abonnement Unibet Coolblue
pi_180582646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Daarom werken alle managers ook 60 uur. Die zeuren namelijk ook dat ze maar 40 uur betaald krijgen.
Dan doe jij toch iets fout als jij nog steeds 60 uur per week moet werken gezien een eerdere bericht van jou.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:05 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Omdat ik als goede manager mijn mensen hard laat werken, presteren, en elke dag beter worden, zodat ik als manager minder hard hoef te werken. Geen enkel personeelslid denkt er dan ook maar aan om exact 5 uur naar huis te gaan. Motivatie, passie en gedrevenheid heet dat.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_180582765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 14:26 schreef HSG het volgende:
Geen enkel personeelslid denkt er dan ook maar aan om exact 5 uur naar huis te gaan. Motivatie, passie en gedrevenheid heet dat.
Het gaat er om dat ik mijn personeel motiveer. En ja, ik werk minder hard, maar maak nog steeds 60 uur. Als ik hard werk, dan zit ik zo aan de 70 tot 80 uur per week. Het goede voorbeeld geven, heet dat.
pi_180582847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 14:31 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het gaat er om dat ik mijn personeel motiveer. En ja, ik werk minder hard, maar maak nog steeds 60 uur. Als ik hard werk, dan zit ik zo aan de 70 tot 80 uur per week. Het goede voorbeeld geven, heet dat.
Gezien je zo snel op Fok reageert is het al duidelijk dat je alles uit je duim zit te zuigen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_180583511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 14:31 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het gaat er om dat ik mijn personeel motiveer. En ja, ik werk minder hard, maar maak nog steeds 60 uur. Als ik hard werk, dan zit ik zo aan de 70 tot 80 uur per week. Het goede voorbeeld geven, heet dat.
Leuk verzonnen. Zelfs als het waar is dan motiveer je mij daar helemaal niet mee. Dan is het maar goed dat je niet mijn manager bent.
pi_180583777
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 14:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Gezien je zo snel op Fok reageert is het al duidelijk dat je alles uit je duim zit te zuigen.
Prima. Ik heb ook geen behoefte om men er van te overtuigen dat ik een manager ben. Als je het niet gelooft, dan heb ik daar geen enkele moeite mee. :)
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:33:54 #156
286575 Roces18
Chef de party
pi_180593174
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 07:10 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat zit al in je loon verwerkt.
nee. Anders stond het wel expliciet vermeld in je arbeidscontract.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_180601288
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:33 schreef Roces18 het volgende:

[..]

nee. Anders stond het wel expliciet vermeld in je arbeidscontract.
Flexibele werkhouding, zegt dat jou iets.
Oh wacht, het is 5 uur, en hoewel ik midden in een belangrijke meeting, mailtje, handeling zit, ik ga NU naar huis. Want dat staat in mijn contract!

Zo werkt het dus niet in de werkelijkheid. Maar als je dat hier zegt, ben je meteen een slechte manager.
pi_180601313
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:18 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Flexibele werkhouding, zegt dat jou iets.
Oh wacht, het is 5 uur, en hoewel ik midden in een belangrijke meeting, mailtje, handeling zit, ik ga NU naar huis. Want dat staat in mijn contract!

Zo werkt het dus niet in de werkelijkheid. Maar als je dat hier zegt, ben je meteen een slechte manager.
Nee, als je zegt dat je dat iedere dag moet doen. Dat je iedere dag langer moet blijven omdat het werk niet binnen de gestelde tijd af te krijgen is. En dat jij, als manager, daar helemaal niets aan gaat doen.

DAN ben je een slechte manager.
pi_180601317
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Nee, als je zegt dat je dat iedere dag moet doen. Dat je iedere dag langer moet blijven omdat het werk niet binnen de gestelde tijd af te krijgen is. En dat jij, als manager, daar helemaal niets aan gaat doen.

DAN ben je een slechte manager.
Ik als manager wordt ook door het MT aangestuurd. Als die neits doen, kan ik ook niets doen. Het werk moet wel af. Gebeurt dat niet, dan wordt dat mee genomen in je beoordeling.
pi_180601428
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:18 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Flexibele werkhouding, zegt dat jou iets.
Oh wacht, het is 5 uur, en hoewel ik midden in een belangrijke meeting, mailtje, handeling zit, ik ga NU naar huis. Want dat staat in mijn contract!

Zo werkt het dus niet in de werkelijkheid. Maar als je dat hier zegt, ben je meteen een slechte manager.
Daarom geen meetings tot 17:00 inplannen. En zo wel, is één van de belangrijkste doelen van een meeting om hem op tijd te starten en stoppen.
pi_180601441
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:36 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Daarom geen meetings tot 17:00 inplannen. En zo wel, is één van de belangrijkste doelen van een meeting om hem op tijd te starten en stoppen.
Helaas - het belangrijkste doel is om het werk, of het doel van de meeting, te behalen. Niet om de meeting op tijd af te ronden, dat kan nooit een doel zijn.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 07:41:40 #162
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_180601455
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 23:11 schreef Theunknownperson het volgende:

[..]

Valt wel mee maar ik kom er niet voor mm plezier maar voor geld en in de uren dat ik geen geld verdien kom ik daar dus ook niet
Een stomme baan doen voor het geld :')
:')
pi_180601568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:24 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik als manager wordt ook door het MT aangestuurd. Als die neits doen, kan ik ook niets doen. Het werk moet wel af. Gebeurt dat niet, dan wordt dat mee genomen in je beoordeling.
Het overtuigen van het MT dat er iets moet veranderen is JOUW taak als manager. Net als het timeboxen van meetings. Dus ook daar faal je dan.

Kan je je wel voorstellen dat een medewerker het niet prettig vindt om iedere dag een uur lang onbetaald langer te moeten blijven ? Geen keuze, maar moeten ? De impact op hun gezinsleven ? Het gevoel bestolen te worden ? Misschien een rekenvoorbeeldje: 1 uur x 5 dagen x 50 weken x ¤ 40 loon = ¤ 10.000 loon dat onterecht niet uitbetaald wordt - en dan laat ik vakantiegeld e.d. nog buiten beschouwing.

Of is dat begrip ook al een gebied waar je schromelijk tekort schiet ?
pi_180601620
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:55 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het overtuigen van het MT dat er iets moet veranderen is JOUW taak als manager. Net als het timeboxen van meetings. Dus ook daar faal je dan.

Kan je je wel voorstellen dat een medewerker het niet prettig vindt om iedere dag een uur lang onbetaald langer te moeten blijven ? Geen keuze, maar moeten ? De impact op hun gezinsleven ? Het gevoel bestolen te worden ? Misschien een rekenvoorbeeldje: 1 uur x 5 dagen x 50 weken x ¤ 40 loon = ¤ 10.000 loon dat onterecht niet uitbetaald wordt - en dan laat ik vakantiegeld e.d. nog buiten beschouwing.

Of is dat begrip ook al een gebied waar je schromelijk tekort schiet ?
Aha. Dus als werknemers hun werk niet afkrijgen in de daarvoor gestelde tijd (40 uur per week), is het de fout van de manager? Die moet dan maar het MT overtuigen dat er meer resources nodig zijn? Processen verbeteren? Zo ken ik er nog wel een paar.

Zoals jullie hier praten, ligt het nooit en te nimmer aan de werknemer. Die werkt 40 uur, krijgt hij zijn werk niet af, dan is dat de schuld van de manager :')

Als het werk vraagt dat je wat langer blijft dan normaal, dan wordt dat verwacht. Dat weet het personeel ook. Dat wordt geaccepteerd, onderdeel van de bedrijfscultuur.
pi_180602627
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 08:02 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Aha. Dus als werknemers hun werk niet afkrijgen in de daarvoor gestelde tijd (40 uur per week), is het de fout van de manager? Die moet dan maar het MT overtuigen dat er meer resources nodig zijn? Processen verbeteren? Zo ken ik er nog wel een paar.

Zoals jullie hier praten, ligt het nooit en te nimmer aan de werknemer. Die werkt 40 uur, krijgt hij zijn werk niet af, dan is dat de schuld van de manager :')

Als het werk vraagt dat je wat langer blijft dan normaal, dan wordt dat verwacht. Dat weet het personeel ook. Dat wordt geaccepteerd, onderdeel van de bedrijfscultuur.
Daarom hebben moderne bedrijven een andere bedrijfscultuur. Omdat ze daar wel weten dat het op lange termijn niet werkt. Blij personeel verzet meer werk in minder tijd.
pi_180603342
Je werk niet afkrijgen in 40 uur, werk je alleen maar met prutsers?
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:28:36 #167
286575 Roces18
Chef de party
pi_180603397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:25 schreef Questular het volgende:
Je werk niet afkrijgen in 40 uur, werk je alleen maar met prutsers?
Dit vind ik altijd zo nietszeggende reactie. Er zijn zat mensen die voor 60 uur werk krijgen per week en dat in 40 uur moeten afhebben!???
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_180603421
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo nietszeggende reactie. Er zijn zat mensen die voor 60 uur werk krijgen per week en dat in 40 uur moeten afhebben!???
Dan heb je een schijt manager.

Hier kaarten we aan dat we het werk niet afkrijgen en komen we samen tot een plan van aanpak of een afspraak wel werk prioriteit heeft.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:34:19 #169
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_180603512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 07:18 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Flexibele werkhouding, zegt dat jou iets.
Oh wacht, het is 5 uur, en hoewel ik midden in een belangrijke meeting, mailtje, handeling zit, ik ga NU naar huis. Want dat staat in mijn contract!

Zo werkt het dus niet in de werkelijkheid. Maar als je dat hier zegt, ben je meteen een slechte manager.
Daarom moet je ook vanaf 1630 niets nieuws meer gaan doen en alleen nog maar naar de klok kijken.
pi_180603715
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:34 schreef Nobu het volgende:

[..]

Daarom moet je ook vanaf 1630 niets nieuws meer gaan doen en alleen nog maar naar de klok kijken.
Wij ambtenaren kunnen dat dan weer wel goed :)
  vrijdag 20 juli 2018 @ 10:47:09 #171
286575 Roces18
Chef de party
pi_180603721
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:30 schreef Questular het volgende:

[..]

Dan heb je een schijt manager.

Hier kaarten we aan dat we het werk niet afkrijgen en komen we samen tot een plan van aanpak of een afspraak wel werk prioriteit heeft.
denk je dat dat overal zo werkt :') wel heel simpel gedacht...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_180603859
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 10:47 schreef Roces18 het volgende:

[..]

denk je dat dat overal zo werkt :') wel heel simpel gedacht...
Niet de ballen hebben om aan te geven dat je teveel werk krijgt toegeschoven :')
pi_180608189
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 23:08 schreef ABombali het volgende:
ik ben ambtenaar en ik ben al 4 maanden niet op komen dagen niemand die het doorheeft enzo bro
Hoe doe je dat dan? Betaal je een collega om in de ochtend je pc aan en s avonds hem uit te zetten?
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_180608664
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 14:31 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Het gaat er om dat ik mijn personeel motiveer. En ja, ik werk minder hard, maar maak nog steeds 60 uur. Als ik hard werk, dan zit ik zo aan de 70 tot 80 uur per week. Het goede voorbeeld geven, heet dat.
Dus als jij harder werkt maak je meer uren? Ok dan.

Misschien eens een cursus effectiviteit volgen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')