abonnement Unibet Coolblue
pi_180380216
Was nog geen nieuw deel als het goed is.
pi_180385552
FabrizioRomano twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 21:38:44 Manchester City have signed Rihad Mahrez from Leicester. Done deal. ✅🔵 #MCFC #transfers #ManCity reageer retweet
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180388525
Van een gevallen geflopte nep held Buffon, walgelijke stap. Naar nu de komst van de beste voetballer van het moment, Ronaldo, die binnenkomt.
pi_180395573
Jorginho lijkt op weg naar Chelsea.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180396955
Shaqiri van Stoke naar Liverpool
U MAD?
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:29:20 #6
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180398335
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
FabrizioRomano twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 21:38:44 Manchester City have signed Rihad Mahrez from Leicester. Done deal. ✅🔵 #MCFC #transfers #ManCity reageer retweet
Eindelijk van dat eeuwige gerucht af.

Zou hij meer gehaald zijn als vleugelspeler of als back up voor David Silva?
pi_180398465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eindelijk van dat eeuwige gerucht af.

Zou hij meer gehaald zijn als vleugelspeler of als back up voor David Silva?
Zou in beide gevallen kunnen, maar vleugelspeler lijkt me het meest logisch. Pep is idolaat van Foden en Diaz als jeugdspelers op het middenveld. Wil niet zeggen dat Mahrez niet op het middenveld hoeft te belanden, want de poppetjes op het veld zijn vrij fluïd.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:39:23 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180398517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:36 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Zou in beide gevallen kunnen, maar vleugelspeler lijkt me het meest logisch. Pep is idolaat van Foden en Diaz. Wil niet zeggen dat Mahrez niet op het middenveld hoeft te belanden, want de poppetjes op het veld zijn vrij fluïd.
Klopt. Zeker als back up kan je natuurlijk voor meerdere posities gehaald worden.

Maar ik ben toch benieuwd hoe ze aan het seizoen gaan beginnen. Mahrez is één van de weinige spelers (van de basisspelers van vorig seizoen eigenlijk alleen Sané en Laporte) die geen WK heeft gespeeld, dus misschien dat ie in de eerste weken wel een kans krijgt om zich in de basis te spelen.
pi_180398690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt. Zeker als back up kan je natuurlijk voor meerdere posities gehaald worden.

Maar ik ben toch benieuwd hoe ze aan het seizoen gaan beginnen. Mahrez is één van de weinige spelers (van de basisspelers van vorig seizoen eigenlijk alleen Sané en Laporte) die geen WK heeft gespeeld, dus misschien dat ie in de eerste weken wel een kans krijgt om zich in de basis te spelen.
Pfoh, een vaste basiself zal het natuurlijk nooit zijn, maar als ik even kort een voorspelling zou moeten doen voor de Community Shield (5 augustus al). Ik denk dat alle Engelsen/Belgen pas de dag na de Community Shield terugkeren. Dit is dan onder voorbehoud van de eventuele komst van een middenvelder. Danilo is (nog) geblesseerd en die zal ook nog tijd nodig hebben. Heeft alles weg van een 3-4-3 ruit met een geavanceerde rol voor Fernandinho. Maar goed, Pep weet altijd te verrassen.

Ederson; Mangala, Otamendi, Laporte; Fernandinho, Gündogan, Silva, Bernardo; Mahrez, Aguero, Sané.

Zinchenko staat overigens op de rol voor een transfer naar Wolverhampton.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180425194
Sarri wordt de opvolger.
  donderdag 12 juli 2018 @ 20:33:50 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180431510
Barcelona wil Willian?!

Alsjeblieft niet zeg
pi_180436457
_pauljoyce twitterde op donderdag 12-07-2018 om 23:34:52 Everton targeting Barcelona left back Lucas Digne as well as teammate Yerry Mina reageer retweet
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:47:42 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180436623
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
_pauljoyce twitterde op donderdag 12-07-2018 om 23:34:52 Everton targeting Barcelona left back Lucas Digne as well as teammate Yerry Mina reageer retweet
Wordt een drukke zomer voor Barcelona. Nieuwe linksback nodig dan, lijkt me niet dat Miranda (nooit zien spelen overigens) al klaar is voor 1e team. Lenglet is al gehaald. Al mag er nog wel iemand erbij als ze Mina wegsturen.

Het middenveld moet ook nog gerenoveerd nodig en nodige aanvallers.
pi_180436720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al mag er nog wel iemand erbij als ze Mina wegsturen.
Waarom? Je hebt dubbele bezetting centraal achterin (en ja, het wordt bidden dat Vermaelen fit blijft).

Er zal vast ook nog wat wijzigen op het middenveld gezien het feit dat ze constant proberen om Andre Gomes aan te bieden bij clubs.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:57:08 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180436770
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wordt een drukke zomer voor Barcelona. Nieuwe linksback nodig dan, lijkt me niet dat Miranda (nooit zien spelen overigens) al klaar is voor 1e team. Lenglet is al gehaald. Al mag er nog wel iemand erbij als ze Mina wegsturen.

Het middenveld moet ook nog gerenoveerd nodig en nodige aanvallers.
Wat hebben ze nog nodig aan middenvelders dan?

Busquets, Rakitic en Coutinho is een prima uitgangspunt en dan hebben ze Sergi Roberto en Arthur nog.

Edit: en Rafinha is nog steeds eigendom van Barça
  donderdag 12 juli 2018 @ 23:58:10 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180436789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:53 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Waarom? Je hebt dubbele bezetting centraal achterin (en ja, het wordt bidden dat Vermaelen fit blijft).

Er zal vast ook nog wat wijzigen op het middenveld gezien het feit dat ze constant proberen om Andre Gomes aan te bieden bij clubs.
Vanwege Vermaelen inderdaad. Hij deed het meer dan prima laatste half jaar maar je hebt het gevoel dat hij elk moment weer medisch circuit in mag.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat hebben ze nog nodig aan middenvelders dan?

Busquets, Rakitic en Coutinho is een prima uitgangspunt en dan hebben ze Sergi Roberto en Arthur nog
Sergi Roberto zal wel weer uitgespeeld worden als RB. Denis Suarez en Andre Gomes zijn ze niet zo heel positief over lijkt me. Als je op alle fronten wil meedoen moet je toch echt met een betere selectie aan komen zetten. Er werd ook weer niet zo heel veel gerouleerd afgelopen seizoen met voorste 3, Busquets, Pique en Umtiti. Pas toen ze pijntjes begonnen te krijgen moesten ze het wel noodgedwongen.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 00:01:11 #17
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180436842
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vanwege Vermaelen inderdaad. Hij deed het meer dan prima laatste half jaar maar je hebt het gevoel dat hij elk moment weer medisch circuit in mag.

[..]

Sergi Roberto zal wel weer uitgespeeld worden als RB. Denis Suarez en Andre Gomes zijn ze niet zo heel positief over lijkt me. Als je op alle fronten wil meedoen moet je toch echt met een betere selectie aan komen zetten.
Semedo gaat de vaste rechtsback worden lijkt me, met Sergi als manusje van alles voor zowel het middenveld en rechtsback. Maar zoals ik al zei hebben ze ook Rafinha nog en zie ik vooral de aanval als aandachtspunt. Daar hebben ze geen fatsoenlijke spelers behalve Messi, Suarez en Dembele
  vrijdag 13 juli 2018 @ 00:02:58 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180436877
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 00:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Semedo gaat de vaste rechtsback worden lijkt me, met Sergi als manusje van alles voor zowel het middenveld en rechtsback. Maar zoals ik al zei hebben ze ook Rafinha nog en zie ik vooral de aanval als aandachtspunt. Daar hebben ze geen fatsoenlijke spelers behalve Messi, Suarez en Dembele
Rafinha is gewild en wilde eigenlijk bij Inter blijven maar die hebben zijn clausule niet geactiveerd (FFP?). Zijn vader meent dat er genoeg interesse is. Ik zie hem dus vertrekken bij Barca.
pi_180454942
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_180474613
HLNinEngeland twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 19:42:19 Eden Hazard: “After 6 wonderful years at Chelsea it might be time to discover something different. Certainly after this World Cup. I can decide if I want to stay or go, but Chelsea will make the final decision - if they want to let me go. You know my preferred destination.” #cfc https://t.co/mtuZAXIv9A reageer retweet
Hazard daarentegen wil er nog wel kruipend heen.
pi_180504052
Je snapt zo'n Cocu toch ook niet, waarom zou je in hemelsnaam spelers als Kadioglu en Van Beek willen halen... er zijn toch wel veel betere spelers te vinden of heeft Fener geen geld te besteden?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_180504218
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt zo'n Cocu toch ook niet, waarom zou je in hemelsnaam spelers als Kadioglu en Van Beek willen halen... er zijn toch wel veel betere spelers te vinden of heeft Fener geen geld te besteden?
van Beek?

Altijd dat gelul met Nederlandse trainers en hun Nederlandse kliek die ze aan willen kopen.
Southampton plukt er nog steeds de vruchten van, net als Everton. Not.
U MAD?
  maandag 16 juli 2018 @ 13:47:17 #23
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180513253
GFFN twitterde op maandag 16-07-2018 om 13:00:52 In a volatile transfer market that will only exacerbate with the English window closing in early August, activating Steven N'Zonzi's £35m release clause is surely a no-brainer for any top European side. Showed such steel, technique & poise at this World Cup. reageer retweet
Ben benieuwd welke WK hype transfers we allemaal nog gaan zien
pi_180518147
SolGod wijst AZ, Cardiff en Burnley af.
pi_180521362
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 13:47 schreef hhh38 het volgende:
GFFN twitterde op maandag 16-07-2018 om 13:00:52 In a volatile transfer market that will only exacerbate with the English window closing in early August, activating Steven N'Zonzi's £35m release clause is surely a no-brainer for any top European side. Showed such steel, technique & poise at this World Cup. reageer retweet
Ben benieuwd welke WK hype transfers we allemaal nog gaan zien
Zo een type speler mist Arsenal al jaren, snap nie waarom ze hem nooit hebben opgepikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')