abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 12 juli 2018 @ 19:49:41 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180430479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Rule 4, BE, rule 4.

“RULE 4 COMPARE YOURSELF TO WHO YOU WERE YESTERDAY, NOT TO WHO SOMEONE ELSE IS TODAY”

Als ik me druk moet maken om al die brede Billy’s in de sportschool hier dan kan ik m’n hele leven wel bezig blijven.

Probeer mezelf elke dag te verbeteren, en soms gaat het in horten en stoten. Soms sta je een tijdje stil, soms ga je een stapje achteruit, om uiteindelijk weer wat stapjes vooruit te gaan.

Enige manier om progressie te boeken zonder jezelf gek te maken.
Daarom ook je progressie bijhouden :9
pi_180430516
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan blijf je toch bezig? Als je jezelf altijd maar vergelijkt met anderen...
Ik weet niet hoe het is om dat áltijd te doen.. Er zijn situaties. En het is niet een keuze om dat te doen he :P
pi_180430577
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dan blijf je toch bezig? Als je jezelf altijd maar vergelijkt met anderen...
:Y

Zodra ik mezelf erop betrap dat ik zo’n 19-jarig gassie dezelfde oefening zien doen als ik maar dan 2 keer zo zwaar, denk ik tegenwoordig gelijk ‘rule 4! Rule 4!’

En dan sta ik weer even stil van hoe ver ik ben gekomen sinds maanden geleden en dat ik idd gewoon m’n best moet blijven doen om een betere versie van mezelf te maken van wie ik gister was :Y)


quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daarom ook je progressie bijhouden :9
:Y
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 12 juli 2018 @ 20:04:36 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180430827
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 19:54 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

:Y

Zodra ik mezelf erop betrap dat ik zo’n 19-jarig gassie dezelfde oefening zien doen als ik maar dan 2 keer zo zwaar, denk ik tegenwoordig gelijk ‘rule 4! Rule 4!’
Ah joh, da's bij calisthenics ook zo. Zie je een gastje van 50 kg die zichzelf een tyfuslading kan optrekken. Dat vergelijken leer je dan gauw af.
En dan zie je 'm even later 30 kg bankdrukken
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:02:06 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180432309
NM.
Zure bitches are zuur. Ik dus hè, for the record.
***
pi_180432855
Waar komt 'rule 4' vandaan?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180432863
Ok, schijnbaar heb je mij eerst gequotet maar je reactie verwijderd. Hoop dat ik niets verkeerds heb gezegd. Ik bedoel het alleen maar goed :*
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_180432910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:23 schreef Lot_1 het volgende:
Waar komt 'rule 4' vandaan?

De man heeft interessante ideeën, overigens ook een hoop mindere, dus ben het niet altijd met hem eens. Deze is me in elk geval wel bijgebleven en probeer hem ook in de praktijk te brengen :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_180433084
Ik heb vandaag best wel een dramatisch lijstje. Een van die dagen dat ik mezelf de tijd niet gun om te eten :@

O- 2 crackers met appelstroop
L- Griekse yoghurt met 4 noten muesli
T- 1 cracker met appelstroop
D- wok noodles met kip, peultjes en courgette, woksaus
T- almhof toetje

1272 calorieën. Daar moet nog iets bij. Zo eens in de koelkast snuffelen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:46:35 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180433481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Ok, schijnbaar heb je mij eerst gequotet maar je reactie verwijderd. Hoop dat ik niets verkeerds heb gezegd. Ik bedoel het alleen maar goed :*
Ik zei dat ik mezelf niet met anderen hoef te vergelijken om te weten dat ik dik ben. ;)

Ik heb alleen echt moeite met dat er hier met regelmaat ‘nogsteedsdik/weerdik’ gezegd wordt, met name door mensen die helemaal niet dik zijn.

Ik weet dat ze het over zichzelf hebben en dat het ze werkelijk geen reet interesseert hoe dik of niet dik een ander is, maar voor mij voelt het toch kut.
. It’s getting lonely at the top. :’)
And again, mijn eigen schuld en probleem, I know.

Vandaar dat ik mezelf alvast zuur noemde. ;)
Either get off my ass of maar niet meer meelezen is denk ik de beste remedie.
***
pi_180433815
Ah dat kan ik me heel goed voorstellen. Toen ik nog wél dik was (ik ben dat nu niet meer dus ik schaar mezelf niet in de categorie waar je op doelt) vond ik dat ook heel irritant. Collega’s die superfit en slank waren en dan gingen klagen over dat ze te dik waren en er echt dringend wat vanaf moest. Of over hun buik die zo vet was.

Zit je dan met meer dan 30 kg overgewicht en een dikke pens :’)

Nee dat is soms rete-irritant dus daar zal ik niet aan meedoen. Snap de context van je post nu dan wel wat beter, in meer algemene zin vind ik het nog wel steeds van toepassing :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:01:05 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180433881
:Y Absoluut.
***
pi_180433979
Ik heb zo'n vriendin. Kei slank weegt 60 kilo ofzo en die noemt zichzelf dan dik. Sta ik daar mijn vetrollen te tellen.. :')

Waar ik ook wat van krijg zijn de mensen die zeggen "Doe normaal je bent niet dik" Terwijl ik heel goed weet hoe ik eruit zie met mijn 83 kilo bij 1,57... Waarom er dan niet gewoon eerlijk voor uitkomen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180434803
Dat is waarom ooit Slank werd gevormd. Omdat het zo demotiverend voelt voor iemand van 110 kg als iemand van 56 kg roept zo graag 53 te willen zijn.

Mijn BMI is overigens nog steeds 'overgewicht'.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar ik ook wat van krijg zijn de mensen die zeggen "Doe normaal je bent niet dik" Terwijl ik heel goed weet hoe ik eruit zie met mijn 83 kilo bij 1,57... Waarom er dan niet gewoon eerlijk voor uitkomen.
Ik hoorde bij 85 kg voor het eerst dat ik nu slank was en voooooral niet meer moest afvallen. Like wtf? Ik ben obese? Dat sloeg nergens op.

[ Bericht 32% gewijzigd door Isabeau op 12-07-2018 22:46:16 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:48:58 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180435266
I know Isa, maar dat loopt nauwelijks, dus ik snap dat mensen hier aansluiten. :Y
***
pi_180435474
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
I know Isa, maar dat loopt nauwelijks, dus ik snap dat mensen hier aansluiten. :Y
Ik hoop je juist een beetje te kunnen inspireren :@ Ik ben hier niet voor wat voor inspiratie dan ook, klinkt een beetje...narcistisch, maar je weet hoe ik altijd geworsteld heb. En eerlijk gezegd nog steeds worstel. Ik ben alleen wat beter geworden in het juiste pad terug vinden. Alleen weet ik ook als geen ander dat ook dat zo over kan zijn. Hell, ik ben dit topic begonnen :') En ik ben nog steeds niet op een gezond gewicht. Ondertussen denk ik wel zo'n 100 kg afgevallen O-) (en aangekomen).

Ik geloof wel, als ik naar de afgelopen jaren kijk, dat je wel 'beter' kan worden in afvallen. Door schade, schande, ervaring en kennis. De meeste stress helpt nooit mee, dat weet ik ook. (acute stress is wat anders, maar dan heb je wel wat anders aan je hoofd dan afvallen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180435768
Oh stress en ik staan gelijk aan gooi alle buffetten maar open :')

Oh jongens ik ga zaterdag weer lekker skiën wel indoor natuurlijk. Maar heb er zo'n zin in.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:13:58 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180435920
Isa, dat moet ook eigenlijk ook, die inspiratie, daarom moet iedereen ook vooral blijven.
En ik moet gewoon niet zo kleinzerig doen en stoppen met het zelfmedelijden. :@ De enige die iets aan de situatie kan veranderen ben ik. ;)

Vlgde week ga ik op vakantie en dan hoop ik eindelijk (!!!) even los te komen van het gedoe en de paniek die ik de afgelopen weken veel heb ervaren. En daarna hoop ik wat dingen in gang te kunnen zetten die wat verlichting zullen brengen.

The good news is dat mijn nieuwe fiets en ik dikke maatjes zijn en dat dat de reden is voor nog steeds -5. Dat zou anders teniet gedaan zijn door chocolade-ijs. Oa. ;)
***
pi_180437386
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
I know Isa, maar dat loopt nauwelijks, dus ik snap dat mensen hier aansluiten. :Y
Dat precies :Y

Ik noem niet vaak mijn gewicht want ik besef heel goed dat ik een luxe probleem heb. Ik heb ooit ook eens in Slank meegepost maar daar vond ik veel minder aansluiting, met die hyper-gedisciplineerde lijstjes.

Het is bizar moeilijk om in stressvolle, overbelaste tijden energie te stoppen in afvallen. Misschien is op je huidige gewicht blijven nu al prestatie genoeg voor je. En begint het dan weer met goed voor jezelf zorgen en lief voor jezelf zijn; goed koken en voedsel eten waar wat liefde in zit ipv snacken (ik vul het een beetje voor je in want ik weet niet precies waar je nu mee zit. Zo werkt het bij mij in elk geval in zware periodes).
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180437419
Lijstje:
O: 2 Nectarines, schep yoghurt
T: koffie met melk en suiker
L: restje boboti van gisteren
T: koffie met melk en suiker
D: pannekoek, cakeje, pastasalade, kopje soep - er was een soort buffet achtige situatie op mijn werk
T: koffie met melk en suiker
T: glaasje Amarula

Ik denk niet dat ik daal in gewicht zo, net wat teveel avondeten gegeten.
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 13 juli 2018 @ 06:59:51 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180439808
Tx Lot. *;
Ik zit ergens richting burn-out, bore-out en overspannen. ;)

En vanmorgen stond ik weer eens }:| want gewicht weer wat omlaag. Ondanks veel te veel bitterballen en chocolade-ijs. :X Als ik dat nou toch niet gedaan had hè...

Het verklaart trws wel waarom ik vannacht superveel honger had... :+
***
  vrijdag 13 juli 2018 @ 08:57:29 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_180440927
BE :* wat jammer om te lezen dat het niet zo lekker gaat allemaal. Je klonk een paar weken terug zo lekker in je flow!
Even voor de record, ik begrijp heel goed waarom het je triggert, maar als ik "weer dik" zeg over mezelf dan is dat enerzijds ontzettend sarcastisch, en anderzijds komt het een beetje voort uit de mentale struggle die velen van ons denk ik wel herkennen, of we nou dik zijn of ooit dik waren. Het gevoel dat je weer dik en terug bij af bent als de weegschaal een aantal dagen op rij weer omhoog schiet.
Dat zegt echt helemaal niets over anderen, dat is puur een gevoel dat je over jezelf hebt.
Maar ik begrijp ook hoe irritant dat is als je zelf nog veel zwaarder bent. Het is echter gewoon altijd erg lastig om écht in het hoofd van de ander te kijken, en de meeste mensen reageren nu eenmaal primair vanuit de eigen emotie (jij ook ;)). Onthoud dat het niets zegt over jou, of hoe anderen naar jou kijken, of hoe jij naar jezelf zou moeten kijken. :*
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:05:38 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_180440993
Gisteren werd dit:

O: Yoghurt met perziken en muesli
T: Bakje kersen
L: Salade van couscous met groenten, rozijnen, sinaasappel en gerookte makreel
T: Twee janhagel koekjes
D: Uiteten met mijn ene team. Vooraf een tartaar van vis, als hoofdgerecht varkensfilet met dingen, en een lekker toetje met teveel dingen om op te noemen. Paar stukjes brood.
Het waren wel echt van die sjiekrestaurant porties, en dan zijn 3 gangen toch wel weinig merk ik :') (normaal eet ik in zo'n restaurant al gauw 7 gangen).

Het voordeel is dan wel weer dat de weegschaal vanmorgen 71,8 aangaf en daarmee dus weer een ons lichter dan gisteren.

Al zal dat na teamuitje #2 vanavond wel echt niet meer worden voortgezet.

Dagplanning:

O: 3 crackers met kipfilet (bewust laag ingezet)
T: Cherrytomaten
L: Spinazie met zalm, ei en komkommer. Veel zalm want moest op.
T: Ik heb voor nood een pakje crackers in mijn tas
D: Team bbq met mijn andere team, van zo'n bbq bedrijf, dus veel vlees en van die vieze zompige salades en taai brood.
Doelstelling is om alleen vlees / vis te eten en alle extra's te laten liggen. Wish me luck :')
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:14:56 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180441078
SQ. 😘

Het ging idd superlekker, maar toen viel ik een soort van flauw na een dag niet heel veel eten in combi met plasma doneren (820ml) en heet weer. Lekker stroperig bloed en dan nog even leuk honkballen met m’n zoon :X
En daar schrok ik zo van dat ik ineens raar ging eten.
Maar goed, eerst maar even echt tot rust komen vlgde weken. Dan komt het daarna wel weer.
***
pi_180441080
Vooral veel kletsen met anderen, SQ *O* Wie praat, kan niet zo goed eten :+ (en dat soort salades zijn de kcal niet waard! maar als het vers brood is, vind ik het al moeilijk worden hoor :o )

Ik heb vandaag een verjaardag waar nooit iets lekkers is (worst, kaas, taart uit diepvries en dergelijke), dus dit wordt niet zo moeilijk. Ik drink wel koffie, water en thee.

Dan 3 nachten werken. Dat wordt nog even zien wat er allemaal is, maar plan is (zoals altijd) om niets te nemen wat er op het werk ligt. Vriendlief kookt dan wel meestal en zijn slanke keuken repertoire is non existent. Hij houdt van luxe, hoog opgestapelde broodjes hamburger, pasta bolognese of carbonara, pasta tuna bake, kip met kaas en bacon etc etc. Ik ben benieuwd :+

Dan maandag wéér een verjaardag, met bbq er bij en daar zijn wel altijd lekkere dingen. Dus op die verjaardag mag ik van mezelf wat meer. Zolang ik dan maar het weekend niets geks doe. Moet lukken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180441092
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
SQ. 😘

Het ging idd superlekker, maar toen viel ik een soort van flauw na een dag niet heel veel eten in combi met plasma doneren (820ml) en heet weer. Lekker stroperig bloed en dan nog even leuk honkballen met m’n zoon :X
En daar schrok ik zo van dat ik ineens raar ging eten.
Maar goed, eerst maar even echt tot rust komen vlgde weken. Dan komt het daarna wel weer.
Rust, lekker gezond koken en met plezier bewegen *) En misschien even niet op de weegschaal? Of maakt dat de hele situatie alleen maar erger?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:22:16 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180441175
success vanavond SQ ! ;)
en een :* voor BE.. ik begrijp je heel goed hoor..
ik was vanmorgen lekker stabiel op de 97.1.. de weegschaal sprong nog even naar 96.8 maar wilde niet blijven hangen.. -O-

Lijstje van vandaag:
O: volle franse kwark met de rest van de aalbessen
t: muesli bolletje + nectarine
L: salade
t: kiwi en nog meer fruit
D: Geglaceerde ketjap-kip met pinda-sesambroccoli en noedels
t: kersen
S: OF sportschool, OF ik ga een blokje hardlopen.. een baby-lesje , maar wel weer eens lekker om er even uit te zijn :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180441326
*steekt hand op
95,3 vanochtend.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:53:16 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180441690
De club van 90-ers ..

^O^

Maar jij gaat nu afvallen als een malle met die getrokken kies!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180441960
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Barreltje het volgende:
De club van 90-ers ..

^O^

Maar jij gaat nu afvallen als een malle met die getrokken kies!
Ik kan héél veel kcalrijke producten verzinnen die dik vloeibaar zijn :+ En heel veel slanke dingen die ze waarschijnlijk niet kan kauwen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:15:08 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_180442061
* Stormqueen mompelt iets over roomijs
disclaimer
pi_180442072
En nu heb ik zin in een milkshake :') Doe is niet _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_180442127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:53 schreef Barreltje het volgende:
De club van 90-ers ..

^O^

Maar jij gaat nu afvallen als een malle met die getrokken kies!
Prolly not want eten O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180442135
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En nu heb ik zin in een milkshake :') Doe is niet _O-
Chocolade milkshake :9
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:22:37 #85
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180442187
Drukke week hier dus niet zo vaak op fok :9 , vlieg van hot naar her.
Nieuwe functie begonnen met veel meer vitamine D en zweet, dus het is allemaal positief.
Wel even lastiger met eten preppen (werk is onregelmatiger en kan wordt doorgaans niet te ver vooruit gepland). En de energie-uit moet ik even hervinden omdat ik van sedentair werk naar intensief en alles daartussen in ga.

Vandaag een rustige dag op kantoor. Mooie afwisselingen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:23:55 #86
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180442220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen mompelt iets over roomijs
Zuivel is niet verstandig met een open gat in je mond. :9
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:25:46 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_180442259
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:23 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zuivel is niet verstandig met een open gat in je mond. :9
Boeiend.
Weet je wat pas kut is met zo'n gat?
Gehakt ;(
Ik heb nog steeds trauma's van gehaktkorrels uit een verstandskieswond pulken :'(
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:27:11 #88
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180442278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Boeiend.
Weet je wat pas kut is met zo'n gat?
Gehakt ;(
Ik heb nog steeds trauma's van gehaktkorrels uit een verstandskieswond pulken :'(
Dat is de beste leermeester, net als dat ik gewoon yoghurt nam zo'n 2 uur na de verwijdering _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180442285
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Boeiend.
Weet je wat pas kut is met zo'n gat?
Gehakt ;(
Ik heb nog steeds trauma's van gehaktkorrels uit een verstandskieswond pulken :'(
Ja, hallo, ik wilde straks tomatensoep eten met gehakt. :(

Er zit wel een hechting in, trouwens. Want was massief gat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180442291
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is de beste leermeester, net als dat ik gewoon yoghurt nam zo'n 2 uur na de verwijdering _O-
Giteren avond yoghurt gehad, en zo net weer. Boerenyoghurt met appel, rozijnen en kaneel. :9
Geen last.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:29:30 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_180442308
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is de beste leermeester, net als dat ik gewoon yoghurt nam zo'n 2 uur na de verwijdering _O-
Ik mocht overigens na het wegsnijden van mijn linker keelamandel wel gewoon zuivel volgens mij?
Er staat me iig bij dat ik vla kreeg in het ziekenhuis omdat ik van al het andere eten moest huilen van de pijn :')

Ik mis nu een van mijn middelste kiezen in mijn onderkaak, dat levert bij het eten van muesli met hazelnoten ook wel eens interessante situaties op :7
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:30:44 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_180442323
Lonaa, kusje op je wang! 😘

Isa, ik denk dat we dit jaar voor het eerst in een paar jaar de weegschaal lekker thuis laten. :Y
De afgelopen jaren zat ik vaak in een goede flow en wilde ik hem altijd wel mee. ;)
***
pi_180442329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik mocht overigens na het wegsnijden van mijn linker keelamandel wel gewoon zuivel volgens mij?
Er staat me iig bij dat ik vla kreeg in het ziekenhuis omdat ik van al het andere eten moest huilen van de pijn :')

Ik mis nu een van mijn middelste kiezen in mijn onderkaak, dat levert bij het eten van muesli met hazelnoten ook wel eens interessante situaties op :7
Ooooooooh keelamandelen weglaten halen op volwassen leeftijd. :x

Daar heb ik nog nachtmerries van.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:32:44 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_180442360
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ooooooooh keelamandelen weglaten halen op volwassen leeftijd. :x

Daar heb ik nog nachtmerries van.
Ja, op een of andere manier lijken die zenuwen zich daar pas na je basisschooleeftijd te ontwikkelen?
Alsof iemand een grove rasp herhaaldelijk door je strot had getrokken O+
disclaimer
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:33:26 #95
248821 Rauw.
op je bord.
pi_180442370
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Giteren avond yoghurt gehad, en zo net weer. Boerenyoghurt met appel, rozijnen en kaneel. :9
Geen last.
Bij mij begon vrijwel alles te ontsteken na een dag. 3.5 week zoet mee geweest.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_180442403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:33 schreef Rauw. het volgende:

Bij mij begon vrijwel alles te ontsteken na een dag. 3.5 week zoet mee geweest.
Herkenbaar verhaal :') Een maand lang amper kunnen eten. Ben & Jerry's had te grote stukjes :'( Maar wel veel Danio toetjes en chocolademousse gegeten :+ Paracetamol + nsaids op een 3 uur tijdschema en de pijn was al niet meer te harden een uur voor ik de volgende pil mocht. Een maand lang.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:36:21 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_180442428
arme lonaa :')
disclaimer
pi_180442452
Dat was overigens van een bijna een uur durende extractie van een gewone kies in mijn bovenkaak. Bij de tandarts. De zogenaamd moeilijke dwarsliggende verstandskies bij de kaakchirurg was appeltje eitje en kon ook vrij vlot gewoon eten en amper pijn van gehad!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180442501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, op een of andere manier lijken die zenuwen zich daar pas na je basisschooleeftijd te ontwikkelen?
Alsof iemand een grove rasp herhaaldelijk door je strot had getrokken O+
Ik heb daar echt weken last van gehad. :') Incuslief tramadol geloof ik, uiteindelijk. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:42:22 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_180442508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:33 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bij mij begon vrijwel alles te ontsteken na een dag. 3.5 week zoet mee geweest.
Thanks dude.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')