abonnement Unibet Coolblue
pi_497388
ik zou het echt niet weten, ik hoop toch echt bart!!!!
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_497426
Hoop ook op Bart, maar Koen heeft een boel mensen geirriteerd met zijn gedrag, dus alles kan gebeuren. En ja Nancy, waarschijnlijk blijft die na haar naaktposes nog ff
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_498277
Op mijn site schreef ik het volgende erover.
-------------
Hoe betrouwbaar zijn de tussenstanden ??

Vliegt Koen er daadwerkelijk uit ??

Wat voor waarde moet je nou hechten aan de tussenstanden op internet, van de polls over het wegstemmen ?? Ten eerste zouden slechts 15% van de tellende stemmen via internet uitgebracht worden. 85% van de mensen stemt per telefoon en is niet op de hoogte van de zaken die op internet spelen, en kan zich alleen een oordeel vormen naar de gemanipuleerde beelden die SBS en VT4 uitzenden. Bovendien speelt er de merkwaardige poll op de site van VT4 die normaal gesproken meetelt in de einduitslag en waarop je gratis kunt stemmen.. Hieronder een paar tussenstanden. Maandagavond om 22:00 weten we de waarde hiervan.

Wie moet weg ??

poll op deze site : Koen 41% - Nancy 27% - Bart 31% (1380 stemmen)
poll op femmefatale: Koen 26% - Nancy 34% - Bart 39% (226 stemmen)
poll op VT4 : Koen 46% - Nancy 44% - Bart 9% (37710 stemmen)
.
Wat duidelijk opvalt is de zeer lage score van Bart bij de Belgen, tevens moet Koen serieus vrezen voor een voortijdige exit. Maar zolang SBS géén duidelijkheid verschaft over de telling van de Belgische poll, blijft de hele stemming uiterst ondoorzichtig.
----------
http://debus.mediahits.nl

Ik sta niet vreemd te kijken als Koen vanavond De Bus moet verlaten. Zou wel jammer zijn, want dan wordt het een stuk saaier en gaan met name Bart en Zoë de boel (proberen) te bepalen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')