abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 9 juli 2018 @ 23:21:45 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180365845
Goedzo stier!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

quote:
Beroemde Spaanse matador gescalpeerd tijdens stierengevecht



De Spaanse stierenvechter Juan Jose Padilla (45) is voor de tweede keer in zijn loopbaan als matador levensgevaarlijk gewond geraakt. In 2011 werd hij deels blind omdat een woeste stier zijn linker oogkas doorboorde. Afgelopen weekend werd hij tijdens een duel in Arévalo in het noorden van Spanje voor de zoveelste keer op de hoorns genomen. Met bijna fatale afloop.

Terwijl honderden toeschouwers de strijd tussen Padilla en de al gewonde stier in de arena volgden, raakte de eenogige matador uit balans. Hij viel op de grond waarna de in doodsangst verkerende stier zijn hoorns meermaals in het hoofd van Padilla priemde. Daardoor werd de in Spanje bejubelde stierenvechter aan de rechterzijde van zijn hoofd grotendeels gescalpeerd. Uit schokkende beelden blijkt dat hij weliswaar zwaargewond raakte, maar bij kennis bleef.

Juan Jose Padilla werd na het ongeluk met gillende sirenes naar ziekenhuizen in eerst Avila en later Sevilla gebracht. In Avila wezen scans uit dat er geen sprake was van hersenbeschadiging. Zijn toestand bleek stabiel genoeg om hem naar Sevilla te vervoeren. Daar werd de 20 centimeter lange hoofdwond met veertig hechtingen onder plaatselijke verdoving gerepareerd. Alberto García-Perla, de arts die hem behandelde, verklaarde in Spaanse media dat Padilla vreselijk veel geluk heeft gehad en zeer waarschijnlijk volledig zal herstellen.



Padilla heeft vandaag op Facebook verklaard dat hij binnenkort toch weer wil gaan stierenvechten. “Ik voel me naar omstandigheden best goed en pak, ondanks de grote risico’s, de draad van mijn vak echt wel weer op. Mijn fans verwachten dat ook van me.” De matador wordt op sociale media bedolven onder de gelukwensen. Ook tegenstanders van deze tak van sport laten van zich horen. “Eigen schuld, dikke bult voor deze dierenbeul”, reageert iemand. De stier werd na het incident afgemaakt.

Na het heftige ongeval in oktober 2011 duurde het vele maanden voordat Padilla weer kon stierenvechten. Begin maart 2012 vierde hij zijn come-back tijdens een festival in de in zuidwest-Spanje gelegen plaats Olivenza. Daar velde de halfblinde matador in korte tijd twee jonge stieren, waarna hij op de schouders van een aantal collega’s de ring uit werd gedragen: een zeldzaam eerbetoon in de stierenvechterswereld.

Let op! De onderstaande beelden kunnen als schokkend worden ervaren!


https://www.hln.be/nieuws(...)rengevecht~ac4475a7/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  PR/Manusje van alles maandag 9 juli 2018 @ 23:22:41 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_180365861
Lekker voor je
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_180366107
Beroemd in Spanje?
5 Ferrari's op videoband!
pi_180366120
Eigen schuld natuurlijk maar wel een mooie traditie ^O^ vroeger toen ik nog in Spanje woonde was ik helaas te klein om mee te doen. Wel vaak vanaf de tribune mogen aanschouwen O+
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 9 juli 2018 @ 23:39:08 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_180366132
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eigen schuld natuurlijk maar wel een mooie traditie ^O^ vroeger toen ik nog in Spanje woonde was ik helaas te klein om mee te doen. Wel vaak vanaf de tribune mogen aanschouwen O+
DIERENBEUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_180366389
Koeltoer
pi_180366413
Risico van het vak
  dinsdag 10 juli 2018 @ 00:26:51 #8
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_180366739
Oleee
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_180366745
Het lot van de stier is al bepaald voor hij de arena betreedt.. Hij zal die dag gepijnigd worden en sterven..

Het zou een stuk eerlijker zijn als een Matador met enkel 2 lansen de arena in zou gaan, geen hulp zou krijgen van anderen en geen andere wapens zou mogen gebruiken. En de stier net zoveel kans zou hebben om levend de arena te verlaten als de Matador.
pi_180366746
Gister ofzo nog in oude stierenvecht arena (nu prachtige mall) van Barcelona geweest. Heel mooi gebouw.
Wel gruwelijke taferelen. Snappen de meeste Spanjaarden gelukkig ook wel al.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 10 juli 2018 @ 00:34:11 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_180366783
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eigen schuld natuurlijk maar wel een mooie traditie ^O^ vroeger toen ik nog in Spanje woonde was ik helaas te klein om mee te doen. Wel vaak vanaf de tribune mogen aanschouwen O+
Wat is daar mooi aan? :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 10 juli 2018 @ 01:01:46 #12
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180366977
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lekker voor je
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 10 juli 2018 @ 01:23:03 #13
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_180367077
Het moment waarop hij zijn oog verliest:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later is hij opnieuw in zijn oogkas gespiesd. En nu gescalpeerd.

Maar het is nog niet tot hem doorgedrongen dat dit niet zo gezond is.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_180367087
Als die niet al beroemd zou zijn dat is die dat nu wel toch?
pi_180367259
Goeie *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2018 @ 04:58:01 #16
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_180367777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 01:23 schreef Domnivoor het volgende:
Het moment waarop hij zijn oog verliest:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later is hij opnieuw in zijn oogkas gespiesd. En nu gescalpeerd.

Maar het is nog niet tot hem doorgedrongen dat dit niet zo gezond is.
Die gozer kijkt ook niet bijster intelligent uit dat ene oog dat ie nog over heeft. _O-
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_180368915
Dat ziet er nasty uit :o
  dinsdag 10 juli 2018 @ 07:34:30 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180369136
Stoere vent! ^O^
Niet janken maar doorpakken.
Als een ouderwetsche vooroorlogsche bickel.
Kunnen veel sneeuwvlokjes hier een voorbeeld aan nemen!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 10 juli 2018 @ 11:12:02 #19
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_180371682
Nou die mag voortaan met een pruik de straat op.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_180371692
Wel een heel stoer litteken, een loopbaan als karakteracteur is niet uitgesloten.
pi_180371696
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eigen schuld natuurlijk maar wel een mooie traditie ^O^ vroeger toen ik nog in Spanje woonde was ik helaas te klein om mee te doen. Wel vaak vanaf de tribune mogen aanschouwen O+
Nice
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')