abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:35:17 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_180455972
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:47 schreef Klepper272 het volgende:
niks mis met Sieneke O+
niks mis met goede drugs O+
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_180456124
Dat interview :')
´
  maandag 16 juli 2018 @ 20:40:57 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180521967
Sieneke: Ik heb echt niks te maken met dat opgerolde drugslab

Sha-la-lie-zangeres Sieneke Baum-Peeters (26) heeft het nog steeds erg moeilijk met de arrestatie, vorige week, van drie familieleden op verdenking van betrokkenheid bij een drugslab in Nijmegen. ,,Ik word aangekeken op dingen waar ik niks mee te maken heb'', reageert ze vandaag.

De politie ontdekte vorige week maandag een drugslab bij truckbedrijf Hewil Trucks in Nijmegen. Tijdens de ontmanteling daarvan werden de opa, oom en broer van de zangeres aangehouden. Na een nacht cel mochten de drie weer naar huis, maar ze gelden nog wel als verdachten. Het management van de zangeres gaf vorige week al een korte reactie namens Sieneke. ,,Ze is erg geschrokken van alles wat er zich op dit moment afspeelt binnen haar familie'', liet haar zegsman toen weten. En: ,,Door de grote onduidelijkheid die er is, is het geven van een uitgebreide reactie niet mogelijk. Sieneke richt zich volledig en vol trots op haar gezin én zangcarrière."

Vandaag kwam ze toch met een persoonlijke reactie. ,,Het is een bewogen week geweest voor mij, mijn gezin en familie. Zolang het onderzoek loopt, blijft er veel onduidelijkheid bestaan en is het geven van een uitgebreide reactie onmogelijk. Wel heb ik de afgelopen week als een zeer moeilijke ervaren'', aldus Sieneke op Twitter.

Volgens de levensliedzangeres wordt ze aangekeken op dingen waar ze niks mee te maken heeft. ,,Ik ben niet verantwoordelijk voor wat andere mensen doen. Ook ben ik naast zangeres trotse moeder van twee kinderen. Ik hoop dan ook dat de rust terugkeert. Met veel energie treed ik de komende tijd veelvuldig op in het land. Ook neem ik deze week mijn nieuwe single op en ga een mooie tijd tegemoet'', stelt Sieneke die enorm dankbaar zegt te zijn voor de vele positieve berichten die ze kreeg van fans. ,,Die waren een grote steun.''

Britten
De aangehouden familieleden stellen niets te maken te hebben met het opgerolde drugslab. Dat zou zijn opgezet door Britten die een deel van het terrein huurden voor de stalling van trailers. In de laadbakken daarvan bleken illegale grondstoffen voor pillen te worden gemaakt. In een afgesloten houten hok even verderop op het terrein vond de politie een wietkwekerij.

De vondst van het drugslab werd landelijk nieuws toen bekend werd dat het om familie van zangeres Sieneke ging. ,,Opeens heeft iedereen een mening over ons. Ik lees al die akelige reacties op internet'', vertelde haar opa Wim Peeters (71) afgelopen vrijdag. ,,Dat Sieneke zo haar carrière zou hebben gekocht. Afgunst, denk ik. Sieneke weet dat we hier auto's kopen en verkopen en meer niet. Die meid heeft hartstikke hard gewerkt om te komen waar ze nu is en dan word je zo afgebrand op internet.’’

https://www.ad.nl/show/si(...)e-drugslab~a85ae8d9/

https://twitter.com/Sienekemusic

Nu geloven we haar wel :')
pi_180522286
Was het alweer vergeten, rakelt ze het zelf weer op. Je verwacht het niet..
´
  donderdag 26 juli 2018 @ 23:01:28 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_180755870
Sieneke doorbreekt stilzwijgen over verdachte familieleden

Nu op shownieuws :D

https://www.show.nl/video(...)dachte-familieleden/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')