abonnement Unibet Coolblue
pi_180580211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgende week krijgen we waarschijnlijk nog te horen dat Dj St. Paul ook nog komt _O_
Nope, programma is compleet...
జ్ఞ‌ా
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:43:46 #152
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180580212
Oh :') Dat was het ook echt, nu is het programma compleet
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:44:22 #154
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180580227
Matig, had nog wel op wat gehoopt

Maar ja Indiaan had nu al moeite met dat blokkenschema, dus misschien ook niet zo gek verder :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 19 juli 2018 @ 12:46:00 #155
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_180580266
Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 19-07-2018 om 12:40:40 @AnnieVanDamn Hij is er dit jaar niet bij: het hele muziekprogramma is nu compleet... #LL18 reageer retweet
Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 19-07-2018 om 13:15:14 @lipaslorde Vanmorgen zijn de laatste namen uit het muziekprogramma aangekondigd :) reageer retweet


[ Bericht 34% gewijzigd door Mr.Floppy81 op 19-07-2018 13:21:57 (Sommige mensen snappen het woord compleet niet) ]
pi_180580276
rammel gewoon de charlie in de grond, boek 18 bands erbij en verder nie zo mokken zou ik zeggen.

Iemand al tijd om een rondje over het terrein te rijden met ome Eric?
pi_180580583
Naja prima, dan weten we in ieder geval dat dit is. Voor mezelf heb ik hierdoor alleen nog wel een karige zondag, op Kendrick Lamar na. Geeft mij wel de kans om wat nieuwe dingen te ontdekken die dag :)
pi_180580623
volgens verwachting is het programma dus compleet.
ik wacht met angst op het blokkenschema.

maar dan idd het terrein!!!
tot nu toe nog geen enkele info over eventuele veranderingen
Nou verwacht ik niet dat er veel gaat veranderen tegenover vorig jaar.
op zich wel gunstig, aangezien ik voor de 11e x ga,maar mn nieuwe vriendin voor het eerst.

wel benieuwd of ze de alpha al 1 of 2 bogen verlengt hebben
pi_180581106
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 12:44 schreef richolio het volgende:
Matig, had nog wel op wat gehoopt

Maar ja Indiaan had nu al moeite met dat blokkenschema, dus misschien ook niet zo gek verder :P
Ja, ik zat letterlijk vol ook. Want had letterlijk het programma van vorig jaar er bij gepakt, en daar dit jaar op gezet (minus Juliėt, Film, Haciėnda etc.)

Maar door die zelfbevestiging van Post Malone had ik echt nog wat verwacht.
pi_180581331
Er is dit jaar ook geen Helga's House Of Pain meer. "maar er komt iets tofs voor in de plaats" aldus Dj Slowpoke de huis dj van HHoP.
pi_180581412
dat zal dan weer een tent zijn waar overdag de literatuur is en s'avonds iets dansbaars

en de donderdag??
hoe zit het daarmee?
daar hebben we nog niets over gehoord
  donderdag 19 juli 2018 @ 13:41:48 #162
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_180581569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 13:34 schreef kesselman het volgende:
en de donderdag??
hoe zit het daarmee?
daar hebben we nog niets over gehoord
Vorig jaar op 14 augustus bekend gemaakt.
Toen werd ook de golfkarretjestour van Eric op YouTube gezet.
pi_180581800
en ik verheug me oook op de food line-up
gedeelte was al bekend ,maar ben erg benieuwd naar de rest.
om eerlijk te zijn maak ik sinds vorig jaar ook een soort van voedsel blokkenschema.
ik heb 2 eet-regels op LL:
1. ik eet niet 2 x hetzelfde
2. ik eet geen friet,hamburgers,of loempias

vorig jaar zo een lekkere dingen gehad.
Pho, kibbeling,ban xiao, surinaams, australian pie, damn ik krijg honger!!!!
pi_180581824
Wat voor cijferen geven we de lineup?

Ik ga voor een klein 7tje dit jaar. We hebben 2 top headliners met Gorillaz en Kendrick Lamar. De 3e headliner (toch N.E.R.D. denk ik) vind ik een beetje magertjes kwa formaat als je andere bekijkt. Maar het kan zomaar een daverend succes worden. Ben wel blij om ze te zien.

The War On Drugs vind ik een prima sub. Dua Lipa is niet mijn ding, maar ik snap de boeking. James Bay vind ik ook vrij slapjes. Dit hadden ze wel iets beter kunnen doen.

Daarnaast vind ik het jammer dat DJVT en de Staat weer cliché op het affiche staan. Beide zijn het ook acts, maar zo vaak gezien dat ik daar echt geen tijd aan ga besteden. De categorie daaronder staan wat leuke dingen tussen, maar ook veel matig of "gewoon ok" dingen (maar niet bijzonder).

Blij mee: Bonobo, Grizzly Bear, Niles Rodgers & CHIC, Nils Frahm, Patti Smith, Richie Hawtin presents Close, Spinvis.
Ok: Dropkick Murphys, Gogol Bordello (want feest), Jacobs Banks, King Gizzard & The Lizard Wizard (eigenlijk wel genoeg gezien de afgelopen jaren), Stormzy:
Was niet nodig geweest: Gavin James, De Jeugd van Tegenwoordig, De Staat, Nick Murphy, Rag'n'Bone Mna (Human :r :r :r), Tom Odell, The Talliis Scholars. Dat laatste klonk wel tof als omschrijving, maar wat ik er van gehoord heb ik vond echt kut.

Bij de categoriėn zit genoeg leuks bij, maar weinig wows. Bicep, Death From Above, De La Soul, The Blaze, Maribou State, Protomartyr, Amenra, Jade Bird, The Lemon Twigs, Portico Quartet wil ik dan nog wel zien.

Een 7 is natuurlijk niet slecht, maar ben van Lowlands vaak een 9 gewend. Weet niet, ik voel deze line-up niet helemaal.
pi_180582348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat voor cijferen geven we de lineup?

Ik ga voor een klein 7tje dit jaar. We hebben 2 top headliners met Gorillaz en Kendrick Lamar. De 3e headliner (toch N.E.R.D. denk ik) vind ik een beetje magertjes kwa formaat als je andere bekijkt. Maar het kan zomaar een daverend succes worden. Ben wel blij om ze te zien.

The War On Drugs vind ik een prima sub. Dua Lipa is niet mijn ding, maar ik snap de boeking. James Bay vind ik ook vrij slapjes. Dit hadden ze wel iets beter kunnen doen.

Daarnaast vind ik het jammer dat DJVT en de Staat weer cliché op het affiche staan. Beide zijn het ook acts, maar zo vaak gezien dat ik daar echt geen tijd aan ga besteden. De categorie daaronder staan wat leuke dingen tussen, maar ook veel matig of "gewoon ok" dingen (maar niet bijzonder).

Blij mee: Bonobo, Grizzly Bear, Niles Rodgers & CHIC, Nils Frahm, Patti Smith, Richie Hawtin presents Close, Spinvis.
Ok: Dropkick Murphys, Gogol Bordello (want feest), Jacobs Banks, King Gizzard & The Lizard Wizard (eigenlijk wel genoeg gezien de afgelopen jaren), Stormzy:
Was niet nodig geweest: Gavin James, De Jeugd van Tegenwoordig, De Staat, Nick Murphy, Rag'n'Bone Mna (Human :r :r :r), Tom Odell, The Talliis Scholars. Dat laatste klonk wel tof als omschrijving, maar wat ik er van gehoord heb ik vond echt kut.

Bij de categoriėn zit genoeg leuks bij, maar weinig wows. Bicep, Death From Above, De La Soul, The Blaze, Maribou State, Protomartyr, Amenra, Jade Bird, The Lemon Twigs, Portico Quartet wil ik dan nog wel zien.

Een 7 is natuurlijk niet slecht, maar ben van Lowlands vaak een 9 gewend. Weet niet, ik voel deze line-up niet helemaal.
Mwah... Bazart is wel tof... alhoewel ik die al een keer of 5 eerder gezien heb. Dropkick Murphy's heb ik dit jaar ook al gezien. Verder staat er wel ruim voldoende Indie... ik hou het op een 6.

N.E.R.D. verwacht ik heel veel van. Vooral veel druk... en Kendrik Lamar.... tja... Gorillaz tof.

DJvT had echt niet gehoeven... vind ik zonde van het tijdslot. Net als de Staat...

maar goed... gemiste kansen? Oscar & the Wolf... absoluut te boeken. En ik snap niet zo goed dat je wel Dropkick Murphy's boekt maar niet (package deal) Flogging Molly. Die zie ik dan 3 dagen na Lowlands wel in de 013... maar goed.
pi_180582508
Ik vond het persoonlijk vorig jaar een betere line-up, ik mis toch wat meer "gitaar muziek" helaas. Desalniettemin was ik ontzettend blij met Kendrick Lamar, daar heb ik ontzettend op gehoopt het afgelopen jaar. N.E.R.D ook super vet, alleen ben ik wel meer fan van hun vroegere nummers, beetje nostalgisch voor mij, geen idee hoeveel ze hiervan nog spelen op festivals tegenwoordig. Gorillaz heb ik zelf weinig mee, maar ik hoor van vrienden om mij heen dat het live best goed is, dus ik laat mij graag verassen.

Daarnaast was ik persoonlijk enorm blij dat ik uit het niets Amber Run tussen de aankondigingen zag staan. Volg deze band al een tijdje en had nooit verwacht dat ze geboekt zouden worden voor Lowlands. Daarnaast wordt het voor mij Bonobo, Bazart, Grizzly Bear, The Blaze, Bicep, the war on drugs en Maribou State.

Eigenlijk nog best wel veel dus :)

Uiteindelijk geef ik het ook een 7.
  donderdag 19 juli 2018 @ 14:21:22 #167
453514 Mr.Floppy81
Don't trust the bunny
pi_180582520
Geef je gelijk dat de grote namen misschien niet voor iedereen als grote namen gezien word.
Maar om de diversiteit van het publiek (lees: was jaren wel heel blank publiek) wat te wijzigen snap ik de beslissingen wel.

Ben wel benieuwd naar Gorillaz en N.E.R.D.
Ben blij dat Jacob Banks en Sam Fender ook zijn geprogrammeerd. Deze heb ik beide moeten missen tijdens Eursonic/Noorderslag omdat de zaal al 45 minuten voor het begin helemaal stamp vol waren. Verder verwacht ik veel van Zeal & Ardor en Borns.

Heb van de 102 muzieknamen die ik beluisterd heb 67 acts wat mij aanspraken.
Het komt nu allemaal neer op het blokkenschema om een gevarieerd programma in elkaar te draaien.
Wacht met spanning komende donderdag af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Floppy81 op 19-07-2018 14:32:24 ]
pi_180583119
Ik mis een echte grote headliner op gitaargebied. Acht het zelfs niet uitgesloten dat De Staat de Heineken / Bravo afsluit.

Verder op dit moment een 7tje, wel met als opmerking dat ik veel nog niet geluisterd heb.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_180583153
het mooie van LL is dat op ieder moment van de dag er en stuk of 10 verschillende dingen zijn waar je uit kan kiezen. Iedere act die komt ,kun je dus gemakkelijk ontlopen.
Je zal eerst het blokkenschema moeten afwachten , en dan een route uitstippelen, en dan kun je pas zeggen of het programma voor jou goed/slecht is.
Van de 6 headliners boeit alleen TWOD en eventueel gorilaz me.
Maar daar onder zit wel een heleboel wat ik graag wil zien: bicep,aamenra,spinvis,protomartyr,christeene,
daarbij nog wat cabaret,een film(short stories is meestal wel leuk,en je kunt zelf bepalen hoe lang je kijkt, dans voorstelling, heel veel eten, misschien iets literairs( ook ff rust momentje), dan nog wat dansen in de bravo/india /x-ray snachts en dan zitten mijn 3 dagen waarschijnlijk al weer overvol.
pi_180583201
ja... helemaal waar... jaren gehad dat ik voor 3 boeiende dingen naar Lowlands ging en me prima vermaakte...

en eigenlijk maak ik nooit een programma op basis van het blokkenschema en kijk ik wel wat ik ga zien... kan zomaar een dag hangen bij de Alpha bij zitten.
pi_180583296
een dag bij de alpha hangen dat is nou juist het enige dat ik absoluut nooit zal doen.

dat geeft meteen weer aan hoe divers LL en zijn bezoekers is.

Op pinkpop hebben 60.000 man toch altijd min of meer hetzelfde programma.
Op LL zijn er mensen die om 23 uur naar te tent gaan, maar er zijn er ook die dan pas tot leven komen.
Er zijn er die de hele dag bij de alpha op de heuvel zitten , en er zijn er die de alpha zo veel mogelijk vermijden
  donderdag 19 juli 2018 @ 14:54:06 #172
479125 Mamiya
Uit dat boek
pi_180583368
Graag zien:
N.E.R.D., Dua Lipa, Nile Rodgers, Bicep, Charlotte de Witte, David August, Fatima Yamaha, Jordan Rakei, Protoje, Rhye, Sevdaliza en Luwten.

Sevdaliza, Dua Lipa, Charlotte de Witte en David August worden gegarandeerd geėerd met een bezoekje.
pi_180583585
even een vraagje, ik heb de meeste acts al beluisterd .
ik hou nogal van : apart,bijzonder, indrukwekkend.
zo ga ik zeker naar : amenra, spinvis, protomartyr, christeene, portico quartet.

wat ik zeker ga skippen is: dua lipa,james bay, gavin james, tom odel, de jeugd,

is er nog iets dat ik zeker moet gaan zien?
Puur omdat het bijzonder is!!
pi_180583646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 15:00 schreef kesselman het volgende:
even een vraagje, ik heb de meeste acts al beluisterd .
ik hou nogal van : apart,bijzonder, indrukwekkend.
zo ga ik zeker naar : amenra, spinvis, protomartyr, christeene, portico quartet.

wat ik zeker ga skippen is: dua lipa,james bay, gavin james, tom odel, de jeugd,

is er nog iets dat ik zeker moet gaan zien?
Puur omdat het bijzonder is!!
Nils Frahm, Kiasmos, The Blaze, Maribou State, Sevdaliza zijn mijn tips dan nog voor je.
pi_180583746
ok thanx dan ga ik die nog ff checken
pi_180583877
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 15:00 schreef kesselman het volgende:
even een vraagje, ik heb de meeste acts al beluisterd .
ik hou nogal van : apart,bijzonder, indrukwekkend.
zo ga ik zeker naar : amenra, spinvis, protomartyr, christeene, portico quartet.

wat ik zeker ga skippen is: dua lipa,james bay, gavin james, tom odel, de jeugd,

is er nog iets dat ik zeker moet gaan zien?
Puur omdat het bijzonder is!!
Qua cabaret: Stefano Keizers _O_ Vreemdste show die ik ooit gezien heb, grappigste wat ik ook in lange tijd gezien heb en bijzonder is het zeker
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_180590972
Dit is het dan...jammer had gehoopt op nog een (kleine) lichting en nog een leuke sub. Post Malone had ik wel op gehoopt.

Maar goed, al met al prima line-up. Kan het beter? Ja, is het ooit spannender geweest? Ja, kan het slechter? Ja, is het ooit slechter geweesr? Ook ja. Het is gewoon een prima niks meer aan doen line-up, niet sensationeel en over 4 jaar weet je de line up waarschijnlijk niet meer maar zeker het vermaken waard

Geef het een 7,5...prima dus. En het aftellen kan nu echt beginnen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 19:37:08 #179
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_180591785
quote:
Goed vooraf te weten dat die komen, in plaats van 15 minuten na het optreden _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 19:01 schreef alopio het volgende:
Dit is het dan...jammer had gehoopt op nog een (kleine) lichting en nog een leuke sub. Post Malone had ik wel op gehoopt.

Maar goed, al met al prima line-up. Kan het beter? Ja, is het ooit spannender geweest? Ja, kan het slechter? Ja, is het ooit slechter geweesr? Ook ja. Het is gewoon een prima niks meer aan doen line-up, niet sensationeel en over 4 jaar weet je de line up waarschijnlijk niet meer maar zeker het vermaken waard

Geef het een 7,5...prima dus. En het aftellen kan nu echt beginnen.
Ons vermaken doen we altijd.
pi_180601796
Ik heb zin in donderdag *O* ik geef de line up een 8+ :)

Punt aangepast, ik zou voor het dance-programma + Gorillaz en War on Drugs ook al ruimschoots 195,- aftikken namelijk 8-)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 08:50:04 #182
332671 crew  indiaantje89
pi_180601988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:26 schreef Niveath het volgende:
Ik heb zin in donderdag *O* ik geef de line up een 8+ :)

Punt aangepast, ik zou voor het dance-programma + Gorillaz en War on Drugs ook al ruimschoots 195,- aftikken namelijk 8-)
De dance line-up is zeer sterk ja. Alleen ben ik toch meer van de bandjes. Dus dan neem je die dance namen iets eerder voor lief. Maar daar is niks mee.

Alleen zoals we eerder concludeerde mis ik gewoon over dag een lompe dance live act. Beetje weinig indie ook wat mij betreft.

P.S. en woensdagnacht is het meestal al bekend :P.
pi_180602085
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

P.S. en woensdagnacht is het meestal al bekend :P.
ja... digitale versie van NRC en NRC.next is iets na 00:00 meestal wel te koop... :D :D
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 08:59:51 #184
332671 crew  indiaantje89
pi_180602089
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:59 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

ja... digitale versie van NRC en NRC.next is iets na 00:00 meestal wel te koop... :D :D
Soms iets eerder al, ik meld me hier alvast woensdag nacht _O_
pi_180602186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Soms iets eerder al, ik meld me hier alvast woensdag nacht _O_
Ow yeah. En ik ben het verder wel met je eens hoor. Meer indie én Justice/Pendulum dan kroop de line up al naar niveau 'erg sterk'. Nu is het gewoon dikke prima wat mij betreft, ook als je kijkt wat er wel/niet tourt in augustus.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 09:47:04 #186
332671 crew  indiaantje89
pi_180602724
Dat wel ja, bijster veel was er ook niet te boeken deze periode. En wat er te halen viel hebben ze wel binnen weten te hengelen.

Ja Justice had tof geweest, maar is weggehengeld door WAE. Had wel iets van The Joy Formidable graag gezien of Dirty Projectors. Maar of dat de line-up nou zoveel beter zou maken weet ik ook niet. Incubus had ik er zeer graag bij gehad.

Blijf het wel jammer vinden dat Mojo in de Ahoy heeft gedumpt. Hadden ze die op de zaterdag kunnen strikken dan had de balans in de headliners ook iets beter geweest. En N.E.R.D. als headliner is wel klein beetje vreemd (zeker als je ziet dat ze stukken lager staan op het Pukkelpop affiche). Maar als ik daar de namen zie die er boven staan dan ben ik ook weer niet echt onder indruk.

Maar goed, wij hebben ook wel wat toffe dingen die Pukkelpop niet heeft. Dat blijf je toch houden.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 10:16:07 #187
332671 crew  indiaantje89
pi_180603202
Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 20-07-2018 om 10:14:08 Ook dit jaar is Cursus voor Beginners weer op #LL18! Wordt een absolute expert op vele gebieden: https://t.co/uw2HBIolkU https://t.co/SKiCZwMoTC #LL18 reageer retweet
pi_180603226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:26 schreef Niveath het volgende:

Punt aangepast, ik zou voor het dance-programma + Gorillaz en War on Drugs ook al ruimschoots 195,- aftikken namelijk 8-)
Jammer dat de Bravo zo stampvol is tijdens het nachtprogramma, waardoor je superveel mist.
pi_180603244
jeej... cursus voor beginners...

Ik ben benieuwd wat we dit jaar gaan knutselen. Die sokpoppen van vorig jaar waren een doorslaand succes hier in huis :-)
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 10:24:35 #190
332671 crew  indiaantje89
pi_180603328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:17 schreef mgbss het volgende:

[..]

Jammer dat de Bravo zo stampvol is tijdens het nachtprogramma, waardoor je superveel mist.
Gewoon beetje doorlopen, in het midden is vaak meer plek dan dat van buiten lijkt.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 10:28:23 #191
332671 crew  indiaantje89
pi_180603392

Op deze plaat wil ik lekker in het gras liggen, met een graspriet in mijn mond starend naar de wolken _O_ . Dus als jullie dan even allemaal even ergens willen staan, thanks :*. Na dit nummer mogen jullie weer terugkomen.
pi_180603689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:17 schreef mgbss het volgende:

[..]

Jammer dat de Bravo zo stampvol is tijdens het nachtprogramma, waardoor je superveel mist.
Eens, al scheelt het wel dat het vorig jaar bij vlagen echt behoorlijk koud was 's nachts. Hierdoor raken de tenten sowieso veel voller.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Gewoon beetje doorlopen, in het midden is vaak meer plek dan dat van buiten lijkt.
Dat klopt ook.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_180603766
Zou er dit jaar ook weer een Desperados Crazy Town zijn?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_180603876
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:49 schreef Sino_Ganti het volgende:
Zou er dit jaar ook weer een Desperados Crazy Town zijn?
er lijkt in ieder geval een Heineken Secret Bar te komen. Ik heb eigenlijk niet zo veel gezien van de Crazy Town op andere festivals... althans... ik zie er niet zo veel van terugkomen.
pi_180603912
Bazart komt op vrijdag.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 11:10:45 #196
332671 crew  indiaantje89
pi_180604127
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:57 schreef Niveath het volgende:
Bazart komt op vrijdag.
Staat genoteerd... net nog een luister rondje gedaan bij Bazart. Maar dat kwartje valt bij mij niet.
pi_180604489
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Staat genoteerd... net nog een luister rondje gedaan bij Bazart. Maar dat kwartje valt bij mij niet.
Haha jouw haat tegen Bazart. Tis geen legendarische band, maar ik vind het vermakelijk om naar te luisteren. Vond ze vorig jaar tijdens DTRH wel een prima show geven.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 11:30:39 #198
332671 crew  indiaantje89
pi_180604536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:28 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Haha jouw haat tegen Bazart. Tis geen legendarische band, maar ik vind het vermakelijk om naar te luisteren. Vond ze vorig jaar tijdens DTRH wel een prima show geven.
Ik heb geen haat tegen Bazart hoor ;). Anders had ik zojuist ook geen poging gedaan om het te luisteren. Maar ik weet niet waar ik het draadje van Bazart vast moet pakken, ik kan er weinig mee. Live ook niet toen ik ze zag op Paaspop.
pi_180604699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:49 schreef Sino_Ganti het volgende:
Zou er dit jaar ook weer een Desperados Crazy Town zijn?
Fingers crossed. Nog steeds warme herinneringen aan Johan Gielen vorig jaar daar. Het had iets kolderieks. Zo'n (voormalig) grote naam in een schuur met een verlept Desperados-lampje boven zijn hoofd. Heel veel gedanst en stiekem me kapot gelachen.
pi_180604839
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 11:37 schreef mgbss het volgende:

[..]

Fingers crossed. Nog steeds warme herinneringen aan Johan Gielen vorig jaar daar. Het had iets kolderieks. Zo'n (voormalig) grote naam in een schuur met een verlept Desperados-lampje boven zijn hoofd. Heel veel gedanst en stiekem me kapot gelachen.
De avond ervoor stonden Brainpower, Ali B en The Partysqyuad er, mijn vrienden hadden een legendarische avond, ik besloot om naar bed te gaan en "te investeren in de rest van het weekend".... :')
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')