abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180421794
registreer om deze reclame te verbergen
Een aantal jaren terug was er een Nederlandse documentaire op tv over de Amerikaanse schuldencrisis. Aan het einde was de conclusie dat de VS zich zou terugtrekken uit allerlei verdragen en dat de VS zich zou isoleren. Ik kan die docu niet meer vinden. Weet iemand hem te vinden?

Vandaag de dag lijkt dit inderdaad te gebeuren.

De VS gaat de import uit de EU en China zwaar belasten. Ook worden NAVO bondgenoten geschoffeerd en dwingt de VS hun meer bij te dragen.
pi_180422879
Was dat wel echt een documentaire? Of gewoon de verkiezingscampagne van Trump...
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:33:28 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180426137
Ik kan me nog herinneren dat G W Bush president werd en het ongelofelijk melodramatische end-of-the-world gekrijs van links wat daar mee gepaard kwam.

En die 2e golfoorlog was ook een soort eindteken, en de VS zou zichzelf isoleren etc...

Maar deze keer is het natuurlijk anders.
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  donderdag 12 juli 2018 @ 17:08:33 #4
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_180426871
registreer om deze reclame te verbergen
als de dollar crashed ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_180430370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:08 schreef DeMolay het volgende:
als de dollar crashed ?
Yep.
De dag dat de dollar valt. Thanks.

pi_180442025
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:33 schreef SpecialK het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat G W Bush president werd en het ongelofelijk melodramatische end-of-the-world gekrijs van links wat daar mee gepaard kwam.

En die 2e golfoorlog was ook een soort eindteken, en de VS zou zichzelf isoleren etc...

Maar deze keer is het natuurlijk anders.
Einde van de wereld is wat overdreven, maar IS en de huidige vluchtelingenstroom hebben we voor een belangrijk deel te danken aan het interventiebeleid van de heer Bush.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')