abonnement Unibet Coolblue
pi_180473342
Hoi jongens

Ik surf via het werk altijd via Google Chrome. Bij internformulieren krijg ik altijd voorstellen van eerder ingevulde namen, adresgegevens, etc. Maar ik zou die graag definitief wissen en dat lukt me niet.

De formuliergegevens wissen via de geschiedenis lukt, maar de dag nadien staan de namen/adressen weer in het lijstje.

Via de 'instellingen voor automatisch aanvullen' verwijder ik ook dagelijks alle data, maar die komen ook weer terug van zodra ik mijn PC weer opnieuw opstart de volgende dag.

Op de naam staan en dan via het keyboard maar op 'delete' drukken denk je dan. Maar ook dat werkt niet.

Zeer vreemd allemaal, iemand die een oplossing weet?
Cindy De Vuyst
pi_180473490
Kan je ook niet ergens in de instellingen aangeven dat je automatisch aanvullen wil uitschakelen?
Somebody that I used to know
pi_180473523
Somebody that I used to know
pi_180473814
Ook leuk dat google al je vreemde zoektermen onthoudt, en dan als suggesties weergeeft als een collega van je even op jouw pc bezig is. :')
pindazakje
pi_180474290
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ook leuk dat google al je vreemde zoektermen onthoudt, en dan als suggesties weergeeft als een collega van je even op jouw pc bezig is. :')
daarom vreemde termen gewoon in incognito
pi_180474346
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:42 schreef mschol het volgende:

[..]

daarom vreemde termen gewoon in incognito
Wilde het net zeggen, maar je was me voor ;)
Do what you love, love what you do!
pi_180476113
Nee, probleem is eigenlijk.
Ik vul op het werk soms wedstrijden in. Maar als ik dan mijn naam ingeef dan komt daar een waslijst aan namen tevoorschijn. En dan vult Google Chrome automatisch het hele formulier verder in met gegevens die eigenlijk niet van mij zijn maar van klanten.

Geen incognito-modus nodig dus.
Cindy De Vuyst
pi_180476194
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:26 schreef einzeinz het volgende:
Nee, probleem is eigenlijk.
Ik vul op het werk soms wedstrijden in. Maar als ik dan mijn naam ingeef dan komt daar een waslijst aan namen tevoorschijn. En dan vult Google Chrome automatisch het hele formulier verder in met gegevens die eigenlijk niet van mij zijn maar van klanten.

Geen incognito-modus nodig dus.
Nou je moet het ergens ingevuld hebben lijkt me?
Euh ik snap het even niet, wat gebeurt er dan is die chrome ingelogd dan op jou account ?
Do what you love, love what you do!
pi_180476212
Wacht ff ik snap het, je bedoelt die formulieren op webpagina's die dus open staan met alle vakjes en dan vul je bv in bij naam [jou naam] en dan vult hij de rest aan?
Do what you love, love what you do!
pi_180476290
zo ja, rechts boven onder kruisje ... klikken instellingen daar kun je je uitloggen
Do what you love, love what you do!
pi_180476461
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:31 schreef kree het volgende:
Wacht ff ik snap het, je bedoelt die formulieren op webpagina's die dus open staan met alle vakjes en dan vul je bv in bij naam [jou naam] en dan vult hij de rest aan?
Ja, idd. En dan probeer ik alles te wissen via de geschiedenis of via 'Automatisch aanvullen'. Maar de dag nadien zit het er weer in.
Cindy De Vuyst
pi_180476519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:46 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ja, idd. En dan probeer ik alles te wissen via de geschiedenis of via 'Automatisch aanvullen'. Maar de dag nadien zit het er weer in.
Volgens mij sta je dan toch ingelogd hoor bij google.
Als je alle geschiedenis en cookies dus weg haalt dan zou dat volgens mij niet moeten gebeuren?
Do what you love, love what you do!
pi_180480117
Nee, ik ben niet ingelogd. Er staat nog steeds 'Inloggen bij Chrome'.
Cindy De Vuyst
pi_180480156
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 00:37 schreef einzeinz het volgende:
Nee, ik ben niet ingelogd. Er staat nog steeds 'Inloggen bij Chrome'.
En als je hetzelfde probeert in incognito?
zelfde dan?
Do what you love, love what you do!
pi_180480247
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 00:38 schreef kree het volgende:

[..]

En als je hetzelfde probeert in incognito?
zelfde dan?
Ik zal het morgen eens testen, moet morgen ff op de bureau passeren. Steek wel ff de pc aan aan om te checken :)
Cindy De Vuyst
pi_180480322
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 00:42 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik zal het morgen eens testen, moet morgen ff op de bureau passeren. Steek wel ff de pc aan aan om te checken :)
Ok want als het dan wel weg is dan is er toch iets met cookies oid. of dat het toch in gaat loggen ofzo denk ik, maar laat maar weten :)
Do what you love, love what you do!
pi_180497075
In incognito vult hij ook alles automatisch in.
Cindy De Vuyst
pi_180497855
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 18:39 schreef einzeinz het volgende:
In incognito vult hij ook alles automatisch in.
Heel vreemd er zijn een paar dingen die je nog kunt proberen.
Andere browser, gebeurt het dan nog?
Chrome opnieuw installeren

Als het dan nog allemaal blijft dan komt het toch omdat er van internet iets gebeurt op basis van IP
het lijkt me heel vreemd trouwens.
Of je hebt iets op je computer hack oid
Do what you love, love what you do!
pi_180501741
In een andere browser heb ik het niet. Chrome opnieuw installeren heeft niets uitgehaald.
Cindy De Vuyst
pi_180501767
Heb je de instructies uit mijn link al gevolgd?
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')