abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180475408
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoewel een consumenten bloeddrukmeter van 40 euro natuurlijk nooit zo goed meet als een prof apparaat
Nee. Maar als jij het genoeg vindt...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180475427
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoewel een consumenten bloeddrukmeter van 40 euro natuurlijk nooit zo goed meet als een prof apparaat
die dingen van Medisana kloppen redelijk hoor. Als ik die vergelijk met die op mijn werk geven ze ongeveer het zelfde aan.
Wij hebben ook eentje thuis ivm mijn soms te lage bloeddruk en die van spock was een tijd te hoog
pi_180475480
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:50 schreef Goitske het volgende:

[..]

die dingen van Medisana kloppen redelijk hoor. Als ik die vergelijk met die op mijn werk geven ze ongeveer het zelfde aan.
Wij hebben ook eentje thuis ivm mijn soms te lage bloeddruk en die van spock was een tijd te hoog
Ik heb een tijd gewoon zo'n oude handmeter met stethoscoop gehad, die was heel betrouwbaar. (en heel oud, dus nu dood)

[ Bericht 0% gewijzigd door freecell op 14-07-2018 21:02:01 ]
pi_180475490
Het zal wel aan mij liggen.... Waarom moet iedereen zijn bloeddruk weten? Als het nodig is, kan je dat aan je huisarts vragen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:54:47 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_180475516
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoewel een consumenten bloeddrukmeter van 40 euro natuurlijk nooit zo goed meet als een prof apparaat
Bij ali hebben ze ook ecg meters. Rond de 80 Euro. Kun je zelf hart filmpjes maken.
Deze hebben helaas slechts 3 meetpunten. Waardoor het voor mij niet interessant is. Kan er geen fatsoenlijke meting mee doen onder zware belasting.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:56:35 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180475540
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen.... Waarom moet iedereen zijn bloeddruk weten? Als het nodig is, kan je dat aan je huisarts vragen.
Ik wil hem de komende maanden dagelijks meten, net als hartfrequentie en de hartslag. Geen momentopname bij de arts
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180475589
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wil hem de komende maanden dagelijks meten, net als hartfrequentie en de hartslag. Geen momentopname bij de arts
Ik vraag me af of je dat dagelijks moet meten. Ik voel me elke dag anders. :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180475632
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wil hem de komende maanden dagelijks meten, net als hartfrequentie en de hartslag. Geen momentopname bij de arts
Ik zou het niet doen. Ik zou gewoon lekker doen, wat je doet, gewoon lekker wandelen ofzo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 14 juli 2018 @ 21:02:45 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180475654
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:59 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je dat dagelijks moet meten. Ik voel me elke dag anders. :*
Juist dagelijks om te weten of die hoge bloeddruk komt door de vele espresso smorgens of dat je een probleem hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180475674
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wil hem de komende maanden dagelijks meten, net als hartfrequentie en de hartslag. Geen momentopname bij de arts
Kan het me wel voorstellen :Y
Heb je nog voelbare afwijkingen in ritme?
pi_180475691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb een tijd gewoon zo'n oude handmeter met stethoscoop gehad, die was heel betrouwbaar. (en heel oud, dus nu dood)
zo'n kwik ding? Daar heb ik het nog mee geleerd en vind die wel het fijnste Maja... Tegenwoordig is het een wijzertje kwik mag niet meer. Nu is zo'n? Ding waar het rondje aan vast zit ipv op een tafel staat stuk minder nauwkeurig
Met de hand is het beste mits je weet wat je doet en goed gehoor hebt. Voor de meeste huis tuin en keuken gebruikers is een electrische wel het beste
pi_180475697
Ze houden mijn schoonmoeder momenteel na een operatie vast in het ziekenhuis omdat haar bloeddruk nog zo laag is (100 over 60)
Ze heeft geen idee wat haar normaalwaarde is. (al gok ik dat die wel echt hoger ligt, gezien andere factoren)

Houd je mij vast tot mijn bloeddruk hoger is dan dat, dan heb ik een heel rustig jaar :+ Soms is het handig om dingen te weten.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 21:06:02 #38
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_180475703
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen.... Waarom moet iedereen zijn bloeddruk weten? Als het nodig is, kan je dat aan je huisarts vragen.
Bij mijn huisarts is die stelselmatig hoog en duurt het een half uur voordat het rustig is. Thuis is het gewoon goed.
pi_180475707
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Juist dagelijks om te weten of die hoge bloeddruk komt door de vele espresso smorgens of dat je een probleem hebt.
Als je even nadenkt, dan weet je of de bloeddruk komt van die ene cappocino ,of van de stress.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180475723
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:04 schreef Goitske het volgende:

[..]

zo'n kwik ding?
Met de hand is het beste mits je weet wat je doet en goed gehoor hebt. Voor de meeste huis tuin en keuken gebruikers is een electrische wel het beste
Gewoon pompband en stethoscoop. Geen kwik volgens mij ;)
(ik heb nog wel een beste voorraad kwik thuis... vraag me elke keer af of het 'done' is om het aan de jongens te laten zien in een stevig glazen potje met deksel, zouden jullie het doen? Het ziet er zo cool uit! Hoe giftig is kwik? En in een besloten omgeving, hoe giftig is het dan? En ik zou het dan moeten overgieten tussen 2 potjes :@ )
pi_180475733
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Bij mijn huisarts is die stelselmatig hoog en duurt het een half uur voordat het rustig is. Thuis is het gewoon goed.
Dat heet het witte jassen effect. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180475737
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:05 schreef freecell het volgende:
Ze houden mijn schoonmoeder momenteel na een operatie vast in het ziekenhuis omdat haar bloeddruk nog zo laag is (100 over 60)
Ze heeft geen idee wat haar normaalwaarde is. (al gok ik dat die wel echt hoger ligt, gezien andere factoren)

Houd je mij vast tot mijn bloeddruk hoger is dan dat, dan heb ik een heel rustig jaar :+ Soms is het handig om dingen te weten.
ideaal voor een 20 jarige is 120/80 als je ouder wordt mag je hoger zitten
Ik zat tijdens mijn zwangerschap met een bloeddruk van 100/40 dus ik moest ten alle tijde van de verloskundige op het werk laten weten waar ik alleen naar toe ging. Als ik te lang weg bleef kreeg ik controle van de collega's -O-
pi_180475774
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:08 schreef Goitske het volgende:

[..]

ideaal voor een 20 jarige is 120/80 als je ouder wordt mag je hoger zitten
Ik zat tijdens mijn zwangerschap met een bloeddruk van 100/40 dus ik moest ten alle tijde van de verloskundige op het werk laten weten waar ik alleen naar toe ging. Als ik te lang weg bleef kreeg ik controle van de collega's -O-
Bekend.... Tijdens alle zwangerschappen laag, tijdens de derde continue duizelig en flauwvallen. Zat ik bij de VK, was ik niet duizelig, zat ik op 90/45.
Zit normaal rond de 100/60 :) Dat is op zich best positief, want geen last van :+
pi_180475781
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Gewoon pompband en stethoscoop. Geen kwik volgens mij ;)
(ik heb nog wel een beste voorraad kwik thuis... vraag me elke keer af of het 'done' is om het aan de jongens te laten zien in een stevig glazen potje met deksel, zouden jullie het doen? Het ziet er zo cool uit! Hoe giftig is kwik? En in een besloten omgeving, hoe giftig is het dan? En ik zou het dan moeten overgieten tussen 2 potjes :@ )
ik zou het in het potje laten kwik is niet voor niks verboden tegenwoordig
pi_180475787
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Gewoon pompband en stethoscoop. Geen kwik volgens mij ;)
(ik heb nog wel een beste voorraad kwik thuis... vraag me elke keer af of het 'done' is om het aan de jongens te laten zien in een stevig glazen potje met deksel, zouden jullie het doen? Het ziet er zo cool uit! Hoe giftig is kwik? En in een besloten omgeving, want ik zou het dan moeten overgieten :@ )
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Gewoon pompband en stethoscoop. Geen kwik volgens mij ;)
(ik heb nog wel een beste voorraad kwik thuis... vraag me elke keer af of het 'done' is om het aan de jongens te laten zien in een stevig glazen potje met deksel, zouden jullie het doen? Het ziet er zo cool uit! Hoe giftig is kwik? En in een besloten omgeving, want ik zou het dan moeten overgieten :@ )
Kwik is hastige giftig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 14 juli 2018 @ 21:13:19 #46
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_180475813
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:08 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat heet het witte jassen effect. ;)
Dat weet ik.
pi_180475826
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Bekend.... Tijdens alle zwangerschappen laag, tijdens de derde continue duizelig en flauwvallen. Zat ik bij de VK, was ik niet duizelig, zat ik op 90/45.
Zit normaal rond de 100/60 :) Dat is op zich best positief, want geen last van :+
irritante vond ik bij beide heb ik het dus met een aantal weken bekend moeten maken op mijn werk. Het was niet veilig meer. De eerste met 7 weken omdat ik de verloskundige Velde ivm te lage bloeddruk en die zei je gaat het NU vertellen (was op het werk) en bij nr 2 heb ik een zwangerschapstest gedaan om het zeker te weten maar gezien mijn bloeddruk wist ik het al. Daarbij heb ik het dus met 5 weken moeten vertellen
  zaterdag 14 juli 2018 @ 21:14:16 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180475836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Gewoon pompband en stethoscoop. Geen kwik volgens mij ;)
(ik heb nog wel een beste voorraad kwik thuis... vraag me elke keer af of het 'done' is om het aan de jongens te laten zien in een stevig glazen potje met deksel, zouden jullie het doen? Het ziet er zo cool uit! Hoe giftig is kwik? En in een besloten omgeving, hoe giftig is het dan? En ik zou het dan moeten overgieten tussen 2 potjes :@ )
Kwik en kwikdamp is vreselijk ongezond
Naar het klein chemisch afval ermee
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180475847
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:11 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik zou het in het potje laten kwik is niet voor niks verboden tegenwoordig
Dat doe ik dus ook inderdaad al jaren. vraag is: waar laat ik het dan? Of gewoon in het potje laten zitten en over 50 jaar iedereen enorm shockeren :+
pi_180475898
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:13 schreef Goitske het volgende:

[..]

irritante vond ik bij beide heb ik het dus met een aantal weken bekend moeten maken op mijn werk. Het was niet veilig meer. De eerste met 7 weken omdat ik de verloskundige Velde ivm te lage bloeddruk en die zei je gaat het NU vertellen (was op het werk) en bij nr 2 heb ik een zwangerschapstest gedaan om het zeker te weten maar gezien mijn bloeddruk wist ik het al. Daarbij heb ik het dus met 5 weken moeten vertellen
O, dat is stomvervelend inderdaad...
Wil je nog ff niks zeggen... -O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')