abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_180443845
Bestaat er ergens een officieel Windows 10 programma/app voor Facebook? Dus inloggen/gebruikmaken van Facebook via een programma/app op Windows 10? Ik kan via Google wel het een en het ander vinden, maar het geen wat ik vind is niet officieel van Facebook en/of van Microsoft zelf. En zomaar ergens inloggen is natuurlijk niet slim.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:03:14 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_180444006
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:51 schreef Sascha09 het volgende:
Bestaat er ergens een officieel Windows 10 programma/app voor Facebook? Dus inloggen/gebruikmaken van Facebook via een programma/app op Windows 10? Ik kan via Google wel het een en het ander vinden, maar het geen wat ik vind is niet officieel van Facebook en/of van Microsoft zelf. En zomaar ergens inloggen is natuurlijk niet slim.
Waarom zou je dat willen. Alles kan tegenwoordig toch vanuit je browser? Zelfs desktop notifications.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:35:23 #3
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_180444601
Als ik er naar google is de eerste optie meteen een Windows versie van Facebook hoor. Ik snap alleen niet waarom je dat zou willen. Werkt alleen maar trager dan gewoon gebruik maken van je browser :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_180444670
Als je dit vraagt, ben je blijkbaar niet bekend met de Microsoft Store.

Als je een onbetaste versie van windows 10 hebt, zie je links in de taakbalk een logo van een boodschappentasje, dat is de store. Eventueel kan je even op start drukken en dan 'store' typen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180580400
Of kijk gewoon je app-lijst (via de Start-knop): die Facebook app wordt standaard meegeleverd met elke verse Windows-installatie. Ik gok er op dat je die nog niet verwijderd hebt.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 13:41:10 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180606818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:39 schreef Jordy-B het volgende:
Als je dit vraagt, ben je blijkbaar niet bekend met de Microsoft Store.

Als je een onbetaste versie van windows 10 hebt, zie je links in de taakbalk een logo van een boodschappentasje, dat is de store. Eventueel kan je even op start drukken en dan 'store' typen.
Verhip. inderdaad TS. Gewoon in de windows store kijken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')