abonnement Unibet Coolblue
pi_180362208
Hoi Krea! :W


En daag allen, ik ga Daar White People Seizoen 2 kijken :W
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180362219
[quote]1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 9 juli 2018 @ 20:33:15 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_180362223
The 100 hier. Netflix.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_180362287
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een geweldige annekedote O+
Vond het best jammer (ze had ook een hele leuke oudere broer _O- ). Ik kwam de familie best regelmatig tegen bij verjaardagen en pa bleef me negeren, ma niet, dat was (is, ze is nu 85-90) een lieverdje
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 9 juli 2018 @ 20:36:09 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180362288
Ik ga zo mijn mandje in, morgen weer vroeg op.
Is dat ook schandalig, vroeg naar bed moeten omdat je vroeg op moet voor het werk?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180362306
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:33 schreef fietsie het volgende:
The 100 hier. Netflix.
Secret CIty, ook netflix, wel aardig, wil nu ook weten hoe het afloopt
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer maandag 9 juli 2018 @ 20:41:02 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180362399
Documentaire over handelen op de beurs op RTLZ.
pi_180362436
Nee Piet, tot later!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180362461
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit begrepen waarom ik wel moet werken op zondag samen met alle andere hulpverleners. En het openbaar vervoer. En de horeca. En de tankstations. En alle attractieparken. En de helpdesk callcenters etc etc maar winkels, ho! :o Dat kan čcht niet hoor, want die árme mensen moeten toch vrij zijn op zondag! Anders ziet niemand elkaar meer. Nooit meer. Whut.
Als alles elke dag open is, kan iedereen ook gewoon eens.shoppen op zijn vrije dag. Als de winkelier dat wil aanbieden is dat toch prima?

Sowieso staat met zondagse sluiting elke fysieke winkel alweer een extra punt achter TOV online.

Laat mensen het lekker zelf bepalen.
Whatever...
pi_180362505
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
In Bedum is echt niks open op zondag hoor... Oja, mijn werk wel :P Ach voor 200% vind ik het prima..

Mooie eetkamertafel Myralea, heerlijk rustiek, echt mooi

Overmorgen naar Vlieland, echt ontzettend veel zin in, even weg uit werk en familie dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom zegt iedereen dat je je niet zo druk moet maken. Er ligt behoorlijk wat op je bordje, het zo eerder raar zijn als je er fluitend langsheen loopt.
Maar advies om te ontspannen, wat Ludolf zegt, als vissen een hobby is, dat doen (ik zou gillend gek worden), maar voor een ander is misschien een museum bezoek ontspannend, totaal iets anders, of een boek lezen, ik ga graag erop uit en fotograferen, dan ben ik alles kwijt want concentreer me daarop. Dus echt wel iets afleidends zoeken
We have far more in common than that which devides us..
pi_180362523
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:26 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Jawel, en ze gebruiken ook vast wel producten met suiker uit de suikerbietenfabriek waarbij het proces niet zomaar stilgelegd kan worden dus ook zondag doorgaat. *steekt tong uit

Enige inconsequentie hou je altijd - tenzij je op een orthodox joodse manier regels volgt. Maar dat streven ze ook niet na; ze streven een rustige zondag na voor zichzelf en zoveel mogelijk anderen :)
Klinkt als mijn ouders :Y

Hier net de politie weer weg.
Buurkinderen hadden een tas gevonden met breekijzers en schroevendraaiers. Én de hersens om een volwassenen erbij te zoeken *O*

Hoezee voor het ghetto-grut ;)

En de psychotische buurvrouw heeft met de kinderen de hele vloer eruit gehaald in de gang (tot de kruipruimte) en is nu de tuin aan het afgraven tot de fundamenten. Volgens hun zit er iets 'wat er niet hoort'
Volgens de psych heeft ze wanen. Joh.
Tof om dan de kinderen te laten helpen met zoiets. Maar hey, van veilig thuis mogen we geen melding doen :X
pi_180362548
Eigenlijk deed ik graag dienst met K.mis. en vroeg het ook aan. Ja.
Het bespaarde mij reizen en lastige K.dagen met ouders. -O-

Uniekje: een beetje wentelen / zwemmen in warm water...je láten masseren, evt. door vriend als die daarvoor de tijd neemt. Al is het ‘ maar’ de rug en benen.
Of een weekendje Nieuweschans.
https://www.voordeeluitje(...)rrangement&atc=gclid

Lonaaa...WB. Ben benieuwd.

@ freecell...hoezo geen aangifte mógen doen.
pi_180362648
ffs.. Wind begint op te pikken... Golven slaan onder de kont :') Heel gedaver :7
pi_180362674
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:30 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Uitgezonderd de dominee inderdaad :D
Die werkt natuurlijk op alle andere dagen veel meer dan 2x een uurtje preken op zondag.
En daarbij. Als je je even écht probeert te verplaatsen in die visie: Als een arts noodzakelijk is, is een dominee dat ook.
Welzijn. Geestelijk en lichamelijk.

Zelf doe ik wel boodschappen op zondag, maar het principe van minimaal één dag in de week rust is gewoon fijn en wat mij betreft noodzakelijk.

Napoleon probeerde ooit toch tien dagen in te voeren? Werkt dus niet :+
  maandag 9 juli 2018 @ 20:54:20 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_180362718
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:47 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk deed ik graag dienst met K.mis. en vroeg het ook aan. Ja.
Het bespaarde mij reizen en lastige K.dagen met ouders. -O-

Uniekje: een beetje wentelen / zwemmen in warm water...je láten masseren, evt. door vriend als die daarvoor de tijd neemt. Als is het ‘ maar’ de rug en benen.
Of een weekendje Nieuweschans.
https://www.voordeeluitje(...)rrangement&atc=gclid
ja dat is juist het probleem... iik kan het niet. Sauna vind ik heerlijk maar na 5 minuten wil ik alweer weg, zwembad ook het geduld niet voor. Masseren?? Nope, door niemand. Zoveel moeite? neh. Ik heb een keer een paar gesprekjes gehad met iemand die er voor betaald wordt.. Ik maak mij alleen maar zorgen over diegene waarmee ik praat :') Nou ja laat maar, morgen weer vroeg .
Bedankt jongens, heel lief
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_180362720
quote:
@ freecell...hoezo geen aangifte mógen doen.
Geen melding.
Veilig thuis, je weet wel, dat ding waar ik stiekem bang voor ben omdat mijn kinderen altijd blauw zijn van top tot teen, raadt mij dringend af melding te doen van twee kinderen die meer bij mij zijn dan bij hun moeder. (wonen 50/50 hier en bij vader)
Omdat moeder en ik een muur delen en veilig thuis bang is dat ze er doorheen komt. Relaistisch overigens. Dat wel.
Maar intussen zijn het wel twee kinderen van 7 & 9 die meegenomen worden in totale gestoordheid (het gaat echt ver)
  maandag 9 juli 2018 @ 20:55:42 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_180362757
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Geen melding.
Veilig thuis, je weet wel, dat ding waar ik stiekem bang voor ben, raadt mij dringend af melding te doen van twee kinderen die meer bij mij zijn dan bij hun moeder.
Omdat moeder en ik een muur delen en veilig thuis bang is dat ze er doorheen komt. Relaistisch overigens. Dat wel.
Maar intussen zijn het wel twee kinderen van 7 & 9 die meegenomen worden in totale gestoordheid (het gaat echt ver)
Wow, heftig zeg!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_180362839
Heel veel sterkte!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180362846
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ja dat is juist het probleem... iik kan het niet. Sauna vind ik heerlijk maar na 5 minuten wil ik alweer weg, zwembad ook het geduld niet voor. Masseren?? Nope, door niemand. Zoveel moeite? neh. Ik heb een keer een paar gesprekjes gehad met iemand die er voor betaald wordt.. Ik maak mij alleen maar zorgen over diegene waarmee ik praat :') Nou ja laat maar, morgen weer vroeg .
Bedankt jongens, heel lief
Zelfs ík kon na 5 min - strakgespannen als een snaar - wel 7 minuten drijven in warm water.
En anders ... je loopt zo graag hele afstanden.
Als niemand kijkt, ga je huppelen en zwaaien met je armen.
Of je spaart lege flessen en gooit die héel hard tierend in de container.
*O*
pi_180362871
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Geen melding.
Veilig thuis, je weet wel, dat ding waar ik stiekem bang voor ben omdat mijn kinderen altijd blauw zijn van top tot teen, raadt mij dringend af melding te doen van twee kinderen die meer bij mij zijn dan bij hun moeder. (wonen 50/50 hier en bij vader)
Omdat moeder en ik een muur delen en veilig thuis bang is dat ze er doorheen komt. Relaistisch overigens. Dat wel.
Maar intussen zijn het wel twee kinderen van 7 & 9 die meegenomen worden in totale gestoordheid (het gaat echt ver)
Yeah...goeie buurvrouw ben je.
Je doet wat je kan.
pi_180362876
Zo, E. net weer gesproken.. Die is gelukkig een beetje gekalmeerd..
pi_180362905
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zelfs ík kon na 5 min - strakgespannen als een snaar - wel 7 minuten drijven in warm water.
En anders ... je loopt zo graag hele afstanden.
Als niemand kijkt, ga je huppelen en zwaaien met je armen.
Of je spaart lege flessen en gooit die héel hard tierend in de container.
*O*
Briljant wel!
  Moderator maandag 9 juli 2018 @ 21:03:23 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180362944
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Briljant wel!
Om op Dumpert te komen ja
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_180362993
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Yeah...goeie buurvrouw ben je.
Je doet wat je kan.
Nee!
Ik bel school: die doen niks, al komen ze nooit (echt nooit) op tijd, valt ventje van 7 elke dag in de klas in slaap, blijft hij nu zitten en haalt ze hem meestal te laat weer op -> geen melding (ze hebben meldplicht, maar willen relatie met moeder goed houden)
Mijn melding willen ze niet opnemen.
Heb de kinderen hier veel in huis, hoe langer ze hier zijn, hoe meer tics (ik word af en toe knetter van het ventje. Hij heeft héél veel tics en al zijn tics maken veel lawaai, klappen en schreeuwen enzo, maar echt tics, dus verbieden kan niet) mijn ukken nemen af en toe tics over (dan helpt verbieden wel overigens :+ )

Maar er moet toch meer kunnen? Het WIJ-team zegt: bel veilig thuis....

Maar het loopt uit de hand en ik durf niet meer te doen dan nu, want heb zelf ook drie ukken... En die wil ik óók beschermen. Maar dat weegt op dit moment zwaarder dan de veiligheid van die andere koters en dat voelt ook niet fijn moet ik zeggen.
pi_180363083
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, E. net weer gesproken.. Die is gelukkig een beetje gekalmeerd..
Fijn, want jij zit je natuurlijk van een afstand op te vreten en kan niets doen (misschien nu even goed ook).
We have far more in common than that which devides us..
pi_180363084
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, E. net weer gesproken.. Die is gelukkig een beetje gekalmeerd..
Gelukkig maar. Maar dat ontslag nemen is toch wel een beetje maf hoor. Hij moet weg als hij aan haar zit.

FC< je hebt echt een gekke buurvrouw. Ik heb je er al vaker over gehoord. Maar zouden die kinderen dan echt beter af zijn als ze uit huis worden gehaald? Of denk je dat de buurvrouw verplicht moet worden opgenomen voor behandeling?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180363098
Freecell, jij hebt voor me gebeden en ik bid voor julle.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180363114
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Maar dat ontslag nemen is toch wel een beetje maf hoor. Hij moet weg als hij aan haar zit.

FC< je hebt echt een gekke buurvrouw. Ik heb je er al vaker over gehoord. Maar zouden die kinderen dan echt beter af zijn als ze uit huis worden gehaald? Of denk je dat de buurvrouw verplicht moet worden opgenomen voor behandeling?
Kinderen naar vader en moeder opgenomen lijkt me het minste eigenlijk :@
Ze zijn nu op 1,5 meter diep aan de fundering aan het graven, want 'ze hoorden iets en er was iets in de vorm van een voetstap'
pi_180363123
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee!
Ik bel school: die doen niks, al komen ze nooit (echt nooit) op tijd, valt ventje van 7 elke dag in de klas in slaap, blijft hij nu zitten en haalt ze hem meestal te laat weer op -> geen melding (ze hebben meldplicht, maar willen relatie met moeder goed houden)
Mijn melding willen ze niet opnemen.
Heb de kinderen hier veel in huis, hoe langer ze hier zijn, hoe meer tics (ik word af en toe knetter van het ventje. Hij heeft héél veel tics en al zijn tics maken veel lawaai, klappen en schreeuwen enzo, maar echt tics, dus verbieden kan niet) mijn ukken nemen af en toe tics over (dan helpt verbieden wel overigens :+ )

Maar er moet toch meer kunnen? Het WIJ-team zegt: bel veilig thuis....

Maar het loopt uit de hand en ik durf niet meer te doen dan nu, want heb zelf ook drie ukken... En die wil ik óók beschermen. Maar dat weegt op dit moment zwaarder dan de veiligheid van die andere koters en dat voelt ook niet fijn moet ik zeggen.
Maar zijn er niet meer mensen in de straat/wijk die dit merken, als iedereen nou een melding maakt, dan heeft dat toch meer impact, en moet er echt wat gebeuren. Goede relatie met moeders is leuk, maar als die kinderen daardoor totaal verknipt raken schiet je je doel voorbij
We have far more in common than that which devides us..
pi_180363155
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Kinderen naar vader en moeder opgenomen lijkt me het minste eigenlijk :@
Ze zijn nu op 1,5 meter diep aan de fundering aan het graven, want 'ze hoorden iets en er was iets in de vorm van een voetstap'
Melden bij de woningstichting dan? Is toch een huurhuis? Die kunnen misschien wel iets als ze aan de fundering zit te rommelen
We have far more in common than that which devides us..
pi_180363157
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:10 schreef freecell het volgende:

Kinderen naar vader en moeder opgenomen lijkt me het minste eigenlijk :@
Ze zijn nu op 1,5 meter diep aan de fundering aan het graven, want 'ze hoorden iets en er was iets in de vorm van een voetstap'
Misschien zitten daar ook wel insecten -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180363161
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar zijn er niet meer mensen in de straat/wijk die dit merken, als iedereen nou een melding maakt, dan heeft dat toch meer impact, en moet er echt wat gebeuren. Goede relatie met moeders is leuk, maar als die kinderen daardoor totaal verknipt raken schiet je je doel voorbij
Buurvrouw van de andere kant heeft ook al een melding geprobeerd te maken, werkt ook niet -O-
Als je één keer belt dat een kind blauw is, komen ze het kind onderzoeken. Als er sprake is van psychiatrische problematiek worden ze ineens héél voorzichtig.
pi_180363171
quote:
15s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien zitten daar ook wel insecten -O-
Parasieten :o
Overal!
pi_180363200
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:12 schreef freecell het volgende:
Buurvrouw van de andere kant heeft ook al een melding geprobeerd te maken, werkt ook niet -O-
Als je één keer belt dat een kind blauw is, komen ze het kind onderzoeken. Als er sprake is van psychiatrische problematiek worden ze ineens héél voorzichtig.
Jup, vraag maar aan mijn vroegere vriendin M. Daar werd ook volop gemeld over psychische mishandeling, maar er gebeurde helemaal niets. Er is een keer iemand op gesprek geweest, maar de kinderen zeiden dat alles in orde was. En dus was dat zo. Mama had heel duidelijk gemaakt dat als ze dat niet zouden zeggen die mevrouw ze mee zou nemen en ze in een soort 18e eeuws kindertehuis zouden verhongeren en hard moeten werken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180363233
Die is dus ook totaal verknipt door het leven gegaan nadat ze uit huis was gevlucht (via het slaapkamer raam en bedlakens op haar 19e).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180363278
Mag ik weten in welk ghetto je woont, freecell? ;)

En top dat je je buurkinderen een beetje opvangt. Kun je wel een beetje met de buurvrouw in overleg of lukt dat niet?
freedom is just another word for nothing left to lose
  maandag 9 juli 2018 @ 21:19:11 #138
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180363300
Ik heb in China eens proberen uit te leggen aan collega's dat de winkels ons zaterdag extra vroeg dicht gaan en op zondag dicht blijven. Ik kreeg het niet uitgelegd. Ze vonden het volkomen onlogisch. Op de tijden dat mensen niet hoeven te werken en dus de mogelijkheid hebben om te winkelen, om dan je winkel dicht te gooien.

Ik heb jarenlang nooit eten in huis gehad omdat de winkels om 18:00u dicht gingen en ik op zaterdag uitsliep. Ik was toen al blij dat er opeen een winkeltje bij het pompstation kwam. Daar leefde ik van. Echt wel dat dat extra omzet was, de pomp en later de winkels....
pi_180363406
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:18 schreef Lot_1 het volgende:
Mag ik weten in welk ghetto je woont, freecell? ;)

En top dat je je buurkinderen een beetje opvangt. Kun je wel een beetje met de buurvrouw in overleg of lukt dat niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_180363472
Catch 22..wat een werkelijk drama, freecell.

Ben je on speaking terms met vader.
En eigenlijk zou je van de vader een actie verwachten...!.
pi_180363514
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:28 schreef AnneX het volgende:
Catch 22..wat een werkelijk drama, freecell.

Ben je on speaking terms met vader.
En eigenlijk zou je van de vader een actie verwachten...!.
Vader is cool :Y
Kan wettelijk niks, want co-ouderschap. En hij ziet zijn ex eigenlijk nooit, dus heeft geen idee hoe erg het is. We hebben het hem een paar keer geprobeerd te vertellen, maar hij is nogal manana-manana (waar zit dat wiebeltje boven de eerst N op mijn toetsenbord?)
Heeft desondanks wel door dat het niet handig is en wil eigenlijk de kinderen wel 100% bij hem. (hij krijgt ze altijd redelijk crazy en bek-af weer terug)
  maandag 9 juli 2018 @ 21:34:31 #142
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180363570
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jep.
Maar om de een of andere reden zien sommige mensen winkels als iets speciaals, maar ze kunnen nooit vertellen wat er zo bijzonder aan is.
IK heb een baas, rechtser dan rechts op het asociale af. Maar heeeeeel fel anti-winkelsopenopzondag. Echt niet normaal. Wat blijkt, jeugdtrauma omdat zijn pa op een meubelboulevard werkte en dus met Pinksteren en Pasen en zo altijd moest werken terwijl de ouders van vriendjes dan wel vrij hadden. 8)7

Ik vind het genant, zo'n standpunt, want wat je zegt, er is geen echte reden. En zeker niet als we meer en meer die 24-uurs economie worden. Hell, ik zou een moord doen om in het weekend te mogen werken en do/vr vrij te zijn. Of ma/di. Of whenever.
pi_180363640
Ik wil niet op zondag werken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_180363652
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:34 schreef RobinOok het volgende:

IK heb een baas, rechtser dan rechts op het asociale af. Maar heeeeeel fel anti-winkelsopenopzondag. Echt niet normaal. Wat blijkt, jeugdtrauma omdat zijn pa op een meubelboulevard werkte en dus met Pinksteren en Pasen en zo altijd moest werken terwijl de ouders van vriendjes dan wel vrij hadden. 8)7

Ik vind het genant, zo'n standpunt, want wat je zegt, er is geen echte reden. En zeker niet als we meer en meer die 24-uurs economie worden. Hell, ik zou een moord doen om in het weekend te mogen werken en do/vr vrij te zijn. Of ma/di. Of whenever.
Ik werk ook graag in het weekend, zoals ik al zei :Y En heb ook regelmatig expres met kerst gewerkt, juist omdat ik geen zin had in lange familiedagen. Maar blijkbaar is het zielig. Werken in het weekend en met kerst. Bedacht door mensen die niet in het weekend of met kerst werken en dat ook niet hoeven. 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180363654
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Vader is cool :Y
Kan wettelijk niks, want co-ouderschap. En hij ziet zijn ex eigenlijk nooit, dus heeft geen idee hoe erg het is. We hebben het hem een paar keer geprobeerd te vertellen, maar hij is nogal manana-manana (waar zit dat wiebeltje boven de eerst N op mijn toetsenbord?)
Heeft desondanks wel door dat het niet handig is en wil eigenlijk de kinderen wel 100% bij hem. (hij krijgt ze altijd redelijk crazy en bek-af weer terug)
Ja, sorry, dan toch een keertje duidelijk-er zijn !? tegen vader.
  maandag 9 juli 2018 @ 21:42:25 #146
63722 z80
I fink you freaky
pi_180363673
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
In Bedum is echt niks open op zondag hoor... Oja, mijn werk wel :P Ach voor 200% vind ik het prima..

Mooie eetkamertafel Myralea, heerlijk rustiek, echt mooi

Overmorgen naar Vlieland, echt ontzettend veel zin in, even weg uit werk en familie dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180363676
Ik wil mijn vrienden kunnen zien in het weekend.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 9 juli 2018 @ 21:44:14 #148
63722 z80
I fink you freaky
pi_180363700
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Kinderen naar vader en moeder opgenomen lijkt me het minste eigenlijk :@
Ze zijn nu op 1,5 meter diep aan de fundering aan het graven, want 'ze hoorden iets en er was iets in de vorm van een voetstap'
Politie bellen een optie? Deze kunnen vervolgens weer een hulpverlener optrommelen die gespecialiseerd is in dit soort gevallen. Blijf je zelf buiten schot.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 9 juli 2018 @ 21:44:30 #149
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180363705
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn melding willen ze niet opnemen.
Geloof ik niet.
pi_180363717
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, sorry, dan toch een keertje duidelijk-er zijn !? tegen vader.
Echt wel gedaan. Tijden mee gepraat. Dan zegt hij: " het kan ook echt niet zo! :o "
Dan gaat hij naar huis, boodschap zakt, hij relativeert.... en doet niks.
pi_180363742
Hoe is het nu met de vloer bij de buren, FC -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180363755
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:44 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Geloof ik niet.
Ik heb ze nu 3x gebeld en ze maken elke keer 'een notitie' die ze de volgende keer niet terug kunnen vinden. En ze raden me 'ten zeerste af' een melding te doen.
Dus het mag wel, maar dan is het risico volledig voor mij.
  maandag 9 juli 2018 @ 21:47:04 #153
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180363756
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil mijn vrienden kunnen zien in het weekend.
En waarom moet dat per se in het weekend?
pi_180363767
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is het nu met de vloer bij de buren, FC -O-
Zo te horen.... uhm... einde oefening :D
Ik loop zo ff heen
  maandag 9 juli 2018 @ 21:48:48 #155
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180363792
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb ze nu 3x gebeld en ze maken elke keer 'een notitie' die ze de volgende keer niet terug kunnen vinden. En ze raden me 'ten zeerste af' een melding te doen.
Dus het mag wel, maar dan is het risico volledig voor mij.
Klinkt als bullshit.
Doe gewoon een melding.
pi_180363833
Sterkte FC!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 9 juli 2018 @ 21:52:19 #157
63722 z80
I fink you freaky
pi_180363870
Ik heb ook jaren met kerst een oud/nieuw storingsdienst gedraaid. Kwam er een ander cheffin mocht je niet eerst en tweede kerst werken. Bleek na kerst toch niet heel erg handig om dat zo te doen. Dus mocht je geen kerst en oud/nieuw draaien.
Meestal draaide ik beide diensten toch. Onderling ruilen met een slap excuus van diegene die als verplichte vrijwilliger in het rooster stond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_180363998
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:45 schreef freecell het volgende:

[..]

Echt wel gedaan. Tijden mee gepraat. Dan zegt hij: " het kan ook echt niet zo! :o "
Dan gaat hij naar huis, boodschap zakt, hij relativeert.... en doet niks.
Laatste opmerking hierover: vader heeft vast 🤪 een nieuwe relatie!?
Die wil toch ook wel het beste voor de kinderen..
  maandag 9 juli 2018 @ 22:10:15 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_180364273
Ik zou toch maar melding doen Freecell. Dat tegen school en de andere buurvrouw vertellen, misschien dat ze dan in actie durven komen. Ook bij de woningbouw melden trouwens. En aan je huisarts, misschien is die ook wel haar huisarts.
Spoilers!
pi_180364400
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:48 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Klinkt als bullshit.
Doe gewoon een melding.
Als VT me dat afraadt en het risico voor mijn gezin niet wil lopen?

Ben bij haar huisarts (niet de mijne) geweest. Die mocht niks zeggen natuurlijk, maar wel genoteerd. Heeft ze ruzie mee overigens.

quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:57 schreef AnneX het volgende:

[..]

Laatste opmerking hierover: vader heeft vast 🤪 een nieuwe relatie!?
Die wil toch ook wel het beste voor de kinderen..
Vader heeft nieuwe relatie. Klopt en wil ook echt wel het beste voor zijn kinderen. Zit het probleem niet zo.

Net even wezen kletsen, maar er woont iemand tussen onze spouwmuur! Hij is circusartiest geweest, dus dat past.
(en dat is ongeveer 5% van het verhaal)
pi_180364440
Wanen zijn zo erg -O- Totaal geen realiteitsbesef en 100% werkelijkheid voor haar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer maandag 9 juli 2018 @ 22:18:24 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180364449
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:48 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Klinkt als bullshit.
Doe gewoon een melding.
Als iemand geen gevaar voor zichzelf of kinderen is, gaan ze niet heel snel iets doen. En als iemand dan geen hulp wil, kunnen ze ook weinig.
Ze hebben ook liever dat je zelf met in gesprek gaat met een buurvrouw dan dat je een melding doet, want ze gaan niet zomaar bij iemand langs door een externe melding (hooguit dat de politie komt kijken als er acuut gevaar is) .

Tenminste zo begreep ik het tijdens het eten net toen het daar toevallig over ging.
pi_180364509
Jeetje wat een bizarre ellende freecell. Ik heb eens een psychotische huisgenoot gehad in een studentenhuis en je staat zo machteloos... En bij jullie ook nog kinderen in het spel. Bah
Ik zou echt niet weten wat je ermee moet. Wat bizar dat de instanties die zouden moeten helpen, niks willen :(
pi_180364589
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als iemand geen gevaar voor zichzelf of kinderen is, gaan ze niet heel snel iets doen. En als iemand dan geen hulp wil, kunnen ze ook weinig.
Ze hebben ook liever dat je zelf met in gesprek gaat met een buurvrouw dan dat je een melding doet, want ze gaan niet zomaar bij iemand langs door een externe melding (hooguit dat de politie komt kijken als er acuut gevaar is) .

Tenminste zo begreep ik het tijdens het eten net toen het daar toevallig over ging.
Jup. Toen we voor de derde keer belden dat huisgenoot met een mes aan het dreigen was, kwam de politie pas. Die hebben even met hem gepraat, geconstateerd dat hij wanen had en dat er niks aan te doen was, en zijn weer weggegaan. Wij hebben ons op hun advies maar weer op onze kamers opgesloten of zijn naar familie gegaan. Huisbaas hadden we al tig keer gemaild, gebeld, bezocht, maar die kon ook niks. Uiteindelijk is die jongen gelukkig zomaar verdwenen. Erg eigenlijk ;(
pi_180364624
Geen acuut gevaar inderdaad.

Voor mij en ons gezin wel bij officiele melding.

Dat s waar het op vast loopt. En onze super goede wijkagent, die dit hoogstwaarschijnlijk wél had kunnen tackelen, viel ineens dood neer een paar maanden geleden. En ik ken de vervanger niet. (en tara kent m ook alleen van gezicht en dat is raar, want dat zouden praktisch collega's moeten zijn _O- )
pi_180364664
quote:
3s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:26 schreef freecell het volgende:
Geen acuut gevaar inderdaad.

Voor mij en ons gezin wel bij officiele melding.

Dat s waar het op vast loopt. En onze super goede wijkagent, die dit hoogstwaarschijnlijk wél had kunnen tackelen, viel ineens dood neer een paar maanden geleden. En ik ken de vervanger niet. (en tara kent m ook alleen van gezicht en dat is raar, want dat zouden praktisch collega's moeten zijn _O- )
Kan je nog steeds wel contact opnemen met de nieuwe wijkagent, of je hem nou kent of niet :7
Wie weet is dat ook een super iemand ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_180364683
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je nog steeds wel contact opnemen met de nieuwe wijkagent, of je hem nou kent of niet :7
Wie weet is dat ook een super iemand ^O^
#hoedan
8844 geeft geen info, ik heb geen mailadres, geen telefoonnummer.... Al wel geprobeerd (de oude wijkagent had ik op mn whatssap, vet handig!)
pi_180364737
wtf is een wijkagent voor dan als je er geen contact mee op kan nemen 8)7 8)7 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 juli 2018 @ 22:34:36 #169
221912 minilot
Nancy boy
pi_180364789
:O :W
Op weg naar huis! Anglofilisme weer voor eventjes bevredigd. :9

Morgen bijlees!
Let me see you stripped down to the bone
pi_180364798
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:29 schreef freecell het volgende:

[..]

#hoedan
8844 geeft geen info, ik heb geen mailadres, geen telefoonnummer.... Al wel geprobeerd (de oude wijkagent had ik op mn whatssap, vet handig!)
als je op google politie intypt met je woonplaats is een van de tabjes "wijkagent" en en klik je op "jouw" wijkagent zie je de contactinformatie
We have far more in common than that which devides us..
pi_180364800
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:31 schreef Isabeau het volgende:
wtf is een wijkagent voor dan als je er geen contact mee op kan nemen 8)7 8)7 8)7
Goede vraag :+
Dat het mij niet lukt is één ding, dat het achterbuuf (die weet alles) en TARA (het is zn ^&#^& werk) niet lukt is lastig :+
Sowieso maar 0,3 FTE wijkagent voor de hele wijk hier. Tenzij de FC voetbalt, dat is hij daar |:(

(de vorige had 1 FTE en was 24/7 bereikbaar, ook niet perse gezond, maar wel fijner!)
pi_180364880
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

als je op google politie intypt met je woonplaats is een van de tabjes "wijkagent" en en klik je op "jouw" wijkagent zie je de contactinformatie
Staat op 'vacature'
Nu is Tara bij de begrafenis van de oude geweest én heeft de hand van de nieuwe geschud.... contactgegevens zijn er niet.
pi_180364911
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Staat op 'vacature'
Nu is Tara bij de begrafenis van de oude geweest én heeft de hand van de nieuwe geschud.... contactgegevens zijn er niet.
Dan zou ik gewoon een van de andere wijkagenten aanschrijven. Politie is politie en dan is de melding in ieder geval vastgelegd.
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer maandag 9 juli 2018 @ 22:39:41 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_180364914
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jup. Toen we voor de derde keer belden dat huisgenoot met een mes aan het dreigen was, kwam de politie pas. Die hebben even met hem gepraat, geconstateerd dat hij wanen had en dat er niks aan te doen was, en zijn weer weggegaan. Wij hebben ons op hun advies maar weer op onze kamers opgesloten of zijn naar familie gegaan. Huisbaas hadden we al tig keer gemaild, gebeld, bezocht, maar die kon ook niks. Uiteindelijk is die jongen gelukkig zomaar verdwenen. Erg eigenlijk ;(
Dat lijkt me dan wel weer sterk. Ze nemen dan contact op met de huisarts en er worden wijkcoaches ingezet op zo'n moment.
Als iemand met een mes zwaait is er acuut gevaar.
  maandag 9 juli 2018 @ 22:40:04 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180364926
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil mijn vrienden kunnen zien in het weekend.
Ik hecht (...) er aan om dat allemaal zelf te beslissen en ook wanneer ik wat kan en wil doen en dat niet van hogerhand opgelegd te krijgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_180364957
FC, dit wordt toch niet zo'n gevalletje voor jeugdzorg 'hadden we het maar geweten, dan hadden we kunnen ingrijpen' en als het kalf verdronken is etc? Wat een onveilige situatie voor kinderen zeg!
pi_180364992
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:41 schreef Bluezz het volgende:
FC, dit wordt toch niet zo'n gevalletje voor jeugdzorg 'hadden we het maar geweten, dan hadden we kunnen ingrijpen' en als het kalf verdronken is etc? Wat een onveilige situatie voor kinderen zeg!
Punt is dat het niet echt onveilig is... ze zal de kinderen niks aan doen en er, ondergemiddeld, maar ok-isch, voor zorgen. Ze gaat volgens mij niet snel iets echt geks doen,
Maar de kinderen raken wel echt beschadigd.
  maandag 9 juli 2018 @ 22:42:55 #178
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_180364994
Welnee, de moeder van Charlene is ook onschuldig verklaard. :X
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  maandag 9 juli 2018 @ 22:47:07 #179
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_180365095
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Punt is dat het niet echt onveilig is... ze zal de kinderen niks aan doen en er, ondergemiddeld, maar ok-isch, voor zorgen. Ze gaat volgens mij niet snel iets echt geks doen,
Maar de kinderen raken wel echt beschadigd.
Maar waarom is het gevaarlijk voor jullie dan als je een melding doet?
pi_180365129
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan wel weer sterk. Ze nemen dan contact op met de huisarts en er worden wijkcoaches ingezet op zo'n moment.
Als iemand met een mes zwaait is er acuut gevaar.
Nou ja, sorry hoor, maar zo is het wel gegaan. Na die avond dat ik erachter kwam dat de politie niks zou doen, heeft hij nog twee weken daar rondgelopen (niet meer met een mes, want we zijn ver genoeg van hem weg gebleven dat hij ons niet kon bedreigen) en daarna verdween hij. Hij had al een begeleider of zo, maar daar hadden we niets aan. Die kwam eens in de twee weken en vond dat we de jongen meer met rust moesten laten, dan zou het wel beter gaan. Met rust laten als hij je huis terroriseert, de groeten :') ik wil wel gewoon koken, douchen en naar de wc hoor.
pi_180365137
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Maar waarom is het gevaarlijk voor jullie dan als je een melding doet?
Omdat ze dan door de muur heen komt. Die we delen.
Ze kan tamelijk woest worden, maar (tot nu toe) niet op de kinderen.
Tara komt net thuis, die zegt dat hij het mailadres van wijkagent wel kan vinden.
Gaan we benaderen. ^O^
pi_180365154
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Omdat ze dan door de muur heen komt. Die we delen.
Ze kan tamelijk woest worden, maar (tot nu toe) niet op de kinderen.
Tara komt net thuis, die zegt dat hij het mailadres van wijkagent wel kan vinden.
Gaan we benaderen. ^O^
Ah, goed dat jullie dat kunnen doen ^O^ :)
pi_180365269
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Omdat ze dan door de muur heen komt. Die we delen.
Ze kan tamelijk woest worden, maar (tot nu toe) niet op de kinderen.
Tara komt net thuis, die zegt dat hij het mailadres van wijkagent wel kan vinden.
Gaan we benaderen. ^O^
Ah fijn. Want je moet er toch niet aan denken wat die kinderen moeten doormaken. Een onbezorgde jeugd zullen ze nooit hebben, maar iets meer plezier in hel leven gun je ze toch.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 9 juli 2018 @ 22:55:10 #184
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180365299
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar de kinderen raken wel echt beschadigd.
Als jij dat als buurvrouw ziet en weet, dan ben je medeverantwoordelijk. Zo simpel is het in mijn ogen.
Je kunt het heel ingewikkeld maken met onbereikbare wijkagenten en instanties die zogenaamd je melding niet willen opnemen en verschuilen achter anderen, maar je hebt gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
pi_180365333
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:55 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Als jij dat als buurvrouw ziet en weet, dan ben je medeverantwoordelijk. Zo simpel is het in mijn ogen.
Je kunt het heel ingewikkeld maken met onbereikbare wijkagenten en instanties die zogenaamd je melding niet willen opnemen en verschuilen achter anderen, maar je hebt gewoon je eigen verantwoordelijkheid.
Goed punt, ik ga morgen heen en haal de kinderen uit huis! ^O^
  maandag 9 juli 2018 @ 22:57:54 #186
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180365346
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Goed punt, ik ga morgen heen en haal de kinderen uit huis! ^O^
:r
pi_180365396
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 22:57 schreef RobinOok het volgende:

[..]

:r
ok, niet goed genoeg, wat zou jij nu dan doen?
  maandag 9 juli 2018 @ 23:01:26 #188
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180365426
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:00 schreef freecell het volgende:

[..]

ok, niet goed genoeg, wat zou jij nu dan doen?
Melden, melden, melden, melden, melden, melden, melden, melden.
pi_180365486
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:01 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Melden, melden, melden, melden, melden, melden, melden, melden.
Tried,Tried, Tried (ja, sorry, gestopt na 3x)
En nu? Gaan voor 4, 5 en 6?

Ga het nu proberen via wijkagent. Je mag morgen wel langskomen en het beter doen :Y
Ik maak goede latte, heb een chille bank én een telefoon.
pi_180365487
Ik begrijp niet waarom melden onveilig zou zijn? Je kunt toch anoniem melden? Ze zal dan misschien wel vermoeden dat jij het bent, maar dat kun je wel pareren als er meer mensen zijn die zich zorgen maken. Of je praat met anderen die zouden kunnen melden; school bijvoorbeeld. Die merken vast ook eea aan de kinderen?

Stap naar de wijkagent is een goede. Soms duurt het een tijd voordat de juiste hulp wordt ingeschakeld, dat gaat langzaam. Hoe complexer de problematiek, hoe langzamer vaak - helaas.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180365526
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom melden onveilig zou zijn? Je kunt toch anoniem melden? Ze zal dan misschien wel vermoeden dat jij het bent, maar dat kun je wel pareren als er meer mensen zijn die zich zorgen maken. Of je praat met anderen die zouden kunnen melden; school bijvoorbeeld. Die merken vast ook eea aan de kinderen?
Anoniem melden kan wel, maar mijn verhaal is te herkenbaar daarvoor.
Dat was ook het grootste probleem inderdaad,
We gaan het nu oppakken met de wijkagent.

edit: héb al met school gepraat, die vinden 'relatie met moeder' belangrijker.
Buurvrouw van 2 huizen verder heeft ook al willen melden, zelfde verhaal. Ontmoedigd om dat te doen, we maken een notitie x3
  maandag 9 juli 2018 @ 23:08:52 #192
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180365592
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Tried,Tried, Tried (ja, sorry, gestopt na 3x)
En nu? Gaan voor 4, 5 en 6?
Tried and failed. Jouw woorden. Geen melding, niks van terug te vinden. Omdat het je afgeraden zou zijn of weet ik veel. Jij vraagt wat ik zou doen, ik zou het melden. Voor 4,5,6? Ja. En 7,8,9,10, zolang en zo vaak als nodig is als ik ook zou geloven dat er kinderen beschadigd raken ja. Of je zit te overdrijven hier of je bent een laf mens.
pi_180365609
Lastig hoor. Volgens mij scheelt het wel veel als buren in elk geval betrokken zijn. Maar intens triest dat je buurvrouw zo weinig zelfinzicht heeft en zich snel bedreigd voelt :N
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_180365653
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Tried and failed. Jouw woorden. Geen melding, niks van terug te vinden. Omdat het je afgeraden zou zijn of weet ik veel. Jij vraagt wat ik zou doen, ik zou het melden. Voor 4,5,6? Ja. En 7,8,9,10, zolang en zo vaak als nodig is als ik ook zou geloven dat er kinderen beschadigd raken ja. Of je zit te overdrijven hier of je bent een laf mens.
De tweede dan denk ik :)
Psychotisch buurvrouw: check
Zelf 3 kleine kinderen : check
Van alles geprobeerd: check

En nu durf ik inderdaad niet meer zo goed. Omdat ik niet weet of het effect heeft op haar gezin. En omdat ik wél weet dat het effect gaat hebben op mijn gezin.

Ik vond zelf wijkagent wel een ok idee.
  maandag 9 juli 2018 @ 23:19:46 #195
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180365808
Je bent bang dat ze jouw kinderen iets aan zal doen en weet zeker dat ze haar eigen kinderen niks aan zal doen?
Goed, ik weet, ik heb makkelijk praten, maar ik zeg je evengoed toch wat ik denk. Ik kan ook niet meer doen dan dat, dan proberen je wakker te schudden.
pi_180365924
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:19 schreef RobinOok het volgende:
Je bent bang dat ze jouw kinderen iets aan zal doen en weet zeker dat ze haar eigen kinderen niks aan zal doen?
Goed, ik weet, ik heb makkelijk praten, maar ik zeg je evengoed toch wat ik denk. Ik kan ook niet meer doen dan dat, dan proberen je wakker te schudden.
Ze zal mijn kinderen ook niet direct iets aandoen.
D'r eigen huis (zonder kinderen) opblazen, door de muur heenkomen, mij aanvallen.... Allemaal wél opties. En dus effect op mijn gezin zonder dat ze direct de kinderen aanvalt.

Maargoed, ik wil je wel PM-en hoor, mag jij morgen proberen een melding te doen :)

En wat ik al zei: inmiddels iets van contactinfo van wijkagent gevonden, gaan we gebruiken!
  maandag 9 juli 2018 @ 23:39:58 #197
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_180366153
Ik ben niet in de positie om melding te doen.
Jij bent wel in de positie om melding te doen.
Jij hebt voor jezelf 1001 redenen bedacht waarom je geen melding kan/mag/zal doen en ik vertel je nu vast ipv achteraf (hoe dan ook vanaf de zijlijn) dat ik je redenen gelul vind.

Is het nog steeds aan jou. Ik ben het gewoon niet met je eens en wil niet beleefd mijn mond houden om je gevoelens zogenaamd te sparen. Wat je hier vertelt is te ernstig om ginnegappend af te doen als sterk verhaal.

Mooi dat je morgen de nieuwe wijkagent inschakelt.
Geldt dat als een melding?
  maandag 9 juli 2018 @ 23:50:14 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180366339
Lang verhaal kort: volledig eens met Robin

Wat een bizar verhaal zo zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 juli 2018 @ 23:50:49 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_180366352
Aanrader trouwens voor mooi plekje in Rotterdam: De Parqiet in Het Park ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_180366353
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 20:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je woont aan mooi water. En ookal vang je niks, altijd mooi om het leven op/rondom het water te zien. De honderdduizenden spreeuwen die hun plekje in het riet weer zoeken.
Late reactie, maar ga dan met een camera de natuur in ipv vissen te mishandelen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_180367726
Moggeh
  Moderator dinsdag 10 juli 2018 @ 06:45:55 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180368891
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 23:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Late reactie, maar ga dan met een camera de natuur in ipv vissen te vangen :D
Wat jij wil. Beide is leuk.

Zondag nog wat foto's gemaakt. Ga me steeds meer storen aan de kleuren van m'n Tamron 17-50. Vind foto's gemaakt met 70-200L zoveel mooier qua kleur :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')