abonnement Unibet Coolblue
pi_180390189
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:08 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Nee, ze zijn al op gegaan aan mijn vriend :p
Ah, dus je doet nog wel gewoon heel lief tegen hem, terwijl je stiekem twijfelt aan zijn relatietrouw. Nou, fijn dat dat fysieke nog wel goed zit. Ofzo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180390198
Hey

Als je zo vermoeden hebt en een onderbuikgevoel , dan moet je daarop vertrouwen dat er iets niet in de haak is.

Het komt niet zomaar in je op dat je plots hem wantrouwd, echt waar je bent niet gek, je onderbuikgevoel klopt echt altijd achteraf. Nu gebruik je denk ik onbewust je blaasontsteking als excuus waarom hij vreemd zou kunnen gaan.

Ik denk dat jij niet de duim erop zou leggen in iets dat hij vreemd zou gaan, maar je onderbuik iets anders zegt, en nu met blaasontsteking van je zelf eindelijk een logische reden hebt om jezelf te mogen rechtvaardigen hem te kunnen verdenken.

Als jij je vriend vertrouwde en inuitief aanvoelde dat je hem kan vertrouwen zou je hem niet zomaar wantrouwen. Er speelt dus onbewust meer. Waarschijnlijk is hij achterbaks, en flirt hij naar andere meiden of gaat hij vreemd: want echt waar meid , wij vrouwen hebben veel meer door / voelen veel meer aan ,dan je naar jezelf nog durft/wilt toe te geven.

Klinkt heel stom en fout, maar ga toch even rondneuzen eens in die mobiel. Ik weet dat je bang bent voor de waarheid, maar beter dat je meteen weet , zodat je verder kan. Ik denk dat jou gevoel klopt. Gevoel is het meest vertrouwelijke. Kijk naar je vorige relaties, had je ook gevoelens over bepaalde zaken in je relatie, en toen het uit was, bevestigde dat jou gevoelens? Ik weet zeker dat je altijd na een relatie dacht, shit ik had naar mijn gevoel moeten luisteren, of ja mijn gevoel had toch gelijk, of wat er ook gezegd werd: het gevoel behield je altijd over die persoon en had een reden.

En niet naar jezelf zeggen dat je gek en paranoïde bent. Echt waar, dat ben je niet. Luister naar je gevoel!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2018 01:03:33 ]
pi_180390206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 00:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.
Maar in de OP is al duidelijk dat ze al wantrouwig wordt als haar vriend iets leuk vindt wat hij op zijn telefoon ziet want dan "grijnst" hij naar zijn foon.
Lijkt me echt vreselijk, zo'n achterdochtige vriendin.
Zonder vertrouwen is er geen relatie mogelijk. En met een vriendin die overal iets achter zoekt ook niet.
Blijkbaar in TS' geval toch nog wel. Want he, ze geeft hem nog genoeg kusjes. Zal hij er wel mee moeten leren leven dat ze hem eigenlijk niet helemaal meer vertrouwt en het verdomt om uit te zoeken of dat wantrouwen überhaupt wel terecht is. Maar he, hij weet toch niet wat zij denkt, en ze zal dat toch niet openlijk met hem bespreken.

Top-relatie. Gaat helemaal goed blijven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180390214
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 00:59 schreef slangebek het volgende:
Hey

Als je zo vermoeden hebt en een onderbuikgevoel , dan moet je daarop vertrouwen dat er iets niet in de haak is.

Het komt niet zomaar in je op dat je plots hem wantrouwd, echt waar je bent niet gek, je onderbuikgevoel klopt echt altijd achteraf. Nu gebruik je denk ik onbewust je blaasontsteking als excuus waarom hij vreemd zou kunnen gaan.

Ik denk dat jij niet de duim erop zou leggen in iets dat hij vreemd zou gaan, maar je onderbuik iets anders zegt, en nu met blaasontsteking van je zelf eindelijk een logische reden hebt om jezelf te mogen rechtvaardigen hem te kunnen verdenken.

Als jij je vriend vertrouwde en inuitief aanvoelde dat je hem kan vertrouwen zou je hem niet zomaar wantrouwen. Er speelt dus onbewust meer. Waarschijnlijk is hij achterbaks, en flirt hij naar andere meiden of gaat hij vreemd: want echt waar meid , wij vrouwen hebben veel meer door / voelen veel meer aan ,dan je naar jezelf nog durft/wilt toe te geven.

Klinkt heel stom en fout, maar ga toch even rondneuzen eens in die mobiel. En niet naar jezelf zeggen dat je gek en paranoïde bent. Echt waar, dat ben je niet. Luister naar je gevoel!
En dan komen er blijkbaar ook nog van dit soort totaal idiote adviezen langs.

Gewoon, altijd blind op je onderbuikgevoel vertrouwen en er naar handelen. Zelfs als dat betekent dat je de vertrouwensband in je relatie de nek om draait. Manmanman wat een treurnis.

"Wij vrouwen voelen dat aan" ook echt. :')
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 11 juli 2018 @ 08:52:10 #105
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_180392811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 00:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.
Maar in de OP is al duidelijk dat ze al wantrouwig wordt als haar vriend iets leuk vindt wat hij op zijn telefoon ziet want dan "grijnst" hij naar zijn foon.
Lijkt me echt vreselijk, zo'n achterdochtige vriendin.
Zonder vertrouwen is er geen relatie mogelijk. En met een vriendin die overal iets achter zoekt ook niet.
Hallo het is wel na aanleiding van.. eerder was ik helemaal niet achterdochtig. Als je ineens ander gedrag ziet bij je vriend, is het niet vreemd dat je dan op scherp gaat staan na aanleiding van de lichamelijke klachten.
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:05:41 #106
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_180392918
En ik word nu als achterdochtige trut gezien door sommige, het is ook wat het he'

Mijn relatie is echt geen hel hoor in tegendeel. Maar helaas is dit niet een reden om altijd thuis te blijven eten.
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:08:43 #107
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_180392947
Ik zou sowieso even naar de dokter gaan om je klachten nogmaals voor te leggen. Die bepaalt dan vanzelf wel of zij/hij het nodig vindt om je een SOA-test af te nemen. Die honderd euro zal vast zijn als je alles laat testen terwijl je dokter vast kan inschatten op welke zaken je getest moet worden.

En er niet vanuit gaan dat als je maar even iets rond je geslachtsdelen hebt, je vriend vreemdgaat :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:05 schreef ijsparasol het volgende:
En ik word nu als achterdochtige trut gezien door sommige, het is ook wat het he'

Mijn relatie is echt geen hel hoor in tegendeel. Maar helaas is dit niet een reden om altijd thuis te blijven eten.
Het is niet dat je een trut bent maar je gaat wel heel snel naar de conclusie "dus hij gaat vreemd" terwijl pijn bij het plassen niet alleen maar blaasontsteking OF soa is. En je wilt wel geloven dat hij vreemd gaat maar niet naar de dokter om erachter te komen of er niet iets ernstigs aan de hand is "want soa-testen zijn duur".
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:17:00 #108
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_180393043
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 00:59 schreef slangebek het volgende:
Hey

Als je zo vermoeden hebt en een onderbuikgevoel , dan moet je daarop vertrouwen dat er iets niet in de haak is.

Het komt niet zomaar in je op dat je plots hem wantrouwd, echt waar je bent niet gek, je onderbuikgevoel klopt echt altijd achteraf. Nu gebruik je denk ik onbewust je blaasontsteking als excuus waarom hij vreemd zou kunnen gaan.

Ik denk dat jij niet de duim erop zou leggen in iets dat hij vreemd zou gaan, maar je onderbuik iets anders zegt, en nu met blaasontsteking van je zelf eindelijk een logische reden hebt om jezelf te mogen rechtvaardigen hem te kunnen verdenken.

Als jij je vriend vertrouwde en inuitief aanvoelde dat je hem kan vertrouwen zou je hem niet zomaar wantrouwen. Er speelt dus onbewust meer. Waarschijnlijk is hij achterbaks, en flirt hij naar andere meiden of gaat hij vreemd: want echt waar meid , wij vrouwen hebben veel meer door / voelen veel meer aan ,dan je naar jezelf nog durft/wilt toe te geven.

Klinkt heel stom en fout, maar ga toch even rondneuzen eens in die mobiel. Ik weet dat je bang bent voor de waarheid, maar beter dat je meteen weet , zodat je verder kan. Ik denk dat jou gevoel klopt. Gevoel is het meest vertrouwelijke. Kijk naar je vorige relaties, had je ook gevoelens over bepaalde zaken in je relatie, en toen het uit was, bevestigde dat jou gevoelens? Ik weet zeker dat je altijd na een relatie dacht, shit ik had naar mijn gevoel moeten luisteren, of ja mijn gevoel had toch gelijk, of wat er ook gezegd werd: het gevoel behield je altijd over die persoon en had een reden.

En niet naar jezelf zeggen dat je gek en paranoïde bent. Echt waar, dat ben je niet. Luister naar je gevoel!
Hier kan zeker een kern van waarheid in zitten. Ik heb al vaker gelijk gehad op basis van gevoel ook over ander zaken.

Ja, sommige mensen vinden dit blijkbaar onzin.

In zijn telefoon kijken zonder dat hij het weet, vind ik te vergaan. Een test nog, waar ik al een mail heb over gestuurd naar de huisarts, is de enige optie voor mij. Verder ga ik geen detectief spelen..
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_180393075
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 08:52 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Hallo het is wel na aanleiding van.. eerder was ik helemaal niet achterdochtig. Als je ineens ander gedrag ziet bij je vriend, is het niet vreemd dat je dan op scherp gaat staan na aanleiding van de lichamelijke klachten.
Maar wie zegt dat die aanleiding klopt?
Bespreek het gewoon met hem, nu blijf je twijfelen over iets dat misschien niet eens aan de hand is.
Niet handig en ook niet eerlijk naar je vriend toe.
  woensdag 11 juli 2018 @ 09:30:58 #110
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_180393172
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:08 schreef Yesse het volgende:
Ik zou sowieso even naar de dokter gaan om je klachten nogmaals voor te leggen. Die bepaalt dan vanzelf wel of zij/hij het nodig vindt om je een SOA-test af te nemen. Die honderd euro zal vast zijn als je alles laat testen terwijl je dokter vast kan inschatten op welke zaken je getest moet worden.

En er niet vanuit gaan dat als je maar even iets rond je geslachtsdelen hebt, je vriend vreemdgaat :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Het is niet dat je een trut bent maar je gaat wel heel snel naar de conclusie "dus hij gaat vreemd" terwijl pijn bij het plassen niet alleen maar blaasontsteking OF soa is. En je wilt wel geloven dat hij vreemd gaat maar niet naar de dokter om erachter te komen of er niet iets ernstigs aan de hand is "want soa-testen zijn duur".
Lezen is ook een vak.
Ik heb allang bericht uit gedaan naar mijn huisarts.
En snel een conclusie trekken? Ik heb deze klachten al sinds 26 juni he, en volgens de huisarts had ik geen blaasontsteking.
Ik wil gewoon weten welke naam bij de symptomen horen.
En om maar naïef te blijven dat mijn vriend een heilige zou zijn .Jeetje er zijn vaak statistieken dat bijna de helft van Nederland vreemd gaat. Waarom zou ik dan niet deze gedachte mogen hebben. En het kan ook nog steeds zijn dat het niet zo is, en dat ik iets anders onder de leden heb.Maar goed ik moet nog ff wachten op een onderzoek. Als de uitslag er is, zal ik die updaten.
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_180393320
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:17 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Hier kan zeker een kern van waarheid in zitten. Ik heb al vaker gelijk gehad op basis van gevoel ook over ander zaken.

Ja, sommige mensen vinden dit blijkbaar onzin.

Goed zo , altijd op jezelf vertrouwen. Laat je niet gek maken. Je hoeft jezelf niet eens te verdedigen waarom je vermoedens /gevoel hebt van mogelijke vreemdgaan: grote kans dat je die toch niet perfect in taal/ verstandelijk de duim op kan leggen .

Die gevoelens zijn genoeg. Neem je gevoelens en dus jezelf hierin serieus en trek niks aan van de lui die het onzin vinden klinken .
pi_180393328
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:43 schreef slangebek het volgende:

[..]

Goed zo , altijd op jezelf vertrouwen. Laat je niet gek maken. Je hoeft jezelf niet eens te verdedigen waarom je vermoedens /gevoel hebt van mogelijke vreemdgaan: grote kans dat je die toch niet perfect in taal/ verstandelijk de duim op kan leggen .

Die gevoelens zijn genoeg. Neem je gevoelens en dus jezelf hierin serieus en trek niks aan van de lui die het onzin vinden klinken .

Blijf dicht bij jezelf en dus je gevoel.
pi_180393488
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:06 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Dit kan niet want na mijn vorige relatie heb ik mij gelijk laten testen en heb wel ander half jaar geen seks gehad tot mijn huidige vriend.
Waarom heb jij heb na je vorige relatie laten testen? Vermoedde jij dat hij vreemd was gegaan?

En voor deze relatie, heeft hij zich laten checken?
pi_180393501
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:30 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak.
Ik heb allang bericht uit gedaan naar mijn huisarts.
En snel een conclusie trekken? Ik heb deze klachten al sinds 26 juni he, en volgens de huisarts had ik geen blaasontsteking.
Ik wil gewoon weten welke naam bij de symptomen horen.
En om maar naïef te blijven dat mijn vriend een heilige zou zijn .Jeetje er zijn vaak statistieken dat bijna de helft van Nederland vreemd gaat. Waarom zou ik dan niet deze gedachte mogen hebben. En het kan ook nog steeds zijn dat het niet zo is, en dat ik iets anders onder de leden heb.Maar goed ik moet nog ff wachten op een onderzoek. Als de uitslag er is, zal ik die updaten.
En als nou blijkt dat je niks hebt ga je dan nog steeds verder met hem?
pi_180393608
Kan hij niet gewoon eens te hard gestoten hebben van binnen?
Dat kan soms net zo goed wat pijn opleveren.
pi_180393772
Misschien heb je zelf met een andere kerel geneukt, maar weet je het niet meer.
  woensdag 11 juli 2018 @ 10:30:31 #117
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180393924
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

of gewoon zeggen dat je jezelf prostitueert
heb ik redelijk wat centen mee bespaard verdiend :9
  woensdag 11 juli 2018 @ 10:51:20 #118
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_180394163
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:37 schreef ijsparasol het volgende:
Zoals grijnzen naar z n telefoon,
Gewoon vragen: is het leuk? Mag ik meelachen?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_180394184
9/10x word er eerst met een dipstick urine getest.
aangezien deze 90% van de blaas ontstekingen pakt.
je kan bij de overige 10% zitten.

je wantrouwt je vriend op basis van lichamelijke klachten die je zelf ervaart, hij merkt ook wel dat er iets niet lekker zit bij jou en gaat dus vragen wat er is, en daar ga je ook al wat achter zoeken.

zonder dat je echt bewijs hebt ben je op weg je relatie kapot te maken door wantrouwen.
pi_180394246
Kijk ook vooral of je dit gevoel niet bij sommige andere relaties /personen had: dan weet je dat dat wantrouwige niet aan jou ligt, maar aan de persoon waarmee je gaat. Als je dit altijd bij elke partner hebt dan kan het wél een wantrouwige zonder dat er iets is- gedachtegang van jezelf zijn.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2018 10:57:46 ]
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:33:42 #121
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_180394918
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 21:26 schreef ijsparasol het volgende:

[..]
Vind het wel jammer dat er een negatieve uitslag was. Daarom blijf ik met andere gedachten zitten.
Aha, aap, maak kennis met mouw. Je bent dus alleen maar op zoek naar een antwoord wat jouw 'vermoeden' bevestigt. Als je dat antwoord niet krijgt dan ga je wat anders zoeken wat misschien een rokend pistooltje zou kunnen zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_180395015
Ik zou gewoon de test doen. Als je motivatie zoekt Google maar eens foto’s van kutjes en pikken met aids. Dat wil je echt niet hebben. Liever zekerheid.
pi_180395357
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:17 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Hier kan zeker een kern van waarheid in zitten. Ik heb al vaker gelijk gehad op basis van gevoel ook over ander zaken.

Ja, sommige mensen vinden dit blijkbaar onzin.

In zijn telefoon kijken zonder dat hij het weet, vind ik te vergaan. Een test nog, waar ik al een mail heb over gestuurd naar de huisarts, is de enige optie voor mij. Verder ga ik geen detectief spelen..
:') :') :')

De treurnis. Echt hoor. Maak het dan gewoon meteen uit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180395377
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:43 schreef slangebek het volgende:

[..]

Goed zo , altijd op jezelf vertrouwen. Laat je niet gek maken. Je hoeft jezelf niet eens te verdedigen waarom je vermoedens /gevoel hebt van mogelijke vreemdgaan: grote kans dat je die toch niet perfect in taal/ verstandelijk de duim op kan leggen .

Die gevoelens zijn genoeg. Neem je gevoelens en dus jezelf hierin serieus en trek niks aan van de lui die het onzin vinden klinken .
Ik kan me inderdaad echt heel goed voorstellen dat jij en TS bepaalde zaken niet in taal uit kunnen drukken.

Wat een geestelijke armoede dit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_180395441
Echt iedereen hier zegt je iets als 'doe dit nou niet op deze manier, zoek eerst zekerheid, wantrouw je vriend niet op basis van rare vermoedens'.

En dan komt er één randdebiel met gelul over 'vertrouw op je gevoel' en 'wij vrouwen weten dat soort dingen', en daar klamp je je dan aan vast.

Fucking hell zeg. Wat compleet idioot zijn jullie.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')