus woest.
Trots daw veur Twente bint!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')