abonnement Unibet Coolblue
pi_180507759
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 13:18 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[..]

Waarom?

[..]
Aanschouw daar het pure landverraad en de minachting voor alles wat Nederlands is wat deze mensen hebben. Ze haten NL en willen het vernietigen en daarom zegt zo'n Tijgetje dat het volledig verislamiseren van de R'damse wijken een 'verbetering' is.

Zelf woont hij er uiteraard niet.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180507812
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 13:21 schreef ABombali het volgende:

[..]

Zoals wat? Ben echt benieuwd
Wat een ongelofelijk dom gelul dat NL geen cultuur zou hebben.

Uiteraard altijd uit de strot van mensen die wel lyrisch zijn over de Turkse of Marokkaanse cultuur :')

Zelf komen ze ook nooit ergens anders dan die landen trouwens.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2018 @ 09:11:10 #153
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180507868
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijk dom gelul dat NL geen cultuur zou hebben.

Uiteraard altijd uit de strot van mensen die wel lyrisch zijn over de Turkse of Marokkaanse cultuur :')

Zelf komen ze ook nooit ergens anders dan die landen trouwens.
Mensen die zich niet bewust zijn van de Nederlandse cultuur geven daarmee m..i. ook tevens aan dat ze hier eigenlijk niet thuishoren, ze voelen zich hier blijkbaar een vreemde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mo_Muffin op 16-07-2018 09:17:35 ]
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180507886
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Mensen die zich niet bewust zijn van de Nederlandse cultuur geven daarmee m..i. ook tevens aan dat ze hier eigenlijk niet thuishoren, ze voelen zich hier namelijk een vreemde.
Het zijn ook altijd mensen die zelf nooit ergens komen. Ik reis veel door Europa voor m'n werk en ik zie de NLe cultuur overal als ik weer in NL ben. Van de wijze hoe de openbare ruimte georganiseerd is, hoe de mensen hiërarchisch met elkaar omgaan tot van wat voor materiaal de huizen gebouwd zijn. Het is echt overduidelijk en heel anders dan bv in Zweden, Duitsland, Italië, Spanje etc
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2018 @ 09:20:23 #155
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180507957
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd mensen die zelf nooit ergens komen. Ik reis veel door Europa voor m'n werk en ik zie de NLe cultuur overal als ik weer in NL ben. Van de wijze hoe de openbare ruimte georganiseerd is, hoe de mensen hiërarchisch met elkaar omgaan tot van wat voor materiaal de huizen gebouwd zijn. Het is echt overduidelijk en heel anders dan bv in Zweden, Duitsland, Italië, Spanje etc
Het onnozele idee ook, dat nagenoeg elk land ter wereld een eigen cultuur heeft, behalve Nederland. _O-
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180507971
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:20 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het onnozele idee ook, dat nagenoeg elk land ter wereld een eigen cultuur heeft, behalve Nederland. _O-
Het is onwetende domheid en ook vaak pure haat en minachting jegens NL en haar inwoners.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2018 @ 09:21:53 #157
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180507979
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het is onwetende domheid en ook vaak pure haat en minachting jegens NL en haar inwoners.
Wij doen maar wat, dat mag je geen cultuur noemen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  maandag 16 juli 2018 @ 09:26:55 #158
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180508047
De '...' Cultuur bestaat niet, maar kan toch alles omvatten wat je belangrijk vindt. Maak niet uit wat je ertussen op de puntjes zet.

Daarom is het ook zo fijn voor populisten. Ongrijpbare, maar ernstig klinkende dingen roepen waar je eigenlijk niet tegen kan zijn. Een vast onderdeel van demagogische boodschappen.

De Nederlandse Cultuur gaat ten onder als we nu niets doen! :o
Oh noes. De Nederlandse Cultuur. Dat moet gered worden.

Maar hoe dan? Maar wat dan?

Voor mij is tolerantie Nederlandse Cultuur. Deze tolerantie staat zwaar onder druk, maar repressieve maatregelen nemen om de tolerantie te vergroten... is best ironisch! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juli 2018 @ 09:44:43 #159
74056 crew  ToT
pi_180508306
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Mensen die zich niet bewust zijn van de Nederlandse cultuur geven daarmee m..i. ook tevens aan dat ze hier eigenlijk niet thuishoren, ze voelen zich hier blijkbaar een vreemde.
Zulke mensen willen dat je precieze dingetjes opnoemt zodat ze het stuk voor stuk kunnen affakkelen en/of zeggen dat massa-immigratie echt geen invloed heeft op die dingen.
Nee idd; zolang maar een paar procent allochtoon is en de rest origineel Nederlands zal er niet DIRECT wat veranderen, nee.

Hier in de stad zie ik echter wel interessante dingen; wijken die razendsnel in ghetto's veranderen. De paar huisjes die er netjes uitzien en waarvan de tuin goed onderhouden is, zijn de huizen waar nog wat oudere autochtone mensen wonen die er altijd gewoond hebben.
De meeste huizen zijn helemaal verpauperd en je ziet veel oude gordijnen en vergeelde vitrage in een knoop voor het raam hangen, met een lampje in een fitting aan het plafond. Tuinen overwoekerd met onkruid, je ziet er hooguit 1 of 2 blanke kinderen op straat en is het verder één grote mengelmoes.
pi_180508345
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:44 schreef ToT het volgende:

[..]

Zulke mensen willen dat je precieze dingetjes opnoemt zodat ze het stuk voor stuk kunnen affakkelen en/of zeggen dat massa-immigratie echt geen invloed heeft op die dingen.
Nee idd; zolang maar een paar procent allochtoon is en de rest origineel Nederlands zal er niet DIRECT wat veranderen, nee.

Hier in de stad zie ik echter wel interessante dingen; wijken die razendsnel in ghetto's veranderen. De paar huisjes die er netjes uitzien en waarvan de tuin goed onderhouden is, zijn de huizen waar nog wat oudere autochtone mensen wonen die er altijd gewoond hebben.
De meeste huizen zijn helemaal verpauperd en je ziet veel oude gordijnen en vergeelde vitrage in een knoop voor het raam hangen, met een lampje in een fitting aan het plafond. Tuinen overwoekerd met onkruid, je ziet er hooguit 1 of 2 blanke kinderen op straat en is het verder één grote mengelmoes.
Dit dus ja. Heel herkenbaar, je kan ze zo aanwijzen in die straten.

En dit bijvoorbeeld: hoe kan je met droge ogen beweren dat dit GEEN islamisatie is?

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 16 juli 2018 @ 09:48:34 #161
74056 crew  ToT
pi_180508376
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit dus ja. Heel herkenbaar, je kan ze zo aanwijzen in die straten.

En dit bijvoorbeeld: hoe kan je met droge ogen beweren dat dit GEEN islamisatie is?

:D Ik dacht dat jij een perfecte PC burger was? :D
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2018 @ 09:55:56 #162
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180508488
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
De '...' Cultuur bestaat niet, maar kan toch alles omvatten wat je belangrijk vindt. Maak niet uit wat je ertussen op de puntjes zet.

Daarom is het ook zo fijn voor populisten. Ongrijpbare, maar ernstig klinkende dingen roepen waar je eigenlijk niet tegen kan zijn. Een vast onderdeel van demagogische boodschappen.

De Nederlandse Cultuur gaat ten onder als we nu niets doen! :o
Oh noes. De Nederlandse Cultuur. Dat moet gered worden.

Maar hoe dan? Maar wat dan?

Voor mij is tolerantie Nederlandse Cultuur. Deze tolerantie staat zwaar onder druk, maar repressieve maatregelen nemen om de tolerantie te vergroten... is best ironisch! :D
Vooral dit, het is veelal een kwestie van mentaliteit.

Daarbij hebben Nederlanders in het algemeen ook wel enig verbaal incasseringsvermogen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  maandag 16 juli 2018 @ 10:00:04 #163
471419 Otger
Reconquista
pi_180508576
Als ik de Nederlandse cultuur zou moeten beschrijven zou ik zeggen dat het een Germaans fundament heeft, wat wij delen met andere Noord-Europese landen. Daarnaast is onze cultuur beïnvloed door verschillende vormen van het christendom met een onderlinge verdeling van katholicisme en calvinisme in de provincies. Ten slotte heeft er redelijk recent een invloed plaats gevonden vanuit het liberale gedachtegoed, ontwikkeld in de verlichting en tegenwoordig herkenbaar aan atheïsme.

Belangrijk is dat de "oude" cultuur van Nederland ook een invloed heeft gehad op de ontwikkeling op de vorming van "onze" versie van Christelijke cultuur en bij heeft gedragen aan het liberalisme zelf. Zo kan het individualistische gedachtegoed gezien worden als een afstroming vanuit de Germaanse cultuur.

Uiteraard is er met andere Noord-Europese een onderling verschil. Zo zijn Duitsers minder liberaal en collectiever dan wij. Ook hebben wij een hardere samenleving vergeleken met de Scandinaviërs die vaak wat zachtaardiger zijn.
pi_180508592
Hoe denkt Trump over de Europese cultuur?
Nou, zo bijvoorbeeld:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-thee-kwam~af5e3742/



Dan ben je toch een ongelooflijke hork.
pi_180508610
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe denkt Trump over de Europese cultuur?
Nou, zo bijvoorbeeld:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-thee-kwam~af5e3742/

[ afbeelding ]

Dan ben je toch een ongelooflijke hork.
quote:
deed het onvoorstelbare: hij liep voor haar uit.
Oh mijn god dat is afgrijselijk.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 10:03:09 #166
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180508629
Het grappige aan cultuur is dat het vrij lastig kan zijn om zo een lijstje op te stellen wat nou cultuur is, maar dat mensen die opgegroeid zijn in de Nederlandse cultuur feilloos aan kunnen geven wat er géén onderdeel van is.

Gebedsoproepen in het Arabisch
Achterstelling van vrouwen
Vrouwenbesnijdenis
Meningen door geweld en intimidatie onderdrukken
Kinderen tot middernacht ongesupervised op straat rond laten lopen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180508653
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

[..]

Oh mijn god dat is afgrijselijk.
Weet niet of je dit sarcastisch bedoeld en ik heb ook niet zoveel met het Britse koningshuis, maar Trump die anderen even op hun fouten wil wijzen, blundert er zelf continue op los.
Of hij is van nature een onbeschofte tokkie.
Een van de twee.
Of oerstom, of een aso.
  maandag 16 juli 2018 @ 10:06:33 #168
471419 Otger
Reconquista
pi_180508682
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

[..]

Oh mijn god dat is afgrijselijk.
Vanuit traditionalistisch gedachtegoed is een ambtenaar altijd onderschikt aan de monarch en daar ben ik het zelf ook mee eens. Wat ik wel leuk vind is hoe progressieve figuurtjes die altijd door blijven hameren op een egalitaire behandeling nu schande uitspreken over het gedrag van Trump omdat hij niet aan de traditionele etiquette houdt. Zo hypocriet als het maar kan.
pi_180508910
https://historiek.net/culturele-invloed-van-de-hugenoten/52348/
https://historiek.net/mig(...)uropa-in-1685/52517/
https://www.historischnie(...)eldoorlog/index.html
https://www.historischnie(...)ie-in-nederland.html
http://www.vijfeeuwenmigratie.nl/land/Duitsland/volledige-tekst
http://www.vijfeeuwenmigratie.nl/hugenoten-0
https://www.volkskrant.nl(...)ddeleeuwen~b42144cd/

Het kan echt, profijt hebben van immigratie. Maar dan moet je geen volslagen vreemde volkeren hierheen halen, waarvan het grootste deel bestaat uit laagopgeleide klaplopers die een nieuwe onderklasse zullen vormen in blanke landen en enkel kennis, kunde en geld komen halen i.p.v. brengen. Volkeren wiens gebruiken ons vreemd zijn, wiens gedrag ontwrichtend werkt.

Ik herhaal het nog maar eens: wie de instroom vanaf de jaren '60 vergelijkt met de historische immigratiegolven, de joden uitgezonderd, die inderdaad op zeer kwalijke wijze zijn behandeld door Nederland, bediend zich van nepinformatie.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 16 juli 2018 @ 10:26:57 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_180509021
Ik denk niet dat het verschil in cultuur een groot probleem is. Kijk maar naar een land als Zwitserland of als de VS. Toch redelijk succesvol ook al is het een smeltkroes van botsende culturen, en toch ook een eigen cultuur die eruit gegroeid is. Het probleem is dat in de jaren zeventig vooral kansarme mensen hier naartoe gehaald zijn, wat een druk op de onderklasse heeft gebracht (overigens ook blanke onderklasse heeft verheft), dat is een fout geweest.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180509047
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:03 schreef nixxx het volgende:
Het grappige aan cultuur is dat het vrij lastig kan zijn om zo een lijstje op te stellen wat nou cultuur is, maar dat mensen die opgegroeid zijn in de Nederlandse cultuur feilloos aan kunnen geven wat er géén onderdeel van is.

Gebedsoproepen in het Arabisch
Achterstelling van vrouwen
Vrouwenbesnijdenis
Meningen door geweld en intimidatie onderdrukken
Kinderen tot middernacht ongesupervised op straat rond laten lopen
Het eerste behoort niet tot onze cultuur.
Al de anderen werden of worden oogluikend toegelaten, tot die 'beroerde linksen' zich er mee gingen bemoeien.

Bij cultuur denk ik dan eerder aan klompendansen, haring happen.
Verjaardagen werden gevierd met koffie en gebak, daarna kwamen de hartige hapjes. Augurkjes, zilveruitjes en plakjes leverworst en kaasblokjes (al dan niet met de nederlandse driekleur als prikkertje), bitterballen en jenever voor de heren, advocaatje met slagroom voor de dames.

Grote schoonmaak in de lente: het hele huis werd schoongemaakt. Dus de hele inboedel naar buiten, binnen alles schilderen en poetsen.
Elk stukje textiel werd gewassen, houtwerk werd ingewreven met boenwas, ramen zemen, stoepje schuren, de zinken teils werden glimmend geschuurd tot ze een zilverachtige glans kregen.
Als kind wilde ik mijn moeder helpen met de was, door alles wat schoon was door de mangel te draaien, vergat even een mand eronder te zetten, met als gevolg dat de hele was opnieuw kon en ik met een pak slaag naar bed werd gestuurd. :'(

Nog meer cultuur van Nederlandse bodem: een koekje bij de koffie, drop, hagelslag, stroopwafels, erwtensoep ( :r ), bloedworst, zult, moorkoppen, plakbroodjes, beschuit met muisjes bij een geboorte, schaatsen in de winter, warme chocolademelk (met een vel erop), bleekveldjes, fietsen, rolschaatsen, hoepelen, meisjes met een grote strik in het haar, vrouwen mochten niet blootshoofds de kerk binnen, mannen waren dit verplicht/
Verder nog zwarte piet, die wat mij betreft ook rood of groen of pimpelpaars met gele sterren mag zijn.
De groenteman, melkboer, kwamen aan huis. En waar vind je tegenwoordig winkeltjes met alleen naaigaren, vingerhoedjes, naalden, lappen stof, knopen, drukkertjes?
Ook een mooie herinnering: een sigarenwinkeltje bij ons in de straat. Een hele oude man die dit samen met zijn hele oude vrouw beheerde. Een winkel met alleen sigaretten, shag, pijpen, tabak voor pijpen, krabbers voor pijpen, lucifers, aanstekers, vloeitjes, sigaren in alle maten, (sigarenbandjes verzamelen, wie kent het nog? Hele plakboeken had ik vol met deze prachtige ontwerpjes),
Mensen die gewoon bij elkaar naar binnen lopen, kom daar eens om vandaag. Je moet op zijn minst een afspraak plannen om over drie weken even spontaan bij je kennis binnen te komen.
pi_180509054
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk niet dat het verschil in cultuur een groot probleem is. Kijk maar naar een land als Zwitserland of als de VS. Toch redelijk succesvol ook al is het een smeltkroes van botsende culturen, en toch ook een eigen cultuur die eruit gegroeid is. Het probleem is dat in de jaren zeventig vooral kansarme mensen hier naartoe gehaald zijn, wat een druk op de onderklasse heeft gebracht (overigens ook blanke onderklasse heeft verheft), dat is een fout geweest.
Het cultuurverschil tussen de katholieke Duitsers, Fransen en Italianen is toch echt een stuk minder groot dan die tussen de christelijke/atheïstische Europeanen en de moslims. Dat is de grote gemene deler en dat is waarom het mis gaat in heel Europa daarmee.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180509074
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk niet dat het verschil in cultuur een groot probleem is. Kijk maar naar een land als Zwitserland of als de VS. Toch redelijk succesvol ook al is het een smeltkroes van botsende culturen, en toch ook een eigen cultuur die eruit gegroeid is. Het probleem is dat in de jaren zeventig vooral kansarme mensen hier naartoe gehaald zijn, wat een druk op de onderklasse heeft gebracht (overigens ook blanke onderklasse heeft verheft), dat is een fout geweest.
Hoezo fout? Heeft de onderklasse dan helemaal geen waarde?
Moeten we het dan echt alleen maar hebben van mannen in driedelige pakken?
pi_180509095
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:21 schreef Oostwoud het volgende:
https://historiek.net/culturele-invloed-van-de-hugenoten/52348/
https://historiek.net/mig(...)uropa-in-1685/52517/
https://www.historischnie(...)eldoorlog/index.html
https://www.historischnie(...)ie-in-nederland.html
http://www.vijfeeuwenmigratie.nl/land/Duitsland/volledige-tekst
http://www.vijfeeuwenmigratie.nl/hugenoten-0
https://www.volkskrant.nl(...)ddeleeuwen~b42144cd/

Het kan echt, profijt hebben van immigratie. Maar dan moet je geen volslagen vreemde volkeren hierheen halen, waarvan het grootste deel bestaat uit laagopgeleide klaplopers die een nieuwe onderklasse zullen vormen in blanke landen en enkel kennis, kunde en geld komen halen i.p.v. brengen. Volkeren wiens gebruiken ons vreemd zijn, wiens gedrag ontwrichtend werkt.

Ik herhaal het nog maar eens: wie de instroom vanaf de jaren '60 vergelijkt met de historische immigratiegolven, de joden uitgezonderd, die inderdaad op zeer kwalijke wijze zijn behandeld door Nederland, bediend zich van nepinformatie.
Eens, Zie maar wat er met de Indianen in Amerika is gebeurd.
pi_180509342
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 15:04 schreef ABombali het volgende:

[..]

Werkzucht? Wat houdt dat in volgens jou?
Zucht...dat je bereid bent van je luie gat af te komen en te gaan werken, i.p.v. voor je hutje zitten wachten op ontwikkelingshulp, food-aid, of iemand die een pomp voor je gaat aanleggen zodat jouw vier vrouwen niet meer 4 kilometer hoeven te lopen om jou van schoon drinkwater te voorzien.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180509403
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
Het heeft niets te maken met fucking windmolens, fietsen en Venco drop.

Nederland heeft een Germaanse cultuur. Germaanse wortels.
Een versmelting tussen het oude geloof en het christendom, daar ligt een groot deel van onze kern.

Wat het land voornamelijk nodig heeft is eenheid. Dat lukt je niet door bijvoorbeeld de derde wereld hier jarenlang naartoe te importeren. Amerikanisering, islamisering, en het neoliberalisme zijn ziektes die zich in een rap tempo door Europa verspreiden.
Europa voor de europeanen…

kijk zo:
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180509415
Ik denk dat je rustig kan stellen dat Trump gelijk heeft dat we onze cultuur verliezen door de massa-immigratie:





Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 10:45:59 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_180509431
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Het cultuurverschil tussen de katholieke Duitsers, Fransen en Italianen is toch echt een stuk minder groot dan die tussen de christelijke/atheïstische Europeanen en de moslims. Dat is de grote gemene deler en dat is waarom het mis gaat in heel Europa daarmee.
Hmm ik vind het cultuurverschil tussen Fransen en Duitsers vrij groot, maar goed, het is dan ook 20 en 7% Fransen en Italianen, tegenover 5% moslims hier.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 juli 2018 @ 10:47:57 #179
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180509463
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik denk dat je rustig kan stellen dat Trump gelijk heeft dat we onze cultuur verliezen door de massa-immigratie
Wel grappig trouwens!

Anti-Immigratie/ Anti-EU mensen:
Europa is niet één, dat moet je niet dwingen, we zijn te verschillend, weg met de EU.

Trump zegt:
De Europese Cultuur staat onder druk.

Anti-Immigratie/ Anti-EU mensen:
Ja! Precies!

_O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 16 juli 2018 @ 10:48:12 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_180509471
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:45 schreef De_Onnoembare het volgende:
Ik denk dat je rustig kan stellen dat Trump gelijk heeft dat we onze cultuur verliezen door de massa-immigratie:

[ afbeelding ]
Zo hee.

Niet eens meer zin om te doen alsof.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_180509496
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:47 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel grappig trouwens!

Anti-Immigratie/ Anti-EU mensen:
Europa is niet één, dat moet je niet dwingen, we zijn te verschillend, weg met de EU.

Trump zegt:
De Europese Cultuur staat onder druk.

Anti-Immigratie/ Anti-EU mensen:
Ja! Precies!

_O-
De Europese culturen staan inderdaad onder druk ja.

Als ik tegenwoordig in de stad loop en een Arabische gebedsoproep hoor, dan vind ik dat een teken aan de wand ja. Om nog maar te zwijgen vh feit dat 90% van de vrouwen met 30 graden volledig ingewikkeld rondloopt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180509534
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Zo hee.

Niet eens meer zin om te doen alsof.

:*
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 10:52:03 #183
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180509563
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
De Europese culturen staan inderdaad onder druk ja.
Cultuur is niet een vast en grijpbaar iets. Het wel zo presenteren is bedrog. Cultuur staat altijd onder druk van interne en externe factoren. Toen, nu en in de toekomst.
quote:
Als ik tegenwoordig in de stad loop en een Arabische gebedsoproep hoor, dan vind ik dat een teken aan de wand ja. Om nog maar te zwijgen vh feit dat 90% van de vrouwen met 30 graden volledig ingewikkeld rondloopt.
90% :') Welke stad? Doha?
Gebedsoproep en klokgelui - tjah. Daar kun je een hoop van vinden.

In mijn Nederland is daar ruimte voor. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180509597
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:52 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Cultuur is niet een vast en grijpbaar iets. Het wel zo presenteren is bedrog. Cultuur staat altijd onder druk van interne en externe factoren. Toen, nu en in de toekomst.

Dat doet toch niets eraan af dat het nu bedreigt wordt door de massa-immigratie? Dat zie je met je eigen ogen als je in vrijwel iedere West-Europese stad loopt.
quote:
90% :') Welke stad? Doha?
Gebedsoproep en klokgelui - tjah. Daar kun je een hoop van vinden.

In mijn Nederland is daar ruimte voor. O+
Hier bijvoorbeeld:


Dat is gewoon pure islamisering en heeft niets meer met Nederland te maken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 10:55:30 #185
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_180509632
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
Hier bijvoorbeeld:


Dat is gewoon pure islamisering en heeft niets meer met Nederland te maken.
En wanneer gaan we de Christenen er eindelijk eens uittrappen?

Die Kerstening heeft nu wel lang genoeg geduurd, dat heeft helemaal niets met Nederland te maken!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2018 @ 10:58:08 #186
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180509680
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Hmm ik vind het cultuurverschil tussen Fransen en Duitsers vrij groot, maar goed, het is dan ook 20 en 7% Fransen en Italianen, tegenover 5% moslims hier.
Maar ze gaan elkaar niet te lijf, het zijn wel Europeanen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180509706
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En wanneer gaan we de Christenen er eindelijk eens uittrappen?

Die Kerstening heeft nu wel lang genoeg geduurd, dat heeft helemaal niets met Nederland te maken!
Het verschil tussen het christendom is dat het in Europa gevormd en groot geworden is. Het is in het MO ontstaan maar is in de afgelopen 2.000 jaar volledig in Europa gevormd, alle instituten zijn Europees en alle grote denkers en beinvloeders zijn Europees. Dat is met de islam totaal omgekeerd.

Maar jij vindt die Azan in de openbare ruimte geen islamisatie?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180509856
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Maar ze gaan elkaar niet te lijf, het zijn wel Europeanen.
Niet meer nee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juli 2018 @ 11:31:45 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_180510468
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Maar ze gaan elkaar niet te lijf, het zijn wel Europeanen.
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst moslims te lijf bent gegaan, maar dat is hier ook niet echt dagelijkse kost, en ik hoor als ik thuiswerk zoals nu nog wel vijf keer per dag de azan (en 24 keer per dag de kerk).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:36:28 #190
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180510578
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
Dat doet toch niets eraan af dat het nu bedreigt wordt door de massa-immigratie? Dat zie je met je eigen ogen als je in vrijwel iedere West-Europese stad loopt.
Dat doet het zeker wel. De mate van bedreiging. Wat is een bedreiging, wanneer is iets een bedreiging?

Als over 100 jaar Suikerfeest een Europese feestdag is, dan is het onze cultuur. *O* Fucking gezellig.
quote:
Dat is gewoon pure islamisering en heeft niets meer met Nederland te maken.
Ik zie daar niet 90% van de vrouwen 'ingepakt' lopen :') Dus wat lul je? Verder vind ik de oproep tot gebed vergelijkbaar met kerkklokken. Met geloofsbeleidenis. Vrije geloofsbeleidenis is Nederlandse Cultuur!

Of dat nou christen, hindoe, islamtisch of joods is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180510611
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat doet het zeker wel. De mate van bedreiging. Wat is een bedreiging, wanneer is iets een bedreiging?

Als over 100 jaar Suikerfeest een Europese feestdag is, dan is het onze cultuur. *O* Fucking gezellig.

Islamisatie dus.
quote:
Ik zie daar niet 90% van de vrouwen 'ingepakt' lopen :') Dus wat lul je? Verder vind ik de oproep tot gebed vergelijkbaar met kerkklokken. Met geloofsbeleidenis. Vrije geloofsbeleidenis is Nederlandse Cultuur!

Of dat nou christen, hindoe, islamtisch of joods is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je die stront uit je ogen spoelen. Tegenwoordig is dit een normaal straatbeeld:

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Beste debater 2022 maandag 16 juli 2018 @ 11:42:41 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180510700
quote:
2s.gif Op maandag 16 juli 2018 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Maar ze gaan elkaar niet te lijf, het zijn wel Europeanen.
Oh mijn goedheid...

Napoleontische oorlogen, 1870-1871, 1914-1918, 1939-1945.

Geschiedenis moet een verplicht vak worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 16 juli 2018 @ 11:43:27 #193
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180510714
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:37 schreef De_Onnoembare het volgende:
Islamisatie dus.
Het maakt mij geen ruk uit of het Suikerfeest, Cinqo De Mayo, Towelday of Makar Sanktranti is. O+
quote:
Tegenwoordig is dit een normaal straatbeeld:

Oh. Je bedoelt 90% van de vrouwen in een heel klein stukje van de stad. :D
Zeg dat dan! Dan hebben we het over het juiste perpectief. :{w

Staat nog steeds overeind:
Vrije geloofsbeleidenis is Nederlandse Cultuur!
Als je dus voor de Nederlandse Cultuur staat, sta je ook vor de vrijheid van Godsdienst. En nou?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180510716
quote:
13s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh mijn goedheid...

Napoleontische oorlogen, 1870-1871, 1914-1918, 1939-1945.

Geschiedenis moet een verplicht vak worden.
Recent dan he.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Beste debater 2022 maandag 16 juli 2018 @ 11:44:09 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180510726
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:43 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Recent dan he.
Heilzame invloed van de EU wellicht. B-)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_180510767
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Heilzame invloed van de EU wellicht. B-)
Nee. Misschien vd EGKS en miljoenen Sovjet-soldaten + MAD.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  Beste debater 2022 maandag 16 juli 2018 @ 11:49:02 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180510801
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee. Misschien vd EGKS en miljoenen Sovjet-soldaten + MAD.
Hoe dan ook, kennelijk leefde dat 'wij hebben de Europese cultuur dus we zijn vriendjes' niet echt heel erg tot na 1945.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_180510834
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoe dan ook, kennelijk leefde dat 'wij hebben de Europese cultuur dus we zijn vriendjes' niet echt heel erg tot na 1945.
Nee dat klopt, maar we zijn nu wel even meer dan 70 jaar verder he.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 11:50:49 #199
8369 speknek
Another day another slay
pi_180510838
quote:
1s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee. Misschien vd EGKS en miljoenen Sovjet-soldaten + MAD.
Bruh
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Beste debater 2022 maandag 16 juli 2018 @ 11:50:55 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_180510840
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar we zijn nu wel even meer dan 70 jaar verder he.
Oh nu zijn we wel één Europa?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')