abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 13 juli 2018 @ 18:43:03 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180451957
Ziek!!!!! Ben wel benieuwd waarom ze dit gedaan heeft, boos omdat ze niet wilde zoenen of gewoon om iemand te vermoorden?

quote:
“Sorry prinses”: Sarah en beste vriendin spelen 50 Shades-achtig seksspelletje. En dan haalt Shaunna plots mes boven



Het had een gezellig weekendje onder vriendinnen moeten worden, toen de Britse Sarah Holden (25) in juli vorig jaar bij Shaunna Littlewood (26) ging logeren. Nadat ze uitgebreid hadden bijgepraat, gaf Sarah haar jeugdvriendin plots een kus op de mond. Ze had zich nooit tot Shaunna aangetrokken gevoeld, “maar het gebeurde gewoon”. Shaunna beantwoordde dat door Sarah mee te nemen naar haar slaapkamer, waar ze vroeg of ze haar mocht vastbinden aan bed.

“We hadden elkaar al een tijdje niet meer gezien toen we afspraken”, doet Holden het verhaal. “Shaunna woonde in Dewsbury (bij Leeds, red.) en dat was een goed uur bij mij vandaan. We waren nochtans beste vriendinnen sinds haar familie naast die van mij was komen wonen, toen ik 7 was. Ze was er voor me op alle belangrijke momenten van mijn leven. Ondanks de afstand beloofden we elkaar om contact te houden. En we praatten bij wanneer we maar konden. Maar het dagelijkse leven maakte dat we elkaar nog maar weinig echt zagen.”

Gek
Tot die avond in juli vorig jaar. “We dronken samen iets en praatten tot een stuk in de nacht”, gaat ze verder. “En toen gebeurde er iets. Ik leunde naar voren en drukte mijn lippen op die van haar. Het was gek, want ik had me nooit tot haar aangetrokken gevoeld. Ik hield van haar op een heel andere manier. Maar het gevoel overviel me en het gebeurde voor ik mezelf kon tegenhouden.”

Na de kus vroeg Sarah aan Shaunna of ze in orde was, naar eigen zeggen omdat ze bang was dat het hun relatie ongemakkelijk zou maken als de gevoelens niet wederzijds waren. “Maar tot mijn verbazing nam ze mijn hand en leidde ze me naar haar slaapkamer. Ze legde me neer op bed en keek me recht in de ogen. Vervolgens vroeg ze of ze me mocht vastbinden. Ik was zo van mijn melk dat ik instemde en daarop bond ze mijn armen en benen aan de bedstijlen vast met de riemen van haar badjassen. Toen kwam ze overeind en zei ze dat ze even iets ging halen. Ik vertrouwde haar en had me nooit kunnen inbeelden wat er daarna zou gebeuren.”

Littlewood keerde even later terug met een arm achter haar rug. Vervolgens haalde ze een keukenmes tevoorschijn met een lemmet van 30 centimeter. “Ik herinner me alleen dat ik een verschroeiende pijn voelde in mijn been en iets zilverachtigs zag flikkeren. Ik wilde om hulp roepen of haar smeken om te stoppen, maar mijn tong voelde dik en zwaar in mijn mond. En ik kon nauwelijks een geluid voortbrengen. Toen werd alles zwart.”

Toen ze weer bijkwam, bleek ze in het ziekenhuis te liggen. Aan haar bed zaten enkele geliefden en samen probeerden ze te reconstrueren wat er precies gebeurd was. Aanvankelijk met een bord en een stift, omdat ze niet kon spreken. Het eerste wat Sarah neerschreef, was: “waar is Shaunna, is ze in orde?” En toen kreeg ze te horen wat de vrouw haar had aangedaan.
Steekwonden

Shaunna had haar steekwonden toegebracht in haar hals, haar gezicht, haar buik en haar benen. Terwijl ze het mes in de borst van Sarah dreef, zei ze: “Sorry prinses”. Pas na 17 messteken hield ze op en belde ze een vriendin om te vertellen wat ze net had gedaan.



Sarah bloedde inwendig en had een klaplong, waardoor ze moeite kreeg met ademen. Het mes had haar hart op een haar na geraakt en een van haar longen doorboord. Er waren ruim 50 hechtingen nodig om de snijwonden aan haar gezicht dicht te maken. Ook haar stembanden waren geraakt tijdens de aanval, waardoor ze niet meer kon praten. Ze vocht voor haar leven en spartelde erdoor. Maar volgens de dokters zal ze voor de rest van haar dagen de littekens dragen.

“Ik was er kapot van toen ik hoorde wat Shaunna me had aangedaan. Ik lag drie weken in het ziekenhuis en vroeg me elke dag af wat ik verkeerd gedaan had. Hoe kon ze zoiets doen?”
Spiegel
Tijdens de rechtszaak die volgde, werden foto’s getoond van de vreselijke verwondingen die de jonge vrouw had opgelopen. Sarah maakte die nu ook publiek om te tonen wat haar is overkomen. “Ik vertrouwde Shaunna omdat ze mijn beste vriendin was”, vertelt Sarah, die thuis in Sheffield nog altijd aan het herstellen is. “Maar door wat ze me aangedaan heeft, vertrouw ik niemand meer. Zelfs mijn eigen familie niet. Ik vind het vreselijk om mezelf in de spiegel te zien. Door de littekens. Ik zie mezelf niet meer graag. En hoe kan ik dan verwachten dat iemand anders míj graag ziet.”

“Ik zou graag weten waarom Shaunna me aangevallen heeft, maar ik betwijfel of dat ooit duidelijk zal zijn”, klinkt het nog. “We waren bijna 20 jaar vrienden en hadden zo een fijne avond. Iets deed haar in een monster veranderen. Ze heeft niet alleen onze vriendschap verwoest, maar ook mijn lichaam. Door mijn littekens voel ik me onzeker en beschaamd. Ik hoop dat ik een manier vind om het haar ooit te vergeven, maar ik weet niet of ik dat wel kan.”

Verpletterd
Shaunna Littlewood pleitte schuldig aan poging tot moord en kreeg een levenslange gevangenisstraf. Ze kan ten vroegste vrijkomen over 7 jaar. Tijdens het proces bleek dat ze al eerder was veroordeeld voor geweld, toen ze in 2014 de hand van een vrouw had verpletterd.

Volgens haar advocate Catherine Silverton heeft Littlewood geen enkele herinnering aan de aanval. “Ze omschrijft zichzelf als een monster en heeft beloofd om nooit meer alcohol te drinken.”

De rechter toonde geen genade. “U bent een groot gevaar voor de samenleving”, aldus Tom Bayliss. “Het was een aanval zonder motief. En er was sprake van voorbedachtheid en volharding.”

https://www.hln.be/nieuws(...)-mes-boven~a1eff681/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180452116
Gadver alleen al van die vadsige blubberpens word ik al onpasselijk, wat een modderfiguur :r
pindazakje
pi_180452123
Toch leest het anders als je een modelletje ziet
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 13 juli 2018 @ 18:53:06 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180452150
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Gadver alleen al van die vadsige blubberpens word ik al onpasselijk, wat een modderfiguur :r
Lief koppie toch? O+ O+ O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180452244
Wtf... Labiele alternatievelingen natuurlijk weer.
pi_180452387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Gadver alleen al van die vadsige blubberpens word ik al onpasselijk, wat een modderfiguur :r
die vriendin wou gewoon wat vet wegsnijden.. Mag ze even.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 19:07:05 #8
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180452436
Groot-Brittannië met hun pauperbevolking _O-
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_180452507
Levenslang maar kan na 7 jr vrijkomen? En dan lopen we hier teklagen over onze rechters
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_180452514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Gadver alleen al van die vadsige blubberpens word ik al onpasselijk, wat een modderfiguur :r
Dit gewoon als reactie op dit artikel. Humor wel. Maar ook een beetje apart.
pi_180452537


Die is idd van de melk
  vrijdag 13 juli 2018 @ 19:23:44 #12
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_180452771
Door de TT dacht ik dat het om kinderen van een jaar of 12 ging.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_180452896
Spoilers. Gebruik ze. Alsjeblieft.
pi_180452936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:30 schreef Toefjes het volgende:
Spoilers. Gebruik ze. Alsjeblieft.
Zeker rond etenstijd.
pi_180452952
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zeker rond etenstijd.
Ja. Of rond fap tijd. Of mensen die even een wipje willen maken.
pi_180452967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:33 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja. Of rond fap tijd. Of mensen die even een wipje willen maken.
Dat is 24u per dag.
pi_180453045
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Door de TT dacht ik dat het om kinderen van een jaar of 12 ging.
Dit.

Zit je dat hele verhaal te lezen met kleine kinderen in je hoofd... En dan die foto...

Ik weet gewoon niet meer hoe ik me nu moet voelen :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 13 juli 2018 @ 19:39:01 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180453070
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:37 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Dit.

Zit je dat hele verhaal te lezen met kleine kinderen in je hoofd... En dan die foto...

Ik weet gewoon niet meer hoe ik me nu moet voelen :')
In de eerste zin staan de leeftijden :') Lezen heb je dus niet gedaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180453181
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In de eerste zin staan de leeftijden :') Lezen heb je dus niet gedaan.
Naja, vriendinnetjes. Een verkleinwoord is in dit topic echt helemaal nergens op gebaseerd.
pi_180453269
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:39 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In de eerste zin staan de leeftijden :') Lezen heb je dus niet gedaan.
Verhip...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 20:36:43 #21
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_180454456
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Gadver alleen al van die vadsige blubberpens word ik al onpasselijk, wat een modderfiguur :r
Dat is serieus het eerste en enige wat je te zeggen hebt over het slachtoffer? Dat ze lelijk en dik is? Echt he, deze maatschappij :r
pi_180457112
Tja dan snap je wel waar Harry Meghan uit de VS heeft gehaald.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 13 juli 2018 @ 22:34:51 #23
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180457716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat is serieus het eerste en enige wat je te zeggen hebt over het slachtoffer? Dat ze lelijk en dik is? Echt he, deze maatschappij :r
Dit dus! Het meisje in de OP ziet er lief uit en heeft een knap koppie O+ Niets mis mee.

Sneu dat haar dit aangedaan is ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')