abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 juli 2018 @ 22:10:15 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180476799
Wow! Zieke shit! Als dit soort dingen gebeuren, dan moeten er toch ook nieuwsberichten zijn dat er toeristen verdwijnen? Of heb ik wat gemist?

quote:
Jonge toeriste stapt “taxi” in. Als de deuren op slot gaan, beseft ze dat ze niet naar haar hotel rijden



De Amerikaanse Heather Bailer kon naar eigen zeggen net ontkomen aan een stel mensensmokkelaars in Barcelona, nadat ze in een valse taxi werd gelokt. Eénmaal in het voertuig werd al snel duidelijk dat de mannen wellicht geen goede bedoelingen hadden. Ze doet haar ervaring uit de doeken om andere vrouwelijke reizigers te waarschuwen: “Ik deel mijn verhaal omdat dit echt iedereen kan overkomen.”

Eind juni kwam de Amerikaanse Heather Bailer weer thuis van een tripje naar Barcelona. De jonge vrouw was bekend met de stad, aangezien ze de vorige zomer had doorgebracht in Madrid en Barcelona in het kader van een uitwisselingsprogramma. “Ik was niet in het minst oncomfortabel om er alleen naartoe te vliegen en een taxi naar het hotel te nemen, dat een kwartier verderop lag”, schrijft de vrouw op Facebook. Toch was dit reisje bijna heel slecht afgelopen.

Toen Heather aankwam op de luchthaven van Barcelona, ging ze meteen op zoek naar een taxi om haar naar het hotel te brengen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Ze vertelt dat ze aanvankelijk geen taxi’s zag, tot een behulpzame kerel haar in foutloos Engels aansprak. Hij leidde haar naar een rij auto’s. “Mensen stapten in de auto’s rond me, en de kerel die ik aanvankelijk had ontmoet, leidde me naar een auto met een bestuurder die rond de 65 jaar leek en er heel vriendelijk uitzag. Hij zette mijn tassen achteraan en ik stapte in.”

De auto was geen gele taxi, maar dat deed nog geen alarmbelletje rinkelen. “Sommige [taxi’s in Barcelona] zijn typisch geel en zwart, en de andere zijn normale, ongemarkeerde wagens. Ik denk dat onze generatie een beetje gedesensibiliseerd is om in een ongemarkeerde wagen te stappen door Uber”, verklaart ze.

Maar dan stapte ook de jongere man in, die haar begeleid had naar de wagen. Meteen gingen alle deuren van de wagen op slot en drukte de bestuurder het gaspedaal in. Toen begon het bij Heather te dagen dat er iets heel erg mis was. “Ze waren tegen elkaar aan het praten en hoewel ik meermaals de naam van het hotel en “Las Ramblas” zei, de regio waar het stond, besteedde niemand aandacht aan me en erkenden ze niet waar ik heen moest.”

Heather pakte dan maar haar smartphone boven om te controleren waar ze naartoe reden. Volgens het kaartje reed de auto in de tegenovergestelde richting van het hotel. Pas dan raakte ze echt in paniek. “Luister, ik heb het daarvoor nog nooit echt kunnen testen, maar je vecht-of-vluchtreactie bestaat echt. Ik begon meteen te panikeren, maar moest kalm blijven.”



“Files omzeilen”

Al die tijd had Heather enkel geprobeerd om in het Engels te praten tegen de mannen. Omdat ze ook in Spanje had gestudeerd, besloot ze echter naar het Spaans over te schakelen. Dat had wel effect. “Beide mannen keken me aan en waren heel geschrokken dat ik Spaans kon spreken. Ze vroegen zich af hoeveel ik had kunnen horen van hun gesprek (niets, aangezien ze fluisterden en mompelden), maar ik deed alsof ik het begreep en begon te praten over hoe ik studeerde in Barcelona, hier mensen kende, Spaans begreep, de regio kende, enzovoort.” Ze laat ook vallen dat ze had afgesproken met een vriendin, en dat haar vader haar locatie kende.

Hoewel de mannen eerst nog onder indruk waren, leek het niet alsof ze planden om de wagen aan de kant te zetten. Wanneer Heather nog vraagt waarom ze de verkeerde richting uitgaan, antwoordt de oudere man dat ze “de files omzeilen”. Op dat moment zat het gezelschap al 25 minuten in de auto, hoewel het hele ritje amper een kwartier zou mogen duren.
Mensensmokkelaars

Daarna begon de jongere man haar uit te horen. “Hij draaide zich om en begon te praten over hoe mooi ik was, vroeg hoe oud ik was, of ik een vriendje had en hoelang mensen verwachtten dat ik in Europa zou blijven. Het was al eerder heel duidelijk geworden, maar nu werd het EXTREEM duidelijk dat deze kerels me mogelijk probeerden te kidnappen”, aldus Heather. Ze vermoedt zelfs dat de mannen mensensmokkelaars waren die haar als seksslavin wilden verhandelen.

Wanneer ze dat besefte, had Heather er genoeg van. “Ik verhief mijn stem en zei dat ik wist dat ze me niet naar mijn bestemming brachten, en dat mijn vriendin, en nog veel anderen, exact wist waar ik was. Als ik er niet binnen de vijf minuten zou zijn, dan zouden ze me proberen te vinden en het zou niet moeilijk zijn voor hen”, gaat ze verder. Dat zette de mannen blijkbaar aan het denken.

Heather kon nog horen hoe één van hen zei dat ze hun plannen moesten herzien. Even later riep ze dat ze wist wat de mannen van plan waren, en dat mensen haar zouden komen zoeken. Dat leek eindelijk het gewenste effect te bereiken. De bestuurder zette de wagen bruusk aan de kant en beet haar toe dat ze zich uit de voeten moest maken. “Ik greep mijn tassen en stapte snel uit de wagen, en zij reden weg, natuurlijk zonder geld te vragen aangezien dit duidelijk geen taxi was.”

“Slechte bedoelingen”
Heather is nog steeds dankbaar dat ze het hoofd koel kon houden. “Als ik geen Spaans sprak, dan weet ik echt niet wat er gebeurd zou zijn”, schrijft ze. “Ik deel dit verhaal omdat dit echt iedereen zou kunnen overkomen. Dit was niet mijn eerste keer op reis of in Barcelona en ik kwam toch in een verwarrende en slechte situatie terecht.”

De jonge vrouw heeft nog een laatste raad voor vrouwen die net zoals haar alleen reizen: “Wees veilig als je reist, dames, hoewel we het goede moeten zien in iedereen, hebben sommige mensen slechte bedoelingen waar we ons bewust van moeten zijn.”

https://www.hln.be/reizen(...)tel-rijden~a8f6f6c6/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 juli 2018 @ 22:13:00 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180476838
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180476844
Geen zorgen. Haar vader kom haar wel redden. Hij heeft niet veel geld, maar welk specifieke skills die bij de opsporing gaan helpen.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 22:13:41 #4
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 14 juli 2018 @ 22:13:49 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180476851
Instagram aandachthoertje bedenkt een niet te na te checken verhaaltje voor likes.
pi_180476854
Wat een onzin, als ik een taxi neem van Den Haag centraal naar bijv scheveningen, gaan ze eerst ook de andere kant op. Dan zeg ik dat ze verkeerd rijden en bieden ze hun excuses aan. Ze willen gewoon meer geld, het zijn waarschijnlijk oplichters, geen mensensmokkelaar.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 22:25:12 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_180477026
FakeTaxi
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_180477046
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 22:13 schreef ABombali het volgende:
Wat een onzin, als ik een taxi neem van Den Haag centraal naar bijv scheveningen, gaan ze eerst ook de andere kant op. Dan zeg ik dat ze verkeerd rijden en bieden ze hun excuses aan. Ze willen gewoon meer geld, het zijn waarschijnlijk oplichters, geen mensensmokkelaar.
Valt niet uit te sluiten natuurlijk, maar als jonge vrouw in het buitenland denk je waarschijnlijk eerder aan die situatie uit een bepaalde film. Reinste paniek.
pi_180477079
:') Ze had haar telefoon al die tijd bij zich, kon haar telefoon vrij gebruiken (ze kon immers op haar telefoon checken waar ze naar toe reden) en ze heeft geen berichtjes naar familie/vrienden gestuurd dat ze in gevaar was en wat haar locatie was? :') Sure..
  zaterdag 14 juli 2018 @ 22:32:04 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180477145
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 22:28 schreef madam-april het volgende:
:') Ze had haar telefoon al die tijd bij zich, kon haar telefoon vrij gebruiken (ze kon immers op haar telefoon checken waar ze naar toe reden) en ze heeft geen berichtjes naar familie/vrienden gestuurd dat ze in gevaar was en wat haar locatie was? :') Sure..
Het MOET wel waar zijn, zeker door dit:
quote:
Ze vermoedt zelfs dat de mannen mensensmokkelaars waren die haar als seksslavin wilden verhandelen.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 22:38:14 #11
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_180477246
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 22:25 schreef mstx het volgende:
FakeTaxi
_O-

Was ook mijn eerste gedachte. :@
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_180477263
Wees veilig als je reist? Is dat een hint om vooral niet zonder vuurwapen in een taxi te stappen? Of voorbehoedsmiddel? Wat?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 22:41:22 #13
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_180477306
Ohw fuck, dus je trapt in een taxi ronselaar, denkt dat ze ontvoerders zijn en effectief is er niks gebeurd, maar je zoekt wel de pers op. Wie is er hier nu de dombo? Die zeug of de ronselaars? Ik houd het op dat eerste.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_180477321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 22:32 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Het MOET wel waar zijn, zeker door dit:

[..]

Heel geloofwaardig inderdaad.. :')
pi_180477554
Kon geen taxi vinden in Barcelona, ahuh ahuh...


.
pi_180477793
Fantastisch advies ook "wees veilig".
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180477826
Nou, het truitje moet de volgende keer maar niet meer alleen reizen.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 23:17:30 #18
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180477919
Trump heeft dus toch wel gelijk, wat een fake news zeg :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180478588
Oke of dit is fake of dat mens is zo achterlijk als wat.
Allereerst die taxi's in Barcelona zijn zoooooooo herkenbaar (zie foto hierboven).
Dat is gewoon niet te missen, achterlijke dingen btw.

Buiten dat zijn de taxi zone's in Barcelona echt heel duidelijk aangeven en gewoon bomvol.
Ik kom er zelf ook net vandaan en ik verbaas me er elke keer weer over hoe ongelofelijk veel taxi's er bij de luchthaven staan en bij grote stations. Honderden, echt honderden. Staan er gewoon pauze te houden.
Worden er ook altijd heel goed in de gaten gehouden. De Mossos staat er ook altijd wel ergens.

Dan moet je echt ergens naar een hele gekke plek zijn gegaan. Elke plek op de luchthaven van Barcelona is vol met of een taxi of een bus.
Daarnaast, wie gaat er in Barcelona nou met een taxi? Voor een euro kun je 1:15 met alle vormen van openbaar vervoer. Dan betaal je toch geen 30 euro.
  Donald Duck held zaterdag 14 juli 2018 @ 23:48:06 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_180478604
Daarom moet je dus ook een vader hebben met een selectie bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens een lange carrière. Vaardigheden die hem tot een nachtmerrie maken voor zulke mensen. Als ze zijn dochter laten gaan, houdt het daarbij op. Hij zal ze niet opzoeken, niet achtervolgen. Maar als ze het niet doen, zal hij ze zoeken, ze vinden en vermoorden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 14 juli 2018 @ 23:56:16 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_180478811
Wat een onzin, in Catalonië spreken ze helemaal geen "Spaans"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_180478894
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je dus ook een vader hebben met een selectie bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens een lange carrière. Vaardigheden die hem tot een nachtmerrie maken voor zulke mensen. Als ze zijn dochter laten gaan, houdt het daarbij op. Hij zal ze niet opzoeken, niet achtervolgen. Maar als ze het niet doen, zal hij ze zoeken, ze vinden en vermoorden.
Wat.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_180478945
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom moet je dus ook een vader hebben met een selectie bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens een lange carrière. Vaardigheden die hem tot een nachtmerrie maken voor zulke mensen. Als ze zijn dochter laten gaan, houdt het daarbij op. Hij zal ze niet opzoeken, niet achtervolgen. Maar als ze het niet doen, zal hij ze zoeken, ze vinden en vermoorden.
_O- echt hè :')
pi_180478996
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou, het truitje moet de volgende keer maar niet meer alleen reizen.
:')_!
  zondag 15 juli 2018 @ 00:15:43 #25
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180479403
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 00:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')_!
ik ook van jou! 🤗
pi_180486212
.
pi_180486244
Alsof het in Amerika zoveel beter is haha...dom naïef kind...
  zondag 15 juli 2018 @ 12:13:32 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180486487
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:59 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Wat.
Taken (2008) - IMDb ;) Of het was deel 2 waarin ze in een taxi zit, kan ik me niet meer herinneren :P

I will find you, and I will kill you.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 15 juli 2018 @ 12:18:44 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180486610
Gelukkig werd het haar EXTREEM duidelijk.

Wat een lulverhaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 15 juli 2018 @ 12:20:24 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180486647
And hey, hey!

Let’s be careful out there!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180486712
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:18 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig werd het haar EXTREEM duidelijk.

Wat een lulverhaal.
Ze heeft duidelijk iets te veel Taken gezien.
  zondag 15 juli 2018 @ 12:25:33 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_180486760
Dat dit in Amerika in de pers komt en dat dit voor haar profile building is... Reizen door de derde wereld van Zuid Europa. Het is wel te begrijpen, maar dat HLN het overneemt. Zelfs de telegraaflezer is niet onder de indruk van taxi ronselaars en bedankt voor zulke content. Zelfs de meeste clickbait sites zouden hiervoor bedanken, want de aangeboden foto is ook niet echt een lekker wijf.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 15 juli 2018 @ 13:09:51 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180487673
Zeg gewoon dat Liam Neeson je vader is en dan wordt je door iedereen met rust gelaten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 15 juli 2018 @ 13:16:55 #34
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180487834
quote:
Toen Heather aankwam op de luchthaven van Barcelona, ging ze meteen op zoek naar een taxi om haar naar het hotel te brengen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Ze vertelt dat ze aanvankelijk geen taxi’s zag, tot een behulpzame kerel haar in foutloos Engels aansprak. Hij leidde haar naar een rij auto’s.
:') :') :') x 100000

Hoe kan het toch dat mensen de meest simpele regel van reizen niet kennen. Ga niet op dingen die aangeboden worden. Godsamme het is zo'n simpele regel. Het wordt notabene om de 10 minuten omgeroepen op bijvoorbeeld Schiphol, zal op andere plaatsen ook wel zo zijn. Maar zelfs dan nog. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld restaurants die je naar binnen lokken. Als het eten goed is zullen ze nooit staan vragen of je naar binnen wil.

Ze had gewoon direct moeten weglopen, naar een medewerker van het vliegveld moeten gaan en vragen waar de officiele taxi standplaats is.

En geen taxi's zien. Op een van de drukste luchthavens van Europa. Kom op. Ik vind het zelfs zo ongeloofwaardig dat zij het ook niet wist dat ik twijfel aan het artikel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  User die overal opduikt 2022 zondag 15 juli 2018 @ 13:17:33 #35
186611 Haags
pi_180487847
Lijkt een beetje op het script van Taken.
Zonder wrijving geen glans
pi_180488132
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2018 12:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Taken (2008) - IMDb ;) Of het was deel 2 waarin ze in een taxi zit, kan ik me niet meer herinneren :P

I will find you, and I will kill you.
Ah dank. In dat geval: :D
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_180488174
Het lijkt me in werkelijkheid niet heel snugger om als mensensmokkelaar westerse toeristen te ontvoeren en dan door te verkopen als seksslavinnen. Iets met internationale aandacht enzo...
  zondag 15 juli 2018 @ 13:41:57 #38
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180488296
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat een onzin, in Catalonië spreken ze helemaal geen "Spaans"
Daarom verstond ze die gasten ook niet natuurlijk. Dat wicht weet waarschijnlijk niet eens dat er iets bestaat als Catalaans.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_180488905
Dit is volgens mij pure domheid.

Ten eerste kan ik me niet voorstellen dat er op de luchthaven geen taxi te vinden is.

Ten tweede, waarom loop je zomaar met iemand mee?

Ten derde, waarom stap je in een auto die er niet uitziet als een taxi.

Iemand die gewoon zijn gezond verstand gebruikt gebeurt dit niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 15 juli 2018 @ 14:40:51 #40
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_180489624
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit is volgens mij pure domheid.

Ten eerste kan ik me niet voorstellen dat er op de luchthaven geen taxi te vinden is.

Ten tweede, waarom loop je zomaar met iemand mee?

Ten derde, waarom stap je in een auto die er niet uitziet als een taxi.

Iemand die gewoon zijn gezond verstand gebruikt gebeurt dit niet.
Mijn zus begin jaren '70 wel bijna. We waren Amsterdam op centraal en erg vroeg vertrokken voor vakantie. Vliegen van Schiphol. Ze wandelt dus het station uit en ik liep naar de overkant om te kijken of er iets van bussen reden en ik zie van een afstandje hoe een oudere dame haar aanpreekt en onder het spreken richting de openstaande deur van een grote auto weet te krijgen. Achter mijn zus stond een kerel. Ik dacht een zetje en ze zit in de auto. deur dicht en dag zus ! Op een holletje er naartoe gerend en de dame begon toen in t engels met dik accent mij ook te vertellen dat mijn vader een taxi had geregeld en betaald naar Schiphol... Ehhh ik dacht t niet. Sleur mijn zus mee aan haar arm en zeg * we nemen de trein *
Zus hevig verontwaardigd want die aardige mevrouw had ik zeer onbehoorlijk bejegend en een taxi was toch lekker handig. :( Stomme meid was wrs in een bordeel terecht gekomen ipv op onze vakantie bestemming. In t vliegtuig zat ze nog te kankeren dat ik me zo onbehoorlijk en onbeschoft had gedragen tegen zo'n aardige nette dame.
Mijn zus is vreemd genoeg helemaal niet dom maar t heeft ff geduurd voor ze doorhad dat dit écht écht heel erg foute boel was.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_180492104
Er verdwijnen jaarlijks duizenden mensen (in de eu) vooral jong.
Sommige zullen zelfmoord gevallen zijn maar de meeste zijn onopgelost.

Dat er vast een seks/pedo ring achter zit in genoeg gevallen, mag geen verrassing zijn.
pi_180507043
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:59 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Wat.
Daarom moet je dus ook een vader hebben met een selectie bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens een lange carrière. Vaardigheden die hem tot een nachtmerrie maken voor zulke mensen. Als ze zijn dochter laten gaan, houdt het daarbij op. Hij zal ze niet opzoeken, niet achtervolgen. Maar als ze het niet doen, zal hij ze zoeken, ze vinden en vermoorden.
pi_180507061
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 16:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Er verdwijnen jaarlijks duizenden mensen (in de eu) vooral jong.
Sommige zullen zelfmoord gevallen zijn maar de meeste zijn onopgelost.

Dat er vast een seks/pedo ring achter zit in genoeg gevallen, mag geen verrassing zijn.
Het lijkt me best lastig je zelf van kant te maken en vervolgens op te lossen. Zorgen dat je na je zelfmoord in een vat met zuur valt ofzo?
pi_180508099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 22:25 schreef mstx het volgende:
FakeTaxi
:D O+ :9 :@
pi_180516741
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 06:34 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Daarom moet je dus ook een vader hebben met een selectie bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens een lange carrière. Vaardigheden die hem tot een nachtmerrie maken voor zulke mensen. Als ze zijn dochter laten gaan, houdt het daarbij op. Hij zal ze niet opzoeken, niet achtervolgen. Maar als ze het niet doen, zal hij ze zoeken, ze vinden en vermoorden.
Dat zeg ik. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_180529726
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 16:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat zeg ik. :)
Daarom moet je dus ook een vader hebben met een selectie bijzondere vaardigheden. Vaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens een lange carrière. Vaardigheden die hem tot een nachtmerrie maken voor zulke mensen. Als ze zijn dochter laten gaan, houdt het daarbij op. Hij zal ze niet opzoeken, niet achtervolgen. Maar als ze het niet doen, zal hij ze zoeken, ze vinden en vermoorden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')