abonnement Unibet Coolblue
pi_180427455
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 01:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jij bent ook fan, ja?
Grote poster boven het bed
pi_180477360
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 17:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Grote poster boven het bed
O+
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:28:42 #153
11682 Moonah
Jolie femme
pi_180593048
Zo, Thies (inmiddels 11...) en ik zijn net terug van een paar dagen Parijs. Mijn vriendin woont net ten zuiden van P, mijn man moest nog werken,dus wij zijn met zijn tweetjes de auto ingestapt en op reis gegaan. Zó leuk om dat met mijn grote zoon te doen! O+ En ik ben ook best trots. Want google maps stuurde mij door de binnenstad van Parijs, en ik draaide er mijn hand niet voor om. *) Overigens hebben we van Parijs zelf niet veel gezien. Thies raakte van de metro er naartoe al compleet overprikkeld. We zijn uitgestapt bij de Notre Dame, snel een foto, daarna een cafeetje zoeken en wat drinken. Onderweg naar de metro terug kwamen we langs een winkeltje met allemaal poppetjes van characters uit games en films, daar hebben we toen zo'n 2 uur gespendeerd. :D Toen weer met de metro terug naar appartement van vriendin en de rest van de dagen heerlijk in de omstreken van Parijs vertoefd. Het was echt super!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:29:06 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_180593061
Livelink, hoe is het met je tekenbeet afgelopen? Ben je nog naar de huisarts gegaan?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:35:34 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_180593218
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:29 schreef Moonah het volgende:
Livelink, hoe is het met je tekenbeet afgelopen? Ben je nog naar de huisarts gegaan?
Nee :@
Ik twijfelde al behoorlijk en het gaan naar de huisarts staat voor mij vooral gelijk aan veel gedoe. Je moet voor 10.00 bellen om een afspraak te maken en dan ben ik altijd op mijn werk en dan denk ik er weer niet op tijd aan. Nadat ik er 3 dagen achter elkaar pas na 10.00 achter kwam dat ik weer niet op tijd was geloofde ik het eigenlijk wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:40:38 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_180593350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
Nadat ik er 3 dagen achter elkaar pas na 10.00 achter kwam dat ik weer niet op tijd was geloofde ik het eigenlijk wel.
:D Oké!
Dan maar hopen dat het allemaal goed is!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:41:44 #157
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_180593380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

:D Oké!
Dan maar hopen dat het allemaal goed is!
Ja, daar ga ik maar gewoon van uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 19 juli 2018 @ 20:47:33 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_180593532
Waarschijnlijk heeft die regel van voor 10.00 bellen ons al veel onnodige huisartsbezoekjes bespaard. :+

Dit zijn overigens wel de dingen waarbij een vierdaagse werkweek lekker zou zijn. Dit soort telefoontjes kun je dan op je vrije dag plannen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_180868542
Zo. Wij hebben gisteren -eindelijk- een huis gekocht *O*

En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerk :X Om al het geregel er om heen maar te zwijgen :X
pi_180868600
Gefeliciteerd Kyara *O* en succes met opruimen, ik was zo blij toen we die periode van bezichtigingen gehad hadden...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_180868656
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:35 schreef Kyara het volgende:
Zo. Wij hebben gisteren -eindelijk- een huis gekocht *O*

En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerk :X Om al het geregel er om heen maar te zwijgen :X
*O* *O* Gefeliciteerd!!!
pi_180868742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:39 schreef FlyingFish het volgende:
en succes met opruimen, ik was zo blij toen we die periode van bezichtigingen gehad hadden...
nou inderdaad....... :X

Het lijkt me sws heftig om te verhuizen met 3 kinderen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
pi_180868805
gefeliciteerd kyara *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_180868865
Gefeliciteerd met het nieuwe huis, Kyara! *O* Toch nog iets naar jullie wensen gevonden dus? :)
  woensdag 1 augustus 2018 @ 09:08:08 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_180868957
Jaa!1 wat leuk Kyara!
*O*

en success met opruimen, maar denk ook maar : de markt is nu redelijk oververhit, dat huis raak je ook wel kwijt als niet alles perfect is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_180869028
Gefeliciteerd!! Super leuk!

Succes met opruimen! Best doe je dat een paar dagen als de kinderen op school zijn en voer je het af zonder dat ze iets zien :)

En verhuizen, zorg voor goede dozen. Of als het in je budget kan: laat het doen.
Met een meidenkwartet
pi_180870282
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

nou inderdaad....... :X

Het lijkt me sws heftig om te verhuizen met 3 kinderen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Kinderen gingen een dag voor de verhuizing (die dag werd alles ingepakt) naar opa en oma, en bleven daar twee nachtjes. 1 dag na de verhuizing kwamen ze dus terug in het nieuwe huis. Wij hebben voor ze terugkwamen (en daarna ook uiteraard) gewoon heel hard gebuffeld om alles op orde te krijgen in het nieuwe huis! Binnen een week of twee hebben we alle 200 dozen weggewerkt :7 :').

Protip: gooi het beslapen kinderbeddegoed niet in de was, neem het mee voor de eerste nacht.

Superleuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_180870330
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:51 schreef Kyara het volgende:

[..]

nou inderdaad....... :X

Het lijkt me sws heftig om te verhuizen met 3 kinderen. Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Wij hadden er nog maar 1 (en ik was 7 maanden zwanger), dus die is veel bij opa en oma geweest, als zij niet bezig waren met klussen. Ik had echt niet zonder hen gekund die tijd. M'n man heeft 80% ingepakt (geen aanrader, ben nog steeds dingen kwijt... maar we hebben ook nog niet alle dozen uitgepakt...).

We waren iig wel heel blij met het besluit om zoon twee nachten uit logeren te brengen. De nacht voor de verhuizing, zodat we zijn meubels uit elkaar konden halen en het niet uitmaakte dat het een puinhoop was overal. En de nacht erna zodat we rustig het huis in orde konden maken en de woonkamer en zijn slaapkamer helemaal klaar waren. Toen hij s middags thuis kwam kon hij daardoor eerst nog een tijd spelen in zijn nieuwe kamer voor hij naar bed moest.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_180870502
Oh ja en laat het doen. :Y echt, we hadden het zeker met de kids nooit zelf kunnen doen. Ze zetten dan ook gewoon alles weer in elkaar op de juist plek en hangen je lampen op en alles, allemaal van die dingen die zij doen in een kwartier maar jou een halve avond kosten. Je kunt, als je er eenmaal zit, gewoon vooral savonds veel doen qua uitpakken, als je kids al slapen. Zo was het voor ons iig, die van jou zijn natuurlijk veel groter.
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 10:33:01 #170
5428 crew  miss_sly
pi_180870508
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 09:08 schreef Barreltje het volgende:
Jaa!1 wat leuk Kyara!
*O*

en success met opruimen, maar denk ook maar : de markt is nu redelijk oververhit, dat huis raak je ook wel kwijt als niet alles perfect is..
De markt is behoorlijk oververhit. Wij hadden ingeschreven op een nieuwbouw project en hoorden op dinsdag dat we waren ingeloot. Twee weken later hadden we een nieuw huis gekocht, ons huidige huis verkocht en een tijdelijke huurwoning geregeld. Ons huis is niet eens officieel te koop geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 10:33:49 #171
5428 crew  miss_sly
pi_180870530
Gefeliciteerd Kyara met het nieuwe huis *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:35:13 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180870552
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:35 schreef Kyara het volgende:
Zo. Wij hebben gisteren -eindelijk- een huis gekocht *O*

En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerk :X Om al het geregel er om heen maar te zwijgen :X
Gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:35:47 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180870563
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De markt is behoorlijk oververhit. Wij hadden ingeschreven op een nieuwbouw project en hoorden op dinsdag dat we waren ingeloot. Twee weken later hadden we een nieuw huis gekocht, ons huidige huis verkocht en een tijdelijke huurwoning geregeld. Ons huis is niet eens officieel te koop geweest.
Jullie gaan ook verhuizen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 10:41:12 #174
5428 crew  miss_sly
pi_180870661
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jullie gaan ook verhuizen?
Ja. We gaan Amsterdam verlaten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_180870845
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 08:35 schreef Kyara het volgende:
Zo. Wij hebben gisteren -eindelijk- een huis gekocht *O*

En nu moet ons eigen huis dus nog in de verkoop en daar moeten we echt nog heeel veel aan doen qua achterstallig opruimwerk :X Om al het geregel er om heen maar te zwijgen :X
Gefeliciteerd!! *O* Succes met de verkoop ook, lijkt me onwijs gedoe idd...

Ben wel benieuwd waar jullie terecht gaan komen, mijn zus heeft ook net een huis in A gekocht :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 augustus 2018 @ 10:54:55 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180870952
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja. We gaan Amsterdam verlaten.
Joh... andere school ook voor S dus, of nog wel zo dichtbij dat ze daar kan blijven?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 10:58:55 #177
5428 crew  miss_sly
pi_180871031
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh... andere school ook voor S dus, of nog wel zo dichtbij dat ze daar kan blijven?
We gaan meer richting de kust, dus inderdaad andere school.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:00:12 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180871058
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 10:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We gaan meer richting de kust, dus inderdaad andere school.
Spannend, wat vindt ze daar van?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 11:06:43 #179
5428 crew  miss_sly
pi_180871176
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Spannend, wat vindt ze daar van?
Ze is heel dubbel daarin. Van een kant wil ze heel graag verhuizen, vindt ze het leuk naar een nieuwe school te gaan en nieuwe vrienden en vriendinnen te leren kennen. Van de andere kant vindt ze het niet leuk dat ze afscheid moet nemen van een aantal kinderen en dingen.
Net als wijzelf, eigenlijk :)

Wat het wel gemakkelijker maakt, is dat vorig jaar haar beste vriendinnetje is verhuisd (daar gaan we weer dichterbij wonen), dat haar beste vriendje na de herfstvakantie gaat verhuizen en dat haar andere beste vriendin vorig jaar is gedoubleerd. Ik geloof dat ze zich in de klas al een beetje verloren voelt, en dat zal niet beter worden als het vriendje dadelijk ook weg is.

Wij verhuizen overigens pas eind volgend jaar en hebben een tijdelijke huurwoning vlakbij ons huidige huis. We kunnen dus nog even wennen alle drie :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:32:20 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180871669
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze is heel dubbel daarin. Van een kant wil ze heel graag verhuizen, vindt ze het leuk naar een nieuwe school te gaan en nieuwe vrienden en vriendinnen te leren kennen. Van de andere kant vindt ze het niet leuk dat ze afscheid moet nemen van een aantal kinderen en dingen.
Net als wijzelf, eigenlijk :)

Wat het wel gemakkelijker maakt, is dat vorig jaar haar beste vriendinnetje is verhuisd (daar gaan we weer dichterbij wonen), dat haar beste vriendje na de herfstvakantie gaat verhuizen en dat haar andere beste vriendin vorig jaar is gedoubleerd. Ik geloof dat ze zich in de klas al een beetje verloren voelt, en dat zal niet beter worden als het vriendje dadelijk ook weg is.

Wij verhuizen overigens pas eind volgend jaar en hebben een tijdelijke huurwoning vlakbij ons huidige huis. We kunnen dus nog even wennen alle drie :)
Ah, dat scheelt wel, dat de vrienden al wat uitgewaaierd zijn, en die tijdelijke huurwoning in de buurt is wel lekker idd.
Kan ze het nieuwe schooljaar al gelijk op de nieuwe school beginnen? Of is die tijdelijke huurwoning pas veel later?

Ik zou ook wel graag naar weetikveelwaar (ergens buiten :') ) willen verhuizen, en N wil dat ook wel, maar Soneal wil echt niet weg van zijn school, en ik ben ook erg tevreden met zijn school, plus dat we hier 5 zeer goede middelbare scholen binnen 4 km hebben, en het geen keuze is van de ene school 13 km verderop of de andere school 17 km de andere kant op.
Waar ik met mijn oudste heel makkelijk naar het platteland verhuisde (en dat in die situatie nog steeds een goede keuze vond) is het nu wat lastiger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180871918
Gefeliciteerd Kyara en miss_sly! Drukke tijden maar met een goed doel.
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 11:46:48 #182
5428 crew  miss_sly
pi_180871947
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, dat scheelt wel, dat de vrienden al wat uitgewaaierd zijn, en die tijdelijke huurwoning in de buurt is wel lekker idd.
Kan ze het nieuwe schooljaar al gelijk op de nieuwe school beginnen? Of is die tijdelijke huurwoning pas veel later?

Ik zou ook wel graag naar weetikveelwaar (ergens buiten :') ) willen verhuizen, en N wil dat ook wel, maar Soneal wil echt niet weg van zijn school, en ik ben ook erg tevreden met zijn school, plus dat we hier 5 zeer goede middelbare scholen binnen 4 km hebben, en het geen keuze is van de ene school 13 km verderop of de andere school 17 km de andere kant op.
Waar ik met mijn oudste heel makkelijk naar het platteland verhuisde (en dat in die situatie nog steeds een goede keuze vond) is het nu wat lastiger.
We verhuizen in oktober naar de tijdelijke woning, hier letterlijk om de hoek. Du dit schooljaar blijft ze sowieso nog op deze school. Volgend jaar is het afhankelijk van de oplevering van de woning, maar ik vrees dat ze pas na de herfstvakantie of zelfs na de kerst naar de nieuwe school kan. Dat vind ik wel erg jammer.

Juist de middelbare school is voor ons een extra reden om te verhuizen. Omgeving Alkmaar, waar we heen gaan, is geen lotingssysteem. Hier in Amsterdam is het maar afwachten hoe het gaat met de keuze en toelating.

Het vriendje van S wilde ook echt niet verhuizen en was een weekend lang heel boos op zijn ouders, maar is inmiddels wel bijgedraaid. Maar veel zin heeft hij er nog niet in. S wisselt van moment tot moment. Het ene moment kan ze niet wachten, het andere moment is verhuizen stom. En vooral naar de tijdelijke woning, wat maar een klein appartement is. Dat vindt ze veel te klein om een jaar te wonen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 augustus 2018 @ 11:50:58 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180872027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We verhuizen in oktober naar de tijdelijke woning, hier letterlijk om de hoek. Du dit schooljaar blijft ze sowieso nog op deze school. Volgend jaar is het afhankelijk van de oplevering van de woning, maar ik vrees dat ze pas na de herfstvakantie of zelfs na de kerst naar de nieuwe school kan. Dat vind ik wel erg jammer.

Juist de middelbare school is voor ons een extra reden om te verhuizen. Omgeving Alkmaar, waar we heen gaan, is geen lotingssysteem. Hier in Amsterdam is het maar afwachten hoe het gaat met de keuze en toelating.

Het vriendje van S wilde ook echt niet verhuizen en was een weekend lang heel boos op zijn ouders, maar is inmiddels wel bijgedraaid. Maar veel zin heeft hij er nog niet in. S wisselt van moment tot moment. Het ene moment kan ze niet wachten, het andere moment is verhuizen stom. En vooral naar de tijdelijke woning, wat maar een klein appartement is. Dat vindt ze veel te klein om een jaar te wonen :D
Had ik toch helemaal over "vlakbij ons huidige huis" heen gelezen toen het over die huurwoning ging :@ |:(

Dat is ook wel lastig idd, als je een jaar in een klein appartement moet wonen.
Het heeft wel als voordeel dat het nieuwe huis weer reusachtig groot lijkt.... geen heerlijkere verhuizing dan van een appartement naar een huis :D
Wel jammer dat ze in het schooljaar 2019-2020 (OMG :o ) dan ergens midden in het jaar van school moet veranderen.
Welke groep zit ze dan? 6? 7?

Qua middelbare scholen hebben we in Amersfoort die luxe idd nog wel; geen loting en een paar zeer goede scholen, ik kan me voorstellen dat je in Amsterdam de loting niet wilt afwachten, dat kan gewoon heel rottig uitkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 11:57:29 #184
5428 crew  miss_sly
pi_180872135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had ik toch helemaal over "vlakbij ons huidige huis" heen gelezen toen het over die huurwoning ging :@ |:(

Dat is ook wel lastig idd, als je een jaar in een klein appartement moet wonen.
Het heeft wel als voordeel dat het nieuwe huis weer reusachtig groot lijkt.... geen heerlijkere verhuizing dan van een appartement naar een huis :D
Wel jammer dat ze in het schooljaar 2019-2020 (OMG :o ) dan ergens midden in het jaar van school moet veranderen.
Welke groep zit ze dan? 6? 7?

Qua middelbare scholen hebben we in Amersfoort die luxe idd nog wel; geen loting en een paar zeer goede scholen, ik kan me voorstellen dat je in Amsterdam de loting niet wilt afwachten, dat kan gewoon heel rottig uitkomen.
Groep 7 :o
Echt, hoe dan?

Dat vind ik wel een dingetje, maar ik denk dat het niet realistisch is om haar begin groep 7 daar te laten starten. Het is toch een dik half uur rijden, dat is niet te doen voor een aantal maanden vijf dagen in de week.

Alkmaar en omgeving hebben ook een paar heel goede scholen. Leuke bijkomstigheid is dat het nu zomaar nog mogelijk is dat ze naar dezelfde middelbare school gaat als het vriendinnetje dat verhuisd is :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_180872245
Leuk al die nieuwe huizen!!
Ik wil ook verhuizen.. maar dat gaat nog even niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 12:02:54 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180872248
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 11:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Groep 7 :o
Echt, hoe dan?

Dat vind ik wel een dingetje, maar ik denk dat het niet realistisch is om haar begin groep 7 daar te laten starten. Het is toch een dik half uur rijden, dat is niet te doen voor een aantal maanden vijf dagen in de week.

Alkmaar en omgeving hebben ook een paar heel goede scholen. Leuke bijkomstigheid is dat het nu zomaar nog mogelijk is dat ze naar dezelfde middelbare school gaat als het vriendinnetje dat verhuisd is :D
Oh, dat laatste zou dan wel weer heel fijn zijn.
Een half uur is wel ver ja, ik weet dat hier ouders zijn die in een nieuwbouw project een lap grond gekocht hebben, hun huis te koop gezet hebben en het binnen een week verkocht was (met kerst), en die zitten dus al vanaf januari in een tijdelijke woning elders, en de bouw van hun nieuwe woning is vlak voor de vakantie eindelijk begonnen, maar goed, kinderen zaten op loopafstand van het oude huis op school, en het nieuwe huis is ook weer vlakbij school, dus dan is het een kwestie van de continuïteit, en dat is toch anders dan wanneer ze naar een nieuwe school gaan denk ik, dan is het waarschijnlijk makkelijker om dagelijks die rit te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180873655
Kyara en misszly gefeliciteerd met jullie nieuwe huizen.

Kyara blijf jij in je huidige buurt?
pi_180883878
MissSly, jij ook gefeliciteerd!

Wij verhuizen naar 2 straten verder :D Maar dan meer ruimte, meer kamers etc. En ondanks zo dichtbij willen we ook het verhuizen (en inpakken) uitbesteden. En erg handig zijn we ook niet dus ik vrees dat we sws veel uit moeten besteden..... Binnenkort maar een budgetje maken :X

En idd, de markt is erg oververhit. Ons nieuwe huis is ook verkocht zonder makelaar en funda. Gelukkig kennen we al veel mensen uit de straat dus vandaar dat we getipt werden. Hopelijk is ons huidige huis ook snel weg maar we moeten nog wel wat doen aan opruimen, achterstallig schoonmaakwerk en wat kleinere klusjes, tuin etc. Kortom, het verkoopklaar maken.
pi_180883919
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 12:02 schreef Vicky het volgende:
Leuk al die nieuwe huizen!!
Ik wil ook verhuizen.. maar dat gaat nog even niet..
Weet je het zeker? Mijn huis in den haag ging voor een kleine 200k.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_180884058
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Mijn huis in den haag ging voor een kleine 200k.
tja.. ik moet ook een ander huis.. en die prijzen zijn niet normaal.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 augustus 2018 @ 22:18:40 #191
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_180884403
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 21:54 schreef Kyara het volgende:

Wij verhuizen naar 2 straten verder :D Maar dan meer ruimte, meer kamers etc. En ondanks zo dichtbij willen we ook het verhuizen (en inpakken) uitbesteden
Als ik ooit nog ga verhuizen al is het 1 huis verder doe ik dat ook. :+

En dan vind ik het iedere cent waard! Wat vond ik verhuizen een hel met 3 kinderen.
Ik doe dat nooit maar dan ook nooit meer zelf
  woensdag 1 augustus 2018 @ 22:25:43 #192
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180884558
Sly, als de markt zo gunstig is voor verkopers, waarom heb je dan niet gewacht met je huidige huis verkopen? Dat zou een keer verhuizen kunnen schelen toch? Of zie ik iets over het hoofd, want je hoort het wel vaker.

Ik dacht dat mensen die nog hier wonen met hun basisschoolkinderen, meestal wel blijven. Maar dat is verkeerd gedacht dus. Sneu van de eerder verhuisde vriendjes maar het maakt het vertrek nu misschien makkelijker.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_180884848
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 22:18 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Als ik ooit nog ga verhuizen al is het 1 huis verder doe ik dat ook. :+

En dan vind ik het iedere cent waard! Wat vond ik verhuizen een hel met 3 kinderen.
Ik doe dat nooit maar dan ook nooit meer zelf
Hahaha ja, dat geloof ik graag. Sws al die meubelen (de)monteren, 6 grote boekenkasten (met zware boeken) van zolder, wasmachines... neh..... :X
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 22:37:29 #194
5428 crew  miss_sly
pi_180884863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 22:25 schreef Lemijn het volgende:
Sly, als de markt zo gunstig is voor verkopers, waarom heb je dan niet gewacht met je huidige huis verkopen? Dat zou een keer verhuizen kunnen schelen toch? Of zie ik iets over het hoofd, want je hoort het wel vaker.

Ik dacht dat mensen die nog hier wonen met hun basisschoolkinderen, meestal wel blijven. Maar dat is verkeerd gedacht dus. Sneu van de eerder verhuisde vriendjes maar het maakt het vertrek nu misschien makkelijker.
Om twee redenen: ten eerste weet je dus niet of de markt volgens jaar nog steeds zo goed is. Nu konden we op een heel gemakkelijke manier een goede prijs krijgen voor het huis. Hebben we ook niets voor hoeven doen: niet wat dingetjes opknappen, heel goed opruimen, foto's, bezichtigingen.
Ten tweede weten we nu precies wat onze overwaarde is en wat we in het nieuwe huis kunnen stoppen. We hebben dan ook geen overbruggingshypotheek nodig, wat erg prettig is, want dat is vaak een onvoordelige tijdelijke lening.

Verhuizen met basisschoolkinderen, het verbaasde mij ook, maar hier gebeurt het nu heel veel. De klas van S begon groep 3 met 32 kinderen en nu eind groep 5 zijn er nog 23.
Vroeger was het echt heel uitzonderlijk dat er iemand wegging of bij kwam.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_180884943
Ideaal Sly!
Toevallig dachten wij deze week ook nog na om ons huis te koop te zetten. Voor een bizar hoge prijs, om te zien wat de gek er voor geeft. Maar we gaan verhuren. Want in de huidige markt kunnen we over anderhalf jaar (als we terugkomen naar NL) geen vergelijkbaar huis meer kopen. En dan zien we wel weer als we terug zijn. In 2020. Omg soms wat paniek als ik daar aan denk.
Met een meidenkwartet
  woensdag 1 augustus 2018 @ 22:41:09 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_180884946
^O^ 2x logisch.
Toch word ik al moe als ik eraan denk. Ik stel het tno uit...

quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 22:37 schreef miss_sly het volgende:
Verhuizen met basisschoolkinderen, het verbaasde mij ook, maar hier gebeurt het nu heel veel. De klas van S begon groep 3 met 32 kinderen en nu eind groep 5 zijn er nog 23.
Vroeger was het echt heel uitzonderlijk dat er iemand wegging of bij kwam.
Dit! Er is in mijn basisschooltijd 1x een vriendinnetje verhuisd, man wat een life event was dat.
Maar ik neem aan dat haar klas wel weer is aangevuld met nieuwe kinderen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Moderator woensdag 1 augustus 2018 @ 22:44:15 #197
5428 crew  miss_sly
pi_180885024
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2018 22:41 schreef Lemijn het volgende:
^O^ 2x logisch.
Toch word ik al moe als ik eraan denk. Ik stel het tno uit...

We laten het doen, hoor. Beide keren. Eerste keer naar hier om de hoek ook. Het moet wel leuk blijven :+

quote:
Dit! Er is in mijn basisschooltijd 1x een vriendinnetje verhuisd, man wat een life event was dat.
Maar ik neem aan dat haar klas wel weer is aangevuld met nieuwe kinderen?
Ik weet het ook nog, weet zelfs haar naam nog :D
En nee, nog weinig terug ingestroomd, maar er wordt hier zoveel gebouwd momenteel dat dat straks wel zal gebeuren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 1 augustus 2018 @ 22:44:26 #198
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_180885028
Mijn ervaring is dat tot groep 4/5 mensen makkelijker verhuizen.

Maar zo is er bij 1 kind echt 11 kinderen weg en bij de ander komt er allen maar bij
pi_180885418
Zo, iedereen on the move hier. Gefeliciteerd Kyara, met jullie nieuwe huis. Was het zo'n huis waar jullie eerder bij achter het net visten? En miss_s weg uit A'dam. Dat is wel een grote stap!

Wij gaan ook verhuizen. We wonen hartje DH en met plezier. Maar toch heeft de behoefte aan meer oppervlakte, rust en een huis met wat meer sfeer/karakter het gewonnen van onze liefde voor het centrum. Ik kijk er erg naar uit, zeker nu met deze mooie zomer. Want we gaan op loopafstand van duinen en strand wonen. Een van mijn grootste wensen. O+ . Ook het bos is dichtbij. Verder wonen we dan een stuk dichter bij mijn bejaarde ouders en ik vind het ook fijn dat ik dan makkelijker en vaker bij ze langs kan gaan. Op de fiets door de duinen doe ik er ongeveer 25 min over. O+ .

Ik vind het kiezen van een nieuwe basisschool nog wel lastig. Er zijn een paar opties, maar ik weet ook dat twee van die scholen erg geliefd zijn. I zit nu in groep 1 dus ben benieuwd waar we haar er nog tussen gaan krijgen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_180889794
Wat gaaf Kyara, van harte! En sterkte :’)
Miss Sly leuk, nieuwbouw!
En Franny ook al on the move :D Klinkt als een fijne nieuwe plek om te wonen.

Wij zijn een jaar geleden verhuisd en hebben alles zelf gedaan, behalve de dozen van A naar B brengen. Doe.dit.niet. We zijn wel nlij met het resultaat, haha.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')