abonnement Unibet Coolblue
pi_180529988
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 20:45 schreef Ven1972 het volgende:
Nederland zal echt wel op Euro 2020 aanwezig zijn, hoe ze gaan kwalificeren maakt mij niks uit, via Nations League of regulier kwalificatietoernooi. Ik denk met name dat Nederland nu echt er op uit is om weer op een eindtoernooi willen voetballen, na 2 toernooien, 2016 en WK 2018 gemist te hebben. Want we kunnen het niet meer permitteren om weer een eindtoernooi te missen, want het brengt de KNVB nog meer financieel schade toe, evenals ook de sponsors van Oranje. Als Nederland geplaatst heeft voor het EK 2020 eindronde, speelt men 3 groepswedstrijden in Johan Cruijff ArenA in Amsterdam.'

Bondscoach Koeman doet volgens mij wat beter dan Danny Blind, Guus Hiddink en Dick Advocaat. Spelers konden echt niet meer gemotiveerd zijn door die 3 laatste voorgangers van Koeman, waar door ook eenheid in het team te ver zoeken was. Je moet nooit een oude gast aannemen als bondscoach van Nederland, echt niet, want dan kun je het team niet meer goed coachen, motiveren, inspireren en naar je eigen hand neerzetten. Koeman heeft in het verleden ook goede resultaten behaald als clubcoach bij PSV, Ajax en Feyenoord en bij 2 Engelse clubs, dat telt veel meer dan een beginnende onervaren coach die voor het elftal staat. Koeman heeft duidelijk veel meer succes gehaald als speler, zoals hij veel prijzen won met Ajax, PSV, FC Barcelona en Feyenoord. Ook heeft hij in 1988 het EK gewonnen met het Nederlands Elftal.
We spelen 2 wedstrijden in Amsterdam en 1 in Boekarest, wat dus betekent dat als Roemenië zich plaats, wij bij hun in de poule zitten.
leven zoals het leven is
pi_180552618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 01:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Deze uitslagen doet me een beetje denken aan het EK 2008 met van basten als trainer,

Poule B:
1. Nederland
2. Italie
3. Frankrijk
4. Roemenië

Nederland 3 - 0 Italie
Nederland 4 - 1 Frankrijk
Nederland 2 - 0 Roemenië

Achtste finale:
Nederland 1 - 3 Rusland ( wel verloren maar ik weet niet met hoeveel )
Haha, je bent de 1e die het opvalt ;)
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:05:14 #28
432997 Ven1972
Man met humor
pi_180560115
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 09:03 schreef Jason22 het volgende:

[..]

We spelen 2 wedstrijden in Amsterdam en 1 in Boekarest, wat dus betekent dat als Roemenië zich plaats, wij bij hun in de poule zitten.
Ok. dan is wel een zware kluif als Roemenië zich ook plaatst zodat Oranje ook mee doet, kunnen ze ook tegen elkaar spelen in Boekarest.
Humor, serieus en vrolijk!
  vrijdag 20 juli 2018 @ 11:36:19 #29
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_180604670
Nederland: BBQ of TV. anders AH/ALDI of op vakantie.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')