abonnement Unibet Coolblue
pi_180446763
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:46 schreef Goitske het volgende:

[..]

wil mijn man niet naar toe -O-
Ik denk er aan om in het voorjaar met mijn zus en mijn kinderen paar dagen op een van de eilanden te doen. Wij gaan dit jaar netzo als vorig jaar naar Limburg heb daar heerlijke vakanties gehad. Sinds we de kinderen hebben geven we de voorkeur aan vakanties die niet super ver weg zijn.
Mijn man is ook al niet wild va het idee :D

Wij gaan zo goed als nooit naar het buitenland.
Vaak blijven we zelfs gewoon thuis.

Volgend jaar willen we misschien wel naar Schotland.
pi_180446803
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn man is ook al niet wild va het idee :D

Wij gaan zo goed als nooit naar het buitenland.
Vaak blijven we zelfs gewoon thuis.

Volgend jaar willen we misschien wel naar Schotland.
nou als dit geen aanbieding was geweest waren wij ook thuis gebleven. Ik Wieger 1200 euro voor een week te betalen. Woon in Apeldoorn midden op de Veluwe waar weet ik hoeveel mensen op vakantie naar toe gaan. Vermaak mij hier ook wel en dan zelfs heel low budget nog zelfs
pi_180447589
:@ Ik schaam me een beetje dat ik zoveel geld aan vakanties uitgeef... Dit keer ¤775,- aan een week Ameland... maar ik verheug me er zo op. Ik spaar er het hele jaar voor en geniet er met volle teugen van
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180447727
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:13 schreef Goitske het volgende:

[..]

nou als dit geen aanbieding was geweest waren wij ook thuis gebleven. Ik Wieger 1200 euro voor een week te betalen. Woon in Apeldoorn midden op de Veluwe waar weet ik hoeveel mensen op vakantie naar toe gaan. Vermaak mij hier ook wel en dan zelfs heel low budget nog zelfs
Groot gelijk

Aangezien ik niet werk hebben wij überhaupt weinig/geen budget voor vakanties, maar dat is ook een keuze die we maken.
Spaar liever het vakantiegeld.
pi_180447736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
:@ Ik schaam me een beetje dat ik zoveel geld aan vakanties uitgeef... Dit keer ¤775,- aan een week Ameland... maar ik verheug me er zo op. Ik spaar er het hele jaar voor en geniet er met volle teugen van
Niets om je voor te schamen, als je het kan missen en er van geniet
Heerlijk toch
pi_180447745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
:@ Ik schaam me een beetje dat ik zoveel geld aan vakanties uitgeef... Dit keer ¤775,- aan een week Ameland... maar ik verheug me er zo op. Ik spaar er het hele jaar voor en geniet er met volle teugen van
Nou niks mis mee dan toch! Hoef je je echt niet voor te schamen. Ameland is mooi! Ben er vroeger vaak op vakantie geweest. Zaten altijd in een huisje in Hollum.

Ohhh ik ben zo blij dat ik toch naar de handletterclub gegaan ben! We hebben wat heel simpels maar super leuks gedaan *O*
Zal wel even foto's in het kleine creaties topics posten :)
pi_180447848
Naja... mijn moeder betaald de helft, en ik spaar. En verder doe ik daar niet decadent. Ik ga 1x naar het pannenkoekenrestaurant :@ en voor de rest kook ik gewoon zelf, eet normaal, neem een flesje drinken mee... hooguit koop ik een ijsje en een leuke legpuzzel voor 's avonds. That's it. Maar 100000 genieten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180447877
Wat lief van je moeder, gaan jullie ook soms samen op vakantie?
pi_180447945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:15 schreef Sarabi het volgende:
Wat lief van je moeder, gaan jullie ook soms samen op vakantie?
Nee. Ik ga alleen. Alleen omdat ik momenteel ziek ben en niet opschiet met studeren (al ga ik nu een allerlaatste poging doen en als het met kerst nog niet lukt werken), wil ze dat ik wel de dingen doe die passen bij mijn leeftijd. Ik krijg haar niet zo ver dat ze voor zichzelf zoiets doet (houdt ze ook niet van), maar als ik geen kostenplaatje stuur, maakt ze random geld naar me over om zoiets te doen :)Echt vet lief
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180447959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... mijn moeder betaald de helft, en ik spaar. En verder doe ik daar niet decadent. Ik ga 1x naar het pannenkoekenrestaurant :@ en voor de rest kook ik gewoon zelf, eet normaal, neem een flesje drinken mee... hooguit koop ik een ijsje en een leuke legpuzzel voor 's avonds. That's it. Maar 100000 genieten
Nou hardstikke prima dan toch :D
En echt super lief van je moeder O+

Ik ben vorig jaar november samen met een vriendin 5 dagen naar Praag geweest, volledig op haar kosten :@
Ik heb zelf iets van 40 euro uitgegeven daar.
Dit jaar voor de zomervakantie geen plannen, al houd ik nu gewoon 3 weken vakantie bij huis. En misschien in het najaar of volgend jaar dan weer met vriendin ergens heen, al kan ik dan als het goed is mijn deel gewoon zelf betalen ^O^
pi_180448034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nou hardstikke prima dan toch :D
En echt super lief van je moeder O+

Ik ben vorig jaar november samen met een vriendin 5 dagen naar Praag geweest, volledig op haar kosten :@
Ik heb zelf iets van 40 euro uitgegeven daar.
Dit jaar voor de zomervakantie geen plannen, al houd ik nu gewoon 3 weken vakantie bij huis. En misschien in het najaar of volgend jaar dan weer met vriendin ergens heen, al kan ik dan als het goed is mijn deel gewoon zelf betalen ^O^
Ik lieg altijd over de prijs, zodat ze me minder geld geeft dan beloofd en ik hoop dat ze dan meer geld aan zichzelf uitgeeft :@

Wat lief van je vriendin! Praag lijkt me heel erg leuk:)
Drie weken vakantie bij huis is toch ook lekker! Fijn dat je dan zelf kan betalen :) Ik gun het je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180448075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik lieg altijd over de prijs, zodat ze me minder geld geeft dan beloofd en ik hoop dat ze dan meer geld aan zichzelf uitgeeft :@

Wat lief van je vriendin! Praag lijkt me heel erg leuk:)
Drie weken vakantie bij huis is toch ook lekker! Fijn dat je dan zelf kan betalen :) Ik gun het je
En doet ze dat dan ook of dat niet?
Jaaa echt superlief en hebben echt een geweldige vakantie gehad samen.
Praag is ook echt een mooie stad, is genoeg te doen. En we hebben maar 1 dagje regen gehad ook al was het november en zijn toen gewoon naar musea gegaan.
Lief van je :*
pi_180448197
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

En doet ze dat dan ook of dat niet?
Jaaa echt superlief en hebben echt een geweldige vakantie gehad samen.
Praag is ook echt een mooie stad, is genoeg te doen. En we hebben maar 1 dagje regen gehad ook al was het november en zijn toen gewoon naar musea gegaan.
Lief van je :*
Nee, ze spaart het dan weer op voor mij :@ Dus ik spaar nu al voor haar verjaardag in januari. Ik ga flink uitpakken met cadeautjes voor haar. Ik weet al wat (een dikke-dames-diamontpainting (groot), boekenbon en nog iets) voor een groot deel. Als zij het niet doet, dan doe ik het wel.

Ja! Vakanties met vriendinnen is fijn! Normaal doe ik dat ook. Alleen mijn beste vriendin is op huwelijksreis, dus ik ga dit jaar voor het eerst alleen. Als het bevalt boek ik het huisje gewoon weer voor volgend jaar.

1 dagje regen valt mee. Inderdaad een goede om dan naar een museum te gaan :) Fijn dat je het fijn hebt gehad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180448282
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, ze spaart het dan weer op voor mij :@ Dus ik spaar nu al voor haar verjaardag in januari. Ik ga flink uitpakken met cadeautjes voor haar. Ik weet al wat (een dikke-dames-diamontpainting (groot), boekenbon en nog iets) voor een groot deel. Als zij het niet doet, dan doe ik het wel.

Ja! Vakanties met vriendinnen is fijn! Normaal doe ik dat ook. Alleen mijn beste vriendin is op huwelijksreis, dus ik ga dit jaar voor het eerst alleen. Als het bevalt boek ik het huisje gewoon weer voor volgend jaar.

1 dagje regen valt mee. Inderdaad een goede om dan naar een museum te gaan :) Fijn dat je het fijn hebt gehad
Jullie zijn wel lief voor elkaar zeg O+
Dit was voor mij voor het eerst met een vriendin, ging altijd met mn ex natuurlijk. Maar ik ken haar al 10 jaar, we logeerden al bij elkaar en 5 dagen op vakantie ging ook prima ^O^
Alleen op vakantie lijkt mij ook wel lekker, met niemand rekening hoeven te houden en lekker doen waar je zelf zin in hebt. Ik gun het jou ook :*
pi_180448616
Ik ging vroeger als kind nooit met vakantie en dat vond ik vreselijk al die Vakantieverhalen en ik thuis. 2 jaar geleden zijn wij verhuisd naar dit huis dus ja kan niet alles ... 3 weken thuis nog in een halve verhuizing maar vond het best lekker. Dagje wat opruimen en niksen en dagje weg in de omgeving. En dan kon wisselen van gewoon even naar de kinderboerderij of schaapskooi of echt iets doen.
Dit jaar is het ook niet te gek, huisje in de aanbieding in Limburg voor 5 dagen. Kan zelf koken of een dagje niet. Verder ben ik 2 weken thuis nog en mijn man tussendoor met een vriend en zijn zoon maar Berlijn als examen cadeau ze zijn beide geslaagd.
En zaterdag krijgen we een andere auto dus de buffer is behoorlijk geslonken
  vrijdag 13 juli 2018 @ 16:23:56 #41
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180449130
Ik heb 6 katten, een hond en een chinchilla dus wij gaan ook niet vaak weg. Ik kan het wel betalen maar vind het zielig voor de dieren. Buitenland hoeft voor mij niet ( ik heb zelfs nog nooit gevlogen), maar een huisje is het bos en dan lekker wandelen vind ik heerlijk. De afgelopen 5 jaar zijn we gewoon thuis gebleven. Zal dit jaar niet anders zijn.
pi_180449151
Lijkt wel alsof een beetje hetzelfde soort mensen creatief zijn/in dit subforum posten :D
pi_180449205
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Lijkt wel alsof een beetje hetzelfde soort mensen creatief zijn/in dit subforum posten :D
Hahahahaha ja
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180450175
Ik heb trouwens een paar potjes ecoline staan: Iemand leuke ideeën ermee behalve afstoffen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 13 juli 2018 @ 17:26:26 #45
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_180450221
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een paar potjes ecoline staan: Iemand leuke ideeën ermee behalve afstoffen?
Spetteren! Met zo'n platte zeef en een tandenborstel. #kleuterschool jeugdsentiment....
pi_180450346
Ik zit me een partij in te kakken op de bank
Twijfel zelfs over een dutje
pi_180450355
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een paar potjes ecoline staan: Iemand leuke ideeën ermee behalve afstoffen?
scheerschuim techniek
pi_180450413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een paar potjes ecoline staan: Iemand leuke ideeën ermee behalve afstoffen?
scheerschuim techniek
Deze zag ik net ook: https://childhood101.com/bubble-painting/
pi_180450420
Oooooh leuk leuk leuk! Ik ga eens experimenteren... leuk voor achtergronden in mijn BuJo en scrapbook
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180450471
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooooh leuk leuk leuk! Ik ga eens experimenteren... leuk voor achtergronden in mijn BuJo en scrapbook
typ op Pinterest eens ecoline in, erg leuke dingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')