abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:48:32 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180395199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:46 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ja zover was ik nu, die mening deel ik niet echt. ik denk dat zoals hhh38 schetst, er bij feyenoord een hoop "goals" vertrekken en dat aankomend seizoen een top 5 het hoogst haalbare zal zijn, tenzij er een paar goede aankopen bijkomen.

tot de deadline kan je dit alles moeilijk voorspellen. mogelijk Jorgenson en vilhena bij fey weg, lozano en arias bij psv weg. Enkel Ajax lijkt tot dusver op mogelijke vertrekken in te spelen. Het is allemaal koffiedik kijken en speculeren, maar dat blijft fijn om te doen natuurlijk.
Wat nou als Van Bommel een dramatisch eerste seizoen heeft? Zo'n clubheld stuur je echt niet zomaar de laan uit (zoals we al zo vaak gezien hebben bij zowel Feyenoord, Ajax als PSV). Dan kunnen wij echt wel 2e worden. Nog een jaar achter AZ eindigen zou mij wel verrassen eerlijk gezegd, dat mag echt niet.
pi_180395227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Een goed functionerend kwartet met Van Persie, Larsson, Jorgensen en Berghuis zou inderdaad echt een genot om naar te kijken worden.

Maar het probleem is dat Van Persie met moeite 1 wedstrijd per week kan spelen en regelmatig geblesseerd is, Larsson zeer wisselvallig is en Jorgensen waarschijnlijk vertrekt. Daar gaan je 'in potentie ongekende hoeveelheid goals'. En dan maak ik me ook nog zorgen om het gebrek aan kwaliteit in de achterhoede en als Vilhena vertrekt ook op het middenveld. Dan zijn Janmaat en Clasie of Fer zeer welkom.
Daarom ALS je de boel bij elkaar weer te houden. Hoe groot die kans is kun je nu nog niet zeggen. Jorgensen is voor zover mij bekend überhaupt nog geen interesse in en heeft een doorlopend contract, Berghuis is hoogstpersoonlijk bezig met het adviseren wat betreft het middenveld voor komend seizoen dus daar zal ook niks concreets spelen.

Bedoel iedereen kijkt nu naar die Tadic als een beslissende aankoop voor het kampioenschap maar als Tadic goud is dan is V Persie (mits fit) dubbel platina voor eredivisiebegrippen.

Kan best zijn dat je er uiteindelijk enorm bekaaid af gaat komen en mensen wel vertrekken, V Persie door gebrek aan fitheid amper tot niet aan spelen toekomt maar je mag op voorhand toch hopen? Zoals het er nu voor staat heb ik er best zin in 8-)
blablablabla
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:50:12 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180395232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat nou als Van Bommel een dramatisch eerste seizoen heeft? Zo'n clubheld stuur je echt niet zomaar de laan uit (zoals we al zo vaak gezien hebben bij zowel Feyenoord, Ajax als PSV). Dan kunnen wij echt wel 2e worden. Nog een jaar achter AZ eindigen zou mij wel verrassen eerlijk gezegd, dat mag echt niet.
AZ is echt goed bezig de laatste jaren en de jeugdopleiding overstijgt die van feyenoord naar mijn mening. zou mij juist niet verbazen dat wanneer feyenoord zo door gaat, AZ wel vaker boven feyenoord gaat eindigen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:51:54 #104
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_180395272
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarom ALS je de boel bij elkaar weer te houden. Hoe groot die kans is kun je nu nog niet zeggen. Jorgensen is voor zover mij bekend überhaupt nog geen interesse in en heeft een doorlopend contract, Berghuis is hoogstpersoonlijk bezig met het adviseren wat betreft het middenveld voor komend seizoen dus daar zal ook niks concreets spelen.

Bedoel iedereen kijkt nu naar die Tadic als een beslissende aankoop voor het kampioenschap maar als Tadic goud is dan is V Persie (mits fit) dubbel platina voor eredivisiebegrippen.

Kan best zijn dat je er uiteindelijk enorm bekaaid af gaat komen en mensen wel vertrekken, V Persie door gebrek aan fitheid amper tot niet aan spelen toekomt maar je mag op voorhand toch hopen? Zoals het er nu voor staat heb ik er best zin in 8-)
als ik mijn ajax bril af zet en objectief kijk naar van persie nu en tadic nu, zou ik toch echt liever Tadic hebben.
van persie is natuurlijk een fenomeen(was/is) maar die rommelt echt te veel met zijn fitheid.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_180395316
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

als ik mijn ajax bril af zet, en objectief kijk naar van persie nu en tadic nu. zou ik toch echt liever Tadic hebben.
van persie is natuurlijk een fenomeen(was/is) maar die rommelt echt te veel met zijn fitheid.
Hij was niet fit toen hij bij ons kwam, herstellende van een ernstige blessure. Denk dat als de vooruitzichten echt slecht waren geweest hij niet nog een jaar was doorgegaan zijn gezondheid daarmee op het spel zettende.
blablablabla
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:05:54 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180395502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij was niet fit toen hij bij ons kwam, herstellende van een ernstige blessure. Denk dat als de vooruitzichten echt slecht waren geweest hij niet nog een jaar was doorgegaan zijn gezondheid daarmee op het spel zettende.
Van Persie is vrij duidelijk geweest over zijn lichaam. Hij speelt al sinds 2009 met constante pijn en dat wordt elk seizoen erger. Hij heeft na vorig seizoen sterk getwijfeld of het nog verstandig is om door te gaan en dat hij het daar uitgebreid met zijn vrouw over gehad heeft, omdat zij de enige is die weet hoeveel moeite zijn herstel tussen wedstrijden hem kost. Hij geeft daar zelf over aan dat de dagen na een wedstrijd voor hem extreem zwaar zijn en dat het hem niets zal verbazaen als hij nooit meer 90 minuten zal spelen.

Van Persie is op. Fenomeen dat lang op het hoogste niveau de ene schop na de andere heeft gehad. En sowieso al niet gezegend met de fitheid en kracht van een Cocu of Kuyt. Maar natuurlijk is hij op het niveau van de Eredivisie nog altijd iets speciaals, maar ik verwacht niet dat hij meer dan 50% van het komende seizoen gaat spelen.

En Jörgensen zonder van Persie was nou ook niet bepaald indrukwekkend afgelopen seizoen. Ik denk dat je jezelf nogal rijk rekent met je papieren selectie.
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:15:50 #107
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180395703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van Persie is vrij duidelijk geweest over zijn lichaam. Hij speelt al sinds 2009 met constante pijn en dat wordt elk seizoen erger. Hij heeft na vorig seizoen sterk getwijfeld of het nog verstandig is om door te gaan en dat hij het daar uitgebreid met zijn vrouw over gehad heeft, omdat zij de enige is die weet hoeveel moeite zijn herstel tussen wedstrijden hem kost. Hij geeft daar zelf over aan dat de dagen na een wedstrijd voor hem extreem zwaar zijn en dat het hem niets zal verbazaen als hij nooit meer 90 minuten zal spelen.

Van Persie is op. Fenomeen dat lang op het hoogste niveau de ene schop na de andere heeft gehad. En sowieso al niet gezegend met de fitheid en kracht van een Cocu of Kuyt. Maar natuurlijk is hij op het niveau van de Eredivisie nog altijd iets speciaals, maar ik verwacht niet dat hij meer dan 50% van het komende seizoen gaat spelen.

En Jörgensen zonder van Persie was nou ook niet bepaald indrukwekkend afgelopen seizoen. Ik denk dat je jezelf nogal rijk rekent met je papieren selectie.
Bij Elan is het altijd alles of niets en dat kan ook nog binnen een dag compleet omslaan.

Een volledig fitte Van Persie is een illusie.
pi_180395708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van Persie is vrij duidelijk geweest over zijn lichaam. Hij speelt al sinds 2009 met constante pijn en dat wordt elk seizoen erger. Hij heeft na vorig seizoen sterk getwijfeld of het nog verstandig is om door te gaan en dat hij het daar uitgebreid met zijn vrouw over gehad heeft, omdat zij de enige is die weet hoeveel moeite zijn herstel tussen wedstrijden hem kost. Hij geeft daar zelf over aan dat de dagen na een wedstrijd voor hem extreem zwaar zijn en dat het hem niets zal verbazaen als hij nooit meer 90 minuten zal spelen.

Van Persie is op. Fenomeen dat lang op het hoogste niveau de ene schop na de andere heeft gehad. En sowieso al niet gezegend met de fitheid en kracht van een Cocu of Kuyt. Maar natuurlijk is hij op het niveau van de Eredivisie nog altijd iets speciaals, maar ik verwacht niet dat hij meer dan 50% van het komende seizoen gaat spelen.

En Jörgensen zonder van Persie was nou ook niet bepaald indrukwekkend afgelopen seizoen. Ik denk dat je jezelf nogal rijk rekent met je papieren selectie.
Het is correct wat je stelt maar blijkbaar ziet hij er nog wel heil in, anders was hij wel gewoon gestopt. Het is niet zo dat hij het moet doen voor het geld of dat hij zich nog moet bewijzen naar wie dan ook :P
En er zijn genoeg wedstrijden die je in de eerste helft kunt beslissen, of waar je hem wellicht helemaal niet nodig hebt. Het feit dat je hem überhaupt kunt brengen is natuurlijk pure luxe gezien zijn krankzinnig hoge rendement vorig seizoen.

Daarbij is er dus ook een Colombiaanse speler aangetrokken in de aanvalslinie dus wellicht dat die indien Van Persie niet speelt en/of geblesseerd is ook voor creativiteit kan gaan zorgen. Blijft natuurlijk afwachten allemaal, maar op voorhand bizar negatief gaan lopen doen slaat ook als een kut op dirk.
blablablabla
pi_180395748
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Bij Elan is het altijd alles of niets en dat kan ook nog binnen een dag compleet omslaan.

Een volledig fitte Van Persie is een illusie.
Precies, je kan beter op voorhand als een kind gaan lopen janken dat plek 3 het maximaal haalbare is. Rot toch op man.
Ook een niet volledig fitte Van Persie met pijn in zijn sodemieter en invalbeurten heeft ons in de slotfase van het vorig seizoen geen windeieren bezorgd tenslotte :) .
blablablabla
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:56:51 #110
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_180396431
https://www.fr12.nl/nieuw(...)pe-regi-blinker.html

Is dit de scout van Feyenoord die hier ook zat?
Steve was zijn naam?
  woensdag 11 juli 2018 @ 12:58:03 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_180396458
Is dit de scout van Feyenoord die hier ook zat?
Steve was zijn naam?

https://www.fr12.nl/nieuw(...)pe-regi-blinker.html
pi_180397455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dit de scout van Feyenoord die hier ook zat?
Steve was zijn naam?

https://www.fr12.nl/nieuw(...)pe-regi-blinker.html
Steef :D

VBL / [CENTRAAL] Is it a bird? Is it a plane? No it's Steef (AT)#1
blablablabla
pi_180397633
Hij heeft Sinisterra gescout.
  woensdag 11 juli 2018 @ 14:27:51 #114
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
  woensdag 11 juli 2018 @ 18:30:41 #115
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180404010
Laten we die van Beek zo snel mogelijk verkopen. Mede door zijn blessure zijn we vorig jaar kampioen geworden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180404408
Het is vooral te hopen dat we komend seizoen niet zoveel blessures kennen als vorig seizoen. Daar wordt vaak nogal snel overheen gestapt, maar bijna de gehele eerste seizoenshelft stond er een andere basiself.

Als je dan Van Persie uit de hoge hoed kan toveren in stroeve wedstrijden tegen de kleintjes, dan moet je er wel op vooruit gaat.

Uiteraard valt alles natuurlijk wel mer wat ee nog gaat gebeuren de komende maanden op de transfermarkt.

Tot zover de stichting open deur.
#12 is not for sale!
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 18:50:43 #117
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180404451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 18:30 schreef satecl het volgende:
Laten we die van Beek zo snel mogelijk verkopen. Mede door zijn blessure zijn we vorig jaar kampioen geworden.
Ik ben voor St. Juste en Geertruida.
pi_180404659
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 14:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat is dit? :D


quote:
-----Original Message-----
From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 3:00 AM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: Vargas en zavagno

peruaanse linksback en linksback van estudiantes, bekend ? Gr. Mark

--
Sent from my Treo

-----Original Message-----
From: Steven Aptroot [mailto:sap@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 6:50 AM
To: 'M.C. Wotte'
Subject: RE: Vargas en zavagno

Mark,

Vargas heeft een fantastische vrije trap, maar is traag en verdedigt slordig en total niet scherp. Zal zo nog even de tweede helft van de wedstrijd tegen Velez bekijken van zondag jl., maar vooralsnog heeft hij -in wedstrijden tegen Boca en de eerste helft tegen Velez- niet genoeg indruk op mij gemaakt.

Zavagno is reserve in Estudiantes en speelt nooit. Kan ik dus weinig over zeggen. Krupoviesa is daar eerste man en die hoop ik zsm eens te kunnen bekijken.

Reasco weer fantastisch gisteren tegen River Plate als rechtsback - blijft maar opkomen a la Trabelsi en zoekt de verdediging op en gaf ook nog eens een briljante voorzet bij de 2-1. Liep zowel River-linkshalf Zapata als linksback Dominguez compleet stuk. Nog maar eens kijken hoe hij het er volgende week in Buenos Aires vanaf brengt als hij defensief meer onder druk zal worden gezet (en River-spelers geen last zullen hebben van de hoogte zoals in Quito), maar als-ie daar weer uitblinkt lijkt hij mij een interesante optie, aangezien hij ook op links uit de voeten kan.

Groet,
Steven

p.s. Gisteren nog mijn brief ontvangen?

-----Original Message-----
From: Steven Aptroot
Date: 18.5.05 13:13
To: 'M.C. Wotte'
Subj: RE: Vargas en zavagno

Mark,

Vwrgas nog eens bekeken, maar is allesbehalve vinnig, slordig in de passing, komt op de verkeerde momenten op en geeft ook nog eens onbruikbare voorzetten. Nee, behalve z;n fantastische vrije trap is het weinig.

Groet,
Steven

-----Original Message-----
From: M.C. Wotte [mailto:mwo@feyenoord.nl]
Sent: Wednesday, May 18, 2005 2:17 PM
To: sap@feyenoord.nl
Subject: RE: Vargas en zavagno

Dank je Steven, ik blijf nadenken over een voorstel Groeten Mark
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:40:44 #119
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_180405380
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2018 12:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Precies, je kan beter op voorhand als een kind gaan lopen janken dat plek 3 het maximaal haalbare is. Rot toch op man.
Ook een niet volledig fitte Van Persie met pijn in zijn sodemieter en invalbeurten heeft ons in de slotfase van het vorig seizoen geen windeieren bezorgd tenslotte :) .
We hoeven ook niet meteen heel negatief te zijn, maar ik denk dat we best mogen stellen dat er verdedigend en qua creativiteit op het middenveld wel wat bij mag. Ik vind de selectie, zeker zonder El Ahmadi en waarschijnlijk Jörgensen, wel (een stuk) minder dan PSV/Ajax.

Ben wel erg benieuwd naar de talenten en hoop dat Gio ze volgend jaar regelmatig brengt.
  woensdag 11 juli 2018 @ 19:44:37 #120
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180405454
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2018 18:50 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik ben voor St. Juste en Geertruida.
Eens. Met Bijlow in de goal wel erg onervaren. Maar ach... Dat waren Mulder, De Vrij en Indi ook in 2012/2013. Die hielden zich ook prima staande.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_180405790
Young Boys, altijd lastig
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 11 juli 2018 @ 19:57:18 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_180405834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Young Boys, altijd lastig
Dit was ook ons basiselftal voor komend seizoen dus dat word plek 10
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 22:37:05 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180411627
fr12nl twitterde op woensdag 11-07-2018 om 22:31:04 VI: Haps waarschijnlijk tot winterstop uit de roulatie https://t.co/qhF2RBQLzR reageer retweet
#BRINGBACKNELOM
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180420837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 19:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dit was ook ons basiselftal voor komend seizoen dus dat word plek 10
Het zegt natuurlijk erg weinig, als je 9 nieuwe spelers er in brengt na 45 minuten en er een aantal internationals ontbreken, maar dit is natuurlijk niet echt lekker voor je reputatie.

Als je tegen de kampioen van Zwitserland speelt, dan kun je die pot toch op zijn minst serieus nemen, je sterkst mogelijke elftal opstellen, fatsoenlijk weerstand bieden en kijken hoe dat standhoudt. Als je die pot als Feyenoord zijnde niet serieus neemt, kun je wel meer spelers aan 't werk zien, maar wordt je een volgende keer gewoon niet meer uitgenodigd natuurlijk... :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 12 juli 2018 @ 12:00:06 #125
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180420941
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het zegt natuurlijk erg weinig, als je 9 nieuwe spelers er in brengt na 45 minuten en er een aantal internationals ontbreken, maar dit is natuurlijk niet echt lekker voor je reputatie.

Als je tegen de kampioen van Zwitserland speelt, dan kun je die pot toch op zijn minst serieus nemen, je sterkst mogelijke elftal opstellen, fatsoenlijk weerstand bieden en kijken hoe dat standhoudt. Als je die pot als Feyenoord zijnde niet serieus neemt, kun je wel meer spelers aan 't werk zien, maar wordt je een volgende keer gewoon niet meer uitgenodigd natuurlijk... :{
Ze moeten morgen alweer tegen Basel. Het was waarschijnlijk of 2x met een half B team of 1x een volledig A team en 1x een volledig B team
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 12 juli 2018 @ 12:00:32 #126
319979 Fok-it
All is well
pi_180420947
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 11:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het zegt natuurlijk erg weinig, als je 9 nieuwe spelers er in brengt na 45 minuten en er een aantal internationals ontbreken, maar dit is natuurlijk niet echt lekker voor je reputatie.

Als je tegen de kampioen van Zwitserland speelt, dan kun je die pot toch op zijn minst serieus nemen, je sterkst mogelijke elftal opstellen, fatsoenlijk weerstand bieden en kijken hoe dat standhoudt. Als je die pot als Feyenoord zijnde niet serieus neemt, kun je wel meer spelers aan 't werk zien, maar wordt je een volgende keer gewoon niet meer uitgenodigd natuurlijk... :{
Eens. Maar je weet allang dat Feyenoord geen topsportmentaliteit heeft
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 12 juli 2018 @ 12:26:07 #127
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180421415
We gaan hopelijk 8 tot 10 miljoen ontvangen voor Vilhena. En ik hoop dat wel van Beek of van der Heijden verkopen voor paar miljoen. En we hebben geld ontvangen voor Gustafson, Bilal, Hamer en Vejinovic. En we zullen nog wel wat budget hebben.

Wat mij betreft besteden we deze miljoenen in een rechtsback, 2 cvm en een linkerverdediger. Dan pas heb ik hoop op een leuk seizoen.

RB: Janmaat
LCV/LB: van Drongelen of Indi
CVM: J. Clasie
CVM: L. Fer

En er alles aan doen om Jorgensen te behouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door satecl op 12-07-2018 12:31:09 ]
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 12:47:50 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180421750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 22:37 schreef onlogisch het volgende:
fr12nl twitterde op woensdag 11-07-2018 om 22:31:04 VI: Haps waarschijnlijk tot winterstop uit de roulatie https://t.co/qhF2RBQLzR reageer retweet
#BRINGBACKNELOM
Die gast is toch wel vervelend blessuregevoelig. Zou het aan z'n belachelijk wilde motoriek liggen?
  donderdag 12 juli 2018 @ 12:57:57 #129
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_180421942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:26 schreef satecl het volgende:
We gaan hopelijk 8 tot 10 miljoen ontvangen voor Vilhena. En ik hoop dat wel van Beek of van der Heijden verkopen voor paar miljoen. En we hebben geld ontvangen voor Gustafson, Bilal, Hamer en Vejinovic. En we zullen nog wel wat budget hebben.

Wat mij betreft besteden we deze miljoenen in een rechtsback, 2 cvm en een linkerverdediger. Dan pas heb ik hoop op een leuk seizoen.

RB: Janmaat
LCV/LB: van Drongelen of Indi
CVM: J. Clasie
CVM: L. Fer

En er alles aan doen om Jorgensen te behouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vilhena blijft gewoon hoor. Iedereen roept wel dat hij weg gaat, maar er is helemaal geen interesse.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:00:24 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_180422001
quote:
Vals langzaam met een semi-gesloten aanname

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die gast is toch wel vervelend blessuregevoelig. Zou het aan z'n belachelijk wilde motoriek liggen?
Kan het niveau niet aan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_180422190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:26 schreef satecl het volgende:
We gaan hopelijk 8 tot 10 miljoen ontvangen voor Vilhena. En ik hoop dat wel van Beek of van der Heijden verkopen voor paar miljoen. En we hebben geld ontvangen voor Gustafson, Bilal, Hamer en Vejinovic. En we zullen nog wel wat budget hebben.

Wat mij betreft besteden we deze miljoenen in een rechtsback, 2 cvm en een linkerverdediger. Dan pas heb ik hoop op een leuk seizoen.

RB: Janmaat
LCV/LB: van Drongelen of Indi
CVM: J. Clasie
CVM: L. Fer

En er alles aan doen om Jorgensen te behouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scharie ga je echt niet meerdere miljoenen voor vangen.
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:10:29 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180422249
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:26 schreef satecl het volgende:
We gaan hopelijk 8 tot 10 miljoen ontvangen voor Vilhena. En ik hoop dat wel van Beek of van der Heijden verkopen voor paar miljoen. En we hebben geld ontvangen voor Gustafson, Bilal, Hamer en Vejinovic. En we zullen nog wel wat budget hebben.

Wat mij betreft besteden we deze miljoenen in een rechtsback, 2 cvm en een linkerverdediger. Dan pas heb ik hoop op een leuk seizoen.

RB: Janmaat
LCV/LB: van Drongelen of Indi
CVM: J. Clasie
CVM: L. Fer

En er alles aan doen om Jorgensen te behouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martins Indi of heeft hij een broertje?
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:11:43 #133
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180422272
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:26 schreef satecl het volgende:
We gaan hopelijk 8 tot 10 miljoen ontvangen voor Vilhena. En ik hoop dat wel van Beek of van der Heijden verkopen voor paar miljoen. En we hebben geld ontvangen voor Gustafson, Bilal, Hamer en Vejinovic. En we zullen nog wel wat budget hebben.

Wat mij betreft besteden we deze miljoenen in een rechtsback, 2 cvm en een linkerverdediger. Dan pas heb ik hoop op een leuk seizoen.

RB: Janmaat
LCV/LB: van Drongelen of Indi
CVM: J. Clasie
CVM: L. Fer

En er alles aan doen om Jorgensen te behouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indi is onhaalbaar
pi_180422455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 12:26 schreef satecl het volgende:


En er alles aan doen om Jorgensen te behouden.
Daar hoeven ze geen moeite voor te doen hoor.
Beperkte speler.
  donderdag 12 juli 2018 @ 13:36:00 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_180422714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Indi is onhaalbaar
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Martins Indi of heeft hij een broertje?
Dan van Drongelen.
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:20 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Daar hoeven ze geen moeite voor te doen hoor.
Beperkte speler.
Je moeder is beperkt.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:07 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Scharie ga je echt niet meerdere miljoenen voor vangen.
Eens. Paar ton en van Beek hooguit 3 of 4 miljoen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 12 juli 2018 @ 13:41:14 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_180422815
SOW satecl deelt even uit.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_180422881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:36 schreef satecl het volgende:

[..]


[..]

Dan van Drongelen.

[..]

Je moeder is beperkt.

[..]

Eens. Paar ton en van Beek hooguit 3 of 4 miljoen.
Zowel zijn moeder als Jorgensen zijn beperkt.
pi_180423171
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 13:44 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zowel zijn moeder als Jorgensen zijn beperkt.
Jorgensen is voor eredivisiebegrippen gewoon prima, wat pech gehad met zijn blessure maar als je puur kijkt naar rendement vorig seizoen nog altijd behoorlijk gepresteerd.
blablablabla
pi_180423218
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Jorgensen is voor eredivisiebegrippen gewoon prima, wat pech gehad met zijn blessure maar als je puur kijkt naar rendement vorig seizoen nog altijd behoorlijk gepresteerd.
Groningen is ook goed genoeg voor eredivisiebegrippen.
pi_180423258
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:03 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Groningen is ook goed genoeg voor eredivisiebegrippen.
Die werden 2 seizoenen geleden ook echt kampioen met hun spits als topscorer.
Of te wel lul voor de zoveelste keer niet zo stom.
blablablabla
  donderdag 12 juli 2018 @ 14:09:47 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_180423304
Jorgensen heeft een keer een goed seizoen gedraaid omdat alles klopte. Het is maar zeer de vraag of hij dat ooit weer voor elkaar gaat krijgen. Er van uitgaan dat hij dat niveau weer gaat halen is uiterst naïef.

Desalniettemin toch gewoon een prima spits voor Feyenoord en ik denk dat PSV en Ajax hem er graag bij zouden hebben.
pi_180423307
quote:
6s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Die werden 2 seizoenen geleden ook echt kampioen met hun spits als topscorer.
Of te wel lul voor de zoveelste keer niet zo stom.
Oei die doet pijn
  donderdag 12 juli 2018 @ 14:10:29 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180423316
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Jorgensen is voor eredivisiebegrippen gewoon prima, wat pech gehad met zijn blessure maar als je puur kijkt naar rendement vorig seizoen nog altijd behoorlijk gepresteerd.
daarom, prima spits maar ik denk dat hij nog wel vertrekt, het is nu of nooit voor hem.
pi_180423327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:09 schreef BadderHaring het volgende:
Jorgensen heeft een keer een goed seizoen gedraaid omdat alles klopte. Het is maar zeer de vraag of hij dat ooit weer voor elkaar gaat krijgen. Er van uitgaan dat hij dat niveau weer gaat halen is uiterst naïef.

Desalniettemin toch gewoon een prima spits voor Feyenoord en ik denk dat PSV en Ajax hem er graag bij zouden hebben.
Als je de statistieken erbij pakt zie je dat Jorgensen voor zijn doen een extreem goed seizoen had twee jaar geleden. Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen. Feyenoorders maken van een uitzondering de regel. Hoe kansloos.
  donderdag 12 juli 2018 @ 14:12:00 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_180423344
Feyenoord kan Jørgensen beter verkopen en dan een creatieve middenvelder kopen. Zet je Van Persie afwisselend met Vente in de spits.
Oh.
pi_180423515
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:11 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Als je de statistieken erbij pakt zie je dat Jorgensen voor zijn doen een extreem goed seizoen had twee jaar geleden. Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen. Feyenoorders maken van een uitzondering de regel. Hoe kansloos.
Ja want dat hij vorig seizoen minder scoorde lag volledig aan Jorgensen en niet het gebrek aan creatieve mensen om hem heen, het matige spel van Toornstra die amper assists gaf, Boetius die driekwart van het seizoen als een drol speelde, het vertrek van Karsdorp en Kongolo of het feit dat hij een hele periode geblesseerd is geweest .
En naast het hele sportieve aspect en problemen in de privésfeer ook nog eens zijn droomtransfer zag afketsen. .

Godverdomme man, jouw achterlijkheid blijft me elke keer weer verbazen .
blablablabla
pi_180423530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want dat hij vorig seizoen minder scoorde lag volledig aan Jorgensen en niet het gebrek aan creatieve mensen om hem heen, het matige spel van Toornstra die amper assists gaf, Boetius die driekwart van het seizoen als een drol speelde, het vertrek van Karsdorp en Kongolo of het feit dat hij een hele periode geblesseerd is geweest .
En naast problemen in de privésfeer ook nog eens zijn droomtransfer zag afketsen. .

Godverdomme man, jouw achterlijkheid blijft me elke keer weer verbazen .
Oh je mag wel stellen dat iemand slechter presteert door omstandigheden, maar dus niet beter? Beetje dogmatisch ben je. Kan je waarschijnlijk ook niet veel aan doen.
pi_180423544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord kan Jørgensen beter verkopen en dan een creatieve middenvelder kopen. Zet je Van Persie afwisselend met Vente in de spits.
Vente komt nog enorm veel tekort.
Zit wel iets van potentie in maar is absoluut niet toe aan een basisplek. Van Persie is fragiel, moet je niet op inzetten want als het tegenzit speel driekwart van het seizoen met Vente als eerste spits en dat moet je echt niet willen.
blablablabla
pi_180423584
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:24 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Oh je mag wel stellen dat iemand slechter presteert door omstandigheden, maar dus niet beter? Beetje dogmatisch ben je. Kan je waarschijnlijk ook niet veel aan doen.
Statistieken na zijn blessure, tot aan de winterstop afgelopen seizoen.

T is weer eens allemaal niet zo dramatisch als je probeert te doen voorkomen.

Blijf nou gewoon eens weg uit dit topic man, je voegt echt NOOIT iets nuttigs toe hier :W
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_180423607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2018 14:29 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Statistieken na zijn blessure, tot aan de winterstop afgelopen seizoen.
[ afbeelding ]
T is weer eens allemaal niet zo dramatisch als je probeert te doen voorkomen.

Blijf nou gewoon eens weg uit dit topic man, je voegt echt NOOIT iets nuttigs toe hier :W
Je snapt toch ook wel dat het zinloos is om zo'n conclusie te trekken op basis van één half seizoen?

Jij voegt heel veel toe met je foutieve conclusies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')