abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180401235
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:59 schreef jogy het volgende:
https://www.buoyhealth.com/symptoms-a-z/black-or-brown-vomit/

1.Upper Gastrointestinal Bleeding - Call 911 immediately.
2.Acute Variceal Hemorrhage - Call 911 immediately. You must be admitted to intensive care to receive blood transfusions as well as antibiotic prophylaxis to reduce the risk of a bacterial infection.

[ afbeelding ]
Hmm, dan is m'n geest nu dus aan het werk _O-

Die gif is echt fantastisch.
pi_180405323
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Zal wel meevallen, ik kotste bloed in het ziekenhuis 2 weken terug en was niks aan de hand.
Jij bent ook een beetje kleinzerig (no offence).
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_180405367
Toevallig ook zwarte kak gehad? In dat geval was het idd een bloeding. Zo niet, dan was het waarschijnlijk verkleuring van de Guiness.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180408928
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toevallig ook zwarte kak gehad? In dat geval was het idd een bloeding. Zo niet, dan was het waarschijnlijk verkleuring van de Guiness.
Nee had ik niet. Dan zal dat het idd zijn. Of iets zwarts gegeten.
pi_180409492
Ik zou wel nog voor de zekerheid nog een paar dagen rustig aan doen met de drank. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_180410651
Ik heb trouwens een keer norrit gevreten voor ik ging zuipen omdat ik bang was aan de schijterij te raken. Maar dat was ik vergeten de volgende dag. Schrok me een ongeluk van de gitzwarte kak enhet duurde even voor ik me die norrit herinnerde.
pi_180547440
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou wel nog voor de zekerheid nog een paar dagen rustig aan doen met de drank. :')
Nu tien dagen niet gedronken en ik leef nog steeds 8-)
pi_180547544
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:50 schreef baxmurger het volgende:

[..]

Nu tien dagen niet gedronken en ik leef nog steeds 8-)
Tijd voor een nieuwe binge dan. B:)B
pi_180547689
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe binge dan. B:)B
Was m'n plan vanavond, maar te moe. Komend weekend maar weer.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')