abonnement Unibet Coolblue
pi_180455522
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja godver Faxie. Wat is het nou. Wil je haar daten, ja of nee? Doe er wat aan of hou op met dat gemiep. Als je houding ook zo is in je Tinder gesprekken snap ik het wel dat er niks gebeurd. Man man man.
Ja ik zal de volgende keer weer gelijk een drankje suggereren, dat ging de vorige keren ook al zo goed :')

Echt he, ik doe niet binnen 3 zinnen een date voorstellen en er is weer gelijk iets mis met m'n houding. Er is nog amper een geprek gaande man :')
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:24:20 #204
47102 Elvi
miemkwien
pi_180455699
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik zal de volgende keer weer gelijk een drankje suggereren, dat ging de vorige keren ook al zo goed :')

Echt he, ik doe niet binnen 3 zinnen een date voorstellen en er is weer gelijk iets mis met m'n houding. Er is nog amper een geprek gaande man :')
Ik vraag me echt af hoe jouw gesprekken gaan.

Doe je ook je best om de ander als persoon te leren kennen of is het meteen dubbelzinnige zinnen en proberen te versieren en veel smilies zoals O+ :* :@
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:24:43 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180455709
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik zal de volgende keer weer gelijk een drankje suggereren, dat ging de vorige keren ook al zo goed :')

Echt he, ik doe niet binnen 3 zinnen een date voorstellen en er is weer gelijk iets mis met m'n houding. Er is nog amper een geprek gaande man :')
Nee, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat je het elke 3 posts zo weet te draaien dat jij toch wel de zielige partij bent. Eerst heel enthousiast, maar als het niet loopt zoals je wilt ben je niet bereid het anders te proberen (want de vorige keren ging dat ook mis) en ineens is er eigenlijk ook wel iets mis aan haar (want ze heeft een kind). Dus als deze match niks wordt, kunnen we jou vooral niets verwijten want het was toch al gedoemd te mislukken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180455712
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af hoe jouw gesprekken gaan.

Doe je ook je best om de ander als persoon te leren kennen of is het meteen dubbelzinnige zinnen en proberen te versieren en veel smilies zoals O+ :* :@
Ik ben op Tinder een tegenpool van Fok :@
pi_180455748
Ik denk dat het voor een vrouw van zo rond de 30 met kinderen best lastig daten is dus misschien zegt ze wel ja?

Tenminste dat idee heb ik :P
pi_180455839
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat je het elke 3 posts zo weet te draaien dat jij toch wel de zielige partij bent. Eerst heel enthousiast, maar als het niet loopt zoals je wilt ben je niet bereid het anders te proberen (want de vorige keren ging dat ook mis) en ineens is er eigenlijk ook wel iets mis aan haar (want ze heeft een kind). Dus als deze match niks wordt, kunnen we jou vooral niets verwijten want het was toch al gedoemd te mislukken.
Ik probeer het juist elke keer anders :') Heb m'n profielen al 100 keer aangepast, en benader de vrouwen ook elke keer anders. Maakt geen ene fuck uit :6

Ja ik heb matches af en toe. Happy happy joy joy.

Ja, ik like ook wel eens mensen waar ik in de eerste instantie niet zo warm voor zou lopen maar het toch een kans wil geven. Nee, daar probeer ik niet zo snel mogelijk mee te daten, vind je het heel erg? Maar prima hoor, stop ik daar ook wel weer mee.

Wat ik hier wel leer is dat mooie praatjes en zo snel mogelijk afspreken meestal wel tot succes leidt. En daarna vooral negeren, dan willen ze je alleen maar harder. Nou sorry, zo rol ik niet :6
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:35:24 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180455975
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik probeer het juist elke keer anders :') Heb m'n profielen al 100 keer aangepast, en benader de vrouwen ook elke keer anders. Maakt geen ene fuck uit :6

Ja ik heb matches af en toe. Happy happy joy joy.

Ja, ik like ook wel eens mensen waar ik in de eerste instantie niet zo warm voor zou lopen maar het toch een kans wil geven. Nee, daar probeer ik niet zo snel mogelijk mee te daten, vind je het heel erg? Maar prima hoor, stop ik daar ook wel weer mee.

Wat ik hier wel leer is dat mooie praatjes en zo snel mogelijk afspreken meestal wel tot succes leidt. En daarna vooral negeren, dan willen ze je alleen maar harder. Nou sorry, zo rol ik niet :6
En waar zou het dan aan kunnen liggen denk jij zelf? Want blijkbaar willen de vrouwtjes niet meer rollen met jou na een paar regels tekst.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:36:09 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180455989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik probeer het juist elke keer anders :') Heb m'n profielen al 100 keer aangepast, en benader de vrouwen ook elke keer anders. Maakt geen ene fuck uit :6

Ja ik heb matches af en toe. Happy happy joy joy.

Ja, ik like ook wel eens mensen waar ik in de eerste instantie niet zo warm voor zou lopen maar het toch een kans wil geven. Nee, daar probeer ik niet zo snel mogelijk mee te daten, vind je het heel erg? Maar prima hoor, stop ik daar ook wel weer mee.

Wat ik hier wel leer is dat mooie praatjes en zo snel mogelijk afspreken meestal wel tot succes leidt. En daarna vooral negeren, dan willen ze je alleen maar harder. Nou sorry, zo rol ik niet :6
Je bent alleen maar aan het verdedigen hoe je je daar gedraagt.

Maar als er ook maar 1% daar doorkomt van je houding hier, dan snap ik het wel dat het niet lukt.

Je zegt een tegenpool te zijn op Tinder. Waarom ben je niet gewoon overal jezelf? Want dit klinkt als 2 extremen en niet als Faxie.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180456177
Jullie zijn wel een beetje onaardig :P

Als die wist waar het aan lag had die het wel kunnen veranderen. En ik heb ook welles matches gehad waarmee ik in gesprek raakte en die mij de volgende dag niet meer konden boeien. En dan heeft de persoon denk ik niet echt iets verkeerds gedaan. Andersom gebeurde dat ook.
pi_180456240
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:35 schreef Molo het volgende:

[..]

En waar zou het dan aan kunnen liggen denk jij zelf? Want blijkbaar willen de vrouwtjes niet meer rollen met jou na een paar regels tekst.
Denk dat de 300 regels tekst van de andere 100 matches daar wel een aandeel in heeft.

quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je bent alleen maar aan het verdedigen hoe je je daar gedraagt.

Maar als er ook maar 1% daar doorkomt van je houding hier, dan snap ik het wel dat het niet lukt.

Je zegt een tegenpool te zijn op Tinder. Waarom ben je niet gewoon overal jezelf? Want dit klinkt als 2 extremen en niet als Faxie.
Ik ga hier niet eens verder op in. Lees maar eerst je eigen verslagen terug, dan besef je misschien wat die 1% nou eigenlijk betekent in de praktijk.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:48:57 #213
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_180456319
Een en al liefde hier lees ik🙈💁
Oude user in een nieuw jasje.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:53:41 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180456461
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie zijn wel een beetje onaardig :P

Als die wist waar het aan lag had die het wel kunnen veranderen. En ik heb ook welles matches gehad waarmee ik in gesprek raakte en die mij de volgende dag niet meer konden boeien. En dan heeft de persoon denk ik niet echt iets verkeerds gedaan. Andersom gebeurde dat ook.
Nee, maar ik proef wel een hoop tegenstrijdigheden. En ik weet zelf dondersgoed dat je jezelf daarmee in de weg zit en het er dan niet makkelijker op wordt.

Ik ben echt niet perfect en weet niet alles beter, maar de houding hier van Faxie is al topics lang meer negatief dan positief.

Dat constant unmatchen en niet lopende gesprekken daar ook niet bij helpen snap ik ook wel. Maar het voelt wel als een plaat die blijft hangen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:55:12 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180456513
En Faxie, ik gun jou, net als iedereen hier, liefde en positiviteit. Sowieso! Want we zoeken allemaal dat ene potje (of dekseltje) wat bij ons past.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:57:08 #216
47102 Elvi
miemkwien
pi_180456572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ben op Tinder een tegenpool van Fok :@
App mij eens zoals je iemand op tinder zou appen. Want ik ben benieuwd.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 22:11:41 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180457017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Denk dat de 300 regels tekst van de andere 100 matches daar wel een aandeel in heeft.


Wat bedoel je daarmee? Want dit snap ik niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 13 juli 2018 @ 22:15:27 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180457122
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 22:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Want dit snap ik niet
De opstapeling van afwijzingen, zo lees ik het.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180457204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Denk dat de 300 regels tekst van de andere 100 matches daar wel een aandeel in heeft.

[..]

Ik ga hier niet eens verder op in. Lees maar eerst je eigen verslagen terug, dan besef je misschien wat die 1% nou eigenlijk betekent in de praktijk.
Misschien stom idee maar ik krijg net deze vraag op tinder:

wie ben je en wat maakt jou bijzonder?

Misschien werkt zoiets?
pi_180457350
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik zal de volgende keer weer gelijk een drankje suggereren, dat ging de vorige keren ook al zo goed :')

Echt he, ik doe niet binnen 3 zinnen een date voorstellen en er is weer gelijk iets mis met m'n houding. Er is nog amper een geprek gaande man :')
Je hele houding en emoties zuigen een beetje. Niet zuigen qua "ze zijn kut" nee, ze zuigen echt, het haalt de lust uit je lijf om te lezen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180457637
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

App mij eens zoals je iemand op tinder zou appen. Want ik ben benieuwd.
Smooth!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180457718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien stom idee maar ik krijg net deze vraag op tinder:

wie ben je en wat maakt jou bijzonder?

Misschien werkt zoiets?
Neh, te makkelijk. Probeer een klein beetje te refereren of een of andere opmerking erbij te verzinnen waar je aan moet denken via het kijken naar haar profiel...

Haar naam in het eerste berichtje verwerken ook. Om het wat persoonlijker te maken. Oprechte interesse met een aanleiding... / Fun opmerking met een aanleiding...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180457777
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neh, te makkelijk. Probeer een klein beetje te refereren of een of andere opmerking erbij te verzinnen waar je aan moet denken via het kijken naar haar profiel...

Haar naam in het eerste berichtje verwerken ook. Om het wat persoonlijker te maken. Oprechte interesse met een aanleiding... / Fun opmerking met een aanleiding...
Nja heb nu 90 matches na alles weer naar rechts te swipen om te kijken wat men zoal zegt. Meeste alleen met hoi of hey. Sommige zeggen alleen mijn naam. Paar vragen iets over mijn foto's en dan die jongen met deze vraag.

Viel mij wel op.
pi_180457941
- Stop a.u.b. met trollen -

[ Bericht 92% gewijzigd door STING op 13-07-2018 22:59:48 ]
pi_180457962
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja heb nu 90 matches na alles weer naar rechts te swipen om te kijken wat men zoal zegt. Meeste alleen met hoi of hey. Sommige zeggen alleen mijn naam. Paar vragen iets over mijn foto's en dan die jongen met deze vraag.

Viel mij wel op.
Matige berichtjes dus...

Fuck Tinder, die gasten investeren niet meer want... Kans op rendement is gewoon nihil, voor al die gasten anders zouden ze wel wat meer moeite doen zeg. Sjongejonge... Ja of je hebt een profiel waar je niks mee kan dat zou nog kunnen maar dan nog is er een fysieke reden waarom je op like drukt..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180458090
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Matige berichtjes dus...

Fuck Tinder, die gasten investeren niet meer want... Kans op rendement is gewoon nihil, voor al die gasten anders zouden ze wel wat meer moeite doen zeg. Sjongejonge... Ja of je hebt een profiel waar je niks mee kan dat zou nog kunnen maar dan nog is er een fysieke reden waarom je op like drukt..
Voor mij is alleen hoi of zoiets geen reden om niet met je te praten maar zullen vast genoeg vrouwen wel zo denken.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 23:13:58 #227
108913 Godshand
guide4you
pi_180458569
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Bestaat er anders ook een NSMLK groepje voor jou?
NSMLK :?
Nieuwe Sexy Mensen Leren Kennen? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 23:15:58 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180458606
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 23:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

NSMLK :?
Nieuwe Sexy Mensen Leren Kennen? :P
Snurkende?

Dat was het issue toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180458687
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

App mij eens zoals je iemand op tinder zou appen. Want ik ben benieuwd.
Nah
  vrijdag 13 juli 2018 @ 23:32:21 #230
108913 Godshand
guide4you
pi_180458867
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 23:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Snurkende?

Dat was het issue toch?
Ja, maar elke week kwam wel weer een issue erbij. De dag dat ik er mee kapte was mijn kleding opeens ook al niet meer goed.

Dus op tijd :W gedaan :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 23:33:00 #231
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180458878
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 23:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, maar elke week kwam wel weer een issue erbij. De dag dat ik er mee kapte was mijn kleding opeens ook al niet meer goed.

Dus op tijd :W gedaan :)
Jezus wat erg :')
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 23:38:40 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180458985
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 23:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, maar elke week kwam wel weer een issue erbij. De dag dat ik er mee kapte was mijn kleding opeens ook al niet meer goed.

Dus op tijd :W gedaan :)
Hahaha, goddammit zeg
Op tijd weggerend, yes!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180462196
Volgende week vrijdag weer met tinder meisje afspreken. Irriteer me aan het feit dat alles bij haar om eten draait, in app heeft ze het constant over honger en (ongezond) eten, terwijl ik nu probeer m'n eetstijl te verbeteren.
Edit; apps als: ik heb honger, als ik niet kan eten is m'n leven niks waard, geef me aandacht.

En ja, ik moet met ex loslaten, en op sommige moments dat ik haar spreek denk ik : my God blij dat we uit elkaar zijn. Maar toch ben ik er nog niet overheen.

Merk trouwens wel dat ik veel minder matches heb dan 40 kilo geleden. Logisch wel, maar 't steekt wel beetje.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2018 03:33:47 ]
  zaterdag 14 juli 2018 @ 06:53:12 #234
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180462625
Misschien komt het hard en bot over, maar álles in deze post schrééúwt dat je eerst wat andere issues te verwerken hebt ipv dat je je in het datingwereldje stort. Imho dan he ;)

Zou eerst eens proberen om alles op een rijtje te krijgen en beter in je vel gaan proberen te zitten. Misschien krijg je juist wel een goed gevoel wanneer je een date hebt/regelt maar ik schat eerlijl gezegd in dat dat meer symptoombestrijding is. En uiteindelijk niet leuk voor zowel jij als je date(s).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_180462664
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 03:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
Volgende week vrijdag weer met tinder meisje afspreken. Irriteer me aan het feit dat alles bij haar om eten draait, in app heeft ze het constant over honger en (ongezond) eten, terwijl ik nu probeer m'n eetstijl te verbeteren.
Edit; apps als: ik heb honger, als ik niet kan eten is m'n leven niks waard, geef me aandacht.

En ja, ik moet met ex loslaten, en op sommige moments dat ik haar spreek denk ik : my God blij dat we uit elkaar zijn. Maar toch ben ik er nog niet overheen.

Merk trouwens wel dat ik veel minder matches heb dan 40 kilo geleden. Logisch wel, maar 't steekt wel beetje.
Haha, ik moest keihard lachen, Pizzapuntje die gematched wordt met iemand die "ongezond" eet én schreeuwt om aandacht. (Sorry :@).

Mensen die bij mij schreeuwen om aandacht, die kunnen mooi de boom in, daar is zoveel mis mee imho, rennen! (Voorbeeld: app ontvangen, uur later, waarom reageer je niet? :r).
pi_180462673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien komt het hard en bot over, maar álles in deze post schrééúwt dat je eerst wat andere issues te verwerken hebt ipv dat je je in het datingwereldje stort. Imho dan he ;)

Zou eerst eens proberen om alles op een rijtje te krijgen en beter in je vel gaan proberen te zitten. Misschien krijg je juist wel een goed gevoel wanneer je een date hebt/regelt maar ik schat eerlijl gezegd in dat dat meer symptoombestrijding is. En uiteindelijk niet leuk voor zowel jij als je date(s).
Niet hard en bot, maar eerlijk. En je hebt gelijk, moet eerlijk toegeven dat ik zoiets heb van, ga maar daten dan kom je over haar heen.

Niet eerlijk voor mezelf en de ander idd.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 14 juli 2018 @ 08:05:47 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180462962
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:53 schreef Debsterr het volgende:

Ik ben echt niet perfect en weet niet alles beter, maar de houding hier van Faxie is al topics lang meer negatief dan positief.

Dat constant unmatchen en niet lopende gesprekken daar ook niet bij helpen snap ik ook wel. Maar het voelt wel als een plaat die blijft hangen.
Je bent nieuw hier? :7. Dit gaat al jaren zo.

Als je er normaal uitziet (en hij schijnt er prima uit te zien), kun je als je niet als een mongool reageert of direct over je piemel begint echt wel minimaal één afspraak per maand regelen.

Hij wil niks veranderen want alles al geprobeerd en is het grootste datingslachtoffer op aarde. Maakt niet uit wat je zegt of hoe je helpt. Alles faalt en er gaat niets veranderen.
pi_180465765
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 08:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je bent nieuw hier? :7. Dit gaat al jaren zo.

Als je er normaal uitziet (en hij schijnt er prima uit te zien), kun je als je niet als een mongool reageert of direct over je piemel begint echt wel minimaal één afspraak per maand regelen.

Hij wil niks veranderen want alles al geprobeerd en is het grootste datingslachtoffer op aarde. Maakt niet uit wat je zegt of hoe je helpt. Alles faalt en er gaat niets veranderen.
Was ik maar zo geweldig als jij ;(
  zaterdag 14 juli 2018 @ 12:34:54 #239
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180466376
Misschien ook eens een update. Had uiteindelijk met een Tindermeisje wel leuk contact, en uiteindelijk wilde ze ook meer richting een relatie, maar ik ben daar toch niet aan begonnen. Ze komt uit Vietnam en woont nu net een jaar in Nederland, ze zit aan het begin van haar studie terwijl ik net bijna klaar ben. Op de een of andere manier is die kloof zo groot ..

En nog wat andere Tindermatches gesproken/ontmoet maar dat was al helemaal niks. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180466422
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Misschien ook eens een update. Had uiteindelijk met een Tindermeisje wel leuk contact, en uiteindelijk wilde ze ook meer richting een relatie, maar ik ben daar toch niet aan begonnen. Ze komt uit Vietnam en woont nu net een jaar in Nederland, ze zit aan het begin van haar studie terwijl ik net bijna klaar ben. Op de een of andere manier is die kloof zo groot ..

En nog wat andere Tindermatches gesproken/ontmoet maar dat was al helemaal niks. :')
Awh dat is wel jammer, maar ik snap ook wel dat zo’n meisje wat misschien na haar studie plannen heeft om bijv terug te gaan ook iets is?

Nou ben ik wel benieuwd.. waarom is die kloof volgens jou zo groot? Ik sta zelf ook aan het begin van mijn studie, maar ik trek juist toe naar afgestudeerde werkende mannen. Maarja he ik ben ook nog single dus ik heb er nog geen één weten te strikken ;(
-
pi_180466504
Tinderdate vraagt nu of ik naar het strand wil.... Echt totaal niet op voorbereid :')
  zaterdag 14 juli 2018 @ 12:48:11 #242
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180466555
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:38 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Awh dat is wel jammer, maar ik snap ook wel dat zo’n meisje wat misschien na haar studie plannen heeft om bijv terug te gaan ook iets is?

Nou ben ik wel benieuwd.. waarom is die kloof volgens jou zo groot? Ik sta zelf ook aan het begin van mijn studie, maar ik trek juist toe naar afgestudeerde werkende mannen. Maarja he ik ben ook nog single dus ik heb er nog geen één weten te strikken ;(
Dat wist ze nog niet. Ze studeert iets met robotica, ik denk niet dat Vietnam nou de plaats is om daar werk in te zoeken. Maar ook, ze heeft niet de intentie om Nederlands te leren. Haar hele leven (hier) draait ook om studeren, studeren, studeren (logisch) terwijl ik dat nooit zo heb gezien, zeker nu ik bijna klaar ben. Ik weet niet zo goed wat ik daar mee kan.

Ik bedoelde met die kloof meer het hele plaatje, en dan vooral de taal en leeftijd (5 jaar).

Anyway ik ben ook niet echt het type voor een relatie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180466621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Tinderdate vraagt nu of ik naar het strand wil.... Echt totaal niet op voorbereid :')
Effe scheren en gaan
-
pi_180466645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat wist ze nog niet. Ze studeert iets met robotica, ik denk niet dat Vietnam nou de plaats is om daar werk in te zoeken. Maar ook, ze heeft niet de intentie om Nederlands te leren. Haar hele leven (hier) draait ook om studeren, studeren, studeren (logisch) terwijl ik dat nooit zo heb gezien, zeker nu ik bijna klaar ben. Ik weet niet zo goed wat ik daar mee kan.

Ik bedoelde met die kloof meer het hele plaatje, en dan vooral de taal en leeftijd (5 jaar).

Anyway ik ben ook niet echt het type voor een relatie.
Ja, als je niet eens de taal wil leren.. leeftijd vind ik meevallen, maar ik zou ook eerder voor een man van 28 gaan dan één van 21. En die focus op studie begrijp ik wel, maarja het is maar één onderdeel van het leven.. en ja als jij geen type bent voor een relatie dan is het snel klaar
-
pi_180466686
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Tinderdate vraagt nu of ik naar het strand wil.... Echt totaal niet op voorbereid :')
Mooie dag om efkes de body uit te checken inderdaad.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 13:02:53 #246
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180466710
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:55 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, als je niet eens de taal wil leren.. leeftijd vind ik meevallen, maar ik zou ook eerder voor een man van 28 gaan dan één van 21. En die focus op studie begrijp ik wel, maarja het is maar één onderdeel van het leven.. en ja als jij geen type bent voor een relatie dan is het snel klaar
Nouja wel het type dat graag een relatie zou willen, ik ben er alleen niet zo goed in. Ik zie mezelf haar gewoon niet aan mn ouders voorstellen..

Voor haar is dat nu haar hele leven. Ik snap dat ook wel, haar studie kost klauwen met geld (buitenlandse studenten betalen instellingsgeld á 10k euro) dus logisch dat daar haar prioriteit ligt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180466717
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:34 schreef Amoeba het volgende:
Op de een of andere manier is die kloof zo groot ..
Verschillende levensfases. Als je met elkaar mee kunt/wilt groeien dan versterkt het je band. Maar vaak ben je dan opeens niet meer die steun maar een blok aan iemands been en kun je ophoepelen.
pi_180466728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat wist ze nog niet. Ze studeert iets met robotica, ik denk niet dat Vietnam nou de plaats is om daar werk in te zoeken. Maar ook, ze heeft niet de intentie om Nederlands te leren. Haar hele leven (hier) draait ook om studeren, studeren, studeren (logisch) terwijl ik dat nooit zo heb gezien, zeker nu ik bijna klaar ben. Ik weet niet zo goed wat ik daar mee kan.

Ik bedoelde met die kloof meer het hele plaatje, en dan vooral de taal en leeftijd (5 jaar).

Anyway ik ben ook niet echt het type voor een relatie.
Ik denk dat je een verkeerd beeld van Vietnam hebt. De high tech ondernemingen daar exploderen al jaren uit de voegjes.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 13:05:37 #249
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180466733
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Tinderdate vraagt nu of ik naar het strand wil.... Echt totaal niet op voorbereid :')
Ja goffer dat ga je toch doen he. Gaan met die banaan..lip lock komt eraan :P *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180466847
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Effe scheren en gaan
Het is veranderd naar een andere plek thank god ;P
pi_180466852
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja goffer dat ga je toch doen he. Gaan met die banaan..lip lock komt eraan :P *O*
:D :D
pi_180466913
waar we nu heen gaan is een plek waar ik sowieso nooit in bikini zal liggen dus :P
  zaterdag 14 juli 2018 @ 13:26:36 #253
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180466984
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
waar we nu heen gaan is een plek waar ik sowieso nooit in bikini zal liggen dus :P
Maakt niet uit. Als je maar plezier hebt :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180466993
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:26 schreef Prisha het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Als je maar plezier hebt :)
Had al niet verwacht dat ik em vandaag nog zou zien voor zijn vakantie dus ben al super blij *O*
pi_180467082
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
waar we nu heen gaan is een plek waar ik sowieso nooit in bikini zal liggen dus :P
Tijger hoor. Meteen door naar bed. :7
pi_180467124
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:32 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Tijger hoor. Meteen door naar bed. :7
:')

Heeft trouwens iemand van jullie ooit een barvrouw versiert als man zijnde? Andersom komt vaker voor denk ik...

Zit er nog met 1 in mijn hoofd die in de kroeg bediende waar de speeddate avond plaats vond.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 14:21:48 #257
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180467727
Gisteravond aangekomen, hotelletje opgezocht en rond half negen haar ontmoet. We zijn door de stad gaan wandelen, biertje in het park, eentje in een ander park, eentje in een ander park etc. :+ denk dat er geen seconde stilte is geweest en het was alsof we elkaar al tijden zien _O-

Had m'n super nintndo meegenomen en dat was blijkbaar een goede zet want ze gamed graag :D dus toen ik dat vertelde heeft ze zichzelf op mn kamer uitgenodigd. Hele avond samen spelletjes gespeeld en bier gedronken. Seks min of meer geprobeerd maar we kwamen erachter dat dit niet verstandig was :') dus uiteindelijk rond 6 uur in slaap gevallen.

Vanmorgen naar haar huis gelopen, wederom met superveel lol onderweg. Zij een douche gepakt en toen wat vannacht niet echt lukte dubbel en dwars ingehaald. En toen nog eens :o

Zo weer terug de stad in, hapje eten en dan samen in de irish pub voetbal kijken. Écht écht écht een topwijf _O_ O+ morgen karten, bowlen en lasergamen :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180467786
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 14:21 schreef Dven het volgende:
Gisteravond aangekomen, hotelletje opgezocht en rond half negen haar ontmoet. We zijn door de stad gaan wandelen, biertje in het park, eentje in een ander park, eentje in een ander park etc. :+ denk dat er geen seconde stilte is geweest en het was alsof we elkaar al tijden zien _O-

Had m'n super nintndo meegenomen en dat was blijkbaar een goede zet want ze gamed graag :D dus toen ik dat vertelde heeft ze zichzelf op mn kamer uitgenodigd. Hele avond samen spelletjes gespeeld en bier gedronken. Seks min of meer geprobeerd maar we kwamen erachter dat dit niet verstandig was :') dus uiteindelijk rond 6 uur in slaap gevallen.

Vanmorgen naar haar huis gelopen, wederom met superveel lol onderweg. Zij een douche gepakt en toen wat vannacht niet echt lukte dubbel en dwars ingehaald. En toen nog eens :o

Zo weer terug de stad in, hapje eten en dan samen in de irish pub voetbal kijken. Écht écht écht een topwijf _O_ O+ morgen karten, bowlen en lasergamen :D
Nice ^O^
pi_180468735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is veranderd naar een andere plek thank god ;P
Go in for the kiss O+ O+
-
pi_180468799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 13:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nouja wel het type dat graag een relatie zou willen, ik ben er alleen niet zo goed in. Ik zie mezelf haar gewoon niet aan mn ouders voorstellen..

Voor haar is dat nu haar hele leven. Ik snap dat ook wel, haar studie kost klauwen met geld (buitenlandse studenten betalen instellingsgeld á 10k euro) dus logisch dat daar haar prioriteit ligt.
Hier nog één :') .. maar het ergste is altijd omringd zijn door mensen maar me zo eenzaam voelen. Geen lange knuffeltijd.. geen arm om me heen in bed.

En ja blijkbaar was het dan geen relatie materiaal voor jou, want je wil iemand wel kunnen voorstellen thuis.

Maar dat die meid natuurlijk zo bezig is met haar studie is logisch! Was dan blijkbaar een mismatch dan! Och die zitten er ook tussen.. als ze allemaal de ware zouden zijn.. met wie zou je dan overblijven..
-
  zaterdag 14 juli 2018 @ 15:17:50 #261
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180469002
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 12:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat wist ze nog niet. Ze studeert iets met robotica, ik denk niet dat Vietnam nou de plaats is om daar werk in te zoeken. Maar ook, ze heeft niet de intentie om Nederlands te leren. Haar hele leven (hier) draait ook om studeren, studeren, studeren (logisch) terwijl ik dat nooit zo heb gezien, zeker nu ik bijna klaar ben. Ik weet niet zo goed wat ik daar mee kan.

Ik bedoelde met die kloof meer het hele plaatje, en dan vooral de taal en leeftijd (5 jaar).

Anyway ik ben ook niet echt het type voor een relatie.
Jammer! Ook het gevoel van die kloof. 5 jaar kan niks zijn, 5 jaar kan heel veel zijn. Tot nu toe heb ik beiden kanten op (4/5 jaar jonger, 4/5 jaar ouder) nog geen goede ervaringen. Maar alleen bij jonger voelde het inderdaad soms als een kloof.

Denk ook dat als je zelf richting einde van je studie gaat, je ook gaat focussen op andere dingen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 14 juli 2018 @ 17:08:08 #262
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180471285
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 15:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Hier nog één :') .. maar het ergste is altijd omringd zijn door mensen maar me zo eenzaam voelen. Geen lange knuffeltijd.. geen arm om me heen in bed.

En ja blijkbaar was het dan geen relatie materiaal voor jou, want je wil iemand wel kunnen voorstellen thuis.

Maar dat die meid natuurlijk zo bezig is met haar studie is logisch! Was dan blijkbaar een mismatch dan! Och die zitten er ook tussen.. als ze allemaal de ware zouden zijn.. met wie zou je dan overblijven..
Juist geen mismatch. Onze communicatie gaat zķ makkelijk. Ik heb dat niet zo snel met iemand, dus ik voelde de klik wel, maar ik wist toen niet wat dat precies betekende.

Maargoed ze wist vantevoren dat ik dit niet op een relatie zag uitdraaien dus ze stelde zelf een soort 'fling' voor. Uiteindelijk is dat dan voor haar niet goed uitgepakt want ik ben niet van gedachten veranderd
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180471384
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 17:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Juist geen mismatch. Onze communicatie gaat zķ makkelijk. Ik heb dat niet zo snel met iemand, dus ik voelde de klik wel, maar ik wist toen niet wat dat precies betekende.

Maargoed ze wist vantevoren dat ik dit niet op een relatie zag uitdraaien dus ze stelde zelf een soort 'fling' voor. Uiteindelijk is dat dan voor haar niet goed uitgepakt want ik ben niet van gedachten veranderd
Ja, naja communicatie is niet alles. Ik heb dat namelijk met iedereen.. iedereen voelt zich op zijn gemak bij me.. dat is echt niet alles hoor.

Wel netjes dat jij je verwachtingen netjes aan hebt gegeven
-
  zaterdag 14 juli 2018 @ 17:58:19 #264
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180472315
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 17:12 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, naja communicatie is niet alles. Ik heb dat namelijk met iedereen.. iedereen voelt zich op zijn gemak bij me.. dat is echt niet alles hoor.

Wel netjes dat jij je verwachtingen netjes aan hebt gegeven
Oh dan. Daten? *)

Ik ben echt te veel nice guy voor one nighters. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180473502
Ik ben weer terug. Niet gezoend :') _O-

Ben eerst bij em thuis geweest voor koffie. Daarna zijn we naar een meer gegaan. Hebben daar gechilld. Vervolgens heeft hij mij in geur en kleur laten zien waar hij werkt :P En toen op mijn scooter heeft die mij naar huis gebracht. Hij gaf mij zelfs zijn telefoon plus toegangs code om op google maps te checken of we goed reden.

Ik begin nu wel te twijfelen... :p
pi_180474494
Twijfelen over?
pi_180474591
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:54 schreef Themeparktommy het volgende:
Twijfelen over?
Of die dit niet gewoon ziet als vriendschap? We hadden het wel over vrienschappen tussen mannen en vrouwen en hij zei dat er altijd van 1 kant meer wordt gewild.

Hij vertelde ook over een ex die volgens mij wel z'n hart heeft gebroken lang geleden..
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:06:14 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180474692
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben weer terug. Niet gezoend :') _O-

Ben eerst bij em thuis geweest voor koffie. Daarna zijn we naar een meer gegaan. Hebben daar gechilld. Vervolgens heeft hij mij in geur en kleur laten zien waar hij werkt :P En toen op mijn scooter heeft die mij naar huis gebracht. Hij gaf mij zelfs zijn telefoon plus toegangs code om op google maps te checken of we goed reden.

Ik begin nu wel te twijfelen... :p
Is er wel enige vorm van lichamelijk contact? Als jullie naast elkaar zitten bijvoorbeeld?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180474777
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is er wel enige vorm van lichamelijk contact? Als jullie naast elkaar zitten bijvoorbeeld?
Ja. Als we lopen loopt die ook gewoon tegen me aan :') En ik heb ook een stuk gereden op de scooter en zit die ook tegen me aan. Maar het zijn echt subtiele dingen.

Vandaag wel paar keer expres heel dichtbij hem gaan staan en dan komt die nog meer dichterbij....

Dus het kan zijn dat die gewoon echt niet durft. En ik ben van nature ook een beetje afstandelijk of koel zeg maar.

Hij stuurt ook elke keer nadat ik hem heb gezien berichtjes dat hij mij bedankt voor mijn tijd en het leuk vond...
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:15:54 #270
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_180474874
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja. Als we lopen loopt die ook gewoon tegen me aan :') En ik heb ook een stuk gereden op de scooter en zit die ook tegen me aan. Maar het zijn echt subtiele dingen.

Vandaag wel paar keer expres heel dichtbij hem gaan staan en dan komt die nog meer dichterbij....

Dus het kan zijn dat die gewoon echt niet durft. En ik ben van nature ook een beetje afstandelijk of koel zeg maar.

Hij stuurt ook elke keer nadat ik hem heb gezien berichtjes dat hij mij bedankt voor mijn tijd en het leuk vond...
Gewoon duidelijk vragen of hij jullie afspraken als dates ziet, of omdraaien, je zegt dat jij het als dates ziet maar dat je er niet zeker van bent of hij dat ook doet.

Niets mis mee. :Y
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_180474968
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gewoon duidelijk vragen of hij jullie afspraken als dates ziet, of omdraaien, je zegt dat jij het als dates ziet maar dat je er niet zeker van bent of hij dat ook doet.

Niets mis mee. :Y
Ja heb nog niet zo direct durven zijn.

We maken de hele tijd van die domme grappen als iemand iets doms zegt of een slechte grap maken dat we dan tinder weer gaan openen :P
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:27:23 #272
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180475057
Echt hoe houdt hij t vol pfff

Bovendien zoooo onaantrekkelijk dat gedraai en afgewacht.
Imagine this: jij zou t super leuk/fijn/😍 vinden als hij je plotseling en totaal onverwacht inmiddels ineens zou zoenen. Aangezien hij ook zo'n idioot is moet jij dat misschien maar es doen. Succes gegarandeerd en opent zoveel wegen ineens met zoiets simpels.
pi_180475139
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:27 schreef BeamofLight het volgende:
Echt hoe houdt hij t vol pfff

Bovendien zoooo onaantrekkelijk dat gedraai en afgewacht.
Imagine this: jij zou t super leuk/fijn/😍 vinden als hij je plotseling en totaal onverwacht inmiddels ineens zou zoenen. Aangezien hij ook zo'n idioot is moet jij dat misschien maar es doen. Succes gegarandeerd en opent zoveel wegen ineens met zoiets simpels.
Ja misschien vind jij dit allemaal makkelijker maar niet iedereen is het zelfde.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:34:25 #274
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_180475171
Na vier of vijf dates zonder zoenen is het een wonder dat iemand nog niet afgehaakt is.
Bedankt Hans.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:36:30 #275
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_180475197
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien vind jij dit allemaal makkelijker maar niet iedereen is het zelfde.
t is maar een tip hoor...
En hoezo moet t makkelijk zijn?? Gun jezelf dat moment van overwinning en positieve gevolgen
pi_180475222
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

t is maar een tip hoor...
En hoezo moet t makkelijk zijn?? Gun jezelf dat moment van overwinning en positieve gevolgen
Ja snap dat het een tip is maar je begint met de vraag hoe houdt hij het vol. Misschien is die wel het zelfde?
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:39:21 #277
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180475249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben weer terug. Niet gezoend :') _O-

..
Ik begin nu wel te twijfelen... :p
omg Yasmin :o Wat is dit, de vijfde of zesde date? Als er echt chemie is tussen jullie...dan zou ie zich bijna niet moeten kunnen inhouden op een gegeven moment toch, en jij ook niet :?

Ik snap er geen hout van, zoals jij het beschrijft begint het meer op de friend zone te lijken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180475315
Als er niet gezoend word op de 1e dan komt er geen 2e :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_180475555
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

omg Yasmin :o Wat is dit, de vijfde of zesde date? Als er echt chemie is tussen jullie...dan zou ie zich bijna niet moeten kunnen inhouden op een gegeven moment toch, en jij ook niet :?

Ik snap er geen hout van, zoals jij het beschrijft begint het meer op de friend zone te lijken.
5e ja. maar ik denk dat die fysiek echt te dicht in de buurt komt als die alleen vriendschap bedoeld. Hij maakt soms ook seksueel getinte opmerkingen tussendoor.
pi_180475590
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Als er niet gezoend word op de 1e dan komt er geen 2e :7
Ook niet als het een super leuk meisje is?
  zaterdag 14 juli 2018 @ 20:59:50 #281
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180475600
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja. Als we lopen loopt die ook gewoon tegen me aan :') En ik heb ook een stuk gereden op de scooter en zit die ook tegen me aan. Maar het zijn echt subtiele dingen.

Vandaag wel paar keer expres heel dichtbij hem gaan staan en dan komt die nog meer dichterbij....

Dus het kan zijn dat die gewoon echt niet durft. En ik ben van nature ook een beetje afstandelijk of koel zeg maar.

Hij stuurt ook elke keer nadat ik hem heb gezien berichtjes dat hij mij bedankt voor mijn tijd en het leuk vond...
Op de scooter is natuurlijk onvermijdelijk, maar meer die flirterige aanrakingen - als je om een grap moet lachen, raak je dan zn arm, schuiven jullie handen soms naar elkaar toe, dat soort dingen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 14 juli 2018 @ 21:00:32 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180475616
Zonder dat soort aanrakingen (bij voorkeur al tijdens de 1ste date trouwens O-)) zou het voor mij als friendzone voelen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180475620
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:59 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Op de scooter is natuurlijk onvermijdelijk, maar meer die flirterige aanrakingen - als je om een grap moet lachen, raak je dan zn arm, schuiven jullie handen soms naar elkaar toe, dat soort dingen?
Ja :P

Maar ik heb best een grote scooter dus er is genoeg ruimte om niet tegen de ander aan te zitten.
pi_180475756
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ook niet als het een super leuk meisje is?
Zat maar te dollen, maar duidelijkheid is wel handig :P
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_180475884
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Zat maar te dollen, maar duidelijkheid is wel handig :P
Oh :P

Nja genoeg mensen die zo denken :P
pi_180476355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 19:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij vertelde ook over een ex die volgens mij wel z'n hart heeft gebroken lang geleden..
Die hebben we allemaal.

Moet huilen nu. :{ ;( :'(

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2018 21:40:17 ]
pi_180476368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Die hebben we allemaal.

Moet huilen nu. :{ ;( :'(
:D
pi_180476572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D
Welja doe anders al stampend nog even een dansje op mijn gevoel terwijl ik mezelf hier héél kwetsbaar opstel. ;(
pi_180476602
1 jaar en 3 maanden geleden, maar wie telt er nu... :P

Nog geen date in het vooruitzicht, wel weer even gefacetimed...
  zaterdag 14 juli 2018 @ 21:55:00 #290
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_180476613
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Als er niet gezoend word op de 1e dan komt er geen 2e :7
Wat een onzin.
Fade to Black
  zaterdag 14 juli 2018 @ 21:55:11 #291
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180476615
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:54 schreef Themeparktommy het volgende:
1 jaar en 3 maanden geleden, maar wie telt er nu... :P

Nog geen date in het vooruitzicht, wel weer even gefacetimed...
wat is facetime dan?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180476640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat is facetime dan?
videobellen
  zaterdag 14 juli 2018 @ 22:39:48 #293
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180477266
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:56 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

videobellen
ah soort van Skype
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180477440
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

5e ja. maar ik denk dat die fysiek echt te dicht in de buurt komt als die alleen vriendschap bedoeld. Hij maakt soms ook seksueel getinte opmerkingen tussendoor.
Jij kan ook wat te dicht bij hem komen staan en hem diep in zijn ogen kijken en daarna naar zijn lippen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_180477861
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

5e ja. maar ik denk dat die fysiek echt te dicht in de buurt komt als die alleen vriendschap bedoeld. Hij maakt soms ook seksueel getinte opmerkingen tussendoor.
Waarom neem je niet zelf het initiatief?
pi_180477990
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 22:39 schreef Prisha het volgende:

[..]

ah soort van Skype
  zaterdag 14 juli 2018 @ 23:34:41 #297
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180478264
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:21 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lekker romantisch jij :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180478394
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:34 schreef Prisha het volgende:

[..]

Lekker romantisch jij :D
Is het vandaag 'lekker stampen op stratos gevoel dag' of zo. :'(
  zondag 15 juli 2018 @ 00:00:13 #299
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180478917
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 23:40 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Is het vandaag 'lekker stampen op stratos gevoel dag' of zo. :'(
Kusjekroel :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_180480411
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh :P

Nja genoeg mensen die zo denken :P
Hey leuk dat je zoveel dates al achter de boeg hebt! hij vind je sowieso tof.

hoe oud ben jij en hij?


Ik zelf zou helemaal gek worden als er niet gezoend wordt na zoveel dates. Ik zou zelf allang mijn tong dan in de ander zijn smoel hebben gedouwd en vastgepakt hebben.. ik heb echt niet dat geduld haha. Ik zou mij ook ongemakkelijk voelen als er fysiek maar geen actie komt na al die dates, dan heb ik zoiets van: wat is dit voor onervaren onzeker lulletje? of ben ik niet aantrekkelijk genoeg? ik voel mij dan niet echt als een echte vrouw behandeld. Misschien is hij gay ook al heeft hij een vriendin gehad en zoekt hij een beste vriendin, om het over zijn emotionele problemen te hebben? ( zoals exen bijv).


Maarja je hebt altijd uitzonderingen en wie weet is hij stapel verliefd! of heel verlegen van zichzelf gewoon, of heeft hij gewoon nog niet gezoend dat kan ook. Als jij zelf wel al wat meer ervaring heeft, kan jij anders het initiatief nemen, zie je meteen zijn reactie en of hij het erna uitzichzelf dan doet bij jou.

ik zelf heb mijn 5e date overmorgen. heb berichtjes van hem ontvangen ( en super sexy foto's die ik vaak bekijk hihi) en plots ook ingesproken spraakberichten van minutenlang op whatsapp super schattig met hoe zijn dag en alles ging, hij wilde dit inlassen die spraakberichten, maar ik heb hem nog geen spraakbericht terug gestuurd, ik zelf hoe het zover nog even op teksten typen. :P ben nog wat verlegen en pas 4 dates gehad.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2018 00:50:43 ]
  zondag 15 juli 2018 @ 04:41:01 #301
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_180482135
Ze is 32 als ik het goed onthouden heb.

Ik ben zelf ook geen held en initiatief is bij mij ook moeilijk, maar ik zou echt zo ontzettend afknappen op het gedrag van Yasmin, voor zover ik dat hier lees. Weet je zeker dat zijn afwachtendheid niet komt door jouw gedrag? Want ik lees zoveel twijfel, afwachtendheid, afstandelijkheid, gepeins en draaikonterij dat ik er op dit forum al kriegel van word. En als ik probeer te peilen of een vrouw mij leuk vindt en ik krijg vage reacties terug, dan maak ik een pas op de plaats en probeer dingen niet te forceren, waardoor (ik beeld mij even in dat ik je date ben in deze situatie) jij nog vager gaat doen en meer gaat twijfelen. Is dat misschien wat er bij jullie ook speelt? Onduidelijkheid lokt onduidelijkheid uit.

Ik heb het volgens mij eerder gezegd, maar ik vind je klinken als iemand van 17, niet van 32.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')