abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_180427455
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jij bent ook fan, ja?
Grote poster boven het bed
pi_180477360
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Grote poster boven het bed
O+
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:28:42 #153
11682 Moonah
Jolie femme
pi_180593048
Zo, Thies (inmiddels 11...) en ik zijn net terug van een paar dagen Parijs. Mijn vriendin woont net ten zuiden van P, mijn man moest nog werken,dus wij zijn met zijn tweetjes de auto ingestapt en op reis gegaan. Z leuk om dat met mijn grote zoon te doen! O+ En ik ben ook best trots. Want google maps stuurde mij door de binnenstad van Parijs, en ik draaide er mijn hand niet voor om. *) Overigens hebben we van Parijs zelf niet veel gezien. Thies raakte van de metro er naartoe al compleet overprikkeld. We zijn uitgestapt bij de Notre Dame, snel een foto, daarna een cafeetje zoeken en wat drinken. Onderweg naar de metro terug kwamen we langs een winkeltje met allemaal poppetjes van characters uit games en films, daar hebben we toen zo'n 2 uur gespendeerd. :D Toen weer met de metro terug naar appartement van vriendin en de rest van de dagen heerlijk in de omstreken van Parijs vertoefd. Het was echt super!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie d k wir.
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:29:06 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_180593061
Livelink, hoe is het met je tekenbeet afgelopen? Ben je nog naar de huisarts gegaan?
pi_180593218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:29 schreef Moonah het volgende:
Livelink, hoe is het met je tekenbeet afgelopen? Ben je nog naar de huisarts gegaan?
Nee :@
Ik twijfelde al behoorlijk en het gaan naar de huisarts staat voor mij vooral gelijk aan veel gedoe. Je moet voor 10.00 bellen om een afspraak te maken en dan ben ik altijd op mijn werk en dan denk ik er weer niet op tijd aan. Nadat ik er 3 dagen achter elkaar pas na 10.00 achter kwam dat ik weer niet op tijd was geloofde ik het eigenlijk wel.
So much alone, so deeply by ourselves,
So far beyond the casual solitudes
Wallace Stevens
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:40:38 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_180593350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
Nadat ik er 3 dagen achter elkaar pas na 10.00 achter kwam dat ik weer niet op tijd was geloofde ik het eigenlijk wel.
:D Ok!
Dan maar hopen dat het allemaal goed is!
pi_180593380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D Ok!
Dan maar hopen dat het allemaal goed is!
Ja, daar ga ik maar gewoon van uit.
Wallace Stevens
pi_180593532
Waarschijnlijk heeft die regel van voor 10.00 bellen ons al veel onnodige huisartsbezoekjes bespaard. :+

Dit zijn overigens wel de dingen waarbij een vierdaagse werkweek lekker zou zijn. Dit soort telefoontjes kun je dan op je vrije dag plannen.
Wallace Stevens
pi_180868542
Zo. Wij hebben gisteren -eindelijk- een huis gekocht *O*

En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerk :X Om al het geregel er om heen maar te zwijgen :X
pi_180868600
Gefeliciteerd Kyara *O* en succes met opruimen, ik was zo blij toen we die periode van bezichtigingen gehad hadden...
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_180868656
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:35 schreef Kyara het volgende:

En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerk :X Om al het geregel er om heen maar te zwijgen :X
*O* *O* Gefeliciteerd!!!
pi_180868742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:39 schreef FlyingFish het volgende:
en succes met opruimen, ik was zo blij toen we die periode van bezichtigingen gehad hadden...
nou inderdaad....... :X

Het lijkt me sws heftig om te verhuizen met 3 kinderen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
pi_180868805
gefeliciteerd kyara *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_180868865
Gefeliciteerd met het nieuwe huis, Kyara! *O* Toch nog iets naar jullie wensen gevonden dus? :)
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:08:08 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180868957
Jaa!1 wat leuk Kyara!
*O*

en success met opruimen, maar denk ook maar : de markt is nu redelijk oververhit, dat huis raak je ook wel kwijt als niet alles perfect is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
pi_180869028
Gefeliciteerd!! Super leuk!

Succes met opruimen! Best doe je dat een paar dagen als de kinderen op school zijn en voer je het af zonder dat ze iets zien :)

En verhuizen, zorg voor goede dozen. Of als het in je budget kan: laat het doen.
Met een meidenkwartet
pi_180870282
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Het lijkt me sws heftig om te verhuizen met 3 kinderen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Kinderen gingen een dag voor de verhuizing (die dag werd alles ingepakt) naar opa en oma, en bleven daar twee nachtjes. 1 dag na de verhuizing kwamen ze dus terug in het nieuwe huis. Wij hebben voor ze terugkwamen (en daarna ook uiteraard) gewoon heel hard gebuffeld om alles op orde te krijgen in het nieuwe huis! Binnen een week of twee hebben we alle 200 dozen weggewerkt :7 :').

Protip: gooi het beslapen kinderbeddegoed niet in de was, neem het mee voor de eerste nacht.

Superleuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_180870330
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wij hadden er nog maar 1 (en ik was 7 maanden zwanger), dus die is veel bij opa en oma geweest, als zij niet bezig waren met klussen. Ik had echt niet zonder hen gekund die tijd. M'n man heeft 80% ingepakt (geen aanrader, ben nog steeds dingen kwijt... maar we hebben ook nog niet alle dozen uitgepakt...).

We waren iig wel heel blij met het besluit om zoon twee nachten uit logeren te brengen. De nacht voor de verhuizing, zodat we zijn meubels uit elkaar konden halen en het niet uitmaakte dat het een puinhoop was overal. En de nacht erna zodat we rustig het huis in orde konden maken en de woonkamer en zijn slaapkamer helemaal klaar waren. Toen hij s middags thuis kwam kon hij daardoor eerst nog een tijd spelen in zijn nieuwe kamer voor hij naar bed moest.
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_180870502
Oh ja en laat het doen. :Y echt, we hadden het zeker met de kids nooit zelf kunnen doen. Ze zetten dan ook gewoon alles weer in elkaar op de juist plek en hangen je lampen op en alles, allemaal van die dingen die zij doen in een kwartier maar jou een halve avond kosten. Je kunt, als je er eenmaal zit, gewoon vooral savonds veel doen qua uitpakken, als je kids al slapen. Zo was het voor ons iig, die van jou zijn natuurlijk veel groter.
pi_180870508
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:08 schreef Barreltje het volgende:
Jaa!1 wat leuk Kyara!
*O*

en success met opruimen, maar denk ook maar : de markt is nu redelijk oververhit, dat huis raak je ook wel kwijt als niet alles perfect is..
De markt is behoorlijk oververhit. Wij hadden ingeschreven op een nieuwbouw project en hoorden op dinsdag dat we waren ingeloot. Twee weken later hadden we een nieuw huis gekocht, ons huidige huis verkocht en een tijdelijke huurwoning geregeld. Ons huis is niet eens officieel te koop geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_180870530
Gefeliciteerd Kyara met het nieuwe huis *O*
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:35:13 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180870552
quote:

Gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:35:47 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180870563
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De markt is behoorlijk oververhit. Wij hadden ingeschreven op een nieuwbouw project en hoorden op dinsdag dat we waren ingeloot. Twee weken later hadden we een nieuw huis gekocht, ons huidige huis verkocht en een tijdelijke huurwoning geregeld. Ons huis is niet eens officieel te koop geweest.
Jullie gaan ook verhuizen?
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180870661
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jullie gaan ook verhuizen?
Ja. We gaan Amsterdam verlaten.
pi_180870845
quote:

Gefeliciteerd!! *O* Succes met de verkoop ook, lijkt me onwijs gedoe idd...

Ben wel benieuwd waar jullie terecht gaan komen, mijn zus heeft ook net een huis in A gekocht :D.
Venus in pocketformaat
loveli
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')