abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180428137
registreer om deze reclame te verbergen
Haha wordt dit topic een discussie tussen mensen die nooit thuis zijn voor pakketjes en de mensen die altijd maar pakketjes moeten aannemen voor buren?

Gaat eerlijk gezegd best ver trouwens, mijn gezin is erg flexibel en werkt vaak vanaf huis. Er zijn tijden dat we elke dag iets voor de buren moeten aannemen (zelfs als ze op vakantie zijn, dan bestellen ze nog, dat gaat mij wel weer wat te ver).
pi_180428197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:32 schreef okzbow het volgende:
Lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat de bezorgers weten wie over ze klaagt.... iets met privacy?
Het wordt geregistreerd wie klaagt en waarover, anders is het lastig om het probleem in kaart te brengen.

De pakketchauffeur heeft gefraudeerd en is daarom ontslagen. De klacht van de TS is natuurlijk wel aanleiding dat de chef het in de gaten heeft gekregen, maar er is volkomen terecht gehandeld en ik zou inderdaad ook nog eens klagen over het feit dat de bezorger aan de deur kwam om iets anders dan pakketjes en/of excuses te bezorgen. Zulk gedrag is werkelijk van de zotte.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180428255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het wordt geregistreerd wie klaagt en waarover, anders is het lastig om het probleem in kaart te brengen.

De pakketchauffeur heeft gefraudeerd en is daarom ontslagen. De klacht van de TS is natuurlijk wel aanleiding dat de chef het in de gaten heeft gekregen, maar er is volkomen terecht gehandeld en ik zou inderdaad ook nog eens klagen over het feit dat de bezorger aan de deur kwam om iets anders dan pakketjes en/of excuses te bezorgen. Zulk gedrag is werkelijk van de zotte.
Jup, erg arrogante gast. Nou was ik erg stellig en direct in dat gesprek dus hij ging maar weer weg, hopen dat het daarbij blijft. Ik heb geen zin om andere gezinsleden met die vent lastig te vallen.
pi_180428423
registreer om deze reclame te verbergen
Ik werk bij de post (niet bij pakketten) en tekenen voor iemand anders zijn pakketjes is echt not done. Dat is gewoon frauduleus. Goed dat je een klacht hebt ingediend. Dat soort jokers zorgt er voor dat de post niet bij iedereen een goede naam heeft. Meestal zijn de lieden die het niet zo nauw nemen met dat soort dingen ook niet echt in dienst van de post maar van een onderaannemer (te herkennen aan een witte bestelbus in plaats van een bus in volledige postkleuren). Niet dat die allemaal verkeerd zijn.
* bmp80 heeft hele formulieren zitten invullen voor aangetekende brieven, terwijl sommige 'collega's' van de pakketdienst ze nou gewoon door de bus schuiven en zelf tekenen

[ Bericht 12% gewijzigd door bmp80 op 12-07-2018 18:27:03 ]
pi_180428428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:02 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jup, erg arrogante gast. Nou was ik erg stellig en direct in dat gesprek dus hij ging maar weer weg, hopen dat het daarbij blijft. Ik heb geen zin om andere gezinsleden met die vent lastig te vallen.
Een grote bek tegen de klant kost hier gewoon je baan hoor.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180428483
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:02 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jup, erg arrogante gast. Nou was ik erg stellig en direct in dat gesprek dus hij ging maar weer weg, hopen dat het daarbij blijft. Ik heb geen zin om andere gezinsleden met die vent lastig te vallen.
nou dan maak je je klacht
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
Op zaterdag 23 december 2017 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
pi_180428510
registreer om deze reclame te verbergen
Terecht dat hij de zak heeft gekregen. Ik zou kijken of je zijn bilmaat ook nog de laan uit kunt sturen. Stel mafkezen lopen er tegenwoordig in zo'n postNL pakkie :')
pi_180428606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:14 schreef Sjemmert het volgende:
Terecht dat hij de zak heeft gekregen. Ik zou kijken of je zijn bilmaat ook nog de laan uit kunt sturen. Stel mafkezen lopen er tegenwoordig in zo'n postNL pakkie :')
Nah ik kijk even aan hoe het nu verder gaat...
Het is inderdaad van een onderaannemer. Hiervoor een bezorger echt 10/10, werkte super hard om maar de baas tevreden te houden maar had altijd even tijd voor een praatje. Bedankte ook altijd netjes als ik iets kon aannemen voor de buren, ze bestaan dus wel, maar hij is dus ook ontslagen. Daar zijn deze tokkies voor in de plaats gekomen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:26:25 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180428725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:41 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Doen ze toch? Ze leveren toch netjes? Jij je product, dus een succesvolle levering. Waarom moeten de pakketprijzen maar omhoog gaan, omdat figuren niet thuis zijn vanwege een levering?

Is het hier toch beter geregeld. Pakketje bestellen, geleverd wanneer ik zeg dat het geleverd mag worden. Pakketpost hier tot 23.00 in de avond. Nooit problemen. Is overigens in de UK.
Hier wordt er vaak binnen (ook niet altijd binnen de tijd) een periode van tig uren geleverd. Weinig mensen hebben zin om dan de hele tijd op hun reet te zitten in de angst dat ze hun pakketje mislopen.

Persoonlijk heb ik ook geen probleem met een pakketje voor buren aan nemen als ik thuis ben en vind het ook prima als de mijne een pakket voor mij aannemen.

Maarr, zo gauw er handtekeningen vervalst worden zie ik die lui graag ontslagen worden. Als er wat mis gaat wil ik weten waar die shit als laatste ontvangen is.
pi_180428732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ze bestaan dus wel, maar hij is dus ook ontslagen. Daar zijn deze tokkies voor in de plaats gekomen.
Ontslagen of kan hij ook een andere route hebben gekregen?
pi_180428763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:26 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Ontslagen of kan hij ook een andere route hebben gekregen?
Nope, hij vertelde dat hij moest stoppen en nog geen ander werk had.
pi_180434799
Hier dezelfde ervaring, mafkees van een bezorger had het pakketje ook nog eens in de (volle) afvalcontainer achter mijn huis geflikkerd (berhaupt wat moet die gast daar?).
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:54:42 #38
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_180435405
Haha wat een sneuneuzen die bezorgertjes.
pi_180435516
allemaal tzelfde grafvolk
overal aanbellen in de straat en wachten welke deur als eerste open gaat.
Ik zou mijn missie ervan maken lui met zulke streken allemaal weg te krijgen.
pi_180441761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:59 schreef Jordy-B het volgende:
De pakketchauffeur heeft gefraudeerd en is daarom ontslagen. De klacht van de TS is natuurlijk wel aanleiding dat de chef het in de gaten heeft gekregen, maar er is volkomen terecht gehandeld en ik zou inderdaad ook nog eens klagen over het feit dat de bezorger aan de deur kwam om iets anders dan pakketjes en/of excuses te bezorgen. Zulk gedrag is werkelijk van de zotte.
Tuurlijk wordt het geregistreerd... maar denk je werkelijk dat ze aan de bezorgers gaan vertellen dat mevrouw X op adres XYZ heeft geklaagd? Dat is toch vragen om moeilijkheden met dat soort gasten.
pi_180441909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:58 schreef okzbow het volgende:

[..]

Tuurlijk wordt het geregistreerd... maar denk je werkelijk dat ze aan de bezorgers gaan vertellen dat mevrouw X op adres XYZ heeft geklaagd? Dat is toch vragen om moeilijkheden met dat soort gasten.
Ja, dat denk ik werkelijk.

Nee, dat hoeft niet tot problemen te leiden met "dat soort gasten", want het merendeel van de bezorgers zijn niet "dat soort gasten". Daarom zou ik ook een tweede klacht sturen over dat de bezorger verhaal kwam halen ipv excuses te maken, zodat "dat soort gasten" gauw verdwijnen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180443687
Die bezorgers tekenen toch zelf doordat ze buiten het tijdvenster rijden en zo de tijd kunnen manipuleren voor hun baas? Bijvoorbeeld pakje B mag pas vanaf 1400 geleverd worden maar de bezorger is al klaar met zijn eerste rit om 1200. Dan levert hij de pakketjes af voor 1400 en zet zijn handtekening na 1400.

Zo ging het bij DHL eraan toe, heb daar in het verleden tijdens mijn studententijd nog eens een blauwe maandag gewerkt.

Ook kregen zij per pakket betaald, wat wil zeggen dat je twee uur zit te wachten voordat je weer verder mag en in die periode dus niets betaald krijgt.

De bezorger zit in deze zeker fout hoor. Je had net zo goed kunnen zeggen dat je het pakket niet hebt gehad, niet dat jij het doet, maar die zijn er wel degelijk.
pi_180444356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:42 schreef Luppie0110 het volgende:


Ook kregen zij per pakket betaald, wat wil zeggen dat je twee uur zit te wachten voordat je weer verder mag en in die periode dus niets betaald krijgt.

Dat lijkt me stug.. er zijn maar weinig pakketten die middels een bepaald tijdschema afgeleverd dienen te worden en die busjes puilen altijd uit. Klinkt vrij onlogisch dat de chauffeur dan 2 uur moet wachten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:25:49 #44
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180444414
Goed gehandeld. Vreemd gedrag om zelf handtekeningen te gaan zetten - dat riekt naar bedrog en diefstal :Y
pi_180445415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug.. er zijn maar weinig pakketten die middels een bepaald tijdschema afgeleverd dienen te worden en die busjes puilen altijd uit. Klinkt vrij onlogisch dat de chauffeur dan 2 uur moet wachten.
Wellicht wat offtopic, maar zo werkt het DHL iig wel. Hebben een ochtend en een middagrit (ook avond maar dat zijn vaak studenten die geen ochtend of middag rijden). Kan soms twee uur tussen zitten. Ook kan je worden ingeroosterd om na je middagrit nog een servicepunt op te halen vanaf 1600. Als je dan om 1500 klaar bent dan heb je een uur vrije tijd en kun je om 1600 dat servicepunt ophalen.
pi_180446435
terechte klacht. Pakje is voor jou en niet voor bezorger. Jij moet tekenen en niet bezorger.
pi_180456491
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
...maar het zijn wel de types waarvan ik liever niet wil dat zij weten waar ik woon.
Beetje lastig in het geval van een pakketbezorger...
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_180461614
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja want iedereen is thuis de hele dag. Vroeger probeerde ze het een tweede keer, maar dat is ook verleden tijd.

Ik betaal niet om het bij de buren af te leveren,maar bij mij.
Je kan gewoon een tijd kiezen wanneer je het pakje geleverd wilt hebben.

Ik koop al 15+ jaar dingen online van winkels tot marktplaats en de laatste jaren zie ik steeds meer luxe, je kan tijden kiezen, dag later kiezen, zelfs avonds laten afleveren (kost een eurootje of 2 extra)
Gewoon Track&Trace in de app invoeren, en dan zie je zon lijst met je wens.

Ik laat het altijd op een postNL locatie afleveren, dan kan je het vaak direct na 15:00 al ophalen, 100% garantie dat het pakje goed aan komt.

in 1995 moest je inderdaad een hele dag thuis blijven en wachten op het pakje, maar toen werden er niet zoveel pakjes verstuurd dus wisten mensen wel hoe laat de pakketbezorger ongeveer langs kwam.
Interessant he ?
pi_180461847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 01:34 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Je kan gewoon een tijd kiezen wanneer je het pakje geleverd wilt hebben.


gelul, want dat kan pas na de tweede keer bij Postnl. Alleen de verzender kan aangeven of het direct naar een afleverpunt moet of naar het adres wat op de verpakking staat.
Maakt van elk topic een pretje
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180462130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:58 schreef okzbow het volgende:

[..]

Tuurlijk wordt het geregistreerd... maar denk je werkelijk dat ze aan de bezorgers gaan vertellen dat mevrouw X op adres XYZ heeft geklaagd? Dat is toch vragen om moeilijkheden met dat soort gasten.
Stel je bent werknemer en je werkgever zegt dat er een klacht over jou is binnen gekomen, je hebt iets verschrikkelijks gedaan.
Zeg jij dan: "Ok, ik zal het nooit meer doen" of zou je willen weten wat nou precies de klacht is?
Ik denk het laatste dus moeten er wel wat details naar boven komen, namen zullen niet genoemd worden maar hoogstwaarschijnlijk wel het pakketnummer of zelfs het adres waar de klacht over gaat.
Ook al is het alleen het pakketnummer, de bezorger heeft ook zijn eigen administratie aangezien hij per pakket betaald wordt dus pakketnummer even opzoeken op zijn eigen lijst en hoogstwaarschijnlijk staat daar een naam en adres bij.
Ik weet dit niet zeker natuurlijk maar aangezien ze elk geleverd pakket moeten verantwoorden lijkt het me wel waarschijnlijk dat adresgegevens ook in hun eigen administratie staan.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')