abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 juli 2018 @ 13:29:59 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_180488077
Had ie niet beter kunnen zeggen dat ie hem kan steken waar de zon niet schijnt? Want nu lijkt het net of hij wil zeggen dat Musk aambeien heeft en dat zou een ongefundeerde aanname zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 15 juli 2018 @ 13:31:53 #27
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_180488114
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, precies dit. Een haast ziekelijke adoratie.
Bijzonder inderdaad - vind er 12 discipelen bij en voor je het weet loopt hij over water.

Jobs scheen best wel een eikel te zijn; ben benieuwd of Elon een beetje relaxt is. Zo oogt hij wel.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 15 juli 2018 @ 13:32:37 #28
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_180488129
... Net als al die andere bedrijven die hulp (wilde) sturen, incl die pompbedrijven in nl. Beetje een open deur intrappen, ik zie het probleem niet.

Verder vraag ik me af hoe geloofwaardig deze bron is over dat de duikboot nutteloos is en onbruikbaar in dit geval. Je kunt veel beweren maar het is niet zo dat Elon achtelijk is, tuurlijk hebben ze vtv er wel bij stil gestaan of dat het eventueel bruikbaar is...
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_180488412
Ik heb dat idee geen seconde serieus genomen, in tegenstelling tot veel anderen hier.
  zondag 15 juli 2018 @ 14:12:29 #30
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_180488896
Hij werd nota bene op Twitter gevraagd naar een bijdrage. Die heeft hij geprobeerd te geven. Maar heel erg dat hij een idee heeft geopperd dat niet goed bleek te zijn, aldus voor de tv vegeterend passief Nederland.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_180488925
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 13:48 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb dat idee geen seconde serieus genomen, in tegenstelling tot veel anderen hier.
Dat mag. De leider van de reddingsoperatie nam het wel serieus. Toen Elon vroeg of zijn hulp nog gewenst was, omdat hij er anders mee zou stoppen, kreeg hij als antwoord: ja, je hulp is nog gewenst.

En ach, dat een grote groep duikers en reddingswerkers heel nadrukkelijk hebben gezegd dat het plan wèl zou werken, dat negeren we maar. Of dat in 1 van de demonstratiefilmpjes een volwassen persoon in de duikboot past.

Niet slecht voor een actie die hij begon nadat iemand via Twitter aan hem vroeg "Can you help?". Je weet wel, aan Elon Musk. Die er vooral om bekendstaat technische onmogelijkheden te overwinnen.

Als je dit een gekke actie van hem vindt of het op ego-trippen gooit wil ik je graag vragen wat jíj gedaan hebt om te helpen, en wat Elon Musk hier dan zogezegt mee had willen bereiken voor z'n imago wat hij niet al heeft.
  Moderator zondag 15 juli 2018 @ 14:25:47 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180489213
is ook een beetje onzin om met een ongetest in vers in elkaar geknutseld duikbootje in een onbekend grottenstelsel mensen te gaan redden

hopelijk gaat ontwikkeld hij dat ding verder door en verkoopt hij er een paar aan Thailand enzo zodat duikers er in alle rust mee om kunnen leren gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180489264
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:25 schreef sp3c het volgende:
is ook een beetje onzin om met een ongetest in vers in elkaar geknutseld duikbootje in een onbekend grottenstelsel mensen te gaan redden

hopelijk gaat ontwikkeld hij dat ding verder door en verkoopt hij er een paar aan Thailand enzo zodat duikers er in alle rust mee om kunnen leren gaan
Was ook onzin om met duct-tape en een handleiding een filter in elkaar te zetten tijdens Apollo 13. Noodzaak. En, de mens op z'n sterkst: improviserend.
  Moderator zondag 15 juli 2018 @ 14:30:12 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180489325
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:27 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Was ook onzin om met duct-tape en een handleiding een filter in elkaar te zetten tijdens Apollo 13. Noodzaak. En, de mens op z'n sterkst: improviserend.
dat zou een goede vergelijking zijn als er goed getrainde militairen waren die naar Apollo 13 konden springen om reserveonderdelen te brengen oid

was wat te hoog

als er echt geen andere mogelijkheid was dan hadden ze dat bootje echt wel geprobeerd maar die was er wel en lag nogal voor de hand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180489420
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 13:29 schreef Klepper272 het volgende:
https://www.businessinsid(...)-hij-ermee-bereiken/

De duikboot van Elon Musk was onbruikbaar voor de voetballertjes in Thailand – dus wat wilde hij ermee bereiken?
Z'n plan is gebaseerd op de schematische tekeningen met doorsnedes van dat grottenstelsel, dezelfde tekeningen die iedereen gezien heeft.. Die grot is echt niet tot op de cm in kaart gebracht het was vanaf het begin al een gok. Maar beter iets dan misschien wel helemaal niets, toch? Dat het ding nog steeds te groot is voor deze grot is iets wat je pas kunt zien als je in de desbetreffende grot bent en de hele route van voor tot achter afgelegd hebt. Want dan weet je precies waar de knelpunten liggen en hoe krap ze daadwerkelijk zijn. En de doorsnede van de buis was al 31 cm(!), dat is écht heel erg weinig om een persoon in te vervoeren.

In de filmpjes van de mini-submarine kun je zien en dat ze hem door het water begeleiden met duikers en er aan het einde iemand uit kruipt. Ik moet er zelf absoluut niet aan denken om erin te kruipen omdat het zo enorm krap is (en je alsnog wat kalmeringsmiddelen nodig hebt om een paniekaanval af te wenden). Maar dat is niet je grootste zorg als je al zolang vast zit zonder voedsel in een grot. Het ding lijkt gewoon te doen waarvoor het ontworpen is. Het past inderdaad niet door DEZE grot (achteraf gezien dan). Maar ik denk niet dat het ding nutteloos is, zoals nu wel gedaan wordt. Als proof of concept werkt het gewoon. In die paar dagen zo'n ding bedenken, bouwen/testen en ook nog daarheen reizen door dat team van engineers; ik vind het nog steeds knap; hulde voor dat team. En ja ome Elon heeft dat betaald... is dat zo erg?

Misschien hadden ze zoiets wel kunnen gebruiken toen de Costa Concordia omsloeg en ze in het omgeslagen schip nog gingen zoeken naar overlevers.
  zondag 15 juli 2018 @ 14:34:29 #36
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180489439
Gelukkig is er altijd nog het internet waar marginalen lekker kunnen kankeren op de wereld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator zondag 15 juli 2018 @ 14:35:24 #37
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180489466
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:34 schreef fathank het volgende:
Gelukkig is er altijd nog het internet waar marginalen lekker kunnen kankeren op de wereld.
daar is hier niet echt sprake van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180489538
Musk _O_
  zondag 15 juli 2018 @ 14:39:29 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180489581
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 10:53 schreef RedFever007 het volgende:
Ik krijg het idee dat Musk een naar mannetje is :{
Precies wat de media wil dat je denkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_180489589
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zou een goede vergelijking zijn als er goed getrainde militairen waren die naar Apollo 13 konden springen om reserveonderdelen te brengen oid

was wat te hoog

als er echt geen andere mogelijkheid was dan hadden ze dat bootje echt wel geprobeerd maar die was er wel en lag nogal voor de hand
Klopt. Het bootje was niet de beste oplossing. Maar da's iets anders dan dat het 'niet zou werken'.
Wat het wèl was, was een plan B. Elke reddingswerker zal je vertellen dat er nooit genoeg plan B's zijn.
pi_180489727
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 13:31 schreef AgLarrr het volgende:
Jobs scheen best wel een eikel te zijn; ben benieuwd of Elon een beetje relaxt is. Zo oogt hij wel.
Gezien zijn houding jegens zowel vakbonden als critici: waarschijnlijk niet heel relaxed.
pi_180489783
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:39 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Klopt. Het bootje was niet de beste oplossing. Maar da's iets anders dan dat het 'niet zou werken'.
Wat het wèl was, was een plan B. Elke reddingswerker zal je vertellen dat er nooit genoeg plan B's zijn.
Het was geen "plan B", het was schier onmogelijk.

Vraag me toch wel af hoe dat voelt; lid zijn van de Elon-cult.
  zondag 15 juli 2018 @ 14:56:23 #43
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_180490107
Stelletje zure matten hier ook. Stoute Elon, zomaar slim en rijk zijn en dan op aanvraag met een plan komen om mensen te helpen. Gelukkig maar dat het faalde, zal hem leren om meer aandacht te krijgen dan de passieve massa!
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator zondag 15 juli 2018 @ 14:57:02 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180490128
het is niet eens geprobeerd omdat het geen goed plan was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 15 juli 2018 @ 14:57:40 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180490153
dat zo'n halve commando dan wat minder genuanceerde taal uitslaat

tja ... dat doen die figuren nu eenmaal _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180490324
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het was geen "plan B", het was schier onmogelijk.

Vraag me toch wel af hoe dat voelt; lid zijn van de Elon-cult.
Achteraf, was het geen geschikt plan B.
Wat niet past, dat past niet; dat is geen rocket science. Maar je weet van te voren toch niet dat het niet past? Dat de bocht nog moeilijker is dan je gehoopt had. Laten we nu niet doen alsof die grot van te voren al tot op de cm in kaart gebracht was, over een lengte van een aantal kilometers. En die submarine tóch een paar cm te groot ontworpen is. Dat ding doet waarvoor het ontworpen is het is alleen (zelfs met maar 31cm doorsnede) iets te groot, blijkt achteraf. Nouu boeehoeee....

Als ze Dwayne Johnson als duiker gestuurd hadden om die kids te redden had dat ook niet gepast. "Achteraf is het makkelijk praten" zou mijn oma zeggen.
pi_180490429
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Stelletje zure matten hier ook. Stoute Elon, zomaar slim en rijk zijn en dan op aanvraag met een plan komen om mensen te helpen. Gelukkig maar dat het faalde, zal hem leren om meer aandacht te krijgen dan de passieve massa!
Op aanvraag? Een random twitteruser die verder niets met de reddingsactie van doen had stuurde hem een tweet :')
pi_180490523
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 15:03 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Achteraf, was het geen geschikt plan B.
Wat niet past, dat past niet; dat is geen rocket science. Maar je weet van te voren toch niet dat het niet past? Dat de bocht nog moeilijker is dan je gehoopt had. Laten we nu niet doen alsof die grot van te voren al tot op de cm in kaart gebracht was, over een lengte van een aantal kilometers. En die submarine tóch een paar cm te groot ontworpen is. Dat ding doet waarvoor het ontworpen is het is alleen (zelfs met maar 31cm doorsnede) iets te groot, blijkt achteraf. Nouu boeehoeee....

Als ze Dwayne Johnson als duiker gestuurd hadden om die kids te redden had dat ook niet gepast. "Achteraf is het makkelijk praten" zou mijn oma zeggen.
Hetgeen gesteld werd was dat die duikboot zou werken. Dat deed die niet.
pi_180490540
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2018 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hetgeen gesteld werd was dat die duikboot zou werken. Dat deed die niet.
Hij werkt, maar hij past niet.
pi_180490594
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 15:11 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Hij werkt, maar hij past niet.
:')

Je ontwerpt een duikboot om die jongens de grot uit te krijgen en hij blijkt ongeschikt.

Dan werkt die boot niet.

Maar je zult maar eens toegeven dat je cultleider een keer gefaald heeft ja :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2018 15:13:24 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')