abonnement Unibet Coolblue
pi_180424845
Hey,

Het viel mij onlangs op dat ik voor mijn pakketjes nooit meer hoefde te tekenen, ik bestel nogal veel, ook in verband met verbruiksartikelen voor mijn werk dus de pakketbezorger van postnl komt regelmatig (wekelijks) langs.
Onglangs gebeurde dit dus ook bij een nieuwe telefoon, waarde ruim 900 euro. Ook hier hoefde ik niet te tekenen, raar dacht ik. Toen ging ik bij de track&trace kijken en zag ik dat er een random naam en handtekening was ingevuld bij ontvangst. Ik ben toen wat andere random nummers langsgegaan en deze bevatten allemaal een random voornaam en gekke handtekeningen. Nu snap ik waarom ik niet meer hoef te tekenen, dat doen de bezorgers zelf.

Ik heb dus getwijfeld om er wat van te zeggen, en toch maar een melding gedaan bij postnl. Komt vandaag 1 vd 2 vaste bezorgers langs met een pakketje en komt gelijk verhaal halen over mijn klacht. Ook vertelde hij nogal pissig dat zijn collega vandaag was ontslagen (mede hierdoor).

Nu twijfel ik nogal of ik nu terecht heb geklaagd of niet, wat zouden jullie hebben gedaan in mijn situatie? Aan de ene kant zijn mijn pakketjes altijd aangekomen, maar mocht er een pakketje missen en zij hebben zelf getekend voor ontvangst had ik geen poot om op te staan.
  donderdag 12 juli 2018 @ 15:40:51 #2
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_180424885
Je hebt helemaal gelijk in dit geval me dunkt. Jij moet tekenen, niet zij toch?
Lachen joh.
pi_180424887
Ja je hebt correct is gehandeld
pi_180424936
Meteen weer melden dat de bezorger verhaal kwam halen en pissig was. Jij hebt correct gehandeld.
pi_180424965
Als die klacht niet terecht was denk ik niet dat die bezorger zo snel ontslagen zou zijn.
  donderdag 12 juli 2018 @ 15:44:22 #6
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_180424968
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Meteen weer melden dat de bezorger verhaal kwam halen en pissig was. Jij hebt correct gehandeld.
Dat zou ik ook doen... Verzender (en jij) kiest voor een traceable pakketje te verzenden, met handtekening.
pi_180425070
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 15:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Meteen weer melden dat de bezorger verhaal kwam halen en pissig was. Jij hebt correct gehandeld.
zijn we het nu eens met elkaar?
pi_180425100
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 15:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

zijn we het nu eens met elkaar?
bel de krant!
  donderdag 12 juli 2018 @ 15:57:03 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180425302
De bezorger is niet ontslagen omdat jij een klacht hebt ingediend, hij is ontslagen omdat hij handtekeningen vervalst heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180425459
Is het iemand überhaupt ooit gelukt om zijn handtekening, of iets dat er enigszins op lijkt, te zetten op zo'n handheld?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:07:34 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180425570
Wat fucking lomp van die bezorgers. Niet meer dan terecht dat daar consequenties aan verbonden zijn.
pi_180425673
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Is het iemand überhaupt ooit gelukt om zijn handtekening, of iets dat er enigszins op lijkt, te zetten op zo'n handheld?
ja.
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:13:53 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180425736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Is het iemand überhaupt ooit gelukt om zijn handtekening, of iets dat er enigszins op lijkt, te zetten op zo'n handheld?
Bij het verjaardagscadeau voor de eerste verjaardag van mijn jongste, dat we op zijn naam besteld hadden, was zelfs met zijn voornaam getekend :')
Door de bezorger dus, niet door een van ons of het kind dat bijna 1 werd, mijn kinderen zijn namelijk niet zo hoogbegaafd dat ze voor hun eerste verjaardag hun naam al kunnen schrijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180425901
Tja.. al met al zal dit de pakketbezorger misschien wel een half uur winst opleveren op dagelijkse basis. Aangezien men per pakket wordt betaald is daarom de gedachte logisch, maar het blijft vervalsing en dus heb je goed gehandeld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_180426127
Lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat de bezorgers weten wie over ze klaagt.... iets met privacy?
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:56:08 #16
189961 ex
aperture science
pi_180426587
Ik zou direct opnieuw een klacht indienen bij PostNL:

1. Omdat ze zo achterlijk zijn geweest jouw naam aan de bezorger te geven (wtf)
2. Dat dit heeft geleid tot een medewerker van hun die bij jou heeft geklaagd over z'n eigen wangedrag.

Oh en trouwens: Ja, je hebt goed gehandeld, wat een malloot om te tekenen voor jouw pakketjes.
The cake is a lie!
pi_180426914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:56 schreef ex het volgende:
Ik zou direct opnieuw een klacht indienen bij PostNL:

1. Omdat ze zo achterlijk zijn geweest jouw naam aan de bezorger te geven (wtf)
2. Dat dit heeft geleid tot een medewerker van hun die bij jou heeft geklaagd over z'n eigen wangedrag.

Oh en trouwens: Ja, je hebt goed gehandeld, wat een malloot om te tekenen voor jouw pakketjes.
Bedankt iedereen voor het advies. Overigens degene die bij mij vandaag aan de deur kwam was degene die er nog wel werkt, degene met wie hij was is ontslagen. Inderdaad raar dat Postnl zo werkt, nou ben ik niet echt bang aangelegd maar het zijn wel de types waarvan ik liever niet wil dat zij weten waar ik woon.
  Eindredactie Games donderdag 12 juli 2018 @ 17:10:27 #18
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180426942
Wees blij dat ze leveren. Bij mij teken ze zelf en flikkeren het dan bij de buren neer. Kun je zelf achter het pakket aan.

En dat mag direct bij de eerste levering al volgens PostNL.

En PostNL trekt daarna zijn handen eraf. e hebben geleverd tenslotte.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180426994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:10 schreef Oscar. het volgende:
Wees blij dat ze leveren. Bij mij teken ze zelf en flikkeren het dan bij de buren neer. Kun je zelf achter het pakket aan.

En dat mag direct bij de eerste levering al volgens PostNL.

En PostNL trekt daarna zijn handen eraf. e hebben geleverd tenslotte.
Je bedoeld als je niet thuis bent? Groot gelijk, zorgt er maar voor dat je thuis bent als er geleverd wordt. En anders bestellen en op een dag laten leveren waarvan je weet dat je thuis bent. Of een Kiala punt
pi_180427224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:11 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Je bedoeld als je niet thuis bent? Groot gelijk, zorgt er maar voor dat je thuis bent als er geleverd wordt. En anders bestellen en op een dag laten leveren waarvan je weet dat je thuis bent. Of een Kiala punt
postnl levert niet op kialapunten, sjap.
  Eindredactie Games donderdag 12 juli 2018 @ 17:30:00 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180427508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:11 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Je bedoeld als je niet thuis bent? Groot gelijk, zorgt er maar voor dat je thuis bent als er geleverd wordt. En anders bestellen en op een dag laten leveren waarvan je weet dat je thuis bent. Of een Kiala punt
ja want iedereen is thuis de hele dag. Vroeger probeerde ze het een tweede keer, maar dat is ook verleden tijd.

Ik betaal niet om het bij de buren af te leveren,maar bij mij.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180427548
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja want iedereen is thuis de hele dag. Vroeger probeerde ze het een tweede keer, maar dat is ook verleden tijd.

Ik betaal niet om het bij de buren af te leveren,maar bij mij.
Bestel het dan op een dag dat je zeker weet dat je thuis bent. Kan toch vaak gewoon een dag kiezen, dat ze langs komen?
pi_180427607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:31 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Bestel het dan op een dag dat je zeker weet dat je thuis bent. Kan toch vaak gewoon een dag kiezen, dat ze langs komen?
Kan lang niet altijd helaas, vaak kun je de bezorgdag pas aanpassen bij de tweede poging tot bezorgen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 17:38:44 #24
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180427786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:31 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Bestel het dan op een dag dat je zeker weet dat je thuis bent. Kan toch vaak gewoon een dag kiezen, dat ze langs komen?
Een hele dag thuisblijven voor een postbode...

Kom op.. Eikels voeren hun werk maar gewoon netjes uit en dan is er niks aan de hand.
pi_180427856
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:38 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Een hele dag thuisblijven voor een postbode...

Kom op.. Eikels voeren hun werk maar gewoon netjes uit en dan is er niks aan de hand.
Doen ze toch? Ze leveren toch netjes? Jij je product, dus een succesvolle levering. Waarom moeten de pakketprijzen maar omhoog gaan, omdat figuren niet thuis zijn vanwege een levering?

Is het hier toch beter geregeld. Pakketje bestellen, geleverd wanneer ik zeg dat het geleverd mag worden. Pakketpost hier tot 23.00 in de avond. Nooit problemen. Is overigens in de UK.
pi_180428137
Haha wordt dit topic een discussie tussen mensen die nooit thuis zijn voor pakketjes en de mensen die altijd maar pakketjes moeten aannemen voor buren?

Gaat eerlijk gezegd best ver trouwens, mijn gezin is erg flexibel en werkt vaak vanaf huis. Er zijn tijden dat we elke dag iets voor de buren moeten aannemen (zelfs als ze op vakantie zijn, dan bestellen ze nog, dat gaat mij wel weer wat te ver).
pi_180428197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:32 schreef okzbow het volgende:
Lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat de bezorgers weten wie over ze klaagt.... iets met privacy?
Het wordt geregistreerd wie klaagt en waarover, anders is het lastig om het probleem in kaart te brengen.

De pakketchauffeur heeft gefraudeerd en is daarom ontslagen. De klacht van de TS is natuurlijk wel aanleiding dat de chef het in de gaten heeft gekregen, maar er is volkomen terecht gehandeld en ik zou inderdaad ook nog eens klagen over het feit dat de bezorger aan de deur kwam om iets anders dan pakketjes en/of excuses te bezorgen. Zulk gedrag is werkelijk van de zotte.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180428255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het wordt geregistreerd wie klaagt en waarover, anders is het lastig om het probleem in kaart te brengen.

De pakketchauffeur heeft gefraudeerd en is daarom ontslagen. De klacht van de TS is natuurlijk wel aanleiding dat de chef het in de gaten heeft gekregen, maar er is volkomen terecht gehandeld en ik zou inderdaad ook nog eens klagen over het feit dat de bezorger aan de deur kwam om iets anders dan pakketjes en/of excuses te bezorgen. Zulk gedrag is werkelijk van de zotte.
Jup, erg arrogante gast. Nou was ik erg stellig en direct in dat gesprek dus hij ging maar weer weg, hopen dat het daarbij blijft. Ik heb geen zin om andere gezinsleden met die vent lastig te vallen.
pi_180428423
Ik werk bij de post (niet bij pakketten) en tekenen voor iemand anders zijn pakketjes is echt not done. Dat is gewoon frauduleus. Goed dat je een klacht hebt ingediend. Dat soort jokers zorgt er voor dat de post niet bij iedereen een goede naam heeft. Meestal zijn de lieden die het niet zo nauw nemen met dat soort dingen ook niet echt in dienst van de post maar van een onderaannemer (te herkennen aan een witte bestelbus in plaats van een bus in volledige postkleuren). Niet dat die allemaal verkeerd zijn.
* bmp80 heeft hele formulieren zitten invullen voor aangetekende brieven, terwijl sommige 'collega's' van de pakketdienst ze nou gewoon door de bus schuiven en zelf tekenen

[ Bericht 12% gewijzigd door bmp80 op 12-07-2018 18:27:03 ]
pi_180428428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:02 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jup, erg arrogante gast. Nou was ik erg stellig en direct in dat gesprek dus hij ging maar weer weg, hopen dat het daarbij blijft. Ik heb geen zin om andere gezinsleden met die vent lastig te vallen.
Een grote bek tegen de klant kost hier gewoon je baan hoor.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180428483
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:02 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Jup, erg arrogante gast. Nou was ik erg stellig en direct in dat gesprek dus hij ging maar weer weg, hopen dat het daarbij blijft. Ik heb geen zin om andere gezinsleden met die vent lastig te vallen.
nou dan maak je je klacht
pi_180428510
Terecht dat hij de zak heeft gekregen. Ik zou kijken of je zijn bilmaat ook nog de laan uit kunt sturen. Stel mafkezen lopen er tegenwoordig in zo'n postNL pakkie :')
pi_180428606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:14 schreef Sjemmert het volgende:
Terecht dat hij de zak heeft gekregen. Ik zou kijken of je zijn bilmaat ook nog de laan uit kunt sturen. Stel mafkezen lopen er tegenwoordig in zo'n postNL pakkie :')
Nah ik kijk even aan hoe het nu verder gaat...
Het is inderdaad van een onderaannemer. Hiervoor een bezorger echt 10/10, werkte super hard om maar de baas tevreden te houden maar had altijd even tijd voor een praatje. Bedankte ook altijd netjes als ik iets kon aannemen voor de buren, ze bestaan dus wel, maar hij is dus ook ontslagen. Daar zijn deze tokkies voor in de plaats gekomen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:26:25 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180428725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:41 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Doen ze toch? Ze leveren toch netjes? Jij je product, dus een succesvolle levering. Waarom moeten de pakketprijzen maar omhoog gaan, omdat figuren niet thuis zijn vanwege een levering?

Is het hier toch beter geregeld. Pakketje bestellen, geleverd wanneer ik zeg dat het geleverd mag worden. Pakketpost hier tot 23.00 in de avond. Nooit problemen. Is overigens in de UK.
Hier wordt er vaak binnen (ook niet altijd binnen de tijd) een periode van tig uren geleverd. Weinig mensen hebben zin om dan de hele tijd op hun reet te zitten in de angst dat ze hun pakketje mislopen.

Persoonlijk heb ik ook geen probleem met een pakketje voor buren aan nemen als ik thuis ben en vind het ook prima als de mijne een pakket voor mij aannemen.

Maarr, zo gauw er handtekeningen vervalst worden zie ik die lui graag ontslagen worden. Als er wat mis gaat wil ik weten waar die shit als laatste ontvangen is.
pi_180428732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ze bestaan dus wel, maar hij is dus ook ontslagen. Daar zijn deze tokkies voor in de plaats gekomen.
Ontslagen of kan hij ook een andere route hebben gekregen?
pi_180428763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:26 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Ontslagen of kan hij ook een andere route hebben gekregen?
Nope, hij vertelde dat hij moest stoppen en nog geen ander werk had.
pi_180434799
Hier dezelfde ervaring, mafkees van een bezorger had het pakketje ook nog eens in de (volle) afvalcontainer achter mijn huis geflikkerd (überhaupt wat moet die gast daar?).
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:54:42 #38
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_180435405
Haha wat een sneuneuzen die bezorgertjes.
pi_180435516
allemaal tzelfde grafvolk
overal aanbellen in de straat en wachten welke deur als eerste open gaat.
Ik zou mijn missie ervan maken lui met zulke streken allemaal weg te krijgen.
pi_180441761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:59 schreef Jordy-B het volgende:
De pakketchauffeur heeft gefraudeerd en is daarom ontslagen. De klacht van de TS is natuurlijk wel aanleiding dat de chef het in de gaten heeft gekregen, maar er is volkomen terecht gehandeld en ik zou inderdaad ook nog eens klagen over het feit dat de bezorger aan de deur kwam om iets anders dan pakketjes en/of excuses te bezorgen. Zulk gedrag is werkelijk van de zotte.
Tuurlijk wordt het geregistreerd... maar denk je werkelijk dat ze aan de bezorgers gaan vertellen dat mevrouw X op adres XYZ heeft geklaagd? Dat is toch vragen om moeilijkheden met dat soort gasten.
pi_180441909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:58 schreef okzbow het volgende:

[..]

Tuurlijk wordt het geregistreerd... maar denk je werkelijk dat ze aan de bezorgers gaan vertellen dat mevrouw X op adres XYZ heeft geklaagd? Dat is toch vragen om moeilijkheden met dat soort gasten.
Ja, dat denk ik werkelijk.

Nee, dat hoeft niet tot problemen te leiden met "dat soort gasten", want het merendeel van de bezorgers zijn niet "dat soort gasten". Daarom zou ik ook een tweede klacht sturen over dat de bezorger verhaal kwam halen ipv excuses te maken, zodat "dat soort gasten" gauw verdwijnen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_180443687
Die bezorgers tekenen toch zelf doordat ze buiten het tijdvenster rijden en zo de tijd kunnen manipuleren voor hun baas? Bijvoorbeeld pakje B mag pas vanaf 1400 geleverd worden maar de bezorger is al klaar met zijn eerste rit om 1200. Dan levert hij de pakketjes af voor 1400 en zet zijn handtekening na 1400.

Zo ging het bij DHL eraan toe, heb daar in het verleden tijdens mijn studententijd nog eens een blauwe maandag gewerkt.

Ook kregen zij per pakket betaald, wat wil zeggen dat je twee uur zit te wachten voordat je weer verder mag en in die periode dus niets betaald krijgt.

De bezorger zit in deze zeker fout hoor. Je had net zo goed kunnen zeggen dat je het pakket niet hebt gehad, niet dat jij het doet, maar die zijn er wel degelijk.
pi_180444356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:42 schreef Luppie0110 het volgende:


Ook kregen zij per pakket betaald, wat wil zeggen dat je twee uur zit te wachten voordat je weer verder mag en in die periode dus niets betaald krijgt.

Dat lijkt me stug.. er zijn maar weinig pakketten die middels een bepaald tijdschema afgeleverd dienen te worden en die busjes puilen altijd uit. Klinkt vrij onlogisch dat de chauffeur dan 2 uur moet wachten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:25:49 #44
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_180444414
Goed gehandeld. Vreemd gedrag om zelf handtekeningen te gaan zetten - dat riekt naar bedrog en diefstal :Y
"Hoka Hey!"
pi_180445415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug.. er zijn maar weinig pakketten die middels een bepaald tijdschema afgeleverd dienen te worden en die busjes puilen altijd uit. Klinkt vrij onlogisch dat de chauffeur dan 2 uur moet wachten.
Wellicht wat offtopic, maar zo werkt het DHL iig wel. Hebben een ochtend en een middagrit (ook avond maar dat zijn vaak studenten die geen ochtend of middag rijden). Kan soms twee uur tussen zitten. Ook kan je worden ingeroosterd om na je middagrit nog een servicepunt op te halen vanaf 1600. Als je dan om 1500 klaar bent dan heb je een uur vrije tijd en kun je om 1600 dat servicepunt ophalen.
pi_180446435
terechte klacht. Pakje is voor jou en niet voor bezorger. Jij moet tekenen en niet bezorger.
pi_180456491
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
...maar het zijn wel de types waarvan ik liever niet wil dat zij weten waar ik woon.
Beetje lastig in het geval van een pakketbezorger...
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_180461614
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja want iedereen is thuis de hele dag. Vroeger probeerde ze het een tweede keer, maar dat is ook verleden tijd.

Ik betaal niet om het bij de buren af te leveren,maar bij mij.
Je kan gewoon een tijd kiezen wanneer je het pakje geleverd wilt hebben.

Ik koop al 15+ jaar dingen online van winkels tot marktplaats en de laatste jaren zie ik steeds meer luxe, je kan tijden kiezen, dag later kiezen, zelfs avonds laten afleveren (kost een eurootje of 2 extra)
Gewoon Track&Trace in de app invoeren, en dan zie je zon lijst met je wens.

Ik laat het altijd op een postNL locatie afleveren, dan kan je het vaak direct na 15:00 al ophalen, 100% garantie dat het pakje goed aan komt.

in 1995 moest je inderdaad een hele dag thuis blijven en wachten op het pakje, maar toen werden er niet zoveel pakjes verstuurd dus wisten mensen wel hoe laat de pakketbezorger ongeveer langs kwam.
Interessant he ?
  Eindredactie Games zaterdag 14 juli 2018 @ 01:50:20 #49
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180461847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 01:34 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Je kan gewoon een tijd kiezen wanneer je het pakje geleverd wilt hebben.


gelul, want dat kan pas na de tweede keer bij Postnl. Alleen de verzender kan aangeven of het direct naar een afleverpunt moet of naar het adres wat op de verpakking staat.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180462130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:58 schreef okzbow het volgende:

[..]

Tuurlijk wordt het geregistreerd... maar denk je werkelijk dat ze aan de bezorgers gaan vertellen dat mevrouw X op adres XYZ heeft geklaagd? Dat is toch vragen om moeilijkheden met dat soort gasten.
Stel je bent werknemer en je werkgever zegt dat er een klacht over jou is binnen gekomen, je hebt iets verschrikkelijks gedaan.
Zeg jij dan: "Oké, ik zal het nooit meer doen" of zou je willen weten wat nou precies de klacht is?
Ik denk het laatste dus moeten er wel wat details naar boven komen, namen zullen niet genoemd worden maar hoogstwaarschijnlijk wel het pakketnummer of zelfs het adres waar de klacht over gaat.
Ook al is het alleen het pakketnummer, de bezorger heeft ook zijn eigen administratie aangezien hij per pakket betaald wordt dus pakketnummer even opzoeken op zijn eigen lijst en hoogstwaarschijnlijk staat daar een naam en adres bij.
Ik weet dit niet zeker natuurlijk maar aangezien ze elk geleverd pakket moeten verantwoorden lijkt het me wel waarschijnlijk dat adresgegevens ook in hun eigen administratie staan.
pi_180462197
Wel met DHL paar weken terug :{
Was gewoon thuis en kreeg bericht dat het bezorgd was bij de buren omdat ik niet thuis was? :{
Was dus wel thuis! Bij het adres van de buren paar deuren verder (winkel) was gewoon alles afgeleverd voor mijn straat (en de straten er om heen) :')
Dus nergens aangebeld en gelijk alles voor het centrum daar neer geflikkerd :X
pi_180462406
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 03:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Stel je bent werknemer en je werkgever zegt dat er een klacht over jou is binnen gekomen, je hebt iets verschrikkelijks gedaan.
Zeg jij dan: "Oké, ik zal het nooit meer doen" of zou je willen weten wat nou precies de klacht is?
Ik denk het laatste dus moeten er wel wat details naar boven komen, namen zullen niet genoemd worden maar hoogstwaarschijnlijk wel het pakketnummer of zelfs het adres waar de klacht over gaat.
Ook al is het alleen het pakketnummer, de bezorger heeft ook zijn eigen administratie aangezien hij per pakket betaald wordt dus pakketnummer even opzoeken op zijn eigen lijst en hoogstwaarschijnlijk staat daar een naam en adres bij.
Ik weet dit niet zeker natuurlijk maar aangezien ze elk geleverd pakket moeten verantwoorden lijkt het me wel waarschijnlijk dat adresgegevens ook in hun eigen administratie staan.
Op zich is het wel handig als de bezorger weet wie er geklaagd heeft zodat hij vooral bij dat adres extra kan opletten. Ik denk dat ze gewoon het adres krijgen waar de klacht vandaan komt.
  Moderator zaterdag 14 juli 2018 @ 08:59:35 #53
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_180463531
Daarom lever ik dure dingen liever af bij een ophaalpunt
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 14 juli 2018 @ 09:00:47 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_180463539
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 01:50 schreef Oscar. het volgende:

[..]

gelul, want dat kan pas na de tweede keer bij Postnl. Alleen de verzender kan aangeven of het direct naar een afleverpunt moet of naar het adres wat op de verpakking staat.
gelul. Dat kan dus wel vis de app. Dat deze week twee keet gedaan
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_180463556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 03:31 schreef Maureentje het volgende:
Wel met DHL paar weken terug :{
Was gewoon thuis en kreeg bericht dat het bezorgd was bij de buren omdat ik niet thuis was? :{
Was dus wel thuis! Bij het adres van de buren paar deuren verder (winkel) was gewoon alles afgeleverd voor mijn straat (en de straten er om heen) :')
Dus nergens aangebeld en gelijk alles voor het centrum daar neer geflikkerd :X
klacht indienen
  Redactie Frontpage zaterdag 14 juli 2018 @ 09:05:52 #56
38148 crew  Innisdemon
pi_180463568
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 15:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

zijn we het nu eens met elkaar?
ja ok moest het ook die keer lezen.
Hij heeft aan dat je ook van deze opmerking en melding moet gaan maken :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Eindredactie Games zaterdag 14 juli 2018 @ 09:27:37 #57
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180463780
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

gelul. Dat kan dus wel vis de app. Dat deze week twee keet gedaan
pas na de eerste levering.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 14 juli 2018 @ 09:50:25 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180464130
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:27 schreef Oscar. het volgende:

[..]

pas na de eerste levering.
bij bol.com leveringen kan het ook voor de eerste levering.

ik kreeg gisteren de melding in de app dat de pakketjes vandaag komen tussen 10 en 13. en de mogelijkheid om het nog aan te passen naar ophalen bij postnl punt of levering maandag overdag of maandagavond.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_180464205
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:27 schreef Oscar. het volgende:

[..]

pas na de eerste levering.
Net gelukt bij 4 zendingen.

Zal ook wel “gelul” zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 14 juli 2018 @ 10:00:42 #60
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180464240
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:56 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Net gelukt bij 4 zendingen.

Zal ook wel “gelul” zijn.
hangt wel van de levering af en wanneer hij in de app wordt gezet, van Ziggo kon ik het niet aanpassen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 14 juli 2018 @ 10:02:58 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_180464280
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:27 schreef Oscar. het volgende:

[..]

pas na de eerste levering.
Nee. Gewoon nee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 14 juli 2018 @ 10:03:34 #62
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_180464290
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

hangt wel van de levering af en wanneer hij in de app wordt gezet, van Ziggo kon ik het niet aanpassen.
Het ligt aan de verzender of zo. Geen idee. Bij mij was het twee keer Zalando.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_180464613
Ooit werd een postbode beëdigd. Nu moet het allemaal zo goedkoop mogelijk.
if you pay peanuts you get monkeys.
  Eindredactie Games zaterdag 14 juli 2018 @ 10:57:11 #64
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180464950
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het ligt aan de verzender of zo. Geen idee. Bij mij was het twee keer Zalando.
goed dat het dan altijd 'werkt'.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180466076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Het ligt aan de verzender of zo. Geen idee. Bij mij was het twee keer Zalando.
Volgens mij ligt het aan de verzender of hij de mogelijkheid biedt om het voor de bezorging aan te passen. Dat is in elk geval bij DPD het geval.
Bij PostNL heb je nog de optie 'Pakje Gemak'. Dan kan je bij de bestelling al aangeven dat je pakket direct naar een afleverpunt gaat. Voor die optie kies ik dus ook altijd. Je valt je buren er niet mee lastig en je weet zeker dat je aan het eind van de dag gewoon je pakket op kan halen.
  Moderator zaterdag 14 juli 2018 @ 12:22:17 #66
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_180466187
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:15 schreef Travok het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het aan de verzender of hij de mogelijkheid biedt om het voor de bezorging aan te passen. Dat is in elk geval bij DPD het geval.
Bij PostNL heb je nog de optie 'Pakje Gemak'. Dan kan je bij de bestelling al aangeven dat je pakket direct naar een afleverpunt gaat. Voor die optie kies ik dus ook altijd. Je valt je buren er niet mee lastig en je weet zeker dat je aan het eind van de dag gewoon je pakket op kan halen.
Klopt. Doe ik ook wanneer ik erom denk. Ik fiets bijna dagelijks langs het punt en vaak ligt het er na 15:00. Prima.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 14 juli 2018 @ 12:28:01 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180466282
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:15 schreef Travok het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het aan de verzender of hij de mogelijkheid biedt om het voor de bezorging aan te passen. Dat is in elk geval bij DPD het geval.
Bij PostNL heb je nog de optie 'Pakje Gemak'. Dan kan je bij de bestelling al aangeven dat je pakket direct naar een afleverpunt gaat. Voor die optie kies ik dus ook altijd. Je valt je buren er niet mee lastig en je weet zeker dat je aan het eind van de dag gewoon je pakket op kan halen.
ik laat vaak bij mn ouders bezorgen, de buren daar zijn namelijk gewoon makkelijk, iedereen accepteert voor elkaar de pakketjes en ook zijn mijn ouders zelf vaak thuis.
Maar idd als ik de optie bij een punt ophalen heb dan kies ik daar ook vaak voor.
Of gewoon op dagen dat ik zeker weten thuis ben.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_180466570
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 01:50 schreef Oscar. het volgende:

[..]

gelul, want dat kan pas na de tweede keer bij Postnl. Alleen de verzender kan aangeven of het direct naar een afleverpunt moet of naar het adres wat op de verpakking staat.
Nee, al mijn pakjes die ik laat sturen (PostNL) krijg ik direct een melding van wanneer het komt, dan kan ik kiezen zo laten of veranderen. Je moet wel een App + Account hebben bij PostNL
Heeft niks met de verzender te maken, heeft te maken of PostNL jou adres in hun systeem heeft staan en dat is bij mij het geval. Zelfs pakjes uit het buitenland die Nederland binnen komen krijg ik een melding op me app, puur het adres. Prachtig systeem PostNL!

Heb respectvoor mensen die dit werk doen, ze werken harder dan een gemiddelde Ambtenaar en verdienen bijna niks.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zwolsboy op 14-07-2018 13:03:37 ]
Interessant he ?
  zaterdag 14 juli 2018 @ 16:50:48 #69
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_180470980
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:49 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Nee, al mijn pakjes die ik laat sturen (PostNL) krijg ik direct een melding van wanneer het komt, dan kan ik kiezen zo laten of veranderen. Je moet wel een App + Account hebben bij PostNL
Heeft niks met de verzender te maken, heeft te maken of PostNL jou adres in hun systeem heeft staan en dat is bij mij het geval. Zelfs pakjes uit het buitenland die Nederland binnen komen krijg ik een melding op me app, puur het adres. Prachtig systeem PostNL!

Heb respectvoor mensen die dit werk doen, ze werken harder dan een gemiddelde Ambtenaar en verdienen bijna niks.
Zelfstandige ondernemers verdienen wel redelijk goed met pakketbezorger hoor( althans dat werd mij er door een verteld).
Lachen joh.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 17:10:04 #70
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180471332
Gebeurt mij ook regelmatig, als het even kan laat ik pakketjes daarom door UPS of DHL bezorgen.

Klacht indienen heeft imo geen enkel nut, ze worden dan misschien ontslagen maar er komt zo'n zelfde figuur voor in de plaats.

Fatsoenlijke bezorgers verdienen gewoon niet genoeg om rond te komen bij PostNL, dat kan alleen door dit soort praktijken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_180490387
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja want iedereen is thuis de hele dag. Vroeger probeerde ze het een tweede keer, maar dat is ook verleden tijd.

Ik betaal niet om het bij de buren af te leveren,maar bij mij.
Wij hebben er zelfs een deursticker voor.... 'niet bezorgen bij de buren'
Want die malloot bracht het steeds bij een 'buurtbewoner' 6-7 huizen verderop die dus blijkbaar overdag wel thuis zijn, maar 's avonds niet.
  Eindredactie Games zondag 15 juli 2018 @ 15:37:11 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180491299
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 15:06 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Wij hebben er zelfs een deursticker voor.... 'niet bezorgen bij de buren'
Want die malloot bracht het steeds bij een 'buurtbewoner' 6-7 huizen verderop die dus blijkbaar overdag wel thuis zijn, maar 's avonds niet.
oe das een goede!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 15 juli 2018 @ 15:38:36 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180491342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:49 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Nee, al mijn pakjes die ik laat sturen (PostNL) krijg ik direct een melding van wanneer het komt, dan kan ik kiezen zo laten of veranderen. Je moet wel een App + Account hebben bij PostNL
Heeft niks met de verzender te maken, heeft te maken of PostNL jou adres in hun systeem heeft staan en dat is bij mij het geval. Zelfs pakjes uit het buitenland die Nederland binnen komen krijg ik een melding op me app, puur het adres. Prachtig systeem PostNL!

Heb respectvoor mensen die dit werk doen, ze werken harder dan een gemiddelde Ambtenaar en verdienen bijna niks.
ja, behalve dat het ie bij mij 9 van de 10 brieven/pakketten niet pakt.

Kutsysteem dus.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180497600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 17:10 schreef MichaelScott het volgende:
Gebeurt mij ook regelmatig, als het even kan laat ik pakketjes daarom door UPS of DHL [...]
Wacht DHL? Je bedoelt toch niet die kansloze rukkers in een Kia picanto, die uitpuilt van de pakjes, die zendingen komen langsbrengen? Nee dank je
pi_180498107
Ja is schering en inslag.
Ook op het werk gehad bij juridische stukken (huuraanzegging, flat werd gesloopt).
Godsvermogen betaald voor 100x aangetekend verzenden en er dan achter komen dat die jan doedel alles zelf ondertekend heeft. PostNL toen duidelijk gemaakt dat de kosten van huisuitzetting (al snel ¤3000 per man) op hun verhaald zouden worden. Toen is een andere bezorger langs geweest om alle handtekeningen als nog te verzamelen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_180499007
Een tijdje terug, op een zaterdagochtend rond 9u, belde er iemand aan. Ik lag nog in bed dus ik maakte niet open. Op een gegeven moment loopt er iemand om het huis heen (bungalow) en gooit een pakketje door het open slaapkamerraam heen tegen het dichte gordijn aan. Hij riep: ‘Pakketje’. Het was PostNL. Toen toch maar even een klacht ingediend.
pi_180499295
Ik teken altijd een rondje, die devices werken voor geen meter en het scheelt de chaffeur ook weer tijd.

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 19:45 schreef TheLastPost het volgende:
Een tijdje terug, op een zaterdagochtend rond 9u, belde er iemand aan. Ik lag nog in bed dus ik maakte niet open. Op een gegeven moment loopt er iemand om het huis heen (bungalow) en gooit een pakketje door het open slaapkamerraam heen tegen het dichte gordijn aan. Hij riep: ‘Pakketje’. Het was PostNL. Toen toch maar even een klacht ingediend.
Wat een baas! _O- (Mits dat het pakketje onbreekbaar was uiteraard).
It All Goes Back in the Box
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')