abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180407341
registreer om deze reclame te verbergen
Toch weer een knap staaltje politiewerk; Wederom een vrouw wiens leven zuur wordt gemaakt door een maffe ex en politie doet niks . Wederom een vrouw dood.
pi_180407773
quote:
12s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:36 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Heb ik/is er een 'probleem'als ik ook een mening geef?
Wat is jouw 'probleem' met foto's?
Ik zeg niet dat je een probleem hebt. Ik vraag wat het probleem met de tekst precies is als je prima begrijpt wat hij bedoelt..

Ik heb geen probleem met die foto, ik zei enkel dat het niet had gehoeven en dat enkel tekst was imo misschien iets gepaster geweest. Maar is verder niet enorm bijzonder ofzo.
Victory or defeat it's up to me to decide.
pi_180408049
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je een probleem hebt. Ik vraag wat het probleem met de tekst precies is als je prima begrijpt wat hij bedoelt..

Het probleem is dat ik Clouseau ineens hoorde. En dat wou ik met jullie delen. :+
Zelf zou ik het niet zo beschrijven, maar ik ben dan ook geen 'verslaggever' ter plaatse.
Lekker hard!
pi_180408292
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 21:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik Clouseau ineens hoorde. En dat wou ik met jullie delen. :+
Zelf zou ik het niet zo beschrijven, maar ik ben dan ook geen 'verslaggever' ter plaatse.
Ah op die manier..
Victory or defeat it's up to me to decide.
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:18:22 #55
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_180413066
Het slachtoffer is de 24-jarige Laura Korsman, dat melden diverse media na contact met de familie.
De verdachte is een 31-jarige Nieuwegeiner.
pi_180413237
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:41 schreef Brybry het volgende:
Toch weer een knap staaltje politiewerk; Wederom een vrouw wiens leven zuur wordt gemaakt door een maffe ex en politie doet niks . Wederom een vrouw dood.
Maar wat verwacht je daar precies van de politie? De politie kan iemand aanhouden en tijdelijk vastzetten, maar uiteindelijk kunnen zij verder ook niets als er geen veroordeling volgt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:40:38 #57
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_180413668
Triest...zo'n kerel loopt over 10 jaar weer vrij
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:41:13 #58
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_180413682
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar wat verwacht je daar precies van de politie? De politie kan iemand aanhouden en tijdelijk vastzetten, maar uiteindelijk kunnen zij verder ook niets als er geen veroordeling volgt.
Een veroordeling was wel denkbaar geweest:

quote:
De ex is onlangs zelfs via het balkon de woning binnengeklommen [...] Daarop vroeg het slachtoffer aan de snackbareigenaar of ze hem de volgende keer wilde wegsturen omdat hij haar bedreigde. - bron
Wetboek van Strafrecht, Artikel 138:
1 Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2 Hij die zich de toegang heeft verschaft door middel van braak of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum, of die, zonder voorkennis van de rechthebbende en anders dan ten gevolge van vergissing binnengekomen, aldaar wordt aangetroffen in de voor de nachtrust bestemde tijd, wordt geacht te zijn binnengedrongen.
3 Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
pi_180413714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:41 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Een veroordeling was wel denkbaar geweest:

[..]

Wat heeft de politie daar precies mee van doen?
  woensdag 11 juli 2018 @ 23:51:58 #60
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_180413944
Kutkerel...
  donderdag 12 juli 2018 @ 00:01:07 #61
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180414090
Dr was gisteren toch ook een dode studente aangetroffen. Een nieuwe bewoonster, ook in een studentenhuis, gevonden in een plas bloed. Of is dit dezelfde zaak?

Edit: ten tijde van het typen, bedacht ik me dat dit in Wassenaar was. Andere zaak dus.
  donderdag 12 juli 2018 @ 00:06:25 #62
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_180414176
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 00:01 schreef Kamelenteen het volgende:
Dr was gisteren toch ook een dode studente aangetroffen. Een nieuwe bewoonster, ook in een studentenhuis, gevonden in een plas bloed. Of is dit dezelfde zaak?

Edit: ten tijde van het typen, bedacht ik me dat dit in Wassenaar was. Andere zaak dus.
Bedoel je Hilversum? Dat is een andere zaak.
  donderdag 12 juli 2018 @ 00:28:49 #63
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_180414487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 00:06 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Is ook een topic over, wat ik zo raar vind, in deze zaak allerlei namen en info. Bij die zaak in Hilversum helemaal niets.

Terwijl men daar nog op zoek is naar de dader en de huisgenoten nu pas hun woning in mogen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 00:33:03 #64
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180414545
quote:

[..]

Ja, die bedoelde ik inderdaad. Dacht dat het Wassenaar was, maar is dus Hilversum.

Apart wel, net als de twee vermiste en vermoorde 14-jarige meisjes verleden jaar.Opeens 2 studentes vermoord in een week tijd en beide in een studentenhuis ;(
pi_180415067
quote:

[..]

Wel raar dat je daar niets over hoort.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180415089
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Het slachtoffer is de 24-jarige Laura Korsman, dat melden diverse media na contact met de familie.
De verdachte is een 31-jarige Nieuwegeiner.
Hier een eerbetoon aan haar ;(
https://www.b-b-z.nl/blog/2018/07/11/in-memoriam-laura-korsman/
pi_180415170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is het Utrechtse vrouwelijke equivalent van Vindicat? Misschien daarvan vast een paar figuren ondervragen.
U.V.S.V./N.V.V.S.U. Dat dien je met een username als die van jou toch wel te weten, me dunkt.
pi_180416618
Where do you live? In de Fagotlaan.
Wat een ontzettend triest figuur zeg, jij kon haar niet meer hebben dus mag niemand haar meer hebben? Aan de schandpaal ermee zodat meneer zelf ook geen leven meer heeft.
pi_180417845
Opknopen die debiel.
pi_180418650
Zr triest als een of andere gek zo doordraait dat hij zichzelf niet meer kan inhouden.

Vind het overigens wel te vroeg om meteen met de vinger naar de politie te wijzen. Die hebben waarschijnlijk niet de mankracht om constant op deze zaken te zitten (ik vermoed namelijk dat er nog 100en van dit soort "mongolen" rondlopen die hun ex-vriendin bedreigen. In 99% van de gevallen zal het bij woorden blijven, maar dat weet je niet van tevoren en helaas is het deze keer wl fout gegaan) :N :{

Ik kan alleen maar hopen dat het relatief snel en pijnloos was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Overdrijven is ook een kunst!" ~ Kapitein van een veerpont.
pi_180419536
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:11 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Zr triest als een of andere gek zo doordraait dat hij zichzelf niet meer kan inhouden.

Vind het overigens wel te vroeg om meteen met de vinger naar de politie te wijzen. Die hebben waarschijnlijk niet de mankracht om constant op deze zaken te zitten (ik vermoed namelijk dat er nog 100en van dit soort "mongolen" rondlopen die hun ex-vriendin bedreigen. In 99% van de gevallen zal het bij woorden blijven, maar dat weet je niet van tevoren en helaas is het deze keer wl fout gegaan) :N :{
Ik vraag me vooral af wat mensen precies van de politie verwachten. Iets als 24/7 bewaking voor iemand met een opdringerige ex is niet heel realistisch. De enige manier waarop met vrijwel volledige zekerheid voorkomen kan worden dat een dergelijke ex uit de buurt blijft is hem (of haar) vast te zetten, maar dat is aan de rechter.
De politie zou wat te verwijten zijn als ze hebben geweigerd iets te doen met een aangifte of iets dergelijks. De ellende is pas zeer recentelijk begonnen:

quote:
Ongeveer anderhalve week geleden zou zij de relatie hebben beindigd, maar haar ex-vriend bleef de jonge vrouw lastigvallen. Hij zou haar bedreigen en de banden van haar auto lek hebben gestoken, zo verklaren buren.
Ik lees verder niets over aangifte of wat dan ook dus concluderen dat de politie nalatig is geweest lijkt me vrij voorbarig.
pi_180419622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 06:52 schreef Toga het volgende:
Where do you live? In de Fagotlaan.

:')
Lekker hard!
pi_180419675
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 10:11 schreef robijntjestralendwit het volgende:

Ik kan alleen maar hopen dat het relatief snel en pijnloos was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, zonde van zo'n lekker wijf.
pi_180419840
quote:
9s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Damn, zonde van zo'n lekker wijf.
het was beter geweest als het een lelijke was, of wat bedoel je precies?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180419888
quote:
5s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:12 schreef vosss het volgende:

[..]

het was beter geweest als het een lelijke was, of wat bedoel je precies?
Beter als zo'n lekkere chick niet vermoord was.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')