abonnement Unibet Coolblue
pi_180467596
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:06 schreef Pedroso het volgende:
Amerika verliest zijn geloofwaardigheid, heeft schijt aan alles wat niet uiterst conservatief USA is en gaat dus uiteindelijk veel meer verliezen dan dat Europa ooit zal doen.
Zo verliezen we allemaal wel wat.
Trump, niet Amerika. Komt wel weer goed over twee, drie jaar.
pi_180467611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:29 schreef UitStraling het volgende:
In oktober 1914 namen we zonder morren alleen al 1 miljoen Belgische vluchtelingen op terwijl Nederland slechts 6 miljoen inwoners telde, ik denk dat we toen nog wat meer mens waren
Ik denk dat die Belgen ook de eerste veilige plek opzochten, en niet een land met de beste voorzieningen, de beste gezinsherenigingsregels voor in het gevaar achtergelaten gezinsleden, de hoogste uitkeringen en de beste inkomensperspectieven. Ook zullen er verdomd weinig tussen gezeten hebben die hun geloof kwamen opdringen.

Ze kwamen om te schuilen voor gevaar en met de intentie om zo snel mogelijk weer terug te gaan. Er was ook geen beleid van de Nederlandse staat om van oorlogsvluchtelingen economische vluchtelingen te maken door hen de Nederlandse nationaliteit in het vooruitzicht te stellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180467811
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Is Trump niet een Europese migrant die nu de leider is in een land van een ander werelddeel? Ik snap de wil wel dat jezelf niet overkomt wat je anderen hebt aangedaan, maar tikkeltje hypocriet.
Ik dacht dat hij Schotse roots heeft, niet zeker though.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 14 juli 2018 @ 14:31:41 #54
442397 UitStraling
pi_180467898
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat die Belgen ook de eerste veilige plek opzochten, en niet een land met de beste voorzieningen, de beste gezinsherenigingsregels voor in het gevaar achtergelaten gezinsleden, de hoogste uitkeringen en de beste inkomensperspectieven. Ook zullen er verdomd weinig tussen gezeten hebben die hun geloof kwamen opdringen.

Ze kwamen om te schuilen voor gevaar en met de intentie om zo snel mogelijk weer terug te gaan. Er was ook geen beleid van de Nederlandse staat om van oorlogsvluchtelingen economische vluchtelingen te maken door hen de Nederlandse nationaliteit in het vooruitzicht te stellen.
Geef ze eens ongelijk...zou jij jezelf en je dierbaren kapot laten gaan als je de pech had geboren te worden in een kansloos arm kutland met een crimineel regime? Als we nu eens een stukje van onze welvaart afstaan ten gunste van anderen die het veel minder hebben, pas dan maken we echte stappen op de ladder der beschaving.......kunnen we ons vergapen aan exotische Somalische toeristen in het Rijks terwijl wij lekker vakantie vieren in Berbera met een daiquiri in onze handen :)
pi_180468075
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:29 schreef UitStraling het volgende:
In oktober 1914 namen we zonder morren alleen al 1 miljoen Belgische vluchtelingen op terwijl Nederland slechts 6 miljoen inwoners telde, ik denk dat we toen nog wat meer mens waren
Maar dat zijn westerlingen...liever 10 miljoen westerse vluchtelingen dan 100 uit donker Afrika
Ik zwaai naar dieren.
pi_180468125
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Geef ze eens ongelijk...zou jij jezelf en je dierbaren kapot laten gaan als je de pech had geboren te worden in een kansloos arm kutland met een crimineel regime? Als we nu eens een stukje van onze welvaart afstaan ten gunste van anderen die het veel minder hebben, pas dan maken we echte stappen op de ladder der beschaving.......kunnen we ons vergapen aan exotische Somalische toeristen in het Rijks terwijl wij lekker vakantie vieren in Berbera met een daiquiri in onze handen :)
Met ak's?
Ik zwaai naar dieren.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 14 juli 2018 @ 14:37:48 #57
442397 UitStraling
pi_180468160
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar dat zijn westerlingen...liever 10 miljoen westerse vluchtelingen dan 100 uit donker Afrika
Ik werk bij een multinational, toevallig met een Eritrese en een Somalische collega en heel wat Belgen, de twee eerstgenoemden zijn veel leukere en vlottere mensen dan die tien Belgen, is puur toeval hoor maar ik wil maar zeggen :)
  zaterdag 14 juli 2018 @ 14:37:49 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180468161
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:39 schreef LXIV het volgende:
Mogen de Indianen zich wel minder positief over migratie uitlaten? Of zijn zij ook verplicht hun genocide 1600-1900 een culturele verrijking te vinden?
Al die besmettelijke ziektes tegenwoordig! Zitten we maar mooi mee opgescheept.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 14 juli 2018 @ 14:38:44 #59
442397 UitStraling
pi_180468178
Nou ja die Somaliër is wat narcistisch en vermoeiend maar goed je snapt mijn punt :')
pi_180468181
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik werk bij een multinational, toevallig met een Eritrese en een Somalische collega en heel wat Belgen, de twee eerstgenoemden zijn veel leukere en vlottere mensen dan die tien Belgen, is puur toeval hoor maar ik wil maar zeggen :)
Naja komt wel dichtbij dan he !
Ik zwaai naar dieren.
pi_180468192
Trump spreekt natuurlijk uit ervaring.

Trump Can't Reverse the Decline of White Christian America
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 14 juli 2018 @ 14:39:22 #62
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180468200
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:49 schreef Prego het volgende:
rustig maar, we weten het nu wel, je vindt Trump een kanker etc.
Helaas geen mening. De man is een politiek kankergezwel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180468220
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja die Somaliër is wat narcistisch en vermoeiend maar goed je snapt mijn punt :')
Maar goed lees maandag de krant maar weer..maar goed je snap mijn punt :')
Ik zwaai naar dieren.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 14 juli 2018 @ 14:40:40 #64
442397 UitStraling
pi_180468226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naja komt wel dichtbij dan he !
Valt best wel mee allemaal hoor :)
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 14 juli 2018 @ 14:41:17 #65
442397 UitStraling
pi_180468234
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar goed lees maandag de krant maar weer..maar goed je snap mijn punt :')
Staan die twee daarin dan denk je?
pi_180468250
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Staan die twee daarin dan denk je?
<O) 8} :Y :Y
Ik zwaai naar dieren.
pi_180468307
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Is Trump niet een Europese migrant die nu de leider is in een land van een ander werelddeel? Ik snap de wil wel dat jezelf niet overkomt wat je anderen hebt aangedaan, maar tikkeltje hypocriet.
Zijn voorvaderen waren geen ILLEGALE immigranten, daar zit het verschil. Heden ten dagen emigreren nog steeds een hoop mensen naar Aussie, VS of Canada...gewoon legaal, aanvragen, bewijzen dat ze JOUW nogid hebben, en veel succes!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180468329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:28 schreef Otger het volgende:

[..]

In dat geval zou bijna niemand in Eurazië en Noord-Afrika het recht hebben om migratiepolitiek te hanteren. De afgelopen duizend jaar hebben tal van genocides en volksvervangingen over de wereld plaats gevonden, waaronder Europa.
Tja, en nu staan we te trappelen om onze eigen genocide?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180468357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Geef ze eens ongelijk...zou jij jezelf en je dierbaren kapot laten gaan als je de pech had geboren te worden in een kansloos arm kutland met een crimineel regime?
Ik geef ze geen ongelijk, ik neem het ze ook niet kwalijk. Net zoals zij ons geen ongelijk kunnen geven en het ons niet kwalijk kunnen nemen wanneer we de grenzen weer gewoon sluiten.

[quote]Als we nu eens een stukje van onze welvaart afstaan ten gunste van anderen die het veel minder hebben, pas dan maken we echte stappen op de ladder der beschaving.......kunnen we ons vergapen aan exotische Somalische toeristen in het Rijks terwijl wij lekker vakantie vieren in Berbera met een daiquiri in onze handen :)
Daar ben ik voor maar dat heeft hier niks mee te maken. Wat je met het huidige vluchtelingenbeleid doet is dat je van elke oorlogsvluchteling een economische migrant maakt. Meestal komt het erop neer dat je van de elite of hogere middenklasse van een arm land een onderklasse in een rijk land maakt. Dat mag dan gunstig zijn voor het internationale grootkapitaal, het is schadelijk voor het ontvangende land en nog veel schadelijker voor het land van herkomst. En de armere drommels die geen mensensmokkelaar kunnen betalen laat je sowieso stikken.

Als mensen ophouden hun eigen land beter te maken om een beter leven te krijgen maar in plaats daarvan vertrekken naar een plek waar anderen het al beter hebben gemaakt dan wordt het overal kut, en snel ook. De IND is nu druk met het controleren of vluchtelingen die zeggen homo te zijn wel echt homo zijn en daarom hun land moesten ontvluchten, maar denk je echt dat Nederland zo homovriendelijk zou zijn wanneer in de jaren 50 de homo's massaal vertrokken waren naar een ander land?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180468375
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk dat Trump geen idee heeft waarover hij heeft. Daarom bespeeld hij beide kanten. Eerst is hij hard tegen de EU, om zo zijn achterban te plezieren. Daarna is hij lief voor May en de britse politiek omdat er anders geen deal komt. Het blijkt hoe dan ook dat die kerel geen ruggengraat heeft. Maakt 180 graden bochten vrijwel elke dag.

Blijkt bv ook uit dat Trump allemaal immigranten heeft ingehuurd voor zijn golf resorts. Handig en lekker goedkoop. Maar ondertussen even bleren ;)
Misschien moet je eens wat minder naar de NPO kijken!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180468449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Geef ze eens ongelijk...zou jij jezelf en je dierbaren kapot laten gaan als je de pech had geboren te worden in een kansloos arm kutland met een crimineel regime? Als we nu eens een stukje van onze welvaart afstaan ten gunste van anderen die het veel minder hebben, pas dan maken we echte stappen op de ladder der beschaving.......kunnen we ons vergapen aan exotische Somalische toeristen in het Rijks terwijl wij lekker vakantie vieren in Berbera met een daiquiri in onze handen :)
Heb ik al zo vaak gezegd, iedereen in Afrika mag zelf zijn persoonlijk aandeel van mijn verworven rijkdom komen ophalen…

Dat kan ik dus nog niet eens afronden op een halve cent per afrikaan, ik zal jou kapitaal er hard bij nodig hebben!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 14 juli 2018 @ 14:53:24 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180468464
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:46 schreef ietjefietje het volgende:
Tja, en nu staan we te trappelen om onze eigen genocide?
Wat een hysterisch zelfmedelijden weer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180468468
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik werk bij een multinational, toevallig met een Eritrese en een Somalische collega en heel wat Belgen, de twee eerstgenoemden zijn veel leukere en vlottere mensen dan die tien Belgen, is puur toeval hoor maar ik wil maar zeggen :)
Nou en, ik woon naast een hele leuke belg en een soeper duitser!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180468503
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat een hysterisch zelfmedelijden weer.
Ah, schelden, de argumenten zijn al op!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_180468547
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij Schotse roots heeft, niet zeker though.
Dat is ook wat mij bekend is inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')