abonnement Unibet Coolblue
pi_180381424


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
It All Goes Back in the Box
pi_180381543
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:31 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Vooral niet toegeven dat de prijs van BTC niet puur door vraag en aanbod komt maar vooral dankzij de derde factor schaarste.

Waarom is de Tulpenmanie dan nooit meer terug gekomen? Tot op de dag van vandaag worden tulpen(bollen) verhandeld.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180381590
Tulpen en bitcoins

Klaas ben jij dat
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 10 juli 2018 @ 20:06:12 #4
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180382211
Hij zit geloof ik dingen te verdraaien.
Klopt geen fuck van wat die zegt :')
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180383126
Zo te zien hebben we weer een nieuwe Huis-trol.

pi_180383463
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:06 schreef ssjgoku het volgende:
Hij zit geloof ik dingen te verdraaien.
Klopt geen fuck van wat die zegt :')
Nou leg uit, waarom klopt er geen fuck van dan? Stel dat de beloning per blok in 2020 zal verdubbelen en elke 4 jaar blijft verdubbelen in plaats van halveren en er geen maximale limiet van 21 miljoen bitcoins is, wat zou dat op termijn met de prijs doen? Ik zou er dan niet in hebben geinvesteerd in ieder geval. Schaarste speelt mijns inziens zeker een grote factor voor de prijsbepaling, niet alleen vraag en aanbod.
pi_180383591
When moon sir
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_180383638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:44 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Nou leg uit, waarom klopt er geen fuck van dan? Stel dat de beloning per blok in 2020 zal verdubbelen en elke 4 jaar blijft verdubbelen in plaats van halveren en er geen maximale limiet van 21 miljoen bitcoins is, wat zou dat op termijn met de prijs doen? Ik zou er dan niet in hebben geinvesteerd in ieder geval. Schaarste speelt mijns inziens zeker een grote factor voor de prijsbepaling, niet alleen vraag en aanbod.
Als de vraag groot genoeg is, maakt dat niet heel veel uit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 20:52:33 #9
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180383670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:44 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Nou leg uit, waarom klopt er geen fuck van dan? Stel dat de beloning per blok in 2020 zal verdubbelen en elke 4 jaar blijft verdubbelen in plaats van halveren en er geen maximale limiet van 21 miljoen bitcoins is, wat zou dat op termijn met de prijs doen? Ik zou er dan niet in hebben geinvesteerd in ieder geval. Schaarste speelt mijns inziens zeker een grote factor voor de prijsbepaling, niet alleen vraag en aanbod.
Ik leg het je nog 1x uit, wat hier al meerdere malen aangegeven is:
Vraag en aanbod.

Als ik jullie klonen, of waar jullie ook vanaf komen moet volgen, ga ik nu een github clonen. Iets beter maken, en veel minder supply, en ben rijk.

Zo werkt dit wereldje niet.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180383704
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:51 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Als de vraag groot genoeg is, maakt dat niet heel veel uit.
Je zag het met Steem in de begintijd, een gigantische inflatie waardoor de prijs binnen no-time kelderde. Sinds ze hun model hebben aangepast loopt het weer een beetje.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 20:56:19 #11
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180383766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:53 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Je zag het met Steem in de begintijd, een gigantische inflatie waardoor de prijs binnen no-time kelderde. Sinds ze hun model hebben aangepast loopt het weer een beetje.
Product x of y, moet ook een doel hebben. (Of heeft er 1).
Dat evalueer je, een clone van 10 anderen die hetzelfde doen, why? Useless. Zal nooit vraag naar zijn dus vergelijk je appels met peren.
Het doel heeft een waarde (Is het uniek, goed etc etc) , n.a.v. Vraag / Aanbod. M.a.w. hoeveel vraag is er naar x of y doel, en hoeveel aanbod is er.
Dit is echt basis economie, google er maar naar. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180383810
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:56 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Product x of y, moet ook een doel hebben.
Anders vergelijk je appels met peren.
Het doel heeft een waarde, n.a.v. Vraag / Aanbod. M.a.w. hoeveel vraag is er naar x of y doel, en hoeveel aanbod is er.
Dit is echt basis economie, google er maar naar. :)
Waarom is schaarste niet van invloed, dat vroeg ik je. Vraag en aanbod begrijp ik ook wel.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 20:58:24 #13
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180383817
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:57 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Waarom is schaarste niet van invloed, dat vroeg ik je. Vraag en aanbod begrijp ik ook wel.
Schaarste, goed.
Waar valt dat onder?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180383851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:53 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Je zag het met Steem in de begintijd, een gigantische inflatie waardoor de prijs binnen no-time kelderde. Sinds ze hun model hebben aangepast loopt het weer een beetje.
Ja, maar er bestaan verschillen tussen deflatie, geen inflatie, doorsnee inflatie en hyperinflatie. Jij gaat meteen uit van een Bitcoin met hyperinflatie terwijl dit voor vrijwel geen enkele coin geldt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180383877
wel sneu voor VEN hodlers die prijs.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:01:02 #16
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180383878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ja, maar er bestaan verschillen tussen deflatie, geen inflatie, doorsnee inflatie en hyperinflatie. Jij gaat meteen uit van een Bitcoin met hyperinflatie terwijl dit voor vrijwel geen enkele coin geldt.
Geen enkele? :)
Naar mijn idee genoeg geweest, en die zullen er ook nog komen.
Wanneer er ineens vraag naar een x of y concept nodig is, vanwege dikke newsflash op x of y kunnen dingen snel gaan.
Praten we misschien over nog heel wat jaren, maar ik geloof heilig dat mass adoptie een keer zal plaatsvinden.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:02:02 #17
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180383916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:00 schreef iloveshitcoins het volgende:
wel sneu voor VEN hodlers die prijs.
Heel sneu ja.
2700%+ ROI. Wat heb ik medelijden met ze zeg. NOT. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180383954
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:01 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Geen enkele? :)
Naar mijn idee genoeg geweest, en die zullen er ook nog komen.
Wanneer er ineens vraag naar een x of y concept nodig is, vanwege dikke newsflash op x of y kunnen dingen snel gaan.
Praten we misschien over nog heel wat jaren, maar ik geloof heilig dat mass adoptie een keer zal plaatsvinden.
Er zijn vast obscure coins waarvoor dit geldt, maar van de 'gevestigde' coins kan ik er geen opnoemen waarvoor dit geldt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180383991
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:02 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Heel sneu ja.
2700%+ ROI. Wat heb ik medelijden met ze zeg. NOT. :D
volgens mij hebben velen hier boven de $6 gekocht. als je ziet hoe ze reageren, het ligt gevoelig.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:05:53 #20
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180384030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:04 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

volgens mij hebben velen hier boven de $6 gekocht. als je ziet hoe ze reageren, het ligt gevoelig.
Dan nog, ik lig ook onder de bodem met enkele tokens/coins, maar die projecten zijn zo goed, dat die tijdens een volgende bullrun het dubbele gaan doen. VEN is daar 1 van. Weet zelf niet waar rest ze voor heeft, ook een beetje een aanname. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:09:09 #21
61320 TwztId
ja toch..
pi_180384191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 20:57 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Waarom is schaarste niet van invloed, dat vroeg ik je. Vraag en aanbod begrijp ik ook wel.
Schaarste is wel van invloed maar het is niet bepalend voor de prijs.

Daar zit het verschil.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:11:22 #22
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180384316
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:09 schreef TwztId het volgende:

[..]

Schaarste is wel van invloed maar het is niet bepalend voor de prijs.

Daar zit het verschil.
Als die dingen echt zou snappen, zou die ook snappen dat dat bij aanbod hoort, wat iedereen hier al de hele tijd aangeeft.
Hele discussie gaat nergens over, het lijkt idd bepalend voor de meeste mensen in dit wereldje. Hoe minder supply hoe beter!! Wat een onzin.. Absoluut niet bepalend dus, zie het voorbeeld van Kappenbakken alleen al met Monero.
En nog dingen doordrukken, ik begrijp dat gewoon niet. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180384371
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:09 schreef TwztId het volgende:

[..]

Schaarste is wel van invloed maar het is niet bepalend voor de prijs.

Daar zit het verschil.
Dat is dus precies wat ik zeg, het is een combinatie van.
En schaarste is interessanter voor investeerders.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:14:45 #24
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180384463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:12 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik zeg, het is een combinatie van.
En schaarste is interessanter voor investeerders.
Idd combinatie van, maar velen presenteren het als bepalend, wat het dus niet is.
En ook dat laatste geloof ik niet, het speelt enkel een rol, maar interessantste? Nee. Het project/doel ansich. Zal er vraag naar zijn nu, of in de toekomst? Dat is het belangrijkste. :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 juli 2018 @ 21:20:00 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180384669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 19:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Luister menneke, mijn reputatie hier is vele malen beter dan die van jou.

Daardoor ben ik hier (vraag / aanbod) veel meer waard dan jou en ben jij in feite een alt-user, waar het aanbod vele malen groter van is en de vraag nihil.

Ik duld geen tegenspraak.
Je hebt deze discussie dus bij voorbaat al verloren, geef het op.

Zo, nu kruip ik weer even terug op mijn troon.
_O-
  dinsdag 10 juli 2018 @ 21:20:33 #26
61320 TwztId
ja toch..
pi_180384688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:12 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Dat is dus precies wat ik zeg, het is een combinatie van.
En schaarste is interessanter voor investeerders.
Nee, je houd je nog steeds ALLEEN aan schaarste vast.

Je zegt notabene zelf dat het een combinatie is (van allerlei factoren).

Een coin met hoge supply die heel goede andere factoren heeft kan makkelijk interessanter zijn dan eentje met een lage supply (schaars).

Maar goed dit is al eerder uitgelegd. |:(
pi_180387425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:04 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

volgens mij hebben velen hier boven de $6 gekocht. als je ziet hoe ze reageren, het ligt gevoelig.
Eerder rond de 2 dollar, mafkees.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2018 22:22:18 ]
pi_180387638
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Als die dingen echt zou snappen, zou die ook snappen dat dat bij aanbod hoort, wat iedereen hier al de hele tijd aangeeft.
Hele discussie gaat nergens over, het lijkt idd bepalend voor de meeste mensen in dit wereldje. Hoe minder supply hoe beter!! Wat een onzin.. Absoluut niet bepalend dus, zie het voorbeeld van Kappenbakken alleen al met Monero.
En nog dingen doordrukken, ik begrijp dat gewoon niet. :)
Ik loop zeker niet te trollen. Als Bitcoin doet wat het beloofd heeft dan is juist die schaarste een heel erg belangrijke factor. Daarom zeg ik dat Bitcoin schaars is en Altcoins niet. Het maakt niet uit hoeveel geld erop de wereld is er blijven nieuwe ico's komen tot niemand meer een stuiver heeft om te investeren. Logisch toch? Wat houdt iemand tegen om de Altcoin "Dolphin" te verzinnen? Je haalt daarmee 75 mil op en daarmee bouw je de beste verificatie app die er op de markt is.

Het is zelfs zo dat in dit opzicht goud slechter is dan BTC, want wat gebeurd er denk je als goud x100 doet? Stel je voor dat goud volgend jaar 100k per ounce aan tikt. Waarschijnlijk wordt het zelfs interessant om met een pan langs de Rijn te gaan zitten om ook goud te zoeken. Want goud is eigenlijk helemaal niet super schaars. Oftewel goud mining zal stjgen, projecten die nooit interessant waren worden opeens gestart. Waardoor het aanbod stijgt en de vraag zal dus ook moet stijgen om de prijs zelfs maar stabiel te houden. Bij Bitcoin is de supply naar de markt fixed en loopt zelfs terug.
It All Goes Back in the Box
pi_180387869
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:20 schreef TwztId het volgende:

[..]

Nee, je houd je nog steeds ALLEEN aan schaarste vast.

Je zegt notabene zelf dat het een combinatie is (van allerlei factoren).

Een coin met hoge supply die heel goede andere factoren heeft kan makkelijk interessanter zijn dan eentje met een lage supply (schaars).

Maar goed dit is al eerder uitgelegd. |:(
Ik heb het alleen over gelimiteerd vs ongelimiteerd zoals ik ook in mijn eerste post aangaf, je hanteert een andere definitie van schaarste dan ik. Een lage supply betekent niet automatisch dat het schaars is, dat wordt het alleen als er meer vraag dan aanbod is met een gelimiteerde supply.

Het maakt theoretisch geen reet uit of je 50 euro uitgeeft aan 100000 doge met een hoge supply of 0.005 bitcoin met een lage supply. Waar meer vraag naar is is de betere investering.

Beleggers zijn dol op schaarste, zie de huizenmarkt, olie, voedsel etcetera.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 22:39:12 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180387898
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:04 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

volgens mij hebben velen hier boven de $6 gekocht. als je ziet hoe ze reageren, het ligt gevoelig.
met
$1.6 gemiddeld

Big thanks to Faeröer _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180388973
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:29 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik loop zeker niet te trollen. Als Bitcoin doet wat het beloofd heeft dan is juist die schaarste een heel erg belangrijke factor. Daarom zeg ik dat Bitcoin schaars is en Altcoins niet. Het maakt niet uit hoeveel geld erop de wereld is er blijven nieuwe ico's komen tot niemand meer een stuiver heeft om te investeren. Logisch toch? Wat houdt iemand tegen om de Altcoin "Dolphin" te verzinnen? Je haalt daarmee 75 mil op en daarmee bouw je de beste verificatie app die er op de markt is.

Het is zelfs zo dat in dit opzicht goud slechter is dan BTC, want wat gebeurd er denk je als goud x100 doet? Stel je voor dat goud volgend jaar 100k per ounce aan tikt. Waarschijnlijk wordt het zelfs interessant om met een pan langs de Rijn te gaan zitten om ook goud te zoeken. Want goud is eigenlijk helemaal niet super schaars. Oftewel goud mining zal stjgen, projecten die nooit interessant waren worden opeens gestart. Waardoor het aanbod stijgt en de vraag zal dus ook moet stijgen om de prijs zelfs maar stabiel te houden. Bij Bitcoin is de supply naar de markt fixed en loopt zelfs terug.
"Luister menneke, mijn reputatie hier is vele malen beter dan die van jou.

Daardoor ben ik hier (vraag / aanbod) veel meer waard dan jou en ben jij in feite een alt-user, waar het aanbod vele malen groter van is en de vraag nihil.

Ik duld geen tegenspraak.
Je hebt deze discussie dus bij voorbaat al verloren, geef het op.

Zo, nu kruip ik weer even terug op mijn troon."
-magnet-2018
Vakman pur sang
  dinsdag 10 juli 2018 @ 23:34:12 #32
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_180389187
The best firms advertise the least...
pi_180389810
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eerder rond de 2 dollar, mafkees.

ik zeg toch; het ligt gevoelig.
pi_180390060
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 16:05 schreef metallicelmo het volgende:
In altcoins zitten is wel een risico lijkt het. Niet dat mij dat stopt daar niet van. No risk no reward. Als Bitcoin weer een dutje doet en nog lager gaat dan voorzie ik die marketcap wel flink dalen eigenlijk. Ik heb nog eigenlijk geen enkele altcoin gezien die echt goed hersteld is. Duurt lang!
Het ging toch om de vraag of BTC zeldzaam is? Die term staat eigenlijk helemaal los van de waarde bedenk ik mij net. Iets kan heel zeldzaam zijn (bijvoorbeeld een vorm van kanker die amper voorkomt), maar dat maakt het nog niet waardevol of een begeerd goed voor veel mensen. Er zal dus niet voor betaald worden. In die zin is de zeldzaamheid van BTC eigenlijk irrelevant en je opmerking daarmee ook.
pi_180390153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 00:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Het ging toch om de vraag of BTC zeldzaam is? Die term staat eigenlijk helemaal los van de waarde bedenk ik mij net. Iets kan heel zeldzaam zijn (bijvoorbeeld een vorm van kanker die amper voorkomt), maar dat maakt het nog niet waardevol of een begeerd goed voor veel mensen. Er zal dus niet voor betaald worden. In die zin is de zeldzaamheid van BTC eigenlijk irrelevant en je opmerking daarmee ook.
Ja, het enige dat er toe doet, is de verhouding tussen vraag en aanbod, 'schaarste' zegt iets over de hoogte van het aanbod. Maar iets dat schaars en dus 'zeldzaam' is, hoeft niet met zekerheid 'duur' te zijn, aangezien dat wordt bepaalt door de verhouding tussen vraag en aanbod voor datgene.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180390584
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:29 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Ik loop zeker niet te trollen. Als Bitcoin doet wat het beloofd heeft dan is juist die schaarste een heel erg belangrijke factor. Daarom zeg ik dat Bitcoin schaars is en Altcoins niet. Het maakt niet uit hoeveel geld erop de wereld is er blijven nieuwe ico's komen tot niemand meer een stuiver heeft om te investeren. Logisch toch? Wat houdt iemand tegen om de Altcoin "Dolphin" te verzinnen? Je haalt daarmee 75 mil op en daarmee bouw je de beste verificatie app die er op de markt is.

Het is zelfs zo dat in dit opzicht goud slechter is dan BTC, want wat gebeurd er denk je als goud x100 doet? Stel je voor dat goud volgend jaar 100k per ounce aan tikt. Waarschijnlijk wordt het zelfs interessant om met een pan langs de Rijn te gaan zitten om ook goud te zoeken. Want goud is eigenlijk helemaal niet super schaars. Oftewel goud mining zal stjgen, projecten die nooit interessant waren worden opeens gestart. Waardoor het aanbod stijgt en de vraag zal dus ook moet stijgen om de prijs zelfs maar stabiel te houden. Bij Bitcoin is de supply naar de markt fixed en loopt zelfs terug.
Gast, waar heb je het over met je schaarste? Tuurlijk is schaarste van invloed, maar alle coins hebben schaarste want ze hebben allemaal maar een beperkte supply, behalve coins als Tether. BNB creëert zelfs schaarste door hun eigen coins terug te kopen en te burnen, zodat de value voor de holders hoger wordt.

Een X aantal bitcoins kan je niet vergelijken met X soorten altcoins.
pi_180392193
Mijn PF is nu toch wel heel treurig aan het worden met 60 procent in de min...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 juli 2018 @ 08:12:59 #38
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180392545
Ik snap wat Aventuras bedoelt, maar zo werkt het gewoon niet.

Ten eerste hebben bijna alle coins een limited supply, dus ze zijn allemaal "schaars" en bij alle coins hangt de prijs af van vraag en aanbod. Er zit daar echt geen verschil tussen BTC en de rest.

Ten tweede kan je er niet van uit gaan dat een copy van een alt net zoveel aandacht krijgt en net zo goed wordt. Het is dus niet zo dat als ik nu VeChain2 op de markt zet ik opeens een deel van vraag naar VeChain overneem. Waarom zouden mensen VeChain2 vertrouwen terwijl VeChain al een tijd bezig is, partners heeft, een werkend product heeft etc etc. Zelfde geldt voor BitCoin2, Ethereum2 etc .....

Nogmaals, bijna alle coins hebben een limited supply. Dat de absolute aantallen hierbij van een paar duizend tot een paar miljard verschillen doet er niet toe, want de prijs pas zich daarop aan door simpele marktwerking.
pi_180392769
Er is nu een 2e airdrop bezig voor HashGard https://medium.com/@hashg(...)6-hours-9c5fa859bab3

Je moet hiervoor een aantal fictieve aan- verkopen doen in je dashobord om 2500GARD te krijgen.
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  woensdag 11 juli 2018 @ 08:52:27 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180392813
Is pas vanaf vanmiddag als het goed is
Please sir. When moon? When Mustang?
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 08:53:47 #41
842 Zorro
Z
pi_180392823
Ben ik de enige of is dat allang voorbij gekomen: Als ik naar binance wil krijg ik een fout van mijn browser: This site can’t provide a secure connection

Hebben of hadden anderen daar ook last van?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180392851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Is pas vanaf vanmiddag als het goed is
De Airdrop2 was bij mij aanwezig en ik heb de instructies gevolgd en er zijn 2500GARD bijgeschreven in mijn account
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:14:43 #43
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180393021
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 08:57 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:

[..]

De Airdrop2 was bij mij aanwezig en ik heb de instructies gevolgd en er zijn 2500GARD bijgeschreven in mijn account
Sorry je hebt gelijk, hij werkt nu al inderdaad. Ik heb er ook weer 2.5k bij :9
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:28:22 #44
62913 Blik
The one and Only!
pi_180393139
Ik moet me inhouden niet nog meer in deze bodemloze put te gooien...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 juli 2018 @ 09:42:10 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180393297
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:28 schreef Blik het volgende:
Ik moet me inhouden niet nog meer in deze bodemloze put te gooien...
Het is zo aantrekkelijk met deze prijzen, maar ik zit nu vol in BTC en ga niet meer traden totdat ik duidelijke uptrend ga zien. De daling bij de alts gaat echt nergens meer over.
pi_180393724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 08:46 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Er is nu een 2e airdrop bezig voor HashGard https://medium.com/@hashg(...)6-hours-9c5fa859bab3

Je moet hiervoor een aantal fictieve aan- verkopen doen in je dashobord om 2500GARD te krijgen.
Bedankt! Ook 2500 erbij :)
pi_180393800
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bedankt! Ook 2500 erbij :)
Die shit kan toch nooit wat waard worden als iedereen ze graties heeft gehad? :P
  woensdag 11 juli 2018 @ 10:21:32 #48
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180393836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:18 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Die shit kan toch nooit wat waard worden als iedereen ze graties heeft gehad? :P
1$ eoy.
Wist je dat niet? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180393856
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:21 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

1$ eoy.
Wist je dat niet? :D
:P

Nou ja al wordt het al met al 50 euro waard, gratis geld is gratis geld.
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:01:38 #50
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180394323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:23 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

:P

Nou ja al wordt het al met al 50 euro waard, gratis geld is gratis geld.
Al wordt het 5 euro, is toch weer mooi een halve liter op de vrijdagavond ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180394709
EOS heeft weer nieuwe problemen :')
జ్ఞ‌ా
pi_180394862
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef µ het volgende:
EOS heeft weer nieuwe problemen :')
Gift that keeps on giving :D
pi_180395008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:31 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Gift that keeps on giving :D
Mocht iemand nog redenen nodig hebben om zijn eos te verkopen... :P
జ్ఞ‌ా
pi_180395071
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef µ het volgende:
EOS heeft weer nieuwe problemen :')
oh vertel, wat nou weer
pi_180395618
Zijn we al geland op de moen?
Lambo of Rekt
pi_180395665
crypto :')
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:14:24 #57
131603 Afwazig
Serious business
pi_180395689
EOS :')
IOTA :')
Ripple :')
Verge :')
Bcash :')
pi_180395717
UNIVERSSAAAAA HAHAHAA OMG JAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_180395977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:14 schreef Afwazig het volgende:
EOS :')
IOTA :')
Ripple :')
Verge :')
Bcash :')
Stop is met al die mooie coins op te noemen.

Je vergeet trouwens TRON.
pi_180396009
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:31 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Stop is met al die mooie coins op te noemen.

Je vergeet trouwens TRON.
En Vechain

Hi ha ho B-)
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:34:02 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180396013
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:25 schreef µ het volgende:
EOS heeft weer nieuwe problemen :')
Skypestoring zeker :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180396048
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:33 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

En Vechain

Hi ha ho B-)
Nog een keer negatief over VEN he ~O> ~O> ~O> ~O>
pi_180396092
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:40 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

oh vertel, wat nou weer
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Skypestoring zeker :')
https://bcfocus.com/altco(...)inbow-attacks/18142/
జ్ఞ‌ా
pi_180396464
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:35 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nog een keer negatief over VEN he ~O> ~O> ~O> ~O>
Daar hoort ban op te staan, negativiteit over VEN :7
Lambo of Rekt
pi_180396540
:R
pi_180396617


The worlds first multi-clause and multi-party transaction

_O_

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2018 13:11:57 ]
pi_180396637
quote:
Zijn we al moen? kunnen we al op t mainnet ven inruilen? when 12usdeoy?
Lambo of Rekt
pi_180396666
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 08:12 schreef Kyran het volgende:
Ik snap wat Aventuras bedoelt, maar zo werkt het gewoon niet.

Ten eerste hebben bijna alle coins een limited supply, dus ze zijn allemaal "schaars" en bij alle coins hangt de prijs af van vraag en aanbod. Er zit daar echt geen verschil tussen BTC en de rest.

Ten tweede kan je er niet van uit gaan dat een copy van een alt net zoveel aandacht krijgt en net zo goed wordt. Het is dus niet zo dat als ik nu VeChain2 op de markt zet ik opeens een deel van vraag naar VeChain overneem. Waarom zouden mensen VeChain2 vertrouwen terwijl VeChain al een tijd bezig is, partners heeft, een werkend product heeft etc etc. Zelfde geldt voor BitCoin2, Ethereum2 etc .....

Nogmaals, bijna alle coins hebben een limited supply. Dat de absolute aantallen hierbij van een paar duizend tot een paar miljard verschillen doet er niet toe, want de prijs pas zich daarop aan door simpele marktwerking.
Dan snap je het toch niet helemaal.
Schaarste kan je niet creëren door zomaar een coin te verzinnen en die zou dan schaars zijn omdat jij dat zo hebt besloten. Alleen schaarsheid maakt Bitcoin niet bijzonder nee. Een metaal wat minder voor komt op onze aarde dan goud gaat ook echt het goud niet vervangen.

Het verbaasd mij opzich wel dat er maar weinig mensen in dit topic lijken te begrijpen waar ik het over heb.

Wat gaat Wall Street doen denk je? Gaan ze miljarden pompen in Verge omdat dat zo'n geweldige coin is? Of gaan ze miljarden aan fiat ontrekken om het ook eens veilig op te kunnen slaan in BTC? Je geeft zelf ook al aan dat je ook niet in Altcoin durft te zitten op dit moment, maar je gaat wel naar BTC en niet naar fiat.
It All Goes Back in the Box
pi_180396786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dan snap je het toch niet helemaal.
Schaarste kan je niet creëren door zomaar een coin te verzinnen en die zou dan schaars zijn omdat jij dat zo hebt besloten. Alleen schaarsheid maakt Bitcoin niet bijzonder nee. Een metaal wat minder voor komt op onze aarde dan goud gaat ook echt het goud niet vervangen.

Het verbaasd mij opzich wel dat er maar weinig mensen in dit topic lijken te begrijpen waar ik het over heb.

Wat gaat Wall Street doen denk je? Gaan ze miljarden pompen in Verge omdat dat zo'n geweldige coin is? Of gaan ze miljarden aan fiat ontrekken om het ook eens veilig op te kunnen slaan in BTC? Je geeft zelf ook al aan dat je ook niet in Altcoin durft te zitten op dit moment, maar je gaat wel naar BTC en niet naar fiat.
Het zal goud niet gaan vervangen maar daar gaat het niet om. Goud is in het verleden gewoon toevallig gekozen als main currency in metalen, maar er zijn duurdere, kijk maar naar platina.
Lambo of Rekt
pi_180396825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dan snap je het toch niet helemaal.
Schaarste kan je niet creëren door zomaar een coin te verzinnen en die zou dan schaars zijn omdat jij dat zo hebt besloten. Alleen schaarsheid maakt Bitcoin niet bijzonder nee. Een metaal wat minder voor komt op onze aarde dan goud gaat ook echt het goud niet vervangen.

Het verbaasd mij opzich wel dat er maar weinig mensen in dit topic lijken te begrijpen waar ik het over heb.

Wat gaat Wall Street doen denk je? Gaan ze miljarden pompen in Verge omdat dat zo'n geweldige coin is? Of gaan ze miljarden aan fiat ontrekken om het ook eens veilig op te kunnen slaan in BTC? Je geeft zelf ook al aan dat je ook niet in Altcoin durft te zitten op dit moment, maar je gaat wel naar BTC en niet naar fiat.
Wat ik denk dat jij bedoeld is dus gewoon dat er meer vraag komt naar de Bitcoin en een steeds schaarser aanbod als alles is gemined?

Dat valt dus onder het kopje "vraag & aanbod"

Zoniet dan gaan we er niet uitkomen want dan begrijp ik je echt niet meer |:(
pi_180396841
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:15 schreef TwztId het volgende:

[..]

Wat ik denk dat jij bedoeld is dus gewoon dat er meer vraag komt naar de Bitcoin en een steeds schaarser aanbod als alles is gemined?

Dat valt dus onder het kopje "vraag & aanbod"

Zoniet dan gaan we er niet uitkomen want dan begrijp ik je echt niet meer |:(
Dit ja, het is een verwarrende post verder.
Lambo of Rekt
pi_180396925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef Aventuras het volgende:

Het verbaasd mij opzich wel dat er maar weinig mensen in dit topic lijken te begrijpen waar ik het over heb.
Misschien eens bij jezelf te rade gaan. Degene die denkt dat de hele wereld gek aan het worden is, die ... je snapt 'm al.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 juli 2018 @ 13:27:19 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180397062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dan snap je het toch niet helemaal.
Schaarste kan je niet creëren door zomaar een coin te verzinnen en die zou dan schaars zijn omdat jij dat zo hebt besloten. Alleen schaarsheid maakt Bitcoin niet bijzonder nee. Een metaal wat minder voor komt op onze aarde dan goud gaat ook echt het goud niet vervangen.

Het verbaasd mij opzich wel dat er maar weinig mensen in dit topic lijken te begrijpen waar ik het over heb.

Wat gaat Wall Street doen denk je? Gaan ze miljarden pompen in Verge omdat dat zo'n geweldige coin is? Of gaan ze miljarden aan fiat ontrekken om het ook eens veilig op te kunnen slaan in BTC? Je geeft zelf ook al aan dat je ook niet in Altcoin durft te zitten op dit moment, maar je gaat wel naar BTC en niet naar fiat.
Ja, het ligt vast aan 99% van de users hier en niet aan jou. Of jij snapt het zelf niet of jij faalt keihard in het maken van je punt. Get over it.

Dat BTC de vader van crypto is is een feit. Dit heeft echter niks met schaarste te maken. Net zoals dat goud niet allerbeste, duurste of zeldzaamste metaal is. Waar mensen over vallen in je verhaal is het gedeelte over schaarste, niet over de rest. Schaarste heeft gewoon puur te maken met vraag en aanbod, niks meer, niks minder.

Jij bent ook schaars, er is maar 1 Aventuras, maar als niemand je wil hebben ben je ook niks waard, dus veel plezier met je schaarse zelf.
pi_180397132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:08 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Dan snap je het toch niet helemaal.
Schaarste kan je niet creëren door zomaar een coin te verzinnen en die zou dan schaars zijn omdat jij dat zo hebt besloten. Alleen schaarsheid maakt Bitcoin niet bijzonder nee. Een metaal wat minder voor komt op onze aarde dan goud gaat ook echt het goud niet vervangen.

Het verbaasd mij opzich wel dat er maar weinig mensen in dit topic lijken te begrijpen waar ik het over heb.

Wat gaat Wall Street doen denk je? Gaan ze miljarden pompen in Verge omdat dat zo'n geweldige coin is? Of gaan ze miljarden aan fiat ontrekken om het ook eens veilig op te kunnen slaan in BTC? Je geeft zelf ook al aan dat je ook niet in Altcoin durft te zitten op dit moment, maar je gaat wel naar BTC en niet naar fiat.
Jij zei dat BTC meer waard zou worden omdat het zeldzaam is. Er is geen verband tussen zeldzaamheid en waarde.
pi_180397151
PIZZA ESCALATIE BESTELD
pi_180397242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:31 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Jij zei dat BTC meer waard zou worden omdat het zeldzaam is. Er is geen verband tussen zeldzaamheid en waarde.
In principe wel, maar enkel wanneer er vraag naar is naar hetgeen zo zeldzaam is.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 juli 2018 @ 13:42:54 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180397364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

In principe wel, maar enkel wanneer er vraag naar is naar hetgeen zo zeldzaam is.
Het is de VRAAG dat het in eerste instante een waarde geeft, niet de zeldzaamheid.

Stel peren zijn zeldzamer dan appels.

Je hebt 10 appels en 1 miljoen mensen willen een appel.
Je hebt 1 peer en 1 persoon wil maar een peer.

Dan is de peer zelfzaam, maar je appels zijn meer waard, want er is meer vraag naar appels. Schaarste is in beginsel geen factor voor de waarde. Als niemand het wil hebben kan het nog zo schaars zijn. Boeit niet .

Wat natuurlijk wel zo is dat als ergens veel vraag naar is vroeg of laat schaarste gaat ontstaan en het juist nog meer waard wordt.
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:44:17 #78
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180397385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:31 schreef KappenBakken het volgende:
PIZZA ESCALATIE BESTELD
Klinkt goed, wat zit er op?
Hmz...
pi_180397417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het is de VRAAG dat het in eerste instante een waarde geeft, niet de zeldzaamheid.

Stel peren zijn zeldzamer dan appels.

Je hebt 10 appels en 1 miljoen mensen willen een appel.
Je hebt 1 peer en 1 persoon wil maar een peer.

Dan is de peer zelfzaam, maar je appels zijn meer waard, want er is meer vraag naar appels. Schaarste is in beginsel geen factor voor de waarde. Als niemand het wil hebben kan het nog zo schaars zijn. Boeit niet .
Dat zeg ik, er is ENKEL een verband in schaarste en waarde zodra er vraag is.

Zo zijn er ook 3 zaken nodig voor vuur; Zuurstof, Brandstof en Hitte.

Ik heb ook een steen in de tuin liggen waarvan er maar 1 ter wereld is, geen enkele andere steen waar dan ook op aarde heeft exact diezelfde vorm, maarja,... het is niets waard, niemand wil m hebben.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 juli 2018 @ 13:48:17 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180397457
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat zeg ik, er is ENKEL een verband in schaarste en waarde zodra er vraag is.

Zo zijn er ook 3 zaken nodig voor vuur; Zuurstof, Brandstof en Hitte.

Ik heb ook een steen in de tuin liggen waarvan er maar 1 ter wereld is, geen enkele andere steen waar dan ook op aarde heeft exact diezelfde vorm, maarja,... het is niets waard, niemand wil m hebben.
^O^
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:49:43 #81
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180397483
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat zeg ik, er is ENKEL een verband in schaarste en waarde zodra er vraag is.

Zo zijn er ook 3 zaken nodig voor vuur; Zuurstof, Brandstof en Hitte.

Ik heb ook een steen in de tuin liggen waarvan er maar 1 ter wereld is, geen enkele andere steen waar dan ook op aarde heeft exact diezelfde vorm, maarja,... het is niets waard, niemand wil m hebben.
IK WIL DIE STEEN! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180397530
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:49 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

IK WIL DIE STEEN! :D
Kost je 50K Seal.
Lambo of Rekt
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:59:01 #83
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180397673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:31 schreef KappenBakken het volgende:
PIZZA ESCALATIE BESTELD
Niet een pizza calamiteiten bestellen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:12:25 #84
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180397946
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kost je 50K Seal.
Dure steen! :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 juli 2018 @ 14:12:57 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180397962
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:12 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dure steen! :D
Omdat het zeldzaam is, duh.

:R
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:14:07 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180397983
Ik geef deze topic één kankersteentje op je beeldscherm
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180397989
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:14 schreef fathank het volgende:
Ik geef deze topic één kankersteentje op je beeldscherm
Dus als ik je jassie beschadigd heb....
Lambo of Rekt
pi_180398409
Ik ga mooi een tijdje kappen met traden, geen fuck aan zo. Alles in BTC houden en weer lekker een paar maanden op m'n reet zitten.
pi_180398663
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:33 schreef illusions het volgende:
Ik ga mooi een tijdje kappen met traden, geen fuck aan zo. Alles in BTC houden en weer lekker een paar maanden op m'n reet zitten.
Die nieuwe bullrun is uitgesteld tot 2030.
Lambo of Rekt
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 15:03:18 #90
842 Zorro
Z
pi_180399059
Fijn, zo snel antwoord op mijn vraag.

O wacht.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180399356
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 08:53 schreef Zorro het volgende:
Ben ik de enige of is dat allang voorbij gekomen: Als ik naar binance wil krijg ik een fout van mijn browser: This site can’t provide a secure connection

Hebben of hadden anderen daar ook last van?
Nee.
pi_180399936
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:03 schreef Zorro het volgende:
Fijn, zo snel antwoord op mijn vraag.

O wacht.
Wat was je vraag? :P
pi_180399962
Iemand al airdrops gehad op ethos? Die zouden toch komen als je de wallet installeerde ofwah
Lambo of Rekt
pi_180400027
https://predictions.global/

Best wel tof, je kunt zien welke markets er op Augur zijn en hoeveel geld mensen erop pleuren.

Los daarvan zit dat hele Augur wel nog vol met bugs, maar ja dat hoort er een beetje bij vrees ik.
pi_180400072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:36 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat was je vraag? :P
Of Binance bij iedereen naar de tyfus is of alleen bij hem.
pi_180400084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Of Binance bij iedereen naar de tyfus is of alleen bij hem.
Of scamsite :z
Lambo of Rekt
pi_180400107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Of Binance bij iedereen naar de tyfus is of alleen bij hem.
Oh weet ik veel. Kom zelden op exchanges.

Stuurde laatst wel 10 Ether naar de oprichter van Binance en kreeg het dubbele terug, echt een leuke twitter actie van ze! (Dit is een scam. Geen ether sturen :P)
pi_180400501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Oh weet ik veel. Kom zelden op exchanges.

Stuurde laatst wel 10 Ether naar de oprichter van Binance en kreeg het dubbele terug, echt een leuke twitter actie van ze! (Dit is een scam. Geen ether sturen :P)
Ik had laatst iemand op telegram PM, hij zei;
Im quitting this shit, and give away my crypto... here's my wallet

"wallet.exe"

:')
Lambo of Rekt
pi_180400671
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

_O-
true story.
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 16:22:26 #100
842 Zorro
Z
pi_180401032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Of Binance bij iedereen naar de tyfus is of alleen bij hem.
Precies. Dus als ik het goed zie is dat alleen hier en weet ik dat ik hier moet gaan zoeken.

Hier dus als in "op mijn machines" (Want op twee computers. Mobile werkt het wel zag ik net)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180401070
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:22 schreef Zorro het volgende:

[..]

Precies. Dus als ik het goed zie is dat alleen hier en weet ik dat ik hier moet gaan zoeken.

Hier dus als in "op mijn machines" (Want op twee computers. Mobile werkt het wel zag ik net)
Je weet zeker dat je de juiste link hebt, paste m ns?
Lambo of Rekt
pi_180401126
info.binance.com deed wel een beetje verkankerd bij mij eerder vandaag, 500 errors uitspugen enzo, maar exchange doet het prima.
pi_180401138


Vandaar dat ik t zeg... Puntjes onder de N zijn special chars, heel smerig deze.
Lambo of Rekt
pi_180401195
Ik heb ook wel ns met de API gehad dat ik die melding kreeg, dat er geen beveiligde verbinding tot stand gebracht kon worden. Bekijk ook je SSL / TLS settings eens in internet-options > advanced.
Lambo of Rekt
pi_180401198
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:26 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaar dat ik t zeg... Puntjes onder de N zijn special chars, heel smerig deze.
Wel raar hoor, meestal als je op zo'n domein komt zet ie die puntjes om in valid chars.

urlwithanñ.com wordt bijv. xn--urlwithan-t6a.com

Komt namelijk weleens voor in Spanje met de ñ.
pi_180401231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Wel raar hoor, meestal als je op zo'n domein komt zet ie die puntjes om in valid chars.

urlwithanñ.com wordt bijv. xn--urlwithan-t6a.com

Komt namelijk weleens voor in Spanje met de ñ.
Jep, maar als je autofill in URL eenmaal op dat gebinance-met-puntjes staat, kun je zomaar denken dat je op de juiste site zit.
Lambo of Rekt
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 16:30:28 #107
842 Zorro
Z
pi_180401252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:24 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je weet zeker dat je de juiste link hebt, paste m ns?
Ik tik het zelf in.
En via VPN doet ie het wel zie ik nu. Al log ik daarmee niet in :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180401264
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik tik het zelf in.
En via VPN doet ie het wel zie ik nu. Al log ik daarmee niet in :)
Doe eens screenshot van de error dan.
pi_180401274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe eens screenshot van de error dan.
Ik heb dat met de api ook eerder gezien, die melding... verdween ook zomaar ineens.
Lambo of Rekt
pi_180401311
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:06 schreef niggeplease het volgende:

[..]

true story.
fake news
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 16:36:25 #111
842 Zorro
Z
pi_180401391
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe eens screenshot van de error dan.
Opera:


Chrome:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180401419
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:36 schreef Zorro het volgende:

[..]

Opera:
[ afbeelding ]

Chrome:
[ afbeelding ]
SSL error. Bekijk je SSL/TLS settings ns.

Ohja, en klik ff het info'tje van de SSL, het certificaat.
Lambo of Rekt
pi_180401472
Ja dat ligt echt lokaal. Heb je een firewall? Zo ja, probeeer die eens uit te zetten en doe dan een harde refresh.
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 16:44:05 #114
842 Zorro
Z
pi_180401577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SSL error. Bekijk je SSL/TLS settings ns.

Ohja, en klik ff het info'tje van de SSL, het certificaat.
Certificaat lijkt me in orde.
Inmiddels naar Linux gereboot. Daar geen probleem. Ik moet het in windows gaan zoeken. TLS settings zou ik denken, maar ik heb het op 2 systemen. Wel na updates, maar als het daaraan lag zouden meer mensen dat meegemaakt moeten hebben. Dus dat lijkt het ook niet te zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 16:44:51 #115
842 Zorro
Z
pi_180401599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:39 schreef illusions het volgende:
Ja dat ligt echt lokaal. Heb je een firewall? Zo ja, probeeer die eens uit te zetten en doe dan een harde refresh.
Zooals hierboven ook gezegd, Zelfde laptop in Linux geen probleem dus dan zou het de windows firewall moeten zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180401635
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:44 schreef Zorro het volgende:

[..]

Certificaat lijkt me in orde.
Inmiddels naar Linux gereboot. Daar geen probleem. Ik moet het in windows gaan zoeken. TLS settings zou ik denken, maar ik heb het op 2 systemen. Wel na updates, maar als het daaraan lag zouden meer mensen dat meegemaakt moeten hebben. Dus dat lijkt het ook niet te zijn.
Tis in beide browsers, dus het probleem ligt in laag 2 t/m 5/6 zo lijkt. Firewall is ook idd nog een mogelijkheid, maarja, dan zou het niet 'ineens' gebeuren, als je linux draait lijkt het me dat je voldoende verstand hebt van hoe windows werkt ook.

Ik heb dit , zoals ik zei, eerder ook gehad. Exact dezelfde melding maar dan met de API, het verdween ook spontaan.

edit;

caching clearen en alles, cookies?
Lambo of Rekt
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 16:53:32 #117
842 Zorro
Z
pi_180401819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tis in beide browsers, dus het probleem ligt in laag 2 t/m 5/6 zo lijkt. Firewall is ook idd nog een mogelijkheid, maarja, dan zou het niet 'ineens' gebeuren, als je linux draait lijkt het me dat je voldoende verstand hebt van hoe windows werkt ook.

Ik heb dit , zoals ik zei, eerder ook gehad. Exact dezelfde melding maar dan met de API, het verdween ook spontaan.

edit;

caching clearen en alles, cookies?
Helaas, cache en cookies helpt niet.
Ik ga toch eens in de TLS settings duiken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180401846
Ja en kijk ook je router na... wellicht heeft je provider een nieuwe firmware gepushed met daarin andere settings voor poorten / protocollen.

meer dan dit kan ik ook niet bedenken nu.
Lambo of Rekt
pi_180401947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:54 schreef EggsTC het volgende:
Ja en kijk ook je router na... wellicht heeft je provider een nieuwe firmware gepushed met daarin andere settings voor poorten / protocollen.

meer dan dit kan ik ook niet bedenken nu.
Dit inderdaad. Mijn router pleurt er ook weleens uit (uit zichzelf, Spaanse rotzooi :') ) en dan krijg ik deze melding op alle sites.
  FOK!fotograaf woensdag 11 juli 2018 @ 16:59:45 #120
842 Zorro
Z
pi_180401969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:54 schreef EggsTC het volgende:
Ja en kijk ook je router na... wellicht heeft je provider een nieuwe firmware gepushed met daarin andere settings voor poorten / protocollen.

meer dan dit kan ik ook niet bedenken nu.
Ik zal eens zoeken. Al lijkt me dat ook niet want dan zou ook Linux er last van moeten hebben.
En hier zo'n info waar je bij problemen altijd tegenaan loopt: "Ik heb het ook!" en dan geen oplossing.
https://www.reddit.com/r/(...)s_not_private_error/
Zucht...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180402094
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:59 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik zal eens zoeken. Al lijkt me dat ook niet want dan zou ook Linux er last van moeten hebben.
En hier zo'n info waar je bij problemen altijd tegenaan loopt: "Ik heb het ook!" en dan geen oplossing.
https://www.reddit.com/r/(...)s_not_private_error/
Zucht...
Je kunt ook proberen met wireshark eens die foutmelding af te vangen, om te kijken wat het precies is (+ nummercode)... de browser zegt leuk "SSL error"... tja, wat voor error dan... kut browsers :P
Lambo of Rekt
pi_180402410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:35 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nog een keer negatief over VEN he ~O> ~O> ~O> ~O>
Puur genieten
  woensdag 11 juli 2018 @ 17:33:49 #123
61320 TwztId
ja toch..
pi_180402849
quote:
6s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:36 schreef Zorro het volgende:

[..]

Opera:
[ afbeelding ]

Chrome:
[ afbeelding ]
Ik had die vage shit ook maar dan bij Cryptopia.

Heb toen gegoogled op die error ( bv: https://www.thesslstore.com/blog/fix-err-ssl-protocol-error/ ) Ik weet alleen niet meer welke voor mij werkte :')
pi_180404370
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat zeg ik, er is ENKEL een verband in schaarste en waarde zodra er vraag is.

Zo zijn er ook 3 zaken nodig voor vuur; Zuurstof, Brandstof en Hitte.

Ik heb ook een steen in de tuin liggen waarvan er maar 1 ter wereld is, geen enkele andere steen waar dan ook op aarde heeft exact diezelfde vorm, maarja,... het is niets waard, niemand wil m hebben.
Het is een feit dat van elke steen op aarde een dubbelganger is. Dat wist je niet he :7
Vakman pur sang
  woensdag 11 juli 2018 @ 18:48:11 #125
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180404399
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is een feit dat van elke steen op aarde een dubbelganger is. Dat wist je niet he :7
AHA.
Dan is die maar 25k SEALS?>!
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180404633
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is een feit dat van elke steen op aarde een dubbelganger is. Dat wist je niet he :7
Als jij kan komen bewijzen dat het exact dezelfde steen is die jij hebt, dan krijg jij van mij 50K seal.... kun je dat niet, dan krijg ik van jou 50K BTC, deal? :7
Lambo of Rekt
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:03:30 #127
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180404688
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als jij kan komen bewijzen dat het exact dezelfde steen is die jij hebt, dan krijg jij van mij 50K seal.... kun je dat niet, dan krijg ik van jou 50K BTC, deal? :7
Ligt aardig gelijk qua waarde gelukkig. :P
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180404809
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:03 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Ligt aardig gelijk qua waarde gelukkig. :P
Hij's de uitdager toch :7
Lambo of Rekt
pi_180406467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als jij kan komen bewijzen dat het exact dezelfde steen is die jij hebt, dan krijg jij van mij 50K seal.... kun je dat niet, dan krijg ik van jou 50K BTC, deal? :7
Dubbelganger is niet hetzelfde als “exact dezelfde” (op moleculnivo).
Vakman pur sang
  woensdag 11 juli 2018 @ 20:20:14 #130
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180406567
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dubbelganger is niet hetzelfde als “exact dezelfde” (op moleculnivo).
Moleculair niveau.
Hmz...
pi_180406713
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:20 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Moleculair niveau.
Dank voor de verbetering, zeer irritant maar toch bedankt :7
Vakman pur sang
pi_180407530
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dubbelganger is niet hetzelfde als “exact dezelfde” (op moleculnivo).
Dan nog minder kans.
Lambo of Rekt
pi_180407597
Je zou ook even kunnen kijken welk IP adres jouw PC teruggeeft als je een pingetje doet naar binance.com misschien is je pc wel geinfecteerd ofzo of je hebt een DNS server ingesteld staan die is gehacked. Kan zoveel zijn.
pi_180408248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 20:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dan nog minder kans.
Allemaal gelul, de vraag is en blijft:
WHEN MOON SIR?!

Bij btc 25K krijg jij je sealtjes.
Vakman pur sang
pi_180408859
when moon when lambo! 1-1 !
pi_180411694
I GUESS IT'S NOT COMING HOME

Zijn we eindelijk van die vervelende oneliner af.
pi_180416868
Gaat niet goed kerls.
Fasten your seatbells we gaan naar 4500$ btc schat ik in.
Vakman pur sang
  donderdag 12 juli 2018 @ 07:40:16 #138
131603 Afwazig
Serious business
pi_180417024
Dit is de mooiste vrouw van nl 2018.
Echt lekker ding, maar is haar hoofd niet in verhouding een beetje groot?

Vakman pur sang
pi_180417064
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is de mooiste vrouw van nl 2018.
Echt lekker ding, maar is haar hoofd niet in verhouding een beetje groot?

[ afbeelding ]
Nou, zie geen heupen niks. Vind er niks aan.
pi_180417082
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is de mooiste vrouw van nl 2018.
Echt lekker ding, maar is haar hoofd niet in verhouding een beetje groot?

[ afbeelding ]

wel te doen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 08:02:46 #142
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180417128
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is de mooiste vrouw van nl 2018.
Echt lekker ding, maar is haar hoofd niet in verhouding een beetje groot?

[ afbeelding ]
Leuk Grietje maar zoiets vind je in iedere willekeurige dancing.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180417163
Treinmeisje is mooier
pi_180417251
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Leuk Grietje maar zoiets vind je in iedere willekeurige dancing.
Van die ‘all in’ dancings?
Vakman pur sang
pi_180417407
btc collapsing as we speak
  donderdag 12 juli 2018 @ 08:44:02 #146
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180417415
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Van die ‘all in’ dancings?
Of bar dancings.

Of een willekeurige striptent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 12 juli 2018 @ 08:51:11 #147
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180417468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:42 schreef iloveshitcoins het volgende:
btc collapsing as we speak
Ben jij het Engels broertje van Dwaalboy?
Hmz...
pi_180417511
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:51 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ben jij het Engels broertje van Dwaalboy?
ik weet t nederlandse woord niet voor collapsing.
pi_180417516
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:51 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Ben jij het Engels broertje van Dwaalboy?
ALL IN XRP!
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 12 juli 2018 @ 08:59:45 #150
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180417555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

ALL IN XRP!
DAAR GAAN WE!
Hmz...
pi_180417874
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 08:42 schreef iloveshitcoins het volgende:
btc collapsing as we speak
Krijg ik een” :') “ op mijn voorspelling dat btc zakt.
En wat gebeurd er haha :D
Vakman pur sang
  donderdag 12 juli 2018 @ 09:31:08 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180418011
Hahahaha echt goeie garp
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 12 juli 2018 @ 09:37:39 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180418114
Dit is de laatste bounce op de 5.8-6k zoals ik al meerdere keren voorspeld heb de afgelopen weken. Daarna kruipen we richting 10k
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 12 juli 2018 @ 09:39:50 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180418158
Waarom zouden we nu naar 10k kruipen? En in welk tempo? 2 weken? 2 maanden? 2jaar?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180418207
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:39 schreef fathank het volgende:
Waarom zouden we nu naar 10k kruipen? En in welk tempo? 2 weken? 2 maanden? 2jaar?
whisfull thinking
  donderdag 12 juli 2018 @ 09:53:10 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180418414
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:39 schreef fathank het volgende:
Waarom zouden we nu naar 10k kruipen? En in welk tempo? 2 weken? 2 maanden? 2jaar?
Binnen een maand of 6. Wel in horten en stoten natuurlijk, maar we krijgen een voorzichtige uptrend met steeds hoger wordende lows
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 12 juli 2018 @ 09:54:30 #157
131603 Afwazig
Serious business
pi_180418432
Nostradamustopic. Mooi man.

Ik mis alleen nog de mensen die een video over TA hebben gezien en nu willekeurige lijnen gaan trekken.
  donderdag 12 juli 2018 @ 09:59:52 #159
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_180418505
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Krijg ik een” :') “ op mijn voorspelling dat btc zakt.
En wat gebeurd er haha :D
Waarom fomo-de je dan terug erin op 6500
pi_180418697
anti moon!!!
  donderdag 12 juli 2018 @ 11:14:18 #161
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180419876
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:39 schreef fathank het volgende:
Waarom zouden we nu naar 10k kruipen? En in welk tempo? 2 weken? 2 maanden? 2jaar?
https://bitcoinmagazine.n(...)ende-koersen-zorgen/
  FOK!fotograaf donderdag 12 juli 2018 @ 11:26:21 #162
842 Zorro
Z
pi_180420181
Update en oplossing voor mijn problemen met binance:
Linux werkte, Windows safe mode werkte, normale windows werkte niet. Ik slim, antivirus uit, wellicht doet dat wat. Nee ook niet. Wat blijkt? Ik heb F-Secure (via XS4All) en als je virus protection uitzet blijft browsing protection actief. En die lag dwars ...

Browsing protection uit en alles werkt *O*

Binance aan de exception list toegevoegd en alles doet wat het moet doen, ook met browsing protection aan.

Bedankt voor het meedenken iedereen, en mocht iemand dit meemaken dan weet je nu wat het is :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_180420401
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:26 schreef Zorro het volgende:
Update en oplossing voor mijn problemen met binance:
Linux werkte, Windows safe mode werkte, normale windows werkte niet. Ik slim, antivirus uit, wellicht doet dat wat. Nee ook niet. Wat blijkt? Ik heb F-Secure (via XS4All) en als je virus protection uitzet blijft browsing protection actief. En die lag dwars ...

Browsing protection uit en alles werkt *O*

Binance aan de exception list toegevoegd en alles doet wat het moet doen, ook met browsing protection aan.

Bedankt voor het meedenken iedereen, en mocht iemand dit meemaken dan weet je nu wat het is :)
Mooi, mooi.
Lambo of Rekt
pi_180420574
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:26 schreef Zorro het volgende:
Update en oplossing voor mijn problemen met binance:
Linux werkte, Windows safe mode werkte, normale windows werkte niet. Ik slim, antivirus uit, wellicht doet dat wat. Nee ook niet. Wat blijkt? Ik heb F-Secure (via XS4All) en als je virus protection uitzet blijft browsing protection actief. En die lag dwars ...

Browsing protection uit en alles werkt *O*

Binance aan de exception list toegevoegd en alles doet wat het moet doen, ook met browsing protection aan.

Bedankt voor het meedenken iedereen, en mocht iemand dit meemaken dan weet je nu wat het is :)
Voor de mensen met F-Secure, er is ook een optie om banksites te beveiligen. Als jij dus naar de site van een bank gaat met je browser dan zie je een groen balkje bovenin. Op dat moment (zolang dat tabblad met de banksite openstaat) zal F-Secure alle andere verbindingen verbreken, dus geen connecties meer en alle andere tabs doen het dan ook niet. Best veilig voor je bank maar wel irritant. Ik moet het vaak uitzetten bij klanten
pi_180421862
Gaat dit nog wel goedkomen..
pi_180421928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Gaat dit nog wel goedkomen..
Jawel... hoewel ik nu ook wel vind dat we door de bodem heen zakken.
Lambo of Rekt
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:00:39 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180422012
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2018 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Dit is de laatste bounce op de 5.8-6k zoals ik al meerdere keren voorspeld heb de afgelopen weken. Daarna kruipen we richting 10k
Held leen mij die glazen bol een keer
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:22:35 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180422499
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Held leen mij die glazen bol een keer
Je mag hem leasen. Ik verkoop abonnementen voor 450 euro per maand.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:44:26 #170
62913 Blik
The one and Only!
pi_180422888
Tijd voor een break, misschien tijdens de vakantie de delta-app maar eens niet aanraken.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 juli 2018 @ 14:59:56 #171
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180424054
Ik merk wel dat ik stuk rustiger naar mijn Delta app kijk nu ik all-in ben op BTC. Ik zal straks wel wat winst missen op de alts als het opeens goed gaat, maar de rust nu is wel fijn :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 16:11:29 #172
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180425679
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:59 schreef Kyran het volgende:
Ik merk wel dat ik stuk rustiger naar mijn Delta app kijk nu ik all-in ben op BTC. Ik zal straks wel wat winst missen op de alts als het opeens goed gaat, maar de rust nu is wel fijn :D
Om eerlijk te zijn heb ik altijd rust... al staat alles op 0.
Heb er enkel geld in zitten, wat ik makkelijk kan missen... :)
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180426405
Niet maximaal lenen voor maximaal winst :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 juli 2018 @ 17:13:39 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180427045
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 16:11 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn heb ik altijd rust... al staat alles op 0.
Heb er enkel geld in zitten, wat ik makkelijk kan missen... :)
Dat heb ik ook, dus dat is het niet. Heb er zelfs 0 geld van mezelf in zitten, allemaal bookmaker money :P

Dan nog is het niet fijn om het te zien verdampen.
pi_180429190
ik heb er alleen geld van anderen in zitten. ben net een politicus.
pi_180431297
Ik kap er even mee denk ik, bij de volgende bounceback gooi ik alles weer in TUSD en klaar ermee. Daytraden is geen fuck aan zo.

Mij een beetje teveel manipulatie op het moment.
pi_180431871
quote:
Ik kan hier niet naar kijken zonder aan dit soort video's te denken:

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_180431947
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 12 juli 2018 @ 21:14:20 #180
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180432633
quote:
Search Results for "wojak"

No items matched that search criteria. Please try again.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180432949
Bitcoin ETF 10 augustus dus moon. Zet voor de zekerheid maar in de agenda. 50/50 chance
pi_180434154
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 21:27 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin ETF 10 augustus dus moon. Zet voor de zekerheid maar in de agenda. 50/50 chance
Ik ben ook nog niet over alles op de hoogte. Wat houdt dit precies in?
pi_180434158
Hoe gaat het hier dames? Ik ben even een tijdje helemaal gestopt met crypto. Niets gemist zie ik.
  donderdag 12 juli 2018 @ 22:43:40 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_180435104
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 22:10 schreef BadVlad het volgende:
Hoe gaat het hier dames? Ik ben even een tijdje helemaal gestopt met crypto. Niets gemist zie ik.
Het zijn skere tijden hier.
pi_180435621
ik geloof niet meer in moon
pi_180435747
Zal ik dan maar met wat goed nieuws komen? Steven Cohen stapt in :D
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:09:24 #187
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180435804
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:07 schreef KappenBakken het volgende:
Zal ik dan maar met wat goed nieuws komen? Steven Cohen stapt in :D
Geen idee wie dat is maar klinkt als een gierige jood
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180435836
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen idee wie dat is maar klinkt als een gierige jood
Grote hedge fund miljardair. Maar stapt in als venture capitalist niet als trader.
Maar ja je inschatting van de situatie klopt dus wel :P
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:11:42 #189
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180435860
Gierige jood dus

Lekker de markt nog verder kapot manipuleren

Nee bedankt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180435933
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:11 schreef fathank het volgende:
Gierige jood dus

Lekker de markt nog verder kapot manipuleren

Nee bedankt
Maar het is toch zo lekker als het volledig ongereguleerd is? :P
pi_180437069
Ik heb eigenlijk alle kleine kutcoins geitched: mijn lisk, BAT, litecoin, Vechain, Icon ( :') 1,11 ), Cardano en zo

Nu alleen nog Eth en Btc. En Universa (godencoin)

Als alles daalt, kan je het best in eth en btc zitten, punt uit. Zo niet dan moet je het maar in euro's omzetten
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_180437625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar het is toch zo lekker als het volledig ongereguleerd is? :P
Allemaal huilbaby’s. Its all part of the game
pi_180437693
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:09 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen idee wie dat is maar klinkt als een gierige jood
pi_180437803
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:11 schreef fathank het volgende:
Gierige jood dus

Lekker de markt nog verder kapot manipuleren

Nee bedankt
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 07:50:26 #195
131603 Afwazig
Serious business
pi_180440897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
ik geloof niet meer in moon
Geef nooit op, vertel nog ff dat we stinkend rijk worden!
Vakman pur sang
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:09:26 #197
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180441029
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
ik geloof niet meer in moon


Jij/wij zit nu bij de "despondency" = moedeloosheid.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 09:44:03 #198
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180441561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jij/wij zit nu bij de "despondency" = moedeloosheid.
Hmz...
pi_180442311
Hoe staat het ervoor met de cryptomarkt? Paar maanden geleden ook eens voor de grap 50 euro op ingelegd, maar kort daarna flikkerde de hele zaak in elkaar.

Zijn er hier nog mensen die er daadwerkelijk wat rendement op halen? Of is het kommer en kwel?
pi_180442455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe staat het ervoor met de cryptomarkt? Paar maanden geleden ook eens voor de grap 50 euro op ingelegd, maar kort daarna flikkerde de hele zaak in elkaar.

Zijn er hier nog mensen die er daadwerkelijk wat rendement op halen? Of is het kommer en kwel?
Er is vast nog wel een trader te vinden die lekker rendement pompt, maar over het algemeen is het toch komkommer en kwel.
pi_180442482
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:29 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe staat het ervoor met de cryptomarkt? Paar maanden geleden ook eens voor de grap 50 euro op ingelegd, maar kort daarna flikkerde de hele zaak in elkaar.

Zijn er hier nog mensen die er daadwerkelijk wat rendement op halen? Of is het kommer en kwel?
Deze week weer een lekker rendement gemaakt. _O_
It All Goes Back in the Box
pi_180442485
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:40 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Deze week weer een lekker rendement gemaakt. _O_
Vertel!
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:41:19 #203
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_180442492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jij/wij zit nu bij de "despondency" = moedeloosheid.
Volgens mij was zoiets ook al 2 of 3 maanden geleden gepost en toen dachten we ook al in de 'capitulation' of despondency' status te zitten... ;(
pi_180442503
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:40 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Deze week weer een lekker rendement gemaakt. _O_
Met je "zeldzame" coins zeker :')

De tering zeg.
pi_180442521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Vertel!
Over het algemeen kan je het meeste winst maken als de markt volatiel is. Zo zijn er aantal mensen die in een paar maanden tijd in 2008/2009 echt loaded geraakt zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:42 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Met je "zeldzame" coins zeker :')

De tering zeg.
Zeker, als er een goede short was geweest om de altcoin markt te shorten zou ik het mee pakken.

Makkelijker geld verdienen dan dat bestaat er haast niet.
It All Goes Back in the Box
pi_180442568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:43 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Over het algemeen kan je het meeste winst maken als de markt volatiel is. Zo zijn er aantal mensen die in een paar maanden tijd in 2008/2009 echt loaded geraakt zijn.

[..]

Zeker, als er een goede short was geweest om de altcoin markt te shorten zou ik het mee pakken.

Makkelijker geld verdienen dan dat bestaat er haast niet.
Wat is jouw favoriete project naast Bitcoin en waarom? :)
pi_180442598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is jouw favoriete project naast Bitcoin en waarom? :)
ETH want Vitalik. _O_
It All Goes Back in the Box
pi_180442616
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:46 schreef Aventuras het volgende:

[..]

ETH want Vitalik. _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180442625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:46 schreef Aventuras het volgende:

[..]

ETH want Vitalik. _O_
Oh nu mag ik je wel moet ik zeggen.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:48:54 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180442634
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Volgens mij was zoiets ook al 2 of 3 maanden geleden gepost en toen dachten we ook al in de 'capitulation' of despondency' status te zitten... ;(
We zitten ook al zo'n 3 maanden in de capitulatie fase Beetje bouncen rond de 6k steeds. Denk dat we richting despair gegaan zijn nu. Wellicht nog een dip naar 5k, maar ik verwacht een laatste keer stuiteren rond de 5.8k en dan zijn we door de ellende heen :Y

Mensen zien weer hoop in de ETF's en ondanks dat ik niet denk dat er ineens giga veel geld gaat instromen, kan dit wel een katalysator zijn voor een trend ommekeer. Zeker aangezien de markt nu vrij stabiel is en niet nog veel verder gaat crashen zoals die TA charlatans al maanden lang beweren (1 - 3.5k :') )
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 13 juli 2018 @ 10:49:38 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180442647
Zou bijna denken dat aventuras een kloon van nattepoes was :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:02:09 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180442829
Lol eth met z'n zogenaamde decentralisatie :')

Die shitcoin verdient het om kapot te gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180442844
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:02 schreef fathank het volgende:
Lol eth met z'n zogenaamde decentralisatie :')

Die shitcoin verdient het om kapot te gaan
Dit.

Buterin die als dictator regeert !
pi_180442866
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 09:44 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:06:07 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180442897
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 11:03 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit.

Buterin die als dictator regeert !
Oeps geld weg van m'n vriendjes

Oh wacht doen we toch gewoon een Rollback

Lol en dan je mond vol over decentralisatie

Links lullen rechts vullen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 13 juli 2018 @ 11:22:24 #216
286575 Roces18
Chef de party
pi_180443242
BEN IK AL MILJONAIR???? KRIJG NU AANMANINGEN VAN DE LAMBORGIHINI DEALER!!! BINNEN 4 WEKEN BETALEN!!!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 juli 2018 @ 11:24:11 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180443287
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 10:45 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wat is jouw favoriete project naast Bitcoin en waarom? :)
Niet van die inhoudelijke vragen stellen, mafkees.
pi_180443860
https://grin-tech.org/

Dit vind ik nice.
pi_180445341
We zijn rekt.
Lambo of Rekt
pi_180445375
When moon?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:09:32 #221
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180445378
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:07 schreef EggsTC het volgende:
We zijn rekt.
Waarom dit roepen wanneer de lijn horizontaal loopt? Dat rekt zijn is allang gebeurd.
pi_180445398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waarom dit roepen wanneer de lijn horizontaal loopt? Dat rekt zijn is allang gebeurd.
Horizontaal? M'n blockfolio stort nog steeds in :(
Lambo of Rekt
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:14:20 #223
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180445487
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Horizontaal? M'n blockfolio stort nog steeds in :(
Oh dat, ja dat weet ik niet. Waarom zou je uberhaupt nog kijken? Diversify yho shit, hodl en ga niet steeds als een autist kijken. Btc en marketcap gaan nu aardig horizontaal, veel positief nieuws en etf btc up coming.

Kijk even weg.
pi_180445512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Oh dat, ja dat weet ik niet. Waarom zou je uberhaupt nog kijken? Diversify yho shit, hodl en ga niet steeds als een autist kijken. Btc en marketcap gaan nu aardig horizontaal, veel positief nieuws en etf btc up coming.

Kijk even weg.
Ik kijk 2 keer per week ofzo.
Lambo of Rekt
pi_180445608
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik kijk 2 keer per week ofzo.
autist
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180445615
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:19 schreef m.k het volgende:

[..]

autist
WHEN MOEHOEHOEHOEN
Lambo of Rekt
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:20:30 #227
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180445631
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik kijk 2 keer per week ofzo.
Gewoon niet doen, het is al erg zat, hodl is hodl. Ik kijk alleen nog zo nu en dan naar btc prijs en marketcap om een algemene indruk te krijgen.
pi_180445669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

WHEN MOEHOEHOEHOEN
Als het goed is is het helder vanavond dus de moen is vast wel zichtbaar :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_180445671
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
When moon?
_O_
  vrijdag 13 juli 2018 @ 13:26:11 #230
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_180445754
Is good weather.


Sir, when hambo?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 juli 2018 @ 14:00:00 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180446527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 13:26 schreef IrishBastard het volgende:
Is good weather.

Sir, when hambo?
Hooguit van die gore ingepakte pre-fab hamburgers die een paar duizend jaar goedblijven ....

BTC :'(
Crypto :'(

3e hypotheek nemen en all-in gaan op Bitconnect -O-
pi_180447352
+1% = MOOOOONNNN
pi_180447596
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hooguit van die gore ingepakte pre-fab hamburgers die een paar duizend jaar goedblijven ....

BTC :'(
Crypto :'(

3e hypotheek nemen en all-in gaan op Bitconnect -O-
Ik ben all in gegaan op ripple.
Lambo of Rekt
pi_180447640
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben all in gegaan op ripple.
Dat moment ergens in December dat de CEO van Ripple een van de rijkste mensen ter wereld was _O- _O- _O- _O- _O-
pi_180447791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat moment ergens in December dat de CEO van Ripple een van de rijkste mensen ter wereld was _O- _O- _O- _O- _O-
Ja rijkste mensen van wie dat bekend is.
Lambo of Rekt
  vrijdag 13 juli 2018 @ 15:15:49 #236
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180447888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dat moment ergens in December dat de CEO van Ripple een van de rijkste mensen ter wereld was _O- _O- _O- _O- _O-
Dat was echt absurd inderdaad, had voor mij een redelijk duidelijk signaal moeten zijn om te verkopen. Voel mij nog altijd zo'n idioot :') :') :') :')
pi_180447915
Nou, 2 ethtjes bijgekocht, buy the dip...
Lambo of Rekt
pi_180447916
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja rijkste mensen van wie dat bekend is.
Huh wat? Mis ik iets?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat was echt absurd inderdaad, had voor mij een redelijk duidelijk signaal moeten zijn om te verkopen. Voel mij nog altijd zo'n idioot :') :') :') :')
Ja ach, achteraf makkelijk lullen.
pi_180447941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh wat? Mis ik iets?

[..]

Ja ach, achteraf makkelijk lullen.
Niemand is rijker dan de triangle Rothschild, Rockefeller en Morgan families... Die bezitten 70% van alle fiat.

Maar hiervoor word je snel conspiracy theorist genoemd, wat opzich best vreemd is, want het is niet eens een geheim meer, vroeger wel.
Lambo of Rekt
pi_180447991
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niemand is rijker dan de triangle Rothschild, Rockefeller en Morgan families... Die bezitten 70% van alle fiat.

Maar hiervoor word je snel conspiracy theorist genoemd, wat opzich best vreemd is, want het is niet eens een geheim meer, vroeger wel.
Hoezo bezitten ze dat dan? In de vorm van wat?
  vrijdag 13 juli 2018 @ 15:25:53 #241
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_180448080
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Niemand is rijker dan de triangle Rothschild, Rockefeller en Morgan families... Die bezitten 70% van alle fiat.

Maar hiervoor word je snel conspiracy theorist genoemd, wat opzich best vreemd is, want het is niet eens een geheim meer, vroeger wel.
Wat maakt het voor dit verhaal nou uit dat hij een paar families nog boven zich had? Die Ripple dude was rijker dan alle topmannen bij alle tech bedrijven (met bewezen producten) die je maar kon verzinnen, hoe absurd is dat.
pi_180448116
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoezo bezitten ze dat dan? In de vorm van wat?
Cijfers, ze beheersen alle banken wereldwijd behalve in Noordkorea, Rusland, Cuba, Iran....

quote:
In the year of 2000 there were seven countries without a Rothschild owned or controlled Central Bank:

Afghanistan
Iraq
Sudan
Libya
Cuba
North Korea
Iran

The only countries left in 2003 without a Central Bank owned or controlled by the Rothschild Family were:

Sudan
Libya
Cuba
North Korea
Iran

The only countries left in 2011 without a Central Bank owned or controlled by the Rothschild Family are:

Cuba
North Korea
Iran

Volgens mij kloppen de jaartallen hier niet helemaal, maar dit is wel where it comes down to.

USA vrienden met Noord korea ineens....

USA wil iran binnen vallen?

Valt het kwartje?
Lambo of Rekt
pi_180448131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat maakt het voor dit verhaal nou uit dat hij een paar families nog boven zich had? Die Ripple dude was rijker dan alle topmannen bij alle tech bedrijven (met bewezen producten) die je maar kon verzinnen, hoe absurd is dat.
Ik zette er als kanttekening alleen bij; rijker dan de rijksten die bekend zijn bij ons.
Lambo of Rekt
pi_180448147
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:18 schreef EggsTC het volgende:
Maar hiervoor word je snel conspiracy theorist genoemd, wat opzich best vreemd is, want het is niet eens een geheim meer, vroeger wel.
"De steenrijke bankiersfamilie Rothschild zette de schilderijen daarop in de etalage voor 160 miljoen euro."

Twee Rembrandtjes in bezit. Hoeveel vermogen zullen ze alleen al in paintings en andere zeldzame zooi hebben?
It All Goes Back in the Box
pi_180448161
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:29 schreef Aventuras het volgende:

[..]

"De steenrijke bankiersfamilie Rothschild zette de schilderijen daarop in de etalage voor 160 miljoen euro."

Twee Rembrandtjes in bezit. Hoeveel vermogen zullen ze alleen al in paintings en andere zeldzame zooi hebben?
Het maakt niet uit hoeveel bezittingen ze hebben, ze beheersen wereldwijd alle banken.... ze hebben oneindig geld.

Edit;
We hebben zelfs 2 (Gestolen) van gogh's terug moeten kopen van ze samen met het Louvre, dat is nog heel recent. Dat kwam ook van een Rothschild.
Lambo of Rekt
pi_180448231
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoeveel bezittingen ze hebben, ze beheersen wereldwijd alle banken.... ze hebben oneindig geld.

Edit;
We hebben zelfs 2 (Gestolen) van gogh's terug moeten kopen van ze samen met het Louvre, dat is nog heel recent. Dat kwam ook van een Rothschild.
True, maar dan kom je weer uit op conspiracy. Want het is heel moeilijk te bevatten.
It All Goes Back in the Box
pi_180448305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:34 schreef Aventuras het volgende:

[..]

True, maar dan kom je weer uit op conspiracy. Want het is heel moeilijk te bevatten.
Mja, maar zo is wel heo het werkt. Kijk zeitgeist maar eens bijv.

Maargoed, conspiracy of geen conspiracy, die discussie kom ik niet voeren, iedereen mag wat mij betreft geloven wat ze willen, zolang ik voor mijzelf het maar scherp heb, vind ik dat voldoende :)
Lambo of Rekt
pi_180448322
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Cijfers, ze beheersen alle banken wereldwijd behalve in Noordkorea, Rusland, Cuba, Iran....

[..]

Volgens mij kloppen de jaartallen hier niet helemaal, maar dit is wel where it comes down to.

USA vrienden met Noord korea ineens....

USA wil iran binnen vallen?

Valt het kwartje?
Handig wel zo zonder bron :')

Sowieso is een bank niks meer dan een berg assets met een net zo grote berg schulden erbij. Maakt ze nog niet ongelooflijk rijk. DNB is iig 100% in handen van de Nederlandse staat.
pi_180448340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Handig wel zo zonder bron :')

Sowieso is een bank niks meer dan een berg assets met een net zo grote berg schulden erbij. Maakt ze nog niet ongelooflijk rijk. DNB is iig 100% in handen van de Nederlandse staat.
Dit is overal terug te vinden op internet, een bron lijkt me derhalve overbodig, zoek google... Als je je hier in verdiept, is interessant.

Kijk ZEITGEIST, zei ik net al.
Lambo of Rekt
pi_180448374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is overal terug te vinden op internet, een bron lijkt me derhalve overbodig, zoek google... Als je je hier in verdiept, is interessant.

Kijk ZEITGEIST, zei ik net al.
Ja ik heb gegoogled en dan kom ik bij dit soort shit uit; http://www.theeventchroni(...)schild-central-bank/

Nou niet echt een gedegen onderzoek ofzo.

Wat mij gewoon opvalt aan je stelling is dat je zegt dat ze de rijkste ter wereld zijn, en vervolgens kom met ze hebben banken en bezitten al het geld. Maar fiat geld is maar een heeel klein deel van al het vermogen wereldwijd, het overgrote deel zit in aandelen en dat is vrij openbaar wie wat bezit. Daarom dat ook zo eenvoudig in te schatten is hoe rijk een Bezos of Zuckerberg is.
pi_180448394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:41 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja ik heb gegoogled en dan kom ik bij dit soort shit uit; http://www.theeventchroni(...)schild-central-bank/

Nou niet echt een gedegen onderzoek ofzo.

Wat mij gewoon opvalt aan je stelling is dat je zegt dat ze de rijkste ter wereld zijn, en vervolgens kom met ze hebben banken en bezitten al het geld. Maar fiat geld is maar een heeel klein deel van al het vermogen wereldwijd, het overgrote deel zit in aandelen en dat is vrij openbaar wie wat bezit. Daarom dat ook zo eenvoudig in te schatten is hoe rijk een Bezos of Zuckerberg is.
Daarom, kijk zeitgeist.... geld wordt uit het niets getoverd met allerlei truuken, dat is ook waar de 2008 crisis vandaan kwam. In die docu leggen ze uit hoe dat werkt.

Bij een hypotheek, TYPEN bankmedewerkers letterlijk ene bedrag in wat uit het niets wordt getoverd, het bestaat niet.
Lambo of Rekt
pi_180448408
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:38 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Handig wel zo zonder bron :')

Sowieso is een bank niks meer dan een berg assets met een net zo grote berg schulden erbij. Maakt ze nog niet ongelooflijk rijk. DNB is iig 100% in handen van de Nederlandse staat.
Niet echt een discussie voor hier, maar zoek bijvoorbeeld maar eens op de Dollar en de Fed. Hoe Dollars tegen rente worden geleend van een private company.
It All Goes Back in the Box
pi_180448423
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:43 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Niet echt een discussie voor hier, maar zoek bijvoorbeeld maar eens op de Dollar en de Fed. Hoe Dollars tegen rente worden geleend van een private company.
Of PETRODOLLLAR

Lambo of Rekt
pi_180448435
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom, kijk zeitgeist.... geld wordt uit het niets getoverd met allerlei truuken, dat is ook waar de 2008 crisis vandaan kwam. In die docu leggen ze uit hoe dat werkt.

Bij een hypotheek, TYPEN bankmedewerkers letterlijk ene bedrag in wat uit het niets wordt getoverd, het bestaat niet.
Ja dit is echt niks nieuws. Maar waarom boeit het dan of ze 60% van het fiat geld bezitten? Dat is niks meer dan een getal in een informatiesysteem.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:43 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Niet echt een discussie voor hier, maar zoek bijvoorbeeld maar eens op de Dollar en de Fed. Hoe Dollars tegen rente worden geleend van een private company.
Waarom niet voor hier? Er waren tijden dat het hier over tomatensoep ging.

En iedereen hier weet volgens mij wel hoe geld creatie werkt, het punt is alleen dat mensen heel erg doen alsof dat oh zo belangrijk is terwijl dat echt wel meevalt.
pi_180448456
Hebben de Rothshields BITCOIN? Anders tellen ze hier niet mee!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180448491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:44 schreef KappenBakken het volgende:
En iedereen hier weet volgens mij wel hoe geld creatie werkt, het punt is alleen dat mensen heel erg doen alsof dat oh zo belangrijk is terwijl dat echt wel meevalt.
"Permit me to issue and control the money of a nation, and I care not who makes its laws!"
It All Goes Back in the Box
pi_180448613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:47 schreef Aventuras het volgende:

[..]

"Permit me to issue and control the money of a nation, and I care not who makes its laws!"
Die quote komt volgens mij nog uit de tijd dat de goud standaard er nog was, toen zat het hele stelsel anders in elkaar dan nu.
pi_180448634
Hey leuke discussie, Danny heeft de ban er af gehaald jajaajajajajajaaaa

HALLOO ALLEMAAL!!!

ps.

Wie heeft mij btw aangegeven bij hem omdat ik een linkje postje naar een artikel op de frontpage?
Heel erg zielig want ik heb niet eens gezegd dat je iets NAMENS mij moest posten.

Maar ja fok hanteert sowieso beetje een amateuristisch niveautje mods...
Mag ik dat zeggen? lekker boeiend ook :D
pi_180448644
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:45 schreef dimmak het volgende:
Hebben de Rothshields BITCOIN? Anders tellen ze hier niet mee!
Ze controllen BTC zelfs, ik zal je straks een bron geven hiervan... help me ff herinneren, ik zit in de zon.

Ze kwamen een x aantal miljoen investeren in het team van btc.
Lambo of Rekt
pi_180448697
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja dit is echt niks nieuws. Maar waarom boeit het dan of ze 60% van het fiat geld bezitten? Dat is niks meer dan een getal in een informatiesysteem.

[..]

Maak van die 60% maar 90% imo.

Als zo'n beetje de halve wereld schulden uit heeft staan aan deze familie dan weet je toch ook meteen wie de touwtjes in handen heeft?
Zodra al die schulden afbetaald zouden zijn ( wat nooit gaat gebeuren ivm nieuwe verzonnen getallen in het systeem ) hebben zij al het geld in bezit en dus zijn ze de rijksten?
pi_180449903
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:59 schreef Kyran het volgende:
Ik merk wel dat ik stuk rustiger naar mijn Delta app kijk nu ik all-in ben op BTC. Ik zal straks wel wat winst missen op de alts als het opeens goed gaat, maar de rust nu is wel fijn :D
All in op btc? En je ven dan?
pi_180451162
Ik ben eigenlijk wel tevreden over Ledger Live, toch maar eens wat meer gebruik gaan maken van de Ledger.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 juli 2018 @ 18:44:06 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_180451978
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 17:06 schreef woxxel het volgende:

[..]

All in op btc? En je ven dan?
Verkocht. Ga ik zeker wel weer terugkopen, veel vertrouwen in, maar klimaat is er nu gewoon niet naar.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 19:13:35 #264
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_180452589
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Verkocht. Ga ik zeker wel weer terugkopen, veel vertrouwen in, maar klimaat is er nu gewoon niet naar.
Heiden! :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_180452725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 15:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit is overal terug te vinden op internet, een bron lijkt me derhalve overbodig, zoek google... Als je je hier in verdiept, is interessant.

Kijk ZEITGEIST, zei ik net al.
Zeitgeist is een leuke beginner maar staat ook ramvol met onzin. Beter je te verdiepen in fractional banking.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 19:41:29 #267
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180453117
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:41 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')
ja

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2018 19:42:01 ]
  vrijdag 13 juli 2018 @ 19:44:11 #269
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180453188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Als VeChain het beste is wat crypto te bieden heeft zijn we ten dode opgeschreven.
Hmz...
pi_180453231
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:44 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Als VeChain het beste is wat crypto te bieden heeft zijn we ten dode opgeschreven.
Ben jij megooltje als ik vragen mag?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2018 19:46:22 ]
pi_180453993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:07 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben eigenlijk wel tevreden over Ledger Live, toch maar eens wat meer gebruik gaan maken van de Ledger.
Vanavond ook eens gedownload. Werkt wel aardig moet ik zeggen.
Mooie duidelijke interface.
pi_180454179
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:44 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Als VeChain het beste is wat crypto te bieden heeft zijn we ten dode opgeschreven.
Ga maar alvast liggen dan, ik schep wel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 13 juli 2018 @ 20:33:49 #273
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180454379
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ga maar alvast liggen dan, ik schep wel.
:D _O_
Hmz...
  vrijdag 13 juli 2018 @ 20:35:40 #274
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_180454427
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ben jij megooltje als ik vragen mag?
Hmz...
pi_180454973
SEAL _O_ wat een godencoin
Lambo of Rekt
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:00:15 #276
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180455096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:53 schreef EggsTC het volgende:
SEAL _O_ wat een godencoin
Qft :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180455187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 20:53 schreef EggsTC het volgende:
SEAL _O_ wat een godencoin
pi_180455353
ArminVanBitcoin twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 04:27:56 Someone shined this spotlight on the National Bank of Slovakia last night. 😂👇🔦 #bitcoin https://t.co/M6t4Vf7zXc reageer retweet


Blijft leuk dit soort acties.
pi_180455355
Iemand al airdrops in Ethos?
Lambo of Rekt
pi_180455606
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ben jij megooltje als ik vragen mag?
_O-- _O- _O- _O-
pi_180455617
Is SEAL al gelist ergens?
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:38:33 #282
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180456045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:21 schreef KappenBakken het volgende:
Is SEAL al gelist ergens?
Nee :(
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180456066
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:38 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Nee :(
Die subreddit is ook echt ongelooflijk dood _O-

Mja geef het even tijd joh, komt wel zon listing.
pi_180456089
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Die subreddit is ook echt ongelooflijk dood _O-
Seal komt soon, en blaast de rest omver.
Lambo of Rekt
pi_180456110
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Seal komt soon, en blaast de rest omver.
Ja ik wilde gewoon even weten hoe het ermee ging, daarom kwam ik daar per ongeluk.

Maar laatste nieuws over een listing is van 27 mei (!) en dat zou dan bij HitBTC moeten gebeuren, maar kan daar niks erover vinden.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:43:39 #286
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180456184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:39 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Die subreddit is ook echt ongelooflijk dood _O-

Mja geef het even tijd joh, komt wel zon listing.
Reddit zijn we banned. :7
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180456191
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:43 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Reddit zijn we banned. :7
Wat een godencoin _O_
Lambo of Rekt
pi_180456198
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:43 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Reddit zijn we banned. :7
_O- _O-

Hoezo dat dan? :P
pi_180456216
Het is wel die rebelse spirit die ik van crypto verwacht, anarchie en los van het kapitalisme !
SEAL _O_
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:46:27 #290
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180456266
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:44 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O- _O-

Hoezo dat dan? :P
Was te gecoördineerd ;-) Het shillen dus.
Nog 40 dagen ofzo, dan komt unban. :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180456286
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:46 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Was te gecoördineerd ;-) Het shillen dus.
Lol. Had VEN ook niet een tijdje een ban op /r/cryptocurrency te pakken?

Ik begin een trend te zien :P
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:49:04 #292
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180456327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Lol. Had VEN ook niet een tijdje een ban op /r/cryptocurrency te pakken?

Ik begin een trend te zien :P
Hahah geen idee, zou goed kunnen hoor.
Dima? :D
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180456522
_O_
Lambo of Rekt
  vrijdag 13 juli 2018 @ 21:56:25 #294
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_180456551
Ach ja, fck it.
Ik heb vertrouwen in ze, al ben ik wat teleurgesteld in het lange duren van het listen.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_180456576
VEN beste coin ooit _O_ _O_

:')
pi_180457253
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Blijft leuk dit soort acties.
_O-
It All Goes Back in the Box
pi_180457263
coinbase twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 22:08:26 Today we are announcing that we’re exploring the addition of the following assets to Coinbase: Cardano (ADA), Basic Attention Token (BAT), Stellar Lumens (XLM), Zcash (ZEC) and 0x (ZRX). https://t.co/qoECyR0V1f reageer retweet
pi_180457291
Wel legends bij Coinbase dat ze XRP/Ripple gewoon keihard overslaan _O_ _O_ _O- _O-
  vrijdag 13 juli 2018 @ 22:51:55 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180458161
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:47 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Lol. Had VEN ook niet een tijdje een ban op /r/cryptocurrency te pakken?

Ik begin een trend te zien :P
Stimmt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180459182
Ripple moet dood.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180459185
En Seal :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')