abonnement Unibet Coolblue
pi_180394668
Ik ben nu bij de vrijdag :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180394724
Misschien een lekker lange voor jezelf en een samenvatting voor anderen? :+

Hier kleuter thuis, die is te hard aan vakantie toe om vandaag nog te functioneren. MOrgen weer een dag ;)
Dus toen maar samen weekboodschappen gedaan.
pi_180394791
Waarom zou ik een samenvatting posten voor in het topic? :')
What's the fun in that?

Denk dat ik dan ruzie krijg met mensen in de SC.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180394886
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:28 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zou ik een samenvatting posten voor in het topic? :')
What's the fun in that?

Denk dat ik dan ruzie krijg met mensen in de SC.
Ik doelde niet op de SC eigenlijk, daar had ik nog niet over nagedacht ;)
Enorme lappen tekst zijn (eventueel) onder een spoiler heel ok wat mij betreft.

Ik dacht even terug aan de fotoverslagen van mijn zus. Die kwam dan een hele avond over haar vakantie vertellen met 800 foto's :P Met op het merendeel van de foto's mensen die je niet kent.
Dat had beknopter gekund ;)
pi_180394920
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:28 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zou ik een samenvatting posten voor in het topic? :')
What's the fun in that?

Denk dat ik dan ruzie krijg met mensen in de SC.
:Y wij accepteren geen samenvattingen :N }:|
pi_180394960
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik doelde niet op de SC eigenlijk, daar had ik nog niet over nagedacht ;)
Enorme lappen tekst zijn (eventueel) onder een spoiler heel ok wat mij betreft.

Ik dacht even terug aan de fotoverslagen van mijn zus. Die kwam dan een hele avond over haar vakantie vertellen met 800 foto's :P Met op het merendeel van de foto's mensen die je niet kent.
Dat had beknopter gekund ;)
Mijn Berlijn-verslagen schijnen vermakelijk te zijn :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180394996
Maar eerst, naar de sportschool en boodshappen.

Dan verder met verslag ditdat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180394999
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:28 schreef Lonaa het volgende:
Waarom zou ik een samenvatting posten voor in het topic? :')
What's the fun in that?

Denk dat ik dan ruzie krijg met mensen in de SC.
Behoorlijke ruzie (vind al dat we veel te lang moeten wachten)
We have far more in common than that which devides us..
pi_180395026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Behoorlijke ruzie (vind al dat we veel te lang moeten wachten)
Vanmiddag, vanmiddag. Beloofd.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180395032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Behoorlijke ruzie (vind al dat we veel te lang moeten wachten)
:Y ik ben al lang blij dat ik een sneak preview heb gehad voor het weekend.. #duurtlang }:|
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:38:36 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180395039
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik doelde niet op de SC eigenlijk, daar had ik nog niet over nagedacht ;)
Enorme lappen tekst zijn (eventueel) onder een spoiler heel ok wat mij betreft.

Ik dacht even terug aan de fotoverslagen van mijn zus. Die kwam dan een hele avond over haar vakantie vertellen met 800 foto's :P Met op het merendeel van de foto's mensen die je niet kent.
Dat had beknopter gekund ;)
Ben jij altijd zo passief agressief? _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180395055
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Ben jij altijd zo passief agressief? _O-
Altijd. Alleen maar :Y
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:39:43 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180395062
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Vanmiddag, vanmiddag. Beloofd.
DOE MAAR GEWOON HELEMAAL NIET EN HOU DIE ZOOI VAN JE LEKKER BIJ JE!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180395129
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:39 schreef Molo het volgende:

[..]

DOE MAAR GEWOON HELEMAAL NIET EN HOU DIE ZOOI VAN JE LEKKER BIJ JE!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
In een SC vind ik het wel leuk. Dan heb ik de keuze om te lezen of niet en vrijwillig zulke dingen lezen vind ik leuk.
Als er iemand naast me gaat zitten met een verslag dat ik op dat moment direct moet lezen terwijl ze naar me kijkt vind ik het niet meer leuk :')
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:48:19 #217
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180395197
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 09:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er komt een graflucht uit, maar ik heb zo weinig pijn dat ik denk dat ik gewoon normale ibuprofen neem ipv die 600mg.
Ik slikte destijds nul pijnstillers. En niet omdat ik zo stoer ben, had gewoon geen pijn. Dus ik zou ook minder slikken als ik jou was. Je kunt altijd weer bijslikken.
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:51:19 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_180395257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe ook video lessen (Club Joy) op de sportschool. Vooral omdat de echte lessen op voor mij onhandige tijdstippen zijn en altijd stampvol. De yoga gaat redelijk ok, maar is ook een type poweryoga en niet met heel moeilijke en ingewikkelde houdingen. Ik denk dat ze het woord yoga er gewoon opgeplakt hebben omdat er veel flexibiliteits en evenwichts oefeningen in zitten en een keer een zonnegroet en child pose en zo. Maar volgens mij is het niet een echte bekende yogavorm :+

Andere lessen zijn veel slechter te volgen :D Step lessen of van de dans aerobic lessen. Nauwelijks uitleg en de 'juf' op het scherm huppelt van pasje naar pasje en het is amper te volgen. Ze zijn nu bij les 60 en ze gaan er vanuit dat je al 60 lessen mee doet of zo :D Ik snap er vaak niks van en dan stap ik maar gewoon op en af van de step ipv de samba, jive, chachacha of salsastepjes die zij doen. Er wordt niets een keer langzaam voorgedaan :')
Ook wel weer logisch, als je iedere week diezelfde virtuele les doet wordt je helemaal kriegel van die uitleg iedere keer weer.
Virtueel werkt gewoon niet echt goed.
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:52:26 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180395282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:44 schreef freecell het volgende:

[..]

_O-
In een SC vind ik het wel leuk. Dan heb ik de keuze om te lezen of niet en vrijwillig zulke dingen lezen vind ik leuk.
Als er iemand naast me gaat zitten met een verslag dat ik op dat moment direct moet lezen terwijl ze naar me kijkt vind ik het niet meer leuk :')
Dan geef je dat toch gewoon aan zoals volwassen mensen kunnen doen?
Zeker bij je zus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180395352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:44 schreef freecell het volgende:

[..]

_O-
In een SC vind ik het wel leuk. Dan heb ik de keuze om te lezen of niet en vrijwillig zulke dingen lezen vind ik leuk.
Als er iemand naast me gaat zitten met een verslag dat ik op dat moment direct moet lezen terwijl ze naar me kijkt vind ik het niet meer leuk :')
Ik geef mijn album aan degene die het wil zien. Als ze vragen hebben/uitgebreid verslag willen hoor ik het wel.
Hou zelf ook niet van minuut tot minuut verslagen (vriendin van me kon 4 uur vertellen over een weekendje weg, dodelijk vermoeiend)
We have far more in common than that which devides us..
pi_180395385
Website.. kunnen mensen helemaal zelf weten of, wat en wanneer ^O^ :Y
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:01:05 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180395425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Website.. kunnen mensen helemaal zelf weten of, wat en wanneer ^O^ :Y
Dat!
En dagelijkse updates elke reis-vakantiedag. :Y
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180395507
Ik neem me altijd voor om m'n vakanties uit te schrijven, maar kom er tijdens de reis niet echt aan toe. En achteraf ben ik teveel details vergeten om er een mooi verhaal van te maken. Maar ik scroll wel graag terug door m'n Instagram. O+ Ik herinner dingen door eten te zien. :')
pi_180395528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 10:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik doe ook video lessen (Club Joy) op de sportschool. Vooral omdat de echte lessen op voor mij onhandige tijdstippen zijn en altijd stampvol. De yoga gaat redelijk ok, maar is ook een type poweryoga en niet met heel moeilijke en ingewikkelde houdingen. Ik denk dat ze het woord yoga er gewoon opgeplakt hebben omdat er veel flexibiliteits en evenwichts oefeningen in zitten en een keer een zonnegroet en child pose en zo. Maar volgens mij is het niet een echte bekende yogavorm :+

Andere lessen zijn veel slechter te volgen :D Step lessen of van de dans aerobic lessen. Nauwelijks uitleg en de 'juf' op het scherm huppelt van pasje naar pasje en het is amper te volgen. Ze zijn nu bij les 60 en ze gaan er vanuit dat je al 60 lessen mee doet of zo :D Ik snap er vaak niks van en dan stap ik maar gewoon op en af van de step ipv de samba, jive, chachacha of salsastepjes die zij doen. Er wordt niets een keer langzaam voorgedaan :')
Steps en aerobics kan ik echt totaal niet. Vooral als er spiegels in de zaal staan, want dan ga ik al helemaal links en rechts door elkaar halen :')

Er zijn heel veel verschillende soorten yoga, dus kan best dat wat je daar doet ook gewoon yoga is. Komt niet zo nauw geloof ik :+
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:07:43 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_180395545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik neem me altijd voor om m'n vakanties uit te schrijven, maar kom er tijdens de reis niet echt aan toe. En achteraf ben ik teveel details vergeten om er een mooi verhaal van te maken. Maar ik scroll wel graag terug door m'n Instagram. O+ Ik herinner dingen door eten te zien. :')
eten is ook mij leidraad door de vakantie foto's :D
pi_180395558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:06 schreef Myraela het volgende:
Ik neem me altijd voor om m'n vakanties uit te schrijven, maar kom er tijdens de reis niet echt aan toe. En achteraf ben ik teveel details vergeten om er een mooi verhaal van te maken. Maar ik scroll wel graag terug door m'n Instagram. O+ Ik herinner dingen door eten te zien. :')
Als dat voor jou werkt, prima toch? :)

Ik probeer meestal een reisdagboekje bij te houden. Is me zelfs met m'n drie maanden buitenlandstage gelukt om vol te houden. Dan schrijf ik eens per week, meestal zondagavond. Alles van die week wat ik al niet meer weet, was vast niet belangrijk genoeg om te noteren :P
pi_180395675
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als dat voor jou werkt, prima toch? :)

Ik probeer meestal een reisdagboekje bij te houden. Is me zelfs met m'n drie maanden buitenlandstage gelukt om vol te houden. Dan schrijf ik eens per week, meestal zondagavond. Alles van die week wat ik al niet meer weet, was vast niet belangrijk genoeg om te noteren :P
Dat heb ik ook jaren gedaan, van lange vakanties, uitgeschreven reisdagboek en daarnaast nog een fotoalbum (vaak 2 tot 3 boeken). Nog steeds zo leuk om ze terug te kijken. Al zijn die digitale van tegenwoordig wel lekker dun.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180395812
Dagelijkse updates zijn leuk inderdaad :Y
Van vakanties, maar ook gewoon van dagelijkse dingen. Vooral als de dagelijkse dingen heel anders zijn dan je eigen dagelijkse dingen.
pi_180396029
ik zet net zo te graven tussen de lavendel, om te kijken of het niet daaronder uit gedroogd was

nou dat viel dus mee, emmers kraanwater hebben hun ding gedaan

ik zei tegen de hommels, ff opzouten nou, ik wil erbij

en weet je wat ik zag, perfectie!

de plantjes redden het wel
pi_180396044
en ik ruik nog lekker ook
pi_180396238
Ik heb altijd wat schroom om vakantieverhalen en/of foto's rond te strooien hier en op het werk, ik weet nooit zo goed of mensen er echt op zitten te wachten :D :@
pi_180396395
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:26 schreef freecell het volgende:
Misschien een lekker lange voor jezelf en een samenvatting voor anderen? :+

Wat zeg je nou :o :o wtf, Freecell!! Wij zijn dol op Lonaa's Berlijnverslagen. Dol, zeg ik je! Hoe langer hoe beter. Dus wil je niets meer zeggen over samenvattingen en zo :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180396485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb altijd wat schroom om vakantieverhalen en/of foto's rond te strooien hier en op het werk, ik weet nooit zo goed of mensen er echt op zitten te wachten :D :@
Jullie online verslagen zijn ook altijd zo leuk *O*

Ik zit trouwens niet op ieders vakantiefoto's oid te wachten. Veel mensen hebben namelijk best stomme vakanties :X Dat je 2 weken op een resort in Mexico/Egypte/Spanje/Turkije zit en er dan ook geen dag af gaat :') Daar doe je me geen lol mee om dat onder m'n neus te duwen. Er moet wel echt wat gezien worden natuurlijk. En gegeten. En dan geen resorthollandsbuffet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:01:33 #234
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180396517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jullie online verslagen zijn ook altijd zo leuk *O*

Ik zit trouwens niet op ieders vakantiefoto's oid te wachten. Veel mensen hebben namelijk best stomme vakanties :X Dat je 2 weken op een resort in Mexico/Egypte/Spanje/Turkije zit en er dan ook geen dag af gaat :') Daar doe je me geen lol mee om dat onder m'n neus te duwen. Er moet wel echt wat gezien worden natuurlijk. En gegeten. En dan geen resorthollandsbuffet :+
Ik zal het onthouden :P

Wij gaan dit jaar wsl een fly-drive doen.. moeten nog even uitzoeken of we dat zelf gaan regelen of laten regelen.. en ook in welk land dan .. ergens in Europa wordt het dan toch.. met vliegen vanuit Parijs.. omdat het kan ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:13:28 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180396773
Ik heb destijds in Zweden er mijn best op gedaan of ik zo veel mogelijk net niet precies identieke "weg tussen de bomen" foto's kon maken, om de route te illustreren.
Die zijn dan weer niet echt geschikt voor een reisverslag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180396781
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik zal het onthouden :P

Wij gaan dit jaar wsl een fly-drive doen.. moeten nog even uitzoeken of we dat zelf gaan regelen of laten regelen.. en ook in welk land dan .. ergens in Europa wordt het dan toch.. met vliegen vanuit Parijs.. omdat het kan ;)
Gewoon plaatsen svp, ik hou ervan. Ook om nieuwe vakantie ideeën op te doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_180397086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zeg je nou :o :o wtf, Freecell!! Wij zijn dol op Lonaa's Berlijnverslagen. Dol, zeg ik je! Hoe langer hoe beter. Dus wil je niets meer zeggen over samenvattingen en zo :(
Heb er nog nooit één gelezen, dat help vast niet hè? _O-
Zo lang ren ik hier nog niet mee :P

En resortvakanties... Soms lijkt 'kinderen entertainment en ik een boekje' me heerlijk, maar volgens mij is een vakantie-opvang hier in de wijk dan goedkoper _O-
pi_180397469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb destijds in Zweden er mijn best op gedaan of ik zo veel mogelijk net niet precies identieke "weg tussen de bomen" foto's kon maken, om de route te illustreren.
Die zijn dan weer niet echt geschikt voor een reisverslag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt op Canada. Wegen, bomen, meertjes, ad infinitum.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 11 juli 2018 @ 13:53:39 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180397556
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:48 schreef mjan het volgende:

[..]

Lijkt op Canada. Wegen, bomen, meertjes, ad infinitum.
Jup. Heel soms krijg je een kruising als afleidingsmomentje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180397634
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jup. Heel soms krijg je een kruising als afleidingsmomentje.
Heeft ook wel weer iets heel tofs, die uitgestrektheid. Ben naar het noorden toe nog nooit verder gekomen dan Greetziel ben ik bang :@

Zweden lijkt me van de 'dingen ten Noorden van ons' wel echt heel mooi. (IJsland, daar zou ik ook graag eens heen willen, lijkt me prachtig, maar ben bang dat dat nog minder haalbaar is)
pi_180397803
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zeg je nou :o :o wtf, Freecell!! Wij zijn dol op Lonaa's Berlijnverslagen. Dol, zeg ik je! Hoe langer hoe beter. Dus wil je niets meer zeggen over samenvattingen en zo :(
:D :')

Ik ging net sporten. Het was kut zeg ik je. 1500 meter roeien, 800 meter hardlopen, 1500 meter roeien.
Ik kdeed er 22 minuten over.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:06:18 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180397817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Heeft ook wel weer iets heel tofs, die uitgestrektheid. Ben naar het noorden toe nog nooit verder gekomen dan Greetziel ben ik bang :@

Zweden lijkt me van de 'dingen ten Noorden van ons' wel echt heel mooi. (IJsland, daar zou ik ook graag eens heen willen, lijkt me prachtig, maar ben bang dat dat nog minder haalbaar is)
Zweden is prachtig; ik vind het persoonlijk een fijner land als Finland. Zelf moet ik Noorwegen nog eens grondig "doen", en de UK.
Al zou ik dat laatste denk ik liever op een motor doen, gezien dat maffe aan de verkeerde kant rijden wat ze maar blijven volhouden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180397865
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 13:13 schreef fietsie het volgende:
Ik heb destijds in Zweden er mijn best op gedaan of ik zo veel mogelijk net niet precies identieke "weg tussen de bomen" foto's kon maken, om de route te illustreren.
Die zijn dan weer niet echt geschikt voor een reisverslag :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo verzamelde ik in zuid Afrika verkeersborden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:09:56 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180397888
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo verzamelde ik in zuid Afrika verkeersborden.
Daar heb ik ook een leuke Zweedse reeks van gemaakt; soms was het echt even puzzelen bij wegwerkzaamheden welke interessante informatie men over probeerde te brengen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180397952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:06 schreef fietsie het volgende:

[..]

Al zou ik dat laatste denk ik liever op een motor doen, gezien dat maffe aan de verkeerde kant rijden wat ze maar blijven volhouden.
Waarom dan liever motor?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:15:14 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180398005
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:12 schreef mjan het volgende:

[..]

Waarom dan liever motor?
Ik heb er nu 2 keer (misschien te kort) gereden; 1x in een NL auto en 1x in een UK auto.
Dat laatste vond ik aardig te doen, maar met stuur links erg onoverzichtelijk.
Op de motor heb ik het gevoel alleen nog maar "de plek op de weg" als hindernis te hebben
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180398013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een leuke Zweedse reeks van gemaakt; soms was het echt even puzzelen bij wegwerkzaamheden welke interessante informatie men over probeerde te brengen :P
Stelt niets voor joh, wen je zo aan. Maar motor is daar sowieso een goed idee lijkt me :Y super toffe weggetjes overal..
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:17:53 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180398057
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Stelt niets voor joh, wen je zo aan. Maar motor is daar sowieso een goed idee lijkt me :Y super toffe weggetjes overal..
Mwoah in avondspits Malmo in je eentje in de auto borden met lange teksten tegenkomen terwijl je navi dingen brult die niet kunnen dan is Zweeds toch niet altijd even intuitief. Maar stad uitkomen lukte uiteindelijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180398094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb er nu 2 keer (misschien te kort) gereden; 1x in een NL auto en 1x in een UK auto.
Dat laatste vond ik aardig te doen, maar met stuur links erg onoverzichtelijk.
Op de motor heb ik het gevoel alleen nog maar "de plek op de weg" als hindernis te hebben
Ik heb zowel met motor (Engeland) als auto (Ierland) links gereden, en ik vond het eigenlijk niet zoveel verschil maken. Wel inderdaad met een huurauto, stuur aan de verkeerde kant lijkt me vervelend rijden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_180398107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mwoah in avondspits Malmo in je eentje in de auto borden met lange teksten tegenkomen terwijl je navi dingen brult die niet kunnen dan is Zweeds toch niet altijd even intuitief. Maar stad uitkomen lukte uiteindelijk.
Oh LOL ik quotte de verkeerde quote! Ik bedoelde het rijden in de UK :P
Lees nu ook je andere reactie daar over.. Ik ervaar het zelf niet als onoverzichtelijk eigenlijk. Moet wel iets alerter blijven maar meer ook niet eigenlijk. Ik heb uiteindelijk meer moeite met het wennen aan weer in NL rijden dan andersom :')
pi_180398124
lastigste is wanneer je op een uitgestorven weg een Uturn maakt en dan de eerste auto weer tegen komt...verder eitje idd! en Nl auto is soms ff je spiegels anders afstellen en verder ook goed te doen hoor *en neit vergeten je lampen ff anders af te stellen of stickers gebruiken
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:22:03 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180398153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh LOL ik quotte de verkeerde quote! Ik bedoelde het rijden in de UK :P
Lees nu ook je andere reactie daar over.. Ik ervaar het zelf niet als onoverzichtelijk eigenlijk. Moet wel iets alerter blijven maar meer ook niet eigenlijk. Ik heb uiteindelijk meer moeite met het wennen aan weer in NL rijden dan andersom :')
Mijn eerste interactie met een rotonde vond ik toch echt even spannend.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180398171
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn eerste interactie met een rotonde vond ik toch echt even spannend.
hahah nou wen daar maar heel snel aan want die hebben ze elke 500 meter
pi_180398192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn eerste interactie met een rotonde vond ik toch echt even spannend.
ja uiteraard. Maar dat went toch snel zat?? gewoon lekker mee rijden met de rest ^O^ en goed richting aangeven.
pi_180398225
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:22 schreef liedetector het volgende:

[..]

hahah nou wen daar maar heel snel aan want die hebben ze elke 500 meter
Hehe tot nu toe bij alle overtochten die we genomen hebben wordt je meteen via een tiental van die dingen om betreffende steden/havengebieden geleidt idd. Meteen lekker oefenen :D
pi_180398261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hehe tot nu toe bij alle overtochten die we genomen hebben wordt je meteen via een tiental van die dingen om betreffende steden/havengebieden geleidt idd. Meteen lekker oefenen :D
yep zelfde ervaring hier en echt wel heel Uk gewoon met NL auto gehad ondertussen
pi_180398341
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D :')

Ik ging net sporten. Het was kut zeg ik je. 1500 meter roeien, 800 meter hardlopen, 1500 meter roeien.
Ik kdeed er 22 minuten over.
Wel goed dat je het gedaan hebt!
Ik vind 22 minuten niet heel lang voor een workout eigenlijk :@ mijn trainingen duren altijd anderhalf uur.
pi_180398389
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wel goed dat je het gedaan hebt!
Ik vind 22 minuten niet heel lang voor een workout eigenlijk :@ mijn trainingen duren altijd anderhalf uur.
Onze trainingen duren 1 uur, maar bestaan uit verschillende onderdelen. Warming-up, techniek, mini-workout, de workout.

En ik kan je vertellen dat de workouts die we doen kort maar MOTHEVERFUCKGIN intensief zijn.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:32:50 #259
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180398401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn eerste interactie met een rotonde vond ik toch echt even spannend.
Ik ging een vriendin verhuizen naar Londen. Met een gehuurd busje. Afspraak was dat zij de weg helemaal uit zou stippelen en het idee was dat we aangekomen in Engeland eerst even ergens koffie zouden drinken of zo waarbij ik me mentaal voor zou gaan bereiden op het links rijden. Maar we reden van de boot/hovercraft en voor ik het wist zat ik op een rotonde en daarna op een snelweg. En zij wist de weg niet. Een van die momenten waarop je leert dat je gewoon nooit moet vertrouwen dat een ander de weg wel weet te vinden. }:|
pi_180398422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:32 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik ging een vriendin verhuizen naar Londen. Met een gehuurd busje. Afspraak was dat zij de weg helemaal uit zou stippelen en het idee was dat we aangekomen in Engeland eerst even ergens koffie zouden drinken of zo waarbij ik me mentaal voor zou gaan bereiden op het links rijden. Maar we reden van de boot/hovercraft en voor ik het wist zat ik op een rotonde en daarna op een snelweg. En zij wist de weg niet. Een van die momenten waarop je leert dat je gewoon nooit moet vertrouwen dat een ander de weg wel weet te vinden. }:|
ahah in dover zat je zeker meteen op de snelweg ja.... geweldig!
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:34:26 #261
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180398434
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb altijd wat schroom om vakantieverhalen en/of foto's rond te strooien hier en op het werk, ik weet nooit zo goed of mensen er echt op zitten te wachten :D :@
Op een forum kunnen mensen het toch gewoon overslaan als het ze niet boeit?
Er zijn er altijd bij die het wel boeit. Al is het Minilot maar. :P
pi_180398455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:34 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Op een forum kunnen mensen het toch gewoon overslaan als het ze niet boeit?
Er zijn er altijd bij die het wel boeit. Al is het Minilot maar. :P
Ja precies :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_180398722
Imgur wil geen 40 foto's tegelijk opladen. :(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:57:57 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180398955
De woning van onze vrienden is gisteren op Funda geplaatst en ze hebben nu al 24 kijkers. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180399077
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Onze trainingen duren 1 uur, maar bestaan uit verschillende onderdelen. Warming-up, techniek, mini-workout, de workout.

En ik kan je vertellen dat de workouts die we doen kort maar MOTHEVERFUCKGIN intensief zijn.
Ah op die manier. Klinkt goed. Heb je iig het gevoel dat je wat gedaan hebt achteraf :P
pi_180399545
Zeg, ik post mn verslag in het volgende topic :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180399619
Nog 6 foto's! Spelfouten zullen me aan mn reet roesten. En ik wil douchen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180399784
Nou, spam deze vol dna.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 15:33:39 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180399846
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:22 schreef Lonaa het volgende:
Zeg, ik post mn verslag in het volgende topic :P
Wat let je om het verslag nu hier neer te plempen en het eventueel nog een keer te doen in een nieuw deel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180399968
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat let je om het verslag nu hier neer te plempen en het eventueel nog een keer te doen in een nieuw deel?
Oh ja, dat kan natuurlijk ook. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180399987
Nou, hier dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 15:39:05 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180399992
moeten we nou gewoon gaan posten zodat we het verslag krijgen?
ik voel me wel een beetje gedwongen zo..


gelezen _O_

[ Bericht 41% gewijzigd door Barreltje op 11-07-2018 15:52:07 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180400002
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:39 schreef Barreltje het volgende:
moeten we nou gewoon gaan posten zodat we het verslag krijgen?
ik voel me wel een beetje gedwongen zo..
Ik heb het al opgelost. 8-)

edit: ikvond jullie vooral heel stil. :7

[ Bericht 10% gewijzigd door Lonaa op 11-07-2018 15:47:29 ]
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 15:51:48 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180400276
Ouderwets Lonaa-verslag weer. Vooral door de ten onrechte weggelaten details van de KitKat-club. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180400351
Wat een geweldig verslag weer van een week vakantie _O_

# ademloos.
pi_180400364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:51 schreef golfer het volgende:
Ouderwets Lonaa-verslag weer. Vooral door de ten onrechte weggelaten details van de KitKat-club. :')
:7

Ja, nah, ik weet niet hoe iedereen hier met gekke fetishes en vunzigheid omgaat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180400532
De eitjes O+

Eén vraag: waar was die begraafplaats?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 11 juli 2018 @ 16:05:59 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_180400646
Lonaa, topverslag.. Heb hem als een bestsellerboek gelezen, leuk geschreven en mooie foto's!

Sunny, hoop dat je snel opknapt van je heup :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_180400657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:01 schreef mjan het volgende:
De eitjes O+

Eén vraag: waar was die begraafplaats?
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656

Daar. Kleine Rosenthaler Strasse.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 16:08:57 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180400727
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:54 schreef Lonaa het volgende:

:7

Ja, nah, ik weet niet hoe iedereen hier met gekke fetishes en vunzigheid omgaat.
Hallo, we zijn Molo gewend in deze SC, dus kunnen wel wat hebben. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180400778
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:7

Ja, nah, ik weet niet hoe iedereen hier met gekke fetishes en vunzigheid omgaat.
Wie a zegt...
pi_180400833
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 15:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb het al opgelost. 8-)

edit: ikvond jullie vooral heel stil. :7
Ik ben al de hele middag verwoede pogingen aan het doen om door hoofdstuk 8 van m'n programmeercursus heen te komen :') het gaat over sorteren nu, en ik doe het telkens fout met ascending/descending :')

Zodra ik klaar ben kan ik mooi je verslag lezen *O*
pi_180400844
Goed, een kleine greep uit dingen die ik gezien heb:
Er was een gyneacologenstoel die veelvuldig gebruikt werd voor 'onderzoek'. Er kroop een meneer langs de toileten die vroeg of ie je pis mocht drinken, als je nee zei, ging ie naar de volgende. Er was een meneer die als puppy was, inclusief muilkorf en staart. De garderobe-dame had uberhaupt niks aan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180400851
Zo, 133,6 ton staal versleept. Mooie dingen. Filmpje op FB want hij is te kort voor insta :’)
pi_180400852
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:11 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Wie a zegt...
nus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180400859
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

nus.
Bijvoorbeeld :7
pi_180400876
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656

Daar. Kleine Rosenthaler Strasse.
Oh noes! Dat is 'onze' begraafplaats waar we naar toe wilden maar het kwam er niet van :o Hotel zit daar letterlijk om de hoek :P
Of laat ik het zo zeggen: we liepen er dus iedere dag langs en waren nieuwsgierig.. wat het was en zo.. hadden we nou maar.. :D
  woensdag 11 juli 2018 @ 16:16:37 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180400899
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Goed, een kleine greep uit dingen die ik gezien heb:
Er was een gyneacologenstoel die veelvuldig gebruikt werd voor 'onderzoek'. Er kroop een meneer langs de toileten die vroeg of ie je pis mocht drinken, als je nee zei, ging ie naar de volgende. Er was een meneer die als puppy was, inclusief muilkorf en staart. De garderobe-dame had uberhaupt niks aan.
Terwijl ze nog wel kiezen kon uit alle kledij van de garderobe. Het arme kind, wat zal ze het koud gehad hebben. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180401261
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Goed, een kleine greep uit dingen die ik gezien heb:
Er was een gyneacologenstoel die veelvuldig gebruikt werd voor 'onderzoek'. Er kroop een meneer langs de toileten die vroeg of ie je pis mocht drinken, als je nee zei, ging ie naar de volgende. Er was een meneer die als puppy was, inclusief muilkorf en staart. De garderobe-dame had uberhaupt niks aan.
En jij?

Schaamteloos niet terug gelezen :7
pi_180401462
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

En jij?

Schaamteloos niet terug gelezen :7
Ik had wat aan. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 16:39:53 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180401486
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:38 schreef Lonaa het volgende:

Ik had wat aan. :Y
Een hemdje als rokje toch? Met iets eronder?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_180401517
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Een hemdje als rokje toch? Met iets eronder?
Allstars, een hempje als rokje, een wijd shirt maar dat is ergens uitgegaan want mijn BH had een tof bloemetjes motief dat gaaf oplichtte. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 juli 2018 @ 16:53:04 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180401807
BAM. Boekhouding 2e kwartaal klaar. Tijd voor Lonaas stoute verhalen.
Spoilers!
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 16:58:02 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180401928
:O

Over de helft vd werkweek.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180402021
Wat een verslag, in 1 adem uitgelezen _O_
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 17:23:07 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180402575
Lopen slapen in de Jumbo ;(

Thuis gekomen met gekruid hoh gehakt. Ik ging voor rundergehakt.

Hoop dat de spaghetti niet te erg naar Verstegen smaakt straks :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juli 2018 @ 17:35:54 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  woensdag 11 juli 2018 @ 17:37:05 #298
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180402915
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 16:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben al de hele middag verwoede pogingen aan het doen om door hoofdstuk 8 van m'n programmeercursus heen te komen :') het gaat over sorteren nu, en ik doe het telkens fout met ascending/descending :')

Zodra ik klaar ben kan ik mooi je verslag lezen *O*
ik prober mijn VBA kwaliteiten weer wat af te stiffen.. maar ik geloof dat het niet helemaal vloeiend gaat.. ik zit vooral vast in het definieren van objecten.. Loon is er iets beter in dan ik :P 8)7

vanavond maar eens kijken of ik thuis nog een oud studie boek heb..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180402955
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 17:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

. ik zit vooral vast in het definieren van objecten.. Loon is er iets beter in dan ik :P 8)7


Ik krijg al mijn hele leven te horen dat ik er 'iets' mee zou moeten doen, taal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_180403043
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2018 17:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik prober mijn VBA kwaliteiten weer wat af te stiffen.. maar ik geloof dat het niet helemaal vloeiend gaat.. ik zit vooral vast in het definieren van objecten.. Loon is er iets beter in dan ik :P 8)7

vanavond maar eens kijken of ik thuis nog een oud studie boek heb..
Die structuren zijn soms moeilijk te zien ja. Ik vind het niet zozeer taal als wel logica die je nodig hebt. Mijn logica is nu op :+
Ik ben Java aan het leren trouwens :)
  woensdag 11 juli 2018 @ 17:44:48 #301
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180403068
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 17:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die structuren zijn soms moeilijk te zien ja. Ik vind het niet zozeer taal als wel logica die je nodig hebt. Mijn logica is nu op :+
Ik ben Java aan het leren trouwens :)
Java begin ik niet aan.. ik heb al een vak geleerd :{w
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')