abonnement Unibet Coolblue
pi_180375127
Voor Ootjekatootje..

Vrouw door misdrijf om het leven gekomen

HILVERSUM - De nog onbekende vrouw die maandag in een studentenhuis aan de Waldecklaan in Hilversum dood werd gevonden, is vermoedelijk door een misdrijf om het leven gebracht. De politie doet onderzoek.



Rond 11.15 uur kwam een melding van een verdachte situatie bij een woning aan de Waldecklaan. Hulpdiensten gingen direct ter plaatse. De brandweer betrad het pand als eerste, omdat er een sissend geluid werd gehoord, wat kon duiden op gas in de woning.

Toen dat niet het geval bleek, konden agenten naar binnen. In de woning werd de overleden bewoonster aangetroffen. Er werd een Team Grootschalige Opsporing samengesteld van zowel tactisch als forensisch rechercheurs. Het onderzoek, waarbij onder andere sporen en camerabeelden werden verzameld, is in volle gang. Er is nog geen verdachte aangehouden.

Man met rode trui
Getuigen zagen rond 12.00 uur een man met donker haar en een rode trui in de buurt van de woning. Er werd een Burgernetactie gestart om deze man te vinden, maar hij werd niet meer aangetroffen. Ondanks dat het onderzoeksteam inmiddels denkt dat deze man niet in verband kan worden gebracht met het misdrijf, wordt hij toch verzocht zich te melden bij de politie.
https://www.gooieneembode(...)om-het-leven-gekomen

https://www.burgernet.nl/burgernet/266183
https://www.politie.nl/mi(...)lversum&distance=5.0

'Slachtoffer studentenvilla was nieuwe bewoonster'

De dode vrouw die in een studentenvilla aan de Waldecklaan in Hilversum is gevonden, zou in een plas bloed zijn aangetroffen. Dat zegt verslaggever Chris Ververs vanaf het plaats delict.
https://www.telegraaf.nl/(...)as-nieuwe-bewoonster
´
pi_180375156
Aan de Waldecklaan nog wel, meteen al die huizen daar in waarde gedaald.
pi_180375280
quote:
sissend geluid
Nuff said.

quote:
man met donker haar en een rode trui
Lengte? Broekkleur? Huidskleur? Andere fysieke kenmerken?
pi_180375416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nuff said.

[..]

Lengte? Broekkleur? Huidskleur? Andere fysieke kenmerken?
pol. hilv. is in omgeving Waldecklaan op zoek naar een man 20-25 jr, zwart haar, rood t-shirt,donkere lange broek, witte schoenen,1.80m/1.85m lang
[Burgernet, OP] ;)
´
pi_180375448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nuff said.

[..]

Lengte? Broekkleur? Huidskleur? Andere fysieke kenmerken?
Lengte: 1,80-1,85
Broekkleur: donker en lang
Haar:donker
Andere fysieke kenmerken: 20-25 jaar
pi_180375500
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

pol. hilv. is in omgeving Waldecklaan op zoek naar een man 20-25 jr, zwart haar, rood t-shirt,donkere lange broek, witte schoenen,1.80m/1.85m lang
[Burgernet, OP] ;)
Wat zou dat sissende geluid geweest zijn?

En de man die ze zoeken werd om 12:00 gezien bij het pand, maar de 112 melding was van 11:15.
pi_180375524
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat zou dat sissende geluid geweest zijn?
Een leeglopende opblaaspop van één van de heren studenten?
´
pi_180375541
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Een leeglopende opblaaspop van één van de heren studenten?
😄

CV?
pi_180375556
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Een leeglopende opblaaspop van één van de heren studenten?
Kwam het geluid van de zolderkamer?
pi_180375745
Tegenover het pand ligt een Esso tankstation, altijd handig voor camerabeelden.

Volgens mij was het meer een appartementencomplex, ze hebben geen gezamenlijke huiskamer of badkamer.
pi_180375762
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:52 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Kwam het geluid van de zolderkamer?
Geen idee. De vrouw lag iig op de begane grond..
https://www.telegraaf.nl/(...)en-in-een-plas-bloed

Heel warrig verhaal;

De buurt rond de Hilversumse Waldecklaan is in shock na de vondst van een nog onbekende dode vrouw in een studentenhuis. Het politieonderzoek is nog volop gaande. Gisteren werd de vrouw naar verluidt in een plas bloed aangetroffen in een kamer op de begane grond. Zij is vermoedelijk om het leven gekomen door een misdrijf, meldt de politie dinsdag.

Het Nederlands Forensisch Instituut is ook vandaag nog druk bezig met sporenonderzoek. De villa op de hoek van de Waldecklaan en de Abel Tasmanstraat is nog altijd afgezet met roodwit politielint. Mannen in witte pakken lopen het pand in en uit. Een buurtbewoonster weet niet meer te vertellen dat er maandag een stoffelijk overschot van een vrouw is gevonden. „Dat is al erg genoeg”, zegt ze hoofdschuddend.

’Ze hoorde iemand gillen’
Schuin tegenover de villa die opgedeeld zou zijn in een twintigtal kamers wil een medewerker van een eetcafé wel vertellen wat hij gehoord heeft. Het meisje dat in de kamer woonde waar gisteren een stoffelijk overschot werd aangetroffen, had de kamer pas een paar dagen geleden verlaten. De vrouw die zou zijn omgebracht zou er dus pas net wonen. „Een vriendin van mij woont daar”, vertelt een medewerker van het eetcafé. „Ze hoorde gisteren iemand gillen. Dat bleek de oorspronkelijke bewoonster te zijn die even bij haar oude kamer langsging. Daar zag ze een meisje liggen in een plas bloed. Mijn vriendin was in shock.”

Een bewoner van het huis werkt bij het pompstation nabij de villa. Ook hij wil anoniem blijven. Hij mocht hangende het onderzoek niet in de villa slapen. Ook zijn huisgenoten moesten elders onderkomen zoeken vannacht. „Ik heb ook gehoord dat het een gast was en niet de oorspronkelijke bewoonster. Het was raar. Ik kreeg van mijn collega’s van de Esso te horen dat er iets bij mij thuis aan de hand was. Ze zagen brandweer en politie staan.”

Mannen met blauwe handschoentjes
„Ik heb ook 112-meldingen gecheckt, maar wilde toch even kijken of ik überhaupt naar binnen mocht om bijvoorbeeld mijn fietssleutel te pakken. Maar toen kwamen er ineens twee zwarte auto’s aan met mannen met blauwe handschoentjes. Ik mocht er niet meer in. Toen wist ik dat er wel echt wat aan de hand was. Ik ben er vrij nuchter onder. Ik ken die mensen niet of nauwelijks.”

Hij zegt dat bewoners van het studentenhuis elkaar zeker kennen, maar dat het verloop ook groot is. „Het is een studentenhuis. Dus dat is er in en er uit. Er staat ongeveer een verhuisbus voor de deur.”

’Alleen thuis om te eten en te slapen’
De nieuwe bewoonster kende hij dan ook niet. „Ik ben alleen thuis om te eten en te slapen. Voor de rest ben ik bezig met studie, werken, mijn relatie en slapen.”

De bewoners mogen zeer waarschijnlijk aan het eind van de middag weer naar huis.

In een Burgernet-melding van maandag rond het middaguur wordt gevraagd uit te kijken naar een man van tussen 20-25 jaar oud met zwart haar, een rood t-shirt, een lange, donkere broek en witte schoenen. Hij is ongeveer 1.80 - 1.85 m lang.

Hoewel het onderzoeksteam van de politie inmiddels denkt dat de man niets met de zaak te maken heeft, roept de politie hem toch op om zich te melden. Er is nog geen verdachte aangehouden.
´
pi_180375783
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

pol. hilv. is in omgeving Waldecklaan op zoek naar een man 20-25 jr, zwart haar, rood t-shirt,donkere lange broek, witte schoenen,1.80m/1.85m lang
[Burgernet, OP] ;)
Kijk, dat is al wat meer info. :P
pi_180375904
Ik reed er net langs, hoop leerlingen van het nabijgelegen ROC eromheen die selfies maken bij de politielinten :')
  dinsdag 10 juli 2018 @ 15:24:11 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_180376115
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

pol. hilv. is in omgeving Waldecklaan op zoek naar een man 20-25 jr, zwart haar, rood t-shirt,donkere lange broek, witte schoenen,1.80m/1.85m lang
[Burgernet, OP] ;)
Doet me denken aan https://www.dumpert.nl/me(...)_een_rood_jasje.html
pi_180376127

:9
´
  dinsdag 10 juli 2018 @ 16:21:04 #16
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_180377337
Was het niet gewoon een opname van Baantjer?
pindazakje
pi_180378353
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
:9
Ja die had ik ook al gespot. 😎
pi_180378399
quote:
haha, inderdaad!

De man met de rode jas werd gezien om 12:00
De 112-melding was om 11:45
pi_180378410
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja die had ik ook al gespot. 😎
Ik zou ook selfie's maken met hem en meehelpen om zijn lint strakker aan te trekken..
´
pi_180378415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 15:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Tegenover het pand ligt een Esso tankstation, altijd handig voor camerabeelden.

Volgens mij was het meer een appartementencomplex, ze hebben geen gezamenlijke huiskamer of badkamer.
Was?
pi_180379537
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:09 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik zou ook selfie's maken met hem en meehelpen om zijn lint strakker aan te trekken..
potje Cluedo :)
pi_180379579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Was?
Ja nu is het een PD
pi_180390829
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 17:09 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik zou ook selfie's maken met hem en meehelpen om zijn lint strakker aan te trekken..
En die handboeien om zijn middel mag hij waarschijnlijk na diensttijd ook wel in jouw slaapkamer uittesten. :s)
pi_180394426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 03:51 schreef Idisrom het volgende:

[..]

En die handboeien om zijn middel mag hij waarschijnlijk na diensttijd ook wel in jouw slaapkamer uittesten. :s)
Hoe raad je het? :@
´
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:57:36 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180395369
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat zou dat sissende geluid geweest zijn?

En de man die ze zoeken werd om 12:00 gezien bij het pand, maar de 112 melding was van 11:15.
Pssst meisje, psssst...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180398258
,,Is het een indringer die zomaar een vrouw vermoordt, of is het een persoonlijke afrekening? Dat wil ik wel weten”, zegt een verontruste 21-jarige Hilversumse.

Ze woont samen met huisgenoten in het buurpand van de witte twee-onder-een-kapvilla, waar maandag een dode vrouw is gevonden. De politie maakte gisteren bekend dat ze met geweld is omgebracht. ,,Ik werd maandag wakker en het huis was omsingeld door politie. Ze zochten met honten. Maar je krijgt niks te horen van de politie.”

Haar huisgenoot knikt. ,,Je krijgt alleen instructies, geen informatie.” Hij had meteen door dat het foute boel was. ,,Veel recherche, een ambulance die wegrijdt zonder iemand mee te nemen. Dan is het aannemelijk dat er een dode is.”

Ze kennen het slachtoffer niet. ,,Ik vind het heel verdrietig dat je om het leven wordt gebracht in je huis, waar je je veilig waant. Je schrikt dat zoiets twee muren verder gebeurt, onder hetzelfde dak. Eng idee”, zegt de Hilversumse. ,,Ik zal opgelucht zijn als ik weet wát er gebeurd is.” Ze vindt het kwalijk dat ze via de media hoorde dat er een dode was. ,,Het is netter als de politie je een beetje op de hoogte houdt.”

Kliko’s onderzoeken
Bewoners melden dat ze mogelijk is neergestoken. ,,Wij hebben geen schoten gehoord en waarom zou je anders alle kliko’s onderzoeken? Ze zijn duidelijk op zoek naar iets.” De politie laat daar niets over los.

Lees verder> https://www.gooieneemland(...)afrekening-hilversum
´
pi_180398470
Dode gevonden in Utrechts studentenhuis

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1798679/
pi_180400781
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:57 schreef nixxx het volgende:

[..]

Pssst meisje, psssst...
😂
pi_180428760
Identiteit dode vrouw woning Hilversum bekend

De vrouw die maandag dood werd gevonden in een woning in Hilversum was 22 jaar en kwam uit Maastricht. Ze woonde tijdelijk aan de Hilversumse Waldecklaan, meldt de politie. De jonge vrouw is door een misdrijf om het leven gekomen. Er is nog geen verdachte aangehouden.

Het onderzoek, waarbij onder andere sporen en camerabeelden zijn veiliggesteld, is nog in volle gang.

Getuigen zagen rond 12.00 uur een man met donker haar en een rode trui in de buurt van de woning. Er werd een Burgernetactie gestart om die man te vinden, maar hij is niet meer aangetroffen. Hoewel de politie denkt dat de man niet in verband kan worden gebracht met het misdrijf, wordt hij toch verzocht zich te melden bij de politie.

Bron: De Telegraaf
pi_180460595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:28 schreef Stupidisco het volgende:
Identiteit dode vrouw woning Hilversum bekend

De vrouw die maandag dood werd gevonden in een woning in Hilversum was 22 jaar en kwam uit Maastricht. Ze woonde tijdelijk aan de Hilversumse Waldecklaan, meldt de politie. De jonge vrouw is door een misdrijf om het leven gekomen. Er is nog geen verdachte aangehouden.

Het onderzoek, waarbij onder andere sporen en camerabeelden zijn veiliggesteld, is nog in volle gang.

Getuigen zagen rond 12.00 uur een man met donker haar en een rode trui in de buurt van de woning. Er werd een Burgernetactie gestart om die man te vinden, maar hij is niet meer aangetroffen. Hoewel de politie denkt dat de man niet in verband kan worden gebracht met het misdrijf, wordt hij toch verzocht zich te melden bij de politie.

Bron: De Telegraaf
Is toch raar dit, jonge dode vrouw en hop in de vergetelheid, was ze dik ofzo?
pi_180463585
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is toch raar dit, jonge dode vrouw en hop in de vergetelheid, was ze dik ofzo?
Ze zal er wel zelf om gevraagd hebben... :X

Ze woonde er tijdelijk..Dat kun je wel zeggen ja..
Zou ze ook met een stalker-ex te maken hebben gehad?
´
pi_180464511
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:07 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ze zal er wel zelf om gevraagd hebben... :X

Ze woonde er tijdelijk..Dat kun je wel zeggen ja..
Zou ze ook met een stalker-ex te maken hebben gehad?
Je zou het bijna denken
pi_180523411
Verdachte aangehouden voor dood Maastrichtse vrouw

De politie heeft maandag een verdachte aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de dood van de 22-jarige vrouw uit Maastricht die vorige week dood werd aangetroffen in een woning aan de Waldecklaan in Hilversum.

Na een melding over een sissend geluid dat op gas leek, ging de brandweer vorige week maandag de woning binnen. Daar werd de dode vrouw gevonden. De politie zei direct dat ze door een misdrijf was omgekomen.

Relationele sfeer
De politie wil in verband met het onderzoek nog niet meer kwijt over de identiteit van de verdachte. Volgens de politie ligt de dood van de vrouw vermoedelijk in de "relationele sfeer", maar de aanleiding is nog niet duidelijk.
https://www.limburger.nl/(...)d-maastrichtse-vrouw
´
pi_180676590
Verdachte dode vrouw sprong mogelijk voor auto

De Rotterdammer die begin deze maand op de A27 gewond raakte omdat hij voor een auto sprong, is dezelfde persoon die vorige week is aangehouden omdat hij mogelijk te maken heeft met de dood van een 22-jarige vrouw in Hilversum.

Het lichaam van de vrouw uit Maastricht werd op 9 juli gevonden in een huis aan de Waldecklaan in Hilversum. Er zijn aanwijzingen dat zij enkele dagen eerder al was overleden. De eveneens 22-jarige man is drie dagen voordat zij werd gevonden, voor de auto gesprongen.

De vrouw is met geweld om het leven gebracht. De oorzaak ligt volgens de politie mogelijk in de relationele sfeer. De man wordt verdacht van moord of anders doodslag.

Bron: De Telegraaf
pi_180677747
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 16:02 schreef Stupidisco het volgende:
Verdachte dode vrouw sprong mogelijk voor auto

De Rotterdammer die begin deze maand op de A27 gewond raakte omdat hij voor een auto sprong, is dezelfde persoon die vorige week is aangehouden omdat hij mogelijk te maken heeft met de dood van een 22-jarige vrouw in Hilversum.

Het lichaam van de vrouw uit Maastricht werd op 9 juli gevonden in een huis aan de Waldecklaan in Hilversum. Er zijn aanwijzingen dat zij enkele dagen eerder al was overleden. De eveneens 22-jarige man is drie dagen voordat zij werd gevonden, voor de auto gesprongen.

De vrouw is met geweld om het leven gebracht. De oorzaak ligt volgens de politie mogelijk in de relationele sfeer. De man wordt verdacht van moord of anders doodslag.

Bron: De Telegraaf
Dat moet dan dit ongeluk zijn..
https://www.rtvutrecht.nl(...)27-in-hilversum.html
´
pi_180679115
"Volgens de advocaat van de verdachte kenden de 22-jarige man en de vrouw elkaar nog maar kort en gingen ze vriendschappelijk met elkaar om."

Het is maar wat je verstaat onder 'vriendschappelijk' natuurlijk.

Bron: RTL Nieuws
  maandag 23 juli 2018 @ 19:46:13 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180681261
Studentenhuis in Hilversum? Waarom gaan studenten in Hilversum wonen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180682125
Is t Ted Bundy die tot leven is gekomen en in Nederland heeft gesetteld.
pi_180692606
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Studentenhuis in Hilversum? Waarom gaan studenten in Hilversum wonen?
omdat ze in Utrecht en Amsterdam geen kamer konden vinden?
Ze liever wat meer meters voor hun geld hadden?
pi_180692881
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Studentenhuis in Hilversum? Waarom gaan studenten in Hilversum wonen?
https://www.rocva.nl/MBO-(...)BO-College-Hilversum
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_180693320
quote:
Op maandag 23 juli 2018 20:23 schreef funnywell het volgende:
Is t Ted Bundy die tot leven is gekomen en in Nederland heeft gesetteld.
Neen.
pi_180704650
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 11:40 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Neen.
ok dan is t zn wederhelft
pi_180704981
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Studentenhuis in Hilversum? Waarom gaan studenten in Hilversum wonen?
Heb je al eens een baan overwogen bij de recherche?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')