abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 juli 2018 @ 10:17:20 #76
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180484225
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 00:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Weet je tegen wie Nederland mag aantreden in de Nations league? Tegen Duitsland en Frankrijk in een poule van drie haha
Ja oké dat is wel een zwaardere dobber lol

Maar bedenk wel dat het gros van die landen zich gewoon gaat plaatsen tijdens de gewone kwalificatie en dan is NL in pole positie om een van die Nations League plaatsen te krijgen, mocht het tijdens de kwalificatie misgaan. Wat me sterk lijkt want denk niet dat NL weer zoveel pech gaat hebben als met Frankrijk en Zweden samen zitten.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180484790
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2018 10:17 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Ja oké dat is wel een zwaardere dobber lol

Maar bedenk wel dat het gros van die landen zich gewoon gaat plaatsen tijdens de gewone kwalificatie en dan is NL in pole positie om een van die Nations League plaatsen te krijgen, mocht het tijdens de kwalificatie misgaan. Wat me sterk lijkt want denk niet dat NL weer zoveel pech gaat hebben als met Frankrijk en Zweden samen zitten.
Aan de andere kant is het vaak wel zo dat Oranje zich van zijn beste kant laat zien tegen toplanden omdat ze niks te verliezen hebben. De underdog rol past hun beter dan de favorietenrol. We dachten immers ook dat Nederland zich nooit zou plaatsen voor de tweede ronde in een poule met Frankrijk, Italië en Roemenië tijdens EK2008 geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')