abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 juli 2018 @ 10:23:16 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180418815
Aangezien je altijd voor lemmings moet zijn hier leek het mij wel mooi een ONZ topic te openen voor de mensen die niks met lemmings hebben.

Hier kun je gewoon je gal spuien over lemmings zonder dat de mods het gelijk deleten of de fa's je bannen.

Ik begin:

GODVERDOMME WAT IS DIT EEN ONWAARSCHIJNLIJK KUTTOPIC.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 12-07-2018 10:28:40 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 12 juli 2018 @ 10:24:36 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180418842
Sorry modjes, sla me niet te hard op de billetjes :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180418899
Lemmings zijn mijn lust en mijn leven.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 12 juli 2018 @ 10:27:28 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_180418911
Goed topic weer plompjogy.
And so is the past
pi_180419016
Goed topic weer Maghrebijnse.

Wel terechte ONZ, irritante bagger is het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggegaan en opgerot
  donderdag 12 juli 2018 @ 10:42:45 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180419205
Is dit topic eigenlijk wel een lemming als een lemming de oorzaak is en je wel volledig achter de boodschap staat? Ik krijg een beetje kortsluiting van dit topic. Ik ben het eens met de boodschap; dood aan alle lemming topics (Behalve die in F&F die daadwerkelijk over echte lemmings gaan want lemmings zijn lief) maar in principe is dit ook een lemming-achtig topic dus zou ik er en hekel aan moeten hebben. Maar je kan je eigen kindjes toch niet haten (Tenzij het een huilbaby is uiteraard).

;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180419298
jogy, neem eens afstand. Van dit topic, van je computer. Ga eens naar buiten en probeer eens te genieten van de zon. Van de natuur. Het verdorde gras, de bewolkte lucht. Een jongedame die je kortgerokt passeert en je met haar fraaie blauwe kijkers kortstondig aankijkt. Van jongetjes die aan het voetballen zijn. Van een oud vrouwtje, een hondje blaft. Uit een zolderraam klinkt iets dat muziek genoemd wordt. Een briesje waait door je haar. Een paar mieren brengen brood van a naar b. In de verte hoor je een goederentrein, die schoenen vervoert, maat 44. In je gedachte hoor je een verre neef prevelen over klimaat. Het leven omarmt je van alle kanten, maar je houdt het af. Je voelt geen connectie. Je wil het voelen, maar je begrijpt het niet. Niet tot in je vezels, niet tot in je tenen. Een hommel laat een boertje in je oor.
pi_180419359
Niks tegen TS (natuurlijk wel) maar de OP bepaalt natuurlijk niet of de FA’s je bannen vanwege misdragingen in dit topic.

Dus trap er niet in. Het wordt gewoon genote met eventuele consequenties.
  donderdag 12 juli 2018 @ 10:53:32 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180419405
quote:
7s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:48 schreef Stofje het volgende:
jogy, neem eens afstand. Van dit topic, van je computer. Ga eens naar buiten en probeer eens te genieten van de zon. Van de natuur. Het verdorde gras, de bewolkte lucht. Een jongedame die je kortgerokt passeert en je met haar fraaie blauwe kijkers kortstondig aankijkt. Van jongetjes die aan het voetballen zijn. Van een oud vrouwtje, een hondje blaft. Uit een zolderraam klinkt iets dat muziek genoemd wordt. Een briesje waait door je haar. Een paar mieren brengen brood van a naar b. In de verte hoor je een goederentrein, die schoenen vervoert, maat 44. In je gedachte hoor je een verre neef prevelen over klimaat. Het leven omarmt je van alle kanten, maar je houdt het af. Je voelt geen connectie. Je wil het voelen, maar je begrijpt het niet. Niet tot in je vezels, niet tot in je tenen. Een hommel laat een boertje in je oor.
Deze post breekt me een beetje.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180419515
-weg-

[ Bericht 91% gewijzigd door murp op 12-07-2018 17:59:24 ]
pi_180419523
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Deze post breekt me een beetje.
Dat is goed. Het gaat er nu om dat je keuzes maakt. Je bent gebroken, bestaat uit twee of meer delen. Zorg ervoor dat je de goede delen bij elkaar houdt, de slechte delen afstaat. Het levert een reïncarnatie op, ongetwijfeld. Herboren kun je je leven vervolgen. Het leven lacht je toe. Het kortgerokte meisje stopt en maakt een praatje. De jongetjes vragen of je mee komt voetballen. Het oude vrouwtje knikt vriendelijk naar je, de hond springt vrolijk tegen je op. Uit het zolderraam klinkt plots muziek waar jij een goed gevoel van krijgt, dat briesje door je haar opent deuren. De mieren keren resoluut om naar jou, en geven jou het brood. Van de goederentrein valt een paar schoenen, die precies de jouwe blijken te zijn. Een prinses geeft ze je en als ze ziet dat ze jou passen, wil ze met je trouwen. De neef roept plots dat klimaatverandering geen probleem hoeft te zijn, dat God de wereld geschapen heeft en dat deze per definitie perfect is. Alles komt op zijn pootjes terecht, alles is goed. De hommel biedt haar excuses aan en zegt: ,,Dat boertje ontglipte mij, dat was wel erg onsympathiek van me."
  Forum Admin donderdag 12 juli 2018 @ 17:59:58 #12
58651 crew  murp
murp
pi_180428202
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Deze post breekt me een beetje.
nou, mij ook hoor ;(
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:10:32 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180428422
Ik heb een stofje in mijn oog. En hij weigert iets anders te gaan doen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin donderdag 12 juli 2018 @ 18:20:31 #14
58651 crew  murp
murp
pi_180428593
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:10 schreef jogy het volgende:
Ik heb een stofje in mijn oog. En hij weigert iets anders te gaan doen.
ik heb nog wat kattenkruid liggen? :')
pi_180428664
Mooi.
*stil
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_180429775
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:10 schreef jogy het volgende:
Ik heb een stofje in mijn oog. En hij weigert iets anders te gaan doen.
Gaat dit over mij? Nou? NOU?
pi_180429781
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mooi.
*stil
Stel je niet aan, JK!
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 20:05:10 #18
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_180430841
Wat een kutlemming, dit topic!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_180470825
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:23 schreef jogy het volgende:

Hier kun je gewoon je gal spuien over lemmings zonder dat de mods het gelijk deleten of de fa's je bannen.
Ik heb een note gekregen, het is verwijderd, en een forumadmin heeft me er op aangesproken... ;( Bedankt :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')