abonnement Unibet Coolblue
pi_180569763
quote:
5s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Staat er momenteel nog iemand bij de Kuip?

Ik kreeg een uitnodiging via Whatsapp om er te komen aangezien onze club vannacht 110 jaar bestaat.
Ja ik sta er, gaat HELEMAAL LOS hier

Kom snel we missen je
  woensdag 18 juli 2018 @ 22:25:04 #177
263417 Keyos
Like a Boss
pi_180569800
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:20 schreef Elan het volgende:
Het doel van een nieuw stadion moet ook helemaal niet zijn om Ajax financieel te overtreffen.

Wtf zijn dat dat voor idiote plaatjes.
Alsof het reëel is te verwachten dat het gat in sponsoringsinkomen in 1x vervaagt door de bouw van een nieuw stadion. In potentie is er meer mogelijk met grotere club Feyenoord dan met PSV, daar eerst maar eens naar streven.

Mensen die de eis hebben dat we gelijk meer spelersbudget hebben zijn gewoon dom.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_180569801
quote:
5s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Staat er momenteel nog iemand bij de Kuip?

Ik kreeg een uitnodiging via Whatsapp om er te komen aangezien onze club vannacht 110 jaar bestaat.
HMF met zijn ONTZETTEND lekkere vriendin.

En Scrummie, die dacht met zijn domme kop er vanavond een wedstrijd was.
blablablabla
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 22:25:44 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180569816
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:25 schreef Elan het volgende:

[..]

HMF met zijn ONTZETTEND lekkere vriendin.

En Scrummie, die dacht met zijn domme kop er vanavond een wedstrijd was.
Beide beweringen acht ik zéér onwaarschijnlijk.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180569866
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:25 schreef Keyos het volgende:

[..]

Alsof het reëel is te verwachten dat het gat in sponsoringsinkomen in 1x vervaagt door de bouw van een nieuw stadion. In potentie is er meer mogelijk met grotere club Feyenoord dan met PSV, daar eerst maar eens naar streven.
Precies .
Sowieso moet het uitgangspunt een verbetering zijn van de situatie en dan puur vanuit het belang van de eigen club bekeken.

Niet anderen er bij halen en valse beloftes doen om te scoren bij de achterban/investeerders.
blablablabla
pi_180572062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wel een behoorlijk tendentieus berichtje weer van 'stadion op Zuid', welke klakkeloos is overgenomen door het AD. We zijn overigens niet beter gewend van beide partijen. :')

Let wel; op zich klopt het wat ze in dit bericht stellen, maar let op de nuance 'Feyenoord gaat niet voorbij Ajax, bij de opening van een nieuw stadion', let wel; bij de opening van een nieuw stadion. Kortom; niet a la minute dus, maar op de lange termijn wel. Al zitten ze bij Ajax ook niet stil natuurlijk.

Verder is het enige wat stadion op zuid gedaan heeft één van de worst case scenarios gepakt uit de diverse businesscases, en dan krijg je bovenstaand scenario inderdaad (wel forse vooruitgang, maar niet voldoende om meteen Ajax voorbij te streven).

Lang verhaal kort; het ligt dus allemaal wat genuanceerder.
Het punt dat SoZ vooral wil maken is dat men roept dat met 25 mio PSV voorbij gestreefd wordt, terwijl PSV (volgens Hypercube) nu al op 27 mio zit. Daar mag je best je vraagtekens bij zetten.
Wanneer de Feyenoord 1-Case in volle glorie tot wasdom komt is er geen probleem, maar ik snap wel dat men daar enige skepsis voor heeft.
#12 is not for sale!
pi_180572123
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 21:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijk simplistisch verhaal. Ze gaan dus zelf uit van precies evenredige groei bij alledrie de clubs muv veranderingen qua stadion, terwijl ik niet geloof dat deze groei voor Ajax, PSV en Feyenoord even groot is. Dat zou je in ieder geval niet verwachten als je naar de groei van de begrotingen als geheel kijkt.

[..]

Dat er wel het één en ander mis is met het transferbeleid van Van Geel staat vast, maar hoezo zou de komst van Clasie zorgen dat ie geen recht van spreken meer heeft? Ajax haalt ook gewoon Daley Blind
Ajax heeft ook een heel andere financiële huishouding. Als je nu Clasie haalt, kan je Amrabat vrijwel afschrijven. Dan moet je ook niet klagen dat je steeds met minder moeten doen.
We moet imo blijven inzetten op de jeugd.
#12 is not for sale!
pi_180572214
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies .
Sowieso moet het uitgangspunt een verbetering zijn van de situatie en dan puur vanuit het belang van de eigen club bekeken.

Niet anderen er bij halen en valse beloftes doen om te scoren bij de achterban/investeerders.
Vooral dit. Je moet zelf afwegen hoe je je eigen budget zo groot mogelijk kan maken met aanvaardbare risico’s.

Aan de andere kant bepaalt de financiële ranglijst uiteindelijk ook je eigen prestaties en dus je eigen business case. Ik ben benieuwd of we 50K stoelen gevuld blijven houden met 1 kampioenschap per 10 jaar. Zeker in een landschap waarbij de kwaliteit van de eredivisie achteruit holt en de televisiekijker veel belangrijker wordt (is).
#12 is not for sale!
  woensdag 18 juli 2018 @ 23:54:16 #184
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180572229
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:49 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ajax heeft ook een heel andere financiële huishouding. Als je nu Clasie haalt, kan je Amrabat vrijwel afschrijven. Dan moet je ook niet klagen dat je steeds met minder moeten doen.
We moet imo blijven inzetten op de jeugd.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar we moeten ook inzetten op kwaliteit. Als ze constateren dat Amrabat tekort blijft schieten kan je hem tóch wel opstellen omdat ie alsnog beter is dan de beste jeugdspeler op die positie of een vervanger halen. Dan heb ik liever dat tweede. De meest talentvolle jeugdspelers dienen zich vaak vanzelf aan, zoals we ook hebben gezien met Malacia.

Hoop alleen dat ze in een geval als Bijlow toch weer wat vaker voor de jeugd durven te kiezen, keepers krijgen een stuk minder kansen om zich te bewijzen en nog een jaar op de bank zitten heeft ie niets aan.
  woensdag 18 juli 2018 @ 23:57:24 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180572290
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:53 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Vooral dit. Je moet zelf afwegen hoe je je eigen budget zo groot mogelijk kan maken met aanvaardbare risico’s.

Aan de andere kant bepaalt de financiële ranglijst uiteindelijk ook je eigen prestaties en dus je eigen business case. Ik ben benieuwd of we 50K stoelen gevuld blijven houden met 1 kampioenschap per 10 jaar. Zeker in een landschap waarbij de kwaliteit van de eredivisie achteruit holt en de televisiekijker veel belangrijker wordt (is).
Dat van die kwaliteit van de Eredivisie is een belangrijke. Bij bijna elke club lopen de bezoekersaantallen terug. Ook al is die trend bij ons nog niet zichtbaar, daar moet je wel rekening mee houden en dan kan zo'n duur nieuw stadion ineens een stuk minder rendabel zijn. Je hebt niet alles zelf in de hand helaas, de KNVB kan met een plan komen waardoor het niveau en aantal topwedstrijden weer omhoog schiet, maar het kan ook juist compleet de andere kant opgaan.
pi_180572367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 23:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens. Maar we moeten ook inzetten op kwaliteit. Als ze constateren dat Amrabat tekort blijft schieten kan je hem tóch wel opstellen omdat ie alsnog beter is dan de beste jeugdspeler op die positie of een vervanger halen. Dan heb ik liever dat tweede. De meest talentvolle jeugdspelers dienen zich vaak vanzelf aan, zoals we ook hebben gezien met Malacia.

Hoop alleen dat ze in een geval als Bijlow toch weer wat vaker voor de jeugd durven te kiezen, keepers krijgen een stuk minder kansen om zich te bewijzen en nog een jaar op de bank zitten heeft ie niets aan.
Ik ben je met je eens dat uiteindelijk kwaliteit doorslaggevend moet zijn. Maar we kunnen dan wel de vraagtekens zetten hoe er dan gescout wordt. Persoonlijk denk ik dat Amrabat nog flinke stappen kan maken en dat hij te snel wordt afgeschreven.

Maar wellicht is Bijlow inderdaad een nog beter voorbeeld. Het zou echt belachelijk zijn als hij geen eerste doelman wordt komend seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 19-07-2018 06:52:26 ]
#12 is not for sale!
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 08:06:07 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180576035
Feyenoord twitterde op donderdag 19-07-2018 om 07:58:27 Feyenoord. 110 jaar historie. Wij prijzen onze club. ❤️#Feyenoord110 https://t.co/0YdvKm8zYn reageer retweet
RemcoRavenhorst twitterde op donderdag 19-07-2018 om 01:49:38 Alleen weten dat er iets is, zonder de details te kennen. We zochten 500 supporters, maar het was voor een paar duizend genoeg aanleiding om te komen. Middels een haag van het Afrikaanderplein tot aan De Kuip vieren we het 110 jarig bestaan van ons #Feyenoord. Wat een club! Goud! https://t.co/gm7J9nJBMi reageer retweet


_O_ Van harte gefeliciteerd Feyenoorders _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:24:59 #188
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180576923
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 00:00 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik ben je met je eens dat uiteindelijk kwaliteit doorslaggevend moet zijn. Maar we kunnen dan wel de vraagtekens zetten hoe er dan gescout wordt. Persoonlijk denk ik dat Amrabat nog flinke stappen kan maken en dat hij te snel wordt afgeschreven.

Maar wellicht is Bijlow inderdaad een nog beter voorbeeld. Het zou echt belachelijk zijn als hij geen eerste doelman wordt komend seizoen.
Amrabat is een fantastisch voorbeeld van een speler waarbij je het als 'topclub' nooit goed kunt doen.

Wacht je nog een jaar en breekt hij echt door, dan is hij onbetaalbaar geworden. Koop je hem daarvoor dan is hij eigenlijk nog niet helemaal klaar en dan loop je het risico dat het een Mahertje wordt.

Ik begreep prima dat Feyenoord voor hem ging en zou hem ook nog niet afschrijven.

Voor wat betreft Bijlow zie ik niet in waar het enthousiasme op gebaseerd is. Zeer talentvol, maar wel erg vroeg als basisspeler. Met keepers moet je geduld hebben, laat hem eerst maar eens een jaartje op niveau elders keepen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:46:12 #189
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180577170
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Amrabat is een fantastisch voorbeeld van een speler waarbij je het als 'topclub' nooit goed kunt doen.

Wacht je nog een jaar en breekt hij echt door, dan is hij onbetaalbaar geworden. Koop je hem daarvoor dan is hij eigenlijk nog niet helemaal klaar en dan loop je het risico dat het een Mahertje wordt.

Ik begreep prima dat Feyenoord voor hem ging en zou hem ook nog niet afschrijven.

Voor wat betreft Bijlow zie ik niet in waar het enthousiasme op gebaseerd is. Zeer talentvol, maar wel erg vroeg als basisspeler. Met keepers moet je geduld hebben, laat hem eerst maar eens een jaartje op niveau elders keepen.
Vooral op het feit dat ie waarschijnlijk nu al de beste keeper is die we hebben.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:49:01 #190
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180577205
Hansson wordt verhuurd aan RKC.

Ik voorzie een Joey Sleegers of zelfs Jari Schuurman scenario. De hype was leuk!
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:55:58 #191
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180577300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:49 schreef hhh38 het volgende:
Hansson wordt verhuurd aan RKC.

Ik voorzie een Joey Sleegers of zelfs Jari Schuurman scenario. De hype was leuk!
Hype? Was toch al vrij snel bekend dat hij niet zo bijzonder is?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:58:02 #192
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180577329
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Hype? Was toch al vrij snel bekend dat hij niet zo bijzonder is?
Er werd een tijdje geopperd dat ie op de plek van Toornstra moest staan.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:08:44 #193
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180577486
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vooral op het feit dat ie waarschijnlijk nu al de beste keeper is die we hebben.
Misschien is dat wel het probleem.

Bovendien lastig te beoordelen gelet op het niveau waarop hij wekelijks speelt.
pi_180577627
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Er werd een tijdje geopperd dat ie op de plek van Toornstra moest staan.
Door Klaas waarschijnlijk, die schijnt het niet echt te zien zitten in Toornstra _O-

Nee, Hansson heeft wel een fijne techniek, maar was echt nog een jeugdspelertje, veel te licht voor het 1e.

Ik weet niet wat nog een jaar Juup met hem doet, als ie fysiek wat aansterkt zou hij nog wel eens terug bij de selectie kunnen komen, maar ik verwacht inderdaad eerder dat ie na dit jaar een andere club mag gaan zoeken.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:28:31 #195
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180579910
Ik blijf het nog steeds heel jammer vinden dat Feyenoord geen samenwerkingsverband meer heeft met Excelsior. Ik heb sowieso wel een zwak voor Excelsior. Een Rotterdamse club die beleid voert waar grotere clubs als FC Twente, NEC, NAC, Roda JC en Sparta jaloers op kunnen zijn.

En het zou dan extra leuk zijn als spelers als Schuurman, Verdonk, Hamer, Kokcu, Wehrmann, Hansson of Toure daar te bewonderen zijn voor 1 of 2 jaar. Net als we toen hadden met Clasie, Nelom, Wattamaleo, Waisapy en Vincken.

Nu spelen/speelde ze maar overal en nergens in de Jupiler League.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180579976
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Door Klaas waarschijnlijk, die schijnt het niet echt te zien zitten in Toornstra _O-

Toornstra moet kapot geschopt worden nog voor de start van het nieuwe seizoen....

GVD ik word gewoon gek als ik die goser op het veld zie staan

kan werkelijk helemaal geen klote voetballend gezien...alleen maar hardlopen en net doen of hij een duel aangaat.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_180580164
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:28 schreef satecl het volgende:
Ik blijf het nog steeds heel jammer vinden dat Feyenoord geen samenwerkingsverband meer heeft met Excelsior. Ik heb sowieso wel een zwak voor Excelsior. Een Rotterdamse club die beleid voert waar grotere clubs als FC Twente, NEC, NAC, Roda JC en Sparta jaloers op kunnen zijn.

En het zou dan extra leuk zijn als spelers als Schuurman, Verdonk, Hamer, Kokcu, Wehrmann, Hansson of Toure daar te bewonderen zijn voor 1 of 2 jaar. Net als we toen hadden met Clasie, Nelom, Wattamaleo, Waisapy en Vincken.

Nu spelen/speelde ze maar overal en nergens in de Jupiler League.
Zou het kunnen zijn dat zulke spelers gewoon niet echt boeiend zijn voor een club die een stabiele eredivisionist wil worden?
pi_180580779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Zou het kunnen zijn dat zulke spelers gewoon niet echt boeiend zijn voor een club die een stabiele eredivisionist wil worden?
Daarom is die samenwerking ook gestopt, als je spelers als Clasie, of Salomon Kalou krijgt kun je daar nog wat mee als Excelsior.
Maar er is zoveel middelmatige aids gestald daar ik daar ook voor zou bedanken. Even opgezocht, onder Been werden deze spelers daar gestald:

Norichio Nieveld, Michal Janota, Jordao Pattinama, Luis Pedro Kermit Erasmus, Tobias Waisapy, Mitchell Schet, Kevin Wattamaleo en Vojtech Machek .

(lol)
blablablabla
  donderdag 19 juli 2018 @ 13:12:44 #199
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180580884
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarom is die samenwerking ook gestopt, als je spelers als Clasie, of Salomon Kalou krijgt kun je daar nog wat mee als Excelsior.
Maar er is zoveel middelmatige aids gestald daar ik daar ook voor zou bedanken. Even opgezocht, onder Been werden deze spelers daar gestald:

Norichio Nieveld, Michal Janota, Jordao Pattinama, Luis Pedro Kermit Erasmus, Tobias Waisapy, Mitchell Schet, Kevin Wattamaleo en Vojtech Machek .

(lol)
Zo'n samenwerking heeft dan ook alleen zin als je daar een goed plan bij hebt. Maar in de praktijk werkt het eigenlijk nooit, omdat er altijd tegengestelde belangen zijn.

Zelfs tussen een Eredivisie en Juup club gaat het vrijwel nooit echt lekker.

Beter start Feyenoord snel met een Jong-Feyenoord in de Juup. Verhuur aan mede-Eredivisieclubs moet je sowieso per individu beoordelen, dan kun je beter afstemmen welke speelstijl en speler bij elkaar passen en waar echt kans op speeltijd is.
  donderdag 19 juli 2018 @ 13:21:21 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180581104
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarom is die samenwerking ook gestopt, als je spelers als Clasie, of Salomon Kalou krijgt kun je daar nog wat mee als Excelsior.
Maar er is zoveel middelmatige aids gestald daar ik daar ook voor zou bedanken. Even opgezocht, onder Been werden deze spelers daar gestald:

Norichio Nieveld, Michal Janota, Jordao Pattinama, Luis Pedro Kermit Erasmus, Tobias Waisapy, Mitchell Schet, Kevin Wattamaleo en Vojtech Machek .

(lol)
Toch zonde dat die Kermit Erasmus het niet heeft gered, wat een godennaam _O-
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')