abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:06:44 #1
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180414811


De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.

Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht gewoon omdat het kan iets wil posten, hoe slecht je bent met grapjes maken, hoe goed je in spoilers kan posten, hoe goed je door slotjes kan posten, hoe erg je een hekel hebt aan spinnen, of she her lipstick wel on heeft, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, of je droomt van een huisje in spanje, of je tegen herrie kunt en hoe vaak je naar het toilet ging vandaag en hoe je haar zit, en of de koffie al binnen is, en of je kunt om gaan met het beantwoorden van vage vragen.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry. :P )

Samenvatting van de afgelopen tijd:

Slakken en pissenbedden zijn kloothommels.
Pinguïns zijn schatjes.
Rode mieren zijn eetbaar?
Ronaldo zijn we nog niet over uit.
Lucifer is hot.
Het is nog wachten op het Pannini ESF plaatjes boek.
Is Titanic een wijvenfilm?
Was vroeger alles beter of slechter?
Waar we bezig zijn met de ESF teamselectie.
Iedereen krijgt een sticker.
Het wordt een stuk warmer.
Wij hebben een nieuwe burgemeester in A'dam. Meningen zijn verdeeld.
We kunnen ondanks onze verschillende meningen, prima door 1 deur.
Waar we nog steeds raden naar de leeftijd van de mensen uit de familie Schmeichel.
Waar we met opgetrokken broekje en benen naar buiten gericht rondlopen.
Lijkt Toy op Seven Nation Army?
Muggen zijn extreem vervelend.
Cheesecake. Boh. :9~
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:07:44 #2
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180414816
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat wat een gewoonte wordt?
Buiten het festival om blijven posten in de SC.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:09:01 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180414820
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Buiten het festival om blijven posten in de SC.
Oh zo. Ik heb het afgelopen jaar het hele jaar door in de SC gepost, dus dat lijkt mij al een gewoonte te zijn :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:10:59 #4
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180414829
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Oh zo. Ik heb het afgelopen jaar het hele jaar door in de SC gepost, dus dat lijkt mij al een gewoonte te zijn :+
Ja een gewoonte, maar ik had het over een echte gewoonte.

Wat het verschil precies is weet ik nu ook even niet hoor, maar het klonk net logisch in mijn hoofd. :+ :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:11:31 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180414832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja een gewoonte, maar ik had het over een echte gewoonte.

Wat het verschil precies is weet ik nu ook even niet hoor, maar het klonk net logisch in mijn hoofd. :+ :@
Daar heeft Einstein vast wel ooit wat over gezegd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:12:21 #6
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180414835
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:11 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar heeft Einstein vast wel ooit wat over gezegd.
Vast wel, en anders gaat hij er nog wel eens iets over zeggen. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180414839
Vind de uitslag van de test ook opvallend accuraat inderdaad.

Welshe crime series, hoor je ook niet vaak moet ik zeggen :P. Hoe ben je daar ooit opgekomen? Ben je bekend met Peaky Blinders? Crime drama dat zich afspeelt in het Birmingham van de vorige eeuw. Aanradertje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2018 01:12:59 ]
pi_180414851
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:01 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Ach ja, je moet wat doen om het proletariaat rustig te houden hè.

Maar vertel, ben je bekend met de Myers-Briggs-persoonlijkheidstest? Vind die shit fascinerend. Ben daarnaast groot fan van Game of Thrones. Heb net wat medestanders weten te vinden wat cheesecake betreft en dan moet dit ook wel te doen zijn me dunkt.
Volgens Myers-Briggs ben ik ENFP. En dat heb ik ook áltijd, welke versie van de test ik ook doe. Zelf verbaas ik me er dan weer vaak over, want ik ben volgens mij meer introvert dan extrovert. En toch klopt de beschrijving erbij vaak wel weer,
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:27:24 #9
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180414905
Ik ga zelf eens slapen. Fijne nacht nog :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 01:31:35 #10
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180414915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:27 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf eens slapen. Fijne nacht nog :W
Welterusten.

Ik kijk nog ff een oude Would I Lie To You? en ga dan ook waarschijnlijk. :W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180414927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:27 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf eens slapen. Fijne nacht nog :W
Welterusten! :W
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 08:34:04 #12
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180417361
Meyers-Briggs test, ook weer eens invullen inderdaad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 12 juli 2018 @ 09:31:54 #13
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180418024
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:34 schreef ijs_beer het volgende:
Meyers-Briggs test, ook weer eens invullen inderdaad.
Nog nooit ingevuld, maar klinkt interessant :)
Wie weet een goede link daarvoor? Google overweldigt me :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_180418053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Volgens Myers-Briggs ben ik ENFP. En dat heb ik ook áltijd, welke versie van de test ik ook doe. Zelf verbaas ik me er dan weer vaak over, want ik ben volgens mij meer introvert dan extrovert. En toch klopt de beschrijving erbij vaak wel weer,
Ik herinner me van lang geleden dat de uitslagen (bij mij) per test wel verschillen. Misschien moet ik er maar 3 doen en kijken wat er het meeste uitkomt, deze keer :D

En sommige vragen vind ik lastig. Wbt werk bv. Het ligt er zo aan waar ik op dat moment werk en met wie. Heb ik leiders om me heen die veel kunnen hebben of zachte introverte types...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 10:02:44 #15
163650 Greys
pi_180418530


quote:
Dit persoonlijkheidstype is vrij uniek, omdat veel van hun kwaliteiten de definitie van hun individuele kenmerken tarten.

Hoewel ze empathisch zijn, kunnen Verdedigers ook vinnig zijn als ze familie of vrienden moeten beschermen; hoewel rustig en gereserveerd, beschikken ze meestal ook over goed ontwikkelde sociale vaardigheden en robuuste sociale relaties; en hoewel ze veiligheid en stabiliteit zoeken, kunnen ze opmerkelijk open staan voor verandering, zolang ze zich maar begrepen en gerespecteerd voelen.

Verdedigers zijn altruïsten en zijn uiterst vriendelijk tegen mensen die hen met vriendelijkheid tegemoet komen.

Verdedigers zijn een prachtige groep. Ze blijven zelden stilzitten bij een niet-afgerond goed doel. Hun vermogen op een intieme manier een relatie te ontwikkelen met anderen is ongeëvenaard onder de Introverten, en de vreugde die zij ervaren in het toepassen van deze relaties bij het onderhouden van een gelukkig gezin is een geschenk voor alle betrokkenen.
In de schijnwerpers zullen ze nooit echt comfortabel staan, en ze voelen zich schuldig als ze de inspanningen van het team op hun conto geschreven krijgen. Maar als ze ervoor kunnen zorgen dat hun inspanningen worden erkend, voelen ze een mate van tevredenheid in wat ze doen waar andere persoonlijkheden alleen maar van kunnen dromen.
De zwakheden van de Verdedigers kloppen in mijn geval wel héél erg. _O- Spoiler voor lange tekst. Te vaak sorry zeggen enzo past wel in het plaatje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 10:32:10 #16
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180418996
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nog nooit ingevuld, maar klinkt interessant :)
Wie weet een goede link daarvoor? Google overweldigt me :')
Ik heb die van 16 personalities gedaan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 10:33:58 #17
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180419024
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“BEMIDDELAAR”
(INFP-T)

quote:
De Bemiddelaar is een ware idealist die altijd zoekt naar iets goeds in zelfs de slechtste mensen en gebeurtenissen, op zoek naar manieren om dingen te verbeteren. Hoewel ze als kalm, gereserveerd, of zelfs verlegen kunnen worden gezien, hebben Bemiddelaars een innerlijke vlam en passie die echt kan schitteren. Ze beslaan slechts 4% van de bevolking. Het risico op het gevoel onbegrepen te worden is helaas hoog voor de Bemiddelaar, maar als ze gelijkgestemde mensen vinden om hun tijd mee door te brengen, is de door hen gevoelde harmonie een bron van vreugde en inspiratie.
quote:
emiddelaars worden geleid door hun principes en niet door logica, opwinding of praktische overwegingen. Bij het bepalen van hoe het verder moet, zullen ze eer, schoonheid, moraal en deugd als leidraad nemen. Ze worden geleid door de zuiverheid van hun bedoelingen, niet door beloningen en straffen. Mensen die deze kwaliteiten ook waarderen, zijn hier terecht trots op, maar niet iedereen begrijpt de drijfkracht achter deze gevoelens, waardoor het ook tot isolatie kan leiden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 10:43:13 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180419212
Jouw persoonlijkheidstype is:
“Logicus”
(INTP-a)

Het persoonlijkheidstype Logicus is vrij zeldzaam, slechts drie procent van de bevolking. Dat werkt ook in hun voordeel, want er is niets waar de Logicus ongelukkiger van wordt dan ’doorsnee’ zijn. De Logicus is trots op zijn inventiviteit en creativiteit, zijn unieke perspectief en krachtig intellect. De Logicus staat meestal bekend als de filosoof, de denker, of de dromerige professor, en is verantwoordelijk voor vele wetenschappelijke ontdekkingen in de geschiedenis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 12 juli 2018 @ 10:43:55 #19
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180419228
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik heb die van 16 personalities gedaan.
Bedankt!

Ingevuld, ik ben ook een verdediger, net als Greys :D

Echt alles klopt, behalve dit:
"Wanneer het aankomt op het geven van cadeaus is de Verdediger ongeëvenaard. Ze gebruiken hun fantasie en natuurlijke gevoeligheid om hun vrijgevigheid op een manier te uiten die de harten van de ontvanger ook echt raakt."

Ik ben zoooo slecht in het bedenken van kado's _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_180419233
Ik ben ook een bemiddelaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180419415
Campagneleider (ENFP)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met name de zwaktepunten kloppen echt enorm: chaotisch, totaal niet praktisch, niet kunnen concentreren en véél te emotioneel. En dat stukje over dat mijn ideeën nooit van de grond komen is ook echt heel herkenbaar. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180419455
Ik heb die test al een paar keer gedaan, maar ik vergeet telkens wat de uitslag was :')

En volgens mij komt er ook niet altijd hetzelfde uit. Zo maar weer even doen.
Koel en donker bewaren
pi_180419845
quote:
Wanneer iemand uw e-mail niet snel beantwoordt, maakt u zich zorgen of u niet iets verkeerds hebt gezegd.
Deze vraag is voor mij gemaakt. :')
Koel en donker bewaren
pi_180419871
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Deze vraag is voor mij gemaakt. :')
:D

Ik had ook zo'n vraag ertussen waarbij ik dat dacht, maar ik weet even niet meer welke het was.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 11:15:05 #25
163650 Greys
pi_180419899
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180419954
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
Wauw wat fijn!
Koel en donker bewaren
pi_180419966
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
Wauw, geweldig Greys! *O* _O_ Zo tof dat je aanhouden nu beloond wordt!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180419999
Ik hoop dat 'volhouden loont' ook geldt voor hier trouwens. Er is hier erge overlast door jongeren (nu met de zomer(vakantie) wordt het weer veel erger) en dat schijnt al een jarenlang ding te zijn.

Gisteren waren ze tot na 1 uur 's nachts aan het etteren en lawaai aan het maken. Ik heb daar echt veel stress door. ;( Het is dat ik niet zo vroeg wil slapen, maar stel je hebt een baan waarvoor je om half 11 naar bed moet heb je dus echt een probleem hier.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 11:22:16 #29
163650 Greys
pi_180420095
quote:
13s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dat 'volhouden loont' ook geldt voor hier trouwens. Er is hier erge overlast door jongeren (nu met de zomer(vakantie) wordt het weer veel erger) en dat schijnt al een jarenlang ding te zijn.

Gisteren waren ze tot na 1 uur 's nachts aan het etteren en lawaai aan het maken. Ik heb daar echt veel stress door. ;( Het is dat ik niet zo vroeg wil slapen, maar stel je hebt een baan waarvoor je om half 11 naar bed moet heb je dus echt een probleem hier.
Ja dat is echt enorm kut kan ik me voorstellen. Bellen mensen weleens de politie? Want dat gehang en herrie maken mag gewoon niet zo laat. Misschien kan er iets met cameratoezicht ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 11:23:49 #30
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180420122
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
*O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180420141
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat is echt enorm kut kan ik me voorstellen. Bellen mensen weleens de politie? Want dat gehang en herrie maken mag gewoon niet zo laat. Misschien kan er iets met cameratoezicht ofzo?
Ja, politie is op de hoogte, gemeente en handhaving ook, er schijnt ook een 'plan van aanpak' te liggen. Maar we merken er weinig van.

Het is een tijdje wat minder geweest, maar nu de vakantie begint is het weer volop begonnen.
Koel en donker bewaren
pi_180420161
Het kutte is dat ik hier niet weg wil verder (we hebben vorig jaar dit appartement gekocht met het plan om hier toch wel 5 a 10 jaar te wonen), maar dit (en andere dingen) verpest wel echt je woongenot. ;(
Koel en donker bewaren
pi_180420222
Dat is echt klote Guana. :{ Zeker als er een plan van aanpak schijnt te zijn en er toch maar niets gebeurt. -O- (misschien zijn het ook ENFP's :D )
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180420233
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“LOGISTICUS”

(ISTJ-T)

quote:
De Logisticus komt waarschijnlijk het meest voor, met ongeveer 13% van de bevolking.
Lekker dan, ik wil een special snowflake zijn! :( :P
Koel en donker bewaren
pi_180420262
82% introvert, 94% voorzichtig, ja dat klopt wel :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 11:30:23 #36
163650 Greys
pi_180420278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:28 schreef Guanabana het volgende:
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“LOGISTICUS”

(ISTJ-T)

[..]

Lekker dan, ik wil een special snowflake zijn! :( :P
_O- O+ :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 11:33:56 #37
163650 Greys
pi_180420369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wauw, geweldig Greys! *O* _O_ Zo tof dat je aanhouden nu beloond wordt!
En ze hebben ook echt m'n brief goed gelezen want hij zei nu al dat er in elk geval een hek omheen komt dat schuin naar binnen staat en met een klaphek die automatisch achter je dichtvalt zodat ie nooit per ongeluk open staat. Precies wat ik wilde :o O+ O+ O+ _O_

En er komt 'inrichting'. Dus het wordt nog veel leuker dan ik had durven dromen. Ik hoefde alleen een hekkie maar er komen ook speeldingen voor honden. Whaaaaa!

Het kostte wat jaren ergernis en afgepoeierd en daarna genegeerd worden maar nu er nieuwe mensen zijn vinden ze het een heel goed plan. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180420385
ISTJ’s zijn betrouwbaar en gaan systematisch te werk. Ze vinden het prettig om binnen een duidelijke structuur en volgens heldere processen te werken.

ISTJ's onder stress
Stressveroorzakende factoren voor ISTJ kunnen zaken zijn die ingaan tegen hun natuurlijke voorkeur voor structuur en logica. In extreme omstandigheden kunnen ze beschuldigend en pessimistisch worden, waarbij ze geneigd zijn zich terug te trekken en zich af te sluiten.

Dit klopt wel ja. Ordnung muss sein :(
Koel en donker bewaren
pi_180420404
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En ze hebben ook echt m'n brief goed gelezen want hij zei nu al dat er in elk geval een hek omheen komt dat schuin naar binnen staat en met een klaphek die automatisch achter je dichtvalt zodat ie nooit per ongeluk open staat. Precies wat ik wilde :o O+ O+ O+ _O_

En er komt 'inrichting'. Dus het wordt nog veel leuker dan ik had durven dromen. Ik hoefde alleen een hekkie maar er komen ook speeldingen voor honden. Whaaaaa!

Het kostte wat jaren ergernis en afgepoeierd en daarna genegeerd worden maar nu er nieuwe mensen zijn vinden ze het een heel goed plan. *O*
Tof zeg *O*
Koel en donker bewaren
pi_180420497
Wij zijn overigens precies het tegenovergestelde qua letters Aoibhin :P
Koel en donker bewaren
pi_180420528
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:33 schreef Greys het volgende:

[..]

En ze hebben ook echt m'n brief goed gelezen want hij zei nu al dat er in elk geval een hek omheen komt dat schuin naar binnen staat en met een klaphek die automatisch achter je dichtvalt zodat ie nooit per ongeluk open staat. Precies wat ik wilde :o O+ O+ O+ _O_

En er komt 'inrichting'. Dus het wordt nog veel leuker dan ik had durven dromen. Ik hoefde alleen een hekkie maar er komen ook speeldingen voor honden. Whaaaaa!

Het kostte wat jaren ergernis en afgepoeierd en daarna genegeerd worden maar nu er nieuwe mensen zijn vinden ze het een heel goed plan. *O*
Wat heerlijk dat het zelfs nóg beter wordt dan je had voorgesteld! Echt tof hoor! Hopelijk vinden de honden het straks ook geweldig. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180420553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:34 schreef Guanabana het volgende:
ISTJ’s zijn betrouwbaar en gaan systematisch te werk. Ze vinden het prettig om binnen een duidelijke structuur en volgens heldere processen te werken.

ISTJ's onder stress
Stressveroorzakende factoren voor ISTJ kunnen zaken zijn die ingaan tegen hun natuurlijke voorkeur voor structuur en logica. In extreme omstandigheden kunnen ze beschuldigend en pessimistisch worden, waarbij ze geneigd zijn zich terug te trekken en zich af te sluiten.

Dit klopt wel ja. Ordnung muss sein :(
Volgens mij zijn wij - in ieder geval wat dit betreft - echt tegenpolen van elkaar. :D

Ik kan heel slecht tegen structuur en systematisch werken en als ik ik gestressd ben ga ik me juist niet terugtrekken, maar enorm staan gillen en paniekeren. _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180420572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:39 schreef Guanabana het volgende:
Wij zijn overigens precies het tegenovergestelde qua letters Aoibhin :P
Ik ben een spuit 11; zoiets typte ik hieronder ook al. _O- Ik reageer vaak zonder eerst alles bijgelezen te hebben :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180420675
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
Wat gaaf _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180420706
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
als ik ik gestressd ben ga ik me juist niet terugtrekken, maar enorm staan gillen en paniekeren.
Oh ik ook hoor. Dat terugtrekken herken ik niet per se bij stress maar eerder gewoon, in het dagelijks leven :P Na sociaal contact. Of gewoon sowieso.
Koel en donker bewaren
pi_180420731
Maar structuur is toch heerlijk! Hoe kan je daar tegen zijn! ;)
Koel en donker bewaren
pi_180420789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Maar structuur is toch heerlijk! Hoe kan je daar tegen zijn! ;)
Dat vind ik vaak een beetje verstikkend werken. Het is wel belangrijk natuurlijk, maar ik vind het moeilijk om me eraan te houden. Ik doe graag dingen net even elke keer wat anders. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 11:59:12 #48
163650 Greys
pi_180420925
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat gaaf _O_
Ben echt beláchelijk blij. Klinkt vast overdreven maar ik ging nog net niet janken na het telefoontje. :D Want zo blij voor alle honden en baasjes maar gewoon ook best trots dat ik zoiets 'groots' (voor mij dan hé :P ) voor elkaar heb gekregen met doorzetten, terwijl ik niet zo'n durfal ben en meestal denk 'laat maar zitten'. Al jaren vragen de mensen die ik elke dag tegenkom met wandelen '..en heb je al iets gehoord' en altijd moest ik zeggen 'Nee helaas, ik ga wel wéér mailen en bellen' en nu kan ik JAAAAAAAAAAA gillen. :D :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180421063
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:52 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat vind ik vaak een beetje verstikkend werken. Het is wel belangrijk natuurlijk, maar ik vind het moeilijk om me eraan te houden. Ik doe graag dingen net even elke keer wat anders. :D
Nja, dan heb je aan mij een slechte, bijvoorbeeld om mee samen te wonen (mijn arme vriend ;(). Ik heb voor bijvoorbeeld schoonmaken/de was altijd dezelfde dagen waar ik me ook echt aan hou.

Maar ik kan er ook wel in doorslaan hoor. Dan moeten we bijvoorbeeld op zaterdag weg of er komt bezoek, en dan zit ik in mijn hoofd helemaal van, 'oh nee, hoe moet dat dan met de was, dat moet dan de volgende dag, maar dan komt x weer niet uit', etc. :P :')
Koel en donker bewaren
pi_180421159
quote:
17s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben echt beláchelijk blij. Klinkt vast overdreven maar ik ging nog net niet janken na het telefoontje. :D Want zo blij voor alle honden en baasjes maar gewoon ook best trots dat ik zoiets 'groots' (voor mij dan hé :P ) voor elkaar heb gekregen met doorzetten, terwijl ik niet zo'n durfal ben en meestal denk 'laat maar zitten'. Al jaren vragen de mensen die ik elke dag tegenkom met wandelen '..en heb je al iets gehoord' en altijd moest ik zeggen 'Nee helaas, ik ga wel wéér mailen en bellen' en nu kan ik JAAAAAAAAAAA gillen. :D :D O+
Al het geluk komt vanaf nu jouw kant op, na je bloeddruk-keerpunt ^O^ *O*
Koel en donker bewaren
pi_180421164
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
Ik heb dit hele verhaal zo gemist... Maar nice. Gefeliciteerd!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 12:13:43 #52
163650 Greys
pi_180421225
Dankjewel Benny! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2018 @ 12:14:08 #53
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180421237
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
Nice, gefeliciteerd! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 12:16:50 #54
368283 ato
pi_180421280
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nog nooit ingevuld, maar klinkt interessant :)
Wie weet een goede link daarvoor? Google overweldigt me :')
Gewoon op Google naam intikken. Ik heb de test ook gedaan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180421285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:05 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nja, dan heb je aan mij een slechte, bijvoorbeeld om mee samen te wonen (mijn arme vriend ;(). Ik heb voor bijvoorbeeld schoonmaken/de was altijd dezelfde dagen waar ik me ook echt aan hou.

Maar ik kan er ook wel in doorslaan hoor. Dan moeten we bijvoorbeeld op zaterdag weg of er komt bezoek, en dan zit ik in mijn hoofd helemaal van, 'oh nee, hoe moet dat dan met de was, dat moet dan de volgende dag, maar dan komt x weer niet uit', etc. :P :')
Oh god, ik zou echt een nachtmerrie zijn om als huisgenoot te hebben voor iemand als jij. _O- En ik probeer wel degelijk soms om van tevoren te plannen 'oké op die dag doe ik dit, en dan dat, etc.' maar in de praktijk kan ik me er dan echt niet aan houden. Heel vervelend is dat, want ondertussen is mijn huis een puinhoop. Met deadlines precies hetzelfde; altijd alles op het laatste moment, en niet eens echt uit luiheid maar het lúkt gewoon niet om systematisch te werken. -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 12:20:40 #56
368283 ato
pi_180421330
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
*O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_180421376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:17 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh god, ik zou echt een nachtmerrie zijn om als huisgenoot te hebben voor iemand als jij. _O- En ik probeer wel degelijk soms om van tevoren te plannen 'oké op die dag doe ik dit, en dan dat, etc.' maar in de praktijk kan ik me er dan echt niet aan houden. Heel vervelend is dat, want ondertussen is mijn huis een puinhoop. Met deadlines precies hetzelfde; altijd alles op het laatste moment, en niet eens echt uit luiheid maar het lúkt gewoon niet om systematisch te werken. -O-
Tja, dat moet in je zitten of niet.

Ik heb weer 1001 andere issues met andere dingen, zo heeft iedereen iets. :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 12:27:57 #58
163650 Greys
pi_180421437
Hatseflats.
M'n wangslijmvlies was kennelijk niet giftig ofzo. :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180421508
Oja deze met die kleuren hadden we op mijn vorige werk:



Ik was blauw (obviously :P) maar ik herken mezelf meer in de slechte punten van rood :@
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 12:37:25 #60
163650 Greys
pi_180421583
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:33 schreef Guanabana het volgende:
Oja deze met die kleuren hadden we op mijn vorige werk:

[ afbeelding ]

Ik was blauw (obviously :P) maar ik herken mezelf meer in de slechte punten van rood :@
:D

Goede dag ben ik geel zo te zien.
Slechte dag kruising tussen groen en geel.

Dat we hier in de SC heel verschillende types hebben wisten we al. Wel extra knap dat we dan met z'n allen al zo lang geen mot hebben! :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180421638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:33 schreef Guanabana het volgende:
Oja deze met die kleuren hadden we op mijn vorige werk:

[ afbeelding ]

Ik was blauw (obviously :P) maar ik herken mezelf meer in de slechte punten van rood :@
Ik zie mezelf het meest als geel, maar van groen heb ik ook wel het één en ander. :) (en weer precies het tegenovergestelde als jij _O- )
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180421649
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat we hier in de SC heel verschillende types hebben wisten we al. Wel extra knap dat we dan met z'n allen al zo lang geen mot hebben! :P
Geen mot, maar wel jammer dat de stemming zo snel omslaat. Maar dat is een gevoel. :+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 12:42:12 #63
163650 Greys
pi_180421662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Geen mot, maar wel jammer dat de stemming zo snel omslaat. Maar dat is een gevoel. :+
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 12:44:35 #64
368283 ato
pi_180421706
Advocaat:

Deze persoonlijkheid is zeldzaam en maakt minder dan een procent van de bevolking uit. Ze drukken echter toch een stempel op de wereld. Ze hebben een aangeboren gevoel voor idealisme en moraal, maar wat hen onderscheidt van andere idealistische persoonlijkheden is hun daadkracht en vastberadenheid – Advocaten zijn geen luie dromers, maar mensen die concrete stappen kunnen ondernemen om hun doelen te bereiken en blijvend een positief verschil kunnen maken.

Advocaten hebben de neiging om het helpen van anderen te zien als levensdoel, maar terwijl mensen met dit persoonlijkheidstype boeiende reddingspogingen en liefdadigheidswerk kunnen doen, ligt hun echte passie in het tot de kern van de zaak komen, zodat anderen helemaal niet meer gered hoeven te worden.
“Advocaat” persoonlijkheid (INFJ-A / INFJ-T)
HELP ME JOU TE HELPEN

Advocaten beschikken over een zeer unieke combinatie van eigenschappen: hoewel ze met vriendelijke stem spreken, hebben ze uitgesproken meningen en zullen ze onvermoeibaar vechten voor een idee waarin ze geloven. Mensen met deze persoonlijkheid zijn beslist en hebben een sterke wil, maar gebruiken die energie zelden om er zelf beter van te worden. Advocaten handelen met creativiteit, verbeelding, overtuiging en gevoeligheid – niet om voordeel te halen, maar om dingen in balans te brengen. De leer van algehele gelijkheid en karma zijn zeer aantrekkelijke concepten in de ogen van de Advocaat, en ze hebben de neiging om te geloven dat niets de wereld zo zou helpen als het gebruik van liefde en mededogen om de harten van tirannen te verzachten.

Ieder mens moet beslissen of hij zal wandelen in het licht van het creatieve altruïsme of in de duisternis van destructieve zelfzucht.
Martin Luther King
Advocaten vinden het makkelijk om contact met anderen te leggen en hebben een talent voor warm en gevoelig taalgebruik, het spreken in menselijke termen, in plaats van pure logica en feiten. Het is logisch dat hun vrienden en collega's ze relatief sociale persoonlijkheden vinden, maar ze zouden er goed aan doen te onthouden dat Advocaten tijd voor zichzelf nodig hebben voor ontspanning en opladen, en ze moeten niet teveel schrikken als ze zich plotseling terugtrekken. Advocaten besteden veel aandacht aan de gevoelens van anderen, en ze verwachten dat ook van anderen – soms betekent dit dat je ze een paar dagen met rust moet laten.

LEVEN OM NOG EEN DAG DE STRIJD AAN TE KUNNEN GAAN

Het is echter wel belangrijk dat de Advocaat ook eraan denkt voor zichzelf te zorgen. De passie van hun overtuiging kan ze goed voorbij het breekpunt brengen, maar als hun enthousiasme te ver gaat, kunnen ze zichzelf uitputten, gestrest raken en hun gezondheid verwaarlozen. Dit wordt vooral duidelijk wanneer de Advocaat kritiek en conflictsituaties te verduren krijgt. Hun gevoeligheid dwingt ze alles te doen waar ze toe in staat zijn om deze schijnbaar persoonlijke aanvallen te ontwijken, maar wanneer de situatie onvermijdelijk is, kunnen ze vaak op een irrationele en niet-constructieve manier terugvechten.

Voor de Advocaat is de wereld een plek vol ongerechtigheid – maar dat hoeft ze niet te zijn. Geen enkel ander type persoonlijkheid is beter in staat om een beweging te creëren om iets dat krom is weer recht te maken, of dit nu klein of groot is. Advocaten moeten wel in de gaten houden dat ze ook voor zichzelf moeten zorgen terwijl ze de last van de wereld op hun schouders nemen.

https://storage.googleapi(...)e_INFJ_strengths.svg
Life can be a bitch, so like it..
pi_180421753
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:37 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Goede dag ben ik geel zo te zien.
Slechte dag kruising tussen groen en geel.

Dat we hier in de SC heel verschillende types hebben wisten we al. Wel extra knap dat we dan met z'n allen al zo lang geen mot hebben! :P
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:40 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik zie mezelf het meest als geel, maar van groen heb ik ook wel het één en ander. :) (en weer precies het tegenovergestelde als jij _O- )
Ja ik dacht al dat jullie groen/geel waren :P (Jullie zien groen en geel!!)

Ik heb daar juist weer niks van. Ik ben een mokkende mensenhater. ;)
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 12:49:49 #66
368283 ato
pi_180421784
Van het kleuren spel, ben ik beiden groen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 12:53:45 #67
163650 Greys
pi_180421848
Ato je bent zeldzaam!
Maar dat wisten we al een beetje natuurlijk. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180421955
Ik ben nu wel benieuwd wat Cee allemaal is. Als dat veel afwijkt van mijn uitslagen ben ik wel gedesillusioneerd ;(
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 13:01:43 #69
163650 Greys
pi_180422041
:D O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180422105
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:01 schreef Greys het volgende:
:D O+

[ afbeelding ]
Haha aw. Die vrouw die dat aanbood is ook geel of groen.

Ik als blauw/rood zou me alleen maar ergeren want 'duurt lang' :(

True story.
Koel en donker bewaren
pi_180422200
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:49 schreef ato het volgende:
Van het kleuren spel, ben ik beiden groen.
Waar vind ik het kleurenspel?
pi_180422230
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:33 schreef ijs_beer het volgende:
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“BEMIDDELAAR”
(INFP-T)

[..]


[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie eigenschappen zijn dat, ijsbeertje :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180422231
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:01 schreef Greys het volgende:
:D O+

[ afbeelding ]
Dat is echt lief O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 13:10:06 #74
163650 Greys
pi_180422241
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Waar vind ik het kleurenspel?
Post 59.
Meer een schema dan een spel maar dat klonk misschien gezelliger. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180422250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:33 schreef Guanabana het volgende:
Oja deze met die kleuren hadden we op mijn vorige werk:

[ afbeelding ]

Ik was blauw (obviously :P) maar ik herken mezelf meer in de slechte punten van rood :@
Die vind ik veel te globaal, zou geen enkel vak kunnen kiezen :D Herken mezelf ook nergens echt in.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 13:11:37 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180422270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Geen mot, maar wel jammer dat de stemming zo snel omslaat. Maar dat is een gevoel. :+
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180422306
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die vind ik veel te globaal, zou geen enkel vak kunnen kiezen :D Herken mezelf ook nergens echt in.
Ja het was ook met een test, dat je stellingen moest beantwoorden, en dan kwam er een kleur uit.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 13:14:16 #78
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180422319
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooie eigenschappen zijn dat, ijsbeertje :)
Heb jij m al wel eens ingevuld?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180422328


Ja, rood en blauw it is :D
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 13:14:52 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180422337
Roos van Leary heb je ook nog
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180422341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja het was ook met een test, dat je stellingen moest beantwoorden, en dan kwam er een kleur uit.
Ah, dan snap ik het beter :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180422529
Ik ga zo ergens heenfietsen waar ik nog nooit geweest ben, ik ben serieus bang, dat ik verdwaal, etc :')

Valt dat ook onder blauw of ISTJ of is dat gewoon 'bel een psych, nu'?
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 13:26:43 #83
368283 ato
pi_180422559
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:53 schreef Greys het volgende:
Ato je bent zeldzaam!
Maar dat wisten we al een beetje natuurlijk. O+
O+
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 13:32:20 #84
368283 ato
pi_180422653
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Waar vind ik het kleurenspel?
Die van Guanabana, zie boven.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 13:32:51 #85
163650 Greys
pi_180422661
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga zo ergens heenfietsen waar ik nog nooit geweest ben, ik ben serieus bang, dat ik verdwaal, etc :')

Valt dat ook onder blauw of ISTJ of is dat gewoon 'bel een psych, nu'?
Moet je ergens om een bepaalde tijd zijn? Zo niet, bedenk dan wat er zo erg is aan eventueel verdwalen. :P Tis droog, tis lekker weer, tis licht en overdag. En als je het echt niet weet kijk je op je mobiel waar je zit en hoe je daar weer erg komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:32:59 #86
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180422664
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga zo ergens heenfietsen waar ik nog nooit geweest ben, ik ben serieus bang, dat ik verdwaal, etc :')

Valt dat ook onder blauw of ISTJ of is dat gewoon 'bel een psych, nu'?
Gewoon ervan uitgaan dat je gaat verdwalen, doe ik ook altijd. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180422675
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Moet je ergens om een bepaalde tijd zijn? Zo niet, bedenk dan wat er zo erg is aan eventueel verdwalen. :P Tis droog, tis lekker weer, tis licht en overdag. En als je het echt niet weet kijk je op je mobiel waar je zit en hoe je daar weer erg komt.
Nee ik ga er nota bene voor mijn eigen lol heenfietsen (er is een heel grote nieuwe supermarkt geopend en daar ga ik kijken, ik ben heel raar want ik hou heel erg van supermarkten, dus dat is echt een uitje voor mij :D _O- )

Maar inderdaad, ik stel me ook aan, het komt wel goed.
Koel en donker bewaren
pi_180422679
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:14 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Heb jij m al wel eens ingevuld?
Vanochtend 2 keer en dan heb ik 2 verschillende antwoorden :+ Al staan ze naast elkaar.
Leidinggevende en Consul.


Vat het ook wel goed samen. Ben een enorme perfectionist en sociaal met mensen. Zou niet alleen de ene kunnen zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 13:35:05 #89
368283 ato
pi_180422696
Googlemaps ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 13:35:06 #90
163650 Greys
pi_180422697
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gewoon ervan uitgaan dat je gaat verdwalen, doe ik ook altijd. :7
Gieren _O-

"Maar als je om je heen kijkt Roozjee wat zie je dan"

"Ja weet ik veel een benzinepomp"

Als je niet verdwaald was in de GHETTO van Rotterdam hadden we nu dit mooie verhaal niet. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 13:36:15 #91
163650 Greys
pi_180422719
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vanochtend 2 keer en dan heb ik 2 verschillende antwoorden :+ Al staan ze naast elkaar.
Leidinggevende en Consul.

[ afbeelding ]
Vat het ook wel goed samen. Ben een enorme perfectionist en sociaal met mensen. Zou niet alleen de ene kunnen zijn.
Maar heb je dan de tweede keer dus anders antwoord gegeven op de vragen? Of klopt die test dus niet omdat je hetzelfde antwoordde? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180422720
Ik ben zo benieuwd welke Redefine is :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2018 @ 13:36:30 #93
368283 ato
pi_180422726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vanochtend 2 keer en dan heb ik 2 verschillende antwoorden :+ Al staan ze naast elkaar.
Leidinggevende en Consul.

[ afbeelding ]
Vat het ook wel goed samen. Ben een enorme perfectionist en sociaal met mensen. Zou niet alleen de ene kunnen zijn.
Ik ken je niet goed, maar ik zie je inderdaad als leidinggevende. Ook sociaal hoor.
Mooie combi.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180422745
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar heb je dan de tweede keer dus anders antwoord gegeven op de vragen? Of klopt die test dus niet omdat je hetzelfde antwoordde? :D
Daarom heb ik niet zoveel met die testen, vul hem 3x achter elkaar in en er komt wat anders :+ Momentopname...
3 schuifjes anders en andere uitkomt.
Al typeren deze 2 mij wel goed.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180422797
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:36 schreef ato het volgende:

[..]

Ik ken je niet goed, maar ik zie je inderdaad als leidinggevende. Ook sociaal hoor.
Mooie combi.
Grappig is dat ik liever geen leider ben, werk liever samen of onder. Ben wel heel sterk solo. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180422971
En zoveel dingen kloppen ook echt niet, sociale status geef ik geen moer om. :D Ging vaak om met mensen die helemaal niemand hadden en dan ben je meteen Niet Cool in een klas :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:53:03 #97
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180423037
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Gieren _O-

"Maar als je om je heen kijkt Roozjee wat zie je dan"

"Ja weet ik veel een benzinepomp"

Als je niet verdwaald was in de GHETTO van Rotterdam hadden we nu dit mooie verhaal niet. :D
Ik heb ook wel eens op de terugweg er iets van anderhalf uur over gedaan. Toen waren er een paar wegen voor onderhoud afgesloten, natuurlijk precies mijn route. ^O^

Toen ben ik ook maar gewoon op willekeur gaan rijden. Niet veel later reed ik ergens tussen de weilanden, midden in de nacht, zonder straatverlichting en zelfs geen idee welke windrichting ik tegemoet reed. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 14:01:44 #98
375570 crew  Cyan9
pi_180423177
Ik heb die test ook gedaan, maar de computer op m'n werk staat me niet toe de uitslag te behouden. Dus straks thuis nog maar een keer. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 12 juli 2018 @ 14:51:31 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_180423872
Ik lees als ik thuis ben weer bij maar GREYS WAT TOF VAN JE VELD. *O* Noem het ‘t Doezepwaveldje.

Ik ben Logicus (INTP-T), niet het zelfde als Guanabana dus iets klopt er niet.
quote:
Het persoonlijkheidstype Logicus is vrij zeldzaam, slechts drie procent van de bevolking. Dat werkt ook in hun voordeel, want er is niets waar de Logicus ongelukkiger van wordt dan ’doorsnee’ zijn. De Logicus is trots op zijn inventiviteit en creativiteit, zijn unieke perspectief en krachtig intellect.
Wow oké.
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 14:58:33 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180424024
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:51 schreef Cee het volgende:
Ik lees als ik thuis ben weer bij maar GREYS WAT TOF VAN JE VELD. *O* Noem het ‘t Doezepwaveldje.

Ik ben Logicus (INTP-T), niet het zelfde als Guanabana dus iets klopt er niet.

[..]

Wow oké.
Ik ben ook logicus :P
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 15:03:12 #101
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180424106
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:51 schreef Cee het volgende:
Ik lees als ik thuis ben weer bij maar GREYS WAT TOF VAN JE VELD. *O* Noem het ‘t Doezepwaveldje.

Ik ben Logicus (INTP-T), niet het zelfde als Guanabana dus iets klopt er niet.

[..]

Wow oké.
Die past je wel inderdaad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 juli 2018 @ 15:20:07 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180424384
Welke test hebben jullie het over?
  donderdag 12 juli 2018 @ 15:22:13 #103
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_180424444
Heerlijk weer om een zwembadje over iemand te gooien.

Blijft leuk om te zien.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  ESF Reporter donderdag 12 juli 2018 @ 15:34:24 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_180424747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 15:20 schreef Kyran het volgende:
Welke test hebben jullie het over?
Briggs Meyers
https://www.16personalities.com/nl
pi_180425385
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:51 schreef Cee het volgende:

Wow oké.
Het staat er bij elk type wel bijna als een verkooppraatje so amaaaaazing omschreven :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180425420
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:51 schreef Cee het volgende:
Ik lees als ik thuis ben weer bij maar GREYS WAT TOF VAN JE VELD. *O* Noem het ‘t Doezepwaveldje.

Het Grijze Veldje O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:12:15 #107
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180425703
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:51 schreef Cee het volgende:
niet het zelfde als Guanabana dus iets klopt er niet.
;(
Ach, het verschil kon groter :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:13:05 #108
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180425721
Ik ben weer heelhuids thuis.

Tip: ga niet fietsen op een brakke kutfiets met een spijkerbroek aan, in deze warmte en dan ook nog een stukje heuvelop. Het zweet gutste van me af.
Koel en donker bewaren
pi_180428891
Goed dat je niet verdwaald bent Guana! Zie je nou wel dat je je daar niet druk om hoeft te maken. ;)

Heb net even heel ongepast moeten lachen om de rouwkaart van een net overleden oudoom (nou, heel ongepast is het ook weer niet, want de beste man was 96 en had er niet veel zin meer in) die zijn eigen rouwtekst heeft geschreven en het erover had dat hij het zo heerlijk heeft daarboven en zo vreselijk veel medelijden heeft met "de achterblijvers" :D Het was echt heel luchtig geschreven ook; vind het altijd wel mooi als stervenden zo optimistisch kunnen zijn over hun naderende dood en er grapjes over kunnen maken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:35:51 #110
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180428931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
en het erover had dat hij het zo heerlijk heeft daarboven en zo vreselijk veel medelijden heeft met "de achterblijvers"
mooi :D
Klinkt als een man naar mijn hart.
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:37:01 #111
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180428953
Als we het trouwens toch over grappige dingen hebben moet ik even iets van mijn vriend met jullie delen.

Ik was dus bij de Lidl, appte ik naar hem: oh ze hebben hier zelfs condooms.

Hij: sizes large, medium en lidl?
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 18:38:56 #112
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180428992
Vooral dat hij dat binnen een paar seconden uit zijn mouw schudt.
Koel en donker bewaren
pi_180429356
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Als we het trouwens toch over grappige dingen hebben moet ik even iets van mijn vriend met jullie delen.

Ik was dus bij de Lidl, appte ik naar hem: oh ze hebben hier zelfs condooms.

Hij: sizes large, medium en lidl?
:D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 19:04:24 #114
163650 Greys
pi_180429458
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2018 @ 19:26:59 #115
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180429952
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:33 schreef Guanabana het volgende:
Oja deze met die kleuren hadden we op mijn vorige werk:

[ afbeelding ]

Ik was blauw (obviously :P) maar ik herken mezelf meer in de slechte punten van rood :@
Die heb ik ook gehad, ik was grotendeels blauw en een beetje groen. Vond ik ook totaal niet verrassend :D

quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:15 schreef Greys het volgende:
M'N HONDENVELD KOMT ER :o :o :o O+ *O* *O* *O* *O* *O*

Op de plek die ik/we graag wilden. Hij belt me morgen terug voor prikken van datum van gesprek maar dat gaat dan over de inrichting ervan en het gaat sowieso door.

OMG volhouden loont _O_
Euphoria *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 20:03:26 #116
375570 crew  Cyan9
pi_180430793
Waarom kan ik die afbeelding van die test nou niet makkelijk delen?

* Cyan9 gooit tafel omver.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_180430904
quote:
8s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
Waarom kan ik die afbeelding van die test nou niet makkelijk delen?

* Cyan9 gooit tafel omver.
Roep het type dan, kom op, je kunt het *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 20:23:00 #118
375570 crew  Cyan9
pi_180431230
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Roep het type dan, kom op, je kunt het *O*
Advocaat! (INFJ-T)

Deze persoonlijkheid is zeldzaam en maakt minder dan een procent van de bevolking uit. Ze drukken echter toch een stempel op de wereld. Ze hebben een aangeboren gevoel voor idealisme en moraal, maar wat hen onderscheidt van andere idealistische persoonlijkheden is hun daadkracht en vastberadenheid – Advocaten zijn geen luie dromers, maar mensen die concrete stappen kunnen ondernemen om hun doelen te bereiken en blijvend een positief verschil kunnen maken.

En ik ben juist zo bescheiden. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 12 juli 2018 @ 20:24:23 #119
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180431264
Ook maar eens gedaan. Ik ben een “Logicus” (INTP-T).

Zit een flinke lap tekst bij, spoiler-time. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 20:42:12 #120
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180431771
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Als we het trouwens toch over grappige dingen hebben moet ik even iets van mijn vriend met jullie delen.

Ik was dus bij de Lidl, appte ik naar hem: oh ze hebben hier zelfs condooms.

Hij: sizes large, medium en lidl?
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180432174
Pinstoring.

Sta je dan... In de middle of nowhere (Apeldoorn bedrijventerrein). Zonder benzine. Zonder contant geld. Net als een handvol andere automobilisten.
pi_180432405
Oh we kunnen weer pinnen 😂🎉
  ESF Reporter donderdag 12 juli 2018 @ 21:06:20 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_180432428
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:56 schreef iBenny het volgende:
Pinstoring.

Sta je dan... In de middle of nowhere (Apeldoorn bedrijventerrein). Zonder benzine. Zonder contant geld. Net als een handvol andere automobilisten.
Ah, dat is klote zeg. Als je nou op een bedrijventerrein in Tilburg e.o. stond had ik je meteen opgepikt. Dat doen wij Logicussen nu eenmaal. Hoop dat de storing zo voorbij is!

Guanabana _O-
Volgende meet mag je vriend mee.
  ESF Reporter donderdag 12 juli 2018 @ 21:07:34 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_180432468
Ah, fijn dat je weer kan pinnen! Vraag me meteen af waarom ik je zou hebben opgepikt, wat heb je daar nou aan, je moest geld hebben. Vies oud vrouwtje ben ik toch.
pi_180432506
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:07 schreef Cee het volgende:
Ah, fijn dat je weer kan pinnen! Vraag me meteen af waarom ik je zou hebben opgepikt, wat heb je daar nou aan, je moest geld hebben. Vies oud vrouwtje ben ik toch.
:D !

Toch bedankt O+
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:10:09 #126
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180432525
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:07 schreef Cee het volgende:
Ah, fijn dat je weer kan pinnen! Vraag me meteen af waarom ik je zou hebben opgepikt, wat heb je daar nou aan, je moest geld hebben. Vies oud vrouwtje ben ik toch.
:D
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter donderdag 12 juli 2018 @ 21:17:52 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_180432713
Ik zit Great British Bake Off te kijken en ze moeten pasteis de nata maken. :9~
pi_180432724
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit Great British Bake Off te kijken en ze moeten pasteis de nata maken. :9~
Oooh *;
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:18:43 #129
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180432729
Oh kijk het is een landelijk iets:

https://nos.nl/artikel/22(...)ijke-pinstoring.html
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:19:29 #130
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180432749
Haha moet een beetje lachen om deze foto:



Je ziet al die hoofdjes gewoon denken van: 'ja, godverdómme!'.
Koel en donker bewaren
pi_180432833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Haha moet een beetje lachen om deze foto:

[ afbeelding ]

Je ziet al die hoofdjes gewoon denken van: 'ja, godverdómme!'.
Wat zullen ze een inkomsten mislopen
pi_180432937
https://tweakers.net/nieu(...)oring-te-hebben.html

Wereldwijd zelfs :o .

Pin 0 - Contant 1
pi_180432972
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit Great British Bake Off te kijken en ze moeten pasteis de nata maken. :9~
Ik ook, ook speciaal voor de Pasteis de Nata. Ik ken ze van Waylon en dacht dat ze makkelijker te maken waren :P
pi_180433003
Ik ben trots op jullie guys. Wel jammer dat er bij niemand anders ENTJ uitkwam :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2018 21:28:45 ]
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:30:21 #135
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180433053
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:26 schreef iBenny het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)oring-te-hebben.html

Wereldwijd zelfs :o .

Pin 0 - Contant 1
Ik pin echt zo'n beetje alles en heb zelfs bijna nooit contant geld bij me :@ Ik zou wel een probleem hebben als ik nu ergens iets moest betalen.
Koel en donker bewaren
pi_180433078
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik pin echt zo'n beetje alles en heb zelfs bijna nooit contant geld bij me :@ Ik zou wel een probleem hebben als ik nu ergens iets moest betalen.
Ik ook. Er komt nog een moment dat het echt grote problemen gaat opleveren
pi_180433275
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit Great British Bake Off te kijken en ze moeten pasteis de nata maken. :9~
Great British Bake Off O+

Ik heb die dingen toen nog speciaal gemaakt voor de ESF finale. Eigenlijk wilde ik ze toen kopen bij een bakkerij hier in het centrum, maar toen ik ze wilde kopen bleek dat 1 iemand anders ALLE pasteis de nata al had ingekocht die ochtend en er was niets meer. :(
Gelukkig waren ze uiteindelijk best goed gelukt nog (al had ik kant-en-klaar bladerdeeg gebruikt).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180433364
Ik ben uit het jaar 0 en betaal eigenlijk bijna alles altijd contant. :D Ik vind het gewoon prettiger betalen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:43:37 #139
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180433404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben uit het jaar 0 en betaal eigenlijk bijna alles altijd contant. :D Ik vind het gewoon prettiger betalen.
Wow.

Oke we zijn inderdaad tegenpolen. :D
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 21:59:09 #140
163650 Greys
pi_180433834
Jan en Alain zitten nu ook weer samen bij VI.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 22:25:51 #141
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180434571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben uit het jaar 0 en betaal eigenlijk bijna alles altijd contant. :D Ik vind het gewoon prettiger betalen.
Ik betaal ook liever contant idd. Ik zie dan toch beter wat ik precies uitgeef. Heb dus altijd wel iets aan contanten bij, al is het maar voor zo'n pinstoring. Je bent anders toch wel heel afhankelijk van het telefoon/internetnetwerk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 22:28:47 #142
163650 Greys
pi_180434659
quote:
17s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:28 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ik ben trots op jullie guys. Wel jammer dat er bij niemand anders ENTJ uitkwam :P.
Allemaal unieke sneeuwvlokken hier *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180435023
Ik ben ook nog steeds de enige ENFP hier. *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:47:10 #144
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180435207
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Allemaal unieke sneeuwvlokken hier *O*
Jij niet, ik ben ook een Verdediger. Wij zijn een sneeuwmassa :{w
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_180435256
Bemiddelaar (INFP-T) Klopt vrij aardig....

De Bemiddelaar is een ware idealist die altijd zoekt naar iets goeds in zelfs de slechtste mensen en gebeurtenissen, op zoek naar manieren om dingen te verbeteren. Hoewel ze als kalm, gereserveerd, of zelfs verlegen kunnen worden gezien, hebben Bemiddelaars een innerlijke vlam en passie die echt kan schitteren. Ze beslaan slechts 4% van de bevolking. Het risico op het gevoel onbegrepen te worden is helaas hoog voor de Bemiddelaar, maar als ze gelijkgestemde mensen vinden om hun tijd mee door te brengen, is de door hen gevoelde harmonie een bron van vreugde en inspiratie
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:50:54 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180435314
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:33 schreef Guanabana het volgende:
Oja deze met die kleuren hadden we op mijn vorige werk:

[ afbeelding ]

Ik was blauw (obviously :P) maar ik herken mezelf meer in de slechte punten van rood :@
Eigenlijk is het in beide gevallen een mix. Maar bij een goede dag is het dan nog het meeste blauw. Bij een slechte dag pas ik eigenlijk ook nog wel het meeste bij blauw, maar daar is het al meer een mix met rood.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:53:25 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180435370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd welke Redefine is :D
:D Ik zal m zo even doen, ben eerst nog wel aan het nalezen. Daardoor had ik eigenlijk al gereageerd op de kleurencirkels terwijl dat dan ook weer een uitkomst is van een test.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 22:55:37 #148
163650 Greys
pi_180435429
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

Jij niet, ik ben ook een Verdediger. Wij zijn een sneeuwmassa :{w
Sneeuwstorm you and meeeee :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:57:14 #149
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180435469
En voor ik de test ga doen eerst nog even Greys feliciteren dat het veldje er komt. Goed gedaan hoor om zo door te blijven zetten ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2018 @ 23:01:10 #150
163650 Greys
pi_180435580
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:57 schreef Redefine het volgende:
En voor ik de test ga doen eerst nog even Greys feliciteren dat het veldje er komt. Goed gedaan hoor om zo door te blijven zetten ^O^
:*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 23:07:49 #151
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180435752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bemiddelaar (INFP-T) Klopt vrij aardig....

De Bemiddelaar is een ware idealist die altijd zoekt naar iets goeds in zelfs de slechtste mensen en gebeurtenissen, op zoek naar manieren om dingen te verbeteren. Hoewel ze als kalm, gereserveerd, of zelfs verlegen kunnen worden gezien, hebben Bemiddelaars een innerlijke vlam en passie die echt kan schitteren. Ze beslaan slechts 4% van de bevolking. Het risico op het gevoel onbegrepen te worden is helaas hoog voor de Bemiddelaar, maar als ze gelijkgestemde mensen vinden om hun tijd mee door te brengen, is de door hen gevoelde harmonie een bron van vreugde en inspiratie
*boks* ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:10:49 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180435835
De test gedaan. Dit kwam eruit:

Jouw persoonlijkheidstype is:
“Protagonist”
(ENFJ-a)

Protagonisten zijn natuurlijke leiders vol passie en charisma. Ze vormen ongeveer twee procent van de bevolking en zijn vaak onze politici, onze coaches en onze leraren. Ze proberen in contact te komen en anderen te inspireren om goed te doen. Met een natuurlijk zelfvertrouwen dat invloed oplevert, halen Protagonisten veel trots en vreugde uit het begeleiden van anderen om zichzelf en hun gemeenschap te verbeteren.

En de rest in een spoiler i.v.m. de lengte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:12:51 #153
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180435891
Oja hier ook redelijk goed nieuws (hoewel ik het eigenlijk niet wil jinxen :X ), er stond hier ineens politie en alle overlastgevende jongeren waren ineens weg. Het is nu zowaar al een uur stil.

Ik verwacht geen wonderen (zeker niet met de zomervakantie die eraan komt) maar politie is in ieder geval op de hoogte en zei dat we gewoon elke keer moeten bellen bij overlast (stond op de bewoners-Facebook van hier).
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:13:59 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180435921
Ik zie veel herkenbare dingen van mijzelf, maar ook dingen die ik niet herken. Dat blijft altijd lastig met dit soort testen.

Sowieso vind ik de vraagstelling vaak problematisch. Bijvoorbeeld bij deze test over sociale aangelegenheden en het voortouw nemen etc:

Als veel mensen elkaar kennen of helemaal niemand elkaar kent, dan ben ik vrij sociaal. Dan praat ik heel makkelijk. Als ik vrij weinig mensen ken, maar veel mensen elkaar wel dan ben ik juist heel slecht in het aanspreken van iemand.

Veel dingen zijn per situatie verschillend, waardoor het antwoord wat je geeft dan eigenlijk niet helemaal klopt voor de uitkomst.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:15:31 #155
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180435963
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:13 schreef Redefine het volgende:

Veel dingen zijn per situatie verschillend, waardoor het antwoord wat je geeft dan eigenlijk niet helemaal klopt voor de uitkomst.
Ja vind ik ook.

Ik gedraag me bijvoorbeeld hier thuis bij mijn vriend heel anders dan dat ik op mijn werk bij collega's zou doen. Daar vonden ze me altijd stil en teruggetrokken, terwijl ik hier best wel dominant ben enzo :P

Dus hangt ook maar af van de situatie en het moment.
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:18:08 #156
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436019
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:15 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja vind ik ook.

Ik gedraag me bijvoorbeeld hier thuis bij mijn vriend heel anders dan dat ik op mijn werk bij collega's zou doen. Daar vonden ze me altijd stil en teruggetrokken, terwijl ik hier best wel dominant ben enzo :P

Dus hangt ook maar af van de situatie en het moment.
Dat snap ik, maar dat bedoel ik eigenlijk niet eens. Het is logisch dat je jezelf anders gedraagt bij iemand die je volledig vertrouwd en volledig bij op het gemak voelt dan bij mensen waar dat meer in het midden ligt.

Maar ook tussen die situaties die in het midden liggen zitten er grote verschillen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180436033
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:13 schreef Redefine het volgende:
Ik zie veel herkenbare dingen van mijzelf, maar ook dingen die ik niet herken. Dat blijft altijd lastig met dit soort testen.

Sowieso vind ik de vraagstelling vaak problematisch. Bijvoorbeeld bij deze test over sociale aangelegenheden en het voortouw nemen etc:

Als veel mensen elkaar kennen of helemaal niemand elkaar kent, dan ben ik vrij sociaal. Dan praat ik heel makkelijk. Als ik vrij weinig mensen ken, maar veel mensen elkaar wel dan ben ik juist heel slecht in het aanspreken van iemand.

Veel dingen zijn per situatie verschillend, waardoor het antwoord wat je geeft dan eigenlijk niet helemaal klopt voor de uitkomst.
Ja :)

Maar al vind ik je voorbeeld juist wel heel toevallig net goed in die test te verwerken :D
Ben je niet mega extravert. En zijn ook vragen die goed te beantwoorden zijn, over makkelijk contact maken en nieuwe werkplek enzo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:19:02 #158
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180436044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat bedoel ik eigenlijk niet eens. Het is logisch dat je jezelf anders gedraagt bij iemand die je volledig vertrouwd en volledig bij op het gemak voelt dan bij mensen waar dat meer in het midden ligt.

Maar ook tussen die situaties die in het midden liggen zitten er grote verschillen.
Oke :@

Ja klopt. En sowieso, hoe goed kan je jezelf beoordelen. Sommige mensen hebben misschien moeite om eerlijk naar zichzelf te kijken en antwoorden dan 'beter' ofzo.
Koel en donker bewaren
pi_180436097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oke :@

Ja klopt. En sowieso, hoe goed kan je jezelf beoordelen. Sommige mensen hebben misschien moeite om eerlijk naar zichzelf te kijken en antwoorden dan 'beter' ofzo.
Dat laatste is idd een goeie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:21:59 #160
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436111
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja :)

Maar al vind ik je voorbeeld juist wel heel toevallig net goed in die test te verwerken :D
Ben je niet mega extravert. En zijn ook vragen die goed te beantwoorden zijn, over makkelijk contact maken en nieuwe werkplek enzo.
Daar heb je wel gelijk in. Was misschien in deze context niet het beste voorbeeld. Zou m nog een keer moeten maken (geen zin in nu), om wat voorbeelden te kunnen geven. Maar er zitten wel diverse vragen bij waarvan ik denk, in welke context is de vraag gesteld?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:22:51 #161
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180436137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:21 schreef Redefine het volgende:
Maar er zitten wel diverse vragen bij waarvan ik denk, in welke context is de vraag gesteld?
Dat vind ik heel blauw van je ;)
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:23:25 #162
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oke :@

Ja klopt. En sowieso, hoe goed kan je jezelf beoordelen. Sommige mensen hebben misschien moeite om eerlijk naar zichzelf te kijken en antwoorden dan 'beter' ofzo.
De :@ is toch niet nodig joh ;)

Dat is uiteraard ook een probleem van een test. Iemand kan al snel de neiging hebben om inderdaad een 'beter' antwoord te geven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:23:57 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436157
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:22 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat vind ik heel blauw van je ;)
Ik ben dan ook een zeer analytisch type :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180436160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Was misschien in deze context niet het beste voorbeeld. Zou m nog een keer moeten maken (geen zin in nu), om wat voorbeelden te kunnen geven. Maar er zitten wel diverse vragen bij waarvan ik denk, in welke context is de vraag gesteld?
In het algemeen. Wat het vaakst bij je voorkomt. :7

Ik kwam pas later achter dat grijs midden aan te klikken is. :') maar nooit een optie eigenlijk. Kies altijd links of rechts.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:26:24 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436205
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

In het algemeen. Wat het vaakst bij je voorkomt. :7

Ik kwam pas later achter dat grijs midden aan te klikken is. :') maar nooit een optie eigenlijk. Kies altijd links of rechts.
Oh ik dacht eigenlijk dat dat niet kon _O- Want ik had er wel een paar waar het midden het meest van toepassing was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180436217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Oh ik dacht eigenlijk dat dat niet kon _O- Want ik had er wel een paar waar het midden het meest van toepassing was.
Oeh. Morgen opnieuw? :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_180436234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:13 schreef Redefine het volgende:
Ik zie veel herkenbare dingen van mijzelf, maar ook dingen die ik niet herken. Dat blijft altijd lastig met dit soort testen.

Sowieso vind ik de vraagstelling vaak problematisch. Bijvoorbeeld bij deze test over sociale aangelegenheden en het voortouw nemen etc:

Als veel mensen elkaar kennen of helemaal niemand elkaar kent, dan ben ik vrij sociaal. Dan praat ik heel makkelijk. Als ik vrij weinig mensen ken, maar veel mensen elkaar wel dan ben ik juist heel slecht in het aanspreken van iemand.

Veel dingen zijn per situatie verschillend, waardoor het antwoord wat je geeft dan eigenlijk niet helemaal klopt voor de uitkomst.
Dat vind ik ook altijd moeilijk met dit soort testjes. Dan hangt het antwoord gewoon heel erg af van hoe ik me in een bepaalde situatie voel.

Als ik in een groep ben waarin niemand elkaar kent, vind ik het ook makkelijk om anderen aan te spreken en het woord te voeren. Ook als ik in een situatie ben waarin ik merk dat een ander moeite heeft met contact zoeken, neem ik makkelijk het voortouw.

Dit is anders in situaties waar ik als enige kom bij een groep die elkaar al kent; ik kan dan heel awkward zijn en niet weten wat te zeggen. Al hangt het ook in zo'n geval af van hoe ik me op dat moment voel en of het verder mensen zijn die me liggen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:28:27 #168
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436248
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oeh. Morgen opnieuw? :P
Denk het niet. Maar wie weet als ik er toch nog zin in heb. Maar denk sowieso dat ik net als jij er bij een tweede keer een ander type uit krijg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:29:04 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436257
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd moeilijk met dit soort testjes. Dan hangt het antwoord gewoon heel erg af van hoe ik me in een bepaalde situatie voel.

Als ik in een groep ben waarin niemand elkaar kent, vind ik het ook makkelijk om anderen aan te spreken en het woord te voeren. Ook als ik in een situatie ben waarin ik merk dat een ander moeite heeft met contact zoeken, neem ik makkelijk het voortouw.

Dit is anders in situaties waar ik als enige kom bij een groep die elkaar al kent; ik kan dan heel awkward zijn en niet weten wat te zeggen. Al hangt het ook in zo'n geval af van hoe ik me op dat moment voel en of het verder mensen zijn die me liggen.
Heel herkenbaar ja :Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180436367
Over dat "beter" willen antwoordden; dat speelt denk ik ook wel bij heel veel mensen mee. Ik denk dat dit vaak onbewust wel invloed heeft. Het beeld van jezelf en hoe je op anderen overkomt kan ook enorm verschillen. Ik heb wel eens gehad dat we elkaar moesten beschrijven bij opdrachten op school, studie, clubjes, etc. en dat iemand over mij iets zei waarvan ik dacht 'He, dat ben ik toch helemaal niet?' maar dat iedereen in de groep dan in koor schreeuwde 'Ja, dat ben je wel!' :') :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:35:42 #171
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het staat er bij elk type wel bijna als een verkooppraatje so amaaaaazing omschreven :D
Ook nog even deze quoten, want dat is het echt. Als ik de tekst allemaal even serieus zou nemen dan ben ik een soort halfgod _O- Alles is echt heel overdreven. En sowieso heel typisch dat elke type heel erg bijzonder en geweldig is, hoe je de test ook invult :D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:36:51 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Over dat "beter" willen antwoordden; dat speelt denk ik ook wel bij heel veel mensen mee. Ik denk dat dit vaak onbewust wel invloed heeft. Het beeld van jezelf en hoe je op anderen overkomt kan ook enorm verschillen. Ik heb wel eens gehad dat we elkaar moesten beschrijven bij opdrachten op school, studie, clubjes, etc. en dat iemand over mij iets zei waarvan ik dacht 'He, dat ben ik toch helemaal niet?' maar dat iedereen in de groep dan in koor schreeuwde 'Ja, dat ben je wel!' :') :P
Er zit inderdaad altijd wel een verschil tussen het zelfbeeld wat je hebt en hoe je daadwerkelijk ook echt bent. En de een heeft weer een beter zelfbeeld dan de ander.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:36:56 #173
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180436412
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat we elkaar moesten beschrijven bij opdrachten op school, studie, clubjes, etc. en dat iemand over mij iets zei waarvan ik dacht 'He, dat ben ik toch helemaal niet?' maar dat iedereen in de groep dan in koor schreeuwde 'Ja, dat ben je wel!'
Haha ik had dat dus met die kleurenopdracht op mijn werk toen. Iedereen vond het volstrekt logisch dat ik blauw was, terwijl ik mezelf tot dan toe niet per se zo zag.
Koel en donker bewaren
pi_180436427
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ook nog even deze quoten, want dat is het echt. Als ik de tekst allemaal even serieus zou nemen dan ben ik een soort halfgod _O- Alles is echt heel overdreven. En sowieso heel typisch dat elke type heel erg bijzonder en geweldig is, hoe je de test ook invult :D
Uniek. Wij. Allemaal. Maar zoveel procent.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:38:32 #175
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436446
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha ik had dat dus met die kleurenopdracht op mijn werk toen. Iedereen vond het volstrekt logisch dat ik blauw was, terwijl ik mezelf tot dan toe niet per se zo zag.
Ligt er ook nog aan hoe goed de anderen je echt kennen en hoe goed ze iemand kunnen beoordelen. Ik heb genoeg mensen gekend die de grootste onzin over de persoonlijkheid van anderen uitkraamden. En tegelijkertijd mensen die het heel goed zagen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180436456
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

Er zit inderdaad altijd wel een verschil tussen het zelfbeeld wat je hebt en hoe je daadwerkelijk ook echt bent. En de een heeft weer een beter zelfbeeld dan de ander.
Ik neem ook mee hoe anderen me zien, dingen die ik hoor van familie of op het werk. Maar dat is ongeveer wat ik zelf ook vind.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:39:27 #177
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180436460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ligt er ook nog aan hoe goed de anderen je echt kennen en hoe goed ze iemand kunnen beoordelen.
Ja dat is ook zeker zo. Zij kenden me natuurlijk alleen van werk, waar ik altijd vrij serieus en op mezelf was.
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:39:33 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436464
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Uniek. Wij. Allemaal. Maar zoveel procent.
Ik zie bij bekende mensen die protagonist zijn, Oprah staan. 'En jij bent heel bijzonder, en jij ook, en jij, iedereen is bijzonder!'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:41:15 #179
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180436504
Ik heb daar in ieder geval wel geleerd dat ik heel introvert ben en dat teveel sociaal contact (ook in het werk zelf, was bijna alleen maar bellen en contact) me helemaal uitput.

Er waren dan mensen in de pauzeruimte die ontzettend veel ruimte innamen (figuurlijk) en die stonden zo ver van me af. Heel de tijd praten en druk doen, terwijl ik in de pauze drie kwartier in een donkere kamer op bed wilde gaan liggen als dat zou kunnen. :P
Koel en donker bewaren
pi_180436563
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:39 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik zie bij bekende mensen die protagonist zijn, Oprah staan. 'En jij bent heel bijzonder, en jij ook, en jij, iedereen is bijzonder!'
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:45:16 #181
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb daar in ieder geval wel geleerd dat ik heel introvert ben en dat teveel sociaal contact (ook in het werk zelf, was bijna alleen maar bellen en contact) me helemaal uitput.

Er waren dan mensen in de pauzeruimte die ontzettend veel ruimte innamen (figuurlijk) en die stonden zo ver van me af. Heel de tijd praten en druk doen, terwijl ik in de pauze drie kwartier in een donkere kamer op bed wilde gaan liggen als dat zou kunnen. :P
Dan kan je het beste even buiten de deur gaan eten. Wat betreft mijzelf. Ik kan heel veel praten, maar ook totaal niks zeggen.

Sowieso ben ik tegelijkertijd een heel sociaal type, die het heel leuk vind om veel dingen met anderen te doen. Maar tegelijkertijd kan ik ook dagenlang niemand spreken (bij wijze van spreken) en er net zoveel plezier in hebben. En dus ook een enorme einzelgänger ben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:46:56 #182
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180436607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:45 schreef Redefine het volgende:
dan kan je het beste even buiten de deur gaan eten.
Ja de bibliotheek zat er praktisch naast, dan ging ik daar in de stilte zitten :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:50:51 #183
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180436682
Wat dat betreft zijn fora voor mij ideaal. Want ik verdraag het niet zo goed om irl vaak mensen te zien, maar vind het wel leuk om hier over vanalles te ouwehoeren :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:52:13 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436703
En dan nog even de dagelijkse klacht over de FOK! reclame. Het lijkt wel alsof de slechte banners zijn geëvalueerd tot nog iets slechters. Gaat er opeens midden in een topic een reclamefilmpje spelen die de een derde van de pagina inneemt. Om dan hij het scrollen op de pagina naar rechtsonder te verschuiven en door te blijven spelen.

Het houdt niet op, niet vanzelf. :r :r :r
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:53:05 #185
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180436715
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:50 schreef Guanabana het volgende:
Wat dat betreft zijn fora voor mij ideaal. Want ik verdraag het niet zo goed om irl vaak mensen te zien, maar vind het wel leuk om hier over vanalles te ouwehoeren :P
Dat is ook wel makkelijker ja. Sowieso spreek je wat makkelijker mensen hier, omdat je niet altijd met iedereen zomaar even kunt afspreken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180436746
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha ik had dat dus met die kleurenopdracht op mijn werk toen. Iedereen vond het volstrekt logisch dat ik blauw was, terwijl ik mezelf tot dan toe niet per se zo zag.
Mijn zelfbeeld was sowieso altijd heel slecht. De afgelopen jaren gaat het wel beter, mede doordat ik meer ervaringen met anderen ben gaan opschrijven en daarvan heb geleerd dat hoe ik over mezelf dacht (voorheen eigenlijk heel negatief) en hoe ik eigenlijk overkom op anderen echt enorm verschilde.

Een aantal maanden geleden was ik in gesprek met een oud-schoolvriendin die tot mijn verbazing zei dat ze vroeger tegen mij opkeek omdat ik veel meer durfde dan zij. In mijn herinnering was het juist precies andersom. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180436870
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb daar in ieder geval wel geleerd dat ik heel introvert ben en dat teveel sociaal contact (ook in het werk zelf, was bijna alleen maar bellen en contact) me helemaal uitput.
Ik word ook vaak moe van teveel mensen om me heen en veel contact op een dag. Ik heb dan soms echt een hele dag nodig om op te laden. Toch merk ik vaak wel dat als ik een dagje luier en helemaal niemand zie of spreek, ik me aan het eind van de dag veel vermoeider voel. Ik merk toch dat ik vaak energie krijg van contact met anderen (zowel positief als negatief, afhangend van hoe leuk het contact was :D ).

Misschien dat dit me ook net wat extroverter maakt dan introvert (hoewel ik voor mijn gevoel dus nog altijd meer dat laatste ben, ook al zeggen die testjes vaak iets anders); ik kan vaak heel stil zijn en hou ook wel van alleen zijn, maar ik merk toch dat om me voldaan en geïnspireerd te voelen ik wel prikkels van buitenaf nodig heb.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180436889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:50 schreef Guanabana het volgende:
Wat dat betreft zijn fora voor mij ideaal. Want ik verdraag het niet zo goed om irl vaak mensen te zien, maar vind het wel leuk om hier over vanalles te ouwehoeren :P
Fora zijn heerlijk _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 00:15:41 #189
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180437044
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 13 juli 2018 @ 00:16:35 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180437053
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
_O_ _O_ _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180437064
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
Well done, gefeliciteerd.
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 00:20:44 #192
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180437108
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
De kwalificatie 'godin' lijkt me in deze zeker terecht.

Moiragodin _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180437122
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
Gefeliciteerd! _O_ _O_ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 00:21:55 #194
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180437125
Dank lieve mensen :D O+ Ik kan dit serieus echt nog niet plaatsen ofzo :') echt hoezo, doe ff normaal man _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 13 juli 2018 @ 00:46:25 #195
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180437361
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
Goed gedaan. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 07:23:15 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_180439917
Moira, ik heb geen woorden. Alleen deze: _O_ _O_ _O_
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 07:24:27 #197
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180439922
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
Wow lekker hoor
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 09:51:21 #198
368283 ato
pi_180441665
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 20:23 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Advocaat! (INFJ-T)

Deze persoonlijkheid is zeldzaam en maakt minder dan een procent van de bevolking uit. Ze drukken echter toch een stempel op de wereld. Ze hebben een aangeboren gevoel voor idealisme en moraal, maar wat hen onderscheidt van andere idealistische persoonlijkheden is hun daadkracht en vastberadenheid – Advocaten zijn geen luie dromers, maar mensen die concrete stappen kunnen ondernemen om hun doelen te bereiken en blijvend een positief verschil kunnen maken.

En ik ben juist zo bescheiden. :P
Dag mede advokaat :W
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 09:58:24 #199
163650 Greys
pi_180441763
Moira zo trots op je. O+ :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 10:00:28 #200
368283 ato
pi_180441787
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:15 schreef Moira. het volgende:
Ik ben er even tussenuit geweest want ik had de verdediging van mijn scriptie :@ kwam er eergister ofzo pas achter dat die voor 30% meetelt van je eindcijfer dus ging er vanuit dat mijn 9,4 nog wel wat omlaag zou gaan (ruimte zat natuurlijk)

Maar ik heb serieus gewoon een 9,8 gekregen op de verdediging, dus het cijfer voor mijn afstudeeronderzoek is nu een 9,5. Ik snap het echt niet. Zo bizar dit :@

Wel superblij met zo'n bizar gekke mooie afsluiter natuurlijk *O* _O_ :D wtfwtfwtf
WoW, wat een prachtig cijfer gefeliciteerd.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:32:04 #201
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180443464
Ik heb gedroomd dat ik op een soort meet was van deze SC. Greys en Cee waren er sowieso. We gingen ergens eten, en ik zette mezelf voor lul doordat ik heel raar at (iets met noodleslierten). Cee keek me teleurgesteld aan van: 'ai, ik dacht dat jij leuk was, maar je bent gewoon raar'.

:D :')
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 11:37:43 #202
163650 Greys
pi_180443592
Guana :D _O-

Cee zou zoiets nooit zeggen. Zeg dat maar tegen je brain die die dromen maakt. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:40:03 #203
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180443640
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:37 schreef Greys het volgende:
Guana :D _O-

Cee zou zoiets nooit zeggen. Zeg dat maar tegen je brain die die dromen maakt. :P
Ze zei het ook niet, maar haar blik sprak boekdelen ;)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 11:42:09 #204
163650 Greys
pi_180443675
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:40 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ze zei het ook niet, maar haar blik sprak boekdelen ;)
Oh ja ik las verkeerd. :P

Maar ze zou zo'n blik ook niet doen. Niet naar ons iig. :+

De droom zegt me dat je in elk geval overweegt een keer te meeten. *O* *O* :P Tenminste ik droom vaak over dingen die ik die dag meemaakte of waar ik aan dacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180443680
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik op een soort meet was van deze SC. Greys en Cee waren er sowieso. We gingen ergens eten, en ik zette mezelf voor lul doordat ik heel raar at (iets met noodleslierten). Cee keek me teleurgesteld aan van: 'ai, ik dacht dat jij leuk was, maar je bent gewoon raar'.

:D :')
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:43:12 #206
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180443692
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:42 schreef Greys het volgende:
De droom zegt me dat je in elk geval overweegt een keer te meeten.
Blijkbaar!

Ik vind dat mijn droom nogal op de zaken vooruit loopt. ;)
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:44:00 #207
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180443708
Nee hoor, heb er ook weleens aan gedacht :P
Koel en donker bewaren
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 11:52:20 #208
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180443852
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik op een soort meet was van deze SC. Greys en Cee waren er sowieso. We gingen ergens eten, en ik zette mezelf voor lul doordat ik heel raar at (iets met noodleslierten). Cee keek me teleurgesteld aan van: 'ai, ik dacht dat jij leuk was, maar je bent gewoon raar'.

:D :')
ik weet niet of ik er om moet lachen of 'och gossie' moet denken.

Beide. :D ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 11:59:16 #209
163650 Greys
pi_180443943
De gemeentemeneer die gisteren zei me vandaag terug te bellen voor datum prikken inzake persoonlijk gesprek over inrichting van het veld belde zojuist ook daadwerkelijk terug (ik hou daar zo van :P ) en we hebben aanstaande woensdag al afgesproken. Op het veld. Wat gaat het allemaal voorspoedig en snel ineens. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 12:07:11 #210
87554 Cee
Welluk?
pi_180444069
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik op een soort meet was van deze SC. Greys en Cee waren er sowieso. We gingen ergens eten, en ik zette mezelf voor lul doordat ik heel raar at (iets met noodleslierten). Cee keek me teleurgesteld aan van: 'ai, ik dacht dat jij leuk was, maar je bent gewoon raar'.

:D :')
_O-

Nee ik denk dat je nooit toe zou komen aan het eten van noodleslierten aangezien ik die krengen zelf niet fatsoenlijk op kan eten zonder tijdens de laatste slurp-poging het halve tafelgerei met een krachtige noodle-kwispel weg te slaan.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:08:08 #211
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180444093
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:07 schreef Cee het volgende:

[..]

_O-

Nee ik denk dat je nooit toe zou komen aan het eten van noodleslierten aangezien ik die krengen zelf niet fatsoenlijk op kan eten zonder tijdens de laatste slurp-poging het halve tafelgerei met een krachtige noodle-kwispel weg te slaan.
:D _O-

Dan is het goed. O+
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:08:57 #212
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180444113
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef Greys het volgende:
De gemeentemeneer die gisteren zei me vandaag terug te bellen voor datum prikken inzake persoonlijk gesprek over inrichting van het veld belde zojuist ook daadwerkelijk terug (ik hou daar zo van :P ) en we hebben aanstaande woensdag al afgesproken. Op het veld. Wat gaat het allemaal voorspoedig en snel ineens. *O*
Wat fijn! *O*

Fijn als dingen doorgaan en lukken hè, ik heb zelf imiddels 0,0 vertrouwen in de medische wereld en de politie en de gemeente en in niks eigenlijk. :') Ik word maar nihilist denk ik.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 12:09:33 #213
87554 Cee
Welluk?
pi_180444123
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef Greys het volgende:
De gemeentemeneer die gisteren zei me vandaag terug te bellen voor datum prikken inzake persoonlijk gesprek over inrichting van het veld belde zojuist ook daadwerkelijk terug (ik hou daar zo van :P ) en we hebben aanstaande woensdag al afgesproken. Op het veld. Wat gaat het allemaal voorspoedig en snel ineens. *O*
Ik uit het misschien niet zo in deze SC maar je wil niet weten hoe ontzettend TOF ik dit vind, ik krijg er gewoon bijna tranen van in m’n ogen. :@
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 12:11:31 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_180444147
Oh ja en guana ik hoop dat de politie toch wel een zaak maakt van die overlast. Fijn dat ze gisteren de boel hebben ontruimd maar hopelijk houden ze het in de gaten (ik zou als ik in jouw situatie zat ook denken “oké dat was de eerste en laatste keer dat ze komen kijken”).
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 12:13:08 #215
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180444170
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:58 schreef Greys het volgende:
Moira zo trots op je. O+ :*
Lievv O+ thanks mensen *O*

Wat zijn die gemeentegedoetjes van jou dan Greys?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_180444173
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:59 schreef Greys het volgende:
De gemeentemeneer die gisteren zei me vandaag terug te bellen voor datum prikken inzake persoonlijk gesprek over inrichting van het veld belde zojuist ook daadwerkelijk terug (ik hou daar zo van :P ) en we hebben aanstaande woensdag al afgesproken. Op het veld. Wat gaat het allemaal voorspoedig en snel ineens. *O*
Wat heerlijk als mensen zich ook echt aan afspraken houden! *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 13 juli 2018 @ 12:14:59 #217
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180444207
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:11 schreef Cee het volgende:
Oh ja en guana ik hoop dat de politie toch wel een zaak maakt van die overlast. Fijn dat ze gisteren de boel hebben ontruimd maar hopelijk houden ze het in de gaten (ik zou als ik in jouw situatie zat ook denken “oké dat was de eerste en laatste keer dat ze komen kijken”).
Ja zo denk ik ook hoor. Eerst zien dan geloven.

Maar dit was de eerste keer dat ik hier politie heb gezien sinds ik hier woon, en ze hebben dus tegen een buurtbewoner gezegd 'gewoon elke keer bellen als er overlast is!'. Dus ik heb nu in ieder geval iets meer vertrouwen dat het op de kaart staat bij ze.

En als die jongeren een paar avonden hier niet meer kunnen hangen (ze waren naar 'de echte hangplek' gestuurd, die is er blijkbaar, maar die zal wel niet cool zijn dan :P), dan raken ze daar misschien wel aan gewend dat ze ergens anders heengaan voortaan.

Maar goed, niet te vroeg juichen.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 12:20:35 #218
87554 Cee
Welluk?
pi_180444299
Gewoon een radio in de struiken verstoppen dat 24/7 Diggy-Loo diggy-ley speelt guana.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 12:29:22 #219
163650 Greys
pi_180444494
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Lievv O+ thanks mensen *O*

Wat zijn die gemeentegedoetjes van jou dan Greys?
Ik droom al jaren van een omheind hondenveld in m'n durp waar honden en baasjes veilig kunnen spelen terwijl ze los kunnen rennen. Heb er diverse keren over gemaild naar de gemeente en gebeld in de afgelopen jaren en één keer heeft een zure muts teruggebeld dat we toch wel naar de Rottemeren kunnen ofzo (maar daar kunnen ze weglopen en lopen soms gevaarlijke honden etc) en verder ben ik altijd genegeerd.
En twee weken geleden schreef ik een - al zeg ik het zelf - goeie brief ipv een email met een foto van gewenste locatie die heel geschikt is en alle voordelen van zo'n hondenveld EN GISTER HOORDE IK DAT HET DOORGAAT :D Het gaat sowieso door en er komt een hek omheen met klaphek dat altijd achter iedereen dicht valt (wat ik graag wilde) en komende woensdag mag ik meepraten over de 'verdere inrichting van het veld'.

Van die dingen die je niet verwacht dat ooit gaan lukken en dan toch!

O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 12:34:49 #220
163650 Greys
pi_180444590
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik uit het misschien niet zo in deze SC maar je wil niet weten hoe ontzettend TOF ik dit vind, ik krijg er gewoon bijna tranen van in m’n ogen. :@
O+ O+

Heb gister heel de dag met een brok in m'n keel rondgelopen. Dat je wel uit elkaar kunt barsten van geluk en het van de daken wilt schreeuwen terwijl ik heus wel weet dat de meeste mensen denken 'mens overdrijf niet tis maar een hondenveld' maar voor mij en de honden in de hele wijk is het echt huuuuuge. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 12:40:21 #221
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180444691
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik droom al jaren van een omheind hondenveld in m'n durp waar honden en baasjes veilig kunnen spelen terwijl ze los kunnen rennen. Heb er diverse keren over gemaild naar de gemeente en gebeld in de afgelopen jaren en één keer heeft een zure muts teruggebeld dat we toch wel naar de Rottemeren kunnen ofzo (maar daar kunnen ze weglopen en lopen soms gevaarlijke honden etc) en verder ben ik altijd genegeerd.
En twee weken geleden schreef ik een - al zeg ik het zelf - goeie brief ipv een email met een foto van gewenste locatie die heel geschikt is en alle voordelen van zo'n hondenveld EN GISTER HOORDE IK DAT HET DOORGAAT :D Het gaat sowieso door en er komt een hek omheen met klaphek dat altijd achter iedereen dicht valt (wat ik graag wilde) en komende woensdag mag ik meepraten over de 'verdere inrichting van het veld'.

Van die dingen die je niet verwacht dat ooit gaan lukken en dan toch!

O+ O+
Jeuzes wat cool hee :D dat zijn idd van die dingen waar je helemaal niks van verwacht _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 12:58:22 #222
163650 Greys
pi_180445080
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jeuzes wat cool hee :D dat zijn idd van die dingen waar je helemaal niks van verwacht _O-
Ja hier kan ik echt jaren op teren qua geluk. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:04:09 #223
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180445219
Moira wat een topprestatie! _O_

En Greys ook met je hondenveld :D.

Guana ik hoop dat de buurtoverlast snel minder wordt, dat is echt zo rot. In onze oude wijk hadden we buren die heel vaak hele luidruchtige, langdurige feesten gaven in hun achtertuin. Dat was al irritant, laat staan dat je bijna dagelijks last hebt van jongeren.
Ik kan ook geen noodleslierten eten hoor _O- Als ik een etentje heb, denk ik altijd goed na of dat wat ik bestel, netjes eetbaar is in gezelschap en ik doe nooit witte kleren aan met een etentje _O- :@
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:11:48 #224
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180445418
Ik zit op mijn werk, ik heb het heet ondanks de airco, ik heb geen zin meer, ik wil bijslapen want heb al een paar nachten slecht geslapen :')
Vanavond een etentje en daarna ga ik het klokje rondslapen hoop ik.
Eerst nog even de middag doorkomen :P

/liefdagboek
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:13:15 #225
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180445447
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:20 schreef Cee het volgende:
Gewoon een radio in de struiken verstoppen dat 24/7 Diggy-Loo diggy-ley speelt guana.
En beelden van het optreden van Trijntje projecteren 24/7. Dan rennen ze gillend weg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 13:14:01 #226
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180445477
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja hier kan ik echt jaren op teren qua geluk. :D
Hondenuitlaatmeet als het veldje klaar is :7 *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 13:14:50 #227
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180445499
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:11 schreef MaLo het volgende:
Ik zit op mijn werk, ik heb het heet ondanks de airco, ik heb geen zin meer, ik wil bijslapen want heb al een paar nachten slecht geslapen :')
Vanavond een etentje en daarna ga ik het klokje rondslapen hoop ik.
Eerst nog even de middag doorkomen :P

/liefdagboek
Zo heb ik dat vandaag ook gedaan, gisteravond gelijk als een blok in slaap gevallen en een uurtje geleden pas ontwaakt :7 even flink bijgetankt _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:15:54 #228
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180445521
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:34 schreef Greys het volgende:

[..]

O+ O+

Heb gister heel de dag met een brok in m'n keel rondgelopen. Dat je wel uit elkaar kunt barsten van geluk en het van de daken wilt schreeuwen terwijl ik heus wel weet dat de meeste mensen denken 'mens overdrijf niet tis maar een hondenveld' maar voor mij en de honden in de hele wijk is het echt huuuuuge. :D
Ik vind het wel logisch hoor dat je zo blij bent. Niet alleen omdat het veldje er straks dan ook komt. Maar ook omdat het na jaren proberen te regelen eindelijk lijkt te gaan lukken -O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:16:58 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180445545
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik op een soort meet was van deze SC. Greys en Cee waren er sowieso. We gingen ergens eten, en ik zette mezelf voor lul doordat ik heel raar at (iets met noodleslierten). Cee keek me teleurgesteld aan van: 'ai, ik dacht dat jij leuk was, maar je bent gewoon raar'.

:D :')
Ai ik dacht dat jij leuk was, maar je bent gewoon raar. :{ :+ :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:18:35 #230
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180445584
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 12:20 schreef Cee het volgende:
Gewoon een radio in de struiken verstoppen dat 24/7 Diggy-Loo diggy-ley speelt guana.
Guana, wil je ze nog wat anders irrtants laten horen:
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 13:25:43 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180445745
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:18 schreef MaLo het volgende:

[..]

Guana, wil je ze nog wat anders irrtants laten horen:
Zelfs voor een kinderliedje is het stompzinnig :') tering :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 13:27:30 #232
163650 Greys
pi_180445795
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:11 schreef MaLo het volgende:
Ik zit op mijn werk, ik heb het heet ondanks de airco, ik heb geen zin meer, ik wil bijslapen want heb al een paar nachten slecht geslapen :')
Vanavond een etentje en daarna ga ik het klokje rondslapen hoop ik.
Eerst nog even de middag doorkomen :P

/liefdagboek
Sterkte nog even met de warmte op je werk! Hopelijk een heerlijk etentje straks :9~ En daarna lekker ronken. Ik hoop dat je goed slaapt straks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 17:22:09 #233
368283 ato
pi_180450140
Gisteren uit geweest, was een heerlijk avondje. Ik had een leuke flirt en ik kreeg een drankje.
Het was nog een leuk gesprek ook, zegt hij na een half uur. Was fijn om je gesproken te hebben, maar ik zie aan de bar een leuke jongen dag.

Ik was bijna van plan om mijn bijna lege glas bier naar hem toe te gooien.. _O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 17:30:08 #234
368283 ato
pi_180450282
En Tom wat doe je -O-
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 17:49:57 #235
163650 Greys
pi_180450733
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:30 schreef ato het volgende:
En Tom wat doe je -O-
Wat doet ie? Weer poepen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 17:50:37 #236
163650 Greys
pi_180450744
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:22 schreef ato het volgende:
Gisteren uit geweest, was een heerlijk avondje. Ik had een leuke flirt en ik kreeg een drankje.
Het was nog een leuk gesprek ook, zegt hij na een half uur. Was fijn om je gesproken te hebben, maar ik zie aan de bar een leuke jongen dag.

Ik was bijna van plan om mijn bijna lege glas bier naar hem toe te gooien.. _O-
WTF :o Wat een hork :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 17:54:47 #237
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180450831
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:22 schreef ato het volgende:
Gisteren uit geweest, was een heerlijk avondje. Ik had een leuke flirt en ik kreeg een drankje.
Het was nog een leuk gesprek ook, zegt hij na een half uur. Was fijn om je gesproken te hebben, maar ik zie aan de bar een leuke jongen dag.

Ik was bijna van plan om mijn bijna lege glas bier naar hem toe te gooien.. _O-
nou ja zeg. Wat een flapdrol.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:08:08 #238
368283 ato
pi_180451169
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

nou ja zeg. Wat een flapdrol.
Nu moet ik het maar met jou doen, ik sta ook maar in de wachtrij :X

Grapje, ik was verbouwereerd maar moest ook hard lachen daarna.

Groenwegen *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:08:49 #239
368283 ato
pi_180451187
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat doet ie? Weer poepen?
Gezakt van plaats 7 naar 19 -O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:09:41 #240
368283 ato
pi_180451213
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:50 schreef Greys het volgende:

[..]

WTF :o Wat een hork :D
Ja he, maar moest wel achteraf lachen heel hard.
Ik zei ook OK, ik was niet desperate..
Life can be a bitch, so like it..
pi_180451252
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:08 schreef ato het volgende:

[..]

Nu moet ik het maar met jou doen, ik sta ook maar in de wachtrij :X


_O-

En wat lomp van die jongen, al verbaas ik me met uitgaan nergens over. Drank en uitspraken. :D Misschien kende hij de jongen in kwestie wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:11:11 #242
368283 ato
pi_180451257
Ik ben ook weer ESF 2018 aan het terug kijken, Oostenrijk was toch wel goed hoor.
Ik vond het eerst een flauw nummer, maar hij brengt het goed. Terecht 3e geworden.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 13 juli 2018 @ 18:12:12 #243
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180451280
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:22 schreef ato het volgende:
Gisteren uit geweest, was een heerlijk avondje. Ik had een leuke flirt en ik kreeg een drankje.
Het was nog een leuk gesprek ook, zegt hij na een half uur. Was fijn om je gesproken te hebben, maar ik zie aan de bar een leuke jongen dag.

Ik was bijna van plan om mijn bijna lege glas bier naar hem toe te gooien.. _O-
Het is dat het zonde is om bier aan zo iemand te verspillen, maar hij had het wel verdiend. Wat een hork. :(
Volgende keer maar een glas water met ijs bij de bar vragen en dat in zijn kruis leeggieten oid. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 18:12:46 #244
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180451288
Groenewegen _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_180451308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

ik weet niet of ik er om moet lachen of 'och gossie' moet denken.

Beide. :D ;(
En dit.

Guana :*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:13:59 #246
368283 ato
pi_180451323
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

_O-

En wat lomp van die jongen, al verbaas ik me met uitgaan nergens over. Drank en uitspraken. :D Misschien kende hij de jongen in kwestie wel.
Ach hij was eerlijk, ik moest er super om lachen achteraf. Ik dacht meent hij dat nou? want er was serieus een leuk gesprek en het flirtgedrag was hoog. Ach ik lig nog in de markt toch? _O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_180451334
Greys, mensen die doorpakken, wat fijn _O_ , ik snap je blijdschap. Je gaat er zoveel plezier van hebben O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:14:39 #248
368283 ato
pi_180451341
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het is dat het zonde is om bier aan zo iemand te verspillen, maar hij had het wel verdiend. Wat een hork. :(
Volgende keer maar een glas water met ijs bij de bar vragen en dat in zijn kruis leeggieten oid. :+
Goeie tip ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 18:14:40 #249
163650 Greys
pi_180451344
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:08 schreef ato het volgende:

[..]

Gezakt van plaats 7 naar 19 -O-
Dat was gister al geloof ik :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:15:29 #250
368283 ato
pi_180451370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:12 schreef ijs_beer het volgende:
Groenewegen _O_
Jaaa *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 18:16:04 #251
163650 Greys
pi_180451382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, mensen die doorpakken, wat fijn _O_ , ik snap je blijdschap. Je gaat er zoveel plezier van hebben O+
Dankjewel :*

En jou gun ik héél erg veel zon de komende dagen!! Weg met je wolken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:16:06 #252
368283 ato
pi_180451383
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was gister al geloof ik :@
ja klopt, ik ben nu spuit 11, uitgaan enzo..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 18:17:45 #253
163650 Greys
pi_180451422
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:16 schreef ato het volgende:

[..]

ja klopt, ik ben nu spuit 11, uitgaan enzo..
Geeft niks, jij mag dat. Plezier gaat voor. *O* Nou ja op een lompe lullo na dan..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:19:01 #254
368283 ato
pi_180451454
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Geeft niks, jij mag dat. Plezier gaat voor. *O* Nou ja op een lompe lullo na dan..
*O*

En wat fijn dat het veldje doorgaat Greys. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:33:34 #255
368283 ato
pi_180451743
Ik zit ESF 2018 te kijken, maar laten zij Engeland zien van de jury show? Ik zie die rare man nu niet die haar mic afpakte.

[ Bericht 0% gewijzigd door ato op 13-07-2018 18:47:00 ]
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 18:47:21 #256
368283 ato
pi_180452029
Wat was Albanië geweldig w/
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 13 juli 2018 @ 18:57:29 #257
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180452234
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef ato het volgende:
Ik zit ESF 2018 te kijken, maar laten zij Engeland zien van de jury show? Ik zie die rare man nu niet die haar mic afpakte.
Was tijdens de uitzending iig niet zo.
Ik weet niet waar je zit te kijken?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 19:01:50 #258
368283 ato
pi_180452320
Wat was Jessica slecht :X
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 19:02:15 #259
368283 ato
pi_180452328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was tijdens de uitzending iig niet zo.
Ik weet niet waar je zit te kijken?
You tube
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 19:24:46 #260
163650 Greys
pi_180452783
Zoete aardappel patat uit de Airfryer is nog veel lekkerder dan uit de oven! :o :9~ :9~ :9~

Met een biefstukje en salade.
Bohhhh zo lekker gegeten. *burp*

Wat is jullie vrijdagvoer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 19:35:01 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_180452992
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Greys het volgende:
Zoete aardappel patat uit de Airfryer is nog veel lekkerder dan uit de oven! :o :9~ :9~ :9~

Met een biefstukje en salade.
Bohhhh zo lekker gegeten. *burp*

Wat is jullie vrijdagvoer?
Je gaat het niet geloven maar het was zoete aardappelfriet met biefstuk.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 19:35:47 #262
368283 ato
pi_180453003
En wat was Waylon goed, hij was voor mij de beste.
Die act was vreselijk, toch blijft hij mij dat jaar nummer 1) gevolgd door Elenie van Estland en Cyprus. Ik vind Israël niets aan.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 19:47:52 #263
368283 ato
pi_180453263
En ik vind Italië toch mooi
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 19:56:58 #264
43556 miss_dynastie
pi_180453511
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Greys het volgende:
Zoete aardappel patat uit de Airfryer is nog veel lekkerder dan uit de oven! :o :9~ :9~ :9~

Met een biefstukje en salade.
Bohhhh zo lekker gegeten. *burp*

Wat is jullie vrijdagvoer?
Steak tartare met peultjes en gebakken aardappeltjes uit de snelkookpan met heeeeeeel veel knoflook O+

Maar als ik geweten had dat de meneer moest overwerken had ik sushi laten komen :+

Het enige dat ik tot op heden niet lekkerder vind uit de airfryer is geroosterd brood/tosti. Verder vind ik het bij allessssss een verbetering.
pi_180453596
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:47 schreef ato het volgende:
Wat was Albanië geweldig w/
Bushpepper _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180453632
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Greys het volgende:
Zoete aardappel patat uit de Airfryer is nog veel lekkerder dan uit de oven! :o :9~ :9~ :9~

Met een biefstukje en salade.
Bohhhh zo lekker gegeten. *burp*

Wat is jullie vrijdagvoer?
Ik heb wat "liflafjes" gemaakt van ingrediënten die nog over waren en wel op moesten. Het werd: zoete aardappel uit de oven (nu na jouw tip ga ik misschien toch maar een airfryer kopen :D ), bruschetta met tomaat en basilicum, artisjokken met kruiden uit de oven en gegrilde asperges met een gepocheerd eitje.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180453685
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:35 schreef ato het volgende:
En wat was Waylon goed, hij was voor mij de beste.
Die act was vreselijk, toch blijft hij mij dat jaar nummer 1) gevolgd door Elenie van Estland en Cyprus. Ik vind Israël niets aan.
Ik vind die act ook nog steeds heel zonde, maar snap ergens ook wel dat het nummer niet meteen veel deed (hoewel ik het nog altijd de beste keuze vind van zijn 5 DWDD nummers). Toch denk ik dat met een betere act het had kunnen werken.
Hij heeft risico genomen en dat kan ik heel erg waarderen, maar met een nummer wat al onder de noemer 'risico' valt, had hij de act beter simpeler kunnen houden met alleen een strakke camera/lichtshow en geen dansers.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180453738
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:47 schreef ato het volgende:
En ik vind Italië toch mooi
Heel mooi! Het is denk ik toch mijn favoriete inzending geworden van afgelopen editie. Normaal gesproken haat ik ook lyrics in beeld bij de act, maar hier vond ik het stijlvol en mooi gedaan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 13 juli 2018 @ 20:11:22 #269
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180453818
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Greys het volgende:
Wat is jullie vrijdagvoer?
Ook maar weer eens zo'n AH verse pizza gehaald, een grote. At bij mijn moeder, dus hebben hem gedeeld.
Prima te doen, die pizza's. :Y)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 20:12:49 #270
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180453860
Als ik zo lees over die airfryers dan lijkt het me toch vooral een soort veredelde heteluchtoven.
Alleen dan een die ruimte op je aanrecht staat in te nemen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 20:19:33 #271
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180453987
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Greys het volgende:
Zoete aardappel patat uit de Airfryer is nog veel lekkerder dan uit de oven! :o :9~ :9~ :9~

Met een biefstukje en salade.
Bohhhh zo lekker gegeten. *burp*

Wat is jullie vrijdagvoer?
Bohhh :9

Ik denk dat wij zo een thuisbezorgdpizzaatje gaan doen :@
We hebben allebei nachtdienst van 23-07 (Mono moet mij inwerken :D )
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 20:28:31 #272
163650 Greys
pi_180454238
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Je gaat het niet geloven maar het was zoete aardappelfriet met biefstuk.
GMTA :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 20:30:07 #273
163650 Greys
pi_180454271
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Steak tartare met peultjes en gebakken aardappeltjes uit de snelkookpan met heeeeeeel veel knoflook O+

Maar als ik geweten had dat de meneer moest overwerken had ik sushi laten komen :+

Het enige dat ik tot op heden niet lekkerder vind uit de airfryer is geroosterd brood/tosti. Verder vind ik het bij allessssss een verbetering.
Je eten klinkt heerlijk!

Ik heb zelfs nog nooit broodjes afgebakken erin ofzo maar hoorde dat het allemaal prima gaat. Waar gebruik jij je airfryer allemaal voor? Want ik gebruik hem echt veel te weinig volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 20:31:14 #274
163650 Greys
pi_180454308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik heb wat "liflafjes" gemaakt van ingrediënten die nog over waren en wel op moesten. Het werd: zoete aardappel uit de oven (nu na jouw tip ga ik misschien toch maar een airfryer kopen :D ), bruschetta met tomaat en basilicum, artisjokken met kruiden uit de oven en gegrilde asperges met een gepocheerd eitje.
Supersjieke liflafjes zo :9~ :9~
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2018 @ 20:32:56 #275
163650 Greys
pi_180454355
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ook maar weer eens zo'n AH verse pizza gehaald, een grote. At bij mijn moeder, dus hebben hem gedeeld.
Prima te doen, die pizza's. :Y)
Welke smaak hadden jullie? Ik vind ze echt heel lekker maar heb nog niet alle variaties geprobeerd. :D

Oh en de airfryert pak ik uit de onderdetrapkast in m'n keuken, voorverwarmen duurt een minuut, gebruiken, afkoelen en terug de kast in :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 20:41:30 #276
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_180454597
Vrijdagavondvoer was hier een pannetje pasta. Gewoon standaard met zo'n roerbakgroentenzakkie. Ohja en was gegrilde courgetteplakken
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 13 juli 2018 @ 20:51:55 #277
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180454930
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef ato het volgende:
Ik zit ESF 2018 te kijken, maar laten zij Engeland zien van de jury show? Ik zie die rare man nu niet die haar mic afpakte.
Het optreden van UK is in alle officiële playlists vervangen door die van de jury show ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 20:54:20 #278
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180454980
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:33 schreef ato het volgende:
Ik zit ESF 2018 te kijken, maar laten zij Engeland zien van de jury show? Ik zie die rare man nu niet die haar mic afpakte.
Ben je trouwens de BBC Graham Norton uitzending aan het kijken?

Ik wilde die graag terugkijken maar geen idee hoe ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2018 @ 21:05:43 #279
43556 miss_dynastie
pi_180455201
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Je eten klinkt heerlijk!

Ik heb zelfs nog nooit broodjes afgebakken erin ofzo maar hoorde dat het allemaal prima gaat. Waar gebruik jij je airfryer allemaal voor? Want ik gebruik hem echt veel te weinig volgens mij.
Afbakbroodjes (lekkerder en sneller dan in de combi), vlees op de grillplaat, opwarmen van kliekjes, hotdogs en broodjes, chips... vooral kippenvleugeltjes vind ik ideaal. Als ik ze voorbereid in de snelkookpan komt het vlees wel heel erg los van het bot (hou ik niet van), op de BBQ vind ik ze te droog en uit de oven te nat. Ik zou het ding serieus alleen al willen voor de kippenvleugeltjes _O-
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:21:28 #280
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180455623
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Welke smaak hadden jullie? Ik vind ze echt heel lekker maar heb nog niet alle variaties geprobeerd. :D
Iets van pikante salami.
quote:
Oh en de airfryert pak ik uit de onderdetrapkast in m'n keuken, voorverwarmen duurt een minuut, gebruiken, afkoelen en terug de kast in :P
Ik heb geen onderdetrapkast, ik heb een paar kleine onderhetaanrechtkastjes, maar die zitten al vol met meer essentiële keukenspullen. Pannen ed. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 22:13:34 #281
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_180457076
Mijn vrijdagvoer was een heerlijke maaltijd bij de mexicaan :9
En nu kijk ik nog even tennis, maar denk dat de luikjes snel dichtgaan :')

Onze airfryer staat in de bijkeuken trouwens :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 13 juli 2018 @ 22:31:10 #282
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180457600
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En dit.

Guana :*
Haha, dank je. ;)
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 juli 2018 @ 22:32:08 #283
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180457621
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:24 schreef Greys het volgende:
Zoete aardappel patat uit de Airfryer is nog veel lekkerder dan uit de oven! :o :9~ :9~ :9~

Met een biefstukje en salade.
Bohhhh zo lekker gegeten. *burp*

Wat is jullie vrijdagvoer?
McDonalds. :@ Alleen toen we er zaten dacht ik, waarom doe ik dit, het is vrijdagavond, het was megadruk en lawaaiierig en we hebben bijna 20 minuten moeten wachten op ons eten, nog nooit meegemaakt daar :')

En we gingen naar de fillum erna. Incredibles 2, was leuk. :) Hoewel idem, waarom op vrijdagavond naar zo'n film, allemaal krakende mensen om me heen, aaarrrghhh.

Nou ja, samenvattend: mensen. Ik heb er last van.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 13 juli 2018 @ 22:35:16 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180457727
Jaja, het zonnetje in huis is terug mensen *O*
Koel en donker bewaren
pi_180457731
Die tenniswedstrijd van vanmiddag was wel echt uitgelopen zeg. :o En Nadal en Djokovic zijn ook nog lang niet klaar. Ik heb begrepen dat ze na een bepaalde tijd stoppen en morgen doorgaan?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 23:43:15 #286
87554 Cee
Welluk?
pi_180459075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
Die tenniswedstrijd van vanmiddag was wel echt uitgelopen zeg. :o En Nadal en Djokovic zijn ook nog lang niet klaar. Ik heb begrepen dat ze na een bepaalde tijd stoppen en morgen doorgaan?
Ja, ze mogen tot 11pm plaatselijke tijd dus nog een dik kwartier en dan morgen verder.
pi_180459278
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 23:43 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, ze mogen tot 11pm plaatselijke tijd dus nog een dik kwartier en dan morgen verder.
Wel begrijpelijk, maar lijkt me ook lastig voor ze. Sowieso ook dat er dan een break in een wedstrijd zit.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter vrijdag 13 juli 2018 @ 23:54:51 #288
87554 Cee
Welluk?
pi_180459361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 23:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wel begrijpelijk, maar lijkt me ook lastig voor ze. Sowieso ook dat er dan een break in een wedstrijd zit.
Langste tenniswedstrijd ooit (ook op Wimbledon, ook met dezelfde speler die vandaag de wedstrijd van 6,5 uur had) was meer dan 11 uur lang en werd verspreid over drie dagen. :o
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2018 @ 00:06:42 #289
163650 Greys
pi_180459760
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Afbakbroodjes (lekkerder en sneller dan in de combi), vlees op de grillplaat, opwarmen van kliekjes, hotdogs en broodjes, chips... vooral kippenvleugeltjes vind ik ideaal. Als ik ze voorbereid in de snelkookpan komt het vlees wel heel erg los van het bot (hou ik niet van), op de BBQ vind ik ze te droog en uit de oven te nat. Ik zou het ding serieus alleen al willen voor de kippenvleugeltjes _O-
Hoe lang en hoe warm doe je afbakbroodjes? Dan ga ik het mitgen proberen! Gewoon in het 'netje'?
En de vleugels ga ik ook eens testen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180459867
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 23:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Langste tenniswedstrijd ooit (ook op Wimbledon, ook met dezelfde speler die vandaag de wedstrijd van 6,5 uur had) was meer dan 11 uur lang en werd verspreid over drie dagen. :o
Ja, echt bizar! :o Dat was ook Isner toch, of die andere? Maar goed, zo zijn de regels natuurlijk ook gewoon.
Wel jammer, want de Nadal - Djokovic wedstrijd was net zo lekker bezig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2018 @ 00:32:07 #291
43556 miss_dynastie
pi_180460439
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 00:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe lang en hoe warm doe je afbakbroodjes? Dan ga ik het mitgen proberen! Gewoon in het 'netje'?
En de vleugels ga ik ook eens testen :D
Ligt aan je smaak en de broodjes. Op internet vond ik als vuistregel -20 graden en - 1/3 van de tijd, maar ik hou van lichtere broodjes dus bij mij is het meestal de helft van de tijd...
  zaterdag 14 juli 2018 @ 00:44:53 #292
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_180460711
haha Aoibhin, ik zie nu jouw post in het Courtney Stodden topic, ik had nooit verwacht dat jij dat ook zou volgen :P

Ik lach me altijd dood om die reeks. _O- (hoewel ook tragisch ergens).
Koel en donker bewaren
pi_180461283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 00:44 schreef Guanabana het volgende:
haha Aoibhin, ik zie nu jouw post in het Courtney Stodden topic, ik had nooit verwacht dat jij dat ook zou volgen :P

Ik lach me altijd dood om die reeks. _O- (hoewel ook tragisch ergens).
Ik post er niet veel, maar heb alles vanaf het begin gevolgd (sinds het huwelijk in 2011, en de hele Fok reeks meegelezen). In het begin vond ik het vooral grappig, met name die belachelijke fotoseries _O- , maar later vooral zielig en tragisch.
Ik volg het nu nog deels om leedvermaak en deels ook omdat ik hoop dat het beter met haar gaat (het lijkt me boven alles best een lief mens).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_180464247
Goedemorgen Madonna invented music *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2018 @ 10:22:58 #295
163650 Greys
pi_180464576
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:01 schreef Nexum het volgende:
Goedemorgen Madonna invented music *O*
Mogguh Nexie!
Je andere slayende queen treedt ook op tijdens het slotfeest in Amsterdam!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180465264
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 10:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Mogguh Nexie!
Je andere slayende queen treedt ook op tijdens het slotfeest in Amsterdam!

[ afbeelding ]
JAA I know daar ga ik naar toe *O* *O* *O*
Ze is voor 3 dagen in Amsterdam _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 juli 2018 @ 11:41:15 #297
163650 Greys
pi_180465527
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 11:23 schreef Nexum het volgende:

[..]

JAA I know daar ga ik naar toe *O* *O* *O*
Ze is voor 3 dagen in Amsterdam _O_
Supertof voor je dat je haar live gaat zien. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180465790
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 11:23 schreef Nexum het volgende:

[..]

JAA I know daar ga ik naar toe *O* *O* *O*
Ze is voor 3 dagen in Amsterdam _O_
Zo blij voor je! *O* Geniet ervan!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2018 @ 12:02:46 #299
368283 ato
pi_180465848
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben je trouwens de BBC Graham Norton uitzending aan het kijken?

Ik wilde die graag terugkijken maar geen idee hoe ;(
Nee zonder commentaar, volgens mij kan je die met Graham Norton ook terug vinden op you tube.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2018 @ 12:05:40 #300
368283 ato
pi_180465899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 00:44 schreef Guanabana het volgende:
haha Aoibhin, ik zie nu jouw post in het Courtney Stodden topic, ik had nooit verwacht dat jij dat ook zou volgen :P

Ik lach me altijd dood om die reeks. _O- (hoewel ook tragisch ergens).
Ik lurk daar ook. Trieste vrouw.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zaterdag 14 juli 2018 @ 12:06:59 #301
375570 crew  Cyan9
pi_180465929
Kaap!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')