abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 juli 2018 @ 19:53:53 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180474477
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 11:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
Amsterdam - Het aantal Nederlandse transgenders dat medische hulp zoekt stijgt explosief. Sinds 2008 is het aantal aanmeldingen om een zorgtraject te starten vervijfvoudigd.

„Tien jaar geleden waren er ongeveer 250 aanmeldingen. Vorig jaar stroomden bijna 1000 kinderen, adolescenten en volwassenen in. En de wachtlijsten nemen toe”, vertelt psycholoog Thomas Steensma. Hij werkt voor het Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie van Amsterdam UMC, het ziekenhuis waar verreweg de meeste geslachts-aanpassende operaties worden uitgevoerd.

„Tien jaar geleden waren er ongeveer 250 aanmeldingen. Vorig jaar stroomden bijna 1000 kinderen, adolescenten en volwassenen in. En de wachtlijsten nemen toe”, vertelt psycholoog Thomas Steensma. Hij werkt voor het Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie van Amsterdam UMC, het ziekenhuis waar verreweg de meeste geslachts-aanpassende operaties worden uitgevoerd.

Het aantal pre-puberale kinderen dat op termijn een medisch traject in wil, is ook gegroeid in die periode. Voor de allerjongsten is Amsterdam UMC wel voorzichtig met een complete ’sociale transitie’. Daarbij vertelt een kind bijvoorbeeld op school of op de voetbalclub een nieuwe naam te hebben en leeft daarna volledig in de nieuwe rol.

Steensma benadrukt dat het bij jonge kinderen belangrijk is om geen stappen te zetten die moeilijk zijn terug te draaien of ontwikkelingspaden afsluit. „Want uit onderzoeksresultaten blijkt dat ongeveer zestig procent van de pre-puberale kinderen op latere leeftijd afziet van het medische traject.”

[ afbeelding ]

https://www.telegraaf.nl/(...)aag-stijgt-explosief

--------------------------

Ja kunst als je iets gaat zitten hypen en zelfs cool gaat zitten maken gaan meer mensen in die onzin mee.
Zoals op de foto waar een verward jochie door zijn ongetwijfeld bakfietsende ouders gesteund wordt in zijn waanbeeld dat hij een meisje is.

Gelukkig is het (nog?) niet zo erg dat ze kinderen al aan de puberblokkers zetten zoals in de VS waarmee zie arme schapen steriliseren want zoals in het stuk ook al staat komt de meerderheid op dat zogenaamde 'transgenderschap' terug.

Er zijn een aantal mensen die een psychische stoornis hebben en zich echt als het andere geslacht voelen. Maar op het moment is er een groep die het hip vindt polyqueertransnon-binary LBTQGIAAAATQTART+2 te noemen en door die serieus te nemen met hun 386 geslachten (waaronder mayonaise) of mensen die geen enkele stap nemen voor transitie maar die je opeens met het andere geslacht aan moet spreken (google eens op Danielle Muscato) of met hen of xer en die moet je gewoon noemen wat het zijn: stelletje aandachtsgekke gestoorden en je moet ze al helemaal niet legitimeren door ze serieus te nemen want dit is dus wat je dan krijgt: degeneratie.
Eens. Kwetsbare kinderen worden op school al geïndoctrineerd. Ik zag op de basisschool een boekje liggen over het huwelijk, en welgeteld 1 van de 5 voorbeelden daarin was normaal.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_180474822
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:53 schreef LXIV het volgende:
normaal.
_O- wie ben jij om te bepalen wat normaal is?
pi_180474847
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 18:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Noch psychologen noch psychiaters houden zich bezig met het bestrijden van waanbeelden. Overigens zijn waanbeelden iets heel anders dan waar transgenders mee kampen.
Genoeg delusies waar een psycholoog mee kan helpen. Zo ook deze.
Waar leg jij de grens op de schaal van waanzin?
1. Ik ben een man maar voel mij vrouw, hak m'n penis er maar af.
2. Ik ben een man maar voel me genderloos, hak m'n penis er maar af.
3. Ik ben een man maar voel me een apache gevechtshelikopter, hak m'n penis er maar af.
4. Ik ben een blanke man maar voel me Aziatisch, kort m'n oogleden maar in.
pi_180474918
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:14 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Genoeg delusies waar een psycholoog mee kan helpen. Zo ook deze.
Waar leg jij de grens op de schaal van waanzin?
1. Ik ben een man maar voel mij vrouw, hak m'n penis er maar af.
2. Ik ben een man maar voel me genderloos, hak m'n penis er maar af.
3. Ik ben een man maar voel me een apache gevechtshelikopter, hak m'n penis er maar af.
4. Ik ben een blanke man maar voel me Aziatisch, kort m'n oogleden maar in.
_O- :') :') :') :|W
pi_180475557
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:14 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Genoeg delusies waar een psycholoog mee kan helpen. Zo ook deze.
Waar leg jij de grens op de schaal van waanzin?
1. Ik ben een man maar voel mij vrouw, hak m'n penis er maar af.
2. Ik ben een man maar voel me genderloos, hak m'n penis er maar af.
3. Ik ben een man maar voel me een apache gevechtshelikopter, hak m'n penis er maar af.
4. Ik ben een blanke man maar voel me Aziatisch, kort m'n oogleden maar in.
:') :R
pi_180479000
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 11:47 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ben blij te lezen dat men op z'n minst voorzichtig wilt zijn met jonge kinderen. Ik weet van mezelf dat ik, 4-5 jaar oud, als ik met m'n oudere zus speelde ik in een prinsessenjurk rondliep en weigerde de ridder te spelen :') Ben toch blij dat mijn ouders dat betitelden als een fase en me niet prompt om lieten bouwen tot een meisje.
Dat meisjes jurkjes dragen is louter een cultureel dingetje.
pi_180480093
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:21 schreef Bot13 het volgende:
Gender Identity Disorder, zo heet het. Het zit al in de naam; een stoornis. Hoe meer 'acceptatie' hoe minder mensen geholpen worden.

En dan bedoel ik niet helpen door een piemel eraf te hakken maar fatsoenlijke psychische hulp. Iemand die als waanbeeld heeft dat hij zich identificeert als iemand zonder benen laten we immers ook de benen niet chirurgisch van verwijderen.
Wikipedia:
quote:
The American Psychiatric Association, publisher of the DSM-5, states that "gender nonconformity is not in itself a mental disorder. The critical element of gender dysphoria is the presence of clinically significant distress associated with the condition."[1]
Dus: Het hebben van een ander gender dan de sekse is niet de stoornis, maar het ongemak/gevoel/depressie/whatever wat het voor zo'n persoon kan geven is de stoornis.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 15 juli 2018 @ 09:12:47 #58
74056 crew  ToT
pi_180483238
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 11:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat is een extreem kleine minderheid (+- 0,3%) die zware psychische problemen hebben (die ze meestal houden trouwens na de 'transititie') waar nu opeens buitenproportioneel veel aandacht voor is overgewaaid uit de VS waar ze het 'de gelijkheidskwestie van deze tijd noemen'. Sinds er een politieke keuze is gemaakt door de DSM om het geen stoornis maar syndroom te noemen is er een gestoorde hype gekomen waarin men het hele concept man/vrouw probeert te slopen. Daar moet je dus niet in meegaan en al helemaaaaal niet bij een kind van 7 jaar. Kom op toen dacht ik dat ik de Hulk was :{
*O* En we hebben er weer een nieuwe gender bij! ;)
pi_180483539
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aldus een conservatieve malloot in Iran die een nieuwsbericht leest in 2050 waaruit blijkt dat er toch meer homo's wonen dan tot dan toe door de autoriteiten werd aangenomen.
Seksuele voorkeur vergelijken met de realiteit ontkennen is echt bizar. Zeker van iemand die geen enkele kans onbenut laat de islam te beschermen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  zondag 15 juli 2018 @ 09:41:01 #60
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_180483629
Transgenders bestaan niet, er zijn alleen mensen....
Als we niet zo diep nadenken of we man of vrouw zijn dan verdwijnt de kopzorg vanzelf..
We zijn beiden, we zijn mensen klaar is kees
pi_180483848
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aldus een conservatieve malloot in Iran die een nieuwsbericht leest in 2050 waaruit blijkt dat er toch meer homo's wonen dan tot dan toe door de autoriteiten werd aangenomen.
:')

Psychische ziekten zijn hier nooit illegaal geweest. Homoseksualiteit in de Islamitische wereld wel.

Je gaat toch ook geen schizofrenie of zo promoten?
pi_180484108
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:12 schreef Prego het volgende:

[..]

_O- wie ben jij om te bepalen wat normaal is?
De massa misschien?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180484391
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2018 09:35 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Seksuele voorkeur vergelijken met de realiteit ontkennen is echt bizar. Zeker van iemand die geen enkele kans onbenut laat de islam te beschermen.
Wat maak je je toch druk om niets? Je zou ook kunnen accepteren dat de maatschappij ook mensen omvat met andere ideeën dan de jouwe. Heb je er last van? Vast niet.
pi_180485375
Piepjonge transgenders krijgen hulp bij ’coming out’

Het aantal piepjonge transgenders groeit, blijkt uit cijfers van Amsterdam UMC. De kinderen krijgen op school hulp bij hun ’coming out’. Er bestaan speciale hulpverleners, lespakketten en voorleesboeken om het traject in goede banen te leiden. „Ze zijn doodzenuwachtig en krijgen kleine rode vlekjes in hun nek.” :')



De gepensioneerde conrector Gert Bekendam heeft het druk. Elke week begeleidt hij een paar kinderen die op school aan medeleerlingen vertellen dat ze transgender zijn. Hij reist daarvoor het hele land af namens Transvisie Zorg. „Van Almere naar Groningen. Het is absoluut niet zo dat dit een Randstedelijk fenomeen is.”

Explosie
Dit weekend meldde Amsterdam UMC een explosie van het aantal transgenders dat medische hulp zoekt. In bijna tien jaar tijd is het aantal behandelingen vervijfvoudigd. En de wachtlijsten blijven ondertussen groeien.

Het aantal piepjonge transgenders dat zich inschrijft voor het medische traject groeit ook. Dat zijn kinderen onder de twaalf jaar, die de puberteit nog niet hebben bereikt. Momenteel worden er 200 kinderen behandeld in het Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie. Op de wachtlijst staan nog eens 100 kinderen, blijkt uit cijfers van Amsterdam UMC.

Doodzenuwachtig
De allerkleinsten krijgen nog geen medische behandeling. Daar zijn vaak wel vragen over, weet Gert Bekendam uit ervaring. „De buitenwereld wil weten hoe dat zit. Kinderen zijn doodzenuwachtig voor hun ’coming out’. Allemaal hebben ze kleine rode vlekjes in hun nek. Afhankelijk wat ze willen en kunnen vertellen, praten we ook over het medische traject.”

De begeleider en het kind leggen uit dat kinderen zich vast in het ziekenhuis melden, zodat ze eventueel op latere leeftijd eventueel wel medische zorg kunnen krijgen. Bekendam: „Vanaf de puberteit is het mogelijk om puberteitsremmers te gebruiken, daarmee wordt de verdere ontwikkeling die hoort bij het geboortegeslacht gestopt.”

Hormonen
Een eventuele volgende stap is de hormoonbehandeling waardoor iemand ook de uiterlijke kenmerken krijgt van het andere geslacht. Bekendam: „Dit is, in tegenstelling tot de puberteitsremmers, een onomkeerbaar proces. Een eventuele geslachtsoperatie kan juridisch op zijn vroegst vanaf 18 jaar.”

Hoewel de allerkleinsten dus nog niet in aanmerking komen voor een medische behandeling, kan er in de tussentijd kan alvast wel van alles gebeuren. Een nieuwe naam bijvoorbeeld, andere kleren en een beter passende haardracht. Dat noemen deskundigen een ’sociale transitie’.

Ingewikkeld
Sinds een paar maanden bestaan er zelfs speciale lespakketten voor de groepen 6, 7 en 8 van de basisschool. Initiatiefneemster Sandy Kardolus van Schiedams Lef vertelt dat de eerste pakketten binnen één week weg waren. „Maar liefst 30 scholen hebben zich aangemeld. Ze wilden graag wat meer achtergrond om dat klassikaal te bespreken. Waar loop je tegen aan als transgender? Dat is nou eenmaal heel ingewikkeld.”

Aan de hand van een leesboek zijn er zes lessen. Daarin komen allerlei aspecten aan de orde. Kardolus: „We kaarten aan dat iedereen zich wel eens anders voelt. We vragen leerlingen bijvoorbeeld om na te denken waarom zij zich soms anders voelen en wat dat voor gevolgen kan hebben.”

Dolfje Weerwolfje
Voor Gert Bekendam is het groepsgesprek met de klas heel erg afhankelijk van de leeftijd en het niveau van de kinderen. „Voor de kleintjes kom je ook al een heel eind met het boek Dolfje Weerwolfje. Dat gaat over een jongetje die stiekem verandert in een weerwolf als het volle maan is. Voor de kleuters bestaat ook het boek ’Het lammetje dat een varken is’.”

Het is belangrijk dat de schoolleiding en medewerkers ook begrijpen wat er gaande is, vertelt Bekendam. Dus heeft hij vaak een voorgesprek om te kijken of de school het kind steunt in zijn of haar transitie. „Maar er zijn ook praktische dingen die we moeten afhandelen. Hoe doen we het met naar de wc gaan? Waar kan de leerling zich omkleden voor de gymles? En wat gebeurt er tijdens schoolreisjes met slapen?”

Kleedruimtes
De ervaring leert dat de ’coming out’ moeilijker kan zijn voor transjongens, de geboren meisjes die zich identificeren als jongen. Bekendam: „Acceptatie door andere jongens kan ingewikkeld zijn. Dat zie je bijvoorbeeld in de jongenskleedkamer bij gym. Zij vinden het dan moeilijk om zich om te kleden met een geboren meisje in de buurt. Kennelijk hebben jongens in dit opzicht wat meer schaamtegevoel. De kleedruimte van de gymleerkracht is dan een optie.”

Frank Dekkers is scholenvoorlichter van Patiëntenorganisatie Transvisie en begeleidt ook kinderen bij hun ’coming out’. Hij legt uit dat de uitleg ook ingewikkelder wordt naarmate medeleerlingen de puberteit bereiken. „Op die leeftijd is alles zwart of wit. Goed of slecht. Man of vrouw. Dat is in feite niet in het belang van de transgender. Want die zit daar tussenin.”

Brutaal
Ook spreekt Dekkers vaak de stoerste of lastigste mensen in de klas direct aan. „Zij zijn brutaal en durven over het algemeen meer dan de andere kinderen. Zij moeten zich realiseren dat ze kunnen opkomen voor medescholieren en hen kunnen helpen als dat nodig is.”

Over het algemeen verlopen de ’coming outs’ uiteindelijk goed, vertelt Bekendam Van Transvisie Zorg. Na verloop van tijd vindt het kind een groepje kinderen waar hij of zij zich bij kan aansluiten. Bij de leerling in kwestie is vooral opluchting zichtbaar. Ook als er soms in het begin nog wat misgaat. „Soms zegt een leraar per ongeluk hij in plaats van zij. Maar aan de toon hoor je dan wel dat het een oprechte vergissing is. Dat is niet leuk. Maar genderdysforie is nou eenmaal niet voor watjes.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-hulp-bij-coming-out

:')
Er word ook werkelijk alles uit de kast getrokken om de nieuwe generatie verwarden te promoten.
Als de ouders van deze piepjonge vlokjes alvast gaan sparen voor de vele operaties, komen 'we' al een heel eind.
Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij dat voor deze trend alles tot op de cent vergoed wordt.. terwijl de gemiddelde Jan Doedel zijn nodige medicatie of aanpassingen voor een ernstige chronische ziekte amper tot niet kan betalen. :N
´
pi_180487667
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2018 11:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Piepjonge transgenders krijgen hulp bij ’coming out’

Het aantal piepjonge transgenders groeit, blijkt uit cijfers van Amsterdam UMC. De kinderen krijgen op school hulp bij hun ’coming out’. Er bestaan speciale hulpverleners, lespakketten en voorleesboeken om het traject in goede banen te leiden. „Ze zijn doodzenuwachtig en krijgen kleine rode vlekjes in hun nek.” :')

[ afbeelding ]

De gepensioneerde conrector Gert Bekendam heeft het druk. Elke week begeleidt hij een paar kinderen die op school aan medeleerlingen vertellen dat ze transgender zijn. Hij reist daarvoor het hele land af namens Transvisie Zorg. „Van Almere naar Groningen. Het is absoluut niet zo dat dit een Randstedelijk fenomeen is.”

Explosie
Dit weekend meldde Amsterdam UMC een explosie van het aantal transgenders dat medische hulp zoekt. In bijna tien jaar tijd is het aantal behandelingen vervijfvoudigd. En de wachtlijsten blijven ondertussen groeien.

Het aantal piepjonge transgenders dat zich inschrijft voor het medische traject groeit ook. Dat zijn kinderen onder de twaalf jaar, die de puberteit nog niet hebben bereikt. Momenteel worden er 200 kinderen behandeld in het Kennis- en Zorgcentrum voor Genderdysforie. Op de wachtlijst staan nog eens 100 kinderen, blijkt uit cijfers van Amsterdam UMC.

Doodzenuwachtig
De allerkleinsten krijgen nog geen medische behandeling. Daar zijn vaak wel vragen over, weet Gert Bekendam uit ervaring. „De buitenwereld wil weten hoe dat zit. Kinderen zijn doodzenuwachtig voor hun ’coming out’. Allemaal hebben ze kleine rode vlekjes in hun nek. Afhankelijk wat ze willen en kunnen vertellen, praten we ook over het medische traject.”

De begeleider en het kind leggen uit dat kinderen zich vast in het ziekenhuis melden, zodat ze eventueel op latere leeftijd eventueel wel medische zorg kunnen krijgen. Bekendam: „Vanaf de puberteit is het mogelijk om puberteitsremmers te gebruiken, daarmee wordt de verdere ontwikkeling die hoort bij het geboortegeslacht gestopt.”

Hormonen
Een eventuele volgende stap is de hormoonbehandeling waardoor iemand ook de uiterlijke kenmerken krijgt van het andere geslacht. Bekendam: „Dit is, in tegenstelling tot de puberteitsremmers, een onomkeerbaar proces. Een eventuele geslachtsoperatie kan juridisch op zijn vroegst vanaf 18 jaar.”

Hoewel de allerkleinsten dus nog niet in aanmerking komen voor een medische behandeling, kan er in de tussentijd kan alvast wel van alles gebeuren. Een nieuwe naam bijvoorbeeld, andere kleren en een beter passende haardracht. Dat noemen deskundigen een ’sociale transitie’.

Ingewikkeld
Sinds een paar maanden bestaan er zelfs speciale lespakketten voor de groepen 6, 7 en 8 van de basisschool. Initiatiefneemster Sandy Kardolus van Schiedams Lef vertelt dat de eerste pakketten binnen één week weg waren. „Maar liefst 30 scholen hebben zich aangemeld. Ze wilden graag wat meer achtergrond om dat klassikaal te bespreken. Waar loop je tegen aan als transgender? Dat is nou eenmaal heel ingewikkeld.”

Aan de hand van een leesboek zijn er zes lessen. Daarin komen allerlei aspecten aan de orde. Kardolus: „We kaarten aan dat iedereen zich wel eens anders voelt. We vragen leerlingen bijvoorbeeld om na te denken waarom zij zich soms anders voelen en wat dat voor gevolgen kan hebben.”

Dolfje Weerwolfje
Voor Gert Bekendam is het groepsgesprek met de klas heel erg afhankelijk van de leeftijd en het niveau van de kinderen. „Voor de kleintjes kom je ook al een heel eind met het boek Dolfje Weerwolfje. Dat gaat over een jongetje die stiekem verandert in een weerwolf als het volle maan is. Voor de kleuters bestaat ook het boek ’Het lammetje dat een varken is’.”

Het is belangrijk dat de schoolleiding en medewerkers ook begrijpen wat er gaande is, vertelt Bekendam. Dus heeft hij vaak een voorgesprek om te kijken of de school het kind steunt in zijn of haar transitie. „Maar er zijn ook praktische dingen die we moeten afhandelen. Hoe doen we het met naar de wc gaan? Waar kan de leerling zich omkleden voor de gymles? En wat gebeurt er tijdens schoolreisjes met slapen?”

Kleedruimtes
De ervaring leert dat de ’coming out’ moeilijker kan zijn voor transjongens, de geboren meisjes die zich identificeren als jongen. Bekendam: „Acceptatie door andere jongens kan ingewikkeld zijn. Dat zie je bijvoorbeeld in de jongenskleedkamer bij gym. Zij vinden het dan moeilijk om zich om te kleden met een geboren meisje in de buurt. Kennelijk hebben jongens in dit opzicht wat meer schaamtegevoel. De kleedruimte van de gymleerkracht is dan een optie.”

Frank Dekkers is scholenvoorlichter van Patiëntenorganisatie Transvisie en begeleidt ook kinderen bij hun ’coming out’. Hij legt uit dat de uitleg ook ingewikkelder wordt naarmate medeleerlingen de puberteit bereiken. „Op die leeftijd is alles zwart of wit. Goed of slecht. Man of vrouw. Dat is in feite niet in het belang van de transgender. Want die zit daar tussenin.”

Brutaal
Ook spreekt Dekkers vaak de stoerste of lastigste mensen in de klas direct aan. „Zij zijn brutaal en durven over het algemeen meer dan de andere kinderen. Zij moeten zich realiseren dat ze kunnen opkomen voor medescholieren en hen kunnen helpen als dat nodig is.”

Over het algemeen verlopen de ’coming outs’ uiteindelijk goed, vertelt Bekendam Van Transvisie Zorg. Na verloop van tijd vindt het kind een groepje kinderen waar hij of zij zich bij kan aansluiten. Bij de leerling in kwestie is vooral opluchting zichtbaar. Ook als er soms in het begin nog wat misgaat. „Soms zegt een leraar per ongeluk hij in plaats van zij. Maar aan de toon hoor je dan wel dat het een oprechte vergissing is. Dat is niet leuk. Maar genderdysforie is nou eenmaal niet voor watjes.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-hulp-bij-coming-out

:')
Er word ook werkelijk alles uit de kast getrokken om de nieuwe generatie verwarden te promoten.
Als de ouders van deze piepjonge vlokjes alvast gaan sparen voor de vele operaties, komen 'we' al een heel eind.
Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij dat voor deze trend alles tot op de cent vergoed wordt.. terwijl de gemiddelde Jan Doedel zijn nodige medicatie of aanpassingen voor een ernstige chronische ziekte amper tot niet kan betalen. :N
Met die blokkers maak je mensen effectief steriel. Het is gewoon zware mishandeling en zou voor minderjarigen sowieso verboden moeten zijn.
Je mag nog geen biertje drinken maar wel je lichaam slopen....

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180510086
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  maandag 16 juli 2018 @ 11:39:18 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180510633
quote:
De wereld vergaat op 21 december 2012 let maar op! _O- :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180510706
Leuk, weer een topic vol leuke plaatjes en filmpjes van TS over die enge, enge transgenders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:55:03 #69
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_180510920
quote:
Een eventuele volgende stap is de hormoonbehandeling waardoor iemand ook de uiterlijke kenmerken krijgt van het andere geslacht. Bekendam: „Dit is, in tegenstelling tot de puberteitsremmers, een onomkeerbaar proces. Een eventuele geslachtsoperatie kan juridisch op zijn vroegst vanaf 18 jaar.”
Godzijdank nog wel, ja. Laten we hopen dat het voorlopig ook zo blijft.

Wat is dit vreselijk. Onschuldige kinderen die door psychisch zieke volwassenen worden gebrainwashed en aangepraat dat hun eigen lichamen ''fout'' zijn. Dat ze moeten veranderen om ''beter'' te worden. Je hart breekt ervan. En niemand grijpt in. We worden in dit land geleid door blinden en dwazen. :'(

quote:
Bekendam: „Vanaf de puberteit is het mogelijk om puberteitsremmers te gebruiken, daarmee wordt de verdere ontwikkeling die hoort bij het geboortegeslacht gestopt.”
Wees er maar trots op, Dr. Mengele. Je hoort thuis in de gevangenis! Zieke klootzak die je bent.
  maandag 16 juli 2018 @ 11:59:04 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_180511012
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wees er maar trots op, Dr. Mengele. Je hoort thuis in de gevangenis! Zieke klootzak die je bent.
Je zou natuurlijk ook kunnen overdrijven.
Waarom vind je de meneer een 'Dr. Mengele' en een 'Zieke klootzak'?
Mengele bijvoorbeeld, was zeker geen voorstander van transgender(s). Kan ik je vertellen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_180511042
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 11:43 schreef Ludachrist het volgende:
Leuk, weer een topic vol leuke plaatjes en filmpjes van TS over die enge, enge transgenders.
Nou, die 0,3% echte transgenders zijn niet eng, dat zijn arme mensen die geestelijk heel erg in de knoop zitten.

Wat wel eng is, is dat achterlijke gepush ervan ineens waarbij ze zelfs zo ver gaan minderjarigen te steriliseren.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180511107
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou, die 0,3% echte transgenders zijn niet eng, dat zijn arme mensen die geestelijk heel erg in de knoop zitten.

Wat wel eng is, is dat achterlijke gepush ervan ineens waarbij ze zelfs zo ver gaan minderjarigen te steriliseren.
Uiteraard, puberteitsremmers zijn sterilisatie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180511153
quote:
14s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uiteraard, puberteitsremmers zijn sterilisatie.
Zeker. En het veroorzaakt nog veel meer problemen zoals slechte botontwikkeling, hersenproblemen etc

quote:
“Puberty suppression hormones prevent the development of secondary sex characteristics, arrest bone growth, decrease bone accretion, prevent full organization and maturation of the brain, and inhibit fertility,” Hruz, Mayer, and McHugh write in a Supreme Court brief filed in the Gavin Grimm case. They go on to list other possible side effects of cross-gender hormones, oral estrogen, and testosterone, including sterility, coronary disease, cardiovascular disease, elevated blood pressure, and breast cancer.
https://world.wng.org/con(...)dangerous_experiment
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180511378
Het is toch vd gekke dat je geen biertje mag drinken want dat is slecht voor je maar middels zeer zware en schadelijke medicatie de natuurlijke ontwikkeling van je lichaam tegenhouden waarmee je het permanent kan beschadigen wel mag.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180511422
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 12:07 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zeker. En het veroorzaakt nog veel meer problemen zoals slechte botontwikkeling, hersenproblemen etc

[..]

https://world.wng.org/con(...)dangerous_experiment
Decapeptyl wordt ook gebruikt bij IVF-behandelingen en andere problemen met onvruchtbaarheid als medicijn. Dat dat hetzelfde is als steriliseren is echt complete onzin. Dat staat ook in het artikel zelf dat in jouw link beschreven wordt: onvruchtbaarheid is vaak een uitkomst van het complete traject van puberteitsremmers tot geslachtshormoontherapie tot de daadwerkelijke operatie, het is niet de uitkomst van het traject met puberteitsremmers alleen.

Verder zijn dat mogelijke bijwerkingen, dat is wat anders dan 'veroorzaakt hersenproblemen'. Een beetje hetzelfde als 'paracetamol veroorzaakt nierbeschadiging'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ludachrist op 16-07-2018 12:30:26 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')