abonnement Unibet Coolblue
pi_180429182
film gewoon het veld , het wk volk hoeven we niet te zien
pi_180429293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:50 schreef PSVCL het volgende:
film gewoon het veld , het wk volk hoeven we niet te zien
Zedde gij eenne homo ofzo. Meeste wedstrijden kun je die camera beter gewoon vol op de tribune zetten want dan gebeurt er op het veld toch niks. En in Rusland loopt zat schoons.
pi_180429412
Viel toch allemaal wel mee? Soms komen plukjes mensen uit het publiek in beeld, vind dat wel leuk altijd :). Maar volgens mij betreft dit echt niet enkel (knappe) dames. Ook gewoon kerels, families en kinderen.
pi_180431167
Heb anders genoeg lelijke kale dikke mannen gezien en daar zit niemand op te wachten. FIFA slaat door met hun correctheidsonzin.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_180437749
Het filmen van mooie vrouwen op het WK is volgens mij een onderdeel van het filmen van de sfeer in het stadion. Wees blij dat er überhaupt vrouwen zijn die zich interesseren voor voetbal en voor de mannen op het veld, waardoor het een familiefeest wordt in plaats van een hooliganfeest. We weten hoe dat afloopt...
pi_180440506
Ik heb nog vrij weinig kunnen kijken dit jaar, maar die keren dat ik wel keek was het inderdaad wel zo. Is bijna altijd zo toch met voetbal (en sport algemeen). Wordt altijd heel erg gericht op het vrouwelijke schoon op de tribune, die er soms wat dom bij zitten en dan aandacht trekken als ze het door hebben.

Niet verkeerd om te zien natuurlijk dat er mooie dames zijn, maar slaat natuurlijk helemaal nergens op. Heeft niet met de fans te maken of wat dan ook.
Ga wat meer langs het publiek filmen, semi close up ofzo. Ipv super close up op iemand.
pi_180443117
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 08:22 schreef bianconeri het volgende:
Ik heb nog vrij weinig kunnen kijken dit jaar, maar die keren dat ik wel keek was het inderdaad wel zo. Is bijna altijd zo toch met voetbal (en sport algemeen). Wordt altijd heel erg gericht op het vrouwelijke schoon op de tribune, die er soms wat dom bij zitten en dan aandacht trekken als ze het door hebben.

Niet verkeerd om te zien natuurlijk dat er mooie dames zijn, maar slaat natuurlijk helemaal nergens op. Heeft niet met de fans te maken of wat dan ook.
Ga wat meer langs het publiek filmen, semi close up ofzo. Ipv super close up op iemand.
Ik zie daar het praktisch nut niet van. Dan moet ik zelf m'n ogen knijpen om te zien of er wat moois tussen zit.

Wat me wel gruwelijk ergert is de close-ups van spelers terwijl ondertussen elders volop gevoetbald wordt.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:10:37 #33
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180445403
Ik weet niet of je die aanrandingen eraan kan verbinden en ik zou het niet seksistisch noemen, maar het heeft natuurlijk wel een beetje iets triests. Die chicks zijn totaal niet representatief voor het publiek en als je beelden van mooie vrouwen wil zien, hoef je maar een google search te doen. Maar als fappende cameraman moet en zal je lekkere wijven op beeld vastleggen.
pi_180464803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik weet niet of je die aanrandingen eraan kan verbinden en ik zou het niet seksistisch noemen, maar het heeft natuurlijk wel een beetje iets triests. Die chicks zijn totaal niet representatief voor het publiek en als je beelden van mooie vrouwen wil zien, hoef je maar een google search te doen. Maar als fappende cameraman moet en zal je lekkere wijven op beeld vastleggen.
Vind het toch wat leuker om ze in het wild te zien. En meestal helpt het afleiden van een poepsaaie wedstrijd.
pi_180464887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:10 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik weet niet of je die aanrandingen eraan kan verbinden en ik zou het niet seksistisch noemen, maar het heeft natuurlijk wel een beetje iets triests. Die chicks zijn totaal niet representatief voor het publiek en als je beelden van mooie vrouwen wil zien, hoef je maar een google search te doen. Maar als fappende cameraman moet en zal je lekkere wijven op beeld vastleggen.
Zullen we in de reisgidsjes van Amsterdam dan net zoveel over de Bijlmer zetten als over de authentieke binnenstad?

Wij als kijkers willen gewoon lekkere wijven zien. Als je lelijk bent heb je gewoon pech. Het klinkt hard maar zo werkt het nou eenmaal. En die lekker wijven geilen er ook op om in beeld te komen.

Dan zijn we er toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2018 10:51:20 ]
  zaterdag 14 juli 2018 @ 10:55:44 #36
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180464936
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:53 schreef Klaploper het volgende:
Lelijke vrouwen krijgen een soort kortsluiting in de kop als ze een mooie vrouw zien en voelen zich dan aangevallen.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 10:57:04 #37
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180464948
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:51 schreef Luppie0110 het volgende:
Zullen we in de reisgidsjes van Amsterdam dan net zoveel over de Bijlmer zetten als over de authentieke binnenstad?
Dat dus.
En voortaan ook geen vrolijk & frivool uitgedoste mannen meer in beeld brengen.
Gewoon (liefst genderneutrale) types in C&A hemdsmouwen.
  Moderator zaterdag 14 juli 2018 @ 13:21:40 #38
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_180466912
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:53 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Dat komt door lelijke vrouwen die voetbal kijken.

Ze zien dan 7 mannen, 1 lelijk wijf en 2 lekkere wijven voorbij komen. Lelijke vrouwen krijgen een soort kortsluiting in de kop als ze een mooie vrouw zien en voelen zich dan aangevallen. Hierdoor lijkt het voor ze alsof er constant enkel lekkere wijven in beeld zijn.

Dan gaan ze klagen en krijg je dit gezeur.
^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 14 juli 2018 @ 16:50:51 #39
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180470981
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:42 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vind het toch wat leuker om ze in het wild te zien. En meestal helpt het afleiden van een poepsaaie wedstrijd.
In het wild op je televisie? Als het nou zeldzame wezens waren of ze hier niet voorkwamen oké, maar lekkere chicks zijn overal. Zo bijzonder zijn ze niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:51 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Zullen we in de reisgidsjes van Amsterdam dan net zoveel over de Bijlmer zetten als over de authentieke binnenstad?

Wij als kijkers willen gewoon lekkere wijven zien. Als je lelijk bent heb je gewoon pech. Het klinkt hard maar zo werkt het nou eenmaal. En die lekker wijven geilen er ook op om in beeld te komen.

Dan zijn we er toch?
Voetbal en de supportersschare is inderdaad begonnen met opgedirkte chicks, zoals Amsterdam is gegroeid uit haar binnenstad. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')