abonnement Unibet Coolblue
pi_180503297
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus soms krijgen de gasten om 6.00 uur ontbijt en soms pas om 14.00 uur of zo?
Of hoe moet ik je combinatie van Breakfast en ploegendienst zien?
Iets eerder graag wanr ik vertrek deze week om 5 uur :(
pi_180503329
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:01 schreef hoechst het volgende:

[..]

Iets eerder graag wanr ik vertrek deze week om 5 uur :(
Dat kan toch niet. Je moet op een normale tijd je gasten laten bepalen wanneer ze willen ontbijten. Dus ergens tussen 7 en 10.
Whatever...
pi_180505077
Kan me nog vaag herinneren, begin jaren 90 hadden hotels lang niet altijd een eigen badkamer :D
Als kleine koter bij Egmond aan Zee zon groot hotel met lange gangen en stuk of 6 badkamers met een flinke rij mensen ervoor. Tijden veranderen nu d B&B nog :P
Interessant he ?
pi_180507145
Hangt er erg vanaf, een collega van me heeft een vrij succesvolle B&B op rand centrum Amsterdam, hij heeft een vrijstaande bovenverdieping met eigen toegang, hij werkt meestal thuis dus dan is het wel te doen zeker omdat hij prijzen van rond de 200 euro per nacht kan vragen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_180507608
Ik heb een B&B met 5 kamers met privé badkamers en nog wat spul voor de verhuur. Ik moet altijd lachen als mensen een B&B "erbij" willen gaan doen. Het is gewoon heel hard werken en dat 7 dagen in de week. Maar nou kan ik gelukkig wel zeggen dat we redelijk succesvol zijn, ook mede door onze lokatie.

1 badkamer op 3 slaapkamers is voor een B&B echt heel erg prijsdrukkend. Ik zou dan idd eerder kijken naar Airbnb. Daar zitten vaak de mensen op die genoegen nemen met minder als ze dan niet zoveel hoeven te betalen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')