abonnement Unibet Coolblue
pi_180436643
Ouwe vieze zuiplap! Opbokken met die man!
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_180436669
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:21 schreef nixxx het volgende:

[..]

Wel een echte Luxemburger, daar staat de drank bij de lunch al op tafel.
Lunch ik dacht bij het ontbijt?

Al kuste die welke ik kon niet zo graag, ik zou er ook niet van gediend zijn ook.
pi_180436710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:30 schreef Cherni het volgende:

Ik heb even gezocht mbt die Japanse minister. Die had hem goed zitten.
Toch maar een geluk dat niet 1 persoon alleen over een knopje gaan doet toch, knopje atoomwapens?
pi_180436745
Juncker heeft járen geleden toch een auto-ongeluk gehad? Heeft weken in een coma gelegen. En kwam daar met evenwichtsstoornissen etc uit.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 00:56:31 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_180437450
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Berekend.

Dat weet ik niet, hij zegt af en toe toch ook wel zinnige dingen. Maar het lijkt er wel heel erg op dat ie een drankprobleem heeft.

En als dat zo is lijkt het mij reden genoeg om hem te vervangen.
Of op zijn minst een onderzoek in te stellen naar zijn levenswijze. iedereen hier roept maar dat ie altijd dronken is, en ik heb geen idee of dat ook werkelijk zo is, maar mocht er een kern van waarheid in zitten, dan kan het niet zo zijn dat zo'n man de EU mag vertegenwoordigen. Hij hoeft voor mij echt niet op de brandstapel verder of zo, maar dronken bestuurders moeten gewoon op staande voet de laan worden uitgestuurd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180437570
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of op zijn minst een onderzoek in te stellen naar zijn levenswijze. iedereen hier roept maar dat ie altijd dronken is, en ik heb geen idee of dat ook werkelijk zo is, maar mocht er een kern van waarheid in zitten, dan kan het niet zo zijn dat zo'n man de EU mag vertegenwoordigen. Hij hoeft voor mij echt niet op de brandstapel verder of zo, maar dronken bestuurders moeten gewoon op staande voet de laan worden uitgestuurd.
https://nos.nl/artikel/22(...)ppig-over-drank.html

Dit zegt genoeg. Die is uitgespeeld en kon zijn baantje als eurocommissaris wel vergeten.
En van de weinige die echt iets van de EU wilde maken.
pi_180437695
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 01:12 schreef Cherni het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/22(...)ppig-over-drank.html

Dit zegt genoeg. Die is uitgespeeld en kon zijn baantje als eurocommissaris wel vergeten.
En van de weinige die echt iets van de EU wilde maken.
Tja, iedereen weet het al jaren, maar niemand mag er iets over zeggen. En zelf wil hij er al helemaal niets over zeggen
quote:
Juncker gaat niet in op ’gezondheidsprobleem’
https://www.telegraaf.nl/(...)-gezondheidsprobleem
En iedere Europese burger is het al lang duidelijk dat de hoge posities in het EP verdeeld worden door interne machtsspelletjes en dat kennis en kunde een onbelangrijke factor is.
Dat werd nog extra benadrukt nadat Selmayr ineens de baas werd over 33000 ambtenaren en iedereen die iets over deze bizarre flitspromotie zei kon fluiten naar zijn verdere carriere.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 13 juli 2018 @ 02:45:17 #108
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180438014
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef Harlon het volgende:

[..]

Sorry Remlof we zullen niet meer lachen om je federale europese heilstaat. En we zullen ook geen grapjes meer maken over een dronken debiel die aan de leiding staat, dat zou zeker ongepast zijn. Wie zijn wij dan ook wel, beetje een cognacje onder werk tijd moet prima kunnen toch?
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 13 juli 2018 @ 03:00:12 #109
408813 crew  trein2000
pi_180438060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:41 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik heb Juncker een paar keer zien lopen omdat mijn oude werk uitzicht had op de entree van het gebouw van de Commissie. Hij loopt altijd moeilijk.
Week jij nogsteeds voor een der europese instituties?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_180439754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ook dat maakt niet dat hij zijn werk slecht doet. Vraag maar aan Yeltsin, Kennedy, Churchill of een van de vele goed functionerende alcoholisten die je al ontmoet hebt.
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen dat ze juist beter gaan rijden van alcohol.

Natuurlijk doet hij zijn werk slecht! Al is het alleen maar doordat hij voor het oog van de wereld als dronken tor overeind moet worden gehouden. Dan laat ik zijn werk inhoudelijk nog buiten beschouwing.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180439847
Last van zn rug _O- _O- _O- _O-

Welke naieve idioot gelooft dat werkelijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180440038
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 07:09 schreef habitue het volgende:
Last van zn rug _O- _O- _O- _O-

Welke naieve idioot gelooft dat werkelijk.
Nog zo’n dokter.
:')
pi_180440182
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 07:38 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Nog zo’n dokter.
:')
Haha ben je werkelijk zo naief?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_180440447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:55 schreef MadameMossel het volgende:
Een ongekozen clown zelfs.
Juncker is nou juist wel democratisch verkozen. Hij was de kandidaat van het CDA, dat bij de Europese verkiezingen de grootste partij in Europa werd.
pi_180440530
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Juncker is nou juist wel democratisch verkozen. Hij was de kandidaat van het CDA, dat bij de Europese verkiezingen de grootste partij in Europa werd.
Ja, ik zie het, je hebt helemaal gelijk.
pi_180440543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:00 schreef Harlon het volgende:

[..]

Sorry Remlof we zullen niet meer lachen om je federale europese heilstaat. En we zullen ook geen grapjes meer maken over een dronken debiel die aan de leiding staat, dat zou zeker ongepast zijn. Wie zijn wij dan ook wel, beetje een cognacje onder werk tijd moet prima kunnen toch?
Commentaar van het volk op de Commissars is natuurlijk ongewenst.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180440563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als hij al dronken was. Als hij werkelijk last heeft van zijn ischias, vind ik het erg extreem om dat onprofessioneel te noemen.

En het is inderdaad de vraag of hij zijn werk wel goed doet, maar dat staat helemaal los van de vraag of hij wankelt tijdens het lopen.

Toen Lucille Werner Lingo ging presenteren werden de mensen die lachten met haar lopen ook terechtgewezen...
Ah we gooien het weer op het heilige mantra van tegenwoordig: kwetsen van onderdrukte mensen... :'(

Dat het een debiel, onverkozen dronken lor is mag natuurlijk niet gezegd worden

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180440646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:28 schreef Breekfast het volgende:
Maar de mogelijkheid dat het daadwerkelijk een hernia is is door iedereen al uitgesloten? :P
Ik geloof best dat hij een hernia heeft maar dat wankelen komt toch echt gewoon van het zuipen.

Heb ook nog nooit gezien dat mensen met een hernia erbij lopen alsof ze zich een stuk in hun kraag gezopen hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180440671
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik geloof best dat hij een hernia heeft maar dat wankelen komt toch echt gewoon van het zuipen.

Heb ook nog nooit gezien dat mensen met een hernia erbij lopen alsof ze zich een stuk in hun kraag gezopen hebben.
Ik ben geen dokter.
Die man heeft weken in een coma gelegen. Heeft evenwichtsstoornissen en een ischias.
Weet jij veel wat ie voor medicijnen krijgt.
pi_180440684
Maar een beetje uitleg zou wel welkom zijn, ja.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 08:38:52 #121
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180440701
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:26 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ah we gooien het weer op het heilige mantra van tegenwoordig: kwetsen van onderdrukte mensen... :'(

Dat het een debiel, onverkozen dronken lor is mag natuurlijk niet gezegd worden

Juncker is democratischer verkozen dan Rutte. :D
pi_180440733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Juncker is democratischer verkozen dan Rutte. :D
_O-

Aantal burgers die op Rutte gestemd hebben bij de laatste verkiezingen:

quote:
De persoon met de meeste stemmen in totaal was VVD-leider Mark Rutte. Ruim 1,76 miljoen Nederlanders brachten een stem uit op de demissionair premier. Geert Wilders (PVV) ontving bijna 1,26 miljoen stemmen.
Aantal burgers die op Juncker gestemd hebben bij de laatste verkiezingen: 0.

Geef het nou maar op Ser. Je act wordt nu echt te belachelijk, het is gewoon niet serieus meer te nemen. Je neemt in elk debat exact de tegenovergestelde positie in van de realiteit.
War = peace.
Freedom = slavery.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180440747
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:36 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Ik ben geen dokter.
Die man heeft weken in een coma gelegen. Heeft evenwichtsstoornissen en een ischias.
Weet jij veel wat ie voor medicijnen krijgt.
Heb je een bron hiervoor?
Ik kan zelf niets vinden, alleen dit.

Volgens wiki:

quote:
In de herfst van 1989 leek het even of er aan zijn politieke carrière een einde was gekomen: hij raakte bij een verkeersongeluk ernstig gewond en lag twee weken in coma. Hij herstelde echter volledig.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Juncker

Auto-ongeluk bijna 30 jaar geleden en hij herstelde volledig.

Dat is namelijk het vreemde, voor het eerst dat nu wordt gezegd dat-ie last heeft van zijn rug. Door Rutte n.b.
Wel wordt al langere tijd verkondigd dat-ie een drank probleem heeft. Dijsselbloem suggereerde dat nog: Juncker is een verstokt roker en drinker.
Later nam hij die woorden weer terug.
I´m back.
pi_180440767
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je een bron hiervoor?
Ik kan zelf niets vinden.

Dat is namelijk het vreemde, voor het eerst dat nu wordt gezegd dat-ie last heeft van zijn rug. Door Rutte n.b.
Wel wordt al langere tijd verkondigd dat-ie een drank probleem heeft. Dijsselbloem suggereerde dat nog: Juncker is een verstokt roker en drinker.
Later nam hij die woorden weer terug.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 13 juli 2018 @ 08:46:50 #125
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180440791
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:41 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

_O-

Aantal burgers die op Rutte gestemd hebben bij de laatste verkiezingen:

[..]

Aantal burgers die op Juncker gestemd hebben bij de laatste verkiezingen: 0.
Die mensen hebben gestemd om Rutte in de Tweede Kamer te krijgen, niet om hem premier te maken.

Het vervolg van het proces is hetzelfde geweest: de grootste partij schuift iemand naar voren die de leiding mag nemen. Van zowel Rutte als van Juncker was al bekend dat als hun partij de grootste zou worden, zij naar voren geschoven zouden worden.

Het enige verschil is dat Rutte gewoon aangesteld is, terwijl Juncker nog goedgekeurd moest worden door de Europese Raad. Oftewel, je hebt éénmaal inspraak gehad op wie er premier van Nederland werd, je hebt tweemaal (via de verkiezingen én via de regeringsleider, die je ook democratisch hebt aangesteld) invloed gehad op wie er Voorzitter van de Europese Commissie werd.
quote:
Geef het nou maar op Ser. Je act wordt nu echt te belachelijk, het is gewoon niet serieus meer te nemen. Je neemt in elk debat exact de tegenovergestelde positie in van de realiteit.
War = peace.
Freedom = slavery.
Grote bek voor iemand die zo teringdom is dat hij niet eens even opzoekt hoe zo'n Voorzitter (of de premier van Nederland) aan z'n baan komt voordat hij reageert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')