abonnement Unibet Coolblue
pi_180444034
Ik ben op zoek naar speakers voor smartphone (en evt autoradio) die een redelijke bass heeft met aardig wat volume. Ik snap dat je als echt een flinke bass wilt je een subwoofer en versterker nodig hebt, maar ik vraag dus ook niet om de dikste bass. Gewoon, iets redelijks. Het liefst onder de 200 euro, if possiblé.

Tips?
pi_180444296
Denk dat je dan al snel uitkomt bij iets als de JBL Charge of Bose Soundlink
pi_180444333
JBL Charge 3. Beste aankoop ooit.
pi_180445175
Voor bas heb je een redelijk flinke speakerconus nodig (of je moet de boel enorm vervormen, zoals bose meestal doet).

Bouwradio's kunnen je wat dat betreft redelijk veel waar voor je geld geven.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180447607
Je zou op amazon eens kunnen kijken naar de Anker speakers.
Doen het best goed voor de prijs.

Misschien heb je hier nog wat aan:
Music was my first love, and it will be my last.
pi_180448967
Nou dan is het iets van harman of sony of bose.
pi_180461019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:02 schreef Jordy-B het volgende:
Voor bas heb je een redelijk flinke speakerconus nodig (of je moet de boel enorm vervormen, zoals bose meestal doet).

Bouwradio's kunnen je wat dat betreft redelijk veel waar voor je geld geven.
Bouwradio's.. Maar die vereisen weer een externe energiebron, toch?
pi_180461059
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef DrNick het volgende:
JBL Charge 3
Kan mij niet voorstellen dat daar een werkelijke bas inzit?
pi_180461199
Zag ook dat de Jam Jam Storm goede reviews krijgt. Iemand ervaring mee?
pi_180461632
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 01:10 schreef Cockwhale het volgende:
Zag ook dat de Jam Jam Storm goede reviews krijgt. Iemand ervaring mee?
Nope; wel ervaring met de Denon Envaya. Niet de mini maar de grote. Moooi ding, prima geluid en tegenwoordig volgens mij voor rond de 100 euro te koop. Dat is echt een steal voor dat geld. Ik heb er destijds nog 200 voor betaald.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180462456
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 00:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Bouwradio's.. Maar die vereisen weer een externe energiebron, toch?
Die kan je tegenwoordig vaak voorzien van oplaadbare d-cellen, (de oplader zit ingebouwd) waarop hij het een uurtje of 15-20 blijft doen.

Moet je vermoedelijk wel ¤50-100 bij de prijs optellen voor de hoogste capaciteit (10.000 mAh per batterij)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180463101
Thanks voor al de tips. Nu kan ik gericht zoeken naar de "ware" :)
pi_180463316
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 08:19 schreef Cockwhale het volgende:
Thanks voor al de tips. Nu kan ik gericht zoeken naar de "ware" :)
zoek op YouTube eens naar clavinetjunkie. Dat is iemand die zo een beetje elke Bluetooth speaker test en ook vergelijkt met andere. Heeft heel veel filmpjes/tests online staan :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180529872
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 01:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Kan mij niet voorstellen dat daar een werkelijke bas inzit?
Ik heb de JBL Go en daar zit een aardige bas in vind ik.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_180537106
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef DrNick het volgende:
JBL Charge 3. Beste aankoop ooit.
Heb em getest en vond em erg tegenvallen. JBL Extreme klonk dan wel weer aardig, maar redelijk prijzig. Rest nog niet kunnen testen.
pi_180537887
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:19 schreef Cockwhale het volgende:
Heb em getest en vond em erg tegenvallen.
Je zou hem eens in de hoek van een kamer moeten zetten. Omdat de subwoofers van het ding aan de zijkant zitten wordt het geluid door de hoeken van de kamer flink versterkt. Voor het formaat van de speaker ga je niet iets vinden wat veel meer bas heeft.

Wil je iets draagbaars zal je bepaalde consessies moeten doen. Er is gewoon geen plek voor een flinke subwoofer, en dus zal het laag altijd in zekere mate tegenvallen. Kunstmatig kan er wel meer bas beleving gecreeerd worden, maar meer dan dat zal het ook niet worden.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_180539030
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 15:55 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Je zou hem eens in de hoek van een kamer moeten zetten. Omdat de subwoofers van het ding aan de zijkant zitten wordt het geluid door de hoeken van de kamer flink versterkt. Voor het formaat van de speaker ga je niet iets vinden wat veel meer bas heeft.

Wil je iets draagbaars zal je bepaalde consessies moeten doen. Er is gewoon geen plek voor een flinke subwoofer, en dus zal het laag altijd in zekere mate tegenvallen. Kunstmatig kan er wel meer bas beleving gecreeerd worden, maar meer dan dat zal het ook niet worden.
De JBL Extreme had al een stuk betere bass en zoveel groter is ie niet.
Maar ik wil de Jam Jam Storm en de Denon Envaya nog even uittesten.

Jammer dat ik de speakers van mij pc niet kan aansluiten. Waren destijds 80 euro geloof ik, van Hercules, vrij simpele, relatief kleine speakers, maar wat een bass!
pi_180539080
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef DrNick het volgende:
JBL Charge 3. Beste aankoop ooit.
Can confirm.
pi_180540399
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De JBL Extreme had al een stuk betere bass en zoveel groter is ie niet.
Maar ik wil de Jam Jam Storm en de Denon Envaya nog even uittesten.

Jammer dat ik de speakers van mij pc niet kan aansluiten. Waren destijds 80 euro geloof ik, van Hercules, vrij simpele, relatief kleine speakers, maar wat een bass!
Het is maar vanuit welk persepctief je het bekijkt natuurlijk :)
De charge 3 kan nog prima in de koffer mee, de extreme neemt dan toch echt wel flink wat meer ruimte in.

Succes met het maken van je keuze.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_180545386
Die Sony's die zogenaamd allemaal extra bass hebben, vallen ook zwaar tegen. Welke landelijke winkel, naast MediaMarkt, heeft speakers staan om te testen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')