abonnement Unibet Coolblue
pi_180389078
Yo lui, hier weer wat spam van mij

Ik denk dat ik langzaam aan verliefd aan het worden ben. Ik ben heel erg lang ( al jaren) niet meer verliefd geweest.

Het was zijn blik, toen hij tegenover mij zat aan tafel. En hoe hij mij aankeek tijdens de sex.
Tijdens de sex trok hij echt de juiste blikken, die ik altijd al zocht.

1) Worden jullie ook altijd verliefd door een bepaalde blik van iemand? Dit is mijn trigger om verliefd te worden, die juiste blikken die iemand heeft in zijn ogen. Of door andere dingen?

2) Vinden jullie blikken in de ander zijn ogen tijdens de sex belangrijk? Kan je hier op afknappen?

3) Zijn hier ook mannen die verliefd werden door het uitwisselen van blikken tijdens de sex? Dus door de sex verliefd werden..?
  dinsdag 10 juli 2018 @ 23:29:12 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_180389105
Als ze een blik Grolsch heeft vind ik het erg moeilijk te weertsaan :@
pi_180389140
Wat voor blikken? Ik vind de goulashsoep van Unox wel een sekswaardig blikske...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 10 juli 2018 @ 23:40:19 #4
442280 Prisha
Moonshine!
pi_180389292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 23:31 schreef bijdehand het volgende:
Wat voor blikken? Ik vind de goulashsoep van Unox wel een sekswaardig blikske...
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_180389444
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 23:35 schreef slangebek het volgende:

[..]

Ik had bij hem een gek voorgevoel maar zowel positief als negatief:

Ik kende hem niet eens maar voelde erg sterk een energie bij hem: een energie waar ik mij thuis voelde komen. Een vertrouwd bijzonder iets. Maar gek genoeg had ik wel zoiets van, ik denk dat ik weg bij hem moet blijven, want hij gaat mij uit mijn huidige leventje wegtrekken. Ik vond zijn gedrag ook niet kloppen met het gevoel die ik kreeg als hij uit zijn ogen keek: ik dacht al toen ik hem leerde kennen jij kan wel zo iemand zijn die zijn vrouw kan gaan slaan. Terwijl ik hem juist leerde kennen als iemand die altijd anti dat soort lui was, en walgde van foute mensen. Hij stelde zich heel bescheiden en afwachtend op toen ik hem kende en luisterde naar alles van mij, en volgde mij met alles op wat ik wilde, ik was een vrouw die dat verdiende. Ik was toen al 2.5 jaar single, en was erg op mijzelf gefocust, en veel aan het sporten. Ik had eindelijk net mijn trauma van mijn vorige narcisitsche ex die pedo was verwerkt, en was heel erg kritisch. Daarom was ik ook eerst alleen vrienden met deze laatste ex, omdat ik niet weer een rampen relatie wilde. Maar hij zei echt de juiste dingen, die ik precies eindelijk dan zocht. Ik dacht yes eindelijk de man die mij wilt behandelen wat ik verdien.
  woensdag 11 juli 2018 @ 00:11:55 #6
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180389834
Ik ben tot op heden alleen nog maar door humor verliefd geworden. Alleen daarna doet een blik me wat.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180389867
1) Worden jullie ook altijd verliefd door een bepaalde blik van iemand? Dit is mijn trigger om verliefd te worden, die juiste blikken die iemand heeft in zijn ogen. Of door andere dingen?
Andere dingen.

2) Vinden jullie blikken in de ander zijn ogen tijdens de sex belangrijk? Kan je hier op afknappen?
Op afknappen

3) Zijn hier ook mannen die verliefd werden door het uitwisselen van blikken tijdens de sex? Dus door de sex verliefd werden..?
Sex maakt verliefd.

Ik hoop dat ik antwoord op je vragen heb gegeven :@

Leuk dat je weer helemaal verliefd bent! *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_180389898
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
1) Worden jullie ook altijd verliefd door een bepaalde blik van iemand? Dit is mijn trigger om verliefd te worden, die juiste blikken die iemand heeft in zijn ogen. Of door andere dingen?
Andere dingen.

2) Vinden jullie blikken in de ander zijn ogen tijdens de sex belangrijk? Kan je hier op afknappen?
Op afknappen

3) Zijn hier ook mannen die verliefd werden door het uitwisselen van blikken tijdens de sex? Dus door de sex verliefd werden..?
Sex maakt verliefd.

Ik hoop dat ik antwoord op je vragen heb gegeven :@

Leuk dat je weer helemaal verliefd bent! *O*
Dankje voor je reactie! :DOp welke ''andere dingen '' word je bijvoorbeeld dan verliefd? :) wat leuk dat sex jou verliefd maakt, ik dacht dat eerder vrouwen alleen verliefd werden van sex. Knap je vaak af op bepaalde blikken bij de sex?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2018 00:18:48 ]
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 11:07:19 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_180394401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 23:27 schreef slangebek het volgende:
Yo lui
}:| Noem je me nu lui.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_180403672
Van alles wat ik aan een meid leuk kan vinden staat een blik wel onderaan de lijst. Zou jouw blik nu weles willen zien, kijken of ik verliefd kan worden
pi_180413977


[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2018 23:54:22 ]
pi_180413990
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:53 schreef slangebek het volgende:

[..]

Ben ik dan zo oppervlakkig dat ik een blik zeer belangrijk vind? Ik hecht niet zoveel waarde aan wat iemand zegt. Ik kijk puur naar iemands daden. Dus communicatie zegt mij al niks. Ik heb dit een tijdje geprobeerd om naar communicatie te luisteren, maar toen kwam ik weer eens erachter dat ik praatjes geloofde die niet uitgevoerd werden, wat een bevestiging voor mij was om toch echt dat masker van communicatie nooit te vertrouwen . Dus echt daden, dan geloof ik het! En ik kijk ook naar iemands mimiek (alhoewel er ook narcisten en psychopaten zijn waarbij de binding hersens tussen uitdrukking en emotie nog niet verstoord is en ze bijvoorbeeld echt kunnen huilen (automatische reactie organisme) als ze rot nieuws horen, omdat ze dit kunnen door die binding hersens, maar ze geen gevoel verder oprecht van binnen ervaren ondanks de uiterlijke uitdrukking van emotie(verdriet in dit geval), omdat de binding met innerlijk gevoel erbij ontbreekt. (Damaged verbinding in hersens) . Dan spelen narcisten en psychopaten geen toneel met huilen zonder dat ze verdriet ervaren! Ze moeten oprecht als reactie janken, maar kunnen nog steeds niks voelen door kapotte hersenbinding.


[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2018 00:00:45 ]
pi_180414158
Is die reactie nou voor mij of algemeen? Zag een pop-up vandaar

Ook al begrijp ik alleen de eerste 30% van die reactie. Daarna gaat het erover dat je mensen vertrouwt vanwege hun daden (en dat is een blik ofzo?) en over psychopaten en huilen. Wat helpt het ook als ze janken maar het niet zo ervaren ofzo? Is dat goed juist ofzo of? Begrijp er echt niks van

[ Bericht 39% gewijzigd door momentius op 12-07-2018 00:11:06 ]
pi_180414511
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:54 schreef slangebek het volgende:
Dan spelen narcisten en psychopaten geen toneel met huilen zonder dat ze verdriet ervaren! Ze moeten oprecht als reactie janken, maar kunnen nog steeds niks voelen door kapotte hersenbinding.
quote:
Dan spelen narcisten en psychopaten geen toneel met huilen zonder dat ze verdriet ervaren! Ze moeten oprecht als reactie janken, maar kunnen nog steeds niks voelen door kapotte hersenbinding.
Ik vraag mij echt af wat voor figuren jij allemaal tegenkomt. Is jouw wereldje soms omgeven door narcisten en psychopaten ofzo?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_180416729
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 23:54 schreef slangebek het volgende:

[..]

Dus eigenlijk heb je er blijkbaar niks aan, dat kijken naar daden en gedrag.

Gaat dit deel twee van je topicreeks over foute relaties worden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage donderdag 12 juli 2018 @ 08:30:37 #16
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_180417327
Als ze me nog steeds een lieve blik geeft nadat ik haar hele gezicht onder gekwakt heb, dán pas word ik verliefd, en geen moment eerder.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_180417344
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:30 schreef JeMoeder het volgende:
Als ze me nog steeds een lieve blik geeft nadat ik haar hele gezicht onder gekwakt heb, dán pas word ik verliefd, en geen moment eerder.
_O-
  donderdag 12 juli 2018 @ 08:57:33 #18
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_180417524
Al met al ben je gewoon naief en geloof je iedereen op zn mooie blauwe ogen.
Je hebt het over blikken en daden. Maar een blik zegt toch niets??? Hoe weet je wat een blik betekend bij iemand die je net kent?
Volgens mij duurt het een hele tijd voordat je precies weet wat een bepaalde blik betekend.
Leer de bullshit uit alle praatjes filteren en kijk idd naar de daden van iemand. Die blik is maar romantische shit in je hoofd.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_180434140
Goed topic :D

Hoe keek hij dan?

1) Worden jullie ook altijd verliefd door een bepaalde blik van iemand? Dit is mijn trigger om verliefd te worden, die juiste blikken die iemand heeft in zijn ogen. Of door andere dingen?
Vooral het geheel van de uitstraling, maar hoe iemand kijkt zegt veel over die persoon dus ja.
Maar misschien zijn de ogen van mensen en de rest van hun gezicht/lichaam vanuit het oogpunt van vissen of vliegen of buitenaardse wezens wel totaal niet sexy, misschien zijn wij dan wel gedrochten, zo denk ik dan maar, alles is uiteindelijk absurd, waarom ziet de mens eruit zoals de mens eruit ziet? en dan hoeft het voor mij al niet meer.

2) Vinden jullie blikken in de ander zijn ogen tijdens de sex belangrijk? Kan je hier op afknappen?
Nee want heb geen sex.

[ Bericht 6% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 12-07-2018 22:25:00 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')