abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 13 juli 2018 @ 21:15:33 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180455450
Wir schaffen das _O- _O- _O- _O- Wees blij dat je van die terrorist af bent :')

quote:
Ex-lijfwacht bin Laden gedeporteerd naar Tunesië, maar Duitse rechtbank beveelt dat hij weer naar Duitsland moet wegens kans op foltering



Een Duitse rechtbank heeft vandaag bevolen dat een vroegere lijfwacht van de gedode al-Qaida-leider Osama bin Laden naar Duitsland moet teruggebracht worden. Sami A. was deze ochtend in alle vroegte naar Tunesië overgebracht.

De deportatie van Sami A. is “onwettelijk en schendt fundamentele principes van de rechtstaat”, zo oordeelde een rechtbank in de Duitse stad Gelsenkirchen vrijdagmiddag. De rechtbank vraagt de onmiddellijke terugkeer van de man naar Duitsland.

Een woordvoerster van het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken meldde vanochtend dat Sami A. vanuit Düsseldorf naar Tunesië was overgebracht en was overgeleverd aan de Tunesische autoriteiten. Dat gebeurde ondanks een besluit van de rechtbank in Gelsenkirchen, die de deportatie had verworpen omdat er onvoldoende diplomatieke garanties waren dat hij in zijn thuisland niet gefolterd zou worden.

In Tunesië is een onderzoek geopend naar mogelijke terroristische activiteiten van Sami A, die al jaren in Bochum woont. Hij werd eind juni gearresteerd nadat hij als een potentiële dreiging werd geïdentificeerd.

https://www.hln.be/nieuws(...)-foltering~a2caf548/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180455521
Zie hier weer het resultaat van de gutmensch.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:29:18 #3
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180455822
Dus Duitsland neemt nu een lijfwacht in bescherming van de man die duizenden onschuldige doden op zn geweten heeft 'omdat ie weleens gefolterd zou kunnen worden'. Nou, lekker dan, de lijfwacht beschermen die een staatsvijandelijk terrorist beschermde.

Lekker laten folteren, zou ik dan denken. Iets met karma enzo, want hij zal vast wel hebben geweten wat Bin Laden op zn geweten had.
pi_180455945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:29 schreef Kamelenteen het volgende:
Dus Duitsland neemt nu een lijfwacht in bescherming van de man die duizenden onschuldige doden op zn geweten heeft 'omdat ie weleens gefolterd zou kunnen worden'. Nou, lekker dan, de lijfwacht beschermen die een staatsvijandelijk terrorist beschermde.

Lekker laten folteren, zou ik dan denken. Iets met karma enzo, want hij zal vast wel hebben geweten wat Bin Laden op zn geweten had.
Nou ja wij nemen zo mensen in bescherming die miljoenen doden op hun geweten hebben in de jacht naar osama, landen bombarderen jarenlang, irak verwoesten wat er niets mee te maken had en het onder wmd’s geschaard moest worden middels vervalst bewijs etc enzovoorts.

Wat ik destijds ook voorspelde trouwens, een klein kwaad met een groot kwaad vergelden, kon niets goed opleveren zei ik toen nog tegen een vriend van me toen de beelden voorbij kwamen van 9/11 terwijl ik op dat moment nog in t ziekenhuis lag.

Goed voorspeld destijds.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')